PDA

Bekijk Volledige Versie : Cazanova in love!!!

cazanova
14-05-04, 09:42
Sallaam broeders en zusters,

Ik heb een pracht van een meid ontmoet bij mij op school in Delft. Ze zit in de eerste klas en ik zit in de derde van het mbo, maar het probleem is dat ik haar niet durf aan te spreken. Ik heb haar al een valentijnskaartje gegeven via een oude lerares van mij van wie ze nu les krijgt, maar daarmee is ook alles gezegt en gedaan. Ik weet het niet zeker maar ik heb het gevoel dat ze me ook leuk vind, maar het probleem is dat ze het volgens mij zat is wat natuurlijk begrijpelijk is. Ik bedoel elke meisje zou het zat zijn als de jongen die haar leuk vind geen stap durft te nemen. Geloof me maar ik zou haar graag alles willen vertellen wat betreft de gevoelens die ik voor haar heb gekregen. Ze is echt een heel lief meisje, ze straalt zowel van buiten als van binnen, dit is het meisje met wie ik grote plannen heb in de toekomst en ik wil haar zeker niet uit het oog verliezen. Als zij weet hoe vaak ik aan haar denk en hoe graag ik bij haar wil zijn dan zou ze me zeker een kans geven. Het is echt raar ik spreek mezelf van te voren moed in om haar te woord te staan, maar zodra ik haar zie dan komt er geen enkel woord uit m’n mond. Elke dag weer hoop ik haar te kunnen vertellen hoeveel ik van haar hou en hoe graag ik mijn liefde met haar wil delen. Ik hoop dat ze nog een beetje geduld heeft…...

Ik weet echt niet meer hoe ik het moet aanpakken, maar een ding is zeker ik moet en zal inshallah ook wat doen voor het te laat is, anders kan ik het mezelf nooit meer vergeven..

snoopyke
17-05-04, 04:50
Hey Cazanova... Heb je verhaaltje gelezen...heel mooi uitgedrukt moet ik zeggen!!! 10/10!!! Ik zal u mn gedacht zeggen...Awel jonge heer als je er 100% achter staat :love: dan raad ik u aan om u voolledig te laten gaan ...i mean :GO 4 IT!!! Maar doe of zeg niets wat je later spijt van zult hebben... :koppel: Doe het rustig aan, je bent nog jong!!! Allé heb je niet heel veel geholpen maar hoop het beste voor jullie insha Allah!!!! Dada

cazanova
17-05-04, 21:07
Hey Cazanova... Heb je verhaaltje gelezen...heel mooi uitgedrukt moet ik zeggen!!! 10/10!!! Ik zal u mn gedacht zeggen...Awel jonge heer als je er 100% achter staat dan raad ik u aan om u voolledig te laten gaan ...i mean :GO 4 IT!!! Maar doe of zeg niets wat je later spijt van zult hebben... Doe het rustig aan, je bent nog jong!!! Allé heb je niet heel veel geholpen maar hoop het beste voor jullie insha Allah!!!! Dada

Sallaam zuster,

Ik wil je graag bedanken voor je reactie en ik zal er inshallah alles aan doen om haar te woord te staan.
Zeker als ik aan dit berichtje zal terug denken.

Ewa bedankt en veel plezier met jouw liefdesleven.

LADY SOUMISA
18-05-04, 20:11
Beste Cazanova,

Als ik jouw was zou ik haar zo snel mogelijk aanspreken en haar vertellen wat je voor haar voelt. Je weet maar nooit, straks is het te laat en krijg je spijt waarom je haar nooit verteld hebt wat je voor haar voelt :verliefd:

Zij zal het inschalah zeer op prijs stellen en mischien zit zij ook te wachten wanneer je naar haar toegaat en haar verteld dat je onwijs verliefd op haar bent. Ik zou zeggen wacht geen minuut en GA ER VOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! :lole:

GROETJES

snoopyke
19-05-04, 03:32
Geplaatst door cazanova
Hey Cazanova... Heb je verhaaltje gelezen...heel mooi uitgedrukt moet ik zeggen!!! 10/10!!! Ik zal u mn gedacht zeggen...Awel jonge heer als je er 100% achter staat dan raad ik u aan om u voolledig te laten gaan ...i mean :GO 4 IT!!! Maar doe of zeg niets wat je later spijt van zult hebben... Doe het rustig aan, je bent nog jong!!! Allé heb je niet heel veel geholpen maar hoop het beste voor jullie insha Allah!!!! Dada

Sallaam zuster,

Ik wil je graag bedanken voor je reactie en ik zal er inshallah alles aan doen om haar te woord te staan.
Zeker als ik aan dit berichtje zal terug denken.

