PDA

Bekijk Volledige Versie : Helft Nederlanders wil nieuwe 'Führer'



ZbaqZbaq
06-05-04, 19:25
Helft Nederlanders wil nieuwe 'Pim Fortuyn'
Nederland heeft een nieuwe Pim Fortuyn nodig. Uit een onderzoek van Intomart GFK, in opdracht van RTL Nieuws, blijkt dat 50% van de Nederlanders snakt naar een 'nieuwe Pim'.


Nieuwe Pim
Van de 524 ondervraagde mensen is 91% het eens met de stelling dat de problemen waar Fortuyn zich voor zijn dood, precies twee jaar geleden, mee bezig hield, nog steeds bestaan. Zeker 49% van de ondervraagden vindt dan ook dat er een nieuwe 'Pim Fortuyn' nodig is om de problemen op te kunnen lossen.

Grootste problemen
Criminaliteit, gezondheidszorg en integratie worden genoemd als de grootste problemen. Opvallend is dat de fileproblematiek slechts door 4% wordt genoemd. Ook het milieu is voor slechts 4% van de ondervraagden een belangrijke zaak.

Dichter bij de mensen
Een meerderheid vindt dat de politiek te weinig met Fortuyns gedachtegoed heeft gedaan. Op de vraag of de politiek dank zij Fortuyn dichter bij de mensen is komen te staan antwoordt 57% van de ondervraagden het ermee oneens te zijn. 40% vindt overigens dat dit wel het geval is.


www.rtl.nl

Christiaan
06-05-04, 19:28
Het is dus slechts een kwestie van tijd voordat iemand in dat gat springt.

Thea
06-05-04, 19:31
Nabil Marmouch zou met zijn nazi-achtige uiterlijk wel graag de Fuhrer van de moslims willen worden. Jammer dat het niet zo wil vlotten met de AEL.

~Panthera~
06-05-04, 19:41
Goh, welke psychopaat gaan we nu weer volgen ? :maf2:

plexus
06-05-04, 19:44
Geplaatst door ~Panthera~
Goh, welke psychopaat gaan we nu weer volgen ? :maf2:

we volgen er al 1...jp-tje :zweep:

Beëlzebub
06-05-04, 19:57
Toch raar dat het volk zich zonder zo'n figuur zo verloren en stuurloos voelt. Verlatings-angst zeker. :D

Rabi'ah.
06-05-04, 20:14
Geplaatst door Beëlzebub
Toch raar dat het volk zich zonder zo'n figuur zo verloren en stuurloos voelt. Verlatings-angst zeker. :D

Nee, pure gemakzucht en een onvermogen tot (zelfstandig) denken.

Rabi'ah.
06-05-04, 20:16
Geplaatst door plexus
we volgen er al 1...jp-tje :zweep:

:hihi:

Speak for yourself :ego:

Beëlzebub
06-05-04, 20:19
Geplaatst door Rabi'ah.
Nee, pure gemakzucht en een onvermogen tot (zelfstandig) denken.

Ik ben bang dat ik je mening moet delen :droef:

Rabi'ah.
06-05-04, 20:22
Geplaatst door Beëlzebub
Ik ben bang dat ik je mening moet delen :droef:

Idd. :( :moe:

Tomas
06-05-04, 20:24
Uit onderzoek blijkt dat 99% van de Nederlanders vindt dat 99% te stom is om voor zichzelf te kunnen denken.

barfly
06-05-04, 20:47
Geplaatst door Tomas
Uit onderzoek blijkt dat 99% van de Nederlanders vindt dat 99% te stom is om voor zichzelf te kunnen denken.

De resultaten van dit onderzoek durf ik wel te onderschrijven :duim: