PDA

Bekijk Volledige Versie : 'CIDI speelde rol in afgelasting Arabische bijeenkomst'



MokroMike
07-05-04, 12:26
'CIDI speelde rol in afgelasting Arabische bijeenkomst' 07-05-2004


De Haagse Hogeschool heeft op aandringen van het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) besloten op 21 mei geen ruimte te verhuren aan het Arabisch Sociaal en Cultureel Centrum. Dat zegt CIDI-directeur Ronny Naftaniel vrijdag. Tijdens de bijeenkomst op 21 mei zou Qadi Hussein Ahmad aanwezig zijn. Hij is de leider van de grootste islamitische oppositiepartij in Pakistan en heeft volgens het CIDI 'nauwe banden' met Al-Qaida, het terreurnet van Osama bin Laden.

Woordvoerder Anne-Marie Schuster van de Haagse Hogeschool ontkent echter dat het CIDI een rol heeft gepeeld in het besluit. Volgens haar is de berichtgeving in de media van doorslaggevende betekenis geweest. De Hogeschool wil verder niet inhoudelijk ingaan op de zaak.

Het CIDI heeft in een brief aan ministers Johan Remkes van Binnenlandse Zaken en Piet Hein Donner van Justitie gewaarschuwd voor de komst van Qadi Hussein Ahmad. Volgens het centrum propageert zijn partij 'de gewapende Jihad'. 'Naar onze mening is de heer Hussein Ahmad een gevaar voor de staatsveiligheid van de openbare orde in ons land. Daarom dringen wij er bij u op aan om hem de toegang tot Nederland te ontzeggen', stelt Naftaniel in de brief.

Ahmad heeft zich verder uitgesproken tegen de Nederlandse troepen in Afghanistan en Irak. Omdat de oppositieleider uit het buitenland komt, heeft hij volgens Naftaniel in Nederland geen recht op vrije meningsuiting: "Artikel 1 van de grondwet is niet van toepassing, dus heeft hij ook geen automatisch recht op vrijheid van meningsuiting. Artikel 1 is er alleen voor mensen die in ons land wonen en niet voor mensen die haat prediken tegen datzelfde land", aldus de CIDI-directeur.


[Copyright 2004, Novum]

echnaton
07-05-04, 12:29
Dat wisten we al lang.

Faithless
07-05-04, 12:41
ANP

"Het Haagse Arabisch cultureel centrum Al Beit Al Arabi had de ruimte van de Haagse Hogeschool gereserveerd voor de bijeenkomst van de AEL.

,,Bij het bespreken van hun wensen hebben zij de Haagse Hogeschool niet volledig geïnformeerd over het doel, de aard en het programma van de bijeenkomst, ondanks dat hierom is verzocht. De geldende afspraken voor verhuur van het gebouw zijn hiermee niet in acht genomen'', stelt het bestuur van de onderwijsinstelling.

Toen donderdag via diverse media de inhoud van het programma bekend werd, heeft de schoolleiding besloten de reservering te annuleren."

vlegeltje
07-05-04, 12:56
Geplaatst door MokroMike
Omdat de oppositieleider uit het buitenland komt, heeft hij volgens Naftaniel in Nederland geen recht op vrije meningsuiting: "Artikel 1 van de grondwet is niet van toepassing, dus heeft hij ook geen automatisch recht op vrijheid van meningsuiting. Artikel 1 is er alleen voor mensen die in ons land wonen en niet voor mensen die haat prediken tegen datzelfde land", aldus de CIDI-directeur.

Wauw, buitenlanders hebben geen recht op vrije meningsuiting. :wow:

freya
07-05-04, 13:10
Geplaatst door MokroMike
Omdat de oppositieleider uit het buitenland komt, heeft hij volgens Naftaniel in Nederland geen recht op vrije meningsuiting: "Artikel 1 van de grondwet is niet van toepassing, dus heeft hij ook geen automatisch recht op vrijheid van meningsuiting.

Hm dat zullen we onthouden als er weer eens eens een racistische vertegenwoordiger van likoed naar Nederland wil komen :fpetaf:

freya
07-05-04, 13:53
Geplaatst door MokroMike
Volgens het centrum propageert zijn partij 'de gewapende Jihad'. 'Naar onze mening is de heer Hussein Ahmad een gevaar voor de staatsveiligheid van de openbare orde in ons land.

Kan iemand mij even uitleggen wat 'gewapende jihad' nu precies inhoudt? :moe:

Heb gisteravond even wat zitten googlelen en een aantal dingen vielen mij op.

Qadi Hussein Ahmad is fel tegen Amerikaanse inmenging waar dan ook.
Hij steunt dan ook gewapend verzet tegen elke bezetting of aanval.

Maar als het gaat om het vestigen van een islamitische staat in Pakistan wijst hij elke vorm van bloedvergieten van de hand!
Geweld is niet de manier om geloof te verspreiden is zijn overtuiging.

Ook heeft hij de aanslagen van 11 sept fel veroordeeld!

Wel heeft regelmatig bewondering uitgesproken voor de Taliban, zeker in de periode dat deze tegen Rusland vochten.
Maar hij heeft zelf totaal andere ideeen over vrouwenrechten, zijn dochters zijn allemaal hoog opgeleid bv.

Enige nuance zou dus wel op zijn plaats zijn in deze discussie. :moe:

Simon
07-05-04, 14:56
Nou ik vind de denkbeelden van die man ook niet zo fris maar om nu te stellen dat deze man geen recht heeft op vrije meningsuiting in nederland gaat mij wat ver. Zou het CIDI dat ook zeggen als Musharraf ons land bezoekt? Een man die daar met geweld de democratie buiten spel heeft gezet?

Robbedoes
07-05-04, 15:13
Ik ben tegen de visies van het CIDI, maar in deze ben ik het met hun eens.

Zodra Nederlandse missionarissen/evangelisten en/of christelijke politici naar de geboortestreek van deze extremist mogen gaan op uitnidiging van de lokale christenen daar zonder dat hun leven gevaar loopt, mag die man hier komen spreken. Ik hoop dat men hem de toegang tot Nederland ontzegt.

freya
07-05-04, 15:16
Geplaatst door Robbedoes
Ik ben tegen de visies van het CIDI, maar in deze ben ik het met hun eens.

Zodra Nederlandse missionarissen/evangelisten en/of christelijke politici naar de geboortestreek van deze extremist mogen gaan op uitnidiging van de lokale christenen daar zonder dat hun leven gevaar loopt, mag die man hier komen spreken. Ik hoop dat men hem de toegang tot Nederland ontzegt.

Hoe extreem is deze extremist volgens jou?

Tomas
07-05-04, 15:22
Geplaatst door Robbedoes
Ik ben tegen de visies van het CIDI, maar in deze ben ik het met hun eens.

Zodra Nederlandse missionarissen/evangelisten en/of christelijke politici naar de geboortestreek van deze extremist mogen gaan op uitnidiging van de lokale christenen daar zonder dat hun leven gevaar loopt, mag die man hier komen spreken. Ik hoop dat men hem de toegang tot Nederland ontzegt.

Jij streeft naar dezelfde achterlijkheid als daar? Fijn.

Robbedoes
07-05-04, 15:24
Zeer eenzijdig, dus zeer extreem. Wanneer ga jij trouwens jouw heidense naam veranderen in bijv. Aïsha? :p

Tomas
07-05-04, 15:28
Geplaatst door Robbedoes
Zeer eenzijdig, dus zeer extreem. Wanneer ga jij trouwens jouw heidense naam veranderen in bijv. Aïsha? :p

Als de ombouw operatie is voltooid.

freya
07-05-04, 15:54
Geplaatst door Tomas
Als de ombouw operatie is voltooid.

:haha: vertel!

freya
07-05-04, 15:56
Geplaatst door Robbedoes
Zeer eenzijdig, dus zeer extreem.

Hoe weet je dat hij zo eenzijdig is?



Wanneer ga jij trouwens jouw heidense naam veranderen in bijv. Aïsha? :p

Waarom zou ik?

Al Sawt
07-05-04, 17:44
Geplaatst door MokroMike
'CIDI speelde rol in afgelasting Arabische bijeenkomst' 07-05-2004


De Haagse Hogeschool heeft op aandringen van het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) besloten op 21 mei geen ruimte te verhuren aan het Arabisch Sociaal en Cultureel Centrum. Dat zegt CIDI-directeur Ronny Naftaniel vrijdag. Tijdens de bijeenkomst op 21 mei zou Qadi Hussein Ahmad aanwezig zijn. Hij is de leider van de grootste islamitische oppositiepartij in Pakistan en heeft volgens het CIDI 'nauwe banden' met Al-Qaida, het terreurnet van Osama bin Laden.

Woordvoerder Anne-Marie Schuster van de Haagse Hogeschool ontkent echter dat het CIDI een rol heeft gepeeld in het besluit. Volgens haar is de berichtgeving in de media van doorslaggevende betekenis geweest. De Hogeschool wil verder niet inhoudelijk ingaan op de zaak.

Het CIDI heeft in een brief aan ministers Johan Remkes van Binnenlandse Zaken en Piet Hein Donner van Justitie gewaarschuwd voor de komst van Qadi Hussein Ahmad. Volgens het centrum propageert zijn partij 'de gewapende Jihad'. 'Naar onze mening is de heer Hussein Ahmad een gevaar voor de staatsveiligheid van de openbare orde in ons land. Daarom dringen wij er bij u op aan om hem de toegang tot Nederland te ontzeggen', stelt Naftaniel in de brief.

Ahmad heeft zich verder uitgesproken tegen de Nederlandse troepen in Afghanistan en Irak. Omdat de oppositieleider uit het buitenland komt, heeft hij volgens Naftaniel in Nederland geen recht op vrije meningsuiting: "Artikel 1 van de grondwet is niet van toepassing, dus heeft hij ook geen automatisch recht op vrijheid van meningsuiting. Artikel 1 is er alleen voor mensen die in ons land wonen en niet voor mensen die haat prediken tegen datzelfde land", aldus de CIDI-directeur.


[Copyright 2004, Novum] De Israelische minister van modelet partij die zijn racistische standpunten uit een kwam zetten, had wel recht van vrijheid van meningsuiting?

Al Sawt
07-05-04, 17:48
Geplaatst door Robbedoes
Ik ben tegen de visies van het CIDI, maar in deze ben ik het met hun eens.
Een klassieke stellinginame van elk Israelische sympathisant.

Ze zijn zogenaamd het nooit eens met de CIDI, maar dit keer wel.

Waarom heb ik nooit ergens gelezen of gehoord: Ik ben het altijd eens met de CIDI, maar dit keer niet.

freya
07-05-04, 18:00
Geplaatst door Al Sawt
Waarom heb ik nooit ergens gelezen of gehoord: Ik ben het altijd eens met de CIDI, maar dit keer niet.

:hihi:

echnaton
07-05-04, 18:11
Geplaatst door Al Sawt
Een klassieke stellinginame van elk Israelische sympathisant.

Ze zijn zogenaamd het nooit eens met de CIDI, maar dit keer wel.

Waarom heb ik nooit ergens gelezen of gehoord: Ik ben het altijd eens met de CIDI, maar dit keer niet.

Nu zal ik toch maar even mijn vinger opsteken. Het is de allereerste keer dat ik het niet eens ben met het CIDI.

Al Sawt
07-05-04, 18:23
Geplaatst door echnaton
Nu zal ik toch maar even mijn vinger opsteken. Het is de allereerste keer dat ik het niet eens ben met het CIDI. Echnaton, de tranen rollen over mijn wangen.

Maar kan je het ook verklaren, waarom je er niet mee eens bent.

echnaton
07-05-04, 18:26
Geplaatst door Al Sawt
Echnaton, de tranen rollen over mijn wangen.

Maar kan je het ook verklaren, waarom je er niet mee eens bent.

Omdat ik voor vrijheid van meningsuiting ben.

Al Sawt
07-05-04, 18:38
Geplaatst door echnaton
Omdat ik voor vrijheid van meningsuiting ben. Volkomen mee eens.

iSrAeLgIrLy
07-05-04, 21:40
Geplaatst door Al Sawt
Volkomen mee eens.

Behalve voor Joden en Israeli's natuurlijk :kotsen2:

vlegeltje
07-05-04, 22:50
Geplaatst door iSrAeLgIrLy
Behalve voor Joden en Israeli's natuurlijk :kotsen2:

Wat wil je hiermee zeggen?

freya
07-05-04, 22:51
Geplaatst door iSrAeLgIrLy
Behalve voor Joden en Israeli's natuurlijk :kotsen2:

Wat is er volgens jou dan mis met joden?

iSrAeLgIrLy
07-05-04, 23:08
Geplaatst door vlegeltje
Wat wil je hiermee zeggen?

Geplaatst door echnaton
Omdat ik voor vrijheid van meningsuiting ben.

Volkomen mee eens.


-----
Voor de vrijheid van meningsuiting van iedereen behalve van de Joden en van Israel waarschijnlijk. Lekker hypocriet.

freya
07-05-04, 23:14
Geplaatst door iSrAeLgIrLy
Geplaatst door echnaton
Omdat ik voor vrijheid van meningsuiting ben.

Volkomen mee eens.


-----
Voor de vrijheid van meningsuiting van iedereen behalve van de Joden en van Israel waarschijnlijk. Lekker hypocriet.

En waarom zouden joden geen vrijheid van meningsuiting mogen hebben?

Al3arbi
07-05-04, 23:15
Als er iemand nou ff de anti-semitische berichten bij beheer aanmeldt, dan kan er wat aan gedaan worden.

freya
07-05-04, 23:19
Geplaatst door Al3arbi
Als er iemand nou ff de anti-semitische berichten bij beheer aanmeldt, dan kan er wat aan gedaan worden.

welke anti-semitische berichten?


Er wordt hier vanalles gesuggereerd, maar van antisemitisme is geen sprake.

vlegeltje
07-05-04, 23:44
ff dimme Al3arbi ;)

iSrAeLgIrLy vindt dat Al Sawt tegen vrijheid van meningsuiting is voor joden en israeli's.

iSrAeLgIrLy zal haar bewering nu gaan hard maken.

Hoewel...
Ze schreef: 'waarschijnlijk', dus het zal wel alleen maar stemmingmakerij en verdachtmaking zijn .

iSrAeLgIrLy???

vlegeltje
07-05-04, 23:55
iSrAeLgIrLy???

Je bent online.

Krijgen we geen antwoord?

Al Sawt
08-05-04, 00:00
Geplaatst door iSrAeLgIrLy
Behalve voor Joden en Israeli's natuurlijk :kotsen2: Wat kan jij emotioneel en zo beschoft reageren.

En dat op basis van een zin, die mijlen ver staat van jouw insinuatie.

sjo
08-05-04, 00:00
Geplaatst door Al Sawt
Een klassieke stellinginame van elk Israelische sympathisant.

Ze zijn zogenaamd het nooit eens met de CIDI, maar dit keer wel.

Waarom heb ik nooit ergens gelezen of gehoord: Ik ben het altijd eens met de CIDI, maar dit keer niet.

Ik ben het altijd met het CIDI eens, en dit keer ook.

Zo goed ?

groeten
sjo

Al Sawt
08-05-04, 00:06
Geplaatst door sjo
Ik ben het altijd met het CIDI eens, en dit keer ook.

Zo goed ?

groeten
sjo Het is je goed recht.

Maar het duidt ook jouw vermogen aan -of liever gezegd het gebrek eraan-, om bepaalde zaken neutraal te bekijken.

vlegeltje
08-05-04, 00:06
Geplaatst door sjo
Ik ben het altijd met het CIDI eens, en dit keer ook.

Zo goed ?

groeten
sjo

Jij moet je mond houden buitenlander :mad:

Zo goed? :gek:

echnaton
08-05-04, 10:15
Geplaatst door vlegeltje
ff dimme Al3arbi ;)

iSrAeLgIrLy vindt dat Al Sawt tegen vrijheid van meningsuiting is voor joden en israeli's.

iSrAeLgIrLy zal haar bewering nu gaan hard maken.

Hoewel...
Ze schreef: 'waarschijnlijk', dus het zal wel alleen maar stemmingmakerij en verdachtmaking zijn .

iSrAeLgIrLy???

Ze bedoelde het goed. Het was een emotionele uiting van haar. Aan de mening van Al Sawt heeft ze natuurlijk geen boodschap want ze heeft vast wel eens gelezen dat hij vond dat dat Israël vernietigd moest worden.
iSrAeLgIrLy: :duim:

freya
08-05-04, 11:18
Geplaatst door echnaton
Ze bedoelde het goed. Het was een emotionele uiting van haar. Aan de mening van Al Sawt heeft ze natuurlijk geen boodschap want ze heeft vast wel eens gelezen dat hij vond dat dat Israël vernietigd moest worden.
iSrAeLgIrLy: :duim:

Gut, tis GJ's dochterje :moe:

freya
08-05-04, 11:24
Geplaatst door echnaton
Ze bedoelde het goed.
iSrAeLgIrLy: :duim:

Ja ze bedoelt het goed hoor :moe:

Mensen zonder enige aanleiding van antisemitisme beschuldigen.
Dat vind jij natuurlijk OK. :kwaad:


Behalve voor Joden en Israeli's natuurlijk

Waar slaat dat op?

Wat hebben joden hiermee te maken?
Zionisten mogen het woord joden zo vaak ze willen onjuist gebruiken, maar zodra een Marokkaanse puber zich vergist dan breekt de hel los :kotsen2:

vlegeltje
08-05-04, 11:28
Het is een joodse puber, die iSrAeLgIrLy.

Ze vindt waarschijnlijk dat alle vijanden van Israel moeten worden vernietigd.

Ze bedoelt het goed. :moe:

echnaton
08-05-04, 11:33
Geplaatst door freya
Ja ze bedoelt het goed hoor :moe:

Mensen zonder enige aanleiding van antisemitisme beschuldigen.
Dat vind jij natuurlijk OK. :kwaad:



Waar slaat dat op?

Wat hebben joden hiermee te maken?
Zionisten mogen het woord joden zo vaak ze willen onjuist gebruiken, maar zodra een Marokkaanse puber zich vergist dan breekt de hel los :kotsen2:

Effe dimme Freya, ze heeft helemaal niemand van antisemitisme beschuldigd.

freya
08-05-04, 11:36
Geplaatst door echnaton
Effe dimme Freya, ze heeft helemaal niemand van antisemitisme beschuldigd.

Dat heeft ze wel.

Ze beschuldigde Al Sawt ervan dat hij de vrijheid van meningsuiting uitsluitend voor joden en Israeliers wel zou willen inperken.

vlegeltje
08-05-04, 11:40
Al Sawt is


Voor de vrijheid van meningsuiting van iedereen behalve van de Joden en van Israel waarschijnlijk. Lekker hypocriet.
schrijft iSrAeLgIrLy.


Dit is een beschuldiging van anti-semitisme.
Dat zegt ze zonder haar bewering hard te maken.

Zonder bewijs iemand van anti-semitisme beschuldigen vind ik net zo erg als anti-semitisme zelf.

echnaton
08-05-04, 11:44
Geplaatst door freya
Dat heeft ze wel.

Ze beschuldigde Al Sawt ervan dat hij de vrijheid van meningsuiting uitsluitend voor joden en Israeliers wel zou willen inperken.

Doe nou maar niet zo opgefokt want er is niets aan de hand.

echnaton
08-05-04, 11:46
Geplaatst door vlegeltje
Al Sawt is


schrijft iSrAeLgIrLy.


Dit is een beschuldiging van anti-semitisme.
Dat zegt ze zonder haar bewering hard te maken.

Zonder bewijs iemand van anti-semitisme beschuldigen vind ik net zo erg als anti-semitisme zelf.

Ze heeft gezegd wat ze heeft gezegd, en meer niet.

freya
08-05-04, 11:47
Geplaatst door echnaton
Doe nou maar niet zo opgefokt want er is niets aan de hand.

:moe: nee volgens jou natuurlijk niet.

Waarom komt ze zelf niet antwoord geven op de vragen die ik haar gesteld heb?


:cheefbek: Oja, tis jouw pupil. Domme vraag dus :moe:

vlegeltje
08-05-04, 11:54
Geplaatst door echnaton
Ze heeft gezegd wat ze heeft gezegd, en meer niet.

Ik vind het net zo erg als anti-semitisme zelf.

Mensen de mond snoeren omdat ze tegen Israel zijn. En als dat niet lukt ze van anti-semitisme beschuldigen.

De vrijheid van meningsuiting is het fundament van de democratie. Al Sawt begrijpt dat. Maar het CIDI, iSrAeLgIrLy en jij blijkbaar niet.

Je doet er heel lakoniek over, maar je bent heel gevaarlijk bezig.

Al Sawt
09-05-04, 03:51
Geplaatst door vlegeltje


De vrijheid van meningsuiting is het fundament van de democratie. Al Sawt begrijpt dat. Maar het CIDI, iSrAeLgIrLy en jij blijkbaar niet.
Correct!

Ik ben tegen elk vorm van inperken van vrijheid van meningsuiting.

Daarom vind ik dat mensen als Echnaton, Israelgirl en hun gelijkgestemden, een verijking vormen voor Maroc.nl. Zonder hun zou Maroc.nl, een kopie zijn van Joods.nl.

Maarten
09-05-04, 14:45
Geplaatst door vlegeltje
iSrAeLgIrLy.

Dit is een beschuldiging van anti-semitisme.
Dat zegt ze zonder haar bewering hard te maken.

Zonder bewijs iemand van anti-semitisme beschuldigen vind ik net zo erg als anti-semitisme zelf.
Inderdaad.
Het joodse racisme is een geinverteerde vorm van antisemitisme.
Twee kanten van dezelfde medaille. Komt ontzettend veel voor.
(zegt nog niet dat zij daar onder valt, maar ze zit wel alvast in het verdachtenbankje.)

Maarten
09-05-04, 14:50
Netanyahu is regelmatig op TV, en kan dan vrijwel ongestoord zijn rechts-extreme bollocks uitdragen voor minstens 100.000 kijkers. Zolang hij zijn shit maar netjes verpakt, zien de meesten dit als "een mening", mogelijk respectabel ook nog.

Zeg, was die Pakistaan positief over de Taliban, in de tijden waarin die door de CIA getraind werden tegen de Russen?
Wat een misdaad? :hihi:

sjo
13-05-04, 13:08
Geplaatst door Al Sawt
Het is je goed recht.

Maar het duidt ook jouw vermogen aan -of liever gezegd het gebrek eraan-, om bepaalde zaken neutraal te bekijken.

Dat zie je goed. Over mijn goed recht bedoel ik.

Overigens is neutraliteit een keuze. Dat heeft niks met (on)vermogen te maken. Zo ga jij ook te werk, en iedereen hier. Daar is niks bijzonders aan.


groeten
sjo

nl-x
13-05-04, 14:26
Geplaatst door vlegeltje

Geplaatst door MokroMike
Omdat de oppositieleider uit het buitenland komt, heeft hij volgens Naftaniel in Nederland geen recht op vrije meningsuiting: "Artikel 1 van de grondwet is niet van toepassing, dus heeft hij ook geen automatisch recht op vrijheid van meningsuiting. Artikel 1 is er alleen voor mensen die in ons land wonen en niet voor mensen die haat prediken tegen datzelfde land", aldus de CIDI-directeur.

Wauw, buitenlanders hebben geen recht op vrije meningsuiting. :wow:

Probeert die Dictatortje Ronnietje soms de grondwet te herschrijven ofzo?

ARTIKEL 1:
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdiesnt, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook is niet toegestaan.

Artikel 1 is van toepassing zodra meneer maar 1 voet op Nederlandse bodem zet. En zodoende heeft de oppositieleider uit het buitenland ALLE recht zijn mening te verkondigen.

freya
13-05-04, 15:14
Geplaatst door nl-x


Artikel 1 is van toepassing zodra meneer maar 1 voet op Nederlandse bodem zet.


:rolleyes:

Maar dat probeert Ronnie NaftaniREL dus juist te voorkomen!

nl-x
13-05-04, 15:23
Die CIDI mensen zijn echt vele malen geschifter dan men enig AEL aanhanger doet lijken.

Faithless
13-05-04, 15:56
Artikel 7

3. Voor het openbaren van gedachten of gevoelens (..) heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan,
behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.

Artikel 9

1. Het recht tot vergadering en betoging wordt erkend,
behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.

Dawud
13-05-04, 21:33
Geplaatst door nl-x
Die CIDI mensen zijn echt vele malen geschifter dan men enig AEL aanhanger doet lijken.

Wat is er mis met het verdedigen van ons land en onze waarden?

nl-x
13-05-04, 23:09
Geplaatst door Dawud
Wat is er mis met het verdedigen van ons land en onze waarden?

Niks. Er is enkel wat mis bij mensen die de verkeerde aanname nemen, dat zij ons land aan het beschermen zijn. De normen en waarden van ons land zijn voor het grootste deel gebaseerd op bijvoorbeeld democratie,j vrijheid van meningsuiting en het recht op vergaderen.