PDA

Bekijk Volledige Versie : Bin Laden kandidaat voor hoogste gebouw ter wereld



Pytaghoras
11-05-04, 16:33
Het familiebedrijf van Osama bin Laden is één van de resterende kandidaten om 's werelds grootste gebouw te maken. Het is namelijk niet onmogelijk dat het bouwbedrijf het Burj Dubai in de Verenigde Arabische Emiraten zal bouwen. Het gebouw moet 705 meter hoog worden en zal hiermee ongeveer 200 meter hoger worden dan Taipei 101 in Taiwan, dat nu het hoogste gebouw ter wereld is.

De Binladin Group is het enige Arabische bedrijf dat de eerdere selectierondes overleefde. Het bedrijf is het grootste bouwbedrijf in Saoedi-Arabië. Eerder bouwde het bedrijf bouwde ook al mee aan de uitbreidingen van de twee heilige moskeeën van Mekka en Medina.

Mark
11-05-04, 16:35
De mooiste dingen worden tegenwoordig gebouwd in de Verenigde Arabische Emiraten, het kan niet op :duim:

Hulde aan de regering van dat land :ego:

Pytaghoras
11-05-04, 16:43
Het blijft toch een derde wereld land of heb ik het verkeerd?

Mark
11-05-04, 16:44
Geplaatst door Pytaghoras
Het blijft toch een derde wereld land of heb ik het verkeerd?

Uiteraard, het zijn een beetje van die nieuwe rijken... veel geld door puur geluk (die olie). Maar diep in hun hartjes zijn ze gewoon deel van de derde wereld :argwaan:

lennart
11-05-04, 16:49
Die van de VAE zijn toch ook aardige business lui.. De volledige arabische elite komt bij hun shoppen.

Ik moest wel lachen toen de prins die de woordvoerder daar is zei over toeristen: we willen natuurlijk geen backpackers over de vloer.

Mark
11-05-04, 16:49
Geplaatst door lennart
Die van de VAE zijn toch ook aardige business lui.. De volledige arabische elite komt bij hun shoppen.

Ik moest wel lachen toen de prins die de woordvoerder daar is zei over toeristen: we willen natuurlijk geen backpackers over de vloer.

Tja, geen hostel dus in hun 7* hotel :)

Robbedoes
11-05-04, 17:46
Als het familiebedrijf dat gebouw af heeft, laat Osama er mischien een mooi vliegtuig tegenaanvliegen.

Simon
11-05-04, 19:09
Ik dacht even dat deze topic er over zou gaan dat de familie van Bin Laden het nieuwe hoge gebouw op de plek van de twin towers zou gaan bouwen. Dat zou ik ter compensatie van het zwarte schaap in de familie niet zo'n gek gebaar vinden maar ik vrees dat de amerikanen er moeite mee zouden hebben.

barfly
11-05-04, 19:30
Als het gebouw af is, mag Osama ervan af, kop naar beneden! :lole:

nl-x
11-05-04, 19:47
Geplaatst door barfly
Als het gebouw af is, mag Osama ervan af, kop naar beneden! :lole:

Istie dan ??????? Neeh :/ ???

Ik vond die fotos van Osama met Bush al zo verdomd authentiek lijken :)

barfly
11-05-04, 19:56
Geplaatst door nl-x
Istie dan ??????? Neeh :/ ???

Ik vond die fotos van Osama met Bush al zo verdomd authentiek lijken :)

Laten we wedden of Bush, Osama voor de verkiezingen te pakken heeft (als ie al niet in een van z'n kerkers zit)
We wedden natuurlijk om de eer want ik als Katholiek mag niet wedden om geld oid ;)

barfly
11-05-04, 19:59
Geplaatst door nl-x
Istie dan ??????? Neeh :/ ???

Ik vond die fotos van Osama met Bush al zo verdomd authentiek lijken :)

Hm, ik ben moe ik heb niet eens in de gaten wat je eigenlijk bedoelde... Osama heeft wel een sensueele mond... :corcky:

Ali Akbar
11-05-04, 20:26
Niet fucken met Osama ja, zodirect hij gaan aanslag hier plegen en dan jullie wel anders piepen :auw:

Rocky
11-05-04, 20:34
Geplaatst door Ali Akbar
Niet fucken met Osama ja, zodirect hij gaan aanslag hier plegen en dan jullie wel anders piepen :auw:


Hey wat een slechte allochtone-imitatie is dit zeg! :zweep:

nl-x
11-05-04, 21:26
Geplaatst door Ali Akbar
Niet fucken met Osama ja, zodirect hij gaan aanslag hier plegen en dan jullie wel anders piepen :auw:

Osama Bin Laden & his Qaida zijn een verzinsel van overheden die de burgers moet bedotten en ze onder angst laten leven zodat overheden wat ze willen kunnen doen en laten.

Ik weet zekers dat vandaag de dag er geen echte al Qaida bestaat.

Al Sawt
11-05-04, 22:25
Geplaatst door Mark
De mooiste dingen worden tegenwoordig gebouwd in de Verenigde Arabische Emiraten, het kan niet op :duim:

Hulde aan de regering van dat land :ego: Hoewel ik een dieppe minachting koester voor alle Arabische leiders, hebben de Emirs van VAE mijn voordeel van twijfel.

Mijn mond viel open, toen ik Dubai afgelopen Feb. bezocht.

Wat ze daar van plan zijn, is niet te bevatten.
Ze zijn hardop weg, om van VAE een regionale economische katalysator te maken.

Rocky
11-05-04, 22:28
Geplaatst door Al Sawt
Hoewel ik een dieppe minachting koester voor alle Arabische leiders, hebben de Emirs van VAE mijn voordeel van twijfel.

Mijn mond viel open, toen ik Dubai afgelopen Feb. bezocht.

Wat ze daar van plan zijn, is niet te bevatten.
Ze zijn hardop weg, om van VAE een regionale economische katalysator te maken.

Heb je geen kiekjes kunnen maken dan?

Al Sawt
11-05-04, 22:31
Geplaatst door Rocky
Heb je geen kiekjes kunnen maken dan? heel veel!

Rocky
11-05-04, 22:33
Geplaatst door Al Sawt
heel veel!

Show us! :jumping: :tik:

Tarik[NL]
12-05-04, 00:05
Geplaatst door nl-x
Osama Bin Laden & his Qaida zijn een verzinsel van overheden die de burgers moet bedotten en ze onder angst laten leven zodat overheden wat ze willen kunnen doen en laten.

Ik weet zekers dat vandaag de dag er geen echte al Qaida bestaat.

Dat is onzin, want zijn kop stond al op de site van FBI's most wanted laaaang voordat al die shit uitbrak na 11 september.

mark61
12-05-04, 00:55
Geplaatst door Al Sawt
Hoewel ik een dieppe minachting koester voor alle Arabische leiders, hebben de Emirs van VAE mijn voordeel van twijfel.

Mijn mond viel open, toen ik Dubai afgelopen Feb. bezocht.

Wat ze daar van plan zijn, is niet te bevatten.
Ze zijn hardop weg, om van VAE een regionale economische katalysator te maken.

Ja dat zou wel eens een Singapore kunnen worden. Ik hoop dat ze zich zullen kunnen verdedigen tegen eventuele begerige 'vreemde machten'.