PDA

Bekijk Volledige Versie : huilen jullie nog steeds om imzouren of niet

yasmin azzin
04-05-04, 17:36
hallo mensen : zijn jullie niet meer bedroefd om de aardbeving in imzouren en omgeving ike wel ik kan er soms niet van slapen aan de gedachte dat somige mensen nog steeds buiten slapen enzo echt vreselijk man wij hebben het hier lux ik hoop echt dat de koning hun huizen gaat bouwen en zo en hoe zit het dan met ons zullen we ooit weer normaal met vakantie kunnen gaan :huil: :huil: :huil: :huil:

misshoucima
13-05-04, 20:18
ja je hebt gelijk het is zeker erg wat er is gebeurt in maroc maar ja je kan er niks aan doen, allah heeft het laatste woord :traan1:

yasmin azzin
14-05-04, 12:19
:zwaai: bedankt voor je reactie wij schijnen de enige te zijn die zich nog bekommeren om imzouren en denk jij dat je vande zomer op vakantie zal gaan of niet ik denk het niet maar hoop van wel en dat de bevingen stoppen en dat alles weer normaal zal worden als vroeger kussjes groetjes van yasmin

misshoucima
14-05-04, 13:15
salaam yasmin

ja ik zou ook heel graag op vakantie willen naar marokko om mijn familie te bezoeken en het land maar helaas kan het niet jammer
dan maar deze jaar hier blijven. :duim:

zayneb836
06-06-04, 11:55
wij gaan dit jaar ook niet op vakantie wegens de aardbeving, en ik vraag me ook af hoelag het zal duren voor het allemaal weer normaal is.

sammra17
30-08-05, 02:07
Hallo,

het was zeker afschuwelijk wat er gebeurt is.
ik heb zelf 5 buren verloren. :tranen:
het waren niet zo maar buren, maar zoals fam van ons.
ons huis was ook getroven, maar dat was niets vergeleken met hoeveel mensen zijn overleden. :brozac:
zoiets vergeet je niet zo maar, het blijft toch ergens in jo hoofd hangen.

we zijn die jaar op vankatie geweest, en het was erg om te zien.. lastaan om mee te maken.

maar nu gaat veel beter met inzouren alhamdoelilah.
nu maar hopen dat het niet nog een keer gebeurt.

Timoesh
03-09-05, 15:31
Ben er dit jaar geweest en ik ga er nooit meer naar toe! wat een stel onbeschofte mensen wonen daar in Imzouren en ElHoceima...

ElHoceima kan de zenzela krijgen.

Imperatrice
03-09-05, 15:34
Geplaatst door Timoesh
Ben er dit jaar geweest en ik ga er nooit meer naar toe! wat een stel onbeschofte mensen wonen daar in Imzouren en ElHoceima...

ElHoceima kan de zenzela krijgen.
hahhhaha, om jouw bericht te lezen na al die meelevende berichtjes krijg ik spontaan de lach-kick.

Gelukkig kom ik uit het westen ipv het Riff :o

Timoesh
03-09-05, 15:38
Geplaatst door Imperatrice
hahhhaha, om jouw bericht te lezen na al die meelevende berichtjes krijg ik spontaan de lach-kick.

Gelukkig kom ik uit het westen ipv het Riff :o

Ewa jah :hihi:

Waar komt gij vandaan? :D

Imperatrice
03-09-05, 17:37
Casablanca toch :cola:

And you? :)

Timoesh
03-09-05, 20:35
Geplaatst door Imperatrice
Casablanca toch :cola:

And you? :)