PDA

Bekijk Volledige Versie : Zilveren Reissmicrofoon voor De Inburger King (RVU)



Al3arbi
06-05-04, 16:42
http://home.wanadoo.nl/nipkow/2004.htm



De Zilveren Reissmicrofoon gaat naar De Inburger King (RVU). Een team met de vaak omstreden Rob Muntz als spil zorgde hier voor verrassende invalshoeken en voor een originele aanpak van een maatschappelijk fenomeen. Met veel ironie werd gekeken naar het Nederlanderschap.

De prijzen worden op 3 juni uitgereikt in De Plantage in Amsterdam.





http://www.omroep.nl/rvu/sites/radiodocumentaire/gfx/InBurgerKingClassic.jpg

GEBOYCOT, GEINTIMIDEERD EN BIJNA KAPOTGEMAAKT DOOR WERELDOMROEP, AIVD EN RVD EN TOCH DE ZILVEREN REISSMICROFOON GEWONNEN! GEFELICITEERD! NOUS MAINTIENDRIONS! NA DRIE MAANDEN LANG DAG EN NACHT GEZWOEGD EN GEBRAINSTORMD HEBBEN, NA ACHT WEKEN LANG BLOED, ZWEET EN TRANEN GEPLENGD TE HEBBEN, NA EINDELOZE MATRIXVERGADERINGEN WAARIN MET DEUREN WERD GESLAGEN EN DE FLESSEN BIER DOOR DE REDACTIERUIMTE SUISDEN, EINDELIJK GERECHTIGHEID!!!!!! SLECHTS DE BRANDENDE KWESTIE HOE WIJ DE HARTEN VAN VAN JONGE NEDERLANDSE MAROKKANEN (onze feitelijke doelgroep dus) KONDEN VEROVEREN, STOND CENTRAAL.
MEER DAN 100.000 JONGE MAROKKANEN ZIJN OVERSTAG GEGAAN EN ALS EEN BLOK GEVALLEN VOOR DE INBURGERKING!!!!!!
EINDELIJK HEEFT DEZE GROEP, DIE ZOLANG GENEGEERD, VERWAARLOOSD EN VERONACHTZAAMD WERD DOOR DE PROGRAMMAMAKERS IN HILVERSUM, EEN SPREEKBUIS EN EEN UITLAATKLEP GEVONDEN. HET ENIGE PROGRAMMA WAARIN ZE TOT NU TOE RUIMSCHOOTS AAN BOD KWAMEN, WAS IMMERS OPSPORING VERZOCHT! DANKZIJ DE INBURGERKING ZIJN ER ZATERDAGMIDDAG GEEN K-MAROKKANEN MEER OP STRAAT.
INGEBURGERD EN WEL, LUISTEREN ZE NU NAAR DE INBURGERKING TUSSEN 15.00 EN 16.00 OP 747 AM.



Zaterdag weer `n gloednieuwe, met `n hoofdrol voor onze Pim.

Daarin wordt Pim herdacht en gaan we op zoek naar tickets voor een bedevaartstocht naar Provesano. En peilen we Joost Eerdmans of hij mee wilt werken aan dit grootste evenement. Eveneens zal een MoHostichting toelichten waarom zij graag een bezoek willen brengen naar het Palazzo di Pedo in Rotterdam en daarbij de Urn van Pim willen bezoeken.

Onlangs is ook gebleken dat het bed van Pim te koop stond en ook daar gaat de Inburgerking achteraan. Dit bed zal namelijk prachtig staan in de cel van Neerlands Held. En om zijn 2jarig jubileum te vieren gaat de Inburgerking dit bed, tezamen met een heerlijke taart overhandigen aan Neerlands held

And last maar zeker niet het minst, gaan we wederom bellen met de woordvoerster van Rita Verdonk, Maud Bredero. Van haar willen wij weten waarom zij haar oude baan heeft laten vallen om aan de slag te gaan voor de nietsontziende Führer. Laten we wel wezen, de Inburgerking zou zo woordvoerder van Amnesty worden. Laat Rita maar in de stront zakken.

Zaterdag 8 mei
15.00
747AM
Of hier (http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/747am/rvu/documentaire/20040508.rm)

Couscousje
06-05-04, 17:09
Ik heb nooit naar de Imburgerking geluisterd, maar de Inburgerking was naar mijn mening een enorme flop.

Cc

vlegeltje
06-05-04, 18:45
Geplaatst door Couscousje
Ik heb nooit naar de Imburgerking geluisterd, maar de Inburgerking was naar mijn mening een enorme flop.

Cc

Vroeger was dat een prestigieuze prijs :stout:

Maar, gefeliciteerd jongens. :lole:

Ik zal zaterdag eens luisteren.

burgerking
07-05-04, 01:39
Slaapt Koeskoesje al?

Maarten
07-05-04, 01:47
Geplaatst door Couscousje
Ik heb nooit naar de Imburgerking geluisterd, maar de Inburgerking was naar mijn mening een enorme flop.


Ja, djiezus Cous!... Niet luisteren maar wel een mening.. Ken ut niet een onsje méer zijn?

He, Al3arbi!.. stonden die uitxendingen niet online? Kan niks vinden op de I.K site..

burgerking
07-05-04, 04:32
La Bass, Maarten (Is dat een pseudoniem voor Mo?) er is censuur toegepast, een hele briefwisseling tussen de Inburgerking en Koeskoesje is gedeleted!

Al3arbi
07-05-04, 09:40
Geplaatst door Maarten
Ja, djiezus Cous!... Niet luisteren maar wel een mening.. Ken ut niet een onsje méer zijn?

He, Al3arbi!.. stonden die uitxendingen niet online? Kan niks vinden op de I.K site..

Je ken ze hier (http://www.omroep.nl/rvu/sites/radiodocumentaire/luisteren/archief/2004/0306.html) vinden, en de aflevering van morgen staat er morgen op.

Mark
07-05-04, 09:50
Geplaatst door Al3arbi
Je ken ze hier (http://www.omroep.nl/rvu/sites/radiodocumentaire/luisteren/archief/2004/0306.html) vinden, en de aflevering van morgen staat er morgen op.

Shit ik moet nog naar je discussie met Ebru luisteren!

Ik heb haar boek van de week gelezen ik zal eens een recensie plaatsen :)

Prikke Mik
07-05-04, 09:50
Geplaatst door Al3arbi
, en de aflevering van morgen staat er morgen op.

Nee!!??

vlegeltje
07-05-04, 09:55
Geplaatst door Mark
Ik heb haar boek van de week gelezen ik zal eens een recensie plaatsen :)

Ha, doe dat maar eens.

Ik heb het boek net van de bieb geleend, heb wat zitten bladeren, maar ik weet nog nie...

vlegeltje
07-05-04, 09:57
Geplaatst door burgerking
(...) er is censuur toegepast, een hele briefwisseling tussen de Inburgerking en Koeskoesje is gedeleted!

Ik heb het gelezen.

Jouw beledigingen en uit de school-klapperij was zelfs beheer teveel :)

Maarten
07-05-04, 10:57
Geplaatst door burgerking
La Bass, Maarten (Is dat een pseudoniem voor Mo?) er is censuur toegepast, een hele briefwisseling tussen de Inburgerking en Koeskoesje is gedeleted!

Nee hoor, ben autochtone limburger, en zelfs alweer jaren niet in Amsterdam geweest. Heb enkel band met maroc.nl via dit forum..

Maar je hebt misschien nog geluk gehad hier.. Regelmatig verdwijnen hier complete topics, en dat veroorzaakt nogal wat ergernis. Dan krijgt een moderator het op zijn heupen, en húp alles weg.
Ook als iemand een ban krijgt, dan verdwijnen alle topics die iemand gestart heeft, en dus ook alle goede discussies in dat topic. Ook daar wordt van gebaald..
In jouw geval verdwenen er alleen een paar inzendingen. Ook dat veroorzaakt ergernis, maar ja.. De forumleden hebben zich er maar bij neergelegd, dat Beheer hier de dienst uit maakt.
Het enige wat ik beheer kan meegeven, is dat dit forum altijd moeilijk te modereren geweest is. Hier zijn echt veel soorten mensen, en soms redelijke extreme (zeker ook autochtone), en de onderwerpen zijn altijd beladen. Beheer heeft het vroeger echt wel moeilijk gehad. Kortom, er is willekeur, maar wel met excuses. Er zijn regelmatig topic over het modereerbeleid.

