PDA

Bekijk Volledige Versie : Morocco 2010???



Pytaghoras
06-05-04, 15:10
Over ongeveer 1 week wordt het bekend waar World Cup 2010 wordt georganiseerd. Naast Egypte, Libie, Tunisie en Zuid Afrika, heeft Marokko zich als kandidaat voorgesteld.

Denken jullie dat Marokko hier kans maakt? Wat zijn de sterkste punten van Marokko?

Ik zelf denk dat Zuid Afrika in aanmerking komt, omdat het over goede infrastructuur beschikt.

mobo
06-05-04, 19:00
Ik denk eerder dat Zuid Afrika het zou krijgen, want Marokko heeft geen sterke kanten. Het zou Marokko gewoon te schande brengen als men het daar laat organiseren. Wegen zijn slecht, de hotels veel te weinig en de veiligheid moet goed georganiseerd zijn. Als men daar in slaagt dan zeg ik chapeau. Maar twijfel erin of marokko het wel zal krijgen. Men is daar corrupt tot en met, ze moeten investeren in wegen das belangrijkste, dan GEVEN ZE DIE ARME MENSEN DAAR TENMINSTE een Job

Dat was mijn mening Pytha

850
07-05-04, 00:34
:stout: Waarom denk je dat Qathafi vorige week in Brussel was?






ps. Libya is het enige land dat de torenhoge onkosten kan dokken.

NIS
07-05-04, 08:34
Marokko is in dat rijtje de langste kandidaat voor het WK. Het eerste land dat zich in Afrika kandidaat stelde. Marokko heeft in het verleden het net niet gehaald. De laatste keer maakten ze minder kans. Duitsland kreeg tegen ongenoegen van velen het WK.

Zuid Afrika heeft een iets betere lobby. Ze spreken dezelfde taal als de Europeanen. Daarnaast is de FIFA zo corrupt als wat.

Marokko is hard bezig om het WK dit keer binnen te halen. Ze hebben een goed investeringsplan en een streven naar 2010. Ze zijn in ook nog eens veiliger dan Zuid Afrika. Infrastructuur is heel erg in ontwikkeling. Marokko moet dit keer de loting winnen. Dit land kan het zeker organiseren, al denken veel berggeiten anders over. Jah, wat zijn die gewend?

http://www.morocco-2010.com/

Pytaghoras
07-05-04, 16:03
Geplaatst door NIS
Marokko is in dat rijtje de langste kandidaat voor het WK. Het eerste land dat zich in Afrika kandidaat stelde. Marokko heeft in het verleden het net niet gehaald. De laatste keer maakten ze minder kans. Duitsland kreeg tegen ongenoegen van velen het WK.

Zuid Afrika heeft een iets betere lobby. Ze spreken dezelfde taal als de Europeanen. Daarnaast is de FIFA zo corrupt als wat.

Marokko is hard bezig om het WK dit keer binnen te halen. Ze hebben een goed investeringsplan en een streven naar 2010. Ze zijn in ook nog eens veiliger dan Zuid Afrika. Infrastructuur is heel erg in ontwikkeling. Marokko moet dit keer de loting winnen. Dit land kan het zeker organiseren, al denken veel berggeiten anders over. Jah, wat zijn die gewend?

http://www.morocco-2010.com/

Ik denk dat je verder mag dromen. Dus je vindt dat FIFA corrupt is en daardoor hebben corrupte mensen voor wie je sympathie hebt het recht om FIFA 2010 te organiseren. Zandnegers zijn bekend dat ze ook overdag dromen.

TFOE
07-05-04, 16:10
Geplaatst door NIS
Zuid Afrika heeft een iets betere lobby. Ze spreken dezelfde taal als de Europeanen. Daarnaast is de FIFA zo corrupt als wat.

Marokko is hard bezig om het WK dit keer binnen te halen. Ze hebben een goed investeringsplan en een streven naar 2010. Ze zijn in ook nog eens veiliger dan Zuid Afrika. Infrastructuur is heel erg in ontwikkeling. Marokko moet dit keer de loting winnen. Dit land kan het zeker organiseren, al denken veel berggeiten anders over. Jah, wat zijn die gewend?


