PDA

Bekijk Volledige Versie : gezocht!!

irzar
04-05-04, 23:21
hallo mensen,

ik zoek een heel leuk meid die ik in beverwijk heb gezien, ik wou heel graag contact met haar zoeken maar ik ben zo'n verlegen jongen om naar haar toe te gaan, maar voordat ik het wist was ze verdwenen. Ik hoop dat je nog herinerd dat je me nog duwde met je arm en later langs me liep en heel lief glimlachte. Je zag er heel leuk uit, je had hijab aan, gekleurd hoofddoek en met een lang gekleurd jurk volgens mij. een beetje bruin getint gezicht.En je was nog met 2 of 3 vriendinnen samen. ik hoop dat je me nog herkend: ik had een zwart pet aan en een klein dicht jasje met kapashon. ik was was met 2 andere vrienden van mij. Maar ik hoop dat er iemand me kan helpen om nog inshallah contact te krijgen met haar.
of hoop dat ze dit zelf leest en ze zich herkend. Mijn email is: [email protected]

jazouina
10-05-04, 10:39
assalalmoe alaykoem wr allah wb, hoe gaat het met u broeder in de islam, ik heb u bericht gelezen en het kwam me bekend voor. ik was namelijk met 2 vriendinnen en ben ook tegen een jongen aangekomen en het was waarschijnlijk ook met een petje. maar ghair inscha allah broeder wat ik u wil zeggen. dat ik er van uit ga dat jij watw il beginnen. maar ik ben sindskort gelukkig verloofd met ene broeder uit saoudi arabie. maar ik ben mascha allah tweeling en wel lijken sprekend op elkaar dus als u nog intersse toont hoor ik het wel broeder.

wasalamoe alaykoem wr allah w, thala frasek broeder en pas goed op jezelf en je familie en iedereen waar u om geeeft insha allah komt alles goed.

:zwaai: :engel: :vlammen: :tik: :lachu: :vlammen:

jazouina
11-05-04, 08:59
:corcky: :corcky: :lole:
hahaha ik zal je wat zeggen denk je nou echt dat ik de gene ben sorry hoor ik ben niet zo hopeloos om gekleurde hoofdoeken enjurken te dragen dan zal het wel een illi zijn die pas uit marokko is gekomen en de mode niet kent. JIj bent ook zo zielig WELKE MAROKKAANSE JONGEN VALT ER TEGENWOORDIG OP WIJVEN MET GEKLEURDE HOOFDDOEKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
echt hopeloos deze jongens hebben echt geen smaak en geen leven
jij dacht zeker dat ik het was sorry zo ver ga ik niet hoor. ze draagt ze3ma een hijab ja en dat ze ook nog een jongen aanraakt hoe durft ze in godsnaam ze moet zich schamen als ik haar was zou ik echt niet opreageren dan heeft ze echt wel lef

maar ja toedels!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :corcky: :corcky: :ego: :ego: :ego:

cheba maria
12-05-04, 09:49
Salam,

Ik wil namelijk het volgende even kwijt. Als eerste hoop ik insha allah voor jou dat je met haar in contact komt. Helaas kan ik je niet helpen.

Ten tweede reageer ik op de reactie van die hopeloze dame. Sorry maar jij hebt echt geen leven ben je soms jaloers ofzo. :verward:
Waar slaat jou reactie eigenlijk op als ik vragen mag en volgens mij ben je jezelf aan het verkopen :confused:

Daarnaast wil ik nog wat kwijt gaat het jou in hemelsnaam wat aan of zo nou een gekleurde hoofddoek draagt of een jurk dat is toch aan hem als hij op zo'n meid valt. En iemand die zo erbij loopt hoeft niet meteen een illi te zijn. You get it!!!!!

Echt hopeloos ben jij dus en niet hij. Volgens mij had je even niets te doen en dacht jij laat mij nou eens even gek doen.........

Als laatste of je nou hoofddoek draagt of niet wat zij niet mag, mag jij ook niet. Ik bedoel waaraan zeg jij dan dat jij moslima bent. En zij heeft hem niet aangeraakt maar ze zijn per ongeluk tegen elkaar gebotst oke....
Hij is blijkbaar op zoek naar een serieuze meid en niet zo iemand als jij die zich zelf belachelijk maakt. Als zij zichzelf hierin herkent waarom zou ze dan niet reageren he hij is op zoek naar haar.....

En Irzar ik hoop dat je insha allah nog positieve reacties ontvangt.

Thala frasik

jazouina
27-05-04, 12:15
he cheba nog wat,,,,

dat jij hopeloos bent chebamaria DAT jij nu mischien contact wil met deze jongen.NOudat is dan jou probleem.En trouwens voel jij je aangesproken of zo. Als dat zo is dan heb je pech!!!!! ik mag mijn stem uitbrengen want daar heb ik recht op dame.Wil jij ze3ma nu een goed indruk maken ? Sorry maar dat lukt je toch niet ... bitch ,volgens mij ben je de gene die zo goedkoop is en door elke jongen gepakt wordt.Als je toch nog wilt trouwen zouy ik een illi uit marokko nemen wat die zijn nog lekker vers meisje...

dit is voor irzar bedoeld:

MMIJN bedoeling is dat jij lef moet hebben en niet te verlegen moet zijn .Want zo komt jij niet ver in het leven!!!!!

ik hoop dat jullie wat aan deze bericht hebben, zo niet dan hebben jullie pech!!!!

??!
04-06-04, 10:00
HE JAZOUINA WOLLAH JE HEBT ECHT GELIJK , VROUW MET L'HIEJAB EN DAN .NAH JAH JE WEET WEL tARRRRRRRRRRRR VOOR DAT MEISJE DAN GOEDKOPE HOER ZICHZELF VERKOPEN OP INTERNET HAHA MEISJE GA EEN BAAN ZOEKEN BIJ DE WALLEN HAHAHA