PDA

Bekijk Volledige Versie : Salaam De moeilijkste opgaven in mijn leven .

sba3
05-05-04, 17:44
Salaam,

Inderdaad dit is nou mijn moeilijkste opgave van mijn leven. Een jongen die inmiddels wereldwijs is. Alles meegemaakt heeft en alles aandurft. Echter is het zoeken naar " de vrouw" de moeilijkste opgave die ik tot op heden ben tegen gekomen. Men heeft me wel eens gezegd; je moet niet zoeken. Ik betwijfel het. Ik heb nog niet alle hoekjes gehad.

Inmiddels gaan we nu eens gebruik maken van dit medium. Misschien dat dit hoekje wel eens iets mijn kant op zal schieten.

Ik ben een 24- jarige Marokkaanse jongen. Ik ben geboren en getogen in Nederland. Van ouderlijk kom af ben ik een berber.

Je zal wel nieuwsgierig zijn naar opleiding en werk laat ik daar maar meteen met de deur in huis vallen:
Na de MAVO ben ik mijn technische zijde maar eens gaan bekijken op de MTS. Nadat ik mijn studie behaald heb, ben ik gaan werken, dit al op mijn twintigste, hier heb ik dus spijt van gehad maar dat volgt nog . Ik ben werkzaam als technisch tekenaar, je begrijpt al dit is mijn eerste werkgever en ben hier nog steeds werkzaam.
Voor een aantal maanden geleden ben ik op het lumineuze idee gekomen op weer terug te gaan naar school. Zodoende is het commerciŽle economie geworden bij de LIO hogeschool ( je kent het wel; Ooit wel eens aan I-studie gedacht ?) Dit is een 3 jarige opleiding die je geheel thuis doet. Mooi makkelijk dus. Wens me maar succes er mee!! Hopende hiermee ergens een commerciŽle functie te bekleden in technische sector.

Ik zal je eens meer over mijn persoon vertellen:

Nou, hier komt die dan. Naar mij mening ben ik,
Goudeerlijk, recht door zee, direct, meegaand, eigenwijs, koppig, ondeugend.
Op een serieuze manier speels ?? Enthousiast, alhoewel kom ik af en toe ook nors en depri over, al ben ik dit niet. Maar ja, dat is de manier van opvatting van anderen. Er is nog veel meer maar dat laat ik maar eens aan jouw voorstelling vermogen over.Dit zal vanzelf wel naar voren komen.
Ik heb naar mijn mening mijn leven redelijk voor elkaar gezien mijn leeftijd, maar ik wil meer en wil het delen. Geloof, gevoel, leven, kinderen, bezit, misschien ook wel in die volgorde .
Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ook ik met het probleem zit: hoe kom ik aan een toekomstige Marokkaanse!! Vrouw. Mijn ontdekkingsreis is begonnen en meteen maar met jouw?!

Uit bovenstaande kan je al wel halen dat ik toch een tijdje met de gedachte rondloop om de wens van trouwen met een Marokkaanse maar eens dieper te gaan bekijken. Kortom, ik wil gelukkig zijn in alle elementen. Geloof, familie, gezin en natuurlijk met mijzelf.

Uit het bovenstaande schrijven ontluikt dat ik serieus een poging betracht door middel van dit medium. Ondanks een drang naar het huwelijk speelt lot hier een grote rol in.
Ik wens dus alleen serieuze reacties. Voor de speelsere dames onder ons. Geen hand vol maar een land vol!!

Hopende je reactie tegemoet tezien.

Ma Salaam.

Thasrith
05-05-04, 21:09
Hmmmm, waar heb ik deze oproep toch eerder zien staan................... :denk:

loeza
07-05-04, 23:48
salaam,

jammer dat goede vrouwen af en toe verkeerde keus in hun leven maken en dat echt een serieuze jongen als jij het daar door moeilijk krijgt. Om een goede vrouw te leren kennen. Toen ik deze tekst las heeft echter indruk op me gemaakt. Je moet niet echt gaan zoeken na een ware, die moet je tegen komen. En als je die hebt gevonden geen over haastige beslissingen nemen, want dingen die in het leven mis kunnen gaan kun je niet snel ongedaan maken. Ik wens op je levenspad dat je een goede betrouwbare, begrip volle levens partner gaat tegen komen.

ps; helaas ben ik bezet anders was je een goede voor my geweest :D. want jou levenskracht is het zelfde als die van mij.

groetjes,

serieuze loeza

moslima86
10-05-04, 14:41
wa asalem a3laikom warahmatolahie wa barakatoe... ik las je oproep nou ik voel me aangesproken haha.......

chacha
10-05-04, 16:27
Hallo :jumping: haha

miss22
12-05-04, 14:49
hmmm...klinkt goed!!! :strik:

MASOUDA
14-05-04, 12:53
LOVERBOY!!!

groetjes van Doenya

El Chez
19-05-04, 20:26
Gladiool, is het nu echt moeilijk om zelf een tekst te schrijven. Knippen en plakken, mooi makkelijk.

Je zal er wel een hoop aan gehad hebben! ZIELIG MANNETJE.

VOOR ALLEN DIE DIT LEES TRAP ER NIET IN, DIE TEKST IS GEKOPIEERD VAN D AUTEUR EL CHE.
Mocht je deze jongen toch hebben leren kennen.
Vraag door naar kenmerken die in de oproep staan, deze zulen niet overeenkomen.

MA Salaam

Indien mensen meer willen weten mail me, [email protected]

doenia
28-05-04, 00:32
ben je nog maagd?????