PDA

Bekijk Volledige Versie : Irak's funniest home videos



Mark
11-05-04, 19:56
Extremistische moslimsite toont onthoofding Amerikaan

Uitgegeven: 11 mei 2004 19:38
Laatst gewijzigd: 11 mei 2004 20:43

DUBAI - Op een video die dinsdag is verschenen op een website van moslimextremisten is te zien hoe vijf gemaskerde mannen een Amerikaan onthoofden. De daders zeggen de man, wiens lijk zaterdag in Bagdad is gevonden, te straffen voor de mishandeling van Iraakse gevangenen door Amerikaanse militairen.

De in een oranje overall geklede man zegt wie hij is. "Mijn naam is Nick Berg, mijn vaders naam is Michael, mijn moeders naam is Suzanne. Ik woon in Philadelphia." Achter hem staan vijf gemaskerde mannen met hoofddoeken op. Een van hen leest een verklaring voor, waarna zij de man op zijn zij rollen en hem het hoofd afsnijden. "Allah akbar", schreeuwen de daders - Allah is groot.

"Aan de moeders en de vrouwen van Amerikaanse soldaten, wij vertellen jullie dat wij de Amerikaanse regering hebben aangeboden deze gijzelaar te ruilen voor enkele van de gevangenen in Abu Ghraib. Dat is geweigerd. Wij vertellen jullie dat de waardigheid van de moslimmannen en -vrouwen in Abu Ghraib en elders alleen terug te krijgen is met bloed en zielen. Jullie krijgen niets van ons behalve doodskist na doodskist."

Het slachtoffer is geen soldaat, maar een zelfstandige Amerikaanse ondernemer van 26 die in Irak werk zocht op het gebied van communicatie-infrastructuur. Volgens zijn ouders werd hij sinds 9 april vermist. Hij was toen van plan naar huis terug te keren, omdat hij geen werk had kunnen vinden.

De video is getiteld "Abu Musab al-Zarqawi slacht een Amerikaan af". Het is onduidelijk of Al-Zarqawi - een terrorist die banden heeft met Osama bin Laden - zelf in de video te zien is, of dat hij de verantwoordelijkheid opeist.

De video is verschenen op een website genaamd Muntada al-Ansar waarop vaker verklaringen en opnames van extremistische organisaties zoals Al-Qaida worden gepubliceerd. De kwaliteit van de beelden is slecht. Het is niet te verifiëren of de informatie en de beelden authentiek zijn.

barfly
11-05-04, 20:00
De moedige mujahideen slachten hun vijanden af :lole:

Goodnight
11-05-04, 20:02
Wat walgelijk......als het waar is is het gewoonweg barbaars te noemen.

Het is al erg genoeg als je kind omkomt, maar als het dan ook nog geslacht wordt als een schaap.....bah bah bah.....

Snap verder die gasten niet die denken milionnair te kunnen worden in Irak en zelfs daar hun leven voor willen geven.

Mark
11-05-04, 20:03
Nu aftellen totdat de eerste bewijzen komen dat dit eigenlijk een bloeddorstige Zuid-Afikaanse guerilla leider was :hihi:

Rocky
11-05-04, 20:20
Geplaatst door Ronald36
Das een interessante opmerking. Jij snapt dus niet dat iemand naar een ander land gaat om daar economisch beter van te worden?

Gebeurt in Nederland iedere dag, en snijden wij hun kelen door?

Nee, maar als het aan verdonkie ligt, vliegen ze al morgen eruit :rolleyes:

Pytaghoras
11-05-04, 20:27
Geplaatst door Mark
Nu aftellen totdat de eerste bewijzen komen dat dit eigenlijk een bloeddorstige Zuid-Afikaanse guerilla leider was :hihi:

Kannibalen? Ik denk het niet. Ik zag een keer op tv een afrikaanse kannibaal. Hij zei dat hij geen blanken lust.

nl-x
11-05-04, 20:27
Barbaars... helemaal mee eens.

Maar toch stuitend om te lezen dat deze man gered kon worden door gemartelde gevangenen (waarvan 90% onterecht zit) te ruilen.

Rocky
11-05-04, 20:29
Geplaatst door Ronald36
Ik heb 1 keer in mn leven op video gezien hoe iemand zn keel wordt doorgesneden. Zoiets vergeet je nooit meer.

Ik vlieg liever een land uit als ze me daar niet willen hebben dan dat ik op een gruwelijke manier vermoord word.

Een soort Russische zwart/wit filmpje? Had 't een keer gezien op internet. Dat was wel heavy en echt walchelijk gewoon. Kots kots! :kots:


Wat betreft je tweede zin: Je begrijpt nu dus wel wat die Irakeze willen en hun bedoelingen zijn met dit soort video's :rolleyes:

Fnuist
11-05-04, 20:30
In ieder geval is wel duidelijk uit welk antigeloof zij gedreven worden,

het geloog van de haat, niets meer !

Rocky
11-05-04, 20:31
Geplaatst door Fnuist
In ieder geval is wel duidelijk uit welk antigeloof zij gedreven worden,

het geloog van de haat !

Nondejuu!

Ben jij dat op die logo? :wow:
Wat is een geloog?

barfly
11-05-04, 20:34
Geplaatst door Ronald36
Ik heb 1 keer in mn leven op video gezien hoe iemand zn keel wordt doorgesneden. Zoiets vergeet je nooit meer.

Ik vlieg liever een land uit als ze me daar niet willen hebben dan dat ik op een gruwelijke manier vermoord word.

Ja ik heb er ook wat van gezien

Rocky
11-05-04, 20:37
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Ow... dus als Verdonk minder illegalen wil, kunnen we misschien ook een fillumpie verspreiden waarop een illegaal de strot op barbaarse wijze wordt afgesneden?

Het moet wel een allochtoon zijn op die films. Het liefst een importmocro/turk.

Qwertyno
11-05-04, 21:29
Mensen doden is gewoon niet goed. Dus wat deze jongens gedaan hebben is niet goed te praten. Het is zeer triest dat zulke dingen moeten gebeuren. De daders van deze moord leven in een oorlog, in een situatie die wij ons moeilijk kunnen voorstellen. Ik heb net op nieuws de beelden gezien. 5 mannen op de achtergrond en het slachtoffer in het midden ervoor. 1 Man las een verklaring voor. Hij zei ondermeer dat onderhandeling over gevangeneruil betreft abu Graib gevangenis mislukt zijn en dat daarom deze persoon gedood gaat worden.
De achtergrond van de mannen is onbekend.



Fnuist, je bent niet eerlijk tegen jezelf, Je herhaalt te vaak je eigen leugens. Daarmee ben je niet meer te genezen.

850
12-05-04, 00:07
:rolleyes: Rocky zal jou wel mogen denk ik............

Rocky
12-05-04, 00:50
Geplaatst door 850
:rolleyes: Rocky zal jou wel mogen denk ik............

Laf hoor :)

ipv het bericht te melden aan beheerder, ga jij hem associeren met mij terwijl ik mn afschuw over die gebeurtenis al eerder hebt getoond. Maar dat zegt meer iets over jou. Toont maar eens hoe kortzichtig je bent. Schaam je diep!

DEMOcraat
12-05-04, 08:14
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Ow... dus als Verdonk minder illegalen wil, kunnen we misschien ook een fillumpie verspreiden waarop een illegaal de strot op barbaarse wijze wordt afgesneden?

ik wist niet dat nederland bezet wordt door een illegale legermacht.
irak wel neem ik aan.

Faithless
12-05-04, 08:25
Geplaatst door Qwertyno
Mensen doden is gewoon niet goed. Dus wat deze jongens gedaan hebben is niet goed te praten...

En door te wijzen op levensomstandigheden en een mislukte gevangenenruil probeer jij toch het onmogelijke te doen....

Goodnight
12-05-04, 10:37
Geplaatst door Ronald36
Das een interessante opmerking. Jij snapt dus niet dat iemand naar een ander land gaat om daar economisch beter van te worden?

Gebeurt in Nederland iedere dag, en snijden wij hun kelen door?

ow wist niet dat ik mij in oorlogsgebied bevond.

Domme....domme....dommmmmmeeee vergelijking!

Goodnight
12-05-04, 10:39
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Miljonair worden op aarde is nog altijd realistischer dan 72 maagden hebben in het hiernaaals.

Maar ergens doen de reclamespotjes voor die maagden het toch beter.

PS: Ik denk niet dat die Nick Berg zijn leven 'wilde' geven.

Die opmerking raakt kant noch wal, dat weet je verdomd goed!

Ik denk dat die gasten geen 1 maagd voor ogen hadden toen ze dit deden.
Maar pure blinde haat tegen alles wat Amerikaans is.....
net zo realistisch als milionair willen worden in oorlogsgebied!

Tomas
12-05-04, 10:40
Waar komt dat verhaal nou weer vandaan dat ie daar miljonair wilde worden?

barfly
12-05-04, 10:44
Geplaatst door Goodnight
Van jou zo te lezen ook. :stout:

Yehi en ik hebben gemeenschappelijke intresses, vandaar dat ik altijd blij ben als Yehi weer wat fototjes plaatst al heb ik die vaak al gezien :haha:

Goodnight
12-05-04, 10:45
Geplaatst door Tomas
Waar komt dat verhaal nou weer vandaan dat ie daar miljonair wilde worden?

Miljonair is misschien niet de juiste woordenkeus.Maar hij was niet daar om de jongens aan het front toe te juichen.

Is walgelijk om die beelden te zien, ook al zag je het hele gebeuren niet ( ik tenminste niet).

Maar ik stel toch weer telkens de vraag: wat doe je als BURGER in een oorlogsgebied in vredesnaam?

Goodnight
12-05-04, 10:47
Geplaatst door Mark

Het slachtoffer is geen soldaat, maar een zelfstandige Amerikaanse ondernemer van 26 die in Irak werk zocht op het gebied van communicatie-infrastructuur. Volgens zijn ouders werd hij sinds 9 april vermist. Hij was toen van plan naar huis terug te keren, omdat hij geen werk had kunnen vinden.



Blijft afschuwelijk ( kan het niet vaak genoeg zeggen).....maar is daar op eigen verantwoordelijkheid naartoe gegaan.

Tomas
12-05-04, 11:00
Geplaatst door Goodnight
Maar ik stel toch weer telkens de vraag: wat doe je als BURGER in een oorlogsgebied in vredesnaam?

De Bushadministratie heeft doelbewust zo snel mogelijk geroepen dat Irak bevrijd was en dat buitenlandse investeringen en hulp noodzakelijk was.

Als Irak echt bevrijd was dan hebben ze natuurlijk gelijk. Alle hulp is welkom en of dat allemaal even 100% altruistisch moet zijn is natuurlijk naief gezweef.

Alleen Irak is nog lang niet veilig genoeg voor buitenlandse investeerders, altruisten en gelukszoekers.

Dat dit dus gebeurd is deels de schuld van de manipulerende Bush administratie. Maar daardoor hou ik de echte daders niet minder verantwoordelijk voor deze daad.

Alleen ik begrijp de behoefte niet om dan naar slechte eigenschappen en minpunten van het slachtoffer te zoeken. Jij bent echt niet de enige die dat doet. Maar ik vind dat zo.. zo... ziek?

Goodnight
12-05-04, 11:08
Geplaatst door Tomas
De Bushadministratie heeft doelbewust zo snel mogelijk geroepen dat Irak bevrijd was en dat buitenlandse investeringen en hulp noodzakelijk was.

Als Irak echt bevrijd was dan hebben ze natuurlijk gelijk. Alle hulp is welkom en of dat allemaal even 100% altruistisch moet zijn is natuurlijk naief gezweef.

Alleen Irak is nog lang niet veilig genoeg voor buitenlandse investeerders, altruisten en gelukszoekers.

Dat dit dus gebeurd is deels de schuld van de manipulerende Bush administratie. Maar daardoor hou ik de echte daders niet minder verantwoordelijk voor deze daad.

Alleen ik begrijp de behoefte niet om dan naar slechte eigenschappen en minpunten van het slachtoffer te zoeken. Jij bent echt niet de enige die dat doet. Maar ik vind dat zo.. zo... ziek?

Mag je ziek vinden....het boeit me totaal niet wat jij van mijn gedachten of idee-en vindt....do u mind?

Maar om even verder inhoudelijk te reageren:
De echte daders zijn verantwoordelijk voor deze daad, het is mensonterend en walgelijk dat ze zonder enig gevoel iemand zo aan zijn einde hebben geholpen.iemand die hen verder ook in principe niets heeft gedaan.

