PDA

Bekijk Volledige Versie : Maroc.nl = Dating Site?



Maarten
11-05-04, 12:07
Ons Nvd forum lijkt me nauwelijks te vinden voor nieuwkomers.
Je moet al behoorlijk graven om het te vinden.
www.maroc.nl leidt regelrecht naar een rose datingsite.
Klik je daar op Forums, dan krijg je daar enkel contact-forums.
Je moet dus naar de Tab Nieuws. Maar ook daar moet je goed zoeken.

Het is wel bekend wat hier voor discussies zijn, en ik wijs mensen er op. Maar ik heb nog nooit gehoord dat mensen die gevonden hebben. Na een paar minuten houden mensen er gewoon mee op. Beheer, kan dat nou niet een keer ánders?

Mark
11-05-04, 12:10
stuur ze naar mark.maroc.nl

directe privelink van mij naar NVDD

:D

freya
11-05-04, 12:15
Geplaatst door Mark
stuur ze naar mark.maroc.nl

directe privelink van mij naar NVDD

:D

opschepper :rolleyes:

freya
11-05-04, 12:17
Maar het is wel waar wat Maarten zegt.

Alleen mensen die de site goed kennen, kunnen hier de weg ook vinden.

Een fout die door veel organisaties gemaakt wordt overigens.

850
11-05-04, 12:17
Geplaatst door Maarten
Ons Nvd forum lijkt me nauwelijks te vinden voor nieuwkomers.
Je moet al behoorlijk graven om het te vinden.
www.maroc.nl leidt regelrecht naar een rose datingsite.
Klik je daar op Forums, dan krijg je daar enkel contact-forums.
Je moet dus naar de Tab Nieuws. Maar ook daar moet je goed zoeken.

Het is wel bekend wat hier voor discussies zijn, en ik wijs mensen er op. Maar ik heb nog nooit gehoord dat mensen die gevonden hebben. Na een paar minuten houden mensen er gewoon mee op. Beheer, kan dat nou niet een keer ánders?

:maf3: Dat had ik op mn werk................zat ik ff te browsen naar maroc.nl en kom ik op n roze-dating festijn. Ik zakte van schaamte van mn stoel af. Ik kreeg gelijk de vraag naar mn kop geslingerd of ik op zoek was naar Marokkaanse gay datings vanwege dat overvloedige roze.
:maf3:

freya
11-05-04, 12:21
Kan me ook voorstellen dat mensen die op zoek zijn naar het NVDDforum, maar toevallig terecht komen op het WSDB nogal vreemd zullen opkijken.

Waar staat aangegeven wat op welk forum besproken wordt?

Tomas
11-05-04, 12:35
Dus dit is geen dating site?

Vandaar....

Had iemand wel even mogen zeggen.

Couscousje
11-05-04, 12:37
Het Snelmenu zit er toch gewoon nog op?

Cc

vlegeltje
11-05-04, 12:38
Geplaatst door freya
Waar staat aangegeven wat op welk forum besproken wordt?

http://www.maroc.nl/forums/index.php

mark61
11-05-04, 12:59
Geplaatst door freya
Alleen mensen die de site goed kennen, kunnen hier de weg ook vinden.

Een fout die door veel organisaties gemaakt wordt overigens.

Heel geïntegreerd. Alleen locals die de weg al kennen hebben wat aan Anwb-borden.

mulan
11-05-04, 13:26
Ja man.....kan niet eens normaal op school maroc.nlen
Toets je maroc.nl krijg je meteen /dating....ja en dan moet ik uitleggen dat ik dat toch echt niet aan het zoeken was :o

Goodnight
11-05-04, 13:45
Geplaatst door 850
:maf3: Dat had ik op mn werk................zat ik ff te browsen naar maroc.nl en kom ik op n roze-dating festijn. Ik zakte van schaamte van mn stoel af. Ik kreeg gelijk de vraag naar mn kop geslingerd of ik op zoek was naar Marokkaanse gay datings vanwege dat overvloedige roze.
:maf3:

:hihi:

Normaal heeft maroc.nl een wat meer neutrale kleurtje ja.

