PDA

Bekijk Volledige Versie : Over die Franse (Canal +) beelden van gisteren over die Irakezen



BniMakaada
05-05-04, 06:45
Het viel me op dat ik gisteren rond 17:00 op de NOS teletekst hierover heb gelezen. Zbaq Zbaq heeft er nog een plaatje van geplaatst.

Eenmaal thuis gekomen was de pagina verdwenen van zowel 101, 102 en de hoofdpagina 124 ofzo iets.

Er is geen enkel NOS journaal met 1 woord gerept over deze beelden (NOVA heb ik gemist vanwege het voetbal dus daar kan ik niet over oordelen). Berusten deze beelden en nieuwsgeving op waarheid en is er censuur opgetreden?

Bart.NL
05-05-04, 08:02
Geplaatst door BniMakaada
Het viel me op dat ik gisteren rond 17:00 op de NOS teletekst hierover heb gelezen. Zbaq Zbaq heeft er nog een plaatje van geplaatst.

Eenmaal thuis gekomen was de pagina verdwenen van zowel 101, 102 en de hoofdpagina 124 ofzo iets.

Er is geen enkel NOS journaal met 1 woord gerept over deze beelden (NOVA heb ik gemist vanwege het voetbal dus daar kan ik niet over oordelen). Berusten deze beelden en nieuwsgeving op waarheid en is er censuur opgetreden?

Het was oud nieuws. De beelden zijn al een langere tijd in omloop.

BniMakaada
05-05-04, 09:21
Is wel een beetje vreed dat de NOS dit meldt bij teletekst pagina 101. Deze pagina staat toch echt voor "Laatse Nieuws".

Bart.NL
05-05-04, 09:29
Geplaatst door BniMakaada
Is wel een beetje vreed dat de NOS dit meldt bij teletekst pagina 101. Deze pagina staat toch echt voor "Laatse Nieuws".

Daarom is het ook weggehaald.

De beelden zijn maanden oud en zijn ook al maanden lang bekend.

Dat kun je dus niet bij het laatste nieuws neerzetten.

Prikke Mik
05-05-04, 09:33
Geplaatst door Bart.NL
Daarom is het ook weggehaald.

De beelden zijn maanden oud en zijn ook al maanden lang bekend.

Dat kun je dus niet bij het laatste nieuws neerzetten.

Net als die beelden van 40-45 bedoel je.

Goodnight
05-05-04, 09:55
Wat lees ik nu weer voor onzin?

Heel NL wist er nog niets van, maar onze Bart.Nl die weet dat die beelden al maanden oud zijn!

Mensen, Frankrijk loopt dus wat dat betreft achter.
dat het bijna op elke radiostation te horen was dat die beelden op de Franse zender te zien zouden zijn, is allemaal achterhaald en oud nieuws.

We lopen achter mensen, dus waar maken jullie je druk om!

Bart.Nl....als je geen betere argumenten kan Verzinnen ( met hoofdletter V) kan je beter helemaal niets zeggen.

Als het 'oud nieuws' was zoals jij beweert dan werd het niet tijdens het ochtendnieuws aangekondigd, dan had ik het niet in de auto onderweg naar mijn werk gehoord.

En bovendien....zeker niet onbelangerijk:

Die beelden kunnen niet vaak genoeg uitgezonden worden!!!!!

Voor jou (blijkbaar) oud niews...voor diegenen die het meemaken of hebben meegemaakt is het dagelijkse realiteit!

BniMakaada
05-05-04, 10:23
Geplaatst door Goodnight
Wat lees ik nu weer voor onzin?

Heel NL wist er nog niets van, maar onze Bart.Nl die weet dat die beelden al maanden oud zijn!

Mensen, Frankrijk loopt dus wat dat betreft achter.
dat het bijna op elke radiostation te horen was dat die beelden op de Franse zender te zien zouden zijn, is allemaal achterhaald en oud nieuws.

We lopen achter mensen, dus waar maken jullie je druk om!

Bart.Nl....als je geen betere argumenten kan Verzinnen ( met hoofdletter V) kan je beter helemaal niets zeggen.

Als het 'oud nieuws' was zoals jij beweert dan werd het niet tijdens het ochtendnieuws aangekondigd, dan had ik het niet in de auto onderweg naar mijn werk gehoord.

En bovendien....zeker niet onbelangerijk:

Die beelden kunnen niet vaak genoeg uitgezonden worden!!!!!

Voor jou (blijkbaar) oud niews...voor diegenen die het meemaken of hebben meegemaakt is het dagelijkse realiteit!

:duim: :duim: :duim:

Robbedoes
05-05-04, 10:31
مشترک گرامي

دسترسي به اين سايت امکان پذير نميباشد

David
05-05-04, 10:56
Geplaatst door Robbedoes
مشترک گرامي

دسترسي به اين سايت امکان پذير نميباشد


Da's ook wel weer waar.

BniMakaada
05-05-04, 11:08
Geplaatst door David
Da's ook wel weer waar.

Ik vond het ook al een sterk argument. Ben blij dat ik vroeger naar school ben geweest....

Bart.NL
05-05-04, 11:19
Geplaatst door Goodnight
Wat lees ik nu weer voor onzin?

Heel NL wist er nog niets van, maar onze Bart.Nl die weet dat die beelden al maanden oud zijn!