Couscousje
07-05-04, 12:42
Geplaatst door Maarten
Ja, djiezus Cous!... Niet luisteren maar wel een mening.. Ken ut niet een onsje méer zijn?

He, Al3arbi!.. stonden die uitxendingen niet online? Kan niks vinden op de I.K site..

Maarten, let je wel op?

Cc

Couscousje
07-05-04, 12:43
Geplaatst door vlegeltje
Ik heb het gelezen.

Jouw beledigingen en uit de school-klapperij was zelfs beheer teveel :)

:hihi:

Zegt weer genoeg over het volk achter De Inburkering.

Niets anders dan white trash.

Cc

vlegeltje
07-05-04, 12:52
Geplaatst door Couscousje
:hihi:

Zegt weer genoeg over het volk achter De Inburkering.

Niets anders dan white trash.

Cc

vlegeltje gaat klaarzitten voor de tweede ronde.

de tussenstand is nog steeds 1 - 1

Terwijl Couscousje zich warm loopt is het wachten tot de burgerking de ring betreedt.

Zometeen de gong voor de tweede ronde.

Zal de burgerking weer onder de gordel slaan?
Zal Couscousje haar volle gewicht in de strijd gooien?

reporter vlegeltje doet verslag :boogie:

Couscousje
07-05-04, 13:16
Geplaatst door vlegeltje
vlegeltje gaat klaarzitten voor de tweede ronde.

de tussenstand is nog steeds 1 - 1

Terwijl Couscousje zich warm loopt is het wachten tot de burgerking de ring betreedt.

Zometeen de gong voor de tweede ronde.

Zal de burgerking weer onder de gordel slaan?
Zal Couscousje haar volle gewicht in de strijd gooien?

reporter vlegeltje doet verslag :boogie:

En jij bent niet beledigend, Harry?

Cc

Maarten
07-05-04, 13:29
Geplaatst door vlegeltje
reporter vlegeltje doet verslag :boogie:

Ja? Wordt de eerbiedwaardige juffrouw CC onheus bejegend?
Iets minder subtiel benaderd?
Een vuiltje haar kant op geschoven, in weerwil van haar gebruikelijke onberispelijke gedrag?
Ik ga vast de chips kopen! Gaan we even voor zitten hier.. Ik wil dat wel eens meemaken ..

Voorlopig zie ik in dit opgeschoonde topic alvast weer beleefd geopend worden met "White Trash"..
Ik koop maar vast 2 zakken, denk ik.. :rolleyes: :hihi: Ik zeg niks..

vlegeltje
07-05-04, 13:45
Geplaatst door Couscousje
En jij bent niet beledigend, Harry?

Cc

Neuh, hoezo? :strik:

't is Harrie

burgerking
07-05-04, 15:05
Kan iemand mij meer informatie verstrekken over couscousje, fotootje misschien?

Couscousje
07-05-04, 17:56
Geplaatst door vlegeltje
Neuh, hoezo? :strik:

't is Harrie

Potato, potatoe.

Cc

P.S.: Je neus bloedt. Hier, een doekje.

Couscousje
07-05-04, 18:03
Geplaatst door burgerking
Kan iemand mij meer informatie verstrekken over couscousje, fotootje misschien?

Ik heb er hier al vast 1 van jou:

http://kappachapter.org/~kevinh/photos/redneck.jpg

Het is ongelooflijk dat een stupid fuck als jij een programma over de "inburgering" mag doen. Probeer zelf eens in te burgeren, redneck, en begin bij een douche te nemen.

Cc

vlegeltje
07-05-04, 21:38
Geplaatst door Couscousje
Potato, potatoe.

Cc

P.S.: Je neus bloedt. Hier, een doekje.

Pfffh, ik weeg veel meer dan jij :fpuh:

Couscousje
07-05-04, 21:55
Geplaatst door vlegeltje
Pfffh, ik weeg veel meer dan jij :fpuh:

Ja, maar burgerking weegt weer meer dan jij!

Waar hebben we het over? :maf:

Cc

vlegeltje
07-05-04, 22:36
Geplaatst door Couscousje
Ja, maar burgerking weegt weer meer dan jij!

Waar hebben we het over? :maf:

Cc

Maar ik ben kaal :)

Dat weegt zwaarder.

Couscousje
07-05-04, 23:35
Geplaatst door vlegeltje
Maar ik ben kaal :)

Dat weegt zwaarder.

True.

Jij hebt gewonnen. :(

Cc

vlegeltje
07-05-04, 23:53
Geplaatst door Couscousje
True.

Jij hebt gewonnen. :(

Cc

:jumping:

Maarten
08-05-04, 10:51
Fascinerend commentaar hier op de Zilveren Reismicrofoon.
Maar goed dat er maroc.nl is voor nadere uitdieping der nuances.
Een waar voorportaal der beschaving in vergelijking tot de oppervlakkige media.

Al3arbi, kun je nog even stofzuigen hier?

Redou@n
08-05-04, 18:30
Geplaatst door Maarten
Fascinerend commentaar hier op de Zilveren Reismicrofoon.
Maar goed dat er maroc.nl is voor nadere uitdieping der nuances.
Een waar voorportaal der beschaving in vergelijking tot de oppervlakkige media.

Al3arbi, kun je nog even stofzuigen hier?
:)

Maarten
09-05-04, 00:12
Uitzending 8 mei.. Ging dit over werk? Inburgering?? Is dit waar de harten der Marokkanen van open gaan??.. Djiezus man.. Bij Allah, c.q. Toutatis!.. Noem het een huzarenstaaltje hoe alles wat met die onderwerpen te maken heeft vermeden werd. Ik bedoel, je kunt nog geen krant open slaan of het gaat er over, maar hier??..

Maar goed, in dit geval was Al3arbi wél het hoogtepunt van de inburgering, met het plan om - - gezien ook het feit dat het gedachtegoed van Pim op maroc.nl voortdurend ”hoog gehouden wordt” :hihi: - met de “Utrechtse Marokkaanse studentenvereniging xx” (of MoHo, moslimhomo’s) richting Italie te gaan, om daar ter eerbiedwaardige nagedachtenis een “schaap te slachten” bij het graf van Fortuyn!! :hihi: Eg waar.. ik zou het niet verzonnen krijgen.. :hihi:

Maar heer Muntz.. kan het een ónsje méér worden, want het gaat verder echt nérgens over he? Na 3 kwartier ben je dus echt dól he?

Orakel
09-05-04, 20:32
Topic vertoont verrekte veel overeenkomsten met het programma.
Was er al iemand begonnen over Israel?

edit: zit nu de uitzending van 8 mei te beluisteren, maar hierme kom je dus nooit bij radio 1.
Wat een bagger.

lennart
09-05-04, 21:19
Geplaatst door burgerking
Kan iemand mij meer informatie verstrekken over couscousje, fotootje misschien?

Hoeveel euro's levert dit op?

Ik wil graag een Mercedes E200 NGT aanschaffen.

Maarten
09-05-04, 23:52
Geplaatst door lennart
Hoeveel euro's levert dit op?

Ik wil graag een Mercedes E200 NGT aanschaffen.
Zeg, jij gaat de kuischheid van maroc.nl niet voor een prikje de deur uit doen he?

Maarten
10-05-04, 00:27
Geplaatst door Orakel Topic vertoont verrekte veel overeenkomsten met het programma.ja.
Was er al iemand begonnen over Israel? Nee.
zit nu de uitzending van 8 mei te beluisteren, maar hierme kom je dus nooit bij radio 1. Nee.
Wat een bagger. Ja.

Heer Muntz, we begrijpen het wel… 1 mei, 4 mei, 5 mei, dan 2 dagen "berouw" van 1, 4, en 5 mei, of preventieve hechtenis wegens plaatsvervangende kranstrapperij, en dan die drukkende lente enzoo!... poeh poeh..
Maar zaterdag gaat het weer ergens over he ?

Hint : Mark hier, is niet alleen getrouwd, maar ook erg aan Ebru toe, begreep ik. En we willen details. Veel details.
Dan die dubbeluitzending over Israel, liefst net voor de uitreiking.