Ik weet ook niet hoe snel ik moet klikken op forums om dat vreselijke schreeuwerige rozige kleurtje weg te krijgen.

Dat is toch idioot?Je zal en moet beginnen met het datinggedeelte.

En vervelend bijkomstigheid is dat ik nu niet kan doen alsof ik een interessante site voor mijn werk bezoek.

Daar gaat mijn camouflage....

lennart
11-05-04, 13:53
gewoon http://www.maroc.nl/index.php intikken :)

mulan
11-05-04, 13:59
Geplaatst door lennart
gewoon http://www.maroc.nl/index.php intikken :)

Ja ...dat is muts better....

Bofko
11-05-04, 14:03
Geplaatst door mulan
Ja ...dat is muts better....

Jij bent al 30 jaar getrouwd. Jij hebt helemaal niets te zoeken op die datingsite.

mulan
11-05-04, 14:07
Geplaatst door Bofko
Jij bent al 30 jaar getrouwd. Jij hebt helemaal niets te zoeken op die datingsite.

Nee weet ik......... :engel:

Tomas ook niet ........ :regie:

Tomas
11-05-04, 14:08
Geplaatst door mulan
Nee weet ik......... :engel:

Tomas ook niet ........ :regie:

Ik heb nog maar 3 vrouwen.

mulan
11-05-04, 14:13
Geplaatst door Tomas
Ik heb nog maar 3 vrouwen.

Who needs you anyway......ik ben weg!! :o

Die andere 3 vinden jou trouwens ook niet echt bijster interessant maar ze hebben geen keus......... :duim:

Maarten
11-05-04, 14:22
Geplaatst door Goodnight

Ik weet ook niet hoe snel ik moet klikken op forums om dat vreselijke schreeuwerige rozige kleurtje weg te krijgen.

Nou, zoals Cc al zegt: helemaal bovenaan zit een snelmenu met tabbladen.
Dan klik je op tabblad Start, en ben je ervan af.

Maar je leest hierboven al hoeveel moeite mensen daar al mee hebben.
Die Tabs vallen niet erg op. En ook onlogisch is, dat je op Start moet klikken, als je al denkt op de startpagina te zitten. Ik had er niet eens aan gedacht.

Maar het blijft een warboel. Op zich mooi in elkaar gezet allemaal, maar erg toegankelijk is het door die onoverzichtelijkheid niet.

Couscousje
11-05-04, 14:31
Geplaatst door Maarten
Nou, zoals Cc al zegt: helemaal bovenaan zit een snelmenu met tabbladen.
Dan klik je op tabblad Start, en ben je ervan af.

Maar je leest hierboven al hoeveel moeite mensen daar al mee hebben.
Die Tabs vallen niet erg op. En ook onlogisch is, dat je op Start moet klikken, als je al denkt op de startpagina te zitten. Ik had er niet eens aan gedacht.

Maar het blijft een warboel. Op zich mooi in elkaar gezet allemaal, maar erg toegankelijk is het door die onoverzichtelijkheid niet.

Het Snelmenu zit nog altijd in de balk onder de tabbladen, hoor...

:hihi:

Cc

vlegeltje
11-05-04, 14:33
Geplaatst door lennart
gewoon http://www.maroc.nl/index.php intikken :)

Neehee, don't tik that

Tik this:

http://www.maroc.nl/forums/index.php


Dan heb je alle forums op een rijtje.

*zucht*
Je moet ook alles twee keer zeggen hier

*zucht*
Je moet ook alles twee keer zeggen hier

observer
11-05-04, 14:36
of zet

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=9

in je cache

sta je er meteen

mulan
11-05-04, 14:37
Dan maar via de datingsite :moe:

Bofko
11-05-04, 14:37
Wie voelt zich geroepen om een goede gebruikershandleiding te maken ?


Laat ook maar, die worden toch nooit gelezen.
Mensen prutsen liever zelf.

850
11-05-04, 14:47
Geplaatst door Bofko
Wie voelt zich geroepen om een goede gebruikershandleiding te maken ?


Laat ook maar, die worden toch nooit gelezen.
Mensen prutsen liever zelf.

