PDA

Bekijk Volledige Versie : Waar blijf je dan?

Hichampie
06-05-04, 22:19
Ewa waar blijven de leuke dames dan???
meld ik me speciaal aan voor deze shit en dan krijg ik geen eens een huwelijksaanzoek of zo... ;)
neej neej ik begin effe opnieuw
ik ben een leuke, lieve, aardige, gezellige en vooral spontane jongeman van 24 jaar en kom uit Amsterdam. Ik ben op zoek naar een leuke meid waarin ik in eerste instantie lekker bevriend mee kan worden. Geen regels, geen liefde, eerst vriendschap opbouwen en who knows??
lijkt dit je wat?? ben je ook prettig gestoord, gezellig, eerlijk en vooral betrouwbaar en kom je het liefst ook uit Amsterdam??
nouw dan zou ik zeggen..... MAIL ME!!!!!!!!!
HAHAHA
wie weet tot gauw dan maar....
thallouw fe siggat....
laterzzzz :roker:

islamatic girl
07-05-04, 06:27
hahaha hey,zo te zien lijkt je een beetje 'gestoort' te zijn maar geeft niet ik heb het namelijk graag,kga weer beginnen,ik ben van antwerpen ga nog naar school en draag nene hoofdoek!!

wahiba18
07-05-04, 18:19
salam alaykoem ya agie,

volgens mij moet je bij ┤man zoekt vrouw zijn┤ :p

Hichampie
07-05-04, 19:07
eh maakt toch niet uit waar ik mijn oproepje plaats, het gaat om de advertentie....

wahiba18
07-05-04, 20:15
haha, tuurlijk maakt t niet uit waar je oproep plaatst, zo bedoelde ik het niet hoor!, zo zie je maar dat het heel anders kan overkomen, sorryYYYY :traan2:

MissShera
07-05-04, 20:46
Geplaatst door Hichampie
Ewa waar blijven de leuke dames dan???
meld ik me speciaal aan voor deze shit en dan krijg ik geen eens een huwelijksaanzoek of zo... ;)
neej neej ik begin effe opnieuw
ik ben een leuke, lieve, aardige, gezellige en vooral spontane jongeman van 24 jaar en kom uit Amsterdam. Ik ben op zoek naar een leuke meid waarin ik in eerste instantie lekker bevriend mee kan worden. Geen regels, geen liefde, eerst vriendschap opbouwen en who knows??
lijkt dit je wat?? ben je ook prettig gestoord, gezellig, eerlijk en vooral betrouwbaar en kom je het liefst ook uit Amsterdam??
nouw dan zou ik zeggen..... MAIL ME!!!!!!!!!
HAHAHA
wie weet tot gauw dan maar....
thallouw fe siggat....
laterzzzz :roker:

Wil je met me trouwen???????????? (nou tevreden?)

Hichampie
08-05-04, 19:40
nouw neej, je bent mijn type niet sorry.... :blowen:

MissShera
08-05-04, 19:53
Geplaatst door Hichampie
nouw neej, je bent mijn type niet sorry.... :blowen:

Damn, nou is mijn hart gebroken. Moet ik weer aan de chocola, weet je wel hoeveel calorieŰn dat worden?

Hichampie
09-05-04, 21:36
dan heb je tenminste een reden om met je reet van die bank af te komen....

MissShera
10-05-04, 19:16
Geplaatst door Hichampie
dan heb je tenminste een reden om met je reet van die bank af te komen....

Ik heb daar geen reden voor nodig, het wordt mji gebracht.

Hichampie
12-05-04, 15:55
BLA
BLA
BLA
wanneer komt er nou eens wat nuttigs uit jouw mond?
let me know

MissShera
15-05-04, 20:09
Geplaatst door Hichampie
BLA
BLA
BLA
wanneer komt er nou eens wat nuttigs uit jouw mond?
let me know

Er komt wat nuttigs uit mijn mond, als er wat nuttigs is om op te reageren. :ego:

Lwarda
15-05-04, 21:05
Geplaatst door MissShera
Er komt wat nuttigs uit mijn mond, als er wat nuttigs is om op te reageren. :ego:

:haha:

Ai ai....MissShera. :)

Ey,Hicham weet je wel zeker dat je tegen deze dame opkan? :hih´:

Peace out! :knipoog:

MissShera
16-05-04, 13:36
Geplaatst door Soussia-19
:haha:

Ai ai....MissShera. :)

Ey,Hicham weet je wel zeker dat je tegen deze dame opkan? :hih´:

Peace out! :knipoog:

:kusgrijs:

islamatic girl
19-01-05, 05:51
salaam alaykoum warahmatoellahoe wa barakatoeh,

Meisjes, wat ik wil zeggen is, laat je broeder met rust, als je zijn wens niet kan helpen doen uitkomen. Iedereen leert graag anderen kennen, maar we doen het allemaal op ons eigen manier. Door hem zogenaamd af te kraken, help jij jezelf er niet mee, en vooral hem niet.
Laat hem nou, ieder zijn eigen ding, weet je.

Hichampje, ik hoop dat het je lukt, dat je inderdaad zo een meisje vind, Moge Allah SWT je hierbij helpen, Amien!

Iedereen verdient het hier op de wereld om gelukkig te zijn,
Om samen met iemand het pad je bewandelen naar Allah SWT toe.
Niemand heeft het recht om het iemand te belemmeren!

wa salaam alaykoum wr wb

Karima

schaapje23
26-01-05, 09:35
nou hichampie..........

mijn naam is schaapie ik ben mehhhehhem hmehehmem jaar en woon in mememehhehem. verder werk ik in mehemeh en mijn hobby is grazen en mehehemeh. meer weten?? laat het me weten!! ik wacht je reactie af !! kusje van schaapie mehemeh :Iluvu:

beachboy
26-01-05, 13:22
Geplaatst door islamatic girl
salaam alaykoum warahmatoellahoe wa barakatoeh,

Meisjes, wat ik wil zeggen is, laat je broeder met rust, als je zijn wens niet kan helpen doen uitkomen. Iedereen leert graag anderen kennen, maar we doen het allemaal op ons eigen manier. Door hem zogenaamd af te kraken, help jij jezelf er niet mee, en vooral hem niet.
Laat hem nou, ieder zijn eigen ding, weet je.

Hichampje, ik hoop dat het je lukt, dat je inderdaad zo een meisje vind, Moge Allah SWT je hierbij helpen, Amien!

Iedereen verdient het hier op de wereld om gelukkig te zijn,
Om samen met iemand het pad je bewandelen naar Allah SWT toe.
Niemand heeft het recht om het iemand te belemmeren!

wa salaam alaykoum wr wb

Karima

Ik ben een gezellige gozer uit Amsterdam en ben op zoek naar een leuke marokaanse jongen en of man voor vriendschap. En misschien wel meer. je weet het niet.

schaapje23
26-01-05, 13:45
TFOE HALIEK A BEACH BOY HOMO!!

beachboy
26-01-05, 13:48
Geplaatst door schaapje23
TFOE HALIEK A BEACH BOY HOMO!!

Ook aangenaam kennis te maken schaapje.

delicious
27-01-05, 22:42
Nou nou nou...

Leuke oproep Hicham... Maarre waarom is zo'n advertentie nodig als je bent zoals je zegt dat je bent... ?

( is n serieuze vraag hoor...)

Greetz... N