PDA

Bekijk Volledige Versie : Shab dar el bida!

Bidaouia21
06-05-04, 23:30
Is er hier nog een echte bidaoui, met de humor, mentaliteit en zine djel Casablanca?!

:)

PeterPan
07-05-04, 14:17
Geplaatst door Bidaouia21
Is er hier nog een echte bidaoui, met de humor, mentaliteit en zine djel Casablanca?!

:)

CasaBoys TFOOEE ... BeachBoys..! :sniper:

Tetouan RULEZZZZZ :regie:

Bidaouia21
07-05-04, 20:44
Geplaatst door PeterPan
CasaBoys TFOOEE ... BeachBoys..! :sniper:

Tetouan RULEZZZZZ :regie:

Heb ik jou wat gevraagd PETERPAN (?)

:fuckit:

:lekpuh:

Mrbean
09-05-04, 20:24
CasaBoys TFOOEE ... BeachBoys..!

Kifach ben je jaloers a boras wolla????

rachida00000000
11-05-04, 08:23
He ik vindt zulke meisjes echt zielig,het is alsof jejezelf verkoopt dan kun je beter naar CS zeggen HE IK BEN TE KOOP.Denk gewoon aan de ISLAM dat bestaat maar, volgens mij voor jou niet het is HARAAAAm
En als je wilt trouwen trouw dan met iemand uit Marokko een lieve aardige jongen die jou ouders accepteren en jj ook.Niet via Internet Dat is echt hopeloos. :motorzaag

Bidaouia21
13-05-04, 13:26
Geplaatst door rachida00000000
He ik vindt zulke meisjes echt zielig,het is alsof jejezelf verkoopt dan kun je beter naar CS zeggen HE IK BEN TE KOOP.Denk gewoon aan de ISLAM dat bestaat maar, volgens mij voor jou niet het is HARAAAAm
En als je wilt trouwen trouw dan met iemand uit Marokko een lieve aardige jongen die jou ouders accepteren en jj ook.Niet via Internet Dat is echt hopeloos. :motorzaag

De enige reden dat je mij op een CS kan vinden is op weg naar huis of op weg naar school. Dat gebruik ik niet als versierpoint, wat denk je wel niet, je kent me niet eens.
Ten tweede ik kende geen mensen van Casa maar via deze weg heb ik al aardig wat mensen leren kennen, dat was het doel.
Ten derde ik trouw niet met iemand uit Marokko, maar ja el mektaab je weet maar nooit.
Ten vierde islaam heeft bij mij een hoge prioriteit, bij jou denk ik niet want je komt maar veroordelen terwijl je me niet eens kent. Dat is pas HOPELOOOOOOOOOOOOS! :jammer:

Ps: Je doet er zelf aan mee door te reageren op andere oproepen van andere meiden: http://www.maroc.nl/dating/forums/showthread.php?s=&postid=1328586#post1328586

Meid, jij bent echt nep en hram! Wij noemen zulke vrouwen Qouwada.. tfoee..

Safaya
31-05-04, 15:30
Go Girl Casouiat staan achter je !!!!

casaoui_anouar
10-03-05, 14:34
ewa waar wone jullie in casa