PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe maak je "De Nederlanders" lekker gek...?



ZwYgStErr
13-05-04, 22:03
*ZwYgStErr bij een sollicitatiegesprek in het 'sjieke en nogal op stand', (zoals De Baas het zelf noemde, Amsterdam Zuid*

Bla bla bla ...

Baas: Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Z: Gewoon... Nederland. :)
Baas: O, dus je bent gewoon Nederlands? :vreemd:
Z: Yep! Hier geboren en getogen. :)
Baas: O, waar komen je ouders dan vandaan?
Z: Die zijn ook Nederlands. :)
Baas: O :vreemd:
Z: Yep! Ze hebben de Nederlandse nationaliteit. :)
Baas: Maar ze zijn hier niet geboren?
Z: Nee. :moe:



Ondanks 't feit dat ik niet aangenomen ben, heb ik wel plezier gehad. De arme man, ontplofte zowat, toen ik maar bleef glimlachen en met mijn onvervalste Nederlands accentje bleef volhouden dat ik lekker Nederlands was. Euhmm... ben. Alleen die laatste vraag verpestte het. Weet je? Ik moest gewoon liegen, (ik wist dat ik niet aangenomen zou worden) en zeggen dat mijn ouders geboren waren in Dokkum ofzo. Een ongelukje van 2 verdwaalde gastabeiders ofzo.

:maf3:

ZwYgStErr
13-05-04, 22:18
Huh?!

:confused:

Deze onzintopic hoort hier nieh! Hij moest op WsdB. Van dit soort onzin-inhoudloze-topics zijn jullie hier op NvdD niet ediend.

Het spijt mij ten zeerste.

Z. *oen* :maf:

Bofko
13-05-04, 22:20
Geplaatst door ZwYgStErr
Baas: Maar ze zijn hier niet geboren?
Z: Nee. :moe:


Hier had je dus inderdaad gewoon´ja´moeten zeggen (en denken: ja, ze zijn hier niet geboren). Had je toch de waarheid gesproken en zou Baas het waarschijnlijk verkeerd begrepen hebben !!

Robbedoes
13-05-04, 22:21
:Iluvu: :blauwkus:

TFOE
13-05-04, 22:23
Geplaatst door ZwYgStErr
*ZwYgStErr bij een sollicitatiegesprek in het 'sjieke en nogal op stand', (zoals De Baas het zelf noemde, Amsterdam Zuid*

Bla bla bla ...

Baas: Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Z: Gewoon... Nederland. :)
Baas: O, dus je bent gewoon Nederlands? :vreemd:
Z: Yep! Hier geboren en getogen. :)
Baas: O, waar komen je ouders dan vandaan?
Z: Die zijn ook Nederlands. :)
Baas: O :vreemd:
Z: Yep! Ze hebben de Nederlandse nationaliteit. :)
Baas: Maar ze zijn hier niet geboren?
Z: Nee. :moe:



Ondanks 't feit dat ik niet aangenomen ben, heb ik wel plezier gehad. De arme man, ontplofte zowat, toen ik maar bleef glimlachen en met mijn onvervalste Nederlands accentje bleef volhouden dat ik lekker Nederlands was. Euhmm... ben. Alleen die laatste vraag verpestte het. Weet je? Ik moest gewoon liegen, (ik wist dat ik niet aangenomen zou worden) en zeggen dat mijn ouders geboren waren in Dokkum ofzo. Een ongelukje van 2 verdwaalde gastabeiders ofzo.

:maf3:

:wijs: Voordat je er mischien allerlei redenen achter de afwijzing van jouw solicitaie gaat zoeken: Ook blanke autochtonen kaaskoppies worden wel eens niet aangenomen bij solicitaties........ :melk:

Bofko
13-05-04, 22:26
Geplaatst door ZwYgStErr
Huh?!

:confused:

Deze onzintopic hoort hier nieh! Hij moest op WsdB. Van dit soort onzin-inhoudloze-topics zijn jullie hier op NvdD niet ediend.

Het spijt mij ten zeerste.

Z. *oen* :maf:

Geduld,geduld. Ze gebruiken hier meer hun verstand dan hun gevoel dus het duurt allemaal wat langer.

Femme_Fatale
13-05-04, 22:26
Geplaatst door ZwYgStErr
Huh?!

:confused:

Deze onzintopic hoort hier nieh! Hij moest op WsdB. Van dit soort onzin-inhoudloze-topics zijn jullie hier op NvdD niet ediend.

Het spijt mij ten zeerste.

Z. *oen* :maf:


:haha:

Sorry, maar ik ga ff stuk hier...

:haha:

Ps: Misschien heb je wel een trend gezet wat posten betreft ;)


-x-
Femme_Fatale

lennart
13-05-04, 22:29
:haha:

Beste post in maanden op NVVD :duim:

ZwYgStErr
13-05-04, 22:30
Geplaatst door Bofko
Hier had je dus inderdaad gewoon´ja´moeten zeggen (en denken: ja, ze zijn hier niet geboren). Had je toch de waarheid gesproken en zou Baas het waarschijnlijk verkeerd begrepen hebben !!

Ik hou niet zo van liegen.

:engel:

ZwYgStErr
13-05-04, 22:32
Geplaatst door Robbedoes
:Iluvu: :blauwkus:

Wie jai gebent?

:/

Femme_Fatale
13-05-04, 22:32
Geplaatst door lennart
:haha:

Beste post in maanden op NVVD :duim:


Bijna 10.000 posts? :vreemd:

Damn!


-x-
Femme_Fatale

Bofko
13-05-04, 22:33
Geplaatst door ZwYgStErr
Ik hou niet zo van liegen.

:engel:

Ik leg dus net uit dat je dan de waarheid spreekt. :loens:

ZwYgStErr
13-05-04, 22:43
Geplaatst door TFOE
:wijs: Voordat je er mischien allerlei redenen achter de afwijzing van jouw solicitaie gaat zoeken: Ook blanke autochtonen kaaskoppies worden wel eens niet aangenomen bij solicitaties........ :melk:

Nee echt?! Dit is toch echt het nieuws van de dag. :moe:

Ik ben er heilig van overtuigd, dat mijn hoofddoek reden van afwijzing was. :) Kzal je vertellen waarom. Kbelde een andere vestiging van het arbeidsbureau waar ik ingescheven was, iov dat ene arbeidsbureau. Lang verhaal... Goed

Kkreeg te horen wat ik allemaal moest doen om te solliciteren naar de baan, brief schrijven, contactpersoon is die en die, bla bla. En toen wou de jongedame van het arbeidsbureau mijn naam noteren. Uiteraard. "Zo Allochtoons Als Maar Kan Naam Met Een Achternaam Die Begint Met EL En Die Geen Enkel Getraind Iemand Normaal Kan Uitspreken"

Mevrouw: "O, eigenlijk zou ik je dit net mogen vragen... maar... draag je een hoofddoek?"
Ik: "Doet dat er wat toe?"
Mevr: "Nou tzit zo, er is door de werkgever naar gevraagd. En hij zoekt iemand die er representatief uitziet en..."
Ik: "Kan iemand met een hoofdoek er soms niet representatief uitzien ofzo? :mad: huh? huh? huh?"
Mevr: "Absoluut wel, ik ben het ook niet eens met wat hij eist. Maar zoals je weet, zitten ze in Zuid en dat is nogal een sjieke buurt"
Ik: "Ja, ik begrijp et. Maar wkil et toch proberen. Niet geschoten is altijd mis, toch?"
Mevr.: "Goed zo, ga der voor!"

Zij was lief. Kben blij dat ze me dit verteld heeft. Kvind het niet eens zo erg dat ik niet ben aangenomen, ksnap het wel. :)

ZwYgStErr
13-05-04, 22:45
Geplaatst door Femme_Fatale
:haha:

Sorry, maar ik ga ff stuk hier...

:haha:

Ps: Misschien heb je wel een trend gezet wat posten betreft ;)


-x-
Femme_Fatale

:hihi:

Simon heeft me het hol op hofd gebr8.

ZwYgStErr
13-05-04, 22:46
Geplaatst door Bofko
Geduld,geduld. Ze gebruiken hier meer hun verstand dan hun gevoel dus het duurt allemaal wat langer.

O. Rare mensen, die normale mensen met verstand enzo.

ZwYgStErr
13-05-04, 22:47
Geplaatst door ZwYgStErr
:hihi:

Simon heeft me het hol op hofd gebr8.

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahahahahahahahaha !

Tijd om te gaan slapen, man.

Femme_Fatale
13-05-04, 22:48
Geplaatst door ZwYgStErr
:hihi:

Simon heeft me het hol op hofd gebr8.


Hij is ook zo'n hol op hofd-brenger....

:hihi:


-x-
Femme_Fatale

ZwYgStErr
13-05-04, 22:51
Geplaatst door lennart
:haha:

Beste post in maanden op NVVD :duim:

:D

Ene...Bofko? Is dat nou denken met je verstand? :tik:

Bofko
13-05-04, 22:52
Geplaatst door ZwYgStErr
O. Rare mensen, die normale mensen met verstand enzo.

Ik vind mensen die geen gevoel hebben rare mensen.

ZwYgStErr
13-05-04, 22:53
Geplaatst door Femme_Fatale
Hij is ook zo'n hol op hofd-brenger....

:hihi:


-x-
Femme_Fatale

:gek:

Afstand! Hij is mijn holler in de hofTer!

ZwYgStErr
13-05-04, 22:54
Geplaatst door Bofko
Ik vind mensen die geen gevoel hebben rare mensen.

Die mensen bestaan niet. Dat zijn dieren. Toch? Of krijg ik nu tig hippies op me kop die beweren dat dieren ook gevoelens hebben en planten ademen.

Femme_Fatale
13-05-04, 22:55
Geplaatst door Bofko
Ik vind mensen die geen gevoel hebben rare mensen.


Sorry dat ik me hierin meng, maar een mens zonder gevoel?
Ben je die wel eens tegen gekomen?
Die moet volgens mij nog gekloond worden of zoiets....

:argwaan:


-x-
Femme_Fatale

Bofko
13-05-04, 22:57
Geplaatst door Femme_Fatale
Sorry dat ik me hierin meng, maar een mens zonder gevoel?
Ben je die wel eens tegen gekomen?
Die moet volgens mij nog gekloond worden of zoiets....

:argwaan:


-x-
Femme_Fatale

Overdrachtelijk gezien ,FF. Je kent de uitdrukking toch wel ? :moe:

ZwYgStErr
13-05-04, 22:58
Geplaatst door Femme_Fatale
Sorry dat ik me hierin meng, maar een mens zonder gevoel?
Ben je die wel eens tegen gekomen?
Die moet volgens mij nog gekloond worden of zoiets....

:argwaan:


-x-
Femme_Fatale

Gekloond? Dat beteked dattie wel bestaat dus. Anders kan je 'em niet klonen. Of bedoel je Bush?

Femme_Fatale
13-05-04, 23:00
Geplaatst door ZwYgStErr
:gek:

Afstand! Hij is mijn holler in de hofTer!


Ech niet! (Op z'n Desie's ;) )

Wedden dat je z'n echte naam niet eens weet, en z'n schoenmaat enzo...
Ik ben de 'echte' fan hier! :fpimp:

ZwYgStErr
13-05-04, 23:00
Geplaatst door Bofko
Overdrachtelijk gezien ,FF. Je kent de uitdrukking toch wel ? :moe:

Nee. Maar je had et niet tegen mij. Ook FF weet vast nie wat je ermee bedoelt. Ze kijkt atwt.

:knife_hea

ZwYgStErr
13-05-04, 23:01
Geplaatst door Femme_Fatale
Ech niet! (Op z'n Desie's ";) )

Wedden dat je z'n echte naam niet eens weet, en z'n schoenmaat enzo...
Ik ben de 'echte' fan hier! :fpimp:

Zzzzzzukkel! (Op z'n Dunya's ;))

Ik wet dattie... dattie... dattie acteur is!

Bofko
13-05-04, 23:02
Geplaatst door ZwYgStErr
Nee. Maar je had et niet tegen mij. Ook FF weet vast nie wat je ermee bedoelt. Ze kijkt atwt.

:knife_hea

Hoe maak je Nederlanders gek....
Jullie blijven in ieder geval wel ontopic.
:zwaai:

Femme_Fatale
13-05-04, 23:03
Geplaatst door Bofko
Overdrachtelijk gezien ,FF. Je kent de uitdrukking toch wel ? :moe:


Only friends can call me FF! :ego:
Drachtijkoverel? Tuurlijk ken ik dat! :zweep:

(Ik ga slapen....begin gek te doen...)

:zwaai:

Maarten
13-05-04, 23:19
Geplaatst door ZwYgStErr

Baas: Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Z: Gewoon... Nederland. :)
Baas: O, dus je bent gewoon Nederlands? :vreemd:
Z: Yep! Hier geboren en getogen. :)
Baas: O, waar komen je ouders dan vandaan?
Z: Die zijn ook Nederlands. :)
Baas: O :vreemd:
Z: Yep! Ze hebben de Nederlandse nationaliteit. :)
Baas: Maar ze zijn hier niet geboren?
Z: Nee. :moe:


Jij zit hier kat-en-muis met je .a.s. baas te spelen, en dat snapt hij verdomd goed! Jij weet wat hij bedoelt. Hij weet dat jij verdomd goed weet wat hij bedoelt.
Hij vraagt zelfs letterlijk naar de oonspronkelijke herkomst van je ouders, en dan antwoord jij dus Nederlands. Dat is liegen, en dat weet ie.

Ik snap je wel hoor. Ik snap die weerzin best. Daar ga je weer, denk je dan he? Maar je kunt er beter wat van proberen te maken in je antwoord. Je kunt best zeggen dat je het eigenlijk een vervelende vraag vind, juist omdat je hier geboren en getogen bent. DAT is eerlijk! Dan zeg je er nog wat over, waardoor het juist begrijpelijk wordt, en eindig je positief, en vertel je nog wat over de afkomst van je familie. Níets aan het handje! Dán laat je wat zien, en dat is wat ze willen. Ben je meteen van het allochtonengedoe af.

Over die hofddoek?? precies hetzelfde verhaal! Zeg voor mijn part: bij voorkeur wel, maar het hangt ervan af. (hou maar een slag om de arm..) Het gaat er om, dat je eerst een beetje sfeer maakt en mee doet. Maar die stugge wedervragen enzo, dat valt slecht.
Echt, zo iemand als jij had ik níet aangenomen, denk ik!
En ik zou bij voorkeur een Marokkaan(se) aannemen denk ik.

ReTiCeNtt
13-05-04, 23:20
Geplaatst door Bofko
Hoe maak je Nederlanders gek....
Jullie blijven in ieder geval wel ontopic.
:zwaai:

En daarom beste Bofko, was deze topic bedoeld voor op WsdB. Op de 1 of andere bizarre manier issie hier naartoe gesprongen. Jullie verstandjes kunnen de snelheid van ons denken niet aan.

Slaap lekker.

:verward:

Bofko
13-05-04, 23:25
Geplaatst door ReTiCeNtt
En daarom beste Bofko, was deze topic bedoeld voor op WsdB. Op de 1 of andere bizarre manier issie hier naartoe gesprongen. Jullie verstandjes kunnen de snelheid van ons denken niet aan.

Slaap lekker.

:verward:

Slaap lekker. :)

Maarten
13-05-04, 23:25
Geplaatst door ZwYgStErr
Ik hou niet zo van liegen.

:engel:
Beet !!!

O, O, wat hadden wij roerend afscheid genomen van ZwYgStErr hier!!!
Compleet topic of zo! ZwYgStErr zou bij post 2000 3000 of 4000 eindelijk afscheid nemen van maroc.nl! En jawel hoor! Bij post X was ze weg! Klap klap, ze had de moed! (uitgeweken naar WSDB dus!) Niet liegen he?!.. :hihi:

Maarten
13-05-04, 23:28
Geplaatst door Femme_Fatale
Ik ga slapen....begin gek te doen...)


Geef je een seintje, als je daar ooit weer mee op houdt? Bedankt! :D

ReTiCeNtt
13-05-04, 23:34
Geplaatst door Maarten
Jij zit hier kat-en-muis met je .a.s. baas te spelen, en dat snapt hij verdomd goed! Jij weet wat hij bedoelt. Hij weet dat jij verdomd goed weet wat hij bedoelt.
Hij vraagt zelfs letterlijk naar de oonspronkelijke herkomst van je ouders, en dan antwoord jij dus Nederlands. Dat is liegen, en dat weet ie.

Ik snap je wel hoor. Ik snap die weerzin best. Daar ga je weer, denk je dan he? Maar je kunt er beter wat van proberen te maken in je antwoord. Je kunt best zeggen dat je het eigenlijk een vervelende vraag vind, juist omdat je hier geboren en getogen bent. DAT is eerlijk! Dan zeg je er nog wat over, waardoor het juist begrijpelijk wordt, en eindig je positief, en vertel je nog wat over de afkomst van je familie. Níets aan het handje! Dán laat je wat zien, en dat is wat ze willen. Ben je meteen van het allochtonengedoe af.

Over die hofddoek?? precies hetzelfde verhaal! Zeg voor mijn part: bij voorkeur wel, maar het hangt ervan af. (hou maar een slag om de arm..) Het gaat er om, dat je eerst een beetje sfeer maakt en mee doet. Maar die stugge wedervragen enzo, dat valt slecht.
Echt, zo iemand als jij had ik níet aangenomen, denk ik!
En ik zou bij voorkeur een Marokkaan(se) aannemen denk ik.

:haha:!

Na echt van me leven niet, dat ik van deze situatie nog wat ga proberen te maken. Voor mij was et gewoon een spelletje hoor. Ik wist dat ik niet aangnomen zou worden. Tis niet dat ik onbeleefd was hoor, kbleef vriendelijk. twas overigens een hartstikke aardige man. Ik mocht em wel. :)


...en eindig je positief, en vertel je nog wat over de afkomst van je familie.

Nee nou wordtie mooi. Weet je? Ik neem gewoon een geschiedenisboek mee. En het levensverhaal van hoe mijn ouders naar Nederland zijn gekomen. Ga toch heen! Zo een kutvraag hoor je gewoon niet te stellen. Wat doet et er nou toe waar je oorspronkelijk vandaan komt? Als iemand et vraagt uit interesse ofzo... ok. Maar dit hoef je niet te weten als je iemand wel of niet aanneemt.

De volgende keer zal ik voor een goede sfeer zorgen, ik kom in mijn prachtige met handgemaakte Marokkaanse feestjurk en Darboeka. Lekker feessie bouwen. :rolleyes:
Ik snap best wat je bedoelt hoor met dat sfeertje enz. En dat doe ik ook wel, hartstikke goed if I can say so myself. Maar niet bij zo iemand waarvan ik weet dat ik er geen baat bij heb.

Ik gedraag me niet altijd zo, hoor. Ik ben hartstikke subtiel, meestal laat ik dit soort dingen ook gewoon gebeuren, zonder er iets tegenin te brenge of er wat van te zeggen. Maar toen toevallig niet. :)

Enne, je zou mij nooit aannemen, omdat ik nooit bij jou zou solliciteren. :hihi:

ReTiCeNtt
13-05-04, 23:37
Geplaatst door Maarten
Beet !!!

O, O, wat hadden wij roerend afscheid genomen van ZwYgStErr hier!!!
Compleet topic of zo! ZwYgStErr zou bij post 2000 3000 of 4000 eindelijk afscheid nemen van maroc.nl! En jawel hoor! Bij post X was ze weg! Klap klap, ze had de moed! (uitgeweken naar WSDB dus!) Niet liegen he?!.. :hihi:

5000. Ik was ook weggegaan. En toen weer truggekomen. En toen weer weg. En nu ben ik er weer. Kbedoel zij is er weer. Ik ben ZwYgStErr nl. niet. :argwaan:

:p

ReTiCeNtt
13-05-04, 23:39
Geplaatst door Bofko
Slaap lekker. :)

D8 je echt?

:hardlach:

Bofko
13-05-04, 23:42
Geplaatst door ReTiCeNtt
D8 je echt?

:hardlach:

:D Nee.
En ik ook niet.

ReTiCeNtt
13-05-04, 23:45
Geplaatst door Bofko
:D Nee.
En ik ook niet.

Die Hard Prikker!

Wat was je vorige nick?

Bofko
13-05-04, 23:52
Geplaatst door ReTiCeNtt
Die Hard Prikker!

Wat was je vorige nick?

Ik heb morgen vrij. :lole:
Ik heb geen vorige nick. Echt niet. :)

ReTiCeNtt
13-05-04, 23:56
Geplaatst door Bofko
Ik heb morgen vrij. :lole:
Ik heb geen vorige nick. Echt niet. :)

Omdat ik niet ben aangenomen, ben ik de rest van het hele jaar vrij. :hihi:

Je komt me zo bekend voor. :)

850
13-05-04, 23:58
Geplaatst door ReTiCeNtt
Je komt me zo bekend voor. :)

Als je zn signature moet geloven dan is het n kwestie van tijd voordat de waarheid naar boven komt.
:fplet:

Bofko
14-05-04, 00:00
Geplaatst door ReTiCeNtt
Omdat ik niet ben aangenomen, ben ik de rest van het hele jaar vrij. :hihi:

Je komt me zo bekend voor. :)

Dus jij bent Zwijgster ? ( niet dat het uitmaakt voor mij, want ik ken ze allebei niet ). Voor mijn part heet je Reticent met je achternaam. Zwijgster Reticent.

Aan wie doe ik denken ?

ReTiCeNtt
14-05-04, 00:03
Geplaatst door Bofko
Dus jij bent Zwijgster ? ( niet dat het uitmaakt voor mij, want ik ken ze allebei niet ). Voor mijn part heet je Reticent met je achternaam. Zwijgster Reticent.

Aan wie doe ik denken ?

Jij bent De Kat! Hij spelde mijn nick altijd zo -> zwijgster.

Je doet me hewoon aan 'em denken. :)

Bofko
14-05-04, 00:07
Geplaatst door ReTiCeNtt
Jij bent De Kat! Hij spelde mijn nick altijd zo -> zwijgster.

Je doet me hewoon aan 'em denken. :)

Ja, hallo. Jouw naam geschreven zien, dat is niet te onthouden.Ik spreekt het zo uit dus ik schrijf het ook zo.
Ik ken De Kat niet.

ReTiCeNtt
14-05-04, 00:10
Geplaatst door Bofko
Ja, hallo. Jouw naam geschreven zien, dat is niet te onthouden.Ik spreekt het zo uit dus ik schrijf het ook zo.
Ik ken De Kat niet.

Welles, welles, welles!

:lole:

Of Mark, ik haal jullie 2 altijd door elkaar.

Bofko
14-05-04, 00:15
Geplaatst door ReTiCeNtt
Welles, welles, welles!

:lole:

Of Mark, ik haal jullie 2 altijd door elkaar.

Wat moet ik doen om jou te laten geloven dat je idee niet klopt..??

ZwYgStErr
14-05-04, 00:22
Geplaatst door Bofko
Wat moet ik doen om jou te laten geloven dat je idee niet klopt..??

Nix, ik geloof je al. Jij bent te slim om Mark te zijn en te normaal om Tomas te zijn.

En nu ga ik echt slapen. Na jah, de pc uitdoen en in bed naar het plafond staren luisteren naar weemoedige, zwartgallige, gothic-rock. Of geef ik nou te veel informatie?

Slaap (voor echie) lief.

:zwaai:

Bofko
14-05-04, 00:24
Geplaatst door ZwYgStErr
Nix, ik geloof je al. Jij bent te slim om Mark te zijn en te normaal om Tomas te zijn.

En nu ga ik echt slapen. Na jah, de pc uitdoen en in bed naar het plafond staren luisteren naar weemoedige, zwartgallige, gothic-rock. Of geef ik nou te veel informatie?

Slaap (voor echie) lief.

:zwaai:

Dank je voor de complimenten . Welterusten :zwaai:

Mark
14-05-04, 06:50
Geplaatst door ZwYgStErr
Nix, ik geloof je al. Jij bent te slim om Mark te zijn en te normaal om Tomas te zijn.

:rolleyes:

Tomas
14-05-04, 07:39
Geplaatst door Mark
:rolleyes:

Toch zit daar wel wat in.

Mark
14-05-04, 09:02
Geplaatst door Tomas
Toch zit daar wel wat in.

Ik weet het, gelukkig heb ik nog mijn uiterlijk en natuurlijk charme mee.

ZwYgStErr
14-05-04, 10:14
Geplaatst door Mark
:rolleyes:

Ik probeer 'em gewoon uit zijn tent te lokken, zodattie toegeeft dattie jullie is. Je weet dat ik dat niet meende...

P.s.: Zo leuk jullie weer 'es te zien :zwaai:

Tomas
14-05-04, 10:17
Geplaatst door ZwYgStErr
Ik probeer 'em gewoon uit zijn tent te lokken, zodattie toegeeft dattie jullie is. Je weet dat ik dat niet meende...


Ik weet toevallig wel dat ie ons is.


P.s.: Zo leuk jullie weer 'es te zien :zwaai:

Eerst zien dan geloven.

ZwYgStErr
14-05-04, 10:22
Geplaatst door Tomas
Ik weet toevallig wel dat ie ons is.

Wat zeikt Mark dan?



Geplaatst door Tomas
Eerst zien dan geloven.

Zei de atheïst. Ik prefereer: "eerst geloven, dan zien".

Tomas
14-05-04, 10:25
Geplaatst door ZwYgStErr

Wat zeikt Mark dan?

Die is gewoon niet blij met de algehele situatie.


Zei de atheïst.

Ik voel me vandaag juist net een beetje vrijzinnig liberaal christelijk.


Ik prefereer: "eerst geloven, dan zien".

Dan hoef je het ook niet te zien lijkt mij.

Maar het ging toch om mij?

Mark
14-05-04, 10:29
Geplaatst door ZwYgStErr
Ik probeer 'em gewoon uit zijn tent te lokken, zodattie toegeeft dattie jullie is. Je weet dat ik dat niet meende...

P.s.: Zo leuk jullie weer 'es te zien :zwaai:

Je moet vaker komen, dit is het eerste onderwerp in maanden dat ik begrijp :)

ZwYgStErr
14-05-04, 10:33
Geplaatst door Tomas
Die is gewoon niet blij met de algehele situatie.

Is die man ooit blij met iets dan? :/


Geplaatst door Tomas
Ik voel me vandaag juist net een beetje vrijzinnig liberaal christelijk.

Voor zover het normaal zijn.


Geplaatst door Tomas
Dan hoef je het ook niet te zien lijkt mij.

Ja maar... Huh?


Geplaatst door Tomas
Maar het ging toch om mij?

Doe toch verdomme nog an toe niet zo typisch vrijzinnig liberaal christelijk.

P.s.: Mark? Blij dat ik kon helpen. NvdD begint inderdaad ietwat te serieus te worden. Ik mis de humoristische, cyinische,... ik spreek mezelf te vaak vast. :loens:

Tomas
14-05-04, 11:17
Geplaatst door ZwYgStErr
Is die man ooit blij met iets dan? :/

Zou jij blij zijn als je ons was? Wees eens eerlijk.


Voor zover het normaal zijn.

Dus vrijzinnig dinges christenen zijn niet normaal?

Kwetsend. :(


Doe toch verdomme nog an toe niet zo typisch vrijzinnig liberaal christelijk.

't is alweer over.

Ik ben nu weer gewoon hypocriet humanistisch.

ZwYgStErr
14-05-04, 11:34
Geplaatst door Tomas
Zou jij blij zijn als je ons was? Wees eens eerlijk.

Hmmm, nee. Dat verklaart dan ook gelijk mijn :(-heid. Ik ben jullie!


Geplaatst door Tomas
Dus vrijzinnig dinges christenen zijn niet normaal?

Kwetsend. :(

Dat is toch niemand die gelooft in God enzo?


Geplaatst door Tomas
't is alweer over.

Ik ben nu weer gewoon hypocriet humanistisch.

Nederlands dus. Gelukkig!

Bofko
14-05-04, 12:23
Geplaatst door ZwYgStErr


Je bent een meervoudige MPS-er !
Niet alleen meerdere nicks maar ook nog meerdere IQ-nivo´s. :duim:

dicksr
14-05-04, 15:03
Geplaatst door Femme_Fatale
Hij is ook zo'n hol op hofd-brenger....

:hihi:


-x-
Femme_Fatale

Over hol op hofd-brenger gesproken, wat een foto-onderschrift, lets :fparty:
dicksr

Julien
14-05-04, 16:42
Geplaatst door ZwYgStErr
Nee echt?! Dit is toch echt het nieuws van de dag. :moe:

Ik ben er heilig van overtuigd, dat mijn hoofddoek reden van afwijzing was. :) Kzal je vertellen waarom. Kbelde een andere vestiging van het arbeidsbureau waar ik ingescheven was, iov dat ene arbeidsbureau. Lang verhaal... Goed

Kkreeg te horen wat ik allemaal moest doen om te solliciteren naar de baan, brief schrijven, contactpersoon is die en die, bla bla. En toen wou de jongedame van het arbeidsbureau mijn naam noteren. Uiteraard. "Zo Allochtoons Als Maar Kan Naam Met Een Achternaam Die Begint Met EL En Die Geen Enkel Getraind Iemand Normaal Kan Uitspreken"

Mevrouw: "O, eigenlijk zou ik je dit net mogen vragen... maar... draag je een hoofddoek?"
Ik: "Doet dat er wat toe?"
Mevr: "Nou tzit zo, er is door de werkgever naar gevraagd. En hij zoekt iemand die er representatief uitziet en..."
Ik: "Kan iemand met een hoofdoek er soms niet representatief uitzien ofzo? :mad: huh? huh? huh?"
Mevr: "Absoluut wel, ik ben het ook niet eens met wat hij eist. Maar zoals je weet, zitten ze in Zuid en dat is nogal een sjieke buurt"
Ik: "Ja, ik begrijp et. Maar wkil et toch proberen. Niet geschoten is altijd mis, toch?"
Mevr.: "Goed zo, ga der voor!"

Zij was lief. Kben blij dat ze me dit verteld heeft. Kvind het niet eens zo erg dat ik niet ben aangenomen, ksnap het wel. :)

is best erg, maar volgens mij is dit geen discriminatie. op het werk dat ik gedaan had, werd een vriend van me ontslagen omdat hij een piercing had en dat zou niet 'representatief' zijn. Dat is precies te vergelijken met jouw verhaal over het hoofddoekje.

Femme_Fatale
14-05-04, 18:46
Geplaatst door dicksr
Over hol op hofd-brenger gesproken, wat een foto-onderschrift, lets :fparty:
dicksr


Thanx ;)

ZwYgStErr
16-05-04, 21:01
Geplaatst door Julien
is best erg, maar volgens mij is dit geen discriminatie. op het werk dat ik gedaan had, werd een vriend van me ontslagen omdat hij een piercing had en dat zou niet 'representatief' zijn. Dat is precies te vergelijken met jouw verhaal over het hoofddoekje.

Heb ik ook niet gezegd. (Geloof ik) Zoals ik al eerder zei: Zoooo erg vond ik het niet. Of deed ik het wel zo overkomen?

Wat doet deze topic verdomme nog an toe ook hier? Bij WsdB zou ik gewoon een :haha: of :moe: krijgen.

:x