PDA

Bekijk Volledige Versie : Lezing moslimfundamentalist in Den Haag geannuleerd



echnaton
06-05-04, 15:54
Lezing moslimfundamentalist in Den Haag geannuleerd

Gepubliceerd op donderdag 06 mei 2004

De Haagse Hogeschool laat in een schriftelijke verklaring weten dat het bestuur de lezing van Hussain Ahmad heeft geannuleerd. “Bij het bespreken van hun wensen heeft het Arabisch Sociaal en Cultureel Centrum in Den Haag, Al Beit Al Arabi de Haagse Hogeschool niet volledig geïnformeerd over het doel, de aard en het programma van de bijeenkomst, ondanks dat hierom is verzocht”, aldus de hogeschool. “De geldende afspraken voor verhuur van het gebouw zijn hiermee niet in acht genomen.”

Geen extremist
AEL-voorzitter Nabil Marmouch zegt tegen Planet Internet dat hij van de Haagse Hogeschool argumenten wil horen waarom de bijeenkomst geannuleerd is, en gaat zich daarna bezinnen op vervolgstappen. Marmouch zegt niet te weten waarom Hussain Ahmad het land niet zou kunnen binnenkomen, omdat hij een lid van het Pakistaanse parlement is.

Marmouch begrijpt niet waar de commotie vandaan komt. “Hij is een zeer gerespecteerd man in Pakistan en ver daarbuiten. Hij is leider van een partij met miljoenen aanhangers”, aldus Marmouch tegen Planet Internet. “Dit is een vuurtje dat is opgestookt door het CIDI, die blijkbaar fel tegen de vrijheid van meningsuiting is. Hussain Ahmad maakt deel uit van de democratie, en komt hier om zijn visie op democratie uiteen te zetten.”

Volgens Marmouch is Hussain Ahmad dan ook geen gevaarlijke extremist. “Dat is zeker een stuk tekst uit een persbericht van het CIDI. Ik weet niet of Hussain Ahmad de Heilige Oorlog tegen het Westen predikt of Osama bin Laden steunt. Dat soort retoriek heb ik nog nooit uit zijn mond gehoord.”

Woordvoerder Eran Nagan van het CIDI spreekt tegen dat zijn organisatie tegen democratie en de vrijheid van meningsuiting is. Nagan vindt wel dat er in dit geval een grens getrokken moet worden. “We vinden het wel schadelijk als een radicaal persoon op een school, waar mensen komen die mogelijk open staan voor zijn denkbeelden, een podium krijgt”, aldus Nagan tegen Planet Internet.

Hussain Ahmad is leider van de fundamentalistische Jamaat-e-Islami, de grootste moslimpartij van Pakistan. Hij predikt de heilige oorlog tegen het Westen, steunt openlijk Osama bin Laden, is fel gekant tegen de Amerikaanse aanvallen op Afghanistan en de medewerking die de Pakistaanse regering daaraan verleende. Jamaat-i-Islami streeft ernaar het land om te vormen tot een islamitische staat. Naar het westen toe presenteert Hussain Ahmad zich echter als democraat en vredesactivist.

Staatsveiligheid
Het Centrum Informatie Documentatie Israël (CIDI) heeft de ministers Remkes (Binnenlandse Zaken) en Donner (Justitie) gevraagd om Hussain Ahmad de toegang tot Nederland te weigeren. De Pakistaan vormt volgens directeur R. Naftaniel een risico voor de staatsveiligheid wegens zijn opruiende teksten tegen niet-moslims. “We willen hem bij de grens laten tegenhouden om ophitsing te voorkomen. Deze man is absoluut een gevaar.”

Ook heeft het CIDI de Haagse Hogeschool gevraagd het bezoek van de moslimleider tegen te houden. Naftaniel noemt het ‘heel merkwaardig’ dat Hussain Ahmad er een spreekbeurt houdt. “Dat is niet de taak van een school.” Voorzover duidelijk gaat het om een openbare lezing, die tegen betaling toegankelijk is.

Tijdens de lezing zou Hussain Ahmad spreken over de 'Toekomst van de Ummah'. Daarmee wordt zoiets bedoeld als een samenleving waar vrede, gerechtigheid en liefde heersen. Het islamitische begrip oemma valt te vergelijken met wat in het christendom 'Rijk Gods' heet.

Bronnen: Telegraaf, RTL

Peter Schong, Planet Internet

S@mmy
06-05-04, 16:04
Ik had niet anders verwacht dan dat het geen doorgang zou vinden. Laat ze die moslimfundamentalist maar in Pakistan gaan opzoeken.

Simon
06-05-04, 16:08
De Telegraaf 6 mei 2004

CIDI: Komst Qazi bedreigt staatsveiligheid

AEL nodigt omstreden moslimleider uit
door Joost de Haas

DEN HAAG, donderdag

De Arabisch Europese Liga (AEL) haalt een omstreden moslimleider naar Nederland, die de heilige oorlog tegen het Westen predikt en zich opstelt achter terreurleider Osama bin Laden.

De Pakistaan Qazi Hussain Ahmed houdt op 21 mei op uitnodiging van de AEL in de Haagse Hogeschool een lezing. Zijn komst heeft tot grote beroering geleid. Het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) eist van het kabinet dat Qazi de toegang tot ons land wordt ontzegd.

Dat staat in een brandbrief die het CIDI gisteravond heeft gestuurd naar de ministers Donner (Justitie) en Remkes (Binnenlandse Zaken). Volgens Ronny Naftaniel van het CIDI is Qazi een gevaar voor de staatsveiligheid en de openbare orde in ons land.

Qazi is de leider van de grootste islamitische partij in Pakistan, de Jamaat-e-Islami (Islamitische Groep). De partij beschikt over een militaire vleugel die bloedige aanslagen pleegt in Kasjmir – een van de islamitische strijdgebieden.

Een woordvoerder van Jamaat heeft Osama bin Laden en andere kopstukken van Al-Qaeda „islamitische helden” genoemd. Qazi ontving in het verleden financiële steun van Bin Laden, melden diens volgelingen in een Arabisch boek.

De moslimleider heeft gedreigd met wraakacties tegen de Verenigde Staten als Bin Laden wordt uitgeschakeld.

Architect

De partij van de Pakistaan ontkent dat Al-Qaeda een terreurorganisatie is en beweert dat de aanslagen van 11 september 2001 het werk waren van „joden in Amerika”. Diverse partijleden blijken in Pakistan onderdak te hebben geboden aan hooggeplaatste Al-Qaeda-terroristen, zoals de vorig jaar gearresteerde architect van 11/9 Khalid Sheik Mohammed.

Qazi staat de harde islamitische lijn voor. Zo heeft hij zich uitgesproken voor de uitvoering van de Iraanse doodstraf tegen de Britse schrijver Salman Rushdie. Zijn partij steunt zelfmoordaanslagen tegen buitenlandse troepen in Irak en heeft contacten met de Palestijnse terreurbeweging Hamas. De Pakistaan weigert het bestaansrecht van Israël te aanvaarden en noemt erkenning van de joodse staat pervers.

Hij propageert daarmee hetzelfde gedachtegoed als de steeds radicaler opererende AEL, die al geruime tijd door de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst in de gaten wordt gehouden wegens mogelijke risico´s voor de Nederlandse democratische rechtsorde.

De AEL organiseert de lezing van Qazi samen met het Arabisch centrum AI Beit al-Arabi in Den Haag, van de uit Syrië afkomstige Palestijn Ali Hassan Abbassi. Volgens de AEL gaat de lezing over de toekomst van de moslimgemeenschap. Een bekend thema van Qazi is de bedreiging van de islam door de VS en zijn bondgenoten. In eerdere toespraken riep hij op tot gewapende jihad en noemde hij democratische waarden ´vergif´ voor moslims. Ook sprak hij zich uit voor het verwerven van kernwapens ten behoeve van de islamitische strijd.

ZbaqZbaq
06-05-04, 16:09
gaat gewoon door hoor...desnoods in de Ridderzaal :melig:

S@mmy
06-05-04, 16:11
Geplaatst door ZbaqZbaq
gaat gewoon door hoor...desnoods in de Ridderzaal :melig:
Desnoods gewoon bij jou thuis he Nabil

S@mmy
06-05-04, 16:15
even wat informatie over qazi hussain:

Rawalpindi, Feb 4: A case has been registered by the city police station against the Jaamat-e-Islami Ameer Qazi Hussain Ahmad and nine others for holding a protest demonstration against the arrest of nuclear scientists and making anti-government speeches.