Dat hij daar is geeft niemand het recht hem te doden en zeker niet op die manier.

maar in tegenstelling tot jij die oh zo gezond is ( what ever) stel ik mezelf wel de vraag: zou ik naar een oorlogsgebied ( waar nogal heftige taferelen plaatsvinden) vertrekken?
Besef ik daarmee dat ik een risico neem, al is het alleen het risico getroffen te worden door rondvliegende projectielen.

En ik zou ook niet op vertrouwen dat ik daar met muziek en bloemen zou worden ontvangen.Het si een harde smerige strijd die daar gevoerd wordt.En wij kunnen iedere keer geshockeerd raken als we ermee geconfronteerd worden, maar doe nu niet alsof hij absoluut niet wist waar hij zich in begaf en wat het RISICO is.

Dat noem ik pas ziek!

Tomas
12-05-04, 11:18
Geplaatst door Goodnight
]Mag je ziek vinden....het boeit me totaal niet wat jij van mijn gedachten of idee-en vindt....do u mind?

Negeer me dan.


maar in tegenstelling tot jij die oh zo gezond is ( what ever) stel ik mezelf wel de vraag: zou ik naar een oorlogsgebied ( waar nogal heftige taferelen plaatsvinden) vertrekken?
Besef ik daarmee dat ik een risico neem, al is het alleen het risico getroffen te worden door rondvliegende projectielen.

Als ik jou was zou ik lekker thuis blijven.


En ik zou ook niet op vertrouwen dat ik daar met muziek en bloemen zou worden ontvangen.Het si een harde smerige strijd die daar gevoerd wordt.En wij kunnen iedere keer geshockeerd raken als we ermee geconfronteerd worden, maar doe nu niet alsof hij absoluut niet wist waar hij zich in begaf en wat het RISICO is.

Dat noem ik pas ziek!

Dat is natuurlijk ook niet echt van deze wereld. Ben ik met je eens. Begrijp alleen niet waarom je daarmee aan komt zetten.

Maar of dat zoveel erger is dan dat gezoek en gesuggereer over de mogelijke kwade of egoistiche motieven van vermoorde mensen betwijfel ik.

Misschien kom je met dat rare verhaal aanzetten om jezelf goed te praten. Dat kan ook.

Bofko
12-05-04, 11:19
Geplaatst door Goodnight
..het boeit me totaal niet wat jij van mijn gedachten of idee-en vindt....do u mind?


Jij bent een echte einzelganger :duim:


Geplaatst door Goodnight
do u mind?

:vreemd:

Robbedoes
12-05-04, 11:21
De Bushadministratie heeft doelbewust zo snel mogelijk geroepen dat Irak bevrijd was en dat buitenlandse investeringen en hulp noodzakelijk was.

Hierin heb je in principe gelijk, maar als hij (met zijn zieke wereldbeeld) dat niet had gedaan, dan werd er de eerste paar jaar niets gedaan denk ik. Dan zou de VS eerst met nog veel meer geweld alle opstandelingen moeten uitmoorden. Maar ja nu worden ze daar alsnog toe gedwongen door die opstandelingen zelf.

Goodnight
12-05-04, 12:11
Geplaatst door Tomas
Negeer me dan. nee hoor waarom zou ik?Ik ben niet diegene die hier moeite heeft met iemands mening.




Als ik jou was zou ik lekker thuis blijven. hallo zeg.....ik trek geen bijstand.Er moet gewerkt worden!




Dat is natuurlijk ook niet echt van deze wereld. Ben ik met je eens. Begrijp alleen niet waarom je daarmee aan komt zetten.

Maar of dat zoveel erger is dan dat gezoek en gesuggereer over de mogelijke kwade of egoistiche motieven van vermoorde mensen betwijfel ik.

Misschien kom je met dat rare verhaal aanzetten om jezelf goed te praten. Dat kan ook.

Ow jij wil alleen amar eenzijdige berichten?Ok dan weten we dat ook meteen.

Bovendien zoek ik nergens naar en suggereer ik niets.Ik stelde een vraag en daar wordt op gereageerd.He je blijkbaar enige moeite mee?