Thuis heb ik standaard NVDD onder mn favorieten staan zodat ik meteen op NVDD kom en vandaaruit flop ik naar WSDB enzo.........maar ja, als ik elders ben en k ga maroc.nl op dan word ik getrakteerd op n overdaad aan kiespijn-verwekkende-mierzoete-roze-dating-shit waar ik niet op zit te wachten :cheefbek:

Maarten
11-05-04, 14:59
Geplaatst door Couscousje
Het Snelmenu zit nog altijd in de balk onder de tabbladen, hoor... :hihi: Cc
Ken je nagaan.. en ik zit hier pas een paar jaar..
Maar ik zit het nou te proberen, en níks snelmenu! Waar zit dat?? Zie niks hier! Vroeger was er wel een button Snelmenu of zoiets..
(en als wíj er al gedoe over hebben, dan hebben nieuwkomers dat zéker.)

850
11-05-04, 15:11
Geplaatst door Maarten
Ken je nagaan.. en ik zit hier pas een paar jaar..
Maar ik zit het nou te proberen, en níks snelmenu! Waar zit dat?? Zie niks hier! Vroeger was er wel een button Snelmenu of zoiets..
(en als wíj er al gedoe over hebben, dan hebben nieuwkomers dat zéker.)

:duizelig: dr staat met duidelijke letters "prikbord" en pal daronder staat "snelmenu" van waar je zo het forumpie op kunt.....
je laat je te veel afleiden door al dat roze...........

Maarten
11-05-04, 15:22
Geplaatst door 850
:duizelig: dr staat met duidelijke letters "prikbord" en pal daronder staat "snelmenu" van waar je zo het forumpie op kunt.....
je laat je te veel afleiden door al dat roze...........
Dat staat er bij mij niet!!
Ik draai op XP en IE 6sp1.
Wie weet is de site gemaakt voor IE 5.5!
NO snelmenu!

vlegeltje
11-05-04, 15:22
D'r staat ook een blokje 'zoeken'.

Kan iemand zich nog herinneren dat dat vroeger gewerkt heeft? :duivels:

mark61
11-05-04, 15:34
Geplaatst door vlegeltje
D'r staat ook een blokje 'zoeken'.

Kan iemand zich nog herinneren dat dat vroeger gewerkt heeft? :duivels:

Dat is een Legende waar de Ouden van verhalen. Een soort seculiere hadith zal ik maar zeggen.

freya
11-05-04, 16:16
Geplaatst door 850
:duizelig: dr staat met duidelijke letters "prikbord" en pal daronder staat "snelmenu" van waar je zo het forumpie op kunt.....
je laat je te veel afleiden door al dat roze...........

Dat snelmenu snap je alleen als je goed weet hoe de site in elkaar zit.

Hoe moet een nieuweling weten dat elke 'afdeling' een eigen forum heeft.

Als je nieuw op deze site komt en je zoekt het forum, dan ga je naar prikbord, dat deed ik tenminste wel.
En dan zit je dus op het WSDB.


Waarom zijn er trouwens zo ontzettend veel verschillende forums, waar nooit iemand komt :confused:

Mark
11-05-04, 16:31
directe link naar NVVD als bookmark voor jullie: zonder die vervelende roze pagina:

klik hier (http://mark.maroc.nl)

freya
11-05-04, 16:37
Geplaatst door Mark
directe link naar NVVD als bookmark voor jullie: zonder die vervelende roze pagina:

klik hier (http://mark.maroc.nl)

Die link heb ik natuurlijk al lang, de meesten hier denk ik wel.

Het gaat erom dat nieuwe mensen onze briljante ontboezemingen niet kunnen vinden. :strik:

Mark
11-05-04, 16:38
nieuwe mensen moeten oprotten naar hun eigen site

lennart
11-05-04, 16:44
Geplaatst door vlegeltje
D'r staat ook een blokje 'zoeken'.

Kan iemand zich nog herinneren dat dat vroeger gewerkt heeft? :duivels:

Ja helaas werkt dat nauwelijk meer..

Ik kon laatst alleen zoeken in de berichten van mei.

Maarten
11-05-04, 23:53
Geplaatst door Mark
directe link naar NVVD als bookmark voor jullie: zonder die vervelende roze pagina:

klik hier (http://mark.maroc.nl)
2 Strafpunten!!! :boos:
:D

Denkt dat de bevolking geen favorietje kan aanmaken! :hihi:
Of erger nog: dat ze dan wél een bookmark kunnen kopieren en invoeren.

Maar goed, ook Blonde Goden glijden blijbaar wel eens uit..

Rocky
11-05-04, 23:56
Heb dit op mn favorieten geplaatst: http://nvvd.maroc.nl

Maarten
12-05-04, 00:01
Deze werkt nóg beter! :hihi:
www.maroc.nl/nvdd (http://www.playboy.nl/)

Maarten
12-05-04, 12:55
Djiezis, er is nog een topper van gemaakt ook!
(zal wel door die laatste link komen :hihi: )
Maar waarom? Aansporing voor beheer om de site anders in te richten?
Hoop werk. En de boel draait toch al op vrijwilligers.
Maar niet veel werk is, om de startpagina weer gewoon terug te zetten.. (Idee?)

Bofko
12-05-04, 13:10
Geplaatst door Maarten
Djiezis, er is nog een topper van gemaakt ook!
(zal wel door die laatste link komen :hihi: )
Maar waarom? Aansporing voor beheer om de site anders in te richten?
Hoop werk. En de boel draait toch al op vrijwilligers.
Maar niet veel werk is, om de startpagina weer gewoon terug te zetten.. (Idee?)

Nou deze thread is een aardige gebruikershandleiding geworden. Samengesteld door de gebruikers zelf, zoals het hoort.

Hij moet gewoon altijd als topper blijven staan. Kan vervolgens gemakkelijk aangevuld worden met nieuwe tips.

Zou alleen nog een index in moeten komen. :D

Maarten
12-05-04, 14:32
Geplaatst door Bofko

Zou alleen nog een index in moeten komen. :D
Plus een toelichting op de handleiding, en commentaren op de toelichting, gecorrigeerd door beheer, en dan gezipt op een plek, waar geen kip 'm kan vinden! :D

Tomas
12-05-04, 14:39
Geplaatst door Maarten
op een plek, waar geen kip 'm kan vinden! :D

Nou daar staat 't toch al. Dat is hier.

criminar
12-05-04, 15:04
Geplaatst door Bofko
Jij bent al 30 jaar getrouwd. Jij hebt helemaal niets te zoeken op die datingsite. Tja ....zeg dat maar eens tegen zijn vrouw :cheefbek:

Maarten
12-05-04, 15:10
Geplaatst door Tomas
Nou daar staat 't toch al. Dat is hier.
Ja! Laten we heel Nederland vol zetten met bordjes "Hiero!", dan weet iedereen precies waar ie is! :D

mark61
12-05-04, 15:14
Geplaatst door criminar
Tja ....zeg dat maar eens tegen zijn vrouw :cheefbek:

Die zit hier zelf ook. Is het geen drama?

Bofko
12-05-04, 15:21
Geplaatst door Maarten
Ja! Laten we heel Nederland vol zetten met bordjes "Hiero!", dan weet iedereen precies waar ie is! :D

Niet alleen het begrip 'cultuurrelativisme' maar zelfs het begrip 'hier' begint hier problemen op te leveren.

Joesoef
12-05-04, 18:35
Het is toch allemaal redelijk simpel lijkt mij. Maroc.nl draait niet op lucht maar is afhankelijk van wat schamele advertentie inkomsten en subsidies. De datingsite is een is een mooi initiatief waarmee je aanspraak kan maken op diverse fondsen (mits aanvraag goed gemotiveerd en uitgewerkt).
Dankzij die pagina met dat pauselijke tintje kunnen wij dus rustig verder prikken. Je moet dus eerst even door de ad heen om je fav. Tijdverdrijf te kunnen uitvoeren.
En als je de beveiliging van explorer niet te strak hebt dichtgedraaid krijg je een leuk java menu-tje waarmee je redelijk snel alles kan vinden.

Orakel
12-05-04, 22:01
Ik stel voor om op de homepage ook een soort van jeuringsladder in te voeren, zoals je bij films ook hebt.
Of een graduele risicofactor. Islam en meer heeft dan een hoge Yehi-factor, WSDB een hoge Recitinett-factor en WSDB een hoge mps-factor.