JI Ameer and MMA leader had led a protest demonstration from Moti Masjid at Liaquat Road to the Fountain Chowk. Qazi Hussain Ahmed, JI and MMA local leaders including Aziz Ahmed Shah, Tariq Munir Butt, Maulana Mehmoodul Hasan Abbasi, Waqas Ahsan Farooq and Hanif Abbasi have been alleged to make anti-government speeches in front of the Imperial Market.

On the instruction of the government, cases have been registered against Qazi Hussain and nine others under section 16 of the Maintenance of Public Order. Police may arrest them soon.
bron: http://www.jamaat.org/news/pr020404a.html (pagina van zijn groepering zo te lezen bah)

oke dus hij is opgepakt omdat hij tegen de arrestatie was van een stel atoom energie gasten, nou dan weet ik genoeg, hij is dus sterk voor atoombommen.


Candidate From: NA-V (Nowshera I)
Party: Jamaat e Islami (Muttahida Majlis e Amal)
Address (Islamabad):
House Number 130, Street 14, E7, Islamabad
Phone: 2278971
haha voor wie er wilt bellen lol
bron: http://www.khyber.org/pashtopeople/qazihussainahmad.shtml

lees die onderstaande maar eens goed door mensen, er staan onder andere de volgende dingen in:
The qazi makes it clear that once in power, the JI will abolish the voting rights of women and minorities who will be forced to become Muslims "either by monetary or psychological factors". Wanting to establish a khalifa with mullahs (plus three or four generals) at its head, the qazi states: "We are keenly watching the progress of the Taleban and learning from it. We are impressed with the Taleban on the women issue, minorities issue and law-and-order issue."
http://www.rediff.com/news/2001/oct/22guest.htm

in andere kortere zinnen, hij zegt dat vrouwen geen stemrecht mogen hebben, en mensen die geen moslim zijn moeten gedwongen moslim worden, en ze zijn pro taliban

EN DIT MAG GEWOON IN NEDERLAND KOMEN?

Towards that end, the Jamaat (de groepering van die idioot) will use all tactics from terrorism in the kafir-controlled areas to negotiations in the Muslim-controlled areas.

hij kan een klomp tegen zijn kop krijgen!

Christiaan
06-05-04, 16:18
Zelf heb ik een hekel aan dat soort fundamentalisten. Maar ik zie niet in waarom hij z'n zegje niet mag doen. De vrijheid van meningsuiting gun ik ook aan m'n tegenstanders.

ZbaqZbaq
06-05-04, 16:19
Geplaatst door S@mmy
Desnoods gewoon bij jou thuis he Nabil

ik zou geeerd zijn met zijn bezoek

echnaton
06-05-04, 16:22
Laat hem maar komen!

S@mmy
06-05-04, 16:22
Geplaatst door ZbaqZbaq
ik zou geeerd zijn met zijn bezoek
Waarom doe je in de media zo schijnheilig dat je niet zou weten wat de standpunten van de man zijn? Dat komt zo laf over weet je

Simon
06-05-04, 16:30
Toch is het mij niet helemaal duidelijk waar deze man voor staat. In de telegraaf staat bijvoorbeeld dat hij democratie 'vergif' noemt voor moslims maar ik heb even op zijn naam gegoogled en las een interview waarin hij juist pleit voor herstel van de democratie in Pakistan.

Qwertyno
06-05-04, 16:43
Waarom het CIDI, waarom het CIDI met zijn verzoek tot weigering van Qazi.
Is dit de taak van het Centrum Voor Informatie en Documentatie Israel? Het volgen en monitoren van dit soort zaken en de ministers erop aanspreken.

Ik vind dat deze persoon gewoon uitgenodigt moet worden.
Zijn er mensen die hem wantrouwen, ik zou zeggen laat een TV ploeg zijn hele preek opnemen en uitzenden.
Wordt ie aan de grens geweigerd is ook het een en ander duidelijk.

freya
06-05-04, 16:43
Geplaatst door Simon
Toch is het mij niet helemaal duidelijk waar deze man voor staat. In de telegraaf staat bijvoorbeeld dat hij democratie 'vergif' noemt voor moslims maar ik heb even op zijn naam gegoogled en las een interview waarin hij juist pleit voor herstel van de democratie in Pakistan.

Op de site van Jamaat e Islami is duidelijk te lezen dat zij streven naar een zeer ver doorgevoerde vorm van democratie.
Volgens hen is Pakistan op dit moment een corrupte dictatuur, vandaar al die arrestaties vanwege anti regeringsspeeches.

Verder is het mij ook niet duidelijk waar deze man nu precies voor staat, maar het is wel duidelijk dat heel Nederland zich weer laat meeslepen in een vlaag van islamofobische verstandsverbijstering.

zodra ik tijd heb zal ik ook maar eens gaan googlelen

echnaton
06-05-04, 17:35
Geplaatst door freya
Op de site van Jamaat e Islami is duidelijk te lezen dat zij streven naar een zeer ver doorgevoerde vorm van democratie.


En dat geloof jij?

Beëlzebub
06-05-04, 17:37
Het lijkt er inderdaad nogal op dat Nederland weer eens door het CIDI gemanipuleerd wordt. Is het nu echt nodig dat we vanuit Jeruzalem bestuurd worden. Laat Nederlanders zelf zeggen wie hier welkom is of niet.

echnaton
06-05-04, 17:41
Geplaatst door Beëlzebub
Het lijkt er inderdaad nogal op dat Nederland weer eens door het CIDI gemanipuleerd wordt. Is het nu echt nodig dat we vanuit Jeruzalem bestuurd worden. Laat Nederlanders zelf zeggen wie hier welkom is of niet.

De mensen van het CIDI zijn gewoon Nederlanders hoor. En ze mogen zeggen wat ze willen.

freya
06-05-04, 17:46
Geplaatst door echnaton
En dat geloof jij?

En waarom zou ik dat niet moeten geloven?

Ik ken wel meer democratische islamitische organisaties :hihi:

Beëlzebub
06-05-04, 17:48
Geplaatst door echnaton
De mensen van het CIDI zijn gewoon Nederlanders hoor. En ze mogen zeggen wat ze willen.

Ja, gewone Nederlanders, maar niet uit onverdachte hoek. Het enige wat het CIDI doet, is de spreekbuis van Sharon zijn. Naar de raad van zulke extremistische lieden zou Nederland niet moeten luisteren. Evenmin als naar extremisten van de andere zijde.

Robbedoes
06-05-04, 17:51
Op de site van Jamaat e Islami is duidelijk te lezen dat zij streven naar een zeer ver doorgevoerde vorm van democratie.

Dezelfde democratie die Janmaat aanhing, ook hij werd van de diverse podia weggehouden :vingers:

echnaton
06-05-04, 17:53
Geplaatst door Beëlzebub
Ja, gewone Nederlanders, maar niet uit onverdachte hoek. Het enige wat het CIDI doet, is de spreekbuis van Sharon zijn. Naar de raad van zulke extremistische lieden zou Nederland niet moeten luisteren. Evenmin als naar extremisten van de andere zijde.

Nederlanders maken zelf wel uit naar wie we luisteren, daar hebben we geen raad voor nodig, Bovendien zien we zelf wel wie verdacht is en wie niet! Zijn ze soms verdacht omdat het Joden zijn?

freya
06-05-04, 17:54
Geplaatst door echnaton
De mensen van het CIDI zijn gewoon Nederlanders hoor. En ze mogen zeggen wat ze willen.

CIDI loopt aan de leiband van de Israelische ambasade :moe:

Als zij mogen zeggen wat ze willen, dan mogen anderen dat ook.

Maar dat wil het CIDI nu juist niet!!!

Waarom maken zij zich eigenlijk zo druk over de islam?
Ze zijn er toch om informatie over Israel te geven.

echnaton
06-05-04, 17:57
Geplaatst door freya
CIDI loopt aan de leiband van de Israelische ambasade :moe:

Als zij mogen zeggen wat ze willen, dan mogen anderen dat ook.

Maar dat wil het CIDI nu juist niet!!!

Waarom maken zij zich eigenlijk zo druk over de islam?
Ze zijn er toch om informatie over Israel te geven.

Met de Israëlische ambassade is helemaal niets mis. Wat maak jij je nu weer druk om waar die mensen zich druk om maken!

freya
06-05-04, 18:01
Geplaatst door echnaton
Met de Israëlische ambassade is helemaal niets mis. Wat maak jij je nu weer druk om waar die mensen zich druk om maken!

Ik maak me druk omdat ze een rel schoppen over iets waar ze helemaal niets mee te maken hebben en het kennelijk wel voor elkaar krijgen om een lezing te saboteren. Waarmee ze dus het recht op vrije meningsuiting schenden :moe:

Bij deze bied ik de AEL mijn hulp aan bij het zoeken naar een alternatieve ruimte :ninja2:

Beëlzebub
06-05-04, 18:02
Geplaatst door echnaton
Nederlanders maken zelf wel uit naar wie we luisteren, daar hebben we geen raad voor nodig, Bovendien zien we zelf wel wie verdacht is en wie niet! Zijn ze soms verdacht omdat het Joden zijn?

Deze mensen zijn verdacht omdat ze van het CIDI zijn.

S@mmy
06-05-04, 18:14
Geplaatst door freya
Bij deze bied ik de AEL mijn hulp aan bij het zoeken naar een alternatieve ruimte :ninja2:
Ben je dan alweer over het blauwtje heen dat je gelopen hebt?

freya
06-05-04, 18:20
Geplaatst door S@mmy
Ben je dan alweer over het blauwtje heen dat je gelopen hebt?

Och Nefje toch, nog steeds zo gepreoccupeerd met de AELmannen?

Jouw ervaringen moeten wel heel traumatisch geweest zijn :hihi:

Joesoef
06-05-04, 18:33
Geplaatst door S@mmy
Ben je dan alweer over het blauwtje heen dat je gelopen hebt?

Ik zou anders ook wel over een van de blauwtje van mij heen willen :p


:zegniets:

mark61
06-05-04, 18:35
Geplaatst door S@mmy
http://www.rediff.com/news/2001/oct/22guest.htm


Je zou beter aan henzelf kunnen vragen wat ze vinden dan klakkeloos beweringen van anderen overnemen

http://www.jamaat.org/

freya
06-05-04, 18:35
Geplaatst door Joesoef
Ik zou anders ook wel over een van de blauwtje van mij heen willen :p


:zegniets:

:argwaan: Waarom zeg je dat tegen Nefje?

Jullie hebben toch niet........ :vreemd:


:alien:

mark61
06-05-04, 18:37
Geplaatst door echnaton
Nederlanders maken zelf wel uit naar wie we luisteren, daar hebben we geen raad voor nodig, Bovendien zien we zelf wel wie verdacht is en wie niet! Zijn ze soms verdacht omdat het Joden zijn?

Precies. Dus moet het CIDI zijn kop houden over wie er al of niet NL in mag. Waar halen ze de brutaliteit vandaan?

S@mmy
06-05-04, 18:39
Geplaatst door Joesoef
Ik zou anders ook wel over een van de blauwtje van mij heen willen :p


:zegniets:
:love2:

ZbaqZbaq
06-05-04, 18:40
Geplaatst door freya


Bij deze bied ik de AEL mijn hulp aan bij het zoeken naar een alternatieve ruimte :ninja2:

Ik denk zelf dat AEL dankzij de gratis publiciteit zelf onderhand al heeft bedacht dat ze moeten uitwijken naar een grotere lokatie.

CIDI bedankt :duim:

freya
06-05-04, 18:44
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik denk zelf dat AEL dankzij de gratis publiciteit zelf onderhand al heeft bedacht dat ze moeten uitwijken naar een grotere lokatie.

CIDI bedankt :duim:

:hihi:

echnaton
06-05-04, 19:32
Geplaatst door mark61
Precies. Dus moet het CIDI zijn kop houden over wie er al of niet NL in mag. Waar halen ze de brutaliteit vandaan?

Ze zeggen als Nederlander hun mening en daar hebben ze het recht toe.

mark61
06-05-04, 19:42
Geplaatst door echnaton
Ze zeggen als Nederlander hun mening en daar hebben ze het recht toe.

O daar hebben ze zeker het recht toe. Maar daarom kan ik het nog wel misselijk vinden. Kan me niet herinneren wanneer voor het laatst een organisatie opriep iemand buiten de deur te houden.

Of toch, Poncke Prinsen. Ook al zoiets.

echnaton
06-05-04, 20:11
Geplaatst door mark61
O daar hebben ze zeker het recht toe. Maar daarom kan ik het nog wel misselijk vinden.

Volstrekt irrelevant.

mark61
06-05-04, 20:13
Geplaatst door echnaton
Volstrekt irrelevant.

Hoezo kerel?

Beëlzebub
06-05-04, 20:16
Geplaatst door echnaton
Volstrekt irrelevant.

Zeg, Echnaton, hoe zou je het vinden als een Palestijnse Nederlander (die zal er toch ook wel zijn) ons kwam waarschuwen dat een bepaalde extreme zionist in Nederland een lezing wilde gaan houden?

Rabi'ah.
06-05-04, 20:18
Geplaatst door Beëlzebub
Zeg, Echnaton, hoe zou je het vinden als een Palestijnse Nederlander (die zal er toch ook wel zijn) ons kwam waarschuwen dat een bepaalde extreme zionist in Nederland een lezing wilde gaan houden?


Hheheheeh.....eiwa........niet vragen naar de bekende weg he :rolleyes: :hihi: :wink:

Btw ben benieuwd wat GJ/Echnaton zal schrijven! :strik:

echnaton
06-05-04, 20:23
Geplaatst door Beëlzebub
Zeg, Echnaton, hoe zou je het vinden als een Palestijnse Nederlander (die zal er toch ook wel zijn) ons kwam waarschuwen dat een bepaalde extreme zionist in Nederland een lezing wilde gaan houden?

Dan zou ik hem hartelijk bedanken en al vast een plaats voor mij (en hem, als hij wilde) reserveren. Misschien zouden we er later nog over kunnen doorpraten, bij een borrel.

Christiaan
06-05-04, 20:23
Ik vind dit echt een nondiscussie. De vrijheid van meningsuiting is absoluut, punt.

Beëlzebub
06-05-04, 20:34
Geplaatst door echnaton
Dan zou ik hem hartelijk bedanken en al vast een plaats voor mij (en hem, als hij wilde) reserveren. Misschien zouden we er later nog over kunnen doorpraten, bij een borrel.

Dat valt me dan weer mee. Maar toch zou het het CIDI sieren als deze instelling (met Naftaniël voorop) niet altijd als eerste klaarstond om aanhangers van de Islam in een kwaad daglicht te stellen.

echnaton
06-05-04, 20:44
Geplaatst door Beëlzebub
Dat valt me dan weer mee. Maar toch zou het het CIDI sieren als deze instelling (met Naftaniël voorop) niet altijd als eerste klaarstond om aanhangers van de Islam in een kwaad daglicht te stellen.

Ja wat had je anders gedacht? Dat ik die Ned. Pal een bloedneus zou slaan? Ik ben voor vrijheid van meningsuiting hoor; zie ook mijn reactie hierboven op de komst van de Pakistaan. Wat je aanbeveling over de strategie van het CIDI betreft, ik zal het doorgeven.

Rabi'ah.
06-05-04, 20:46
Geplaatst door Beëlzebub
Dat valt me dan weer mee. Maar toch zou het het CIDI sieren als deze instelling (met Naftaniël voorop) niet altijd als eerste klaarstond om aanhangers van de Islam in een kwaad daglicht te stellen.

Maak je over de intenties van het CIDI maar geen illusies. :moe:
Het CIDI behartigt gewoon de belangen van de zionisten in Nederland....... Ronny is "Israels man in Holland".

Groetjes,

Rabiah.

freya
06-05-04, 20:48
Geplaatst door echnaton
Wat je aanbeveling over de strategie van het CIDI betreft, ik zal het doorgeven.

Is echt niet nodig hoor, die lezen hier in veelvoud mee :hihi:

echnaton
06-05-04, 20:48
Geplaatst door Rabi'ah.
Maak je over de intenties van het CIDI maar geen illusies. :moe:
Het CIDI behartigt gewoon de belangen van de zionisten in Nederland....... Ronny is "Israels man in Holland".

Groetjes,

Rabiah.

En daar is niks mis mee!

Rabi'ah.
06-05-04, 20:52
Geplaatst door freya
Is echt niet nodig hoor, die lezen hier in veelvoud mee :hihi:

Yepz, om de tijd krijgen we weer eem "ambassadeur" op bezoek......eerst Ronald, toen Chaya......en nu dus kennelijk....GJ? :verward:

Rabi'ah.
06-05-04, 20:53
Geplaatst door echnaton
En daar is niks mis mee!

Volgens mijn -islamitische- normen- en waardenstelsel dus wel. :moe:

echnaton
06-05-04, 20:56
Geplaatst door Rabi'ah.
Volgens mijn -islamitische- normen- en waardenstelsel dus wel. :moe:

Zet je vooroordelen dan maar eens aan de kant en verdiep je maar eens echt in het zionisme. Je zult zien dat het wel meevalt.

freya
06-05-04, 21:07
Geplaatst door echnaton
Zet je vooroordelen dan maar eens aan de kant en verdiep je maar eens echt in het zionisme. Je zult zien dat het wel meevalt.

Hoe kan iemand hier in Nederland nou met vooroordelen tegen het zionisme zijn opgegroeid? :rolleyes:

Het is een kwestie van schellen die van de ogen vallen GJ!

Als je doorkrijgt hoe racistisch die theorie is, ben je opeens anti-zionist.

barfly
06-05-04, 21:10
Geplaatst door echnaton
Zet je vooroordelen dan maar eens aan de kant en verdiep je maar eens echt in het zionisme. Je zult zien dat het wel meevalt.

Achja, hoeveel Palestijnen worden er nou eigenlijk helemaal dagelijks onderdrukt en vermoordt? Eitje! :rolleyes:

echnaton
06-05-04, 21:10
Geplaatst door freya
Hoe kan iemand hier in Nederland nou met vooroordelen tegen het zionisme zijn opgegroeid? :rolleyes:

Het is een kwestie van schellen die van de ogen vallen GJ!

Als je doorkrijgt hoe racistisch die theorie is, ben je opeens anti-zionist.

.

Tanzaoui1
06-05-04, 21:14
Geplaatst door echnaton
De mensen van het CIDI zijn gewoon Nederlanders hoor. En ze mogen zeggen wat ze willen.

DE MENESEN VAN DE AEL ZIJN GEWOON MENSEN HOOR. EN ZE MOGEN ZEGGEN WAT ZE WILLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wohaa:

freya
06-05-04, 21:18
Geplaatst door Tanzaoui1
DE MENESEN VAN DE AEL ZIJN GEWOON MENSEN HOOR. EN ZE MOGEN ZEGGEN WAT ZE WILLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wohaa:

Neehee!

Dat zijn moslims, begrijp dat dan :rolleyes:



:moe:

barfly
06-05-04, 21:22
Geplaatst door Tanzaoui1
DE MENESEN VAN DE AEL ZIJN GEWOON MENSEN HOOR. EN ZE MOGEN ZEGGEN WAT ZE WILLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wohaa:

Gekker nog de mensen van de AEL zijn óók Nederlanders... (veelal wellicht)

Rabi'ah.
06-05-04, 21:32
Geplaatst door freya
Hoe kan iemand hier in Nederland nou met vooroordelen tegen het zionisme zijn opgegroeid? :rolleyes:

Het is een kwestie van schellen die van de ogen vallen GJ!

Als je doorkrijgt hoe racistisch die theorie is, ben je opeens anti-zionist.

Sterker nog Freya.........ik durf te beweren dat het grootste gedeelte van de Nederlanders is opgegroeid met positieve vooroordelen t.o.v. het zionisme.

Cleop@tr@
06-05-04, 21:36
Geplaatst door freya
Hoe kan iemand hier in Nederland nou met vooroordelen tegen het zionisme zijn opgegroeid? :rolleyes:

Het is een kwestie van schellen die van de ogen vallen GJ!

Als je doorkrijgt hoe racistisch die theorie is, ben je opeens anti-zionist.
De meeste Nederlanders zullen geen donder om het hele zionisme geven, sterker nog, velen zullen niet eens weten wat het inhoudt.

Racistisch is het zeker, maar inhoudelijk is het praktisch hetzelfde als dar el islam

Rabi'ah.
06-05-04, 21:51
Geplaatst door Cleop@tr@
De meeste Nederlanders zullen geen donder om het hele zionisme geven, sterker nog, velen zullen niet eens weten wat het inhoudt.

Racistisch is het zeker, maar inhoudelijk is het praktisch hetzelfde als dar el islam

Nefje..........bij 99% van de moslims is de sunna een dode letter.....
En dus het ziekelijke sunnitische idee van de dar ul harb en de dar as salam ook
Alleen is dat in het geval van het zionisme helaas wel anders. :moe:

En dan heb je nog altijd moslims (en het worden er steeds meer) die de sunna afwijzen, zoals ik dus. :strik:

Groetjes,

Rabiah.