PDA

Bekijk Volledige Versie : Contractor Berg agent van CIA of van Al Qaida?



Ron Haleber
14-05-04, 07:01
Het 6 uur nieuws van onze onverdachte Radio 1 NL (NPS) gaf heel andere "geheimzinnig" genoemde feiten dan de anti-islam medelijden-sensaties die hier de ronde doen. Ook BBC en Jazeera wijzen in die richting,

"Contractor" Berg was door de FBI/CIA vastgehouden. Op zijn pc waren wachtwoorden van Al Kaida gevonden. Hij zou in contact met die personen hebben gestaan.

Dat de 'belangrijke' Zarqawih het "vonnis" voorlas en Berg executeerde is ook erg vreemd. Zie ook hoe hieronder de vader van Berg begrip van de zoon voor zijn moordenaars wergeeft": "hun beste vriend".

Was contractor Berg dus een CIA- of Al Qaida-agent die in Irak in de problemen raakte...? Dat lijkt dus de vraag...

Of dat nieuws van Radio 1 nu weggecensureerd wordt - is waarschijnlijk - het werd tussen 7 en 8 uur in elk geval niet herhaald.

Dat de USA-contractors uiterst verdacht zijn, hoeft geen betoog - zie hun rol in de gevangenissen...

We vergeten namelijk te snel dat Nederland als bezetter van Irak een land in oorlog is. Nieuws dat onwelkom is en binnendruppelt moet weer snel weggecensureerd worden.

Ik ben benieuwd of er meer over Berg gaat uitlekken...!

----------------------------------------------------------------


BBC:

FBI visited Berg

Mr Berg - a telecoms worker - was arrested two months ago in Iraq.

According to his family, he was held for 13 days before being released without charge. It is not clear who arrested and held him.

Agents for the American FBI say they interviewed him when he was in the custody of Iraqi police in the northern city of Mosul, but other reports say he was not held by the Iraqis.

Mr Berg's father, Michael, said his son had been trying to come home before the violence in Iraq worsened.

The family have partly blamed the US-led coalition for creating the circumstances in which he was abducted, about a month ago.

Slain American's father blames Bush

Michael Berg rejected US government claims that his son had never been held by American authorities in Iraq.

"I have a written statement from the State Department in Baghdad … saying that my son was being held by the military," he said. "I can also assure you that the FBI came to my house on 31 March and told me that the FBI had him in Mosul in an Iraqi prison."

Looking for work

A communications contractor looking for work in occupied-Iraq, Nick Berg planned to return to the US by the end of March. But he was detained in Iraq on 24 March and released only on 6 April.

He subsequently went missing from 9 April – a chaotic period when dozens of foreigners were abducted by Iraqi fighters.

Michael Berg filed a lawsuit against the US government on 5 April, naming Rumsfeld and alleging his son was being held illegally by the US military in Iraq. The next day, his son was released.


JAZEERA: Friday 14 May 2004, 1:37 Makka Time, 22:37 GMT


The distraught father of Nick Berg, the American hostage beheaded in Iraq, has blamed President George Bush and Defence Secretary Donald Rumsfeld for his son's death.


"My son died for the sins of George Bush and Donald Rumsfeld. This administration did this," Michael Berg said in an interview on Thursday.

Five masked men appeared to saw off Nick Berg's head and the video of his decapitation was posted on an Islamist website on Tuesday.

Michael Berg said his 26-year-old son, a civilian contractor, probably would have felt positive, even about his executioners, until the last minute.

"I am sure that he only saw the good in his captors until the last second of his life," he said. "They did not know what they were doing. They killed their best friend."

Policies attacked

He also attacked the Bush administration for its invasion of Iraq and its sponsorship of the Patriot Act, which gives sweeping powers of surveillance to the federal government.

"My son died for the sins of George Bush and Donald Rumsfeld. This administration did this"

Michael Berg
Father of slain Nick Berg


The father had earlier blamed US-occupation forces of being responsible for Nick's death by detaining him in Iraq.

The detention, Michael said, derailed Nick's plans to return early to the US, ultimately costing him his life.

Simon
14-05-04, 07:37
Ik zie het meer als speculaties. Er zitten nogal wat mensen in hun maag met dat filmpje. Je wordt ook tamelijk misselijk als je er naar kijkt. Dus er zijn genoeg mensen die er hun draai aan willen geven.

Simon
14-05-04, 08:01
Nul strafpunten Ron? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Ron Haleber
14-05-04, 09:01
Geplaatst door Simon
Ik zie het meer als speculaties. Er zitten nogal wat mensen in hun maag met dat filmpje. Je wordt ook tamelijk misselijk als je er naar kijkt. Dus er zijn genoeg mensen die er hun draai aan willen geven.


Bush/CIA en hun NL-aanhang ligt veel meer erg zwaar op de maag. Die draaien zich momenteel dol naar alle kanten.

Zie de theatercoup van Rumsfeld om naar zijn boys in Irak te gaan en onder hevig applaus van de GI's zegt: "ik lees geen kranten meer"...


Maar de vader van Berg brengt toch wel een aantal erg vreemde zaken naar voren.

En waarom verdwijnt NPS-nieuws van NL in oorlog op radio 1 in de latere uitzendingen...?

Simon, welke "draai geef jij eraan" - niet om je emoties te bevredigen - maar om achter de leugens de waarheid te ontdekken?

Ron Haleber
14-05-04, 09:04
Geplaatst door Simon
Nul strafpunten Ron? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Ik hou altijd goed in de gaten waar Qwertyno mee bezig is voor ik onwelgevallige postings plaats...

Simon
14-05-04, 10:38
Geplaatst door Ron Haleber
En waarom verdwijnt NPS-nieuws van NL in oorlog op radio 1 in de latere uitzendingen...?

Simon, welke "draai geef jij eraan" - niet om je emoties te bevredigen - maar om achter de leugens de waarheid te ontdekken?

Vanochtend vroeg stond ook op teletext dat er nieuwe beschuldigingen waren richting Britse militairen. Een uur later was die pagina verdwenen. Erg vreemd.

Het is allemaal het gevecht om onze mind. Van beide kanten. Daarin heb ik niet de illusie dat de waarheid te achterhalen is. Maar vanuit hetgeen wél openbaar en te begrijpen is heb ik al lang het punt bereikt waarop het voor mij duidelijk is dat we daar in Irak alleen kunnen blijven onder het gezag van de VN. En als dat niet mogelijk is dan moeten we daar weg. Ik vind onze regering uiterst laks als het gaat om het stellen van kritische vragen aan onze coalitiegenoten. Onze minister van defensie verdedigt zelfs dat het stellen van deze kritische vragen niet nodig zou zijn. Ook dat lijkt mij een reden om onze troepen daar terug te trekken.

Ron Haleber
14-05-04, 11:23
Geplaatst door Simon
Vanochtend vroeg stond ook op teletext dat er nieuwe beschuldigingen waren richting Britse militairen. Een uur later was die pagina verdwenen. Erg vreemd.

Het is allemaal het gevecht om onze mind. Van beide kanten. Daarin heb ik niet de illusie dat de waarheid te achterhalen is. Maar vanuit hetgeen wél openbaar en te begrijpen is heb ik al lang het punt bereikt waarop het voor mij duidelijk is dat we daar in Irak alleen kunnen blijven onder het gezag van de VN. En als dat niet mogelijk is dan moeten we daar weg. Ik vind onze regering uiterst laks als het gaat om het stellen van kritische vragen aan onze coalitiegenoten. Onze minister van defensie verdedigt zelfs dat het stellen van deze kritische vragen niet nodig zou zijn. Ook dat lijkt mij een reden om onze troepen daar terug te trekken.


Beste Simon, het is volstrekt ondenkbaar dat de VN de ramp van Irak maar effetjes overnemen.

De VN = haar leden... En welke leden zijn daartoe nog bereid?


Zelfs de militaire adviseurs van de VN zien er absoluut geen brood in om daar een internationale troepenmacht te gaan leiden.

Zeker ook omdat daarbij de Amerikanen natuurlijk toch aan de touwtjes blijven trekken..


Het enige waar de VN toe bereid zijn, is om politiek wat te adviseren over de verkiezingen. Maar die lossen niets meer op - zoals ook jij hopelijk begrijpt...

Simon
14-05-04, 11:29
Geplaatst door Ron Haleber
Beste Simon, het is volstrekt ondenkbaar dat de VN de ramp van Irak maar effetjes overnemen.

Ook niet na de machtsoverdracht in juni? Ik neem aan dat op dat moment sowieso de USA formeel niet meer bepaald onder welke vlag er buitenlandse troepen in dat land verblijven. Dat mag dan de Iraakse regering doen. En als die een verzoek indienen bij de VN weet ik niet wat er gebeurd ....

Pytaghoras
14-05-04, 11:37
Geplaatst door Simon
Nul strafpunten Ron? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Ik zie opeens dat ik 10 strafpunten heb. Ik weet niet waaraan ik die verdiend heb. Ik ben altijd braaf geweest.

Kan ik achterhalen waarom ik 10 strafpunten heb?

plexus
14-05-04, 11:45
Geplaatst door Pytaghoras
Ik zie opeens dat ik 10 strafpunten heb. Ik weet niet waaraan ik die verdiend heb. Ik ben altijd braaf geweest.

Kan ik achterhalen waarom ik 10 strafpunten heb?

gewoon je eigen stelling erop loslaten... :hihi:

Simon
14-05-04, 11:49
Geplaatst door Pytaghoras

Kan ik achterhalen waarom ik 10 strafpunten heb?

Nee dat is hier onmogelijk. Ik heb er verschillende verzoeken toe ingediend maar je krijgt simpelweg geen antwoord. Je bent aangeklaagd, berecht en veroordeeld zonder kans op toelichting of weerwoord. Bij mij was de aanklacht "blasfemie" terwijl God in de betreffende bijdrage helemaal niet aan de orde kwam. Bovendien ging het om een citaat uit een Hadith en het zou wel komisch zijn als moslims de Hadith als blasfemie gingen omschrijven en niet-moslims gingen bestraffen als ze eruit citeren: maar dat gebeurd hier dus wel.

Robbedoes
14-05-04, 11:49
Als je er niet vanuit gaat dat geen van de partijen heiligen zijn, en geen van de partijen de waarheid spreekt, dan schiet je al een eind op.

Met Simon ben ik ook van mening dat er maar één reden is om de Nederlanders daar te houden, en dat is onder een breed mandaat van de VN, maar ik betwijfel ook of de VN het wil overnemen.

Vanmorgen hoorde ik (VPRO radio) dat Nederlandse commando's ook meegedaan zouden hebben met het vormen van het tweede front in Irak, dat ze dus aktief meegevochten hebben, terwijl JPB duidelijk verklaarde alleen politieke steun te geven.

Als dit waar is, zal dit kabinet snel vallen, daar het parlement dan verkeerd voorgelicht is.

Goodnight
14-05-04, 11:52
Geplaatst door Pytaghoras
Ik zie opeens dat ik 10 strafpunten heb. Ik weet niet waaraan ik die verdiend heb. Ik ben altijd braaf geweest.

Kan ik achterhalen waarom ik 10 strafpunten heb?

Ze delen ze uit de laatste paar dagen.je bent een van de uitverkorenen.

Bofko
14-05-04, 11:54
Gratis strafpunten....

Pak aan. Die is voor u.

Simon
14-05-04, 11:54
Geplaatst door Robbedoes

Vanmorgen hoorde ik (VPRO radio) dat Nederlandse commando's ook meegedaan zouden hebben met het vormen van het tweede front in Irak, dat ze dus aktief meegevochten hebben, terwijl JPB duidelijk verklaarde alleen politieke steun te geven.

Als dit waar is, zal dit kabinet snel vallen, daar het parlement dan verkeerd voorgelicht is.

Interessant. Welke bronnen hebben ze voor die informatie genoemd?

Ron Haleber
14-05-04, 11:59
Geplaatst door Simon
Ook niet na de machtsoverdracht in juni? Ik neem aan dat op dat moment sowieso de USA formeel niet meer bepaald onder welke vlag er buitenlandse troepen in dat land verblijven. Dat mag dan de Iraakse regering doen. En als die een verzoek indienen bij de VN weet ik niet wat er gebeurd ....


Die machtsoverdracht is echt een droom. En zal bestaan uit de nieuw ontworpen vlag - die door de Irakezen trouwens ongewenst is - en het wisselen van een aantal lakeiën...



Maar ik herinner me opeens dat daar wel heel duidelijke hadieth over bestaan!

Simon als jij die nu ff voor ons opzoekt en hier neerzet...

Bij overschrijding van je maximum aan strafpunten moet je er maar bij zetten: "Zie vervolg op Maghreb Online"... Ik zal daar alvast een topic voor je openen...!

Pytaghoras
14-05-04, 12:01
Geplaatst door plexus
gewoon je eigen stelling erop loslaten... :hihi:

Stelletje dictatuurs. Je wordt bestraft en toch word je niet verteld waarom. Doet mij denken aan politiebureau in Marokko.

Robbedoes
14-05-04, 12:03
Nederlandse commando's betrokken bij acties Irak en Afghanistan buiten het parlement om.
Verslag van een maandenlange speurtocht naar de rol van Nederlandse Special Forces, de commando’s, in de oorlogen in Irak en Afghanistan. Beperkten de commando’s zich tot beveiligingstaken, zoals de regering zei, of waren ze direct betrokken bij de oorlogsvoering? En wat doen ze op dit moment? Wat weet de Tweede Kamer hiervan? Waarom hebben de Verenigde Staten bij Nederland zo aangedrongen juist op de inzet van die commando's? Heeft dit te maken met de verliezen die de Special Forces van de Amerikanen in Afghanistan en Irak hebben geleden? Hoe groot zijn die verliezen?
Argos over verborgen verliescijfers en het meest geheimzinnige onderdeel van de Nederlandse steun aan de Amerikaanse oorlogsvoering.

Ron Haleber
14-05-04, 12:06
Geplaatst door Pytaghoras
Stelletje dictatuurs. Je wordt bestraft en toch word je niet verteld waarom. Doet mij denken aan politiebureau in Marokko.

Dat durft! En nog wel de pliesie in Maroc gaan belasteren!

RC meteen ff tien strafpunten erbij - namens mijn vrienden van de Sûreté Nationale in Rabat...!

Pytaghoras
14-05-04, 12:22
Geplaatst door Ron Haleber
Dat durft! En nog wel de pliesie in Maroc gaan belasteren!

RC meteen ff tien strafpunten erbij - namens mijn vrienden van de Sûreté Nationale in Rabat...!

Nu begrijp ik waarom je geen strafpunten hebt. Slijmbal!! Beschik je over het wachtwoord van beheer?

Hoeveel strafpunten moet ik hebben om geband te worden?

Simon
14-05-04, 12:23
Geplaatst door Ron Haleber

Maar ik herinner me opeens dat daar wel heel duidelijke hadieth over bestaan!

Simon als jij die nu ff voor ons opzoekt en hier neerzet...

Bij overschrijding van je maximum aan strafpunten moet je er maar bij zetten: "Zie vervolg op Maghreb Online"... Ik zal daar alvast een topic voor je openen...!