Betreden op eigen risico en afwijzen van de aanprakelijkheid zijn daarbij onmisbaar.
Tevens een vingerwijzing over wie je niet al te serieus moet nemen, zodat bezoekers Andries en Christiaan op de juiste waarde in schatten.

Is tog niet teveel gevraagd?

Maarten
13-05-04, 00:05
Geplaatst door Joesoef
Het is toch allemaal redelijk simpel lijkt mij. Maroc.nl draait niet op lucht maar is afhankelijk van wat schamele advertentie inkomsten en subsidies. De datingsite is een is een mooi initiatief waarmee je aanspraak kan maken op diverse fondsen (mits aanvraag goed gemotiveerd en uitgewerkt).
Dankzij die pagina met dat pauselijke tintje kunnen wij dus rustig verder prikken. Je moet dus eerst even door de ad heen om je fav. Tijdverdrijf te kunnen uitvoeren.
En als je de beveiliging van explorer niet te strak hebt dichtgedraaid krijg je een leuk java menu-tje waarmee je redelijk snel alles kan vinden.
Qsnapput!
Nochthans (:hihi: ) treffe men verdamt wenig Ad aan op de :fplayer: -page.
Edoch.. de poet voor de datingsite zelf!..Jaaa.. !! Ik zou het zó gedaan hebben:

Geachte Heer Balkebende,

Wij van maroc.nl - altijd al berucht om onze goede ideeen - was het belangeloos opgevallen, dat u volgaarne het importhuwelijk om zeep hielp. Welnu, automatisch instemmende met elke splinter aan uw randjes, overviel ons de benauwende gedachte, dat Ut Spul mogelijk alsnóg zou willen trouwen. Je weet maar nooit nietwaar? Ut kan uw dochter of zo zijn, zeg maar. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt, toch? Dit schreeuwt werkelijk om de zaak nog een beetje in goede banen te leiden.
Welnu, na onderzoek bleek het theoretisch niet onmogelijk, dat Spul elkaar trouwt..
MarocLabs ontwikkelde aldus een kernsplitsings en -fusiemodel, waarbij Spul eerst gesplitst wordt, vervolgens omgeleid, om beide stromen vervolgens in volle vaart op elkaar te storten. Een Verdonk-clash zeg maar.
Een eenvoudige proefopstelling kost 4000 euro. Advanced Tricks 8000 euro. Maar voor slechts 15.000 euro is er the Advanced Interactive Pink Power Project, waarmee we de hele kudde in éen keer plat denken te krijgen.
OK?
We zijn nog een half uur hier, waarvan dus 29 minuten overtollige bedenktijd. Tot zo!

Uw maroc.nl

Maarten
13-05-04, 00:23
Geplaatst door Orakel
Ik stel voor om op de homepage ook een soort van jeuringsladder in te voeren, zoals je bij films ook hebt.
Of een graduele risicofactor. Islam en meer heeft dan een hoge Yehi-factor, WSDB een hoge Recitinett-factor en WSDB een hoge mps-factor.

Betreden op eigen risico en afwijzen van de aanprakelijkheid zijn daarbij onmisbaar.
Tevens een vingerwijzing over wie je niet al te serieus moet nemen, zodat bezoekers Andries en Christiaan op de juiste waarde in schatten.

Is tog niet teveel gevraagd?

Heer Orakel. Sinds onze laatste conversatie over taal, zie ik hier regelmatig "Wat ik je Brom" opduiken. Het gaat goed! Maar what the f. is een Jeuringsladder?? Of wag effe... Keuringsladder? Ksnappum!
Maar aan welk forum wou je dan het maximale ontwortelingsrisico toekennen? Ondermijningswaardering? Decompenseringsniveau? Indoctrinatiefequentie? Galblaasdichtheid? zucht....

mark61
14-05-04, 12:23
Geplaatst door Maarten
Qsnapput!
Nochthans (:hihi: ) treffe men verdamt wenig Ad aan op de :fplayer: -page.

Nochtans is met één h, wat ik je brom.

snoopyke
14-05-04, 21:43
Salam... Ja man man man!!!! De kleur vind ik wat overdreven en het ergste is als ik gewoon de site wil bezoeken om wat nieuwtjes te zien en te lezen krijg ik dat PINK scherm...alhoewel ik dat een mooie kleur vind (heb zelfs roze schoentjes... ;-)... maar zo hard wil ik ook niet opvallen!!! :schok: A bientot...

Orakel
15-05-04, 17:22
Geplaatst door Maarten
Heer Orakel. Sinds onze laatste conversatie over taal, zie ik hier regelmatig "Wat ik je Brom" opduiken. Het gaat goed! Maar what the f. is een Jeuringsladder??

D'r wordt hier wat afgebromd, wat ik je brom. Is trouwens een idiote uitspraak. Komt ie eigenlijk weg? Moejum es 4 x snel achter elkaar uitspreken. Ben verdorie toch geen hommel?
Een Jeuringsladder is hier bij ons dat wat bij jullie onder de rivieren een ladder in je stocking is. Zoiets als een blote kont met een hoge hoed op, oftewel; geen porem.
niet eg een plausibele verklaring hé?


Maar aan welk forum wou je dan het maximale ontwortelingsrisico toekennen? Ondermijningswaardering? Decompenseringsniveau? Indoctrinatiefequentie? Galblaasdichtheid? zucht....

Me dunkt :wat?!: dat nvdd met de eer gaat strijken en daar hebben we Nelson niet eens bij nodig. Dit is by far hét voorportaal van de geestelijke gezondheidszorg, het sanatorium der intellectuelen (althans dat wat daarvoor door wenst te gaan), hier vind je het schuim van de multiculturele natie, niks geen koren, slechts kaf. Een bierkaai van subjectiviteit.. somebody stop me please

Maarten
16-05-04, 14:56
Geplaatst door Orakel
D'r wordt hier wat afgebromd, wat ik je brom. Is trouwens een idiote uitspraak. Komt ie eigenlijk weg? Moejum es 4 x snel achter elkaar uitspreken. Ben verdorie toch geen hommel?
Nou, pas wanneer ik die Arabieren weer Arabisch hoor spreken, dan snap ik niet meer hoe ze het Nederlands nog uit hun strot krijgen.

Ik zat een keer 6 weken in Griekenland.. Ik hoorde ineens een taal waar ik van dacht: djiezus, wat is dit nou weer? Bleek Nederlands te zijn.
Maar met die zinnen die je gaf heb ik geen enkele moeite nee..



Me dunkt :wat?!: dat nvdd met de eer gaat strijken en daar hebben we Nelson niet eens bij nodig. Dit is by far hét voorportaal van de geestelijke gezondheidszorg, het sanatorium der intellectuelen (althans dat wat daarvoor door wenst te gaan), hier vind je het schuim van de multiculturele natie, niks geen koren, slechts kaf. Een bierkaai van subjectiviteit.. somebody stop me please [/B]

Anno 2007 zal maroc.nl een oase van wellevendheid zijn, wat ik je brom. Bronnen zullen vermeldt worden, en op deugdelijkheid onderzocht. In onberispelijk Nederlands zullen wij elkaar wijzen op kleine rimpelingen in elkanders redeneringen. Er zal overvloedig veel zinvolle informatie geplaatst worden, ter ere en glorie van de mensheid en de schepping.
Nieuwe zionistische prikkers worden met glans onthaald, en krijgen extra spreektijd en grotere avatars..
Maroc.nl zal als eerste subsidie ontvangen van het Ministerie van Beschaving Inburgering en Voorspoed, en alle prikkers krijgen een klein team van internetdeskundigen, historici, antropologen en linguisten!
Er zal vrede en overvloedigheid zijn. Zbak zal dan Rabbi zijn, en Echnaton verpleger in een Palestijns verpleeghuis voor demente bejaarden. Schaap opent dan zijn 12e callgirlfiliaal en… sorry waar was ik?..

Zwarte Schaap
16-05-04, 19:15
Geplaatst door Maarten
Schaap opent dan zijn 12e callgirlfiliaal en… sorry waar was ik?..

Dit is een zware belediging waarvoor ik excuses eis. Het laagste van het laagste is pooierij. Afschuwelijk dat je mij met dergelijke laffe beesten associeert.

Maarten
18-05-04, 12:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dit is een zware belediging waarvoor ik excuses eis. Het laagste van het laagste is pooierij. Afschuwelijk dat je mij met dergelijke laffe beesten associeert.

Wij zijn hier bezig met een Miachel Moore achtige productie waaruit blijkt dat jij aan het hoofd staat van een Thais/pools/oekrains/fillepijns imperium, dat marokkaanse paspoorten fabriekt voor meisjes, die dan in het kader van het importhuwelijk naar Nederland komen. Het afval gaat dan naar een fabriek voor zeer elitair kattenvoer voor 50 euro per blikje. Zwijgen we nog over de videoproducties in de serie: De Rijpe Iraakse vrouw! :hihi:

Schaap, by the way, heb jij de Volkskrant van Vandaag gezien? De voorpagina nota bene? De compléte voorpagina?? Dat gaat dus over Nederlandse jongeren en seks. Als je het goed leest: jongeren in het Gooi dus, en hoe die rotzooien met seks! Echt een cutus daar. Moest meteen aan jou denken, want dat geeft je helemaal gelijk!!

Ik had het al bijna voor je ingescanned. Heb je de Volkskrant? Moet ik het alsnog doen? Bedenk wel dat dit over het Gooi gaat. Dat heeft die naam al. Op een hoop plaatsen in Nederland gaat het beslist niet zo.

Maarten
18-05-04, 13:21
Geplaatst door Carmella
Wat stel je je aan schaap, je hebt zelf al zo vaak mensen beledigd.
Jij hebt pas 41 posts hier. Dan weet je nog niet wie hier zitten, en waar die voor staan, en ook nog niet wat er gebeurt..

Schaap is heel erg gekant tegen misbruik van vrouwen, en gerotzooi met meisjes. Hij is dat vanuit een groot respect voor vrouwen, zoals hij dat ziet. Je kunt het traditioneel Marokkaans noemen, maar het sluit ook aan bij het deel van Nederland, dat wat minder trendy met seks enzo omgaat. En hij sluit ten dele ook aan bij vrouwenorganisaties, die echt misbruik van vrouwen bevechten. Zo gek is het dus allemaal niet wat hij vindt, maar hij is wel wat erg streng.
Daarom vind men het wel leuk om hem te pakken. Ik deed dat door van hem een pooier te maken, samen met wat andere hoogst onwaarschijnlijke dingen over maroc.nl..

Maar heer Z. Schaap is onderdeel van de controverse over de opvoeding van Marokkaanse meisjes, ofwel de vraag hoe vrij ze gelaten moeten worden, en al het gedoe er omheen. Dat ligt allemaal niet zo makkelijk. Ik ga zometeen weer naar een gezin waar het probleem speelt, en waar het meisje verschrikkelijk tegendraads wordt door alle beperkingen die ze opgelegd krijgt. Daar werkt het averechts. Daar moet wat meer balans in.

Bofko
18-05-04, 15:32
Geplaatst door Maarten
Ik ga zometeen weer naar een gezin waar het probleem speelt, en waar het meisje verschrikkelijk tegendraads wordt door alle beperkingen die ze opgelegd krijgt. Daar werkt het averechts. Daar moet wat meer balans in.

Je gaat in een ander gezin toch geen corrigerende tikken uitdelen , he ?

Maarten
18-05-04, 19:09
Geplaatst door Carmella
Waarom moet jij trouwens het woord voeren voor Schaap, kan hij dat zelf niet?
Ik geef een Samenvatting van een stuk Schaap, zoals IK dat zie, en dan weet HIJ dat meteen ook! (voor die 10% kans dat hij zich inderdaad beledigd gevoeld heeft. Hoe dan ook mag ie wel eens bijval krijgen, of minstens de indruk krijgen dat ie begrepen wordt.)

Nou de Hoofdvraag..

Waarom heb jij een nieuwe nick??!
Je mag wel hoor, maar het wekt zo wel de indruk dat je er wegens wangedrag afgeflikkerd bent, of dat je dingen te verbergen hebt.