PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik zoek een lekkere tjaziet tfidjoest mag ook

COBRAAGENT
12-05-04, 09:24
:wohaa: Asta la vista :wohaa:

Wie kan mij helpen?

ik ben namelijk opzoek naar een lekkere Tjaziet of tfidjoest.
Beschrijving:
- Lekker bruin gebraden
- lange pootjes
- niet te vettig
- wel roomig
- moet lekker smaken
- verdere beschrijvingen doen er niet toe...

Mohiem ken jij eentje :gsm: me of pm me of laat een reactie achter

ssssssssssssssssss :chef: ik verheug me nu al op die lekkere, lange gladde en bruine pootjes . mmmmmmmmm

miss22
13-05-04, 10:34
hmm....ik vraag ma wel wat ze heeft gemaakt

vandaag!tjaziet of fitjoest!! :D

beslamma! :zwaai:

snoopyke
17-05-04, 04:58
Geplaatst door COBRAAGENT

Wie kan mij helpen?

Beschrijving:
- Lekker bruin gebraden
- lange pootjes
- niet te vettig
- wel roomig
- moet lekker smaken

ssssssssssssssssss :chef: ik verheug me nu al op die lekkere, lange gladde en bruine pootjes . mmmmmmmmm
Ik denk dat ik gevonden heb naar wat u op zoek bent!!!
In restaurant FEZ (ergens in Belgie) daar maken ze lekker bruin gebraden kippekes of kippen (met lange pootjes)...hoop dat ik u daarbij geholpen heb!!!! :loog: see ya...

COBRAAGENT
17-05-04, 19:53
Asahbti ben je helemaal in je hoofd wella? moet ik helemaal naar belgie voor een lekker gebraden kippekes :wat?!:

hmm :ego:

I zal aan jou denken als ik in belgie ben ;) :love2: dan gaan we samen een lekere kippeske eten ;)

snoopyke
19-05-04, 04:01
Ja!!! In Belg´e!!! Ik bied u mijn hulp aan en t'is weeral niet goe!!! Zeg!!! Mannen !!! :stomp: (geintje)

suriya
04-06-04, 21:44
Ik vind je tekst wel grappig a amazigh !!!!

hoe kom je de erbij... dit is wel dating en niet menukaart.!!!

hihihihihihih :gniffel:

COBRAAGENT
04-03-05, 11:22
Waajouwwwwwwww niemand malkoem anaas.. kaam zi gides.. kadayi joe3..

azoemd ikidie ijen tyaziet de3ya de3ya.. wa fetshoe m3aya 3lla shi djaja tkoen mo3tabara oe ldieda.. :lekpuh:

thaker3esht
28-03-05, 16:31
meskieeeeen deyik zjoer???
ga dan een vrouwtje zoeken die elke dag voor in de keuken gaat staan koken... hoef je ook geen honger meer te lijden..
ewa beslamaa en veel succes met het zoeken naar je thfidjoest....
of kan ik beter zeggen naar je vrouwtje??

riffia_h
17-06-05, 21:09
a ra7 3a iezjen boer oesha tesgad senie iezjen tneejen iaziden... :D

ena_hmara
03-07-05, 14:12
Geplaatst door COBRAAGENT

Wie kan mij helpen?

Beschrijving:
- Lekker bruin gebraden
- lange pootjes
- niet te vettig
- wel roomig
- moet lekker smaken

ssssssssssssssssss :chef: ik verheug me nu al op die lekkere, lange gladde en bruine pootjes . mmmmmmmmm pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk ppok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkkok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk ppok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkkok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk ppok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkkok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk ppok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkkok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk ppok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkkok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk ppok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkkok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk ppok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkkok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk ppok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkkok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk ppok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkkok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk ppok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkkok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk ppok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkkok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk ppok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkkok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk pok pok pokkkkkkkkkk

volgens mij heb je dr :o