Snap niet wat je nu probeert te zeggen beste Thomas....mezelf goed praten omtrent wat over wat?Ik heb geloof ik geen aanverwante familieleden in Irak, dus dat kan het niet zijn...ach misschien kan je mij dat puntje evne verduidelijken......offe laat maar.Wordt weer zo'n eeuwige offtopic discussie en daar heb ik eerlijk gezegd geen zin.

Goodnight
12-05-04, 12:12
Geplaatst door Bofko
Jij bent een echte einzelganger :duim:


:vreemd:

:hihi:

wat istur?

rachida00000000
12-05-04, 15:02
Joepie,De Amerikannen beginnen te verliezen HAAAAA HA HAA




:maffia:

rachida00000000
12-05-04, 15:37
Lekkerrr voor ze boontje komt om zijn loontje!!!
En trouwens Amerikaanen zijn WALGELIJK en om te KOTSEN.Vergelijken met wat de Amerikaanen hebben gedaan is dit helemaan nIKS dit is voor AMERIKA en BU.ch en andere mensen die het zo erg vinden :auw: :kalasniko

LATERS THALLA :handbang: :fuckit:

850
12-05-04, 15:38
Geplaatst door rachida00000000
Joepie,De Amerikannen beginnen te verliezen HAAAAA HA HAA


:maffia:

:verward:

850
12-05-04, 15:40
Geplaatst door rachida00000000
Lekkerrr voor ze boontje komt om zijn loontje!!!
En trouwens Amerikaanen zijn WALGELIJK en om te KOTSEN.Vergelijken met wat de Amerikaanen hebben gedaan is dit helemaan nIKS dit is voor AMERIKA en BU.ch en andere mensen die het zo erg vinden :auw: :kalasniko

LATERS THALLA :handbang: :fuckit:


:verward:

Smooth
12-05-04, 15:54
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Miljonair worden op aarde is nog altijd realistischer dan 72 maagden hebben in het hiernaaals.

Maar ergens doen de reclamespotjes voor die maagden het toch beter.

PS: Ik denk niet dat die Nick Berg zijn leven 'wilde' geven.

Ik begrijp de relatie in deze context niet helemaal.
Let me rephrase that, ik begrijp em wel, maar vind em gewoon een beetje dom. Lijkt alsof je het zwaartepunt wilt verplaatsen. Correctie, je wílt het zwaartepunt verplaatsen. Die mannen hebben dit, ziek en gruwelijk, klaarblijkelijk gedaan als wraak op het andere. Niet vanwege het mogelijke geloof in 72 maagden

Smooth
12-05-04, 16:03
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Dat weet ik. Ik was cynisch.

Noemen ze dat zo?

cy·nisch (bn.)
1 een pijnlijk ongeloof in het goede aan de dag leggend

Smooth
12-05-04, 16:14
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Had je daar al een woordenboek voor nodig?
Niet doen. Je raakt er alleen maar verder de kluts van kwijt.

De kluts zit veilig in zijn houdertje. Vroeg me af wat het goede hierin was

850
12-05-04, 16:17
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Had je daar al een woordenboek voor nodig?
Niet doen. Je raakt er alleen maar verder de kluts van kwijt.

:zweep: Niet neerbuigend doen tegen mensen die n woord willen opzoeken in n woordenboek.

SeriousPsycho
12-05-04, 16:41
Geplaatst door Ronald36
Das een interessante opmerking. Jij snapt dus niet dat iemand naar een ander land gaat om daar economisch beter van te worden?

Gebeurt in Nederland iedere dag, en snijden wij hun kelen door?

Hou je niet van de domme, kerel. Nederland is een (nog) veilig land die zijn kolonisatie af heeft geschaft, die verder ook geen andere landen terroriseert omdat de denkbeelden van de bevolking ' aldaar' hen niet aanstaat of gewoon omdat ze uit zijn op andermans bezit, in Iraks' geval dus olie. Vergelijk Nederland op dit moment dus niet met Irak , wil je je nog geloofwaardig maken op dit forum. Bovendien hebben de Irakezen geen toestemming gegeven aan buitenlanders om zich te vestigen in Irak. Pas als dat gevraagd is en de Iraki' s stemmen daarmee in, dan zijn de buitenlanders vrij om in Irak economische bronnen aan te boren. Destijds is namelijk ook niet aan de Palestijnen gevraagd of er honderdduizenden tot miljoenen joden zich mochten vestigen in Palestina , wat heeft geleid tot de problemen waar zowel de joden als Palestijnen hedendaags mee zitten ( waar ' israel' verantwoordelijk voor is uiteraard).

Tomas
12-05-04, 16:46
Geplaatst door SeriousPsycho
Hou je niet van de domme, kerel. Nederland is een (nog) veilig land die zijn kolonisatie af heeft geschaft, die verder ook geen andere landen terroriseert omdat de denkbeelden van de bevolking ' aldaar' hen niet aanstaat of gewoon omdat ze uit zijn op andermans bezit, in Iraks' geval dus olie. Vergelijk Nederland op dit moment dus niet met Irak , wil je je nog geloofwaardig maken op dit forum. Bovendien hebben de Irakezen geen toestemming gegeven aan buitenlanders om zich te vestigen in Irak. Pas als dat gevraagd is en de Iraki' s stemmen daarmee in, dan zijn de buitenlanders vrij om in Irak economische bronnen aan te boren. Destijds is namelijk ook niet aan de Palestijnen gevraagd of er honderdduizenden tot miljoenen joden zich mochten vestigen in Palestina , wat heeft geleid tot de problemen waar zowel de joden als Palestijnen hedendaags mee zitten ( waar ' israel' verantwoordelijk voor is uiteraard).

Eigenlijk is het nu veel te laat om nog over israel te beginnen. Dat moet op de eerste pagina al gebeuren wil je indruk maken. maar voor iemand's 2e reply is het geen slechte.

850
12-05-04, 16:52
Geplaatst door Tomas
maar voor iemand's 2e reply is het geen slechte.

Toevallig zag ik vannacht nog 2 andere replies van deze psycho dus dat maakt het een 3e reply.

Tomas
12-05-04, 16:53
Geplaatst door 850
Toevallig zag ik vannacht nog 2 andere replies van deze psycho dus dat maakt het een 3e reply.

Maar er staat 2 bij Berichten?! Is er dan niks meer zeker in het leven?

850
12-05-04, 17:00
Geplaatst door Tomas
Maar er staat 2 bij Berichten?! Is er dan niks meer zeker in het leven?

Het beheer zal zijn posting, waarin hij het koppenhakken zat te verheerlijken, wel weggehaald hebben denk ik.......

:o Sterven is teminste 1 zekerheid in het leven.......
:chef: En dat mn kat altijd rond n uur of 6 begint te zeuren om Whiskas is ook een zekerheid in t leven...........

SeriousPsycho
12-05-04, 18:07
Geplaatst door Tomas
Eigenlijk is het nu veel te laat om nog over israel te beginnen. Dat moet op de eerste pagina al gebeuren wil je indruk maken. maar voor iemand's 2e reply is het geen slechte.


My reply...

SeriousPsycho
12-05-04, 18:16
Geplaatst door Tomas
Eigenlijk is het nu veel te laat om nog over israel te beginnen. Dat moet op de eerste pagina al gebeuren wil je indruk maken. maar voor iemand's 2e reply is het geen slechte.


Het is nu te laat om over ' israel' te beginnen? Maak je er een soort van 'wie het eerst komt wie het eerst maalt' kwestie van , alsof je het over dichtwedstrijd hebt waarvan de inschrijfdatum al verlopen is? Feit is dat ik dit bericht pas gisteren heb kunnen ontvangen , en ik verwijs vanwege dezelfde situatie dat niet zomaar elke buitenlander zich het recht kan eigenen om zich in Irak te vestigen naar ' israel' , omdat om die redenen er op dit moment zoveel joden wonen, die daar gewoon illegaal met honderdduizenden tegelijk zijn geimmigreerd, dus zonder toestemming van de Palestijnen. Doe dit soort belangrijke discussies niet af met goedkope stellingen , aangezien je daar bij mij niks voor kan kopen .Misschien dat je beter naar www.nieuwsrechts.nl kunt gaan, de pim-restantjes uit de analfabete achterbuurt/volkswijken, waar ze je wellicht op willen nemen in hun achterlijke ceremoniele pim-verering .

850
12-05-04, 19:48
Geplaatst door SeriousPsycho
Het is nu te laat om over ' israel' te beginnen? Maak je er een soort van 'wie het eerst komt wie het eerst maalt' kwestie van , alsof je het over dichtwedstrijd hebt waarvan de inschrijfdatum al verlopen is? Feit is dat ik dit bericht pas gisteren heb kunnen ontvangen , en ik verwijs vanwege dezelfde situatie dat niet zomaar elke buitenlander zich het recht kan eigenen om zich in Irak te vestigen naar ' israel' , omdat om die redenen er op dit moment zoveel joden wonen, die daar gewoon illegaal met honderdduizenden tegelijk zijn geimmigreerd, dus zonder toestemming van de Palestijnen. Doe dit soort belangrijke discussies niet af met goedkope stellingen , aangezien je daar bij mij niks voor kan kopen .Misschien dat je beter naar www.nieuwsrechts.nl kunt gaan, de pim-restantjes uit de analfabete achterbuurt/volkswijken, waar ze je wellicht op willen nemen in hun achterlijke ceremoniele pim-verering .

:hihi: Tomas, aan jou de ondankbare taak om deze prikker uit te leggen wt je precies bedoelde :hihi:

Tomas
12-05-04, 20:41
Geplaatst door 850
:hihi: Tomas, aan jou de ondankbare taak om deze prikker uit te leggen wt je precies bedoelde :hihi:

Ik pas.

Orakel
12-05-04, 22:15
Geplaatst door Goodnight
Maar ik stel toch weer telkens de vraag: wat doe je als BURGER in een oorlogsgebied in vredesnaam?

Veel interessantere vraag is wat een militair in een burgeroorlog te zoeken heeft.
:loens:

mark61
12-05-04, 22:53
Geplaatst door rachida00000000
en BU.ch en andere mensen die het zo erg vinden

Wat Boudewijn Büch ermee te maken heeft ontgaat mij volledig. Het is trouwens wel een lange trip die ze doet.

Goodnight
13-05-04, 07:57
Geplaatst door Carmella
Door dat er bij te plaatsen geef je aan dat het daardoor toch allemaal minder erg is. Gek eigenlijk, ik meen me te herinneren dat in het geval van die Amerikaanse demonstrante die in Palestina werd doodgeschoten, jij nog vond dat het er niets mee te maken had dat ze zelf het gevaar opzocht in oorlogsgebied.

Als je mijn berichten zo goed volgt, dan had je ook al mijn eerder reactie op een vraag van Tomas gelezen bij de thread van die Italiaanse man.

Je andere speculatie ga ik niet op in.

Goodnight
13-05-04, 08:48
Geplaatst door Carmella
Heel verstandig, je was anders behoorlijk door de mand gevallen. :haha:

vertel.....wist niet dat ik voor een of andere krijsgraad stond.

En door de mand vallen, hoe kan ik door de mand vallen door te antwoorden op domme speculaties?

mark61
13-05-04, 10:57
Geplaatst door Goodnight
vertel.....wist niet dat ik voor een of andere krijsgraad stond.


...krijsraad...:)

Qwertyno
13-05-04, 17:46
Geplaatst door Faithless
En door te wijzen op levensomstandigheden en een mislukte gevangenenruil probeer jij toch het onmogelijke te doen....


Als je gelijk zou hebben, zou de hele media de onthoofding goed aan het praten zijn. Dit zouden ze dan doen doordat ze wat meer info geven dan wat jij graag ziet: "moslimterrorist onthoofdt onschuldige amerikaan".

Je lijkt net op van Aartsen. Deze hypoctiet stelde ook dat als je naar de oorzaken gaat kijken je bezig bent de terroristen te steunen. Jij gaat nog een stap verder en beschuldigt mij van het goedpraten van de onthoofding.

Kort advies van mij: Doe wat aan je geweten.

Qwertyno
13-05-04, 17:47
.

Faithless
13-05-04, 18:46
Geplaatst door Qwertyno
Dus wat deze jongens gedaan hebben is niet goed te praten.

Mijn gelijk hangt niet af van wat de media al dan niet goed praat.

Ik vind niet dat je niet naar de oorzaken zou moeten kijken. Ik stel slechts vast dat je na eerst te melden dat het niet goed te praten valt vervolgens toch met 'verzachtende omstandigheden' komt.

Mijn geweten is zuiver en heeft hier niets mee te maken.