PDA

Bekijk Volledige Versie : Uitroeien die beesten!



Muslimaah
13-05-04, 18:50
Uitroeien die beesten!

Bas Heijne

Luid en eensgezind klonk enkele maanden geleden de verontwaardiging in de
pers, toen het openbaar ministerie een onderzoek instelde naar een
Nederlandse militair die een Iraakse plunderaar in zijn rug geschoten zou
hebben - zeg, we waren daar wel met een oorlog bezig! De walging jegens die
perfide Hollandse kortzichtigheid kende geen grenzen; typisch die hopeloos
zelfgenoegzame linksige politiek correcte verdwazing van mannen die nooit
iets met de grote boze wereld te maken hadden gehad, die kennelijk dachten
dat je onze enige echte oorlog sinds decennia met een stel scouts en paar
klaarover-borden tot een goed einde kon brengen. God bewaar ons! Dit was
oorlog, geen picknick!

Je vraagt je af wat diezelfde stemmen nu zeggen bij het zien van de
Amerikaanse en Britse foto's van Iraakse gevangenen die door militairen van
de coalitie waar ons land deel van uitmaakt, vernederd en gemarteld worden.
Misschien hetzelfde; ik zag vorige week al de eerste ervaringsdeskundigen op
televisie die verklaarden dat zoiets in deze omstandigheden niet meer dan
normaal was; niet goed te praten natuurlijk, maar dit kreeg je wanneer je
soldaten wijsmaakte dat ze een superieure beschaving vertegenwoordigden en
ze een land liet bezetten waarin ze ieder moment opgeblazen konden worden
door de mensen die ze gedacht hadden te bevrijden.

Een logische verklaring, lijkt me. Slecht onderwezen jongens en meisjes, hun
hoofden vol van retoriek over onvergankelijke Amerikaanse waarden, die nu
bliksemsnel naar de naar vrijheid smachtende Iraakse bevolking worden
gebracht - en dan de werkelijkheid: angst, wantrouwen, dood en verderf. Voeg
daar de verwrongen seksuele driften aan toe die in iedere
soldatengemeenschap een uitlaatklep zijn voor frustratie, en de foto's zijn
verklaard. Het gedrag van de Britten en Amerikanen is helemaal niet
onmenselijk - het is typisch menselijk. Je kon er op wachten.

We zullen het de komende weken nog vele malen horen, zoals je ook de
smalende verdedigers van de oorlog kon voorspellen die roepen dat het in de
martelkamers van Saddam nog veel erger toeging; die blote gestapelde
Irakezen zijn een stuk beter af! Bovendien - de Chinese strafkampen,
Russische gevangenissen, en nog maar gezwegen van Afrika - martelen en
vernederen is van alle tijden, martelen is menselijk.

Je ziet het steeds weer, die eigenaardige wisseling van argumentatie, het
switchen van het verkondigen van hooggestemde principes naar het verdedigen
van de ontluisterende werkelijkheid door een beroep op de ervaring. Eerst
wordt het ideaal verdedigd tegen het cynisme van pragmatische betweters,
vervolgens, als dat ideaal hopeloos bezoedeld blijkt, wordt de mens zoals
hij nu eenmaal is aangeroepen.

Maar de bezetting van Irak is altijd verdedigd met de glanzende retoriek van
de hoogste idealen. Zeker toen de reële dreiging van
massavernietigingswapens als een propagandistische leugen was ontmaskerd,
moesten de voorstanders van de invasie zich vastklampen aan grote woorden.
,,Een adembenemend experiment'', durfde schrijfster Carl Friedman het
Iraakse debacle nog onlangs te noemen - een beangstigend holle frase, waarin
het gevaarlijke ontzag doorklinkt van de dwepers met al die adembenemende
experimenten die de twintigste eeuw tot een hel hebben gemaakt. Haar Iraakse
experiment staat of valt met de morele superioriteit van de bezetters.

Daarom zijn die foto's, en alle misstanden en martelingen die nog niet zijn
ontdekt, fataal voor de coalitie. Ze zijn een streep door de rekening van de
westerse verlichtingsidealen die vooraf nadrukkelijk tot inzet zijn gemaakt
van dat adembenemende experiment.

En zo zijn we na een ongekend bloederige eeuw weer terug bij Conrads Mr.
Kurtz - de idealistische handelsagent in ivoor uit Heart of Darkness (1899),
die in het hart van donker Afrika vervalt tot beestachtigheid. Kurtz heeft
naast zijn handelsmissie ook nog een beschavingsmissie - voor een
Genootschap ter Onderdrukking van Barbaarse Praktijken schrijft hij een
hooggestemd rapport over de taak die de westerse mens in het onbeschaafde
Afrika wacht. Marlow, de verteller die de ontspoorde Kurtz moet zien te
vinden, is onder de indruk van het rapport, met zijn stralende retorische
zinnen en diep geloof in de idealen van de beschaving. Maar het rapport kent
weinig praktische aanbevelingen, zo moet ook Marlow toegeven, of het moet
het door Kurtz later haastig gekrabbelde zinnetje onderaan het rapport zijn:
,,Exterminate all the brutes!''

Uitroeien die beesten. Niet de misstanden en misdaden in de Iraakse
gevangenissen die nu door digitale foto's aan het licht komen, wekken
verbazing en ontzetting, maar de naïeve eigenwaan die ook ons land tot een
onmogelijk avontuur heeft verleid. Liever nog realistische
machiavellistische machtspolitiek die ongegeneerd over lijken gaat, liever
nog de cynische begeerte naar andermans olievoorraden, dan die ideologische
verdwazing die koketteert met morele hoogstaandheid.

De foto's uit de Abu Ghraib-gevangenis betekenen dat de oorlog in Irak nu
pas echt verloren is, omdat ze voorgoed een einde maken aan Friedmans dwaze
experiment. De verantwoordelijke Amerikaanse minister Rumsfeld piepte nog
dat er niets aan de hand was, aangezien de misstanden direct aan het licht
waren gebracht en president Bush bood na aandringen alsnog zijn
verontschuldigingen aan - tevergeefs. Het kwaad is al geschied: de Iraakse
bezetting heeft geen ordelijke of zelfs maar aarzelende democratie
voortgebracht, ze heeft chaos en anarchie en agressief fundamentalisme
ontketend, wat door genuanceerde tegenstanders van tevoren is voorspeld.

En Nederland? In Nederland is tot nu toe vooral gediscussieerd over de
veiligheid van onze soldaten, maar dat is niet het punt. Het gaat om de
legitimatie van de risico's. De Nederlandse regering heeft deelgenomen aan
een bezettingsmacht die op oneigenlijke gronden een oorlog is begonnen (de
dreiging van massavernietigingswapens) en die nu ook zijn morele krediet
heeft verspeeld. Het praktische nut van soldaten ter plekke is geen argument
wanneer er Nederlandse doden vallen; het offeren van levens met dubieuze
argumenten is niet gelegitimeerd.

Óf de Nederlandse troepen gaan opereren onder een mandaat van de Verenigde
Naties, óf Nederland trekt zijn troepen terug.


Op dit artikel rust auteursrecht van NRC Handelsblad BV, respectievelijk van de oorspronkelijke auteur.

BniMakaada
13-05-04, 19:24
Heb je shi samenvatting beschikbaar.

Julien
13-05-04, 19:44
de amerikanen kunnen van mij in ieder geval geen sympathie meer verwachten.

Dawud
13-05-04, 20:03
Wat een simpele retoriek, alsof de Amerikanen beter waren dan de Irakezen?!?

Wie dacht dat zij dit dachten heeft het echt niet begrepen. Het gaat erom hoe de moraal ermee omgaat. En ik heb nog van geen enkele krant of autoriteit vergoeielijke opmerkingen gehoord.

Wat dat betreft wil ik nog wel eens horen wat de islamitische moraal vind van het onthoofden van onschuldige burgers.

Julien
13-05-04, 20:08
Geplaatst door Dawud
Wat een simpele retoriek, alsof de Amerikanen beter waren dan de Irakezen?!?

Wie dacht dat zij dit dachten heeft het echt niet begrepen. Het gaat erom hoe de moraal ermee omgaat. En ik heb nog van geen enkele krant of autoriteit vergoeielijke opmerkingen gehoord.

Wat dat betreft wil ik nog wel eens horen wat de islamitische moraal vind van het onthoofden van onschuldige burgers.

de Amerikanen zijn nog steeds wel de bezetters en ze martelen wel de burgers van Irak!! Dat is wat er mis mee is. Ik dacht dat de Amerikanen kwamen om de Irakezen te bevrijden van deze praktijken, nu doen ze hetzelfde.

een deel van de Islamitische wereld keurt volgens mij deze onthoofding ook af, net zoals Bush de martelingen afkeurde (van harte?). Toch kan ik me voorstellen dat de Irakezen zich door deze foto's beschaamd voelen, en wraak willen.

freya
13-05-04, 20:14
Geplaatst door Dawud
Wat een simpele retoriek, alsof de Amerikanen beter waren dan de Irakezen?!?

Wie dacht dat zij dit dachten heeft het echt niet begrepen. Het gaat erom hoe de moraal ermee omgaat. En ik heb nog van geen enkele krant of autoriteit vergoeielijke opmerkingen gehoord.

Wat dat betreft wil ik nog wel eens horen wat de islamitische moraal vind van het onthoofden van onschuldige burgers.

Op dit forum kan je ook al lezen dat dit door bv hezbollah veroordeeld is.

Wat is het voor een zieke gedachtengang om er van uit te gaan dat moslims zoiets wel niet zullen afkeuren :(

Dawud
13-05-04, 20:30
Wat is het voor een zieke gedachtengang om er van uit te gaan dat moslims zoiets wel niet zullen afkeuren

The Sacred Muslim Practice of Beheading

By Andrew G. Bostom
FrontPageMagazine.com | May 13, 2004

Reactions to the grotesque jihadist decapitation of yet another "infidel Jew," Mr. Berg, make clear that our intelligentsia are either dangerously uninformed, or simply unwilling to come to terms with this ugly reality: such murders are consistent with sacred jihad practices, as well as Islamic attitudes towards all non-Muslim infidels, in particular, Jews, which date back to the 7th century, and the Prophet Muhammad's own example.

According to Muhammad’s sacralized biography by Ibn Ishaq, Muhammad himself sanctioned the massacre of the Qurayza, a vanquished Jewish tribe. He appointed an "arbiter" who soon rendered this concise verdict: the men were to be put to death, the women and children sold into slavery, the spoils to be divided among the Muslims. Muhammad ratified this judgment stating that it was a decree of God pronounced from above the Seven Heavens. Thus some 600 to 900 men from the Qurayza were lead on Muhammad’s order to the Market of Medina. Trenches were dug and the men were beheaded, and their decapitated corpses buried in the trenches while Muhammad watched in attendance. Women and children were sold into slavery, a number of them being distributed as gifts among Muhammad’s companions, and Muhammad chose one of the Qurayza women (Rayhana) for himself. The Qurayza’s property and other possessions (including weapons) were also divided up as additional "booty" among the Muslims, to support further jihad campaigns.

The classical Muslim jurist al-Mawardi (a Shafi’ite jurist, d. 1058) from Baghdad was a seminal, prolific scholar who lived during the so-called Islamic "Golden Age" of the Abbasid-Baghdadian Caliphate. He wrote the following, based on widely accepted interpretations of the Qur'an and Sunna (i.e., the recorded words and deeds of Muhammad), regarding infidel prisoners of jihad campaigns:

“As for the captives, the amir [ruler] has the choice of taking the most beneficial action of four possibilities: the first to put them to death by cutting their necks; the second, to enslave them and apply the laws of slavery regarding their sale and manumission; the third, to ransom them in exchange for goods or prisoners; and fourth, to show favor to them and pardon them. Allah, may he be exalted, says, 'When you encounter those [infidels] who deny [the Truth=Islam] then strike [their] necks' (Qur'an sura 47, verse 4)”....Abu’l-Hasan al-Mawardi, al-Ahkam as-Sultaniyyah." [The Laws of Islamic Governance, trans. by Dr. Asadullah Yate, (London), Ta-Ha Publishers Ltd., 1996, p. 192. Emphasis added.]

Indeed such odious “rules” were iterated by all four classical schools of Islamic jurisprudence, across the vast Muslim empire.

For centuries, from the Iberian peninsula to the Indian subcontinent, jihad campaigns waged by Muslim armies against infidel Jews, Christians, Zoroastrians, Buddhists and Hindus, were punctuated by massacres, including mass throat slittings and beheadings. During the period of “enlightened” Muslim rule, the Christians of Iberian Toledo, who had first submitted to their Arab Muslim invaders in 711 or 712, revolted in 713. In the harsh Muslim reprisal that ensued, Toledo was pillaged, and all the Christian notables had their throats cut. On the Indian subcontinent, Babur (1483-1530), the founder of the Mughal Empire, who is revered as a paragon of Muslim tolerance by modern revisionist historians, recorded the following in his autobiographical “Baburnama,” about infidel prisoners of a jihad campaign:

"Those who were brought in alive [having surrendered] were ordered beheaded, after which a tower of skulls was erected in the camp." [The Baburnama -Memoirs of Babur, Prince and Emperor, translated and edited by Wheeler M. Thacktson, Oxford University Press,1996, p. 188. Emphasis added.]

Recent jihad-inspired decapitations of infidels by Muslims have occurred across the globe- Christians in Indonesia, the Philippines, and Nigeria; Hindu priests and "unveiled" Hindu women in Kashmir; Wall Street Journal reporter, and Jew, Daniel Pearl. We should not be surprised that these contemporary paroxysms of jihad violence are accompanied by ritualized beheadings. Such gruesome acts are in fact sanctioned by core Islamic sacred texts, and classical Muslim jurisprudence. Empty claims that jihad decapitations are somehow "alien to true Islam," however well-intentioned, undermine serious efforts to reform and desacralize Islamic doctrine. This process will only begin with frank discussion, both between non-Muslims and Muslims, and within the Muslim community.

lennart
13-05-04, 20:58
The Sacred Muslim Practice of Beheading

By Andrew G. Bostom
FrontPageMagazine.com | May 13, 2004


Daar ben ik opgehouden...

FrontPageMag is een magazine dat vol staat met Zionistische propaganda. Fascisten zoals Podhoretz en Pipes krijgen ruim baan in FrontPageMagazine. Een soort naziblad dus, maar dan voor Zionisten.

Zwarte Schaap
13-05-04, 21:36
Geplaatst door lennart
Daar ben ik opgehouden...

FrontPageMag is een magazine dat vol staat met Zionistische propaganda. Fascisten zoals Podhoretz en Pipes krijgen ruim baan in FrontPageMagazine. Een soort naziblad dus, maar dan voor Zionisten.

Meteen springen de zionisten er bovenop om het tot een algemene Islamitische tendens te benoemen. Ze laten geen kans onbenut om de moslims te criminaliseren en zo de niet-moslims tegen de moslims op te zetten. Het zal niet baten, Israel heeft heeft geen recht van bestaan.

TFOE
13-05-04, 21:40
Geplaatst door Zwarte Schaap
Meteen springen de zionisten er bovenop om het tot een algemene Islamitische tendens te benoemen. Ze laten geen kans onbenut om de moslims te criminaliseren en zo de niet-moslims tegen de moslims op te zetten. Het zal niet baten, Israel heeft heeft geen recht van bestaan.

:cheefbek: En zo zijn we weer bij IsraHel aangekomen.........

Zwarte Schaap
13-05-04, 21:52
Geplaatst door TFOE
:cheefbek: En zo zijn we weer bij IsraHel aangekomen.........

Ik noem het beestje bij de naam en speel geen zionistische dubbelrol. Als je nog niet doorhebt dat onze zionisten alles aangrijpen om de Islamitische wereld te ontmenselijken om zo hun misdaden te bagataliseren dan zeg ik je: Slaap lekker!

Beëlzebub
13-05-04, 21:59
Een goed stuk van Bas Heijne.
Dat we nu weer bij Israël terecht komen is natuurlijk te danken aan degene die FrontPageMag. erbij haalde (Dawud).
Maar tevens vraag ik me ook werkelijk af in hoeverre de 'vriendschap' tussen Bush en Sharon debet is aan de gang van zaken.

TFOE
13-05-04, 22:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik noem het beestje bij de naam en speel geen zionistische dubbelrol. Als je nog niet doorhebt dat onze zionisten alles aangrijpen om de Islamitische wereld te ontmenselijken om zo hun misdaden te bagataliseren dan zeg ik je: Slaap lekker!

:moe: Beheer: Wilt u zo vriendelijk zijn om deze antisemitische opmerking van Zwarte Schaap te verwijderen?! Dank u.

Zwarte Schaap
13-05-04, 22:38
Geplaatst door TFOE
:moe: Beheer: Wilt u zo vriendelijk zijn om deze antisemitische opmerking van Zwarte Schaap te verwijderen?! Dank u.

Als je dit eerlijk en serieus meent ban ik mezelf voor een week.

TFOE
13-05-04, 22:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als je dit eerlijk en serieus meent ban ik mezelf voor een week.

:hihi: Jammer dat het maar n week duurt maar beter iets dan niets.......


:zwaai: Tot volgende week donderdagavond 23.52

Zwarte Schaap
13-05-04, 23:29
Geplaatst door TFOE
:hihi: Jammer dat het maar n week duurt maar beter iets dan niets.......


:zwaai: Tot volgende week donderdagavond 23.52

Ik vroeg om een eerlijke en serieuze mening, geen kinderspelletjes aub.

850
13-05-04, 23:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik vroeg om een eerlijke en serieuze mening, geen kinderspelletjes aub.


Jij vroeg helemaal niets.
Je maakte n opmerking waarin geen vraag lag besloten.
Tevens was die opmerking amper serieus te nemen.

Zwarte Schaap
14-05-04, 00:05
Geplaatst door 850
Jij vroeg helemaal niets.
Je maakte n opmerking waarin geen vraag lag besloten.
Tevens was die opmerking amper serieus te nemen.

De vraag zit in de opmerking besloten, dat je het ook zo opgevat hebt kun je zien aan de aard van je antwoord. Verder was ik wel serieus dat bevestig ik hier nogmaals.

850
14-05-04, 00:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
De vraag zit in de opmerking besloten, dat je het ook zo opgevat hebt kun je zien aan de aard van je antwoord. Verder was ik wel serieus dat bevestig ik hier nogmaals.

In jouw opmerking zat geen vraag besloten. Dat ik erop reageerde is heel normaal. Er wordt de hele dag door door prikkers op postings gereageerd zonder dat het persé vragen hoeven te zijn waarop ze reageren.

:roker: Tot volgende week.

Zwarte Schaap
14-05-04, 00:27
Geplaatst door 850
In jouw opmerking zat geen vraag besloten. Dat ik erop reageerde is heel normaal. Er wordt de hele dag door door prikkers op postings gereageerd zonder dat het persé vragen hoeven te zijn waarop ze reageren.

:roker: Tot volgende week.

Het woord ''als'' dat in mijn zin verwerkt is geeft een voorwaarde aan. Of aan die voorwaarde voldaan wordt hangt af van jouw antwoord. Zo bezien is mijn zin een vraag.

Het enige foutje wat ik gemaakt heb is dat ik het vraagteken vergeten ben.

Gezien je reakties hoef je me niet een week te missen.

Maarten
14-05-04, 03:39
Geplaatst door Zwarte Schaap

Léuk, Schaap!!! We hebben weer een antisemitisme-giller hier!! Tijdje niet gehad hier. Die moeten we houden! Heb je ook gezien waar ie het bij deed??? HIHIHIHi.... Kon ie het even niet aan...Queeeeek!..
Moet bijna wel een originele pro-Israelische jood zijn, want alleen díe krijgen het voor elkaar om bij die opmerking van jou Antisemiet te roepen!

Die jongens zijn net zo'n poppetje in zo'n doolhof-computerspel: elke keer als ie tegen een muurtje loopt hoor je Queeeek!! Zij hebben dat bij alles wat onaangenaam jegens Israel klinkt, en wat ze niet meteen begrijpen. Queeeek! Heerlijk! Avnery beschreef al dat die mensen er waren. Moeten zuinig op 'm zijn!
Schaap, knijp 'm af en toe in zijn achterste om te zien of ie ut nog doet! :hihi:

O, eh TFOE: "pro_israelisch", daar zou normaal niet zoveel mis mee zijn. Tis dat Israel van zichzelf een vorm van georganiseerde misdaad gemaakt heeft, dus dat rekenen we de aanhangers daarvan ook aan! Welkom bij de morele heropvoeding!! :D

Dawud
14-05-04, 05:41
Geplaatst door lennart
Daar ben ik opgehouden...

FrontPageMag is een magazine dat vol staat met Zionistische propaganda. Fascisten zoals Podhoretz en Pipes krijgen ruim baan in FrontPageMagazine. Een soort naziblad dus, maar dan voor Zionisten.

Linke mensen kunnen blijkbaar niet tegen kritische geluiden. Aan wie of wat hebben ze dat te wijten?

franciscus
14-05-04, 06:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik noem het beestje bij de naam en speel geen zionistische dubbelrol. Als je nog niet doorhebt dat onze zionisten alles aangrijpen om de Islamitische wereld te ontmenselijken om zo hun misdaden te bagataliseren dan zeg ik je: Slaap lekker!

Als je nog niet doorhebt dat moslimfundi's alles aangrijpen om zo hun misdaden te bagatelliseren, dan zeg ik: doe je oogkleppen af.

Ik ben anti-Amerikaans, maar moorden is erger dan martelen: New York, Bali, Casablanca, Madrid.

lennart
14-05-04, 13:11
Geplaatst door Dawud
Linke mensen kunnen blijkbaar niet tegen kritische geluiden. Aan wie of wat hebben ze dat te wijten?

Magazines als FrontPageMagazine zijn inderdaad zeer link... ze koppelen extreem rascistische taal, vergelijkbaar met wat de Nazi's schreven over de Joden, met zelf verzonnen leugens over zogenaamde "moslimtradities". Bovendien meent iemand als Podhoretz te spreken namens alle Joden, hetgeen hem uiterst gevaarlijk maakt, ook voor Joden.. Zolang de Joden niet optreden tegen deze superrascisten binnen de eigen kring, zullen de Joden het moeilijk blijven houden. Dat is een simpel feit, precies dezelfde redenatie wordt namelijk door diezelfde FPM voor moslims gebruikt. Diezelfde redenatie wordt ook hier vaak door rascistische Nederlanders gebruikt als er weer eens een moslim iets stouts heeft gedaan. Podhoretz [editor van FPM] is een van de grootste anti-semieten die er bestaat, en FrontPageMagazine is een van de grootste anti-semitische magazine dat er bestaat. Ik hoop dat de Joden dit snel doorkrijgen en actie zullen voeren tegen dit magazine.

lennart
14-05-04, 13:12
Geplaatst door franciscus
Als je nog niet doorhebt dat moslimfundi's alles aangrijpen om zo hun misdaden te bagatelliseren, dan zeg ik: doe je oogkleppen af.

Ik ben anti-Amerikaans, maar moorden is erger dan martelen: New York, Bali, Casablanca, Madrid.

Oooow.. Dan kan er vast nog wel een plaatsje voor je worden geregeld in het vakantiekamp op Cuba.

850
14-05-04, 13:34
Geplaatst door Maarten
Léuk, Schaap!!! We hebben weer een antisemitisme-giller hier!! Tijdje niet gehad hier. Die moeten we houden! Heb je ook gezien waar ie het bij deed??? HIHIHIHi.... Kon ie het even niet aan...Queeeeek!..
Moet bijna wel een originele pro-Israelische jood zijn, want alleen díe krijgen het voor elkaar om bij die opmerking van jou Antisemiet te roepen!


:roker: Deze originele pro-Israelische jood heeft het even nagevraagd bij mijn goeie vrienden van joods.nl en het CIDI en waarachtig, ZS maakte een antisemitische opmerking: Zionisten wereldwijd verdenken en beschuldigen van een samenzwering om de islamitische wereld te ontmenselijken om zo hun misdaden te bagataliseren wordt beschouwd als antisemitisch.

:handbang: Queek queek queek........

:tover: En ga jij nu maar weer verder met PacMan spelen in je virtuele wereld.
Jij boefie.

:) En Zwarte Schaap gaat zichzelf nu een week bannen. Tegek.

lennart
14-05-04, 13:58
Geplaatst door 850
:roker: Deze originele pro-Israelische jood heeft het even nagevraagd bij mijn goeie vrienden van joods.nl en het CIDI en waarachtig, ZS maakte een antisemitische opmerking: Zionisten wereldwijd verdenken en beschuldigen van een samenzwering om de islamitische wereld te ontmenselijken om zo hun misdaden te bagataliseren wordt beschouwd als antisemitisch.


Yek.. joods.nl.. het smerigste afvoerputje van Nederland.. de rascistische rotzooi die ik op die site heb gezien, heb ik de mensen hier op maroc.nl nog niet zien overtreffen.

Tevens is hun ban beleid smerig, kritische geluiden niet welkom.. Oh en je wordt daar al als anti-semiet bestempeld als je een scheet laat.

850
14-05-04, 14:23
Geplaatst door lennart
Yek.. joods.nl.. het smerigste afvoerputje van Nederland.. de rascistische rotzooi die ik op die site heb gezien, heb ik de mensen hier op maroc.nl nog niet zien overtreffen.

Lijkt me sterk.............wat ik hier aan opmerkingen gelezen hebt over IsraHel, Pim Fortuyn, Theo van Gogh, Ebru, Hirshi, Bush en Amerika is moeilijk te evenaren..........



Tevens is hun ban beleid smerig, kritische geluiden niet welkom.. Oh en je wordt daar al als anti-semiet bestempeld als je een scheet laat.

Gelukkig hebben we hier een soepel lopend ban-beleid en mag je kritisch zijn op de islam...............

gbkm
14-05-04, 14:27
Iedereen kan z´n zegje doen hier,ook sukkels als jou,op joods.nl wordt alles wat niet in hun straatje past gedelete.

lennart
14-05-04, 14:31
Geplaatst door 850
Lijkt me sterk.............wat ik hier aan opmerkingen gelezen hebt over IsraHel, Pim Fortuyn, Theo van Gogh, Ebru, Hirshi, Bush en Amerika is moeilijk te evenaren..........

Think again.. wat daar over moslims en palestijnen wordt geschreven tart elke beschrijving.

Vandaar ook dat hun forum niet meer op de voorpagina staat.

850
14-05-04, 14:32
Geplaatst door gbkm
Iedereen kan z´n zegje doen hier,ook sukkels als jou,op joods.nl wordt alles wat niet in hun straatje past gedelete.

:duim: Daar ben ik blij om GeorgeBushKankerMarokkaan......

gbkm
14-05-04, 14:37
2de keer,bekrompen geestje.


kanker mof,het smerigste gespuis ooit.

850
14-05-04, 14:42
Geplaatst door gbkm
2de keer,bekrompen geestje.


kanker mof,het smerigste gespuis ooit.

:maf2: Dus jij bent een mof?.........
Ik ken weinig prikkers die zichzelf uitschelden......Behalve dan die andere prikker die zichzelf TFOE noemt........

gbkm
14-05-04, 14:48
onzijdig geval,ik geef er mee aan dat bush een nazi is.een kankermof dus.

850
14-05-04, 14:55
Geplaatst door gbkm
onzijdig geval,ik geef er mee aan dat bush een nazi is.een kankermof dus.

Beste GeorgeBushKankerMarokkaan,
Een nick is een naam die je jezelf geeft en waarmee je aan andere prikkers laat zien hoe jij heet op dit forum. Dus jij noemt jezelf een mof.
:cool:

gbkm
14-05-04, 14:58
onzijdig geval,al weer een goeie,en dat voor een menigsloos iets als jou.

850
14-05-04, 15:23
Geplaatst door gbkm
onzijdig geval,al weer een goeie,en dat voor een menigsloos iets als jou.

:o Ik ben liever onzijdig dan een ka.nker mof

:rolleyes: Hoe voelt dat eigenlijk om jezelf verrot te schelden voor mof?

franciscus
14-05-04, 16:18
Geplaatst door gbkm
onzijdig geval,ik geef er mee aan dat bush een nazi is.een kankermof dus.

Er is hier sprake van een spraakverwarring. Bush is een christenfundamerntalist die moslims demoniseert.

De Duitsers van tegenwoordig zijn heel aardige mensen over het algemeen. Een minderheid is ultrarechts. Maar de meeste jongeren vind ik erg sympathiek.

Je moet geen vijanden creëren waar geen vijandschap heerst. Dat doet Bush namelijk al.

Julien
14-05-04, 16:22
Geplaatst door Zwarte Schaap
Meteen springen de zionisten er bovenop om het tot een algemene Islamitische tendens te benoemen. Ze laten geen kans onbenut om de moslims te criminaliseren en zo de niet-moslims tegen de moslims op te zetten. Het zal niet baten, Israel heeft heeft geen recht van bestaan.

:moe: droom lekker verder, ik geloof niet in sprookjes.

gbkm
14-05-04, 16:23
Ik heb het over moffen,niet over Duitsers.

franciscus
14-05-04, 16:44
Geplaatst door lennart
Oooow.. Dan kan er vast nog wel een plaatsje voor je worden geregeld in het vakantiekamp op Cuba.

Wordt daar gemoord? Je kunt zeggen van Amerikanen wat je wilt, maar vrijheid van meningsuiting respecteren ze nog net. Bovendien ben ik geen moslim en mag je atheïst zijn in Amerika. Die gek uit het andere kamp, Bin Laden, wil Kofi Annan laten vermoorden.

gbkm
14-05-04, 16:48
Daar wordt alleen maar over Qu´rans heen gepist,hoeren voor Moslims en nog veel meer leuke dingen heeft ome bush bedacht.Neem een kijkje op Guantanomo Bay,tropical and free.

franciscus
14-05-04, 18:27
Geplaatst door gbkm
Daar wordt alleen maar over Qu´rans heen gepist,hoeren voor Moslims en nog veel meer leuke dingen heeft ome bush bedacht.Neem een kijkje op Guantanomo Bay,tropical and free.

Ach ja en de moslims onthoofden weer. Leve het fundamentalime aan beide kanten. We leven dankzij godsdienstwaanzin in een barbaarse middeleeuwse tijd. Misschien moeten joden, christenen en moslims allemaal boeddhist worden.

franciscus
14-05-04, 18:29
Geplaatst door gbkm
Ik heb het over moffen,niet over Duitsers.

Weet je misschien wat het verschil is of heb ik hier te maken met een soort striptaaltje?