Mensen, Frankrijk loopt dus wat dat betreft achter.
dat het bijna op elke radiostation te horen was dat die beelden op de Franse zender te zien zouden zijn, is allemaal achterhaald en oud nieuws.

We lopen achter mensen, dus waar maken jullie je druk om!

Bart.Nl....als je geen betere argumenten kan Verzinnen ( met hoofdletter V) kan je beter helemaal niets zeggen.

Als het 'oud nieuws' was zoals jij beweert dan werd het niet tijdens het ochtendnieuws aangekondigd, dan had ik het niet in de auto onderweg naar mijn werk gehoord.

En bovendien....zeker niet onbelangerijk:

Die beelden kunnen niet vaak genoeg uitgezonden worden!!!!!

Voor jou (blijkbaar) oud niews...voor diegenen die het meemaken of hebben meegemaakt is het dagelijkse realiteit!

Deze beelden herhalen, vind ik een goede zaak. Nederland wist er inderdaad niet van dus heb je gelijk en is het wel nieuws.

Ik wilde alleen maar verklaren waarom het was weggehaald. Dat er dus geen complot of censuur achter zit. Wat je er verder allemaal bijgehaalt, is suggestie.

Wat mij betreft mogen dit soort beelden ook dagelijks herhaald worden. Dus je hebt de verkeerde voor. Mijn koele reacties zijn ingegeven door het feit, dat alle woede hierover, hoe terecht ook, kan leiden tot nog meer ellende.

We zitten nu in een geweldsspiraal. Dat kan iedereen zien.

mark61
05-05-04, 12:02
Iedereen last van korte-termijngeheugen? Deze beelden heb ik weken, zo niet maanden geleden al gezien en bij mijn weten was er toen ook minstens 1 topic over, met link naar de beelden en al. Wrschl. is er toen ook al niks aangedaan door de Amerikanen en verdwijnt het uit het nieuws.

Bart.NL
05-05-04, 12:12
Geplaatst door mark61
Iedereen last van korte-termijngeheugen? Deze beelden heb ik weken, zo niet maanden geleden al gezien en bij mijn weten was er toen ook minstens 1 topic over, met link naar de beelden en al. Wrschl. is er toen ook al niks aangedaan door de Amerikanen en verdwijnt het uit het nieuws.

Voor degenen die op internet het nieuws bijhouden, is het oud nieuws, maar voor de meeste mensen niet, neem ik aan.

BniMakaada
05-05-04, 12:38
Geplaatst door mark61
Iedereen last van korte-termijngeheugen? Deze beelden heb ik weken, zo niet maanden geleden al gezien en bij mijn weten was er toen ook minstens 1 topic over, met link naar de beelden en al. Wrschl. is er toen ook al niks aangedaan door de Amerikanen en verdwijnt het uit het nieuws.

Mark,

Wat ik vreemd vind is dat er gisteren op NOS teletekst werd gesproken dat Canal + vanavond (gisteren dus) de beelden op TV zou showen. Omdat het ook op pagina 101 stond leek het wel heel up to date.

Het meeste nieuws wat op pagina 101 komt wordt in het Journaal behandelt, dit soort berichten helemaal. Omdat het zo snel van pagina 101 verdween en het niet werdt besproken tijdens de avond bulletings vond ik het een beetje frappant.

mark61
05-05-04, 12:56
Geplaatst door BniMakaada
Wat ik vreemd vind is dat er gisteren op NOS teletekst werd gesproken dat Canal + vanavond (gisteren dus) de beelden op TV zou showen. Omdat het ook op pagina 101 stond leek het wel heel up to date.(...)

Ze maken geloof ik wel vaker fouten en gaan dan geen rectificaties plaatsen. Tsss

Goodnight
05-05-04, 13:05
Geplaatst door Bart.NL
Deze beelden herhalen, vind ik een goede zaak. Nederland wist er inderdaad niet van dus heb je gelijk en is het wel nieuws.

Ik wilde alleen maar verklaren waarom het was weggehaald. Dat er dus geen complot of censuur achter zit. Wat je er verder allemaal bijgehaalt, is suggestie.

Wat mij betreft mogen dit soort beelden ook dagelijks herhaald worden. Dus je hebt de verkeerde voor. Mijn koele reacties zijn ingegeven door het feit, dat alle woede hierover, hoe terecht ook, kan leiden tot nog meer ellende.

We zitten nu in een geweldsspiraal. Dat kan iedereen zien.

Ik heb het via internet niet bijgehouden.
Heb niet beweerd dat het een complot of censuur zou zijn, maar zoals de beelden die toen de hele dag door op het nieuws kwamen van die 4 verminkte Amerikanen, vind ik dat ook bij dit soort beelden het volk moet weten wat daar gebeurt.

Er leven nog veel mensen bij het idee dat de Amerikanen daar zijn met goede bedoelingen.
De feiten onbesproken laten voor de lieve vrede is voor mij een vorm van blind zijn voor het leed van de slachtoffers....warbij achteraf weer allerlei onderzoek commissies worden ingesteld ( zie Joegoslavie).

De put dempen wanneer het kalf verdronken is.

Soulsister
05-05-04, 13:15
Ik had die beelden ook al maanden terug gezien, raar dat ze bij de NOS zo zitten te slapen. Of zou het te maken hebben met die anti-Amerikaanse hetze?