PDA

Bekijk Volledige Versie : Leuk om hier weer terug te zijn!



Julien
08-05-04, 01:39
Ik heb een heerlijke vakantie gehad met vrienden in Spanje en heb ook het land van deze site Le Maroc bezocht. Marokko had ik al eens eerder bezocht, maar ik blijf het een SCHRITTEREND land vinden, ook de cultuur is zeer mooi! Naast Sevilla, Malaga, en Algeciras ben ik in Tanger, Tetouan en Checfchaouen geweest.

Het weer viel wel tegen, naar wat ik gehoord heb was het in Nederland zelfs beter weer :D In Marokko en Spanje was het namelijk bewolkt en regenachtig, en ongeveer 18 graden. Alleen de laatste 3 dagen was het beter weer.

We hadden trouwens geen enkel taalprobleem in Marokko, haast iedereen communiseerde er met ons in het Frans, erg leuk ook ;)

Ik heb 2 weken nauwelijks nieuws gevolgd, dus ga nu ff wat archief lezen.

Beslama.

850
08-05-04, 02:01
Geplaatst door Julien
Ik heb een heerlijke vakantie gehad met vrienden in Spanje en heb ook het land van deze site Le Maroc bezocht. Marokko had ik al eens eerder bezocht, maar ik blijf het een SCHRITTEREND land vinden, ook de cultuur is zeer mooi! Naast Sevilla, Malaga, en Algeciras ben ik in Tanger, Tetouan en Checfchaouen geweest.

Beslama.

:duim: Chefchaouen is mooooi heh! :verliefd:


:fuckit: We hebben hier prachtig weer gehad. Elke dag snik heet met heel veel zon. Geen spatje gevallen.


:ergleuk: Je hebt hier niks gemist..........de gebruikelijke shit over moslim-hetze, IsraHel vs Palestina, hypocriete schijnheilige autochtonen, Irak, verkrachtingen, Marokkaanse raddraaiers............

gbkm
08-05-04, 02:21
stoer

~Panthera~
08-05-04, 02:48
Echt te gek weertje zeg ! :duim:


En Beslama = de ballen ?? :verward: :hihi:

Julien
08-05-04, 12:36
Je hebt hier niks gemist..........de gebruikelijke shit over moslim-hetze, IsraHel vs Palestina, hypocriete schijnheilige autochtonen, Irak, verkrachtingen, Marokkaanse raddraaiers............

Ach, je zou bijna vergeten dat er ook positieve dingen te vertellen zijn over Moslims als je deze site bezoekt :D

Rabi'ah.
08-05-04, 12:39
Geplaatst door Julien
Ik heb een heerlijke vakantie gehad met vrienden in Spanje en heb ook het land van deze site Le Maroc bezocht. Marokko had ik al eens eerder bezocht, maar ik blijf het een SCHRITTEREND land vinden, ook de cultuur is zeer mooi! Naast Sevilla, Malaga, en Algeciras ben ik in Tanger, Tetouan en Checfchaouen geweest.

Het weer viel wel tegen, naar wat ik gehoord heb was het in Nederland zelfs beter weer :D In Marokko en Spanje was het namelijk bewolkt en regenachtig, en ongeveer 18 graden. Alleen de laatste 3 dagen was het beter weer.

We hadden trouwens geen enkel taalprobleem in Marokko, haast iedereen communiseerde er met ons in het Frans, erg leuk ook ;)

Ik heb 2 weken nauwelijks nieuws gevolgd, dus ga nu ff wat archief lezen.

Beslama.

Eey Julien, welcome back! :)
Hehhehehehe..........ik vertrek morgenochtend naar Roma, hoe vin je die :wink:
Uiteraard verwacht ik dat er als ik terug ben wel een uitgebreid reisverslag+foto's hier op het prikbord staat. :strik: :p

Groetjes,

Rabiah.

Goodnight
08-05-04, 12:49
Had je maar naar het zuiden moeten gaan.Dan was je verzekerd van een warme zonnetje.

Vertel eens over je ervaringen daarzo?
Nog kennis gemaakt met plaatselijke inwoners?
Nog over de wereld problematiek gehad?

850
08-05-04, 12:53
Geplaatst door Goodnight

Nog kennis gemaakt met plaatselijke inwoners?


:hihi: Plenty drugsdealers die hem kif wilde verpatsen.........

Goodnight
08-05-04, 13:07
Geplaatst door 850
:hihi: Plenty drugsdealers die hem kif wilde verpatsen.........

:hihi:

En hem wijsmaakten dat na3na3 was?

850
08-05-04, 13:14
Geplaatst door Goodnight
:hihi:

En hem wijsmaakten dat na3na3 was?

:chinees: Ik ben nooit elg goed geweest in de alabische taal.
Wat betekent na3na3?

Goodnight
08-05-04, 13:51
Geplaatst door 850
:chinees: Ik ben nooit elg goed geweest in de alabische taal.
Wat betekent na3na3?

dat drink je in je thee
die blaadjes weet je wel
Ik had ooit ergens gelezen ( op dit forum?) dat ze een paar mensen in Marokko in de waan hadden gelaten dat die hasjplanten na3na3 was.

850
08-05-04, 14:20
Geplaatst door Goodnight
dat drink je in je thee
die blaadjes weet je wel
Ik had ooit ergens gelezen ( op dit forum?) dat ze een paar mensen in Marokko in de waan hadden gelaten dat die hasjplanten na3na3 was.

:lachu: Aaah mint!
:cola: ik krijg er gelijk trek in. Yummie! Die thee is zooooo lekker................


:maf2: Dan ben je wel een lullo als je daar in trapt zeg........

mark61
08-05-04, 19:04
Ik altijd maar denken dat het omgekeerd was, dat je na3na3 wordt verkocht als weed.

Olive Yao
08-05-04, 20:13
Geplaatst door Julien
Ik heb een heerlijke vakantie gehad met vrienden in Spanje en heb ook het land van deze site Le Maroc bezocht. Marokko had ik al eens eerder bezocht, maar ik blijf het een SCHRITTEREND land vinden, ook de cultuur is zeer mooi! Naast Sevilla, Malaga, en Algeciras ben ik in Tanger, Tetouan en Checfchaouen geweest.

Het weer viel wel tegen, naar wat ik gehoord heb was het in Nederland zelfs beter weer :D In Marokko en Spanje was het namelijk bewolkt en regenachtig, en ongeveer 18 graden. Alleen de laatste 3 dagen was het beter weer.

We hadden trouwens geen enkel taalprobleem in Marokko, haast iedereen communiseerde er met ons in het Frans, erg leuk ook ;)

Beslama.
Zie je, daarom dacht ik dat ik hier ook wel twee franse gedichten kon plaatsen -

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=96234

Maar, sois le bienvenu

Olive Yao
08-05-04, 20:16
Geplaatst door mark61
Ik altijd maar denken dat het omgekeerd was, dat je na3na3 wordt verkocht als weed.
Dat is toch boerenkool?

mark61
08-05-04, 21:07
Geplaatst door Olive Yao
Dat is toch boerenkool?

Da hebben ze niet in Marokko. Of wel?

Olive Yao
08-05-04, 21:11
Geplaatst door mark61
Da hebben ze niet in Marokko. Of wel?
Ze nemen het mee naar Marokko uit Nederland.
Nederwiet is daar ook al bekend.

TFOE
08-05-04, 21:13
Geplaatst door Olive Yao
Ze nemen het mee naar Marokko uit Nederland.
Nederwiet is daar ook al bekend.

Je gaat toch ook geen goedkope fabrieks-sigaren naar Cuba brengen......

Olive Yao
08-05-04, 21:21
Geplaatst door TFOE
Je gaat toch ook geen goedkope fabrieks-sigaren naar Cuba brengen......
Hangt ervan af wat ze opbrengen.

TFOE
08-05-04, 21:24
Geplaatst door Olive Yao
Hangt ervan af wat ze opbrengen.

Niet veel.........

mark61
08-05-04, 21:56
Geplaatst door TFOE
Niet veel.........

Ervaring? Poging tot zelf- financiering vakantie?

Evian
08-05-04, 22:08
Geplaatst door Julien


Het weer viel wel tegen, naar wat ik gehoord heb was het in Nederland zelfs beter weer :D In Marokko en Spanje was het namelijk bewolkt en regenachtig, en ongeveer 18 graden. Alleen de laatste 3 dagen was het beter weer.




Dan had je Marrakech en Ouarzazate moeten bezoeken...:). Daar was het rond de 25 graden...:).

ps: Welkom terug...:).