Er zijn inderdaad duidelijke Hadith over de vlag. Die wijzen er op dat we moeten letten op iemand met een oogontsteking de komende tijd. Die zal de vlag met ere dragen:

Sahl bin Sa'd, may Allah be pleased with him, reported:
Allah's Messenger (may peace be upon him) said on the Day of Khaibar: I will certainly give this flag to a man at whose hands Allah will grant victory and who loves Allah and His Messenger and Allah and His Messenger love him also. The people spent the night thinking as to whom it will be given. When it was morning the people hastened to Allah's Messenger (may peace be upon him) all of them hoping that that will be given to him. He (the Holy Prophet) said: Where is 'Ali bin Abi Talib? They said: Allah's Messenger, his eyes are sore. He then sent for him and he was brought and Allah's Messenger (may peace be upon him) applied saliva to his eyes and invoked blessings and he was all right, as if he had no ailment at all, and conferred upon him the flag. 'Ali said: Allah's Messenger, I will fight them until they become like us. Thereupon he (the Holy Prophet) said: Advance cautiously until you reach their open places, thereafter invite them to Islam and inform them what is obligatory for them from the rights of Allah, for, by Allah, if Allah guides aright even one man through you that is better for you than to possess the most valuable of the camels.
Hadith number in Sahih Muslim [Arabic only]: 4423

Ron Haleber
14-05-04, 12:52
Geplaatst door Pytaghoras
Nu begrijp ik waarom je geen strafpunten hebt. Slijmbal!! Beschik je over het wachtwoord van beheer?



Nee, maar wel over het wachtwoord van Al Qaida en dat werkt veel beter bij beheer...

Over dat wachtwoord dat de FBI aantrof op de computer van Berg gaat nu juist dit topic....

Zijn vader zond het me vorige week op - maar ja nu is de FBI me weer voor geweest... En ik heb het nieuwe wachtwoord nog niet binnen!





Hoeveel strafpunten moet ik hebben om geband te worden?

Nou als je nu nog ff de Gendarmerie Royale naar de hel wenst, is dat wel voldoende hoor!

Pytaghoras
14-05-04, 13:20
Geplaatst door Ron Haleber

Over dat wachtwoord dat de FBI aantrof op de computer van Berg gaat nu juist dit topic....

En hoe luidt een wachtwoord van Al-Qiada? En wat voor diende dat wachtwoord? Ik wist niet dat Al-qaida ook een eigen forum beheert.



Zijn vader zond het me vorige week op - maar ja nu is de FBI me weer voor geweest... En ik heb het nieuwe wachtwoord nog niet binnen!


Cool, ik wacht op een videoband waarin Ron wordt geslacht. Ga je binnenkort naar Irak?



Nou als je nu nog ff de Gendarmerie Royale naar de hel wenst, is dat wel voldoende hoor!

Nee, dan wens ik voor lmghazniya. Maar die even al in de hel. En ja hoor, je spoort mij om wat over Gendarmerie te zeggen. Je verdient wel een paar van die punten.

lennart
14-05-04, 13:39
WEST CHESTER, Pennsylvania (CNN) -- When Nicholas Berg took an Oklahoma bus to a remote college campus a few years ago, the American recently beheaded by terrorists allowed a man with terrorist connections to use his laptop computer, according to his father.

Michael Berg said the FBI investigated the matter more than a year ago. He stressed that his son was in no way connected to the terrorists who captured and killed him.

Government sources told CNN that the encounter involved an acquaintance of Zacarias Moussaoui -- the only person publicly charged in the United States in connection with the September 11, 2001, terror attacks.
(...)
http://www.cnn.com/2004/US/Northeast/05/13/berg.encounter/index.html

Ron Haleber
14-05-04, 13:41
Geplaatst door Pytaghoras
En hoe luidt een wachtwoord van Al-Qiada? En wat voor diende dat wachtwoord? Ik wist niet dat Al-qaida ook een eigen forum beheert.


Ja dat zal ik jou allemaal aan je neus hangen! Ik heb Oessama moeten beloven dat ik niet zo'n flapuit ben als die Berg.


Je hoort het nu uit onverdachte bron van Lennart: leen je laptop nooit uit aan een "broeder" en als je hem bij Nabil kocht is het dus dubbel oppassen geblazen!



Cool, ik wacht op een videoband waarin Ron wordt geslacht. Ga je binnenkort naar Irak?


Nou we zouden samen kunnen gaan. Condoleezza is heel erg gesteld op Nederlanders als jij en ze houdt nog wel een baantje als "contractor" voor je vast!




Nee, dan wens ik voor lmghazniya. Maar die even al in de hel. En ja hoor, je spoort mij om wat over Gendarmerie te zeggen. Je verdient wel een paar van die punten.

Die blauwgrijze petten met dat rood boezemen je toch wel veel ontzag in, merk ik! Want je houdt het netjes!

Met al die Imazighen hier, kun je ook over die beter je mond houden...

Pytaghoras
14-05-04, 13:51
Geplaatst door Ron Haleber


Met al die Imazighen hier, kun je ook over die beter je mond houden...

Op die Imazighen ben ik boos. Overal grijpt men zijn kans om het vijand te vernederen, behalve die Imazighen. Die wachten blijkbaar ook op een bevrijder. Geloven ze ook in de Messias?

Mijn laptop heb ik netjes gekocht. Ik heb slechte ervaringen met laptops die uit F16's zijn gevallen.

Zwarte Schaap
14-05-04, 15:52
Geplaatst door Pytaghoras
Ik zie opeens dat ik 10 strafpunten heb. Ik weet niet waaraan ik die verdiend heb. Ik ben altijd braaf geweest.

Kan ik achterhalen waarom ik 10 strafpunten heb?


http://www.maroc.nl/nieuws/forums/warn.php?s=&action=show_warn&userid=161

Zwarte Schaap
14-05-04, 15:57
Geplaatst door Pytaghoras
Op die Imazighen ben ik boos. Overal grijpt men zijn kans om de vijand te vernederen, behalve die Imazighen. Die wachten blijkbaar ook op een bevrijder. Geloven ze ook in de Messias?

Mijn laptop heb ik netjes gekocht. Ik heb slechte ervaringen met laptops die uit F16's zijn gevallen.

Dan zou je even je geschiedenis er op na moeten slaan. De strijd in de Rif is een voorbeeld geweest in de wereld voor andere volkeren om de strijd aan te binden tegen de misdadige kolonisators.

lennart
14-05-04, 17:44
Het wordt gekker en gekker:

Berg Had Koran, 'Anti-Semitic' Book

Nick Berg had a bit of a strange run the last few years, starting with the "coincidental" usage of his e-mail account by the alleged 20th 9/11 hijacker and ending with his beheading at the hands of terrorists in Iraq.

He is described by various news agencies as a techno genius, a dreamer, a wanderer, a funnyman and the ultimate Curious George.

Today, Philly.com revealed another item about Berg: "Berg's stubborn wanderlust made him a target of suspicion - a religious Jew riding around Mosul in a taxi with a copy of the Koran. ... Some U.S. soldiers even wondered if the patriotic Berg was 'a wannabe freedom fighter.'"

So, what was he doing in Iraq? A friend told Fox News he thought Berg was "sailing in Turkey." (Sure ... if we were to go sailing, that's the place we'd choose as well.)

When Berg was arrested in Mosul, he had two items with him that made authorities nervous: a copy of the Koran and another book reportedly entitled either "The Jewish Problem" or "The Jewish Solution." Why a Jew would be carrying these items is unclear, but Berg supporters say it was like him to be curious about such things.

Berg also refused to leave Iraq when asked to do so by the State Department.

He not only apparently felt the need to help rebuild Iraq, but he also wanted to go into business doing so. He told jailers that he was losing thousands of dollars while being detained.

He had worked in Africa (Uganda) and had a relative living in Mosul, so that's where he went in Iraq. He was arrested only because he was an unaccompanied American in a place where that was highly unusual.

A military source in Iraq told the Philadelphia Daily News, "He was jailed because unescorted Americans aren't usually seen downtown and 'they didn't know what to do with him.'

"Police were suspicious because of 'his demeanor'" and the two books he carried.

Berg was, according to the paper, "under Iraqi control ... the FBI also questioned Berg three times and visited his parents back in West Chester."

Authorities tried to tell Berg to go home and offered to pay for everything, but he told them: "You don't understand these people like I do. You're here for a reason - and so am I."

On April 6, Berg was released from jail, and three days later he disappeared.

http://www.newsmax.com/archives/ic/2004/5/14/95211.shtml

Ron Haleber
15-05-04, 00:02
Geplaatst door lennart
Het wordt gekker en gekker:

Berg Had Koran, 'Anti-Semitic' Book

Nick Berg had a bit of a strange run the last few years, starting with the "coincidental" usage of his e-mail account by the alleged 20th 9/11 hijacker and ending with his beheading at the hands of terrorists in Iraq.

He is described by various news agencies as a techno genius, a dreamer, a wanderer, a funnyman and the ultimate Curious George.

Today, Philly.com revealed another item about Berg: "Berg's stubborn wanderlust made him a target of suspicion - a religious Jew riding around Mosul in a taxi with a copy of the Koran. ... Some U.S. soldiers even wondered if the patriotic Berg was 'a wannabe freedom fighter.'"

So, what was he doing in Iraq? A friend told Fox News he thought Berg was "sailing in Turkey." (Sure ... if we were to go sailing, that's the place we'd choose as well.)

When Berg was arrested in Mosul, he had two items with him that made authorities nervous: a copy of the Koran and another book reportedly entitled either "The Jewish Problem" or "The Jewish Solution." Why a Jew would be carrying these items is unclear, but Berg supporters say it was like him to be curious about such things.

Berg also refused to leave Iraq when asked to do so by the State Department.

He not only apparently felt the need to help rebuild Iraq, but he also wanted to go into business doing so. He told jailers that he was losing thousands of dollars while being detained.

He had worked in Africa (Uganda) and had a relative living in Mosul, so that's where he went in Iraq. He was arrested only because he was an unaccompanied American in a place where that was highly unusual.

A military source in Iraq told the Philadelphia Daily News, "He was jailed because unescorted Americans aren't usually seen downtown and 'they didn't know what to do with him.'

"Police were suspicious because of 'his demeanor'" and the two books he carried.

Berg was, according to the paper, "under Iraqi control ... the FBI also questioned Berg three times and visited his parents back in West Chester."

Authorities tried to tell Berg to go home and offered to pay for everything, but he told them: "You don't understand these people like I do. You're here for a reason - and so am I."

On April 6, Berg was released from jail, and three days later he disappeared.

http://www.newsmax.com/archives/ic/2004/5/14/95211.shtml

Dank zij Lennart die het nieuws bijhoudt kunnen we zien wat voor pure madness zich tijdens een dwaze oorlogsinvasie afspeelt...

Lennart zelf laat zien dat er helemaal geen touw meer aan die Berg is vast te knopen...

Toen ik het topic opende, zette ik een titel neer waarbij ik aan Lennarts voorkeur voor complotten moest denken.

Ik vond het obligate gelamenteer van de Nederlanders op deze site over "de wrede Arabieren" wel wat al te gemakkelijk...!

Nu blijkt duidelijk dat die vent in elk geval nuts was...

En je kunt van een club als Al Qaida midden in een bloedige invasie van Amerikanen niet verwachten dat ze een toch uiterst verdachte Amerikaan die in Mosul langdurig door FBI werd verhoord - nog eens effe medisch door een gediplomeerd psychiater laten screenen of hij wel 100% is of dat hij crazy is...

Het verhaal dat de man geen contacten met intelligence had, lijkt me trouwens onwaarschijnlijk. De fabeltjes op deze site dat hij voor poen kwam zijn dus onjuist...

Per saldo als de vent zwaar gestoord was, blijft het toch erg tragisch maar wel begrijpelijk wat hem overkwam...!

Er springen ook mensen voor treinen. Ook dat is heel erg tragisch!


Wel is het kenmerkend dat de NL-pers hier niets over meldt! En ook dat de prikkers alles voor zoete koek slikken...

Les: we moeten net als Lennart zelf als detective het nieuws kritisch uitpluizen!

Zwarte Schaap
15-05-04, 00:24
Geplaatst door lennart
He had worked in Africa (Uganda) and had a relative living in Mosul, so that's where he went in Iraq.


....Berg bracht geruime tijd door in Afrika om te helpen bij de opbouw van een Ghanees dorp en kwam sterk vermagerd terug. ,,Omdat hij bijna al zijn voedsel afstond aan de dorpelingen,'' aldus zijn vader Michael Berg. ,,Dat soort menslievendheid tekende hem.''.....

Bron: Rotterdams Dagblad 13/0/04

Zwarte Schaap
15-05-04, 01:11
http://www.prisonplanet.tv/images/may2004/140504chair1.jpg

http://www.prisonplanet.tv/images/may2004/140504chair2.jpg

Let op de stoelen.


Bron: http://www.prisonplanet.tv/articles/may2004/051104beheadsuscivilian.htm

barfly
15-05-04, 01:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
http://www.prisonplanet.tv/images/may2004/140504chair1.jpg

http://www.prisonplanet.tv/images/may2004/140504chair2.jpg

Let op de stoelen.


Bron: http://www.prisonplanet.tv/articles/may2004/051104beheadsuscivilian.htm

Ja die stoelen zijn zeer exclusief en worden alleen in NewYork verkocht...:corcky:

De foto van het verliefde stel vind ik enger, net Natural Born Killers... :)

850
15-05-04, 02:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
Let op de stoelen.



:auw2: Ja die unieke tuinstoelen vd Blokker geven de doorslag: De onthoofding moet wel fake zijn............

Matesis
15-05-04, 02:13
1000 punten als iemand een link tussen de onthoofding, de misbruiken in Abu Gharaib en de Blokker kan aantonen

:loog:

Zwarte Schaap
15-05-04, 05:21
http://marc.perkel.com/images/prison01.jpg

Nog zo een stoeltje in de abou Graib gevangenis. Standaard meubilair?

Simon
15-05-04, 08:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
http://marc.perkel.com/images/prison01.jpg

Nog zo een stoeltje in de abou Graib gevangenis. Standaard meubilair?

Mijn zus heeft ze ook die echte Abou Graib stoeltjes!

Ron Haleber
15-05-04, 08:55
Geplaatst door Simon
Er zijn inderdaad duidelijke Hadith over de vlag. Die wijzen er op dat we moeten letten op iemand met een oogontsteking de komende tijd. Die zal de vlag met ere dragen:


Voor wat betreft de vlag, Simon, liet Newsnight gisteren zien hoe de spelers van het Nationale Irak-team zeiden vast te houden aan de oude Irak-vlag met Allahoe Akbar erop...

Dit omdat die vlag symbool stond voor de Irakezen die tijdens Golfoorlog 1 etc. tegen de Amerikanen & Britten waren gevallen.

Ze gaan met een bittere smaak in op de uitnodiging van hun Bezetter Great Britain om daar te spelen...


http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/flags/iz-lgflag.gif

Leve Irak voor de Irakezen met hun eigen vlag. Verbrand het nieuwe USA-prul van de collaborateurs!


Typerend was ook dat Varken Bush met geen woord heeft gereageerd op hun brieven en die van hun trainer om spullen te sturen om weer te kunnen voetballen. Ze hadden helemaal niets meer...

Gelukkig bewees Blair meer begrepen te hebben van de hearts and minds. En die stuurde tenminste een lading spulletjes zodat ze nu aan het Olympisch tournooi mee kunnen doen...!

Erg boeiend die eerlijke dubbelheid van deze jongens die $200 per maand verdienen!

Simon
15-05-04, 09:01
Geplaatst door Ron Haleber
Typerend was dat Varken Bush met geen woord heeft gereageerd op hun brieven en die van hun trainer om spullen te sturen om weer te kunnen voetballen. Ze hadden helemaal niets meer...

Gelukkig bewees Blair meer begrepen te hebben van de hearts and minds. En die stuurde tenminste een lading spulletjes zodat ze nu aan het Olympisch tournooi mee kunnen doen...!

Erg boeiend die eerlijke dubbelheid van deze jongens die $200 per maand verdienen!

De amerikaanse soldaten schijnen 1200 dollar per maand te verdienen. Ik was echt verbijsterd toen ik laatst in een actualiteitenrubriek zag dat hun vrouwen in amerika in de rij staan bij liefdadigheidsinstellingen om gratis voedsel te krijgen. Echt een tijd om de schuldenlast nog een flink op te laten lopen zoals Bush doet. Dat mogen hun kinderen dan weer aflossen.

Ja Blair is beter in PR dan Bush maar vertrouwen doe ik hem echt niet (meer).

Ron Haleber
15-05-04, 09:13
Geplaatst door Simon
De amerikaanse soldaten schijnen 1200 dollar per maand te verdienen. Ik was echt verbijsterd toen ik laatst in een actualiteitenrubriek zag dat hun vrouwen in amerika in de rij staan bij liefdadigheidsinstellingen om gratis voedsel te krijgen. Echt een tijd om de schuldenlast nog een flink op te laten lopen zoals Bush doet. Dat mogen hun kinderen dan weer aflossen.

Ja Blair is beter in PR dan Bush maar vertrouwen doe ik hem echt niet (meer).

Simon, je hebt geheel gelijk! Maar die Blair weet tenminste dat hij de boel belazert, Dat kun je van dat rund van een Bush (en van Balkenende) geeneens zeggen!


Voetbal is enorm populair in Irak en zo kunnen ze de mensen weer een beetje gevoel van eigenwaarde teruggeven...

Weet die stomme Bush veel. - die denkt met martelen populair te worden. Ik hoop dat ie nog eens stevig op zijn bek valt...

p.s. zelf moet ik niks van foebelle hebben


http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/flags/iz-lgflag.gif

Leve Irak voor de Irakezen met hun eigen vlag. Verbrand het nieuwe USA-prul van de collaborateurs!

850
15-05-04, 12:28
Geplaatst door Simon
Mijn zus heeft ze ook die echte Abou Graib stoeltjes!

:vreemd: Dan heeft jouw zus zeker ook zo'n oranje overall ?

lennart
15-05-04, 13:27
Geplaatst door 850
:vreemd: Dan heeft jouw zus zeker ook zo'n oranje overall ?

De oranje overall vond ik verdachter dan de witte stoel.

En nu weten we ook meer van de merkwaardige Nick Berg.

Het enige wat ik me nu nog afvraag is, hebben de Amerikanen hem overgeleverd aan "Al-Qa'ida", hebben ze het onthoofden overgelaten aan "contractors" of hebben de Amerikanen een willekeurig iemand onthoofd om zo een nieuwe identiteit aan Nick Berg te geven.

Simon
15-05-04, 13:36
Geplaatst door 850
:vreemd: Dan heeft jouw zus zeker ook zo'n oranje overall ?

Nee een groene tuinbroek.

lennart
15-05-04, 13:40
Geplaatst door Simon
Ik vermoed dat ze onthoofding aan de zionisten hebben overgelaten. Moslims zouden zoiets NOOOOOOit doen.

Dit is een anti-semitische opmerking.. Daar staan 8 strafpunten op [geloof ik].. Dag Dag Simon.

Zwarte Schaap
15-05-04, 13:54
Geplaatst door Simon
Ik vermoed dat ze onthoofding aan de zionisten hebben overgelaten. Moslims zouden zoiets NOOOOOOit doen.

Diegene die hem onthoofd draagt een gouden ring en heeft veelste witte handen voor een donkere figuur zoals zarqawi.. Voor een echte moslim is goud haram om te dragen.

Pytaghoras
15-05-04, 14:45
Geplaatst door Zwarte Schaap
Diegene die hem onthoofd draagt een gouden ring en heeft veelste witte handen voor een donkere figuur zoals zarqawi.. Voor een echte moslim is goud haram om te dragen.

Ja, ze dragen ook de burqa. Voor een echte moslimman is haram om de vrouwen te imiteren.

Zwarte Schaap
15-05-04, 14:56
Geplaatst door Pytaghoras
Ja, ze dragen ook de burqa. Voor een echte moslimman is haram om de vrouwen te imiteren.

Is dit een poging van je om humoristisch over te komen?

Mahden
15-05-04, 15:53
wanneer je naar de russian execusion video kijkt kun je zien hoe het nog vele, vele malen erger kan,

hier probeerde men het slachtoffer nog zo snel mogelijk, zo goed en zo kwaad als het ging dood te krijgen, maar daar doen ze het expres extra langszaam, de strot doorsnijden


Harry Potter's haast onthoofde Henk is er niks bij !



groots issie !

om te kotsen


en het zijn toch echt wel tjetjenen die dat doen !!!!!

lennart
15-05-04, 15:58
Tjsa.. en wie zijn de grootste steun van de Tjetsjeense terroristen?

Read em and weep:
http://www.peaceinchechnya.org/about_members.htm

Simon
15-05-04, 18:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Diegene die hem onthoofd draagt een gouden ring en heeft veelste witte handen voor een donkere figuur zoals zarqawi.. Voor een echte moslim is goud haram om te dragen.

Oh dat het zarqawi is geloof ik ook niet. Die had vast geen bivakmuts opgedaan. En wat een echte moslim is dat weet alleen Allah. De levensstijl van de kapers die de twin towers invlogen was nu ook niet typisch des moslims. En ik neem aan dat mensen die andere mensen als schapen afslachten ook niet representatief zijn voor "de typische moslim". Whatever that may be.

Simon
15-05-04, 18:47
Geplaatst door lennart
Dit is een anti-semitische opmerking.. Daar staan 8 strafpunten op [geloof ik].. Dag Dag Simon.

Je bent al zeker de derde prikker die mij strafpunten toewenst de laatste week. Jullie zijn gewoon jaloers dat ik hier om de meest onzinnige redenenen strafpunten krijg terwijl jullie met de meest fascistische teksten alleen maar een TOPPER notering halen.

taouanza
15-05-04, 18:58
Geplaatst door Simon
Je bent al zeker de derde prikker die mij strafpunten toewenst de laatste week. Jullie zijn gewoon jaloers dat ik hier om de meest onzinnige redenenen strafpunten krijg terwijl jullie met de meest fascistische teksten alleen maar een TOPPER notering halen.

:haha:
Het is al de derde keer dat ik vandaag om jouw opmerkingen moest lachen.:haha:

lennart
15-05-04, 19:32
Geplaatst door Simon
Oh dat het zarqawi is geloof ik ook niet. Die had vast geen bivakmuts opgedaan..

De CIA zegt anders dat het Zarqawi wel is. Wie ben jij om aan de CIA te twijfel :confused:

lennart
15-05-04, 19:33
Geplaatst door Simon
Je bent al zeker de derde prikker die mij strafpunten toewenst de laatste week. Jullie zijn gewoon jaloers dat ik hier om de meest onzinnige redenenen strafpunten krijg terwijl jullie met de meest fascistische teksten alleen maar een TOPPER notering halen.

Toewensen? Jij moet gewoon ophouden met je anti-semitische opmerkingen, dan hoor je mij ook niet over strafpunten.

Simon
15-05-04, 23:20
Geplaatst door lennart
De CIA zegt anders dat het Zarqawi wel is. Wie ben jij om aan de CIA te twijfel :confused:

De inlichtingendiensten hadden geloof ik ook de leiding in die gevangenis dus ik snap best dat ze wat afleiding kunnen gebruiken.

Simon
15-05-04, 23:27
Geplaatst door lennart
Toewensen? Jij moet gewoon ophouden met je anti-semitische opmerkingen, dan hoor je mij ook niet over strafpunten.

Wellicht proefde je de ironie niet in mijn opmerking. Zoals je weet krijgen de zionisten op dit Forum van alles de schuld. Als het eten bij de Chinees niet lekker is dan komt dat door de zionisten. Als een Marokkaan een videoboodschap opneemt waarin hij de Joden dood wenst dan komt dat door de zionisten. Als de twin towers neergehaald worden dan komt dat door de zionisten. Daar drijf ik dan maar de spot mee ...

lennart
15-05-04, 23:54
Geplaatst door Simon
Wellicht proefde je de ironie niet in mijn opmerking. Zoals je weet krijgen de zionisten op dit Forum van alles de schuld. Als het eten bij de Chinees niet lekker is dan komt dat door de zionisten. Als een Marokkaan een videoboodschap opneemt waarin hij de Joden dood wenst dan komt dat door de zionisten. Als de twin towers neergehaald worden dan komt dat door de zionisten. Daar drijf ik dan maar de spot mee ...

Dat was me nog niet opgevallen :confused:

Volgens mij is het een zionistisch complot.

Ron Haleber
16-05-04, 07:23
Geplaatst door Simon
Wellicht proefde je de ironie niet in mijn opmerking. Zoals je weet krijgen de zionisten op dit Forum van alles de schuld. Als het eten bij de Chinees niet lekker is dan komt dat door de zionisten. Als een Marokkaan een videoboodschap opneemt waarin hij de Joden dood wenst dan komt dat door de zionisten. Als de twin towers neergehaald worden dan komt dat door de zionisten. Daar drijf ik dan maar de spot mee ...


Simon, ook jouw generalisatie kan een stoplap worden! Het lijkt me erg duidelijk dat je je er in dit geval van Berg tegenover Lennart veel te gemakkelijk vanaf maakt.

Een grapje over die stoelen en zo is tot daar aan toe... Maar lees de feiten eens waar ook ZS naar linkt op:

http://infowars.com/

Afgezien van alle mogelijk bedrog van secundaire pornofoto's en video's, moet ook jij - en zeker alle prikkers die bij voorbaat ja zeggen op anti-islam beweringen van Bush & Co - toch erkennen dat de Berg-zaak hevig stinkt:


Het vage video-filmpje waar de heer Bush de wraak der USA aan verbindt, klopt gezien het filmpje zelf al van geen kanten.

Het is gezien de feiten voor 99% kans een propagandistisch produkt. Wie het filmpje gebruikt en waarvoor wordt dan vers twee...


Vandaaruit zijn de conclusies van Lennart terecht:



Geplaatst door lennart
De oranje overall vond ik verdachter dan de witte stoel.

En nu weten we ook meer van de merkwaardige Nick Berg.

Het enige wat ik me nu nog afvraag is, hebben de Amerikanen hem overgeleverd aan "Al-Qa'ida", hebben ze het onthoofden overgelaten aan "contractors" of hebben de Amerikanen een willekeurig iemand onthoofd om zo een nieuwe identiteit aan Nick Berg te geven.

Simon
16-05-04, 07:44
Geplaatst door Ron Haleber
Afgezien van alle mogelijk bedrog van secundaire pornofoto's en video's, moet ook jij - en zeker alle prikkers die bij voorbaat ja zeggen op Bush & Co - toch erkennen dat de Berg-zaak hevig stinkt:


Daar heb ik al eerder op gereageerd. Er stinkt zoveel tijdens een oorlog dat je er geen wijs meer uit wordt. Dat wil ik ook helemaal niet ontkennen. Ik heb alleen niet de illusie het onderscheid tussen waarheid en fictie te kunnen maken. Van de foto's van de geallieerden die nu rondgaan die moslims martelen zal ook een gedeelte in scène gezet zijn. Ik vind het niet zo interessant mij daarmee bezig te houden. Je weet dat dit soort dingen gedeeltelijk authentiek zijn en gedeeltelijk gefabriceerd. Je kan er een dagtaak van maken om daar wijs uit te worden maar ik kan het toch niet. Zeker die Berg film wens ik niet nog een keer te bekijken. Ik wees er alleen op dat zodra moslims iets gruwelijks doen er binnen enkele dagen "bewijzen" komen dat er zionisten achter zitten en dat het niet om moslims gaat. Daar kan je de klok op gelijk zetten. Dat was al zo bij het neerhalen van de twin towers en dat is nu ook zo.

Ron Haleber
16-05-04, 08:04
Geplaatst door Simon
Daar heb ik al eerder op gereageerd. Er stinkt zoveel tijdens een oorlog dat je er geen wijs meer uit wordt. Dat wil ik ook helemaal niet ontkennen. Ik heb alleen niet de illusie het onderscheid tussen waarheid en fictie te kunnen maken. Van de foto's van de geallieerden die nu rondgaan die moslims martelen zal ook een gedeelte in scène gezet zijn. Ik vind het niet zo interessant mij daarmee bezig te houden. Je weet dat dit soort dingen gedeeltelijk authentiek zijn en gedeeltelijk gefabriceerd. Je kan er een dagtaak van maken om daar wijs uit te worden maar ik kan het toch niet. Zeker die Berg film wens ik niet nog een keer te bekijken. Ik wees er alleen op dat zodra moslims iets gruwelijks doen er binnen enkele dagen "bewijzen" komen dat er zionisten achter zitten en dat het niet om moslims gaat. Daar kan je de klok op gelijk zetten. Dat was al zo bij het neerhalen van de twin towers en dat is nu ook zo.


Simon deze oppervlakkige generalisaties maken het je dus niet meer mogelijk een standpunt in te nemen vóór of tegen hetgeen tijdens een op zich al onwettige oorlog gebeurt...!

Daarmee geef je je dus bij voorbaat al gewonnen voor de propaganda die van beide kanten wordt gevoerd.

De vooringenomenheid van onze moslimse mede-prikkers is door ons toch wel erg makkelijk te doorzien en hoeft helemaal geen beletsel zijn om een mening te vormen. Had niet van je verwacht dat je je bij voorbaat gewonnen geeft aan mensen als ZS - die juist in dit geval opmerkelijk wél feiten aandraagt!

Zo'n standpunt ligt beneden jouw niveau van intelligentie..!

Mahden
16-05-04, 08:59
Geplaatst door lennart
Dat was me nog niet opgevallen :confused:

Volgens mij is het een zionistisch complot.

zou dat het enige zijn Lennarrrrrt ?

Mahden
16-05-04, 09:02
Geplaatst door Mahden
wanneer je naar de russian execusion video kijkt kun je zien hoe het nog vele, vele malen erger kan,

hier probeerde men het slachtoffer nog zo snel mogelijk, zo goed en zo kwaad als het ging dood te krijgen, maar daar doen ze het expres extra langszaam, de strot doorsnijden


Harry Potter's haast onthoofde Henk is er niks bij !



groots issie !

om te kotsen


en het zijn toch echt wel tjetjenen die dat doen !!!!!



Of zouden het ook wel weer Zionistische CIA-agenten zijn ?

Simon
16-05-04, 10:50
Geplaatst door Ron Haleber
Simon deze oppervlakkige generalisaties maken het je dus niet meer mogelijk een standpunt in te nemen vóór of tegen hetgeen tijdens een op zich al onwettige oorlog gebeurt...!


Er is genoeg uit "objectieve" bronnen bekend waarop ik mijn mening kan baseren. Ik hoef mij daartoe niet in alle propaganda te verdiepen en voel mij daartoe ook helemaal niet geroepen.

850
16-05-04, 12:16
Geplaatst door lennart
Toewensen? Jij moet gewoon ophouden met je anti-semitische opmerkingen, dan hoor je mij ook niet over strafpunten.

Die opmerking van Simon was niet antisemitisch.........

taouanza
16-05-04, 12:39
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Oh... Lennart. Jij steekt alle geheime diensten de loef af.
Doen de Amerikanen nog zo hun best om hun in scene gezette onthoofding op andermans bordje te schuiven, maar helaas, dan is daar Lennart. Die scherp genoeg is om via een stoel en een overal de ware daders te ontmaskeren. Hoe kom je zo slim? Die aanwijzingen hadden zij zelf dus echt over het hoofd gezien.

I'm so impressed.

Nou dat hele fotogedoe is toch maar een verzinsels van Lennart?
Zoals zijn talrijke berichten over schending van mensenrechten lang voor de foto's.
Gewoon negeren houdt hij vanzelf op.:moe:

taouanza
16-05-04, 12:45
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Hey! Zijn :moe: en jij ook weer terug van weggeweest?

En heb je het een beetje uit kunnen houden zonder mij?:strik:

lennart
16-05-04, 14:04
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Oh... Lennart. Jij steekt alle geheime diensten de loef af.
Doen de Amerikanen nog zo hun best om hun in scene gezette onthoofding op andermans bordje te schuiven, maar helaas, dan is daar Lennart. Die scherp genoeg is om via een stoel en een overal de ware daders te ontmaskeren. Hoe kom je zo slim? Die aanwijzingen hadden zij zelf dus echt over het hoofd gezien.

I'm so impressed.

Dedankt, maar het ging mij dus meer om die overall... het filmpje is trouwens ook zwaar vaag gemonteerd, zo loopt Nick Berg al te schreeuwen terwijl nog geen arabier hem aanraakt [kijk maar zou ik zeggne]. Tevens snijdt de man met een zwarte kap de hoofd van die man af, en vervolgens staat de man met de witte kap trots het hoofd te tonen.

Daarbij komt ook nog het vage verhaal van zarqawi, die volgens de Amerikanen een houten been heeft (maar dat blijkt toch niet echt in die video) en desondanks herkent de CIA hem direct.

Daarbij komt nog de timing van de release van de video en de vreemde voorgeschiedenis van Berg, zoals contacten met Moussaoui. Waar rook is , is vuur. Je moet trouwens ook niet vergeten dat deze Amerikaanse regering nu al 3 jaar lang stelselmatig aan het liegen is, over 11 September, over WMDs [zo nam Powell Iraakse Anthrax mee naar de VN], over Israel, etc. etc. Bij Nick Berg zijn ze in elk geval alvast weer op leugens betrapt, zo is het duidelijk dat Nick Berg weldegelijk door de Amerikanen is aangehouden, terwijl de Amerikanen dit zelf tot nog toe ontkennen.

taouanza
16-05-04, 14:07
Geplaatst door lennart
Dedankt, maar het ging mij dus meer om die overall... het filmpje is trouwens ook zwaar vaag gemonteerd, zo loopt Nick Berg al te schreeuwen terwijl nog geen arabier hem aanraakt [kijk maar zou ik zeggne]. Tevens snijdt de man met een zwarte kap de hoofd van die man af, en vervolgens staat de man met de witte kap trots het hoofd te tonen.

Daarbij komt ook nog het vage verhaal van zarqawi, die volgens de Amerikanen een houten been heeft (maar dat blijkt toch niet echt in die video) en desondanks herkent de CIA hem direct.

Daarbij komt nog de timing van de release van de video en de vreemde voorgeschiedenis van Berg, zoals contacten met Moussaoui. Waar rook is , is vuur. Je moet trouwens ook niet vergeten dat deze Amerikaanse regering nu al 3 jaar lang stelselmatig aan het liegen is, over 11 September, over WMDs [zo nam Powell Iraakse Anthrax mee naar de VN], over Israel, etc. etc. Bij Nick Berg zijn ze in elk geval alvast weer op leugens betrapt, zo is het duidelijk dat Nick Berg weldegelijk door de Amerikanen is aangehouden, terwijl de Amerikanen dit zelf tot nog toe ontkennen.


Komt allemaal uit je dikke duim.:mad:

lennart
16-05-04, 14:08
Geplaatst door Simon
Daar heb ik al eerder op gereageerd. Er stinkt zoveel tijdens een oorlog dat je er geen wijs meer uit wordt. Dat wil ik ook helemaal niet ontkennen. Ik heb alleen niet de illusie het onderscheid tussen waarheid en fictie te kunnen maken. Van de foto's van de geallieerden die nu rondgaan die moslims martelen zal ook een gedeelte in scène gezet zijn. Ik vind het niet zo interessant mij daarmee bezig te houden.


Waarom reageer je dan in hemelsnaam in deze topic, als jij je er niet mee bezig houdt? Ga weg met je anti-semitische opmerkingen.


[b]Je weet dat dit soort dingen gedeeltelijk authentiek zijn en gedeeltelijk gefabriceerd. Je kan er een dagtaak van maken om daar wijs uit te worden maar ik kan het toch niet. Zeker die Berg film wens ik niet nog een keer te bekijken. Ik wees er alleen op dat zodra moslims iets gruwelijks doen er binnen enkele dagen "bewijzen" komen dat er zionisten achter zitten en dat het niet om moslims gaat. Daar kan je de klok op gelijk zetten. Dat was al zo bij het neerhalen van de twin towers en dat is nu ook zo.

Jij begon over Zionisten :rolleyes:

ps. Ik zie dat die anti-semitische opmerking is weggehaald.. Helaas heb je er geen strafpunten voor gekregen, maar goed, die andere strafpunten had je waarschijnlijk niet verdiend; in elk geval heb je 8 van die strafpunten nu echt verdiend.. :duim:

lennart
16-05-04, 14:13
Geplaatst door 850
Die opmerking van Simon was niet antisemitisch.........

Zeker wel.. hij begon over Zionisten in een topic waarin er nog geen Zionist genoemd was. Duidelijk als doel om Zionisten in een zwart daglicht te plaatsen. En kijk meteen heb je mensen als Mahden die er meteen anti-semitische opmerkingen achteraan gooien.. Het is jammer dat beheer niet meer doet aan de anti-semitische opmerkingen van autochtone Nederlanders, die ze zogenaamd uit "ironie" maken.

:jammer: Triest hoor. :jammer:

lennart
16-05-04, 14:20
Geplaatst door taouanza
Komt allemaal uit je dikke duim.:mad:

Klopt, al mijn 9500+ berichten heb ik verzonnen :D

Al die engelse artikelen heb ik zelf in elkaar getikt, en al die websites waar ik naar link, zijn eigenlijk mijn websites!

De websites waar ik het meest trots op ben, zijn reuters.com en news.bbc.co.uk

850
16-05-04, 14:46
Geplaatst door lennart
Zeker wel.. hij begon over Zionisten in een topic waarin er nog geen Zionist genoemd was. Duidelijk als doel om Zionisten in een zwart daglicht te plaatsen. En kijk meteen heb je mensen als Mahden die er meteen anti-semitische opmerkingen achteraan gooien.. Het is jammer dat beheer niet meer doet aan de anti-semitische opmerkingen van autochtone Nederlanders, die ze zogenaamd uit "ironie" maken.

:jammer: Triest hoor. :jammer:

Ach man, zelfs n idioot zou die opmerking van Simon niet serieus nemen. Dr was niks antisemitisch aan.........
Die opmerking van ZS van n paar dagen terug was pas echt antisemitisch. Maar toen hoorde ik jou niet......
Beetje schijnheilige verontwaardiging van jouw kant......

Zwarte Schaap
16-05-04, 14:54
Geplaatst door 850
Ach man, zelfs n idioot zou die opmerking van Simon niet serieus nemen. Dr was niks antisemitisch aan.........
Die opmerking van ZS van n paar dagen terug was pas echt antisemitisch. Maar toen hoorde ik jou niet......
Beetje schijnheilige verontwaardiging van jouw kant......

Doe niet zo schijnheilig achterbakse viespeuk. Dat je zo stom bent dat je zaken uit je duim zuigt is prima maar hou op met mij te criminaliseren.

~Panthera~
16-05-04, 15:34
Geplaatst door Robbedoes
Als je er niet vanuit gaat dat geen van de partijen heiligen zijn, en geen van de partijen de waarheid spreekt, dan schiet je al een eind op.

Met Simon ben ik ook van mening dat er maar één reden is om de Nederlanders daar te houden, en dat is onder een breed mandaat van de VN, maar ik betwijfel ook of de VN het wil overnemen.

Vanmorgen hoorde ik (VPRO radio) dat Nederlandse commando's ook meegedaan zouden hebben met het vormen van het tweede front in Irak, dat ze dus aktief meegevochten hebben, terwijl JPB duidelijk verklaarde alleen politieke steun te geven.

Als dit waar is, zal dit kabinet snel vallen, daar het parlement dan verkeerd voorgelicht is.
--------------

En jij gelooft nog in sprookjes ??? :hihi:

lennart
16-05-04, 15:37
Geplaatst door 850
Ach man, zelfs n idioot zou die opmerking van Simon niet serieus nemen. Dr was niks antisemitisch aan.........
Die opmerking van ZS van n paar dagen terug was pas echt antisemitisch. Maar toen hoorde ik jou niet......
Beetje schijnheilige verontwaardiging van jouw kant......

Het gaat mij voornamelijk om de anti-semitische opmerkingen van autochtonen en Joden. Malloten en andere Joden houden de Marokkanen namelijk al goed in de gaten [dit is goed te merken als het forum weer eens overspoeld wordt door Joden wanneer Israel weer iets monsterlijks heeft gedaan].

lennart
16-05-04, 15:43
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Tsja, het bewijsmateriaal is overstelpend: het zijn dus inderdaad de Amerikanen die Nick Berg het hoofd hebben afgesneden, en de extremistische moslims daarvoor de schuld in de schoenen proberen te schuiven. De vlerken.

Wel eigenaardig dat de Amerikanen met alle moderne middelen probleemloos dinosaurussen in de film tot leven kunnen wekken, maar niet in staat zijn gebleken om een fake video-filmpje te produceren zonder continuiteitsfouten. En dan nog wel zo'n politiek gevoelig filmpje. Om van aanwijzingen zoals makkelijk traceerbare kleding en zo maar niet te spreken. Tis een futiliteit, ik weet het Lennart, maar secret services zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, nietwaar?

En zo was het boertje uit Zwolle elke geheime dienst te slim af en zag wat zij over het hoofd zagen. Het is ook dapper van je, Lennart, dat je zulke conclusies op een forum durft te plaatsen waar onvervalste anti-westerse sentimenten altijd zo geheel afwezig zijn.

Goh... geen oneliner, dat ben ik niet van je gewend.

Ik heb dus nooit beweert dat de "AMERIKANEN" dit filmpje hebben geproduceerd en op internet gezegd. Ik heb gezegd dat de hele omstandigheden van het filmpje en het leven van Nick Berg, merkwaardig zijn. Ik heb ook gezegd dat de timing van het filmpje de Amerikaanse regering net iets te goed uitkomt. Bovendien heb ik gezegd dat er niets dan leugens van deze regering vandaan komen, dit blijkt ook wel weer eens uit het feit dat de Amerikaanse regering de schuld van de mishandelingen in Abu Graibh wil afschuiven op een stuk of 8 soldaten, terwijl het toch inmiddels wel duidelijk is, dat er meer aan de hand is; getuige ook de mishandelingen op Guantanamo en de reeds alang bekende mishandelingen van Afghanen op Bagram airport, waar nog steeds gruwelijke verhalen vandaan komen.

Verder prik ik ook niet om jou een plezier te doen en zou ik deze priksels ook graag op het forum van joods.nl plaatsen, maar zoals jij weet zijn ze daar niet gediend van mensen die met hun eigen hersenen gebruiken om te denken, alleen mensen die de officiele Israelische regeringsstandpunt vertegenwoordigen zijn daar welkom.

S@deeQ.
16-05-04, 15:50
:auw2:

Wat een gejank om een uit de hand gelopen schaapie -schaapie spelltje :dood:

850
16-05-04, 15:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Doe niet zo schijnheilig achterbakse viespeuk. Dat je zo stom bent dat je zaken uit je duim zuigt is prima maar hou op met mij te criminaliseren.

:slapen:

Die opmerking van jou was niet alleen idioot maar ook nog eens antisemitisch............
Dat jij meteen op je mini-pikkie bent getrapt wanneer ik daar opmerkingen over maak wil nog niet zeggen dat je geen hypocriete antisemiet bent. Naast de bekende scheld salvo's en beledigingen maak je je ook nog eens schuldig aan antisemitische troep.
Al met al ben je een naar vervelend antisemitisch ventje met een bord voor je kop en een bekrompen geest............
:duim: Way to go Schaapie............

850
16-05-04, 15:54
Geplaatst door lennart
Het gaat mij voornamelijk om de anti-semitische opmerkingen van autochtonen en Joden. Malloten en andere Joden houden de Marokkanen namelijk al goed in de gaten [dit is goed te merken als het forum weer eens overspoeld wordt door Joden wanneer Israel weer iets monsterlijks heeft gedaan].

Simon is n vaste klant van maroc.nl en je wist heel goed dat hij het niet serieus bedoelde..........
Zwarte-antisemiet-Schaap daarintegen was wel serieus met zn debiele belediging..........
En het maakt niet uit wie er antisemitische opmerkingen maken. Of het nu Marokkies zijn of kaaskoppies.........tis net zo erg.......

lennart
16-05-04, 15:55
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Kijk Lennart, hier refereerde ik aan.

Maar oh, ik zie dat je beweert dat Nick Berg misschien nog wel in leven zou zijn.
Goh: briljante gedachte. Zou Daniel Pearl ook nog leven, denk je?


Ik geef gewoon een paar mogelijke scenarios. Als dat tegenwoordig al verboten is, waarom trek jij je bek dan niet tegen anderen open? Want ik zie hier op maroc.nl al de ene na de andere onmogelijke scenarios worden bedacht door moslimhater, kan je nagaan wat er op andere sites staat. Trek er op uit 151Jess, verbeter de prikwereld!



[vertrouwelijke-toon-modus]
Weet je wat ik denk, Lennart? Dat zowel Berg als Pearl gewoon een nieuw leven wilde beginnen, en dankzij de Amerikaanse geheime dienst nu ergens als John Smith en Pete Poop in een paradijselijk oord de bloemtjes buiten zetten. Die weelde hielden ze aan hun medewerking over om de verlichte islamisten, zoals jij ze noemt, in een kwaad daglicht te zetten. [/v-t-m] [/B] [/quote]

Wie weet.

lennart
16-05-04, 15:59
Geplaatst door 850
Simon is n vaste klant van maroc.nl en je wist heel goed dat hij het niet serieus bedoelde..........
Zwarte-antisemiet-Schaap daarintegen was wel serieus met zn debiele belediging..........
En het maakt niet uit wie er antisemitische opmerkingen maken. Of het nu Marokkies zijn of kaaskoppies.........tis net zo erg.......

Toen ik hier op Maroc.NL aankwam in 2002 was er een enquete geplaatst door iemand van joods.nl waarin werd gevraagd: "Zijn Simon en Donna anti-semieten".

Van Donna weet ik inmiddels dat dit duidelijk niet zo is, maar van Simon weet ik dat nog zo net niet.

Mij maken anti-semitische opmerkingen zowiezo niets uit [vrijheid van meningsuiting enzo], maar als jullie autochtone en andere Joden, zonodig anti-semitisme willen aan wakkeren door bij elke Marokkaanse scheet anti-semitisme te schreeuwen, zal ik in elk geval goed opletten dat jullie autochtone en andere Joden zelf geen anti-semitische opmerkingen maken. Simon is hier al diverse malen aan te buiten gegaan, zoals in deze topic waarin het woord zionist niet in voorkwam, totdat Simon er meer op de proppen kwam.

En ook jij balanceert regelmatig op het randje van anti-semitisme.

