PDA

Bekijk Volledige Versie : Op zoek naar mijn zielmaatje.....

TamazigtGirl
09-05-04, 19:25
Salam Allemaal!

Ik spreek voor (bijna) iedereen hier als ik zeg dat we allemaal op zoek zijn naar een zielmaatje maar het lijkt bijna een onmogelijke opgave om die in deze tijd te kunnen vinden. Immers hoe vind je die ene persoon tussen al die miljoenen mensen? Ik geloof heilig in mekteb maar geloof ook dat iedere mekteb een sebab nodig heeft en dat brengt mij op de reden (na lang wikken en wegen) waarom ik heb besloten om dit medium eens te proberen. Wie weet zit mijn zielmaatje wel achter de computer dit oproepje te lezen.... :wink:

Wat zoek ik in een man? Ook dat is moeilijk te zeggen alleen dat het vast staat voor mijn dat het een praktiserende moslim moet zijn. Het liefst een marokkaanse jongen van berberse afkomst dit omdat ik (helaas) geen word arabisch spreek. Dit is dus puur om praktische overwegingen en hoop dat niemand hier aanstoot aan neemt. Tot slot zoek ik iemand die weet wat hij wil en een doel ik het leven heeft. O en uiterlijke kenmerken? Nee ook die eisen heb ik niet omdat dat in strijd zou zijn met alles wat ik hierboven heb neergezet. Ik kan wel eisen dat de man naar wie ik op zoek ben tussen de 180 en 185 moet zijn maar wat als mijn zielmaatje 170 is? Nou ja jullie begrijpen hoop ik wat ik hiermee bedoel.

Heb je interesse laat het me dan horen en ik beloof je al je vragen te zullen beantwoorden dus tot gauw......insch'allah

Groetjes TamazigtGirl

habiba1717
17-05-04, 10:04
Sorry maar ge zijt verkeerd bezig hoor
Als ge echt een moslimmeisje bent dan wacht je op de ware op een islamitische wijze en niet via den chat
ECHT ZIELIG HOOR
Ik hoop dat ge de ware vindt

België

arwinaboy
17-05-04, 16:40
hey belg,

gij bent echt grappig meid,ik zeide wel dat gij wel gelijk heeft van wat u daar boven staan hebt,maar ik lachde met u mee :handbang: :handbang: :handbang: :handbang:

p.s :kalasniko :kalasniko :kalasniko

TamazigtGirl
18-05-04, 19:48
Hé Habiba,

Als gij niet iets aardigs kunt zeggen kunt gij beter uw mond houden! U wilt mij dus vertellen wat wel en niet conform ons geloof is? Ik zou zeggen praktiseer wat u preekt............. :stomp:

ramdani
24-05-04, 09:57
te reageren op uw oproep deel ik u het volgende mede:
ik ben een 33 jarige man uit de omgeving van den bosch, ingenieur van beroep, oorspronkelijk uit nador (noorden) , wil je meer weten laat iets van je horen
salamoalaykom

mahmou03
24-05-04, 22:49
ben je noeg wakker

mahmou03
24-05-04, 22:52
Geplaatst door TamazigtGirl
Hé Habiba,

Als gij niet iets aardigs kunt zeggen kunt gij beter uw mond houden! U wilt mij dus vertellen wat wel en niet conform ons geloof is? Ik zou zeggen praktiseer wat u preekt............. :stomp:

jij hebt gelijk meid

samiranador
27-05-04, 10:44
[GLOW=skyblue]Hee tamazigt girl als je de ware via chat wilt zoeken moet je dat vooral doen laat je noet door de belgen zeggen wat je wel en niet meot doen, trouwens ik kom zelf ook uit nador (mn ouderes dan ) [/GLO :blij: W]

TamazigtGirl
31-05-04, 16:04
Thanks Girlfriend!! Ik laat me idd. niet door bekrompen mensen tegenhouden.....alleen :jammer: jammer dat ze er zijn.....

Gr. TamazigtGirl

mordam007
31-05-04, 17:32
hallo meid
ik vind het wel direct zoals je het allemaal schrijf daar
maar dat moet je niet tegen houden om je doel te berijken
luister ik ben een jongen cvan 25jr ben gescheiden en ben
1.88m lang dus als je zou willen reageren ben ik wel berijd wat met je te ondernemen
de vriendelijke groeten mb

stormbringer
16-06-04, 01:34
Ik ben dan wel geen praktizerend moslim, maar als je me eens uit kunt leggen wat

"Ik geloof heilig in mekteb maar geloof ook dat iedere mekteb een sebab nodig heeft en dat brengt mij op de reden (na lang wikken en wegen) waarom ik heb besloten om dit medium eens te proberen."

betekent, dan kan ik eens zien wat ik voor je kan doen.

:roker: :fpimp:

mo7ammedje
16-06-04, 11:58
Geplaatst door habiba1717
Sorry maar ge zijt verkeerd bezig hoor
Als ge echt een moslimmeisje bent dan wacht je op de ware op een islamitische wijze en niet via den chat
ECHT ZIELIG HOOR
Ik hoop dat ge de ware vindt

België

Ik vind dat gij geen gelijk heeft, gaat gij maar lekker wachten totdat gij een ons weegt. Want weet de eenden moet je lokken met brood en ze komen niet zomaar. I ya know what I mean :wink:

Kariem73
15-07-04, 13:42
Zoek je mij dan ben ik blij

ben je een avondje vrij
dan kunnen we wandelen zij aan zij

daarna bestel ik voor je een drankje
en dan zeg je tegen mij ja dank je

en daar na bestel je voor mij een kopie thee
en misschien ga ik dan wel met je mee

Kom ga je een keertje met me mee om wat te gaan drinken.
Lijkt me leuk maar laat het eerst even bezinken.

groeten van Kariem :tik:

najim_arif
16-07-04, 20:08
als je mij ziet staan
krijgt je droom een waar bestaan
je zou me willen ruiken en aanraken
maar dat kan je niet maken
dus als je me wilt spreken
geef me teken
ik zal je behagen
je zal het nooit beklagen

p.s kom van nador(bouak)

Nami
19-07-04, 14:27
Zeg meid,wat bedoel je met (een klein zieltje en je weet wat ik bedoel).Daar kan ik echt niet aan uit.

sakafa
28-08-04, 18:55
ik ben aardige moslim man van 32 jaar.met nederlands paspoort en vaste baan.zoek lieve moslima voor huwelijk.ik hoop van je te horen

fouad7
05-09-04, 00:53
salaam ik zou graag meer willen weten fouad.gr

me_mo73
21-05-06, 19:07
salaam.

hoi tamazightgirl hier een amazighboy. ik hoop voor je inshaallah dat je op deze manier tot een zielmaatje komt.
indien je momenteel geen serieuze contacten onderhoud met iemand zou ik je graag iets beter willen leren kennen.

[email protected]

wie weet!!!

hugo100
22-05-06, 01:27
hiiiii met Hugo nou de tekst die u geschreven had heeft me echt onder de indruk gelaten maar ik zou u eens willen vragen u spreek voor iedereen hier en zoekt een marokkaanse jongen moet het perse een marokaan zijn ????? als het niet moet zou ik graag u willen kennen ik ben wel moslim maar geen marokaan en als dat geruststelend is ben ik 1,82 :)))))) maar helaas spreek ik ook geen marokaans maar wel nederlands frans engels turks en een beetje duits ik hoop dat dit een pluspuntje is :))) nou ik hoop snel iets van u te horen bvb bedankt groetjes Hugo

noord-limburger
29-08-14, 15:08
geen woord arabisch spreek hoe dom kun je zijn !! en je gaat zeker ook nooit de qoran leren lezen of arabisch leren praten en waar staat dat iemand minimaal 1,80 moet zijn in de qoran je bent een KLEUTER ga met barbie spelen ofzo

Bouhajra jaouad
21-11-15, 10:32
Salaam alles goed met jou? Hier ben een serieuze man 0032488049768