Vermoedelijk gaat het dan nét lukken om maroc.nl ervan te weerhouden, om als belangenvereniging een kort geding tegen die uitreiking te beginnen. Aan goede wil ontbreekt het ons echt niet ! :D

PS : mijn Suzuki Alto begint wat probleempjes te krijgen.. Orakel, wat ree jij nou ook weer?..

Couscousje
10-05-04, 12:11
Geplaatst door lennart
Hoeveel euro's levert dit op?

Ik wil graag een Mercedes E200 NGT aanschaffen.

Ik weet waar je woont, jongeman.

Cc

Antonn
10-05-04, 15:56
Geplaatst door Orakel
Topic vertoont verrekte veel overeenkomsten met het programma.
En dat terwijl er al heel wat weggecensureerd is...


edit: zit nu de uitzending van 8 mei te beluisteren, maar hierme kom je dus nooit bij radio 1.
Wat een bagger.
Ze doen zelf anders voorkomen alsof ze mateloos populair zijn onder Marokkanen en hier op maroc.nl een grote schare fans hebben. :D

Maar ik vermoed dat dit weer typisch zo gelopen is omdat er een allochtoons tintje aan zit. Was laatst ook met die ene schrijver die onder eigen naam zijn boeken aan de straatstenen nog niet kon slijten, maar prompt allerlei prijzen in de wacht sleepte toen hij onder een allochtoons klinkend pseudoniem ging schrijven!

Tomas
10-05-04, 16:00
Geplaatst door Al3arbi
Je ken ze hier (http://www.omroep.nl/rvu/sites/radiodocumentaire/luisteren/archief/2004/0306.html) vinden, en de aflevering van morgen staat er morgen op.

Zo. 'k heb 'm ook 's beluisterd.

Je bent wel grappig hoor, Isch. :duim:

Nodig je die andere gasten volgende week weer uit? Zou ik niet doen.

lennart
10-05-04, 16:09
Geplaatst door Couscousje
Ik weet waar je woont, jongeman.

Cc

Ja... maar daar koop ik geen mercedes van ;)

Maarten
10-05-04, 16:29
Geplaatst door lennart
Ja... maar daar koop ik geen mercedes van ;)
Misschien bedoelde ze dat je háar op afroep kon berijden...
(ja, kweenie hoor, je kunt hier niet voorzichtig genoeg met je interpretaties zijn. :engel: )

vlegeltje
10-05-04, 16:55
Geplaatst door Maarten
Misschien bedoelde ze dat je háar op afroep kon berijden...
(ja, kweenie hoor, je kunt hier niet voorzichtig genoeg met je interpretaties zijn. :engel: )

Nu heb je de eeuwige DOOM van Cc over je afgeroepen...

Maarten
10-05-04, 17:34
Geplaatst door vlegeltje
Nu heb je de eeuwige DOOM van Cc over je afgeroepen... I already did a lóng time ago, dear.. Maar ik zit zwaar in de fout, want na anderhalf jaar strontvliegveldslag waren we net oprecht wapenstilstand overeengekomen.. En ik zit nog in de proeftijd.. effe de houtklemmen - auw - aandraaien..

vlegeltje
10-05-04, 17:46
Geplaatst door Maarten
I already did a lóng time ago, dear.. Maar ik zit zwaar in de fout, want na anderhalf jaar strontvliegveldslag waren we net oprecht wapenstilstand overeengekomen.. En ik zit nog in de proeftijd.. effe de houtklemmen - auw - aandraaien..

Jodendom=de wet
Christendom=liefde

Islam=barmhartigheid

Cc geeft je nog een kans, ik weet het zeker :)

Cc?

lennart
10-05-04, 19:40
Nijjmegen is duidelijk een satanistische stad :p

lennart
10-05-04, 19:42
Geplaatst door Maarten
Misschien bedoelde ze dat je háar op afroep kon berijden...


Vergelijk je nu Cc met een Mercedes?

Als showmodel heeft Cc toch wel wat, maar ik ben niet zo van de uiterlijke kenmerken.

vlegeltje
11-05-04, 00:09
Geplaatst door lennart
Nijjmegen is duidelijk een satanistische stad :p

In vergelijking met Nijmegen is de hel slechts een ijsklontje :blij: