PDA

Bekijk Volledige Versie : Pupillen van Fortuyn



Raihana
07-05-04, 11:43
Alle lof zij Allah en vrede en zegeningen zij met Zijn profeet, zijn familie en zijn metgezellen,.

Schijnheiligheid, misleiding en onwaarheden waren rond in de Tweede Kamer. Alles wijst op een geniepig complot. Uitspraken en teksten die eerder gedaan zijn door een bisschop en een protestants kamerlid worden ineens anders ontvangen als zij afkomstig blijken te zijn van een imam of uit een Islamitisch boek.

De grote leermeester Fortuyn leeft voort in de gedaante van het huidige kabinet. Hij was het namelijk die de toon zette met zijn uitspraak “De Islam is een achterlijke cultuur”. De weerklanken van zijn woorden hoor je nog steeds op de gangen van het gebouw aan het Binnenhof. Daar waar nu de kernspreuk luidt: “Pak de moslims!”

Ik heb voor de zekerheid het wetboek er maar nog een keer op na geslagen en tot mijn stomme verbazing staat het er nog steeds in: ‘Recht op vrijheid van meningsuiting’. Ik lees verdwaasd de zin door en nergens vind ik terug dat moslims geen aanspraak op dit recht kunnen maken.

De Haagse cabaretier Sjaak Bral deed laatst in één van zijn columns een oproep aan gematigde moslims om afstand te nemen van de radicale geloofsgenoten die zich keren tegen sodomie. Deze oproep zal ongetwijfeld gehoor vinden bij vele dubbelhartige misbaksels, die tot vervelens toe op subsidies van de staat blijven jagen, en door kleingeestige namaak moslimpolitica’s die er toe bereid zijn om alles, inclusief het opgeven van hun geloof voor het behoud van hun kamerzetel. Een echte moslim zal echter niets voelen voor deze oproep, want afstand nemen van deze zaken is feitelijk afstand nemen van het geloof.

Wat betreft CMO dat zich reeds heeft gedistantieerd van de teksten die vermeld staan in het boek ‘De weg van de moslim’, daarover kan ik zeggen dat het hier slechts gaat om een groepje mensen die niets meer dan hun portemonees vertegenwoordigen en hogerop willen komen door naar boven te likken en naar beneden te trappen.

Deze dagen staan allemaal in de ban van het herdenken van de slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog en het leggen van kransen bij Nationale monumenten. Laten wij echter alstublieft de huidige oorlog niet ongemerkt aan ons voorbij gaan, namelijk die tegen ons moslims wordt gevoerd. En richt je allen smekend tot onze Heer en vraag Hem om de leed van onze moslimbroeders en zusters overal ter wereld te verzachten

Evian
08-05-04, 01:41
Alsof wij moslims zulke goede zaken verrichten... Weet je, probeer eens de misstanden binnen de Islam zelf recht te zetten. Ga dan de boogschutters die de Islam in stukken willen splijten te lijf. In mijn ogen heb je dan nl. meer recht van spreken...:).

ps: De grootste boosdoeners tav de Islam zijn wij moslims zelf, dat moet je niet vergeten...:).

Simon
08-05-04, 07:34
Geplaatst door Raihana
Een echte moslim zal echter niets voelen voor deze oproep, want afstand nemen van deze zaken is feitelijk afstand nemen van het geloof.

Als bepaalde moslims geen afstand van fascistische denkbeelden willen nemen omdat die volgens hun geloof zijn moeten ze ook niet verbaasd zijn dat anderen spreken van een achterlijke cultuur. Integendeel, dat lijkt mij dan volkomen gerechtvaardigd.

Naffertje
19-05-04, 11:27
Geplaatst door Evian
Alsof wij moslims zulke goede zaken verrichten... Weet je, probeer eens de misstanden binnen de Islam zelf recht te zetten. Ga dan de boogschutters die de Islam in stukken willen splijten te lijf. In mijn ogen heb je dan nl. meer recht van spreken...:).

ps: De grootste boosdoeners tav de Islam zijn wij moslims zelf, dat moet je niet vergeten...:).


Zo zo ben je een metamorfose ondergaan beste hlw? Op de naffersite stond je toch bekend om je pennestrijd tegen eenieder die contra moslim of contra marokaan is. Bekeerd?

Carmalla
19-05-04, 12:08
Geplaatst door Simon
Als bepaalde moslims geen afstand van fascistische denkbeelden willen nemen omdat die volgens hun geloof zijn moeten ze ook niet verbaasd zijn dat anderen spreken van een achterlijke cultuur. Integendeel, dat lijkt mij dan volkomen gerechtvaardigd.
Ik denk ook dat ze dat predikaat achterlijk toch echt volledig aan een aantal lieden binnen de eigen gelederen te danken hebben.

Niet in de laatste plaats door de schrijfster van dit stuk zelf. Behoorlijk achterlijk om de tweede wereldoorlog te vergelijken met een denkbeeldige oorlog die momenteel in Nederland tegen moslims zou woeden.