PDA

Bekijk Volledige Versie : Moet toch even iets kwijt.. Moslims en autochtonen reageren hetzelfde..



NIS
14-05-04, 14:18
Heb me een tijdje stil gehouden, maar wil toch even zeggen dat ik sterke overeenkomsten zie tussen allochtone en autochtone prikkers.

Komt er een allochtoon over de mishandelingen door Amerikanen, slaat de autochtoon terug met het feit, dat de onthoofding veel erger is en ook barbaars is. Komt er een autochtoon met een verhaal over een terroristische aktie, slaat de allochtoon terug met de daden van Amerika en weet ik het allemaal.

Is er een optocht tegen de behandeling van gevangen door Amerikanen en de Britten eist een autochtoon ook aandacht voor de onthoofding. Het is werkelijk niet te geloven. We zijn allemaal een stel beesten! :D


Nog iets wat ik kwijt wil:

De daders van de mishandelingen komen op het journaal en mogen hun verhaal doen. Jah, het lag niet aan mij, maar aan een persoon die een rang hoger zit. Hij heeft me dit opgedragen. In bepaalde tv programma's riep men psychologen bijeen om het gedrag van de militairen te verklaren. Onderzoeken worden erbij gehaald. In ieder van ons schuilt een moordenaar lees ik etc etc.

Waarom reageert men niet op dezelfde manier als een gek (zogenaamde Moslim) een bom ergens plaatst. Is het psychisch ook niet te verklaren? Oh nee... dan is de Islam de grote oorzaak. Rot toch op man! :D


Oeps: vraag beheer om het woord allochtonen in de titel in autochtonen te veranderen. Zelf kan ik het niet wijzigen. (Sorry!)

Mark
14-05-04, 14:20
Geplaatst door NIS
Heb me een tijdje stil gehouden, maar wil toch even zeggen dat ik sterke overeenkomsten zie tussen allochtone en autochtone prikkers.

Komt er een allochtoon over de mishandelingen door Amerikanen, slaat de autochtoon terug met het feit, dat de onthoofding veel erger is en ook barbaars is. Komt er een autochtoon met een verhaal over een terroristische aktie, slaat de allochtoon terug met de daden van Amerika en weet ik het allemaal.

Is er een optocht tegen de behandeling van gevangen door Amerikanen en de Britten eist een autochtoon ook aandacht voor de onthoofding. Het is werkelijk niet te geloven. We zijn allemaal een stel beesten! :D

Ik niet hoor NIS!! Ik keur de mishandelingen EN de onthoofding goed :wink:

NIS
14-05-04, 14:22
Geplaatst door Mark
Ik niet hoor NIS!! Ik keur de mishandelingen EN de onthoofding goed :wink:

Heyyy Mark,

Heb nog een zaak aan mijn bericht toegevoegd.. :D

850
14-05-04, 14:27
Geplaatst door Mark
Ik niet hoor NIS!! Ik keur de mishandelingen EN de onthoofding goed :wink:

:melig: Maar jij bent dan ook een walgelijk ventje.....

lennart
14-05-04, 14:28
Ik wilde graag even zeggen dat ik het hier niet mee eens ben.

En ik mis ook een onderbouwing :)

Pytaghoras
14-05-04, 14:32
Geplaatst door lennart
Ik wilde graag even zeggen dat ik het hier niet mee eens ben.

En ik mis ook een onderbouwing :)

Je lijkt wel op mijn lerares op middelbare school.

850
14-05-04, 14:35
Geplaatst door Pytaghoras
Je lijkt wel op mijn lerares op middelbare school.

:p Bedoel je kwa uiterlijk of het schrijfgedrag

Tomas
14-05-04, 15:19
Welke mishandelingen? Hebben die Moslims nu ook al een Amerikaan mishandeld?

Pytaghoras
14-05-04, 15:24
Geplaatst door 850
:p Bedoel je kwa uiterlijk of het schrijfgedrag

Natuurlijk gedrag. Maar qua het uiterlijk ziet hij als volgt eruit:
- lang haar;
- baard;
- een rood 't shirtje gekocht op waterlooplein;
- groene broek van de jaren 60;

en om niet te vergeten een brilletje. Hij ziet de hele dag te zoeken naar wat volgens hem de waarheid is.


En hij verveelt zich natuurlijk niet. ALs hij achter de computer zit, dan voelt hij zich niet eenzaam.

Verder is hij een goeie gozer.

Pytaghoras
14-05-04, 15:26
Geplaatst door Tomas
Welke mishandelingen? Hebben die Moslims nu ook al een Amerikaan mishandeld?

Natuurlijk niet, alleen gekild. Mishandelingen zijn pijnlijk, maar killen doet voor heel even pijn en daarna voel je je niets meer. Echt, helemaal niets meer.

Pytaghoras
14-05-04, 15:28
Geplaatst door NIS
Heyyy Mark,

Heb nog een zaak aan mijn bericht toegevoegd.. :D

Nis,

Waarom heb je geen strafpunten? Hmmmm, jij die slijmbal. Nu begrijp ik het.

NIS
15-05-04, 09:49
Geplaatst door Pytaghoras
Nis,

Waarom heb je geen strafpunten? Hmmmm, jij die slijmbal. Nu begrijp ik het.

Ik ben gewoon 4real man! :D

Ron Haleber
15-05-04, 12:58
Geplaatst door Pytaghoras
Nis,

Waarom heb je geen strafpunten? Hmmmm, jij die slijmbal. Nu begrijp ik het.

Nis is de kalief van de Sjerifeinse Majesteit op Maroc.NL

Dus Python, geen nare grapjes meer over de maroc pliesie!



http://www.khaoula.com/images/roi/roi_maroc.jpg

Nis is de drager links...

Pytaghoras
15-05-04, 13:02
Geplaatst door Ron Haleber
Nis is de kalief van de Sjerifeinse Majesteit op Maroc.NL

Dus Python, geen nare grapjes meer over de maroc pliesie!

Dat is mijn strategie: Kritiek in vorm van grapjes. Zo te zien moeten er nog heeeeeeel veel grapjes gemaakt worden om de democratie te kunnen bereiken.

Maak je geen grappen?

Ron Haleber
15-05-04, 13:24
Geplaatst door Pytaghoras
Dat is mijn strategie: Kritiek in vorm van grapjes. Zo te zien moeten er nog heeeeeeel veel grapjes gemaakt worden om de democratie te kunnen bereiken.

Maak je geen grappen?

Ik kijk wel uit, mij te link... Mijn vriend Mrabet uit Rabat heeft me er laatst nog voor gewaarschuwd... Want dan krijg ik die heren met die roodgesjerpte petten op mijn dak!


http://www.khaoula.com/images/roi/roi_maroc3.jpg



Volgens mij hebben Nis en vgeld ook nog wel een paar van die mooie petten aan hun kapstok hangen!

Pytaghoras
15-05-04, 14:37
Geplaatst door Ron Haleber
Ik kijk wel uit, mij te link... Mijn vriend Mrabet uit Rabat heeft me er laatst nog voor gewaarschuwd... Want dan krijg ik die heren met die roodgesjerpte petten op mijn dak!


http://www.khaoula.com/images/roi/roi_maroc3.jpg



Volgens mij hebben Nis en vgeld ook nog wel een paar van die mooie petten aan hun kapstok hangen!

Ik heb er ook een thuis. Ik weet alleen niet hoe ik daaraan ben gekomen. Wil je die hebben?

Pytaghoras
15-05-04, 14:37
Geplaatst door Ron Haleber
Ik kijk wel uit, mij te link... Mijn vriend Mrabet uit Rabat heeft me er laatst nog voor gewaarschuwd... Want dan krijg ik die heren met die roodgesjerpte petten op mijn dak!


http://www.khaoula.com/images/roi/roi_maroc3.jpg



Volgens mij hebben Nis en vgeld ook nog wel een paar van die mooie petten aan hun kapstok hangen!

Ik heb er ook een thuis. Ik weet alleen niet hoe ik daaraan ben gekomen. Wil je die hebben?

Ron Haleber
15-05-04, 14:59
Geplaatst door Pytaghoras
Ik heb er ook een thuis. Ik weet alleen niet hoe ik daaraan ben gekomen. Wil je die hebben?

Zelfs de gendarmes in Maroc zijn niet veilig voor jou...!


Ik verzeker je, als nick met die pet op krijg je geen strafpunten meer...!

Die laffe mods hier wagen het toch niet zich aan de gendarmerie royale te vergrijpen. Dan komen ze in Maroc vast te zitten...