PDA

Bekijk Volledige Versie : Nu netwerk: Over de onmenselijkheid van de Amerikanen en het schenden van de oorlogsr



Zwarte Schaap
12-05-04, 19:39
Kijk maar, ik ga het dalijk wel in de herhaling kijken

Robbedoes
12-05-04, 19:56
ff kijken of ze die "beheadingsvideo " ook weer laten zien, als ik eerlijk moet zijn is dat nog wel iets erger.

barfly
12-05-04, 20:11
Geplaatst door Robbedoes
ff kijken of ze die "beheadingsvideo " ook weer laten zien, als ik eerlijk moet zijn is dat nog wel iets erger.

www.ogrish.com heeft em als je nieuwsgierig bent. Stelletje mongolen die Allahu Akbar bleren terwijl een andere gek Berg's hoofd eraf snijdt.

Toch vraag ik me af wat erger is. Een dodelijk slachtoffer dat de wereld flink schokt of een heleboel slachtoffers (geen idee of er doden zijn) dat de wereld schokt. Overigens zullen de gevangenen die in leven blijven een geschiedenis meedragen waar je, je van af moet vragen wat daarvan het resultaat zal zijn uiteindelijk.

850
12-05-04, 20:29
Geplaatst door barfly
www.ogrish.com heeft em als je nieuwsgierig bent. Stelletje mongolen die Allahu Akbar bleren terwijl een andere gek Berg's hoofd eraf snijdt.


:kotsen: Wat n goor misselijkmakend rot gezicht............
gatverdamme ik voel t in mn maag...........

barfly
12-05-04, 20:36
Geplaatst door 850
:kotsen: Wat n goor misselijkmakend rot gezicht............
gatverdamme ik voel t in mn maag...........

Ik heb dit soort filmpjes wel eerder gezien van oa een Russische soldaat en dat vond ik persoonlijk nog smeriger. Betere cameraman en kwaliteit opname.... Verder was zijn executie veel pijnlijker dan die van Berg want Berg werd gelijk de strot afgesneden en die Russische soldaat niet meteen. Dat waren overigens Tjetsjenen...

850
12-05-04, 20:56
Geplaatst door barfly
Ik heb dit soort filmpjes wel eerder gezien van oa een Russische soldaat en dat vond ik persoonlijk nog smeriger. Betere cameraman en kwaliteit opname.... Verder was zijn executie veel pijnlijker dan die van Berg want Berg werd gelijk de strot afgesneden en die Russische soldaat niet meteen. Dat waren overigens Tjetsjenen...

k kreeg het idee dat het snijwerk hier ook niet al te vlot ging. Die gast zit behoorlijk te sjorren en te snijden om dat hoofd maar los te krijgen. Het ergste is nog wel het einde waarbij die psychopaat dat hoofd laat zien. Echt smerig........Ik hoop niet dat de ouders van die Amerikaan dit filmpje ooit te zien zullen krijgen.
Ja de kwaliteit en het canerawerk is niet zo goed maar het is vooral de wetenschap dat het realiteit is wat het zo intens en dramatisch maakt.

barfly
12-05-04, 21:03
Geplaatst door 850
k kreeg het idee dat het snijwerk hier ook niet al te vlot ging. Die gast zit behoorlijk te sjorren en te snijden om dat hoofd maar los te krijgen. Het ergste is nog wel het einde waarbij die psychopaat dat hoofd laat zien. Echt smerig........Ik hoop niet dat de ouders van die Amerikaan dit filmpje ooit te zien zullen krijgen.
Ja de kwaliteit en het canerawerk is niet zo goed maar het is vooral de wetenschap dat het realiteit is wat het zo intens en dramatisch maakt.

Yep het is walgelijk!

Maar ik erger me wel dat inmiddels het martelen van Irakese gevangen naar de achtergrond is gedrukt door dit filmpje. Ik ben benieuwd hoe de wereld reageert als ze beelden zien van een weerloze gevangene die dood wordt geschopt door soldatenlaarzen? Ook gebeurt kennelijk...

Esdra
12-05-04, 21:43
Banned! [Rc]

850
12-05-04, 21:51
Geplaatst door barfly
Maar ik erger me wel dat inmiddels het martelen van Irakese gevangen naar de achtergrond is gedrukt door dit filmpje.

Als het om timing gaat dan zijn die koppenhakkers niet echt snugger. Nu heel de wereld verontwaardigt en geschokt reageert op die gevangenis fotos's en kritiek heeft op de USA komen die idioten aan met die onthoofding. Voor ome Rumsie had dit filmpje niet op n beter tijdstip kunnen komen.....

barfly
12-05-04, 21:53
Geplaatst door Esdra
Banned [Rc]

Aan cancer ga je dood.

barfly
12-05-04, 21:55
Geplaatst door 850
Als het om timing gaat dan zijn die koppenhakkers niet echt snugger. Nu heel de wereld verontwaardigt en geschokt reageert op die gevangenis fotos's en kritiek heeft op de USA komen die idioten aan met die onthoofding. Voor ome Rumsie had dit filmpje niet op n beter tijdstip kunnen komen.....

Tja opmerkelijk vind je niet? Te goeie timing bijna, maar dan ben ik net zo paranoia als Lennart :)

Fnuist
12-05-04, 22:26
niet het geloof van het Leven !, maar

het geloog van de dood, dat is wat daar telt !!!

wordt de waarheid iets te levendig, draai je het gewoon de nek om.


en zo blijven wij armzalige lafhartige sloebers, waar de plichtmatige grijsheid van het leven altijd zwart wordt !

850
12-05-04, 22:30
Geplaatst door barfly
Tja opmerkelijk vind je niet? Te goeie timing bijna, maar dan ben ik net zo paranoia als Lennart :)

:zegniets: Je bedoelt toch niet dat.......