PDA

Bekijk Volledige Versie : wat is integratie vervolg



arkasha
06-05-04, 15:47
vervolg

Gezien het feit dat de wereld zich momenteel bezighoudt met de omstandigheden,die zich nu in Irak, Israël, en Palestina afspelen. Wordt er via de media in Nederland constant een nadruk gelegd op allochtonen in Nederland, die de “pech’’ hebben ook moslim te zijn. Wordt een moord gepleegd door een allochtoon, haalt het alle voorpagina’s, alle nieuwsbulletins. Er wordt nog meer negatieve energie gekweekt voor de mensen die al moeite hebben met het feit dat Nederland vol is.
Maar pas geleden is er in Limburg een moord gepleegd op een onschuldige allochtoon,deze moord is gepleegd door een autochtoon, het enige nieuws dat het gehaald heeft is een stukje op de zender L1.

Het lijkt wel of de media met plezier heel veel zout op de wonden van de mensen wil strooien,om zo nog meer ergernis en waarschijnlijk haat wil creëren. Willen ze zover komen dat er hier en dit democratisch landje etnische rellen gaan ontstaan? Men blijft er op hameren dat de islam een bedreiging is voor de wereld. Ik denk niet dat ik de eerste ben die jullie ga vertellen dat er verschillende vormen van geloofsbelijdenis is, zo ook in de tak van de islam: hier heb je het FUNDAMENTALISME. Dit is een groot verschil van het ‘’gewone moslim ‘’ zijn.

Maar door alle aanslagen en geweld in de wereld die in de naam van de ‘’islam ‘’ worden gepleegd,wordt helaas iedereen over een kam gescheerd. Tegenwoordig moet men zich hier in Nederland bijna gaan verontschuldigen als je Marokkaan en moslim bent. Mensen er is een groot verschil tussen een moslim en een moslimfundamentalist, net zo groot als het verschil tussen aanhangers van de ETA , IRA, en nog meer van zulke kleinschalige takken.
De islam is sinds de aanslagen in het algeheel aangevallen door de wereld, ik keur de manier van geweld en haat niet goed, maar ik keur het ook niet goed dat de islam constant in een negatief punt naar voren wordt gehaald.van mijn inkomen aan de minderbedeelde geef, ik heb respect voor de medemens,

Simon
06-05-04, 15:49
euh ... een vervolg op een topic kan ook binnen één topic hoor ...

arkasha
06-05-04, 16:01
ik ben nog niet goed bekend met internet mail maar oefening baart kunst

Maarten
06-05-04, 16:59
Geplaatst door arkasha
ik ben nog niet goed bekend met internet mail maar oefening baart kunst

In dit forum gaat het heel vaak over al die dingen die je noemt.
Bijna iedereen begrijpt waar je het over hebt hier. Misschien krijg je daarom niet zoveel reacties. Maar dat geeft niet. Blijf vooral schrijven..

Simon bedoelt, dat je ook je eigen topic had kunnen aanklikken, en dan onderaan klikken op de button Reageren..

vlegeltje
06-05-04, 17:08
Welkom op het prikbord arkasha.

Weer een Limburger erbij :p

Maarten
06-05-04, 18:02
Geplaatst door vlegeltje

Weer een Limburger erbij :p

Wis jij eigelijk, dat Jacoba van Beieren vergeten was Nijmegen met de grond gelijk te maken??!
En dat Groot-Limburg eigelijk tot aan de Waal loop?! mmm?..
Maar dat de Hertogen an Gelre er ons als dank voor bewezen diensten er vanaf hielpen?

vlegeltje
06-05-04, 18:29
Nee, wis ik nie.

Ik ben ervoor om zuid-gelderland, limburg, brabant en zeeuws-vlaanderen af te scheiden van holland en samen te voegen met vlaanderen.

Dat ze 't maar bekijken die hollanders en die walen.

En de eu ook :p

Maarten
07-05-04, 00:23
Geplaatst door vlegeltje
Nee, wis ik nie.

Ik ben ervoor om zuid-gelderland, limburg, brabant en zeeuws-vlaanderen af te scheiden van holland en samen te voegen met vlaanderen.

Dat ze 't maar bekijken die hollanders en die walen.

En de eu ook :p

accuut Vóór!!!

En alles wat Maud of Boris heet meteen de verblijfsvergunning weigeren!

En randstedelingen betalen voor elke stap in beschaafd gebied!

mark61
07-05-04, 00:40
Geplaatst door vlegeltje
Nee, wis ik nie.

Ik ben ervoor om zuid-gelderland, limburg, brabant en zeeuws-vlaanderen af te scheiden van holland en samen te voegen met vlaanderen.

Dat ze 't maar bekijken die hollanders en die walen.

En de eu ook :p

Prima idee! Daaaaag :zwaai: :verward:

Mag ik wel zonder visum naar de Ardennen?

mark61
07-05-04, 00:43
Ow ik zie het al dat wordt een charter. Kan je Beek, excuus Maastreech Int. Airport, ook rustig opheffen.




O sorry welkom Arkasha!

vlegeltje
07-05-04, 00:47
Geplaatst door Maarten
En alles wat Maud of Boris heet meteen de verblijfsvergunning weigeren!


Maud komt uit Nijmegen, Boris uit Venlo :eek: :verward:

En mark, jij krijgt een dubbel paspoort :duim:

mark61
07-05-04, 00:49
Geplaatst door vlegeltje
Maud komt uit Nijmegen, Boris uit Venlo :eek: :verward:

En mark, jij krijgt een dubbel paspoort :duim:

Hmmm pijnlijke constatering.'

Je bent lief. Ik kom wel even cityhoppen. Als de frieten maar dampen.

Maarten
07-05-04, 13:59
Geplaatst door vlegeltje
Maud komt uit Nijmegen, Boris uit Venlo :eek: :verward:


Ow..Fuck!!.. Nou, misschien moet je het zo zien: er heeft een soort exorcisme plaats gevonden: Uitdrijving naar Hilversum.
Maar ook als je ziet hoeveel limburgse politici er al naar Den Haag ge-excrementeerd hebben moeten worden, dan moet er toch flink huisgehouden worden.. Ooms uit Blerick..
Maar Van Agt blijkt op latere leeftijd ineens verstand gekregen te hebben..
Er móet ergens iets mogelijk zijn!..

vlegeltje
07-05-04, 14:10
We maken van Agt president.

In Moerdijk komt een uitzettingscentrum waar enge mannen de maas over worden gezet. :boer: