PDA

Bekijk Volledige Versie : Kranten lezen niet goed volgens Bush



Matesis
14-05-04, 21:14
Van de Amerikaanse president George W. Bush was al langer bekend dat hij een broertje dood heeft aan kranten lezen of tv-nieuws bekijken. Aan de uiterst conservatieve krant Washington Times verklaarde hij vrijdag ook het waarom: die dingen vertroebelen de "zuivere oordeelsvorming".

De schuld voor die gevaarlijke bijeffecten van de media ligt bij de "vooroordelen" van journalisten, aldus het Amerikaanse staatshoofd. "Ik hou van een duidelijk zicht" op de zaken, zei Bush, "en aandacht besteden aan foutieve opinies of de opinie van iemand met een van de realiteit losgerukte visie kan behoorlijk frustrerend zijn". Ergo: "Ik kijk niet naar het avondnieuws op televisie, niet naar eindeloze debatprogramma's, ik lees de opiniestukken in de krant niet (en) ik lees de commentaarstukken niet". Bush beroemt zich voorts op zijn vermeende vermogen bliksemsnel bevooroordeelde journalistiek te ruiken. Dubya vertrouwde een en ander toe aan Times-journalist Bill Sammon, die eerlang met het pro-Bushboek "Misunderestimated: The President Battles Terrorism, John Kerry and the Bush Haters" op de proppen komt. "Misunderestimated" is één van de beruchte persoonlijke interpretaties door de VS-president van de Engelse taal: de contaminatie van "misunderstood" en "underestimated" betekent zoveel als "verkeerd onderschat". Trouwens ook defensieminister Donald Rumsfeld zei deze week voortaan geen kranten meer te lezen.

bron: Demorgen.be/.DIG

Yeah right, maar uw oordeel en woord volgens wel zeker. Sufkop! :zweep:

taouanza
15-05-04, 09:12
Geplaatst door Matesis
Van de Amerikaanse president George W. Bush was al langer bekend dat hij een broertje dood heeft aan kranten lezen of tv-nieuws bekijken. Aan de uiterst conservatieve krant Washington Times verklaarde hij vrijdag ook het waarom: die dingen vertroebelen de "zuivere oordeelsvorming".

De schuld voor die gevaarlijke bijeffecten van de media ligt bij de "vooroordelen" van journalisten, aldus het Amerikaanse staatshoofd. "Ik hou van een duidelijk zicht" op de zaken, zei Bush, "en aandacht besteden aan foutieve opinies of de opinie van iemand met een van de realiteit losgerukte visie kan behoorlijk frustrerend zijn". Ergo: "Ik kijk niet naar het avondnieuws op televisie, niet naar eindeloze debatprogramma's, ik lees de opiniestukken in de krant niet (en) ik lees de commentaarstukken niet". Bush beroemt zich voorts op zijn vermeende vermogen bliksemsnel bevooroordeelde journalistiek te ruiken. Dubya vertrouwde een en ander toe aan Times-journalist Bill Sammon, die eerlang met het pro-Bushboek "Misunderestimated: The President Battles Terrorism, John Kerry and the Bush Haters" op de proppen komt. "Misunderestimated" is één van de beruchte persoonlijke interpretaties door de VS-president van de Engelse taal: de contaminatie van "misunderstood" en "underestimated" betekent zoveel als "verkeerd onderschat". Trouwens ook defensieminister Donald Rumsfeld zei deze week voortaan geen kranten meer te lezen.

bron: Demorgen.be/.DIG

Yeah right, maar uw oordeel en woord volgens wel zeker. Sufkop! :zweep:

Tja maar dan moet hij wel erbij vertellen waar je WEL naar moet kijken als deugdzame wereldburger. Of mischien moet hij een eigen media op touw zetten.Tv, radio en krant waar 24 per dag de 'waarheid' wordt aangekondigd.:denk:

Matesis
15-05-04, 20:19
Hey taouanza meid k heb je zoals vele hier gemist.....

Welcome Back........ :schrik: :nijn:

~Panthera~
15-05-04, 20:23
Geplaatst door Matesis
Van de Amerikaanse president George W. Bush was al langer bekend dat hij een broertje dood heeft aan kranten lezen of tv-nieuws bekijken. Aan de uiterst conservatieve krant Washington Times verklaarde hij vrijdag ook het waarom: die dingen vertroebelen de "zuivere oordeelsvorming".

De schuld voor die gevaarlijke bijeffecten van de media ligt bij de "vooroordelen" van journalisten, aldus het Amerikaanse staatshoofd. "Ik hou van een duidelijk zicht" op de zaken, zei Bush, "en aandacht besteden aan foutieve opinies of de opinie van iemand met een van de realiteit losgerukte visie kan behoorlijk frustrerend zijn". Ergo: "Ik kijk niet naar het avondnieuws op televisie, niet naar eindeloze debatprogramma's, ik lees de opiniestukken in de krant niet (en) ik lees de commentaarstukken niet ". Bush beroemt zich voorts op zijn vermeende vermogen bliksemsnel bevooroordeelde journalistiek te ruiken. Dubya vertrouwde een en ander toe aan Times-journalist Bill Sammon, die eerlang met het pro-Bushboek "Misunderestimated: The President Battles Terrorism, John Kerry and the Bush Haters" op de proppen komt. "Misunderestimated" is één van de beruchte persoonlijke interpretaties door de VS-president van de Engelse taal: de contaminatie van "misunderstood" en "underestimated" betekent zoveel als "verkeerd onderschat". Trouwens ook defensieminister Donald Rumsfeld zei deze week voortaan geen kranten meer te lezen.

bron: Demorgen.be/.DIG

Yeah right, maar uw oordeel en woord volgens wel zeker. Sufkop! :zweep:
--------------------------------------

Conclusie: hij is blind EN kan niet lezen, de lul. :moe: