PDA

Bekijk Volledige Versie : De echte winnaar is:



Goodnight
07-05-04, 15:00
Ik ging vamiddag boodschappen doen.Ik kwam de krant van vandaag tegen en was best interessant nieuws: gevangenen in Irak die mishandled worden door de Amerikanen enzo.Maar aangezien ik hiervaan op de hoogte was door internetben ik maar doorgelopen.
Ik heb verder gekocht:

Muesli, yoghurt, cola, brood, kaas.Bij de kassa aangekomen bleek ik mijn pinpas niet meegenomen te hebben.
Ik ging tekeer tegen de cassiere die mij de boodschappen niet mee wilde geven.Ze zag er israelisch uit en het was hun schuld.Doordat mijn Palestijnse broeders woren afgeknald kan ik mijn hoofd er niet meer bij houden.
gevolg: pinpas vergeten, geen cash geld op zak ( ik vertrouw israeliers niet) en kon ik weer zonder boodschappen naar huis.

Volgens mij heb ik gewonnen van Tomas

Tomas
07-05-04, 15:03
Ik vind dit een evenaring middels een kopie.

nard
07-05-04, 15:03
:D Hij is wel strak

Pytaghoras
07-05-04, 15:07
Geplaatst door Goodnight
Ik ging vamiddag boodschappen doen.Ik kwam de krant van vandaag tegen en was best interessant nieuws: gevangenen in Irak die mishandled worden door de Amerikanen enzo.Maar aangezien ik hiervaan op de hoogte was door internetben ik maar doorgelopen.
Ik heb verder gekocht:

Muesli, yoghurt, cola, brood, kaas.Bij de kassa aangekomen bleek ik mijn pinpas niet meegenomen te hebben.
Ik ging tekeer tegen de cassiere die mij de boodschappen niet mee wilde geven.Ze zag er israelisch uit en het was hun schuld.Doordat mijn Palestijnse broeders woren afgeknald kan ik mijn hoofd er niet meer bij houden.
gevolg: pinpas vergeten, geen cash geld op zak ( ik vertrouw israeliers niet) en kon ik weer zonder boodschappen naar huis.

Volgens mij heb ik gewonnen van Tomas

Marokkanen zijn bekend dat ze goed zijn in hardlopen. Ook met boodschaptas. Ik betwijfel of je een Marokkaan bent.

Goodnight
07-05-04, 15:08
Geplaatst door Tomas
Ik vind dit een evenaring middels een kopie.

kopie van wat?van wie?

Goodnight
07-05-04, 15:11
Geplaatst door nard
:D Hij is wel strak

Hmmm...ik zie heeeeeeeeeeeeel veel taalfouten.

Goodnight
07-05-04, 15:13
Geplaatst door Pytaghoras
Marokkanen zijn bekend dat ze goed zijn in hardlopen. Ook met boodschaptas. Ik betwijfel of je een Marokkaan bent.

taalfouten en zinconstructie zeggen meer dan genoeg.

Er stonden drie beveiligers....ook allemaal israeliers....ze hadden donker haar en hielden me in de gaten.Ik lijk namelijk op een Palestijnse.
Bovendien had ik een wijde jas aan dus ze dachten natuurlijk dat ik daaronder een explosievengordel had.

Pytaghoras
07-05-04, 15:17
Geplaatst door Goodnight
taalfouten en zinconstructie zeggen meer dan genoeg.

Er stonden drie beveiligers....ook allemaal israeliers....ze hadden donker haar en hielden me in de gaten.Ik lijk namelijk op een Palestijnse.
Bovendien had ik een wijde jas aan dus ze dachten natuurlijk dat ik daaronder een explosievengordel had.

Een Hollander maakt ook dezelfde taalfouten.
Nou, als ze het gevoel hadden dat je daaronder ook explosievegordel had, dan hadden ze je door laten gaan.

Goodnight
07-05-04, 15:19
Geplaatst door Pytaghoras
Een Hollander maakt ook dezelfde taalfouten.
Nou, als ze het gevoel hadden dat je daaronder ook explosievegordel had, dan hadden ze je door laten gaan.

Hoe dan ook, dankzij Israel zit ik dus vanavond zonder boodschappen en kan ik morgenochtend niet mijn bordje muesli oppeuzelen.

mark61
07-05-04, 15:20
Geplaatst door Tomas
Ik vind dit een evenaring middels een kopie.

Nee, deze is strikt genomen beter. Hoewel het meer over joden gaat dan Israël, goed beschouwd. Ik mis nog een muur, Hamas en Sharon.

Goodnight
07-05-04, 15:23
Geplaatst door mark61
Nee, deze is strikt genomen beter. Hoewel het meer over joden gaat dan Israël, goed beschouwd. Ik mis nog een muur, Hamas en Sharon.

Hallo ik ben lid van de Hamas ( zie explosieven gordel) heb ik al verteld dat er verderop een geheim agent van de Mossad stond te toe te kijken?
Was verkleed als oud bejaard vrouwtje.Ze nam zogenaamd hamplapjes mee.

Dit gaat over Israel, Sharon aanhanger dat je bent!

Goodnight
07-05-04, 15:23
Geplaatst door mark61
Nee, deze is strikt genomen beter. Hoewel het meer over joden gaat dan Israël, goed beschouwd. Ik mis nog een muur, Hamas en Sharon.

Hallo ik ben lid van de Hamas ( zie explosieven gordel) heb ik al verteld dat er verderop een geheim agent van de Mossad stond te toe te kijken?
Was verkleed als oud bejaard vrouwtje.Ze nam zogenaamd hamplapjes mee.

Dit gaat over Israel, Sharon aanhanger dat je bent!

mark61
07-05-04, 15:33
Geplaatst door Goodnight
Hallo ik ben lid van de Hamas ( zie explosieven gordel) heb ik al verteld dat er verderop een geheim agent van de Mossad stond te toe te kijken?
Was verkleed als oud bejaard vrouwtje.Ze nam zogenaamd hamplapjes mee.

Dit gaat over Israel, Sharon aanhanger dat je bent!

Jah dat zeg je dr nou gauw bij. Das in de 11e posting als ik het wel heb. Sorry hoor, volgende keer beter.

TFOE
07-05-04, 15:33
Geplaatst door Goodnight
Ik ging vamiddag boodschappen doen.Ik kwam de krant van vandaag tegen en was best interessant nieuws: gevangenen in Irak die mishandled worden door de Amerikanen enzo.Maar aangezien ik hiervaan op de hoogte was door internetben ik maar doorgelopen.
Ik heb verder gekocht:

Muesli, yoghurt, cola, brood, kaas.Bij de kassa aangekomen bleek ik mijn pinpas niet meegenomen te hebben.
Ik ging tekeer tegen de cassiere die mij de boodschappen niet mee wilde geven.Ze zag er israelisch uit en het was hun schuld.Doordat mijn Palestijnse broeders woren afgeknald kan ik mijn hoofd er niet meer bij houden.
gevolg: pinpas vergeten, geen cash geld op zak ( ik vertrouw israeliers niet) en kon ik weer zonder boodschappen naar huis.

Volgens mij heb ik gewonnen van Tomas

:duim: Gewonnen!

Goodnight
07-05-04, 17:13
Geplaatst door TFOE
:duim: Gewonnen!

:lole:

echnaton
07-05-04, 17:16
Geplaatst door Goodnight
Hallo ik ben lid van de Hamas ( zie explosieven gordel) heb ik al verteld dat er verderop een geheim agent van de Mossad stond te toe te kijken?
Was verkleed als oud bejaard vrouwtje.Ze nam zogenaamd hamplapjes mee.

Dit gaat over Israel, Sharon aanhanger dat je bent!

Je droeg zeker een burqa met zo'n gaasje.

Goodnight
07-05-04, 17:20
Geplaatst door echnaton
Je droeg zeker een burqa met zo'n gaasje.

yep en daaronder had ik zo´n :kalasniko

echnaton
07-05-04, 17:23
Geplaatst door Goodnight
yep en daaronder had ik zo´n :kalasniko

Gebruik je die wel eens?

Goodnight
07-05-04, 17:28
Geplaatst door echnaton
Gebruik je die wel eens?

geregeld.leuk speeltje hoor.kan het je aanraden.

de kalasnikov .....

echnaton
07-05-04, 17:33
Geplaatst door Goodnight
geregeld.leuk speeltje hoor.kan het je aanraden.

de kalasnikov .....

Ik heb niet genoeg vijanden voor zo'n ding.

Tomas
07-05-04, 17:40
Het zal ook weer 's niet over Israel gaan.

:moe:

freya
07-05-04, 18:00
Geplaatst door echnaton
Ik heb niet genoeg vijanden voor zo'n ding.


:vreemd:








:haha:






Optimist :moe:

..zapper
07-05-04, 18:17
Geplaatst door freya
:vreemd:


:haha:


Optimist :moe:

:D tx ik lig helemaal dubbel :hihi:

Rabi'ah.
07-05-04, 19:09
Geplaatst door freya
:vreemd:








:haha:






Optimist :moe:

:haha: :haha: :haha:

Whahahhahahahahahaahahha

:haha: :haha: :haha:

Kom niet meer bij.......:hihi:

Eiwa Freya.......ik hoop toch niet dat het je ultieme fantasie is om GJ terug naar zn Maker te sturen he....... :vreemd:

Denk aan al die arme prikkers die hun agressie niet meer online op hem zullen kunnen botvieren...... :droef:


































:d :haha: :hihi:


Yepz, ben weer eens melig :hihi:

En smilieverslaafd :) :strik:

nard
07-05-04, 19:51
Geplaatst door Goodnight
Hmmm...ik zie heeeeeeeeeeeeel veel taalfouten.

Dat neem ik je niet kwalijk....