PDA

Bekijk Volledige Versie : President Tsjetsjenië gedood



Simon
09-05-04, 12:05
President Tsjetsjenië gedood

****************
GROZNY Bij een aanslag in een stadion
in de Tsjetsjeense hoofdstad Grozny is
de door Rusland gesteunde Tsjetsjeense
president Kadirov omgekomen.President
Poetin van Rusland heeft dat,na enige
tijd van onzekerheid over Kadirovs lot,
bevestigd.De Russische bevelhebber in
Tsjetsjenië,Baranov,is zwaargewond.

Kadirov en Baranov zaten naast elkaar
op de eretribune,toen daaronder een bom
tot ontploffing werd gebracht,naar
verluidt door Tsjetsjeense rebellen.

In het stadion werd de Overwinningsdag
gevierd.Op 9 mei 1945 capituleerde
Duitsland.Vorig jaar werd op 9 mei in
het stadion ook een aanslag gepleegd.

bron: teletext

Dx_
09-05-04, 14:11
"President" van Tsjetsjenie ???

De dood van Kadirov kun je vergelijken met een succesvolle aanslag op Anton Mussert ten tijde van de 2e wereldoorlog.

Esdra
09-05-04, 14:14
botte Russen. Jetsin 1993, Poetin 2000,

en nu ook zeer botte Tjetjenen.




Hopeloze zooi daar in Tjetjenia

G'd helpe hun !!







Zionisme wil geen Apartheid zijn, maar moet dit vanwege de "Apartheid" van de Jood in het Islamisme !

Dx_
09-05-04, 14:27
en nu ook zeer botte Tjetjenen.




Hopeloze zooi daar in Tjetjenia

G'd helpe hun !!


Als jood moet je toch weten wat het is als volk onderdrukt te worden ?
ooit de geschiedenis van de tjsetsjenen erop nageslagen ?
Waarschijnlijk niet....

En je eerste statement, die je nu heb weggehaald:

Islamisme is ook apartheid!

bevat in ieder geval 1 positief en waar element: De onderkenning dat het zionisme een apartheidsysteem is.

De statement die je nu hebt staan:

Zionisme wil geen Apartheid zijn maar Islamisme is pas echt Apartheid !

getuigt van ontkenning van de feiten en geschiedenis.

Zionisme is een systeem dat het prima kon vinden met het sociaal-nationalisme en het apartheidssysteem van zuid-afrika. Hier zijn talloze geschiedkundige bewijzen voor.

Het islamisme daarentegen heeft eeuwenlang bewezen prima naast jodenbevolkingen te kunnen leven. Getuige Marokko en Turkije b.v.
Het probleem zijn dan ook niet de joden of het jodendom, in tegendeel, de probleem zijn fascistische systemen zoals het zionisme. Vandaar:

Zionisme is Apartheid

Dx_
09-05-04, 14:32
Zionisme wil geen Apartheid zijn, maar moet dit vanwege de "Apartheid" van de Jood in het Islamisme !

Wat een zielige kreet en wat een onwetendheid straalt er van af.

De apartheid van de jood in het islamisme ???

Wat een nonsens, je bent zeker goed in het verdraaien van de feiten ?
Terwijl de westerse joden werden uitgeleverd aan de de nazi's waren de moslims bereid ze met eigen leven te beschermen. En dankzij dit gelijkheids en verantwoordelijkheidsbeginsel zijn er zo honderduizenden zo niet miljoenen levens gered.

En ik zal je nog wat zeggen: Mocht dat ooit moeten , dan is die bereidheid er nog steeds.

Dit getuigt niet echt van een tweederangsbehandeling niet ?

Esdra
09-05-04, 14:39
wat zegt de struik ook alweer waarachter de jood zich verstopt in de koran ?









maar de Russen waren en worden steeds meer Totalitair zoals vroeger tijdens de USSR en dat is erger dan Apartheid,

Islamisme is ook Totalitair dat bedoel ik te zeggen,

apartheid zit daar volledig in.

Dx_
09-05-04, 15:12
wat zegt de struik ook alweer waarachter de jood zich verstopt in de koran ?

Dit zegt genoeg, je bent volkomen verkeerd geinformeerd, een onwetende, brutaal en een onnozele.

Je zou je diep moeten schamen.
Zoek je de confrontatie op, zoals elke zionist eigen is, of zoek je als vredelievend mens naar oplossingen ?

Moet ik hier vreselijke en onmenselijke citaten uit de Talmoed gaan citeren, of vreselijke uitspraken over de 6 miljoen slachtoffers gedaan door een gerespecteerd en op handen gedragen Rabbi ?

Snotneus, je weet niet waar je het over hebt.

Bovenstaand citaat staat nergens in de Quran, het is misinformatie die je wellicht is ingefluisterd door een van je haatwillende zionistische voorbeelden/vriendjes.

Als de islam totalitair was had het alle joden tijdens de Inquisitie de deur gewezen en/of alle joden in b.v. een land als marokko met de harde hand tot de islam doen bekeren. Maar niets van dat alles.

Wat te denken van de vredesverdragen die de profeet asw met joodse stammen overeen kwam ? Jammer genoeg zagen de voorvaders van de hedendaagse zionisten het nodig het vertrouwen dat in hen werd gesteld te verraden en de verdragen niet na te komen. Met levensbedreigend gevaar voor de moslims tot gevolg.

Wat te denken van de buurman van de profeet ,die een jood was, en die hij behandelde zoals een burrman behoort behandeld te worden ?
Getuigde dat van totalitarisme ?

Alsjeblieft breek me de mond niet open...

Verdiep je eens in de geschiedenis van de marokkaanse joden in marokko, misschien zal dat een eye opener voor je zijn. En je af helpen van je zionistische dogma's dat wij moslims standaard iets hebben tegen het joodse volk. maar ik betwijfel het.

Onwetende Snotneus...

lennart
09-05-04, 15:14
Een aanslag op de dag dat de Russen de overwinning op de Nazi's vieren.. Hmmmmmm...

Op 6-juni dit jaar zullen er trouwens een hele reeks prominenten aanwezig zijn in Normandie.. Een mogelijk doelwit dus.

lennart
09-05-04, 16:23
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Hmmm wat. Krijg je weer Yomanda-teksten door?

Wie?



Briljant hoor. Elke verzameling topmensen is een doelwit :moe:


Oja? En dus mag ik niets meer zeggen dus?



Maar jij roept gewoon van alles bij elk bericht, en als 1 van je 50.000 'voorspellingen' 'n keer uitkomen ga je bleren dat je gelijk had.


Nounou... 50.000 voorspellingen.


Ga Timofeeff doen, man. Als je elke dag kwettert dat de zon gaat schijnen, krijg je allicht een keer gelijk.

We zitten nu elk geval in een tijdszone dat er aanslagen zullen plaatsvinden. Zoals Sjaron als Bush zitten in de problemen. Sjaron heeft zelfs zijn bezoek aan AIPAC in Washington voor 17 mei afgezegd. Tevens begint het proces tegen de martelaren van Abu Graib op 19mei. Dus het is een periode waarin aanslagen heel wel mogelijk zijn, met name om voor de nodige afleiding voor Bush en Sjaron te zorgen.

lennart
09-05-04, 16:36
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Een glasheldere analyse van de actualiteit. Hoe kom je erop.

Bush en Sjaron hebben aanslagen nodig.. Dus die zullen er ook komen ook. Je dacht toch niet dat een van beide zich zorgen kunnen maken om onschuldig leven he? Zolang hun eigen leven maar niet in gevaar komt.

850
09-05-04, 16:39
Geplaatst door lennart
We zitten nu elk geval in een tijdszone dat er aanslagen zullen plaatsvinden.

Voor zover ik weet zitten we al eeuwenlang in n "tijdszone" dat er aanslagen plaatsvinden..............

lennart
09-05-04, 16:41
Geplaatst door 850
Voor zover ik weet zitten we al eeuwenlang in n "tijdszone" dat er aanslagen plaatsvinden..............

Nah dat zie je verkeerd.

Aanslagen vinden altijd plaats wanneer politieke leiders ze nodig hebben.

Zie 911 of 11M.

850
09-05-04, 16:43
Geplaatst door lennart
Nah dat zie je verkeerd.

Aanslagen vinden altijd plaats wanneer politieke leiders ze nodig hebben.

Zie 911 of 11M.

Aanslagen zijn zo oud als de wereld........

lennart
09-05-04, 17:12
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Er worden dagelijks aanslagen gepleegd door mensen die zich ruk interesseren voor onschuldig leven.
Tis een nare, nare wereld, Lennart.

Inderdaad.


Maar jij weet de rotte appelen eruit te vissen.

Klopt ook. Jammer genoeg luistert men niet naar mij, maar jij kan in elk geval nooit zeggen dat jij het niet geweten hebt.

lennart
09-05-04, 17:14
Geplaatst door 850
Aanslagen zijn zo oud als de wereld........

En vinden altijd plaats wanneer politieke leiders ze nodig. Voor die politieke leiders zijn ze nu heel erg nodig. Dus verwacht alvast maar meer "Al-Qa'ida" en "Hamas" aanslagen.

lennart
09-05-04, 17:40
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Je lijdt een pietsie aan grootheidswaan, polderboertje.

Nah.. dat is realiteitszin, dus juist geen grootheidswaan.

850
09-05-04, 18:01
Geplaatst door lennart
En vinden altijd plaats wanneer politieke leiders ze nodig.

Dan is jouw begrip van politieke leiders wel erg breed........

lennart
09-05-04, 18:02
Geplaatst door 850
Dan is jouw begrip van politieke leiders wel erg breed........

Valt wel mee hoor..

En beargumenteer die opmerking eens.

850
09-05-04, 18:10
Geplaatst door lennart
Valt wel mee hoor..

En beargumenteer die opmerking eens.

Jouw held Volkert, RAF, de aanloop vd Franse revolutie, de aanloop vd Russische revolutie, verzet in de 2e WO,.........om maar wat te noemen.

lennart
09-05-04, 18:17
Geplaatst door 850
Jouw held Volkert, RAF, de aanloop vd Franse revolutie, de aanloop vd Russische revolutie, verzet in de 2e WO,.........om maar wat te noemen.

Volkert heeft geen aanslag gepleegd.. hij heeft een dienst aan het land geleverd. Goed mogelijk dat hij inderdaad de fall-guy was voor de mensen die hem de opdracht hebben gegeven voor de moord.

Verder was dat niet de argumentatie waar ik om vroeg.. Ik vroeg waarom denk jij dat ik een "breed" begrip van politieke leiders gebruik.

850
09-05-04, 18:22
Geplaatst door lennart
Volkert heeft geen aanslag gepleegd.. hij heeft een dienst aan het land geleverd. Goed mogelijk dat hij inderdaad de fall-guy was voor de mensen die hem de opdracht hebben gegeven voor de moord.

Verder was dat niet de argumentatie waar ik om vroeg.. Ik vroeg waarom denk jij dat ik een "breed" begrip van politieke leiders gebruik.

Die voorbeelden van namen die ik je net gaf hebben weinig tot niets te maken het feit dat politieke leiders ze nodig hadden.
Ik gaf je die voorbeelden om te laten tonen dat wat je brabbelt onzin is.

En wat Volkert deed was wel degelijk een aanslag.

lennart
09-05-04, 18:33
Geplaatst door 850
Die voorbeelden van namen die ik je net gaf hebben weinig tot niets te maken het feit dat politieke leiders ze nodig hadden.
Ik gaf je die voorbeelden om te laten tonen dat wat je brabbelt onzin is.

Aanslagen in de tweede wereldoorlog waren deel van de oorlog; tijdens revoluties vinden moordpartijen plaatst maar de vergelijking gaan mank als je ze met de aanslagen vergelijkt waar wij nu mee te maken hebben.

De RAF was een heel ander geval, het maakte onderdeel van de 'strategy of tension'.


En wat Volkert deed was wel degelijk een aanslag.

Een aanslag op wie? Een aanslag op Pim ja.. maar verder?

Kortom.. je zal je argumentatie moeten verbeteren. Want ik heb geen flauw idee wat jij nu eigenlijk bedoelt.

Voor mij is het volledig duidelijk dat de aanslagen die tegenwoordig plaatsvinden onderdeel uitmaken van een strategie om de huidige machthebbers aan de macht te houden, met de dreigende ineenstorting van de economie. Wanneer diezelfde machthebbers direct in de problemen is het tijd om extra op te letten.

850
09-05-04, 18:45
Geplaatst door lennart
Aanslagen in de tweede wereldoorlog waren deel van de oorlog; tijdens revoluties vinden moordpartijen plaatst maar de vergelijking gaan mank als je ze met de aanslagen vergelijkt waar wij nu mee te maken hebben.

De RAF was een heel ander geval, het maakte onderdeel van de 'strategy of tension'.



Een aanslag op wie? Een aanslag op Pim ja.. maar verder?

Kortom.. je zal je argumentatie moeten verbeteren. Want ik heb geen flauw idee wat jij nu eigenlijk bedoelt.

Voor mij is het volledig duidelijk dat de aanslagen die tegenwoordig plaatsvinden onderdeel uitmaken van een strategie om de huidige machthebbers aan de macht te houden, met de dreigende ineenstorting van de economie. Wanneer diezelfde machthebbers direct in de problemen is het tijd om extra op te letten.

Ik heb geen zin om hier ellelang op door te gaan............
Jij schreef dat we nu in n tijdszone leven waarin aanslagen zijn te verwachten omdat de politieke leiders ze nodig hebben. Ik schreef dat we al eeuwenlang in een "tijdszone" leven met aanslagen waarop jij ontkennend reageerde. Vervolgens reageer je door te claimen dat aanslagen gebeuren omdat politieke leiders ze nodig hebben en ik toon je vervolgens voorbeelden van namen en situaties waarin aanslagen zijn gepleegd die de politieke leiders toen niet nodig hadden en die al helemaal niet zijn "geregiseerd" door de toen zittende leiders.

verzetsacties tijdens de 2e WO waren in sommige gevallen wel degelijk aanslagen. Wat de RAF geflikt heeft waren ook aanslagen. En ook tijdens de revoluties waren er aanslagen. Je kan wel gaan draaien en zeggen dat het geen aanslagen waren maar doe me n lol en val mij daar niet mee lastig...........

lennart
09-05-04, 18:51
Geplaatst door 850
Ik heb geen zin om hier ellelang op door te gaan............

Waarom ga je dan op mij in?



Jij schreef dat we nu in n tijdszone leven waarin aanslagen zijn te verwachten omdat de politieke leiders ze nodig hebben.


Ja het woord tijdszone is misschien verkeerd gekozen. Wat ik dus bedoelde is de komende paar weken. Ik waarschuwde reeds in februari voor een zeer hete lente. Voorlopig heb ik gelijk gekregen.



Ik schreef dat we al eeuwenlang in een "tijdszone" leven met aanslagen waarop jij ontkennend reageerde.


Waar ontken ik dit?



Vervolgens reageer je door te claimen dat aanslagen gebeuren omdat politieke leiders ze nodig hebben en ik toon je vervolgens voorbeelden van namen en situaties waarin aanslagen zijn gepleegd die de politieke leiders toen niet nodig hadden en die al helemaal niet zijn "geregiseerd" door de toen zittende leiders.


Je voorbeelden waren dan in elk geval niet goed, verkeerd gekozen.



verzetsacties tijdens de 2e WO waren in sommige gevallen wel degelijk aanslagen. Wat de RAF geflikt heeft waren ook aanslagen. En ook tijdens de revoluties waren er aanslagen. Je kan wel gaan draaien en zeggen dat het geen aanslagen waren maar doe me n lol en val mij daar niet mee lastig...........

De RAF waren gecoordineerde acties om aan te geven hoe gemeen en gevaarlijk die linkse lieden wel niet waren.

Tijdens revoluties en oorlogen kan je natuurlijk niet over aanslagen spreken, die zijn dan immers onderdeel van diezelfde oorlog.

Waar ik het over heb zijn aanslagen, en de oorlog tegen het terreur. Het is opvallend dat politieke leiders die een "strijd tegen het terreur" aan het voeren zijn, vooral door dat terreur getroffen worden, wanneer ze dat het hardst nodig hebben. Bush en Sjaron hebben op dit moment keihard aanslagen nodig en die zullen dus ook plaatsvinden. Al-Qa'ida en Hamas bestaan bij de gratie van Israelisch en Amerikaans geld.

850
09-05-04, 19:01
[QUOTE]Geplaatst door lennart
Waarom ga je dan op mij in?
je hebt gelijk. En daarom ga ik er nu niet meer verder op in.


Waar ontken ik dit?
Toen ik schreef dat we al eeuwenlang in n tijdszone leven gaf jij als antwoord: Nah dat zie je verkeerd.

De RAF waren gecoordineerde acties om aan te geven hoe gemeen en gevaarlijk die linkse lieden wel niet waren.
Whatever lennart.........draai maar raak.........

Tijdens revoluties en oorlogen kan je natuurlijk niet over aanslagen spreken, die zijn dan immers onderdeel van diezelfde oorlog.
Whatever lennart...........draai maar raak.............

lennart
09-05-04, 19:12
Geplaatst door 850
je hebt gelijk. En daarom ga ik er nu niet meer verder op in.


Dan snap ik het nut van deze laatste posting dus weer niet.. Mensen verwijten mij vaak gedraai, maar jouw idiote manier van reageren slaat werkelijk alles. Dan wel ga je niet op mij in, dan wel doe je het wel. Maar zit niet zo te draaien zeg :rolleyes:



Toen ik schreef dat we al eeuwenlang in n tijdszone leven gaf jij als antwoord: Nah dat zie je verkeerd.


Nah.. Toen ontkende ik dus niet dat er al eeuwenlang aanslagen plaatsvinden. Ik zeg alleen dat je het verkeerd ziet.



Whatever lennart.........draai maar raak.........


Beargumenteer dit eens. Iedereen weet toch dat de RAF een links groepje was dat is geinfiltreerd door de duitse geheime dienst en dat de aanslagen werden gepleegd om angst in te boezemen voor dit soort lieden.


Whatever lennart...........draai maar raak.............

Alweer joh... Er komt wel weer veel zinnigs uit :rolleyes: :p