Ewa bedankt en veel plezier met jouw liefdesleven.
Salam ...Het is niets hoor... Laat iets weten moest je een stap gezet hebben hé!!? C U

cazanova
19-05-04, 10:12
Sallaam broeders en zusters,

Ik wil jullie ten eerste bedanken voor jullie leuke berichtjes, door deze berichtjes ben ik vastberaden om haar te vertellen wat ik voor haar voel maar het probleem is dat mijn droomprinsesje nu niet meer naar school toe komt ze loopt stage en dus zie ik haar niet meer.
Ik hoop dat ze me niet vergeten is, want ik kan haar maar niet uit mijn hoofd zetten, vooral de dag dat ik echt verliefd werd op haar.
We waren in tram 1 op weg naar huis. Ik zat met een vriend van mij te praten totdat ik een vingertje tegen me rug voelde aan tikken, dus draaide ik me om en daar stond ze dan net als een engeltje uit de hemel vroeg ze me of ik voor haar het raam wilde openen en dat deed ik natuurlijk heel erg graag voor haar, toen ik me weer omdraaide hoorde ik haar vriendinnen lachen en zeiden tegen haar van waarom wordt je nou rood, ik dacht toender tijd dat zei het tegen mij hadden en draaide dus met mijn hoofd hun richting op en zag dat ze het tegen haar hadden, het was letterlijk en figuurlijk gewoon te zien aan haar mooie rooie wangetjes. Het klinkt misschien raar maar ik mis haar heel erg, ik hoop dat mijn liefdesgevoel mij niet in de steek laat.

Ik hoop dat ze dit leest en begrijpt dat het over haar gaat.

groetjes van caza.

??!
01-06-04, 08:13
hey caza als je haar echt leuk vind stap dan gewoon op haar af , maar hou er rekening mee (als ze moslim is)dat ze je kan afwijzen , en als ze dat niet doet , pas dan maar op met haar want als je lichamelijke contackten met haar krijgt , zou haar leven in een klap verwoest kunnen worden(want je weet liefde verblind alle zorgen om je heen!)Als je het eer of dergelijke van het meisje afneemt , betekent het dat je haar famillie , en het respect voor haar ook tegelijke tijd afneemt !!!!(dus pas op met je liefde voor een meisje , en maak dit ook allemaal aan het meisje duidelijk!)Als je haar echt leuk vind en je bent verliefd blijf dat contackt met haar houden tot jullie ouder zijn , en dan kun je om haar hand komen vragen bij haar vader dat is de beste manier WANT JE WEET VERKERING BESTAAT NIET BIJ MOSLIMS _DAT IS BULLSHIT IN ONS GELOOF met dit advies zou ik maar iets doen als ik jou was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :duim:

Safaya
04-06-04, 15:46
Ik wil reageren op het allerlaatste berichtje van meneer of mevrouw (??!, onzijdig)

Ik sta echt versteld van je woorden dat dit woorden zijn van een human being, maar sluit me er 100% bij aan.

Safaya

samiranador
07-06-04, 13:12
Hoi cazanova ik heb je bericht gelezen en ik kan je maar een ding zeggen ga ervoor voordat het te laat is.
Ik hoop voor je dat het wederzijds is.
Veel strekte samira :blij:

??!
14-06-04, 07:22
bedankt savaya , dat meen ik gewoon wat ik daar schreef!!

hn_nl
14-06-04, 16:10
Geplaatst door LADY SOUMISA
Beste Cazanova,

Als ik jouw was zou ik haar zo snel mogelijk aanspreken en haar vertellen wat je voor haar voelt. Je weet maar nooit, straks is het te laat en krijg je spijt waarom je haar nooit verteld hebt wat je voor haar voelt :verliefd:

Zij zal het inschalah zeer op prijs stellen en mischien zit zij ook te wachten wanneer je naar haar toegaat en haar verteld dat je onwijs verliefd op haar bent. Ik zou zeggen wacht geen minuut en GA ER VOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! :lole:

GROETJES

hamid-15
25-06-04, 10:03
ik ben het absoluut eens met de men-mev (die:??!:genaamd is)Je hebt gewoon helemaal gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :duim: