PDA

Bekijk Volledige Versie : Pakistaanse dorpraad gaat akkoord met verkrachting



S@mmy
06-05-04, 16:31
Pakistaanse dorpraad gaat akkoord met verkrachting

Uitgegeven: 6 mei 2004 17:29

ISLAMABAD - Een dorpsraad in Pakistan heeft een huisbaas toestemming gegeven om de dochter en schoondochter van een man die een geheime verhouding met zijn dochter had, te verkrachten. Dat meldde de Pakistaanse politie donderdag. Dorpsbewoners grepen in en wisten te voorkomen dat de meisjes daadwerkelijk werden verkracht.

De huisbaas had bij de dorpsraad zijn beklag gedaan en zei dat hij in zijn eer was aangetast. Daarop besloten de drie leden van de raad dat hij als genoegdoening zijn gang mocht gaan met de 16-jarige dochter en de 22-jarige schoondochter van de man die hij beschuldigde..

De meisjes werden onder valse voorwendselen naar de woning van de huisbaas gelokt en daar opgesloten in een kamer. Twee broers van de huisbaas hielden de wacht terwijl hij de dames van hun kleren ontdeed. Dorpsbewoners wisten de meisjes op tijd te ontzetten. De politie in de nabijgelegen stad Kabirwala is een onderzoek gestart naar alle betrokkenen. Een van de broers van de huisbaas is aangehouden. Het hoofd van de provinciale politie heeft het lokale politiekorps opdracht gegeven alles in het werk te stellen om de mannen veroordeeld te krijgen.

Robbedoes
06-05-04, 17:53
Nog achterlijker dan de Nederlandse rechtspraak :melig2:

Mark
06-05-04, 17:55
Misschien kan hun geestelijk leider tekst en uitleg komen geven bij zijn speech in den haag. :corcky:

freya
06-05-04, 18:03
Hoe wordt zo'n dorpsraad eigenlijk ingesteld?

Kennelijk niet met verkiezingen, als het hele dorp zich tegen hun beslissing kert:moe:

Zwarte Schaap
06-05-04, 18:49
Geplaatst door Mark
Misschien kan hun geestelijk leider tekst en uitleg komen geven bij zijn speech in den haag. :corcky: Wat een miezerige gluiperd ben je ook.

Mark
06-05-04, 18:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat een miezerige gluiperd ben je ook.

Wat een treurige humorloze kneus ben jij ook.... :rolleyes:

Zwarte Schaap
06-05-04, 19:04
Geplaatst door Mark
Wat een treurige humorloze kneus ben jij ook.... :rolleyes: Oud smoesje die ken ik al, alles onder de mat der humor schuiven, maar ondertussen.....

Couscousje
06-05-04, 19:08
Geplaatst door Robbedoes
Nog achterlijker dan de Nederlandse rechtspraak :melig2:

:hihi:

Cc

Rabi'ah.
06-05-04, 19:28
Geplaatst door Robbedoes
Nog achterlijker dan de Nederlandse rechtspraak :melig2:

Kan dat dan? :hihi:

Nee ff serieus: Weer typisch een voorbeeld van barbaarse cultureel bepaalde achterlijkheid die hoogstwaarschijnlijk als "islam" gepresenteerd zal worden...... :droef:
Afschuwelijk, dat mensen zich als zulke beesten kunnen gedragen. En dan beledig ik de "beesten" nog hiermee. :(

Groetjes,

Rabiah.

Thea
06-05-04, 19:32
Is deze rechtsspraak dan niet in overeenstemming met de Sharia? Het is er achterlijk genoeg voor volgens mij

Stopnaald
06-05-04, 19:32
De huisbaas had bij de dorpsraad zijn beklag gedaan en zei dat hij in zijn eer was aangetast.


Ik wil hem graag in zijn eer aantasten hoor (maggik maggik *tjakka* yeahhhhh)

Rabi'ah.
06-05-04, 19:34
Geplaatst door Thea
Is deze rechtsspraak dan niet in overeenstemming met de Sharia? Het is er achterlijk genoeg voor volgens mij

Nee, deze rechtsspraak is niet in overeenstemming met de shari'a. :moe:

Tomas
06-05-04, 19:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat een miezerige gluiperd ben je ook.

Je haalt me de woorden uit de mond.

Mark
06-05-04, 20:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
Oud smoesje die ken ik al, alles onder de mat der humor schuiven, maar ondertussen.....

mijn opmerking naar jou toe was geen grap.

Tomas
06-05-04, 20:14
Geplaatst door Mark
mijn opmerking naar jou toe was geen grap.