Zwarte Schaap
16-05-04, 16:00
Geplaatst door 850
:slapen:

Die opmerking van jou was niet alleen idioot maar ook nog eens antisemitisch............
Dat jij meteen op je mini-pikkie bent getrapt wanneer ik daar opmerkingen over maak wil nog niet zeggen dat je geen hypocriete antisemiet bent. Naast de bekende scheld salvo's en beledigingen maak je je ook nog eens schuldig aan antisemitische troep.
Al met al ben je een naar vervelend antisemitisch ventje met een bord voor je kop en een bekrompen geest............
:duim: Way to go Schaapie............

Ik daag je uit leugenaar om te bewijzen dat het een anti-semitische reaktie was. Je bent walgelijk bezig met je vuile spelletjes.

Kom maar op met je bewijs leugenaartje.

Zwarte Schaap
16-05-04, 16:02
Geplaatst door lennart
Toen ik hier op Maroc.NL aankwam in 2002 was er een enquete geplaatst door iemand van joods.nl waarin werd gevraagd: "Zijn Simon en Donna anti-semieten".

Die enquete had ik geplaatst.

S@deeQ.
16-05-04, 16:03
Geplaatst door lennart
En ook jij balanceert regelmatig op het randje van anti-semitisme.

:zegniets: ik heb altijd al , het vermoeden gehad dat het een zionist is met een geheime agenda . :verward:

Zwarte Schaap
16-05-04, 16:04
Geplaatst door 850
Simon is n vaste klant van maroc.nl en je wist heel goed dat hij het niet serieus bedoelde..........
Zwarte-antisemiet-Schaap daarintegen was wel serieus met zn debiele belediging..........
En het maakt niet uit wie er antisemitische opmerkingen maken. Of het nu Marokkies zijn of kaaskoppies.........tis net zo erg.......

Je stelling blijft zwak zolang je niet kunt bewijzen dat ik een anti-semitische stuk geplaatst heb en alleen maar op deze leugenachtige voet blijft doorgaan.

lennart
16-05-04, 16:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die enquete had ik geplaatst.

Ah serieus... Wat was de uitkomst eigenlijk?

Was Simon een anti-semiet?

lennart
16-05-04, 16:07
Bedrijf waar Nick Berg voor gewerkt zou hebben in Iraq, is niet ingeschreven in de Amerikaanse staat waar het gevestigd zou zijn:

http://www.sianews.com/modules.php?name=News&file=article&sid=1716

850
16-05-04, 16:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik daag je uit leugenaar om te bewijzen dat het een anti-semitische reaktie was. Je bent walgelijk bezig met je vuile spelletjes.

Kom maar op met je bewijs leugenaartje.

Aan hypocriete Zwarte-Antisemiet-Schaap,

Zionisten wereldwijd verdenken en beschuldigen van een samenzwering om de islamitische wereld te ontmenselijken om zo hun misdaden te bagataliseren is antisemitisch.

lennart
16-05-04, 16:12
Goed stuk van de WSWS over Nick Berg:
http://www.wsws.org/articles/2004/may2004/berg-m14.shtml

Zwarte Schaap
16-05-04, 16:14
Geplaatst door lennart
Ah serieus... Wat was de uitkomst eigenlijk?

Was Simon een anti-semiet?

De uitkomst zou ik niet zo serieus nemen. Wat wel interressant was aan die enquete was de voorspelling dat zionistische prikkers hier doelbewust marokkanen uitlokten tot anti-semitische uitspraken en die systematisch naar het Midi doorstuurden om zo de gevallen van anti-semitisme kunstmatig hoog hielden.

De problemen met het MIDI zijn bekend.

Klik hier voor de desbetreffende topic (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?threadid=32181)

Zwarte Schaap
16-05-04, 16:17
Geplaatst door 850
Aan hypocriete Zwarte-Antisemiet-Schaap,

Zionisten wereldwijd verdenken en beschuldigen van een samenzwering om de islamitische wereld te ontmenselijken om zo hun misdaden te bagataliseren is antisemitisch.

Slaap lekker en droom zacht.

lennart
16-05-04, 16:28
The Video Was Uploaded From London, Not Iraq

After several hours of research, JackBlood.com has learned the web addresses for the ‘Islamic Websites’ that posted the Nick Berg decapitation video. The website addresses are www.al-asnar.net and www.al-asnar.biz . Both websites have apparently been disabled by 'authorities.' The location of the web server is reportedly in Malaysia. However, the addresses of the publishers for these sites are located in London, England and Nurnberg, Denmark.

The addresses began to disappear from the internet listings as we reported this development on The Power Hour Radio Show. Apparently, ‘Big Brother’ had been listening to the show and didn’t like the news at all.

The location of the publishers for al-ansar.net appears to be at an Arab Press Building, which appears to be shared by different Arab news publications. The name of the organization is the Arab Press House. The building is apparently the headquarters for news magazines such as, Al Jamilla, Sayidaty, and Al Majallah among others.

The London address is the following:

www.al-ansar.net

Arab Press House

Abdel Rahman al-Rashed

184 High Holborn, WCIV78P, London

tel. 020 78318181

The other address is located in Nurnberg, Denmark. It apparently belongs to a man named Omar AbuOmar. His email address is:

[email protected] .

The complete mailing address is the following:

www.al-ansar.biz

Omar AbuOmar
New Dream St. 33
Nurnberg, Denmark, 42114

Phone: +965.15441211
Email: [email protected]

Al Majallah is trouwens de bron van diverse berichten over Al-Qa'ida die verder niet gecontrolleerd kunnen worden. Interessant ook is het enorme aantal "Al-Qa'ida" relateerde activiteiten er in de UK plaatsvinden. Zo bleek laatst ondermeer dat een "leider" van de Europese "Al-Qa'ida" tak voor MI5 heeft gewerkt.

lennart
16-05-04, 17:01
Interessant links ook op rumormillnews:
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=48910

Het interessantste vind ik wel de link tussen "Prometheus", het bedrijf waar Nick Berg voor gewerkt heeft in Iraq, en George Soros [die er alles aan doet om af te komen van Boesj]. Gezien het feit dat Nick Berg in Iraq werkte als "communicatiedeskundige" en ondermeer heeft gewerkt in de Iraakse gevangenissen, is het mogelijk dat de fotos uit Abu Graibh bij kranten terecht zijn gekomen door de handywork van Nick Berg.

lennart
16-05-04, 17:15
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Ach, een aantal scenario's? Je klinkt al iets minder overtuigd dan eerst.

Wie zegt dat ik ooit overtuigt ben van wat ik schrijft? Het gaat erom dat de leugens van de Amerikanen zo over duidelijk zijn, dat hun uitleg simpelweg niet als waar aangenomen kan worden. Dus moet ik wel alternatieve scenarios en bronnen aan boren om de waarheid geen geweld te doen.


Ik mis alleen in jouw, eh... scenario's nog Bolleke de Beer als mogelijke dader van de onthoofding. En onderschat Tinkerbell niet. Als die de voet werd dwars gezet, kon ze ook flink uithalen.


En Tinkerbell is in jouw wereld ook vast een anti-semitische filmfiguur.. net als Jesus :rolleyes:

barneveld
16-05-04, 17:23
waar kan ik kippenvoer kopen????

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

lennart
16-05-04, 17:26
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Oh gij, zelf benoemde cipier van de waarheid: zolang je je daders maar in de niet-islamitische hoek blijft zoeken vind ik het best.

Daar zorg jij toch wel voor? Of anders biedt Simon zich wel aan als zelfbenoemde vervolger van moslims wereldwijd en Marokkaanse anti-semieten op Maroc.NL in het bijzonder. :rolleyes:

barneveld
16-05-04, 17:30
Daar zorg jij toch wel voor?





ik doe niets

850
16-05-04, 17:59
Geplaatst door lennart

Mij maken anti-semitische opmerkingen zowiezo niets uit [vrijheid van meningsuiting enzo], maar als jullie autochtone en andere Joden, zonodig anti-semitisme willen aan wakkeren door bij elke Marokkaanse scheet anti-semitisme te schreeuwen, zal ik in elk geval goed opletten dat jullie autochtone en andere Joden zelf geen anti-semitische opmerkingen maken.

Blijkbaar maakt antisemitisme jou wel veel uit want je loopt erg zielig te doen in deze topic over dat Simon strafpunten moet krijgen en dat ie antsemitistische opmerking loopt te maken.

Ik heb ook moeite met dom geschreeuw van prikkers die racistisch lopen te kwekken over joden. Maar ik maak geen onderscheid tussen allochtonen en autochtonen waar jij wel erg druk mee bezig schijnt te zijn. Vreemde vorm van selecteren........

Ga vooral door met andere prikkers in de gaten te houden. Doe wat je niet laten kunt. Je bent al flink bezig om Simon irritant in zn nek te hijgen en m lastig te vallen met fake beschudigingen over antisemitisme.
Voor Zwarte-Antisemiet-Schaap schijt je natuurlijk veel te veel bagger om het tegen hem te zeggen.

En ook jij balanceert regelmatig op het randje van anti-semitisme.
Nee hoor wees maar niet bang ik zit niet op de grens. Van mij zul je geen antisemitisme tegenkomen. Ik loop af en toe prikkers te jennen, en te provoceren en te zieken maar van antisemitisme kun je me niet beschuldigen.

Simon
16-05-04, 18:09
Geplaatst door lennart
Toen ik hier op Maroc.NL aankwam in 2002 was er een enquete geplaatst door iemand van joods.nl waarin werd gevraagd: "Zijn Simon en Donna anti-semieten".

Die topic was van Zwarte Schaap, niet door iemand van joods.nl. En hij deed dat omdat ik op joods.nl voor anti-semiet werd uitgemaakt omdat ik wat kritische artikelen over Israel had geplaatst.

Voor de rest zal je oeverloos kinderachtig gezeur wel voortkomen uit het feit dat ik indertijd een klacht heb ingediend toen beheer hier een anti-semitische bijdrage niet wou verwijderen. Maar ik hoef mij niet aan jou te verantwoorden en zal dat verder ook niet doen.

lennart
16-05-04, 18:13
Geplaatst door 850
Blijkbaar maakt antisemitisme jou wel veel uit want je loopt erg zielig te doen in deze topic over dat Simon strafpunten moet krijgen en dat ie antsemitistische opmerking loopt te maken.

Sommige mensen kunnen gewoon niet lezen denk ik.

Lees het volgende nog eens heel goed, en je weet meteen waarom ik Simon aanpak op zijn anti-semitisme:

"maar als jullie autochtone en andere Joden, zonodig anti-semitisme willen aan wakkeren door bij elke Marokkaanse scheet anti-semitisme te schreeuwen, zal ik in elk geval goed opletten dat jullie autochtone en andere Joden zelf geen anti-semitische opmerkingen maken."




Ik heb ook moeite met dom geschreeuw van prikkers die racistisch lopen te kwekken over joden. Maar ik maak geen onderscheid tussen allochtonen en autochtonen waar jij wel erg druk mee bezig schijnt te zijn. Vreemde vorm van selecteren........


Ik ben van mening dat jullie autochtonen en andere Joden juist anti-semitisme opwekken, door jullie domme gekakel over anti-semitisme.



Ga vooral door met andere prikkers in de gaten te houden. Doe wat je niet laten kunt. Je bent al flink bezig om Simon irritant in zn nek te hijgen en m lastig te vallen met fake beschudigingen over antisemitisme.


Fake? Op Joods.nl was men twee jaar geleden nog overtuigd dat Simon een anti-semiet is, dus fake?



Voor Zwarte-Antisemiet-Schaap schijt je natuurlijk veel te veel bagger om het tegen hem te zeggen.


Zwarte Schaap is een correcte prikker, al zou iets meer humor zijn posts wat aangenamer maken.



Nee hoor wees maar niet bang ik zit niet op de grens. Van mij zul je geen antisemitisme tegenkomen. Ik loop af en toe prikkers te jennen, en te provoceren en te zieken maar van antisemitisme kun je me niet beschuldigen.

Dat zou je toch eigenlijk niet moeten zeggen; maar het is nu in elk geval duidelijk dus dat het jou erom gaat om anti-semitisme op te wekken op Maroc.NL. Daarmee ben jij dus ondermeer verantwoordelijk voor anti-semitisme. Ik hoop dat je trots bent op jezelf.

lennart
16-05-04, 18:14
Geplaatst door Simon
Die topic was van Zwarte Schaap, niet door iemand van joods.nl. En hij deed dat omdat ik op joods.nl voor anti-semiet werd uitgemaakt omdat ik wat kritische artikelen over Israel had geplaatst.

Dit heeft ZS inmiddels ook al verteld.. Je hebt toen trouwens meer dan 40 stemmen gekregen dat je een anti-semiet was/bent.

Simon
16-05-04, 18:17
Geplaatst door lennart
Dit heeft ZS inmiddels ook al verteld.. Je hebt toen trouwens meer dan 40 stemmen gekregen dat je een anti-semiet was/bent.

rot toch op eikel

850
16-05-04, 18:28
Geplaatst door lennart

Sommige mensen kunnen gewoon niet lezen denk ik.

Ik ben van mening dat jullie autochtonen en andere Joden juist anti-semitisme opwekken, door jullie domme gekakel over anti-semitisme.

Jullie autochtonen? Ga toch weg met je blinde obsessie voor n schijdslijn tussen allochtonen en autochtonen.



Fake? Op Joods.nl was men twee jaar geleden nog overtuigd dat Simon een anti-semiet is, dus fake?

Fake ja. En joods.nl ken ik te slecht om te kunnen oordelen of zij gelijk hebben maar ik neem ze niet zo serieus.
Maar het ging om jouw slappe gedrag om Simon te beschuldigen van antisemitisme, niet om joods.nl


Dat zou je toch eigenlijk niet moeten zeggen; maar het is nu in elk geval duidelijk dus dat het jou erom gaat om anti-semitisme op te wekken op Maroc.NL. Daarmee ben jij dus ondermeer verantwoordelijk voor anti-semitisme. Ik hoop dat je trots bent op jezelf.
Ja lennart ik ben daar verantwoordelijk voor. Ik ben n kaaskop met n voorliefde voor zionisme en die n hekel heeft aan Marokkanen en ze in n kwaad daglicht wil zetten. Ook probeer ik ze af te schilderen als antisemieten.
You got me.
:wohaa:

lennart
16-05-04, 19:27
Geplaatst door 850
Jullie autochtonen? Ga toch weg met je blinde obsessie voor n schijdslijn tussen allochtonen en autochtonen.

Ik ben nu ook al verantwoordelijk voor de scheidslijn tussen allochtonen en autochtonen? Ik gebruik die woorden nauwelijks, tenzij ik natuurlijk hypocriete autochtonen op hun anti-semitisch gedrag wil wijzen.


Fake ja. En joods.nl ken ik te slecht om te kunnen oordelen of zij gelijk hebben maar ik neem ze niet zo serieus.
Maar het ging om jouw slappe gedrag om Simon te beschuldigen van antisemitisme, niet om joods.nl

Slap? Ik doe hetzelfde als jij doet... Met je slappe gelul over anti-semitisme. Gelukkig geef ik nog duidelijk aan wat mijn doel is; jij zit gewoon schijnheilig mee te lullen op maroc.nl en ondertussen ben jij bezig met Marokkanen te provoceren... oh oh oh, wat zal je een lol hebben.




Ja lennart ik ben daar verantwoordelijk voor. Ik ben n kaaskop met n voorliefde voor zionisme en die n hekel heeft aan Marokkanen en ze in n kwaad daglicht wil zetten. Ook probeer ik ze af te schilderen als antisemieten. You got me.
:wohaa: [/B]

Marokkanen in kwaad daglicht zetten? Ik geloof dat je ogen, danwel je hersenen je weer eens in de steek laten. Ik stel heel duidelijk dat jij verantwoordelijk bent voor de anti-semitisme die jij aan het kweken bent. Ik heb het niet over het "in een kwaad daglicht" zetten van Marokkanen, ik heb het over jouw rol als kweker van anti-semitisme onder Marokkanen; jij geeft Joden een slechte naam bij Marokkanen. Ik walg van jullie soort anti-semieten.

lennart
16-05-04, 19:27
Geplaatst door Simon
rot toch op eikel

Jij ook, met je walgelijke antisemitische opmerkingen.

Mahden
16-05-04, 20:27
Simon ken ik nu al zo'n 2 jaar,

en ik heb hem bewonderd over het feit dat hij zolang geen strafpunten had terwijl hij best wel een flink moslim onleuke waarheid ten toon spreidt.

als het moet is hij ook kritisch tov Israel en de orthojoden.

een hele respectable gast, die Simon, de laatste der Mohammikanen


maar ja, voor sommigen is het ook nooit goed,


en Joods.nl forum heeft elle lange tenen !!

Ga zo door Simon,

groet,
Idriss

850
16-05-04, 21:57
Geplaatst door Mahden
Simon ken ik nu al zo'n 2 jaar,
groet,
Idriss

Wat was je vorige nick dan?

jaguar
17-05-04, 00:17
javascript:smilie(':kotsen:')

Wat een smakeloze posting. Ik kan me geen enkele reden voorstellen waarom je iemand onthoofd en dit ook nog eens publiek gaat maken door te filmen en op internet te zetten. Ook heel leuk voor de familie.


Al spioneerde hij voor honderd geheime diensten........Zojuist doe je niet, zelfs als je van mening bent dat je in oorlog bent, dan is dat geen enkele reden om elk gevoel van moreel besef te verliezen.

Overigens geloof ik niet al die complottheorieën, en zijn deze m.i. alleen bedoeld om "het minder erg te maken".

Die man die Nick Berg onthoofdde is volgens mij gek en altijd gek geweest. Zulke mensen kunnen zich alleen profileren in een extremistische club. Of het nu Al-Qaeda, RAF, IRA of het dierenbevrijdingsfront is. Alleen daar valt hun debielheid niet op.

Rest In Peace Nick Berg :droef:

Ron Haleber
17-05-04, 08:43
Ik begon ermee Simon te verwijten dat hij een mening over de voor propaganda-doeleinden gebruikte Berg-video had, zonder zich in de aangedragen stukken te willen verdiepen.

Simon bevestigde mij daarop nogmaals zijn desinteresse en is daarom geen gesprekspartner meer - zeker niet voor Lennart...


Ik merkte dat op de andere topics over Berg dat een meerderheid kritiekloos in de Bush-propaganda trapte en begon toen dit topic toen zelfs de NPS aan censuur ging lijden...

Hoewel ik zelf als het nodig is, ook wel eens tegenargumenten tegen Lennart zie, is het mij erg duidelijk dat het afseiken van Lennart door Nobel, Taouanza, 850 en de anderen op dit topic zeer onterecht is.

Bij voorbeeld dat Taouanza die enkel Metro leest, nog wel als Marokkaanse Lennart argumentloze verwijten maakt, is onbegrijpelijk.


Lennart is de enige die uiterst informatieve stukken aansleept. Ik krijg sterk de indruk dat niemand die stukken leest want niemand gaat er op in. Dan wordt het afseiken van Lennart wel uiterst goedkoop en ergerlijk!

Met name omdat Lennart zich over Berg niet in wilde complotten verliest maar heel zakelijk materiaal aandraagt. Mijn topic-titel dat Berg met de intelligence van doen heeft, was mijn these. Lennart laat dat zelfs in het midden...



Het is duidelijk dat we omwille van "onze jongens in Irak" door de Nederlandse media behoorlijk schandalig bedrogen worden. Enkel een programma als van het IKON over de voorgeschiedenis van het Amerikaanse martelen via een opleidingsschool gaf strutureel weerwerk. Maar ook dit lieten de prikkers links liggen...

De zaak Berg is een schoolvoorbeeld van hoe de NL-media de Irak-oorlog propagandistisch uitmelken .


Het lijkt mij - overgeleverd als we in oorlogstijd zijn aan de corrupte nieuwsvoorziening van (ook) de Nederlandse media dat we over het bedrog moeten discussiëren... En niet iemand afseiken die waardevol materiaal aanvoert!

Het was toch al duidelijk dat de media van islam, de Arabische wereld e.d. allang een caricatuur maken...

Lennart :duim:

Ron Haleber
17-05-04, 17:27
In de stukken die Lennart linkte, vielen mij onder meer de volgende passages op die de erg dubieuze slachtofferrol van Berg duidelijk maakten en die manipulatie van de kant van Bush's intelligence meer dan aannemelijk maakt.

Reacties als van jaguar zijn dus erg naif...


Men moet overigens niet denken dat ik het met Lennart steeds eens ben. Zo in het geval van Zwarte Schaap die volgens Lennart "correct" zou zijn.

Het stoort mij heel erg dat ZS weer nu n.a.v. Irak een hinderlijk moralistisch topic opstart vanuit zijn bekende voorkeur voor "keldersletten-stories" - een soort Henk van der Meiden-truc om de mensen via sensatie met hun emoties af te leiden van wat er in Irak en Palestina met de moslims gebeurt...

Het gruwelijk onrecht in de wereld herleiden tot moralistisch gezever, dat is niet mijn pakkie an... Dacht trouwens dat Lennart ook niet van die tijdschriften als Privé geniet...?

Maar ik heb een wapenstilstand met Zwarte Schaap gesloten om de prikkers bij de les te houden van het vuile spel van de USA en ga daar dus niet verder op in. Ieder doet maar wat hij niet laten kan...




-----------------------------------------------------

http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=48910

I cannot help wondering also if Nick was in Iraq to set up a way to
intercept communications and therefore get evidence to get Bush out of
office with, with names like Soros coming up and Clarke etc, and with
his father being SO anti-Bush.

Anyway I wonder IF THIS is why they stopped all the soldiers e-mail in
and out of the country for a while because BERG had set up a system to
intercept it to hang Bush.

Halliburton Pulling the Plug on GI Communications
http://www.kathryncramer.com/wblog/archives/000549.html

Also, in his e-mails home Berg talked about going to see his uncle in
Mosul and that he got his e-mail set up. Was this code for the fact that
he had the system in place to intercept all military e-mail in Iraq?

He also said in one of his e-mails home that he was working in Abu
Gharib and that he was taking "some nice pictures" there while working
high up on the tower, or something like that, was this code for the fact
that he was in on the whole "torture" picture scandal?

--------------------
http://www.wsws.org/articles/2004/may2004/berg-m14.shtml

If the American government is to be believed, no US agency then took any further interest in his activities or well-being until it was apparent he had disappeared. No satisfying answers have been given to obvious questions. Were Berg’s movements in Iraq being monitored by American intelligence? Why was he detained and on whose orders? Was he under surveillance after he was released on April 6? If he was, how did he come to be kidnapped in the centre of Baghdad?

Throughout this week, Berg’s father Michael has repeatedly denounced the Bush administration for complicity in his son’s death. He told Boston radio station WBUR on Tuesday: “[W]hat cost my son his life was the fact the US government saw fit to keep him in custody for 13 days without any of due process or civil rights and released him when they were good and ready. It goes further than Donald Rumsfeld. It’s the whole Patriot Act, it’s the whole feeling in this country that rights don’t matter any more because there are terrorists about. Well in my opinion ‘terrorist’ is just another word like ‘communist’ or ‘witch’ and it’s a witchhunt and this whole administration is just representing something that is not America.”

Mahden
17-05-04, 18:52
Geplaatst door 850
Wat was je vorige nick dan?


je kunt wel aan de gang blijven met namenwisselen hier !





De zaak Berg is een schoolvoorbeeld van hoe de NL-media de Irak-oorlog propagandistisch uitmelken .

Hij spreekt inderdaad lekker voor zichzelf, daar hoef je niets meer aan toe te voegen !!

bale hè !

Simon
17-05-04, 19:46
Geplaatst door Ron Haleber
Simon bevestigde mij daarop nogmaals zijn desinteresse en is daarom geen gesprekspartner meer - zeker niet voor Lennart...


Ach ik vind het gewoon niet zo interessant om daar veel tijd in te steken of dat de waarheid is of niet. Je komt daar nu eenmaal moeilijk achter. Zeker als het om mensen met bivakmutsen gaat. Het kan over een jaar wel een vergelijkbaar verhaal met de couveuse babies blijken te zijn van Golfoorlog I verzonnen door een PR Bureau of het kan toch authentiek blijken en het werk van extremisten.

Wat ik wel interessant vind is het verhaal in de New Yorker. Dat zal ik hier plaatsen maar is wel lang.

Ron Haleber
18-05-04, 08:21
Geplaatst door Simon

Wat ik wel interessant vind is het verhaal in de New Yorker. Dat zal ik hier plaatsen maar is wel lang.

Dat artikel is al een paar dagen in de publiciteit en de feiten ervan worden betwist door het Pentagon.

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=97233

Goed dat je het artikel - dat niet vertaald zal worden - plaatste. Ben wel erg benieuwd naar jouw commentaar erop...?



Mij viel op dat een zogenaamd "wetenschappelijk" boek uit de jaren zeventig dat ik op de plank heb staan, zo'n centrale rol heeft kunnen spelen... Ook in Nederland werd dit boek wel serieus genomen met name door fans van Bernard Lewis die ook zo'n bron voor de neocons is.

Het zou interessant zijn uit te zoeken in hoeverre deze Israëlier door mensen als David Pinto en consorte is gebruikt om tot hun threoriën over Marokkanen te komen...




The notion that Arabs are particularly vulnerable to sexual humiliation became a talking point among pro-war Washington conservatives in the months before the March, 2003, invasion of Iraq. One book that was frequently cited was “The Arab Mind,” a study of Arab culture and psychology, first published in 1973, by Raphael Patai , a cultural anthropologist who taught at, among other universities, Columbia and Princeton, and who died in 1996. The book includes a twenty-five-page chapter on Arabs and sex, depicting sex as a taboo vested with shame and repression. “The segregation of the sexes, the veiling of the women . . . and all the other minute rules that govern and restrict contact between men and women, have the effect of making sex a prime mental preoccupation in the Arab world,” Patai wrote. Homosexual activity, “or any indication of homosexual leanings, as with all other expressions of sexuality, is never given any publicity. These are private affairs and remain in private.” The Patai book, an academic told me, was “the bible of the neocons on Arab behavior.” In their discussions, he said, two themes emerged—“one, that Arabs only understand force and, two, that the biggest weakness of Arabs is shame and humiliation



In elk geval noemt Edward Said - "Culture and Imperialism" cf. pag 260 - het in een adem met Lewis boek "The political language of Islam" en met Patricia Crone en Pryce-Jones.

Het gaat om boeken die "wear the clothing of scolarship" maar die die Arabieren willen fixeren op een hen door het kolonialisme toegemeten 'essentie' van gewelddadigheid etc..

Simon
18-05-04, 09:53
Geplaatst door Ron Haleber
Dat artikel is al een paar dagen in de publiciteit en de feiten ervan worden betwist door het Pentagon.

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=97233

Goed dat je het artikel - dat niet vertaald zal worden - plaatste. Ben wel erg benieuwd naar jouw commentaar erop...?


Het artikel was gisteren uitgebreid aan de orde in NOVA. Inderdaad wordt de journalist hard aangevallen door het Pentagon. Op CNN is vanuit Pentagon bronnen gemeld dat het een zeer onzorgvuldig artikel is door een fantast geschreven. Ik denk zelf dat het een goede weergave is van de waarheid. Vooral door de interne bronnen bij de CIA en het Pentagon die hij gebruikt heeft. Het is een zeer gerenommeerde journalist en daarom geloof ik ook dat die bronnen bestaan. Overigens schijnen deze week vergelijkbare artikelen in Newsweek en de New York Times te verschijnen. Men verwacht in de USA dat er toch alsnog koppen gaan rollen en die stemmen gaan nu zelf in de Republikeinse Partij op. De geheime afdeling binnen het Pentagon die zich met de jacht op terroristen bezig houdt bestaat natuurlijk nog steeds en getuigen mogen ook niet voor de Senaatscommissie over deze afdeling getuigen gezien het "top secret"karakter van deze afdeling. Dat maakt dat onthullingen in dit kader afhankelijk zullen blijven van anonieme inside bronnen. En dat maakt ook dat Rumsfeld nooit de gehele waarheid zal vertellen voor een dergelijke commissie.

Mahden
18-05-04, 10:10
Simon said:
De geheime afdeling binnen het Pentagon die zich met de jacht op terroristen bezig houdt bestaat natuurlijk nog steeds en getuigen mogen ook niet voor de Senaatscommissie over deze afdeling getuigen gezien het "top secret"karakter van deze afdeling. Dat maakt dat onthullingen in dit kader afhankelijk zullen blijven van anonieme inside bronnen. En dat maakt ook dat Rumsfeld nooit de gehele waarheid zal vertellen voor een dergelijke commissie.



Liever een vrije wereld die met nog wat geheimen rondloopt,
dan een vrij terrorisme dat met nog wat "leuke" geheimen rondloopt !

It's either us or them !

ook voor hen (de draken) !

Tomas
18-05-04, 10:36
Geplaatst door Mahden
Liever een vrije wereld die met nog wat geheimen rondloopt,
dan een vrij terrorisme dat met nog wat "leuke" geheimen rondloopt !

It's either us or them !

ook voor hen (de draken) !

Ja, ja... Dus voor jou is de hele oorlog in irak uiteindelijk niets anders dan "zij tegen ons".

En je zit er niet mee dat er van alle nobele redenen om aan dit fenomeen te beginnen door "ons" geen een waar bleek te zijn?

Simon
18-05-04, 10:43
Geplaatst door Mahden
Liever een vrije wereld die met nog wat geheimen rondloopt,
dan een vrij terrorisme dat met nog wat "leuke" geheimen rondloopt !

It's either us or them !

ook voor hen (de draken) !

In nederland bestaat democratische contrôle op hetgeen de geheime dienst van ons land uitvreet d.m.v. de 'commissie stiekem'. Ik vrees dat er na 11/09 in de USA ontwikkelingen gaande zijn die zich aan iedere democratische controle onttrekken.

Mahden
18-05-04, 10:44
er zijn massagraven gevonden en waarschijnlijk liggen de chemische wapens nog in het verschiet

Xarin !

Mahden
18-05-04, 10:46
Geplaatst door Simon
In nederland bestaat democratische contrôle op hetgeen de geheime dienst van ons land uitvreet d.m.v. de 'commissie stiekem'. Ik vrees dat er na 11/09 in de USA ontwikkelingen gaande zijn die zich aan iedere democratische controle onttrekken.

elke rechtstaat en democratie behoort een commissie stiekum te hebben !


see

Dangers to an Open Society

van Karl Popper (uit 1945)

Ron Haleber
19-05-04, 01:19
Om antwoord te geven op de vele onzin die te berde wordt gebracht, nog de volgende teksten om te begrijpen dat er van de Berg-video niets klopt!

