PDA

Bekijk Volledige Versie : Palestijnse kluns gedood door eigen bom in Gazastrook



Antonn
14-05-04, 11:53
Palestijn gedood door eigen bom in Gazastrook 14-05-2004


Een Palestijn is vrijdag om het leven gekomen toen de bom die hij bezig was te plaatsen bij een joodse nederzetting in de buurt van het Palestijnse vluchtelingenkamp Rafah in de Gazastrook voortijdig ontplofte. Dat heeft het Israëlische leger gemeld.

Voor de Israëlische radio werd gezegd dat het leger van plan is honderden panden te verwoesten die in de buurt van de weg staan waar woensdag in Rafah een Israëlische pantserwagen ontplofte na te zijn getroffen door een raket. Het leger wilde geen commentaar geven op het bericht. Soldaten zochten vrijdag nog altijd naar resten van hun vijf collega's die bij de explosie werden gedood.

Het geweld van deze week in de Gazastrook, dat aan elf Israëlische soldaten en 28 Palestijnen het leven kostte, heeft de discussie in Israël over de Israëlische aanwezigheid in het gebied weer doen oplaaien. Bijna twee weken geleden verwierpen de leden van de Likud-partij van premier Ariel Sharon diens plan voor de terugtrekking van Israël uit de Gazastrook. Uit een opiniepeiling die na woensdag werd uitgevoerd in opdracht van de krant Yediot Ahronot blijkt dat 71 procent van de Israëliërs, dus niet alleen Likud-leden, voor terugtrekking is. Op 4 mei was dit nog 64 procent.

Waiting
14-05-04, 14:20
Geplaatst door Antonn
Palestijn gedood door eigen bom in Gazastrook 14-05-2004


Een Palestijn is vrijdag om het leven gekomen toen de bom die hij bezig was te plaatsen bij een joodse nederzetting in de buurt van het Palestijnse vluchtelingenkamp Rafah in de Gazastrook voortijdig ontplofte. Dat heeft het Israëlische leger gemeld.



Dat doet me denken aan een mislukte aanslag jaren terug, toen zo'n pineut vroegtijdig zijn maagden tegemoet ging omdat hij was vergeten dat de zomerklok de dag ervoor was ingegaan :hehe:

Joesoef
14-05-04, 14:31
Geplaatst door Antonn

Voor de Israëlische radio werd gezegd dat het leger van plan is honderden panden te verwoesten die in de buurt van de weg staan waar woensdag in Rafah een Israëlische pantserwagen ontplofte na te zijn getroffen door een raket.




Entlossung.....

850
14-05-04, 14:38
Geplaatst door Waiting
Dat doet me denken aan een mislukte aanslag jaren terug, toen zo'n pineut vroegtijdig zijn maagden tegemoet ging omdat hij was vergeten dat de zomerklok de dag ervoor was ingegaan :hehe:

:hihi:


Ik wist trouwens niet dat ze zomer en wintertijd hadden in Palestina.....

gbkm
14-05-04, 14:44
Anton is met 1 n in het Nederlands,waar staat die tweede voor,nsber?

gbkm
14-05-04, 14:47
Geplaatst door Waiting
Dat doet me denken aan een mislukte aanslag jaren terug, toen zo'n pineut vroegtijdig zijn maagden tegemoet ging omdat hij was vergeten dat de zomerklok de dag ervoor was ingegaan :hehe:


lachen man.

Antonn
14-05-04, 14:48
Geplaatst door gbkm
Anton is met 1 n in het Nederlands,waar staat die tweede voor,nsber?
Anton was al in gebruik, en waar staat gbkm voor?

Antonn
14-05-04, 14:49
Geplaatst door Waiting
Dat doet me denken aan een mislukte aanslag jaren terug, toen zo'n pineut vroegtijdig zijn maagden tegemoet ging omdat hij was vergeten dat de zomerklok de dag ervoor was ingegaan :hehe:
LOL :haha:

gbkm
14-05-04, 14:50
george bush kanker mof

Waiting
14-05-04, 14:53
Geplaatst door gbkm
george bush kanker mof

Origineel :haha:

gbkm
14-05-04, 14:57
askm is nog vrij,iets voor jou.

850
14-05-04, 15:05
Geplaatst door gbkm
george bush kanker marokkaan

gbkm
14-05-04, 15:11
?

Antonn
14-05-04, 18:12
Geplaatst door gbkm
george bush kanker marokkaan
Volgens mij had je een hele andere betekenis in je hoofd: George Bush kiss me!

gbkm
14-05-04, 18:17
Herr Antonn,ein richtige grappenmaker.