Zuurpruim.

Mark
06-05-04, 20:36
Geplaatst door Tomas
Zuurpruim.

Het was maar een grapje hoor, ik hou van het lieve schaapje :D

Rabi'ah.
06-05-04, 20:41
Geplaatst door Mark
Het was maar een grapje hoor, ik hou van het lieve schaapje :D

Love story? :romance:

Mark
06-05-04, 20:50
Geplaatst door Rabi'ah.
Love story? :romance:

:rolleyes:

Nee Schaap vindt mij niet leuk op de een of andere manier.

Bofko
06-05-04, 21:04
Geplaatst door Mark
:rolleyes:

Nee Schaap vindt mij niet leuk op de een of andere manier.

Waarschijnlijk leest hij teveel persoonlijke titels.

Rabi'ah.
06-05-04, 21:39
Geplaatst door Mark
:rolleyes:

Nee Schaap vindt mij niet leuk op de een of andere manier.

Hehheheheheh......jammer :(

Was graag bruidsmeisje geweest op jullie bruiloft :hihi: :p :strik:

Mark
06-05-04, 22:12
Geplaatst door Rabi'ah.
Hehheheheheh......jammer :(

Was graag bruidsmeisje geweest op jullie bruiloft :hihi: :p :strik:

Ons bruidsmeisje was trouwens een moslima, dochter van een imam ;)

Rabi'ah.
06-05-04, 22:53
Geplaatst door Mark
Ons bruidsmeisje was trouwens een moslima, dochter van een imam ;)

Dat wilde Schaap zeker zo he? :wink: :strik:

Joesoef
06-05-04, 23:02
dat zij zijn een hoop hoofden die mogen gaan rollen. Hopelijk doen ze dat ook, de enige manier om dit soort inteeld achtelijkheden er uit te krijgen.

De AEL heeft in ieder geval een paar interessante vragen voor hun aanstaande meeting.

Rabi'ah.
06-05-04, 23:06
Geplaatst door Joesoef
dat zij zijn een hoop hoofden die mogen gaan rollen. Hopelijk doen ze dat ook, de enige manier om dit soort inteeld achtelijkheden er uit te krijgen.

De AEL heeft in ieder geval een paar interessante vragen voor hun aanstaande meeting.

Kom jij insha'Allah? :)

mark61
07-05-04, 00:08
Geplaatst door Joesoef
De AEL heeft in ieder geval een paar interessante vragen voor hun aanstaande meeting.

Nou doe je het weer. Mark zei dat net al en hij was Niet Grappig, had ZS vastgesteld.

Joesoef
07-05-04, 00:41
Geplaatst door mark61
Nou doe je het weer. Mark zei dat net al en hij was Niet Grappig, had ZS vastgesteld.

Ja en. Mag ik soms geen mening hebben en hem ook nog eens niet ventileren. Ik ben bloed serieeus. Laat die vent maar eens aangeven waar de Islamitische Pakistanen voor staan, en ik neem aan dat het niet achter zo een achtelijke dorpsraad is.


En dat ik het weer doe...... Mark ik heb meer te doen dan alle mailtjes uitpluizen, behalve dat moet ik het de laatste weken ook nog is doen via een 24k inbelverbinding. Betaal jij Francetelecom?

Joesoef
07-05-04, 00:43
Geplaatst door Rabi'ah.
Kom jij insha'Allah? :)

Als het door gaat en als ik naar binnenkom zeker. UvA hoorde ik ????

mark61
07-05-04, 00:46
Geplaatst door Joesoef
Ja en. Mag ik soms geen mening hebben en hem ook nog eens niet ventileren. Ik ben bloed serieeus. Laat die vent maar eens aangeven waar de Islamitische Pakistanen voor staan, en ik neem aan dat het niet achter zo een achtelijke dorpsraad is.

Hold your horses. Probeerde je te beschermen tegen the wratch of BlackSheep. Niemand weet waar de Islamitische Pakistanen voor staan want het wordt ze nooit echt gevraagd. Maar conservatief en gewelddadig lijkt me een aardige inschatting, als je zo het nieuws bekijkt.


... moet ik het de laatste weken ook nog is doen via een 24k inbelverbinding. Betaal jij Francetelecom?

Kom van die berg af terug de beschaving in! We missen je!

Joesoef
07-05-04, 00:49
Geplaatst door mark61
Kom van die berg af terug de beschaving in! We missen je!


Ik zit hier lekker hoog in de bergen tussen de schapen :koppel: . Laat mij, sadisten!