Als je echt van Marokko houdt dan moet je wensen dat Marokko niet het gastland gaat worden.............
Marokko heeft er het geld helemaal niet voor.
Kijk naar Portugal met hun EK........dat land staat aan de rand van afgrond. De bouw en renovaties van de verschillende stadions kosten klauwen met poen..............

bb2fast4u
07-05-04, 16:19
Geplaatst door TFOE
Als je echt van Marokko houdt dan moet je wensen dat Marokko niet het gastland gaat worden.............
Marokko heeft er het geld helemaal niet voor.
Kijk naar Portugal met hun EK........dat land staat aan de rand van afgrond. De bouw en renovaties van de verschillende stadions kosten klauwen met poen..............

He tfoe wat ben jij toch een dom menneke zeg
eerste wijsheid voor jou is doe je mond pas open als je weet waar je het over hebt!!!

Marokko is in het Afrikaans continent economisch het meest ontwikkeld, financieel een van de sterkste en sociaal een van de beste.

En om hwt wk te organiseren hebben zij het beste financiele plan.
en dat niet alleen Marokko heeft als enige van de vijf landen die meebieden voor het wk een fonds waar nu al 136 millioen dollar in zit en waar nog meer dan 200 millioen bijkomt als ze het wk krijgen die ze gaan investeren in sport anti-aids en econmoische/sociale projecten in africa

dus voor de volgende keer zet je land niet voor schut voor dat je je feiten bij elkaar hebt en wees trots op Marokko.

Pytaghoras
07-05-04, 16:25
Geplaatst door TFOE
Als je echt van Marokko houdt dan moet je wensen dat Marokko niet het gastland gaat worden.............
Marokko heeft er het geld helemaal niet voor.
Kijk naar Portugal met hun EK........dat land staat aan de rand van afgrond. De bouw en renovaties van de verschillende stadions kosten klauwen met poen..............

Infrastructuur? Kamelen zijn ons vervoermiddel. En wat dacht je van Tenten? Die zijn toch beter dan Hotels? Nou ja, Qaddafi is tenminste gek op tenten. En voor de stadions hebben wij veeeeeeeeeeeeeel Sahara.

NIS
07-05-04, 17:29
Geplaatst door Pytaghoras
Infrastructuur? Kamelen zijn ons vervoermiddel. En wat dacht je van Tenten? Die zijn toch beter dan Hotels? Nou ja, Qaddafi is tenminste gek op tenten. En voor de stadions hebben wij veeeeeeeeeeeeeel Sahara.

Een wazige kerel ben jij.. :D

TFOE
07-05-04, 17:36
Geplaatst door bb2fast4u
Marokko is in het Afrikaans continent economisch het meest ontwikkeld, financieel een van de sterkste en sociaal een van de beste.

En om hwt wk te organiseren hebben zij het beste financiele plan.



Ik zou het graag met je eens zijn maar helaas spreekt de realiteit toch anders.

Al Sawt
07-05-04, 17:56
Geplaatst door bb2fast4u
He tfoe wat ben jij toch een dom menneke zeg
eerste wijsheid voor jou is doe je mond pas open als je weet waar je het over hebt!!!

Marokko is in het Afrikaans continent economisch het meest ontwikkeld, financieel een van de sterkste en sociaal een van de beste.
En automatisch wordt -door die vergelijking met Marokko- onderstreept, hoe slecht het met Afrika gesteld is.

Geplaatst door bb2fast4u

dus voor de volgende keer zet je land niet voor schut voor dat je je feiten bij elkaar hebt en wees trots op Marokko. Dit moet je zeggen tegen de legers werklozen, armoedzaaiers, perspectieflozen en alle andere Marokkanen die met moeite rond kunnen komen.

Want met trots kan je brood kopen of vergis ik me?

bb2fast4u
07-05-04, 19:51
Geplaatst door Al Sawt
Dit moet je zeggen tegen de legers werklozen, armoedzaaiers, perspectieflozen en alle andere Marokkanen die met moeite rond kunnen komen.

Want met trots kan je brood kopen of vergis ik me?

De dingen die je hierboven noemt zijn globale problemen die in elk land voorkomen zelfs in NL en kijk naar de werkloosheidscijfers in duitsland die zijn hoger dan die van marokko.

en met trots kom je heeeeel ver

Al Sawt
08-05-04, 02:08
Geplaatst door bb2fast4u
De dingen die je hierboven noemt zijn globale problemen die in elk land voorkomen zelfs in NL en kijk naar de werkloosheidscijfers in duitsland die zijn hoger dan die van marokko.

en met trots kom je heeeeel ver Dus volgens jou; is meer dan 20% van de beroepsbevolking van Duitsland werkloos?

En in Duitsland heb je ook de bittere armoede, die je in Marokko hebt zeker?

Typeer ze als globale problemen of hoe je maar wilt.

Maar in werkelijkheid, verbloem je de oorzaak en aard van de problemen.

En je schuift de verantwoording naar het buitenland.

Al Sawt
09-05-04, 03:44
Ik ging een keertje naar Frankfurt toe, nou je moest eens weten wat ik mee maakte! komplete Duitse gezinnen die hun dochter's aan mij aanboden voor maar 2 Euro, om een beetje eten te kunnen kopen. En Nederland wordt overspoeld, door Duitse importbruiden.

Bart.NL
09-05-04, 10:05
Geplaatst door Al Sawt
En Nederland wordt overspoeld, door Duitse importbruiden.

Misschien ging het vliegtuig naar Thailand en is hij vergeten in Frankfurt uit te stappen.

DEMOcraat
09-05-04, 11:51
Geplaatst door NIS
Marokko is in dat rijtje de langste kandidaat voor het WK. Het eerste land dat zich in Afrika kandidaat stelde. Marokko heeft in het verleden het net niet gehaald. De laatste keer maakten ze minder kans. Duitsland kreeg tegen ongenoegen van velen het WK.

Zuid Afrika heeft een iets betere lobby. Ze spreken dezelfde taal als de Europeanen. Daarnaast is de FIFA zo corrupt als wat.

Marokko is hard bezig om het WK dit keer binnen te halen. Ze hebben een goed investeringsplan en een streven naar 2010. Ze zijn in ook nog eens veiliger dan Zuid Afrika. Infrastructuur is heel erg in ontwikkeling. Marokko moet dit keer de loting winnen. Dit land kan het zeker organiseren, al denken veel berggeiten anders over. Jah, wat zijn die gewend?

http://www.morocco-2010.com/

marokko kan het zeker organiseren maar wel na het jaar 2066 of zo want die arabische heersers daar zijn door en door corrupt.

arabier. ara=geef bier=bier.

Tafrout
10-05-04, 18:30
Grote kans dat Marokko de wk in 2010 organiseerd gezien de centrale ligging van Marokko en de stadiums al zo goed als zeker gereed zijn.

Tevens is het een mooie opsteker voor de Marokkaanse economie.

Pytaghoras
10-05-04, 19:04
Geplaatst door Tafrout
Grote kans dat Marokko de wk in 2010 organiseerd gezien de centrale ligging van Marokko en de stadiums al zo goed als zeker gereed zijn.

Tevens is het een mooie opsteker voor de Marokkaanse economie.


Een mooie opstreker voor corrupte regering.
Een opsteker voor de Marokkaanse economie zal nooit bestaan zolang die regering corrupt is.

Tafrout
10-05-04, 19:10
Waarom zo negatief?

Was Spanje ook niet zo corrupt?
Is de economie in Spanje ook niet na de WK pas voorruit gegaan?

Men moet Marokko een kans geven.

Pytaghoras
10-05-04, 19:19
Geplaatst door Tafrout
Waarom zo negatief?

Was Spanje ook niet zo corrupt?
Is de economie in Spanje ook niet na de WK pas voorruit gegaan?

Men moet Marokko een kans geven.

Voor wie geef je dan de kans? Het is pas een kans als elke Marokkaan ervan kan profiteren. Ik gun de corrupte regering geen kans en daarnaast verdient Marokko het niet. Alles ontbreekt er. Geen gezondheidszorg, geen infrastructuur, geen transport en noem maar op.

Spanje was ook zo corrupt, maar die spanjaarden hebben wat daaraan gedaan en hebben als eerste de dictatuur Franco verwijderd.

mark61
10-05-04, 19:19
Volgens mij is het Hogere Politiek en gaat het Z-Afrika worden, omdat die de laatste keer net werd gepasseerd voor Duitsland. Met de eventuele verdiensten van Marokko of Z-Afrika zal het wel niets te maken hebben.

Tafrout
10-05-04, 19:39
Als je het de Marokkaanse regering niet gunt dan gun je het de bevolking ook niet want die zouden er net zo goed van gaan profiteren.

Infrastructuur, transport en gezondheid gaat de betere kant op maar heeft tijd nodig en met de WK zou de bevolking er zeker van gaan profoteren.

Met de dictatuur gaat het de laatste jaren in Marokko ook goed.


Enne Mark 61,

Marokko heeft zich voor de 5e keer kandidatuur gesteld en Z-Afrika een keer.

mark61
10-05-04, 19:53
Geplaatst door Tafrout
Als je het de Marokkaanse regering niet gunt dan gun je het de bevolking ook niet want die zouden er net zo goed van gaan profiteren.
Enne Mark 61,

Marokko heeft zich voor de 5e keer kandidatuur gesteld en Z-Afrika een keer.

Ik dacht dat E/WKs meestal net een positief saldo hebben. Maar de infrastructuur is meestal niet zo goed bruikbaar voor de bevolking. In een stadion kan je niet wonen.

Dat weet ik wel, ik verwijs alleen naar het feit (?) dat dacht ik de laatste keer het zo goed als aan Z-Afrika beloofd werd. Ik vind Marokko prima.

TFOE
10-05-04, 21:55
Geplaatst door Tafrout
Grote kans dat Marokko de wk in 2010 organiseerd gezien de centrale ligging van Marokko en de stadiums al zo goed als zeker gereed zijn.

Tevens is het een mooie opsteker voor de Marokkaanse economie.

3x nee.

Centrale ligging doet er niet toe.

Ik geloof er geen bal van dat de stadions zo goed als gereed zijn. Toon mij maar n betrouwbare bron waarin dit gegeven vermeld staat.

Het is erg slecht voor de economie want het gaat Marokko klauwen en klauwen met geld kosten.
Moet je voor de grap maar eens het verhaal lezen van Portugal met zn status als gastland van het EK. Het land staat aan de rand van afgrond en de onkosten van bouw en renovatie van stadions lopen torenhoog op.

Bofko
10-05-04, 23:14
Marokko zou het samen kunnen organiseren met Tunesie, Lybie en Egypte. En misschien tegen die tijd ook Algerije.
De samenwerking en de uitstraling van zo´n WK zouden een geweldige stimulans zijn voor de regio. Als de betreffende landen hieraan hun ´commitment´zouden kunnen/willen geven dan vallen de kosten in het niet tegen de uiteindelijke opbrengsten denk ik. Probleem is natuurlijk wel de risicobepaling.

Al Sawt
10-05-04, 23:15
Geplaatst door Tafrout


Was Spanje ook niet zo corrupt?
Is de economie in Spanje ook niet na de WK pas voorruit gegaan?

Ik dacht altijd dat de Spaanse economie door de EU geldkraan en de democratische wind, vooruit gegaan is?

Tafrout,

Hoe is gesteld met de economie van Mexico?
Die heeft de WK 2x maal kunnen organiseren en volgens jouw redenatie, moet het een welvaart paradijs zijn?