PDA

Bekijk Volledige Versie : DumbASS



Matesis
06-05-04, 20:10
Jan Peter Balkenende en Ruud Lubbers zitten een pilsje te pakken.
Zegt Jan Peter Balkenende: "Toen jij premier was, draaide de regering toch beter. Hoe deed je dat?"
"Wel" zegt Ruud Lubbers "je moet zien dat je jezelf omringt met slimme medewerkers."
"Hoe kun je weten dat ze wel slim zijn?" vraagt Jan Peter Balkenende.
"Door een klein raadseltje" antwoordt Ruud Lubbers en roept zijn vrouw en vraagt haar "Ria, je vader en je moeder hebben een kind.
Het is niet je broer en ook niet je zus. Wie is het?" Zegt Ria "Dat is simpel, dat ben ik."
Terug op zijn kabinet denkt Jan Peter Balkenende eventjes zijn ministers te testen en roept Gerrit Zalm bij zich en vraagt: "Kijk Gerrit, je vader en je moeder hebben een kind. Het is niet je broer ook niet je zus, wie is het?"
Gerrit fronst zijn wenkbrauwen en denkt diep na. "Ik weet het niet zo direct, ik kom straks even terug."
Gerrit Zalm gaat terug naar zijn bureau en komt onderweg Piet Hein Donner tegen.
"Zeg P.H., ken jij het antwoord op dit raadseltje: "Je vader en je moeder hebben een kind. Het is niet je broer en ook niet je zus. Wie is het?" "Wel, dat is gemakkelijk" antwoordt P.H. "dat ben ik."
Gerrit bedankt hem en trots als een pauw gaat onze Gerrit Zalm terug naar Jan Peter Balkenende en zegt hem: "Ik weet het antwoord. Het is Piet Hein Donner" Waarop Jan Peter Balkenende ‘paars’ kleurt en brult: "Neen, jij idioot, het is Ria Lubbers!"