PDA

Bekijk Volledige Versie : Riagg mag niet naar cliënten in buitenland



Robbedoes
11-05-04, 11:14
Riagg mag niet naar cliënten in buitenland
DEN HAAG - Het is niet de bedoeling dat instellingen hun patiënten op vakantie nareizen om daar zorg te verlenen op kosten van de Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten (AWBZ). Dat heeft minister Hoogervorst (Volksgezondheid) aan de Tweede Kamer geschreven.
Hij wil een streep halen door het project van de Riagg in Rotterdam die patiënten nareist naar Marokko, maar ook door verzorgingshuizen die dependances in het buitenland willen opzetten. Hoogervorst vreest dat dit te duur wordt.


:duim:

nard
11-05-04, 11:23
Zie je'm al lopen??

Zo'n geitenwollensokken knar met zijn rugzak en sandalen in het Rif-gebergte .....

:p

observer
11-05-04, 14:01
wie zorg nodig heeft moet gewoon daar blijven waar de zorg is

gezondheid lijkt me belangrijker dan vakantie dus hij heeft groot gelijk

nl-x
11-05-04, 14:44
Bull Shit... Wie voor zorg betaalt moet het krijgen wanneer hij nodig heeft.

Hooguit dat hij de meerkosten voor hulp op afstand zelf moet betalen, of dat er een speciaal ziekenfondspakket extra voor komt.

Moeten mensen die op wintersport hun poot breken ook niet meer teruggevlogen worden?

Robbedoes
11-05-04, 14:48
Hooguit dat hij de meerkosten voor hulp op afstand zelf moet betalen, of dat er een speciaal ziekenfondspakket extra voor komt.

Moeten mensen die op wintersport hun poot breken ook niet meer teruggevlogen worden?

Voor het laatste betaal je al extra middels een reisverzekering! Verder ben ik het met je eens dat het als plupakket betaald moeten kunnen worden. Maar dit soort zorg bijbetalen is erg duur, maar van mij mag het.

Antonn
11-05-04, 14:59
Ben blij dat die waanzin is afgeschaft, laat ze eerst maar eens wat aan de zorg in Nederland doen. En als die mensen dan zo ziek zijn dat ze niet zonder hulp kunnen blijven ze maar gewoon thuis net als ieder ander. Of gaan we ook ziekenhuizen bouwen in Frankrijk enzo?

Orakel
11-05-04, 23:08
Heeft iemand dat bericht al geplaatst over die kamerleden die op kosten van anderen op vakantie gaan en hun mokkels en koters ook meenemen?

Ow ja; gipsvluchten.