-------------------------------------------

Die onthoofding van die Amerikaan is NIET DOOR IRAKEZEN(AL Qaida) gebeurt maar door HUN ZELF ! Ze vermoorden een eigen landgenoot om deze leugen de wereld in te helpen. Ze laten de familie van de overledene met verdriet achter. WAAROM om hun eigen gezicht niet te verliezen. Maar nu de waarheid boven water is zal iedereen zien dat Bush en zijn propaganda machine leugenaars zijn. De bewijzen hiervoor kan je op deze site vinden

http://www.infowars.com/print/iraq/berg.htm

In het kort een paar punten

1. In de video zeggen de irakezen dat ze wraak nemen op de mishandeling van iraakse gevangen. Die video is 2 weken geleden 'opgenomen'. De foto's van die mishandelde gevangenen zijn vorige week langsgeweest.

2. Ze lezen een verklaring voor dat op papier is geschreven. Het staat in het Arabisch. Ze lezen van LINKS NAAR RECHTS.

3. Het geluid van de irakezen is gedubt. Het geschreew van de amerikaan is gedubt( het lijkt op een vrouw )

4. Er zitten tijdsverschillen in de bandopname en is hevig ge-edit.

5. Die amerikaan wordt onthoofd. Maar is vrijwel geen bloed op de handen van de slachters.



-----------------------------

http://www.infowars.com/print/iraq/berg.htm

We have received several emails from listeners questioning what really happened including this one:

me and a friend were discussing recent news events and trying to piece together the information presented to us, thought you might want to look into this further, they said in the news that nicholas berg was killed 2 weeks ago (i think), however in the video the culprits who killed him said they were "avenging iraqi prisoner abuse" but those photos weren't released until last week, so my question is how is that even a possible motive if he was killed prior to the abuse photos being released?? maybe i am misinformed but thought id ask the question to someone who would look into it

And this one:

Hey Alex, I know people like me who have learned not to trust our government tend to see a conspiracy under every rock. With that said... The picture the media is now showing of the guy the terrorist beheaded as revenge for what went on in the Iraqi prisons looks odd to me. If you look at the men dressed in black, they all seem well fed. Actually most look fat. That bothers me, because these guys are fighting a war and eating on the run. They are constantly on the move and should be either very fit and trim or scrawny and malnourished because of the same reasons. One thing they should not be is fat like couch potatoes. If you look at all of the photos of the prisoners who were naked who supposedly were just plucked of the street, most of them are thin. Just an observation Alex

And this one:

1) extremely convenient "wag the dog" timing at the height of furor
regarding U.S. torture of Iraqis

2) CNN poll question: "Is the Berg killing a reason for withholding any
remaining Iraq prisoner abuse pictures?" Bush has been reported to be
struggling with question of whether Pentagon should release additional
torture photos. Given that the alleged decapitation of Berg was allegedly
prompted by the first wave of torture photos, Bush could now cite "national
security" issues for witholding additional materials.

3) Berg's last known whereabouts was in U.S. custody.

4) Berg shown in video wearing orange jumpsuit known to be of U.S. issue
(compare with pictures at Guantanamo).

5) Berg mysteriously captured by Al-Quaeda (still wearing jumpsuit). Either
he escaped from U.S. captors or U.S. let him out -- with orange suit and
all -- to be immediately apprehended by Al-Quaeda (before he had a chance to
change).

6) Tape obviously spliced together and heavily edited. Goes from a) Berg
sitting in chair talking about family, to b) Berg sitting on floor with
hooded "militants" behind, to c) blurry camera movement, to d) almost
motionless Berg on floor as head cut off.

7) Audio clearly dubbed in.

8) "Arab" reader flips through pages of "statement" and keeps ending up on
the same page. Perhaps doesn't even known enough Arabic to recognize what
page he's on?

9) "Arabs" have lily-white hands and (other exposed) skin.

10) "Arabs" have Western-style body posture and mannerisms.

11) When Berg decapitated, there was almost no blood. If Berg were still
alive at this point, with the cut starting at front of throat, blood would
have been spraying everywhere. Berg's severed head, the floor, Berg's
clothes, and even the hand of the "Arab" who decapitated Berg had no visible
blood on it.

12) Berg's body didn't move while on the ground. Although held down, Berg
would have tried to instinctively wiggle and writhe away from captor's grip.

13) Camera angle made it impossible to see if Berg's eyes were even open.

14) Alleged "scream" from Berg sounded to be that of a woman and was clearly
dubbed in.

15) Berg goes to great trouble to identify himself, providing information
about his family. Why? To elicit greater sympathy? Or to provide a
positive ID. FBI visited Berg family in an attempt to "verify his
identity". Guy in video looks very little like Berg photos provided by
family.

I believe that Berg (or this lookalike character) was first killed (perhaps
by lethal injection, poisoning, etc.), then decapitated after dead (explains
lack of blood spraying everywhere). Berg was killed by Al-Quaeda (known to
be a CIA - Mossad joint venture). Berg video released at height of furor
over U.S. torture of Iraqis and just before Bush was to decide whether to
release additional torture videos. Now torture videos will be witheld from
public for reasons of national security. Now "patriots" everywhere will
laud the virtues of U.S. torture of "enemies". Sensitivity level of public
gets heightened in terms of what's acceptable treatment of prisoners.
Juxtaposed with decapitation, piling naked men into pyramid is nothing.
Such treatment will be considered more and more acceptable even in domestic
situations. George W. Bush sleeps well tonight while Berg family lives in
torture. Serves Berg's father right for opposing Bush and the war of
aggression against Iraq.

Jeff Rense has compiled some important information on Berg's detainment and questioning what really happened in his article, " Why Did The US Take
Custody Of Nick Berg?"

Two things are for sure:

First, Berg parents feel that their son was abandoned and betrayed by the US Government.

Second: NeoCons have already started to use Nick Berg's murder to justify torture and more war

Related Articles:

taouanza
19-05-04, 08:45
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Ron, jij superdetective, ik had 't al eerder gemeld. Amerikanen zijn echt wel in staat tot het produceren van een nepfilmpje zonder dit soort in het oog springend bewijsmateriaal.
Ik kan nauwelijks geloven dat je zo stom bent. Jurassic Park gezien, toevallig? Amerikanen kunnen al naadloos een filmpie in elkaar zetten zelfs zonder een echte acteur erin. Dat had je goede vriend Steven Spielberg je ook wel kunnen vertellen. Dus please, bespaar me je 'inzichten' en je bewijsmateriaal. Iedereen met een beetje verstand van computer-animaties ligt slap van het lachen bij dit geleuter.
(Had je zelf ook wel kunnen bedenken).

Oh please, want er zijn geen mensen die kunnen zien dat het uit een computer komt?
En Amerikanen mogen dan zoveel kunnen ze blijven wel dezelfde stomme fouten maken. Mischien arrogant of mischien omdat ze toch weten dat ze met alles wegkomen dus waarom zouden ze extra moeite doen?

Ron Haleber
20-05-04, 03:36
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Ron, jij superdetective, ik had 't al eerder gemeld. Amerikanen zijn echt wel in staat tot het produceren van een nepfilmpje zonder dit soort in het oog springend bewijsmateriaal.
Ik kan nauwelijks geloven dat je zo stom bent. Jurassic Park gezien, toevallig? Amerikanen kunnen al naadloos een filmpie in elkaar zetten zelfs zonder een echte acteur erin. Dat had je goede vriend Steven Spielberg je ook wel kunnen vertellen. Dus please, bespaar me je 'inzichten' en je bewijsmateriaal. Iedereen met een beetje verstand van computer-animaties ligt slap van het lachen bij dit geleuter.
(Had je zelf ook wel kunnen bedenken).


Nobel, dat het Pentagon een goede samenwerking heeft met Hollywood daar kun je erg trots op zijn en dat ontken ik zeker niet.

Maar in dit geval was er duidelijk sprake van geknoei... Je moet toch wel ziende blind zijn, wil je dat ontkennen! Neem maar een glaasje water om bij te komen!

Ik weet wel, als er misschien een kans is om Arabieren te pakken dan sta jij in de voorste rij...! Geef Rummy maar op zijn kop over dat broddelwerk!

Dus toch maar weer eens een keer -- Orakel meldde op verzoek van nlx:

-----------------

http://www.aztlan.net/berg_abu_ghraib_video.htm


Berg decapitation video was filmed inside the Abu Ghraib prison

by Hector Carreon
La Voz de Aztlan


Los Angeles, Alta California - May 16, 2004 - (ACN) There is now ample evidence that the video showing the decapitation of 26 year old Nicholas Berg of Philadelphia by purported Al queda members is a complete fraud. The real Nick Berg may or may not be dead, but the heavily edited video is nothing but a fake. This is the conclusion of La Voz de Aztlan after a frame by frame analysis and the conclusion of hundreds of film, medical and other experts world wide who downloaded, viewed and analyzed the video as well. Literally thousands of persons world wide requested the video, which is rapidly disappearing from the Internet, after our news service published "Nick Berg decapitation video declared a fraud by medical doctor" on Wednesday May 12 and which was linked by other independent news services on the World Wide Web.

With the advent of the Internet, computers and sophisticated programs it has become increasingly difficult for governments to "pull the wool" over the eyes of their citizens. The Internet has essentially allowed freedom loving people around the world to form communication networks that can now out compete the best intelligence government agencies or special operations groups. This has certainly been the case with the hastily released and shoddy video showing five phoney Al queda members participating in the decapitation of Nicholas Berg that was intended, exclusively, to defray attention from the scandalous sexual abuses of Iraqi POW's that took place at the Abu Ghraib prison outside Baghdad. Evidence in fact shows that the Berg decapitation was filmed inside the walls of the notorious Abu Ghraib prison, this cursed dungeon where probably Satan himself roams its corridors.

It is now known that the opportune decapitation video was first uploaded from London, England to a now defunct website in a server located in Malaysia. The website at http://www.al-asnar.biz was shut down as soon as conservative news outlets like CNN and Fox News were notified. These two news services wasted no time in coming out with headlines like "Islamic Terrorists Decapitate an American in Iraq". Within minutes, local news services from New York to Los Angeles were screaming "Muslim Animals Chop Off the Head of an American" and were showing only short segments of the fake video. Pro-Zionist radio stations in Los Angeles have spent literally days since then talking about the Muslim barbarians and why it is so important to support the war in Iraq.

La Voz de Aztlan became mighty suspicious when we first saw a photograph of the purported Nicholas Berg sitting in front of his captors on a white plastic chair that looked very familiar. In addition, the orange prison overalls he was wearing in the video looked mighty familiar as well. La Voz de Aztlan is very lucky that we have a very large readership base that utilizes both e-mail and our "News-Tips Form" on our home page to send us information. Within minutes we were sent the URL where we could download the entire and original video of Nicholas Berg's decapitation. Immediately after viewing the video, we knew that many things about the video just didn't look right and which defied simple logic.

Some peculiar anomalies became readily apparent after watching the video and others followed after careful analysis. Many of the anomalies were pointed out to us by our readers who responded after downloading and viewing the video themselves. Please refer to the photographs published, along with this article, on our website at http://www.aztlan.net/berg_abu_ghraib_video.htm as these anomalies are described and enumerated below:


Photo 1 - frame from phoney video

Photo 2 - Guantanamo orange overalls
1. Notice the standard US Military Police issued prisoner overalls that Nicholas Berg is wearing in Photo 1. The orange color prisoner overalls that Nicholas Berg is wearing are identical to the ones Islamic prisoners are made to wear by the US Military Police at the Guantanamo, Cuba prison as shown in Photo 2.


Photo 3 - Compare this chair with Photo 1
2. Notice the white plastic chair that Nicholas Berg is sitting on as shown in Photo 1. It is identical to the white plastic chair that the now infamous Pfc. Lynddie England is sitting on at the Abu Ghraib prison as shown in Photo 3. This same white plastic chair can also be seen in the horrid photograph where an MP is sodomizing an Iraqi POW with his finger at the upper right corner of Photo 4. In addition, it can be seen on the lower left side of Photo 5.

3. The color and texture of the wall as shown in the frames taken from the video as shown in Photo 1 and Photo 6 are the same as those of the Abu Ghraib prison shown in Photo 4.


Photo 4 - Look at wall, chair and cap encircled

Animated Photo 7 -This is the most damning evidence
4. The most telling evidence that the video of the decapitation of Nicholas Berg was taken inside the Abu Ghraib prison can only be detected by performing a frame by frame analysis. La Voz de Aztlan did just that and some revealing frames came up that are difficult to see if the video is played on normal speed. Towards the end of the video, at frames 9306 through 9368, a person with a US military cap temporarily pokes about a quarter of his left head into the video. His neck, left ear and part of his cap and visor can be seen. We have prepared an animated gif with just the relevant frames that clearly shows this at Animated Photo 7. Look at the right hand side as someone with a military cap, possibly with a second video camera, pokes his head into the video. Compare this animated gif with the MP whose cap is circled on Photo 4.


Photo 5 -Look at white plastic chair

Photo 6 - Five phoney Al queda terrorists from a video frame
Anyone who views the video will see that it is phoney. The five so call terrorists are phoney. The one on the extreme right in Photo 6 is pudgy and is wearing very clean tennis shoes. This will not be the case with an Al queda fighter. Also, Photo 6 shows that at least three of them are wearing bullet proof vests. Has anyone seen Al queda members wearing heavy and cumbersome bullet proof vests? Look at the garb that all five are wearing. They look like Halloween costumes.

For the time being, the mainstream media is totally ignoring the above evidence. Hopefully soon some brave mainstream publisher will dare to bring this important information to the American people. The nation needs to know who was and what really happened to Nicholas Berg.

Mahden
20-05-04, 07:08
9/11 is gedubbed en alle ellende door de terreur, allemaal gedubbed door de CIA.

last but not least,

Look at white plastic chair

die kutstoelen zie je over de hele wereld,



echt een steekhoudend argument !







zou de man zelf gedubbed zijn ?

Simon
20-05-04, 07:31
Geplaatst door Mahden
die kutstoelen zie je over de hele wereld.

geen argument !

Ik heb het artikel nu ook eens gelezen en ik vind de helft van de argumenten ook niet zo sterk. Maar de andere helft wel. Ik vind zo'n oranje overal die Berg draagt toch een apart kledingstuk wat je niet overal zal kunnen vinden. Het komt ook qua details overeen met hetgeen de gevangenen in guantanamo dragen. Ik weet niet wat de Irakese gevangen van de VS in Irak officieel dragen omdat er nu juist veel foto's naar buiten zijn gekomen waarin ze niks dragen.
Verder dat het een fake filmpje is ... dat gevoel had ik van meet af aan. De audio klopt niet, er komt geen bloed vrij, er zitten rare overgangen in de film. Ik zat vooral met de vraag of het geproduceerd is door westerse propaganda of door het verzet in Irak. Dat is mij nog steeds niet helemaal duidelijk. Het is n.l. zo'n knullig filmpje dat het mij weer onwaarschijnlijk lijkt dat het Pentagon dat niet beter had kunnen doen. Als het een zieke grap is van wat USA of UK soldaten en in eigen beheer is gemaakt dan zou het weer wel kunnen. Maar het kan dus net zo goed een fake product zijn van het Irakees verzet wat mij betreft.

Mahden
20-05-04, 07:44
Het belangrijkste is eigenlijk de vraag of die terreurlui daartoe in staat zouden zijn,

wanneer je andere video's bekijkt die in omloop zijn met Islamistische executies erop, kun je zien dat de "grote mensen"-werkelijkheid wel even een stukje gruwelijker is dan de Berg video.

Als het een fake is, dan zou het wel eens een "fake" van "zich gematigd opstellende" terroristen kunnen zijn !

het kleurtje van hun gewaden kun je symbolisch zien, evenals hun "gematigdheid" in executeren !

Mahden
20-05-04, 08:06
zij weten in elk geval precies met wat voor vijanden ze te maken hebben. Ik ben het er totaal niet mee eens hoe ze erop reageren, maar ze zitten wel non-stop in een gekmakende omgeving van die krankzinnige ontkenning en ophitserij.

en die ophitserij en terreur wordt zo langszamerhand over de hele wereld verspreid waarmee iedereen Jood is geworden die niet Islamist is !

Wake up peoples of the non-islamist fate !

for them, we pagans are all choosen people

to die.

Zwarte Schaap
21-05-04, 15:23
Iraqis Arrest Four in Berg Beheading


By SABER BABAN
Associated Press Writer
Published May 21, 2004, 8:57 AM CDT

BAGHDAD, Iraq -- Four people have been detained in the killing of American Nicholas Berg, whose decapitation was captured on videotape, an Iraqi security official and a U.S. military official said Friday. The Iraqi official said the group that killed Berg was led by a relative of Saddam Hussein.

The suspects were former members of Saddam Hussein's Fedayeen paramilitary organization, the Iraqi security official said on condition of anonymity. Iraqi police arrested them on May 14 in a house in Salaheddin province, north of Baghdad. The province includes Tikrit, Saddam's hometown.

Speaking on condition of anonymity, a U.S. military official in Baghdad confirmed four people were in custody. The official did not say who was holding the suspects.

Another Iraqi official confirmed there were arrests in the Berg case, but would not comment further. The official also declined to be named.

The group that was involved in the killing of Berg was led by Yasser al-Sabawi, a nephew of Saddam Hussein, the Iraqi security official said. He said American intelligence had asked Iraqi authorities to hand over the suspects, but they were still in Iraqi hands.

Al-Sabawi was not among those arrested, the Iraqi official said.

Police intelligence agents arrested the suspects as they arrived to "plot other major operations," the official said without elaborating. Four suspects had arrived early for the 7 p.m. meeting and were inside the house, waiting for a fifth associate who escaped arrest, he said.

Police seized weapons and explosives at the site. The Iraqi official said the informant who tipped off authorities was killed by unidentified gunmen the day after the arrests.

American officials have said they believe Abu Musab al-Zarqawi, a Jordanian wanted for allegedly organizing attacks on U.S. troops in Iraq on behalf of al-Qaida, personally carried out Berg's killing.

On Tuesday, Interior Minister Samir Shaker Mahmoud al-Sumeidi refused to comment on reports of arrests in the Berg case.

The body of Berg, 26, was found May 8 near a highway overpass in Baghdad. He was last seen on April 10 when he left his Baghdad hotel.

A video posted May 11 on an al-Qaeda-linked Web site showed a bound Berg in an orange jumpsuit. He was sitting in front of five men, their faces masked, as one read an anti-American text.

After pushing Berg to the floor, the men severed his head with a knife and held it up for the camera. They said his killing was in response to the abuse of Iraqis at Abu Ghraib prison.

Bron: Chicago Tribune 21/05/04

Ron Haleber
22-05-04, 09:53
Leugens uit dit Chicago-bericht zijn hierboven al in detail weerlegd - o.m. door aangedragen bewijzen van Zwarte Schaap zelf...

Het is duidelijk dat de USA-killers een alibi moeten scheppen om de zaak en de protesten van de vader van Berg - te verdonkeremanen voor de publieke opinie...

lennart
23-05-04, 17:12
Berg beheading: No way, say medical experts
By Ritt Goldstein

American businessman Nicholas Berg's body was found on May 8 near a Baghdad overpass; a video of his supposed decapitation death by knife appeared on an alleged al-Qaeda-linked website (www.al-ansar.biz) on May 11. But according to what both a leading surgical authority and a noted forensic death expert separately told Asia Times Online, the video depicting the decapitation appears to have been staged.

"I certainly would need to be convinced it [the decapitation video] was authentic," Dr John Simpson, executive director for surgical affairs at the Royal Australasian College of Surgeons, said from New Zealand. Echoing Dr Simpson's criticism, when this journalist asked forensic death expert Jon Nordby, PhD and fellow of the American Board of Medicolegal Death Investigators, whether he believed the Berg decapitation video had been "staged", Nordby replied: "Yes, I think that's the best explanation of it."

Questions of when the video's footage was taken, and the time elapsed between the shooting of the video's segments, were raised by both experts, reflecting a portion of the broader and ongoing video controversy. Nordby, speaking to Asia Times Online from Washington state, noted: "We don't know how much time wasn't filmed," adding that "there's no way of knowing whether ... footage is contemporaneous with the footage that follows".

While the circumstances surrounding both the video and Nick Berg's last days have been the source of substantive speculation, both Simpson and Nordby perceived it as highly probable that Berg had died some time prior to his decapitation. A factor in this was an apparent lack of the "massive" arterial bleeding such an act initiates.

"I would have thought that all the people in the vicinity would have been covered in blood, in a matter of seconds ... if it was genuine," said Simpson. Notably, the act's perpetrators appeared far from so. And separately Nordby observed: "I think that by the time they're ... on his head, he's already dead."

Providing another basis for their findings, in the course of such an assault, an individual's autonomic nervous system would react, typically doing so strongly, with the body shaking and jerking accordingly. And while Nordby noted that "they rotated and moved the head", shifting vertebrae that should have initiated such actions, Simpson said he "certainly didn't perceive any movements at all" in response to such efforts.

During the period when Berg's captors filmed the decapitation sequence, circumstances indicate that he had already been dead "a quite uncertain length of time, but more than ... however long the beheading took", Simpson stated. Both Simpson and Nordby also noted the difficulty in providing analysis based on the video, the inherent limitations presented by this. But both also felt that Berg had seemed drugged.

A particularly significant point in the video sequence occurred as Berg's captors attacked him, bringing the supposedly fatal knife to bear. "The way that they pulled him over, they could have used a dummy at that point," reflected Simpson regarding what the video portrayed. Separately, Nordby said Berg does not "appear to register any sort of surprise or any change in his facial expression when he's grabbed and twisted over, and they start to bring this weapon into use".

Subsequently, Nordby said it was likely that the filming sequence was manipulated at the point immediately preceding this, allowing Berg's corpse to be used for the decapitation sequence. Nordby also emphasized that the video "raises more questions than it answers", with the most fundamental questions of "who are you, and how did you die", being impossible to answer from it. But broad speculation exists regarding a number of factors surrounding both Berg's death and the video, and its timing in regard to revelations of US prison atrocities.

In a May 13 article, the Arabic newsgroup Aljazeera reported that a Dubai-based Reuters journalist first broke the story, "but while Fox News, CNN and the BBC" were able to secure the video from the "Arabic-only website" that hosted it, Aljazeera was unable to locate it. And also on May 13, the Associated Press (AP) reported that the US Central Intelligence Agency had determined that Abu Musab al-Zarqawi was the individual who beheaded Berg.

Since Secretary of State Colin Powell's United Nations presentation of February 5, 2003, al-Zarqawi has been portrayed as the single most dangerous element facing the Bush administration's "war on terror". Powell's UN presentation has since been widely accepted as empty; nevertheless, al-Zarqawi appears to have surpassed even Osama bin Laden as the administration's No 1 terror target. And on May 15, Brigadier-General Mark Kimmitt, the Coalition Provisional Authority's chief Iraq military spokesman, declared that al-Zarqawi will be eventually caught, though that may prove particularly difficult.

On March 4, Brigadier-General David Rodriguez of the Joint Chiefs of staff revealed that the Pentagon didn't have "direct evidence of whether he's [al-Zarqawi] alive or dead", providing commentary on the nature of prior "evidence" linking al-Zarqawi to attacks and bombings. But that same day, AP reported that an Iraqi resistance group claimed al-Zarqawi had been killed the April prior in the US bombing of northern Iraq.

Speaking off the record, intelligence community sources have previously said they believe it "very likely" that al-Zarqawi is indeed long dead. Such a fact makes al-Zarqawi's alleged killing of Berg difficult to reconcile, and there has been broad speculation that blaming al-Zarqawi is an administration ploy. Further anomalies surrounding Berg's death have fueled added speculation.

According to e-mails sent from a US consular officer in Baghdad, Beth Payne, to the Berg family, Nick Berg was being held in Iraq "by the US military in Mosul". A May 13 AP report notes that a US State Department spokesperson subsequently said this was untrue, an error, and that Berg was being held by Iraqi authorities. But another May 13 AP report quoted "police chief Major-General Mohammed Khair al-Barhawi" as claiming that reports of Iraqi police having held Berg were "baseless".

And Berg is seen on the beheading videotape in what appears to be US military prison-issue clothing, sitting in what appears to be a US military-type white chair, virtually identical to those photographed as used at Abu Ghraib prison. However, the taking of hostages has occurred in the region, and beheadings are not unheard of.

According to a February 2003 report by Human Rights Watch (HRW), on September 23, 2001, radical Islamists captured a group of 25 Kurdish fighters in the Iraqi village of Kheli Hama. "Some prisoners' throats had been slit, while others had been beheaded," HRW reported, noting that the television station KurdSat had broadcast pictures of the dead that September 26. The report also noted that a videotape "apparently filmed" by those committing the atrocities had been found.

The strict Islamist community in Iraq denied that the acts were committed by their people, stating that the incident was fabricated.

Additional reports of beheadings also exist, with the victims usually noted as killed with a bullet before the beheading occurs. But HRW's report also raised an issue that the Berg video's makers, and Berg's father, both raised: prisoner exchange.

HRW noted that Iraq's radical Islamists did pursue exchanges of captives, and the Berg video specifically noted that his captors claimed they were killing him as their attempts to exchange Berg had been rebuffed by US authorities. Berg's father, Michael, has pressed the administration of US President George W Bush as regards what the facts of this allegation are, with the administration denying any knowledge that such a trade was offered. And added questions still exist.

Because Iraq's radical Islamists speak in a particular manner, and live by a closely proscribed code, apparent contradictions between these ways and the way Berg's captors appeared has generated speculation. Some observers have speculated on the possibility that the individuals weren't native Arabic speakers. Conversely, it is reported that in Saudi Arabia, where Sharia law allows for beheadings in cases of severe crimes, the condemned is heavily drugged with tranquilizers prior to the execution, reportedly leaving them in a state similar to that which Berg appeared in during parts of the video.

Again, Nordby emphasized that the video "raises more questions than it answers".

Ritt Goldstein is an American investigative political journalist based in Stockholm. His work has appeared in broadsheets such as Australia's Sydney Morning Herald, Spain's El Mundo and Denmark's Politiken, as well as with the Inter Press Service (IPS), a global news agency.

(Copyright 2004 Asia Times Online Ltd. All rights reserved. Please contact [email protected] for information on our sales and syndication policies.)
http://www.atimes.com/atimes/Middle_East/FE22Ak03.html

In elk geval is het weer duidelijk dat niet alleen "idioten" op maroc.nl denken dat de video in scene is gezet.

Ron Haleber
25-05-04, 09:03
Lennart:

In elk geval is het weer duidelijk dat niet alleen "idioten" op maroc.nl denken dat de video in scene is gezet.


Lennart meestal ben je erg radicaal met je standpunt. Hier vind ik je toch al te voorzichtig... :melig2:



Dit mede gezien Berg orthodox jood was en de lezers-poll vandaag in de "gematigde" Jeruzalem Post het volgende aangeeft: :fpotver:


Would you consider working for the Mossad?

1 Yes 84%

2 No 16%

TOTAL VOTES: 1026

Mahden
25-05-04, 09:15
Conversely, it is reported that in Saudi Arabia, where Sharia law allows for beheadings in cases of severe crimes, the condemned is heavily drugged with tranquilizers prior to the execution, reportedly leaving them in a state similar to that which Berg appeared in during parts of the video.


mild !

lennart
25-05-04, 10:29
Goede verklaring van het incident, het oranje pakje en het gebruik van de twee camera's:

http://www.brushtail.com.au/nick_berg_hypothesis.html

Mahden
25-05-04, 21:44
très interessant en geloofwaardig ook !!

het blijft natuurlijk een hypothesis, maar deze site heeft me op andere gedachten gebracht.

Dat zou gelukkig wel betekenen dat die jonge niet met volle verstand ........

Ron Haleber
27-05-04, 08:06
Met het "Hoedoe-topic" dreigt Lennart ons voorgoed te verlaten.... :knife_hea

Als hulde voor Lennart plaats ik hier nogmaals de hulde die ik hem daar bracht: :wohaa:


Hopelijk is Lennart er ff voor vacantie lekker tussenuit... :cola:

Ik ben het helemaal met hem eens dat hij hier ondergewaardeerd werd.


Maar juist de laatste weken heb ik hem op mijn Berg-topic en ook op het andere energie-topic een paar keer ongeveer de hemel ingeprezen en zijn belagers stevig afgekat.... Het werden dank zij Lennart hele goeie topics... :duim:


De informatie van Lennart bij Berg die bij voorbeeld door ook anderen als ZS aangedragen werd, leverde een cluster nieuws op die je nergens in de NL-media kan vinden..

Juist in het Berg-topic zag Lennart af van complotten en ging als echte detective te werk... Dat Nobel, Taouanza en zelfs Simon daar de originaliteit van Lennart ontkenden, was vooral luiheid om zijn stukken en links te lezen...
:maffia:



Mark61 deed ook altijd heel positief met Lennart mee... :koppel:



En over het belabberde modereren heb ik de afgelopen jaren al zovaak met het bestuur in de clinch gelegen dat ik er wel een boek over kan schrijven, zodat Lennart dat zelf ook niet serieus moet nemen... :ninja2:


:fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf:

Ron Haleber
29-05-04, 10:41
Van Lennart ontving ik nog deze link per email:



Subject: Nick Berg - Michael Moore connection


Ik dacht, dit vindt U vast interessant:



http://www.salon.com/ent/feature/2004/05/27/fahrenheit_911/index.html


mvg.

-Lennart :rotpc:

taouanza
30-05-04, 09:43
Geplaatst door Ron Haleber
Met het "Hoedoe-topic" dreigt Lennart ons voorgoed te verlaten.... :knife_hea

Als hulde voor Lennart plaats ik hier nogmaals de hulde die ik hem daar bracht: :wohaa:


Hopelijk is Lennart er ff voor vacantie lekker tussenuit... :cola:

Ik ben het helemaal met hem eens dat hij hier ondergewaardeerd werd.


Maar juist de laatste weken heb ik hem op mijn Berg-topic en ook op het andere energie-topic een paar keer ongeveer de hemel ingeprezen en zijn belagers stevig afgekat.... Het werden dank zij Lennart hele goeie topics... :duim:


De informatie van Lennart bij Berg die bij voorbeeld door ook anderen als ZS aangedragen werd, leverde een cluster nieuws op die je nergens in de NL-media kan vinden..

Juist in het Berg-topic zag Lennart af van complotten en ging als echte detective te werk... Dat Nobel, Taouanza en zelfs Simon daar de originaliteit van Lennart ontkenden, was vooral luiheid om zijn stukken en links te lezen...
:maffia:



Mark61 deed ook altijd heel positief met Lennart mee... :koppel:



En over het belabberde modereren heb ik de afgelopen jaren al zovaak met het bestuur in de clinch gelegen dat ik er wel een boek over kan schrijven, zodat Lennart dat zelf ook niet serieus moet nemen... :ninja2:


:fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf:

Wat heb ik nou weer ontkend???
Ik maakte een grapje en dat weet Lennart heus wel.:moe: