PDA

Bekijk Volledige Versie : Zionists rule The Netherlands



ZbaqZbaq
15-05-04, 22:23
De zionistische lobbies in België en Nederland dwingen regeringen tot ontzegging toegang Pakistaanse politieke leider



PERSBERICHT



Utrecht, 15 mei 2004



Dhr. Qazi Hussein Ahmed, leider van de Jamaat-e-Islami Partij in Pakistan, en één van de meest prominente persoonlijkheden in de Moslimwereld is vandaag de toegang tot Nederland geweigerd met als vage reden van opgaaf ‘veiligheidsoverwegingen’. Dhr. Ahmed die eveneens lid is van het Pakistaanse parlement, zou gedurende een week een tour houden door Nederland en België. Zijn bezoek op uitnodiging van de Arabisch Europese Liga (AEL), zou van start gaan op 19 mei.



Direct nadat het bezoek werd bekendgemaakt, uitten verscheidene zionistische organisaties hun sterke gekantheid tegen zijn bezoek. Zij bestempelden hem als een ‘terrorist’ en ‘extremist’ en sommige gingen zover dat ze hem betitelden als de ‘Pakistaanse Bin Laden’. Niet alleen is dit een belediging aan het adres van miljoenen moslims in en buiten Europa, wiens respect dhr.Ahmed geniet, het is tevens laster. Dhr. Ahmed heeft deelgenomen aan een talrijk congressen, in welke hij vaak eregast en zeer gewaardeerde spreker was. Recentelijk nam hij deel aan de in Doha gehouden ‘American Islamic Dialogue Conference’. Aan dit congres namen personen deel als Bill Clinton, Youssef Al Qaradawi en vele andere prominente Amerikaanse en Islamitische persoonlijkheden.



De weigering van Nederland om dhr. Ahmad toegang te verlenen, ondanks het feit dat hij over een diplomatiek paspoort beschikt, is gelijk aan een diplomatiek incident. Het is respectloos ten opzichte van het Pakistaanse volk, haar gekozen vertegenwoordigers en overheid. Evenals het een belediging is voor de Moslims in België en Nederland die vol verwachting uitkeken naar de komst en toespraak van broeder Ahmad. De toegang tot Nederland ontzeggen, is het laatste wat is gebeurd in de reeks van incidenten tijdens de voorbereidingen. In Nederland werden ministeries en zaalverhuurders onder druk gezet door tegenstanders van de AEL. De burgemeester van Den Haag had ook zijn aandeel. Die belde een eventuele zaalverhuurder met het dreigement ‘een aantekening te maken of zelfs de vergunning in te moeten trekken’ als de zaal zou worden verhuurd aan de AEL voor de bijeenkomst. Uiteraard is er keer op keer voor deze druk en deze dreigementen gezwicht.

Twee jaar geleden bezocht dhr. Ahmed ook al ons land. Dat is aan de zionistische lobby voorbij gegaan en zijn bezoek verliep destijds zonder media-aandacht en zonder incidenten.





De Arabisch Europese Liga, van welke de uitnodiging uitging, onderzoekt op het moment welke mogelijke juridische acties ondernomen kunnen worden tegen dit besluit. We zijn van mening dat dit besluit ondemocratisch en ongegrond is. De AEL zal niet accepteren dat de zionistische lobby de overhand heeft in de besluiten die onze overheden maken, gebruikmakend van haar positie op financieël en politiek gebied om ons het recht te ontnemen onze moslimbroeders naar onze landen uit te nodigen. Als belastingbetalende burgers van Europa weigeren we deze onrechtvaardigheid te accepteren en zullen we er maatregelen tegen ondernemen.

bron: ael.nl

barfly
15-05-04, 22:32
Wat is er mis mee om die luilebol te weigeren?

Niet hypocriet doen ZZtje, alle Joden waren toch immers door de Nederlanders aan de Duitsers verraden?

Antonn
15-05-04, 22:33
Precies zoals ik het vorige week al voorspelde. De AEL nodigt een of andere omstreden figuur uit, waarvan ze weten dat er heibel van komt, om vervolgens de vermoorde onschuld te spelen en "aan te tonen" dat Nederland een moslimhatend land is, of weet ik wat voor andere onzin.

ZbaqZbaq
15-05-04, 22:35
het vreemde is dat ie pas als omstreden wordt bestempeld als ie door AEL wordt uitgenodigt.

niet zo lang geleden was ie hier ook....had jij er iets van gehoord ?

barfly
15-05-04, 22:41
Geplaatst door ZbaqZbaq
het vreemde is dat ie pas als omstreden wordt bestempeld als ie door AEL wordt uitgenodigt.

niet zo lang geleden was ie hier ook....had jij er iets van gehoord ?

Nee niks van gehoord. Maar nu is de AEL natuurlijk een clubje werkloze opruiers die denken met een bepaalde spreker wat leven in de brouwerij te brengen en dat zou best een goede reden kunnen zijn om de beste man fijn in Pakistan te laten.

Antonn
15-05-04, 22:44
Geplaatst door ZbaqZbaq
het vreemde is dat ie pas als omstreden wordt bestempeld als ie door AEL wordt uitgenodigt.

niet zo lang geleden was ie hier ook....had jij er iets van gehoord ?
Om dat in de juiste context te kunnen plaatsen moet je wel wat meer informatie geven over dat bezoek van twee jaar geleden. Sprak hij toen ook een grote groep mensen toe, of ging hij op bezoek bij een kennis of iets dergelijks? In dat laatste geval zou het niet zo vreemd zijn dat justitie er geen lucht van kreeg.

vlegeltje
15-05-04, 22:49
Ik vind dat ik het recht heb om die man te horen spreken.

Als hij verwerpelijke dingen zegt kan hij daarop worden aangepakt.
Maar toch niet vooraf?

Vooraf mensen muilkorven is natuurlijk volstrekt ondemocratisch.
Dat gaat regelrecht in tegen het recht op vrije meningsuiting en het recht op vrije meningsvorming.

Juridische actie lijkt mij inderdaad noodzakelijk.
Zoek een goede advocaat die hierin z'n tanden wil zetten.

barfly
15-05-04, 22:54
Geplaatst door vlegeltje
Ik vind dat ik het recht heb om die man te horen spreken.

Als hij verwerpelijke dingen zegt kan hij daarop worden aangepakt.
Maar toch niet vooraf?

Vooraf mensen muilkorven is natuurlijk volstrekt ondemocratisch.
Dat gaat regelrecht in tegen het recht op vrije meningsuiting en het recht op vrije meningsvorming.

Juridische actie lijkt mij inderdaad noodzakelijk.
Zoek een goede advocaat die hierin z'n tanden wil zetten.

Volgens mij staan smans denkbeelden als op de website van zijn organisatie. Als je de man persoonlijk deze informatie wil horen reproduiceren dan is het toch niet teveel gevraagd om naar Pakistan af te reizen?

ZbaqZbaq
15-05-04, 22:55
Geplaatst door Antonn
Om dat in de juiste context te kunnen plaatsen moet je wel wat meer informatie geven over dat bezoek van twee jaar geleden. Sprak hij toen ook een grote groep mensen toe, of ging hij op bezoek bij een kennis of iets dergelijks? In dat laatste geval zou het niet zo vreemd zijn dat justitie er geen lucht van kreeg.

Hij sprak toen voor bijna 1000 mesnen in Den Haag

barfly
15-05-04, 22:56
Geplaatst door ZbaqZbaq
Hij sprak toen voor bijna 1000 mesnen in Den Haag

Heb je d'r geen opname van dan hoeft ie niet nog eens te komen?

Antonn
15-05-04, 23:21
Geplaatst door ZbaqZbaq
Hij sprak toen voor bijna 1000 mesnen in Den Haag
Dat zegt nog niet zoveel. Was hij toen de enige spreker, of één van de tig sprekers? Door wie was hij uitgenodigd en waar sprak hij over?

vlegeltje
15-05-04, 23:26
Geplaatst door Antonn
Dat zegt nog niet zoveel. Was hij toen de enige spreker, of één van de tig sprekers? Door wie was hij uitgenodigd en waar sprak hij over?

Hij droeg zijn veters diagonaal :cheefbek:

ZbaqZbaq
15-05-04, 23:31
Geplaatst door Antonn
Dat zegt nog niet zoveel. Was hij toen de enige spreker, of één van de tig sprekers? Door wie was hij uitgenodigd en waar sprak hij over?

enige spreker...uitgenodigt door moskee

Goodnight
15-05-04, 23:44
Wat een belachelijke instelling Antonn en dito vragen.

ZZ zou er verstandig aan doen die retorisch te beantwoorden:

Waarom als deze man zo 'gevaarlijk' is kan ie wel op andere congressen spreken?

Denkt de NL regering echt radicalisering op deze manier een halt toe te roepen?

Iedereen weet toch dat als je juist dit soort dingen gaat verbieden, de nieuwsgierigheid zal toenemen?

Onderschat de NL regering onze eigen denkvermogen?

Kunnen en mogen we niet zelf beslissen of we naar deze man willen luisteren?

Wat hij te verkondigen heeft ( ik weet niets van hem af en ben ook geen aanhanger van de AEL voor de duidelijkheid) kan ik ook wel op andere manieren verkrijgen als dat nodig is.

Ik was er eerlijk gezegd helemaal niet mee bezig.

Maar door al dat ziekmakend gedoe er om heen wordt ik nu echt nieuwsgierig en wil weten wat mans idee-en dan wel waren.

Robbedoes
15-05-04, 23:47
het vreemde is dat ie pas als omstreden wordt bestempeld als ie door AEL wordt uitgenodigt.

ZZ nu janken is grote onzin. Van te voren wist je dat het omstreden zou zijn dat deze man NU naar Nederland en België zou komen.

Het getuigt gewoon van weinig 'politiek fingerspitzen gefuhl' om zo iemand op een politieke bijeenkomst uit te nodigen in het huidige klimaat waarin terroristen treinen in Europa opblazen. En helemaal zielig wordt het als je nu weer zou zeggen dat de AEL en evt. de moslims weer de zondebok zouden zijn.

Jij bent gewoon niet geschikt als voorzitter, daar hebben ze iemand met politiek gevoel nodig.

Robbedoes
16-05-04, 00:48
Trouwens de meeste Nederlanders zijn geen zionist, maar als ze allemaal de uitspraken van die man zouden kennen, en zij hadden de macht, dan zou hij er ook niet in komen.

ZbaqZbaq ga eens in de leer bij meneer Wiegel, die weet je wel iets meer te vertellen over het "politieke gevoel", Fortuyn was ook bij hem in de leer :haha:

Julien
16-05-04, 00:52
gut, daar beginnen we weer over een zionistisch komplot.. :moe:

het zijn ook altijd de Joden die de schuld hebben he ZZ? En jij durfde de jaren '39-'45 te vergelijken met de huidige situatie van de moslims in NL??

Orakel
16-05-04, 01:00
Geplaatst door ZbaqZbaq
De zionistische lobbies in België en Nederland dwingen regeringen tot ontzegging toegang Pakistaanse politieke leider



PERSBERICHT


. De AEL zal niet accepteren dat de zionistische lobby de overhand heeft in de besluiten die onze overheden maken, gebruikmakend van haar positie op financieël en politiek gebied om ons het recht te ontnemen onze moslimbroeders naar onze landen uit te nodigen.

bron: ael.nl

Jammer, want daarmee redt de AEL het niet. Ze komen zo wel in de schijnwerpers te staan, maar het risico zichzelf te dikwalificeren is groot.
Stick to the facts, want de zionistische invloed is niet te bewijzen ookal is deze (gevoelsmatig) niet te ontkennen.

De man is in Pakistan democratisch gekozen, Phillip de Winter en Fidel Castro zouden ondanks hun gedachtengoed de toegang tot Nederland niet geweigerd worden, dus geldt het gelijkheidsbeginsel.
Is weliswaar nationale wetgeving, maar het gaat ook om nationaal grondgebied.
De man is politicus, komt niet voor op een lijst van Interpol of consorten dus laat je niet afpoeieren.

Orakel
16-05-04, 01:02
Geplaatst door Robbedoes
ZZ nu janken is grote onzin. Van te voren wist je dat het omstreden zou zijn dat deze man NU naar Nederland en België zou komen.

Het getuigt gewoon van weinig 'politiek fingerspitzen gefuhl' om zo iemand op een politieke bijeenkomst uit te nodigen in het huidige klimaat waarin terroristen treinen in Europa opblazen. En helemaal zielig wordt het als je nu weer zou zeggen dat de AEL en evt. de moslims weer de zondebok zouden zijn.

Jij bent gewoon niet geschikt als voorzitter, daar hebben ze iemand met politiek gevoel nodig.

Zet de ratio weer es in werking Andries, want argumentatief degenereer je enorm.

"..het huidige klimaat waarin terroristen treinen in Europa opblazen.."?

Klimaat was daarvoor al aanwezig, ah goudvis.

Rocky
16-05-04, 01:12
Geplaatst door Julien
gut, daar beginnen we weer over een zionistisch komplot.. :moe:

het zijn ook altijd de Joden die de schuld hebben he ZZ? En jij durfde de jaren '39-'45 te vergelijken met de huidige situatie van de moslims in NL??

Oh nee? :)



De voorgenomen komst van Hussain Ahmed veroorzaakte onrust bij het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI). Hij vormt volgens CIDI-directeur R. Naftaniel een risico voor de staatsveiligheid wegens zijn opruiende teksten tegen niet-moslims. Hij heeft het kabinet gevraagd om Hussain Ahmed geen toegang tot Nederland te geven.
Marmouch: "Het CIDI wil ons criminaliseren, maar wij zijn een legitieme organisatie. Nederland zou juist fier moeten zijn op de komst van zo'n man. En dat heeft weer niets te maken met of je het eens bent met hem of niet."

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=96142

Julien
16-05-04, 01:42
Geplaatst door Rocky
Oh nee? :)



http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=96142

ja en ik neem de AEL dus niet serieus. blijkbaar hebben ze in Joden (zionisten) een zondebok gevonden.

Zwarte Schaap
16-05-04, 01:53
Geplaatst door Julien
ja en ik neem de AEL dus niet serieus. blijkbaar hebben ze in Joden (zionisten) een zondebok gevonden.

Blind tegen zionisten zijn is dom. De AEL is tegen het zionisme vanwege hun misdaden, racisme, moorden schenden van de rechten van de mens en de VN...etc en in dit geval hun activiteiten die er toe geleid hebben dat iemand de mond wordt gesnoerd langs schijnheilige weg.

Dit is duidelijk een geval van misbruik van de politieke macht op de achtergrond. Doet me denken in het geval van Gretta duisenberg toen men haar de mond wilde snoeren door internationale zionistische organisaties die haar man het werken onmogelijk wilden maken.

Maarten
16-05-04, 02:38
Al een jurist geraadpleegd?
Het gaat toch om een besluit he? Zowel de Pakistaan als AEL hebben mogelijk middelen.
Evt. een snelle procedure kan dan mogelijk zijn. Dreigen ermee kan ook resultaten hebben, als je sterk staat.

Dawud
16-05-04, 08:43
Fijn dat Nederland nu ook eens zijn grenzen laat zien tegen deze islamisten!

Antonn
16-05-04, 09:53
Geplaatst door ZbaqZbaq
enige spreker...uitgenodigt door moskee
Dat is dan inderdaad heel merkwaardig. Niet omdat die eikel nu de toegang wel wordt geweigerd, maar omdat dat toen niet gebeurde. Ik neem immers aan dat zijn denkbeelden toen al net zo ziekelijk waren. Als je de naam van die moskee en de exacte datum geeft wil ik weleens proberen te achterhalen waarom hij toen niet aan de grens werd tegengehouden.

Robbedoes
16-05-04, 11:41
Klimaat was daarvoor al aanwezig, ah goudvis.


Beste jongen (Orakel) 4 jaar geleden had die mafkees gewoon Nederland in kunnen komen, na 11 sept 2001 werd het al moeilijker zonder protest, maar naa Madrid welhaast onmogelijk in de publieke opinie.

freya
16-05-04, 13:03
Geplaatst door ZbaqZbaq

Dhr. Qazi Hussein Ahmed, leider van de Jamaat-e-Islami Partij in Pakistan, en één van de meest prominente persoonlijkheden in de Moslimwereld is vandaag de toegang tot Nederland geweigerd met als vage reden van opgaaf ‘veiligheidsoverwegingen’.

bron: ael.nl

Ben wel heel benieuwd wat die veiligheidsoverwegingen zijn.

Op welke manier is deze man een bedreiging voor de openbare orde of veiligheid van Nederland?

Ik heb verdomme het democratisch recht om die man te horen spreken :moeilijk:

En om het vervolgens niet met hem eens te zijn :tover:

Ik hoop dat de AEL een goeie advocaat neemt.

Robbedoes
16-05-04, 13:15
Ik heb verdomme het democratisch recht om die man te horen spreken

Ja Freya je hebt het recht om via internet alles over die man te weten te komen, je hebt het recht naar Pakistan te gaan om naar die man te luisteren, maar Nederland heeft het recht zo'n man hier niet te willen hebben, beter gezegd elke zaaleigenaar heeft het recht om een zaal niet te verhuren als hij/zij denkt dat er narigheid uit voort kan komen.

Nogmaals, ik snap niet dat er geen islamitisch centrum is in België of Nederland dat geen ruimte beschikbaar heeft voor een paar lezingen van die man.

Zwarte Schaap
16-05-04, 13:19
Geplaatst door Robbedoes
Ja Freya je hebt het recht om via internet alles over die man te weten te komen, je hebt het recht naar Pakistan te gaan om naar die man te luisteren, maar Nederland heeft het recht zo'n man hier niet te willen hebben, beter gezegd elke zaaleigenaar heeft het recht om een zaal niet te verhuren als hij/zij denkt dat er narigheid uit voort kan komen.

Nogmaals, ik snap niet dat er geen islamitisch centrum is in België of Nederland dat geen ruimte beschikbaar heeft voor een paar lezingen van die man.

Gewoon beter lezen, hij mag Nederland niet eens in. Dat van de zalen komt pas op de tweede plaats en is in casu niet ter zake doende.

Robbedoes
16-05-04, 13:24
ZS Dat zal wel zijn om de man te beschermen tegen de witte nationalisten, voor zijn eigen veiligheid dus. :blij:

Verder is het huidige klimaat niet dusdanig om zo'n radicalist hier te laten spreken. En de staat Nederland heeft het recht mensen toelating te weigeren.
Net zoals Pakistan dat ook kan doen. Een christelijk leider heeft trouwens grotere kans in Pakistan vermoord te worden als zo'n islamist hier, maar toch ..... je weet maar nooit.

Maarten
16-05-04, 13:31
Geplaatst door Dawud
Fijn dat Nederland nu ook eens zijn grenzen laat zien tegen deze islamisten!
Waar ben je bang voor? Het selecteert zichzelf wel uit hoor, wat deugt en wat niet. Dit is geen Indonesie. Nederland kan wat hebben hoor. Wat niet deugt, gaat het automatisch slechter doen dan de rest. Dan krijg je ook isolatie, en daar gelooft de volgende generatie niet meer in.

Maarten
16-05-04, 13:33
Geplaatst door Antonn
Ik neem immers aan dat zijn denkbeelden toen al net zo ziekelijk waren.
Zijn ze dat? Vertel waarom ze zó ziek zijn, dat ze hier niet kunnen!..

Zwarte Schaap
16-05-04, 13:46
Geplaatst door Robbedoes
ZS Dat zal wel zijn om de man te beschermen tegen de witte nationalisten, voor zijn eigen veiligheid dus. :blij:


Dan moet je die witte nationalisten aanpakken.


Verder is het huidige klimaat niet dusdanig om zo'n radicalist hier te laten spreken. En de staat Nederland heeft het recht mensen toelating te weigeren.
Net zoals Pakistan dat ook kan doen. Een christelijk leider heeft trouwens grotere kans in Pakistan vermoord te worden als zo'n islamist hier, maar toch ..... je weet maar nooit. Zelfverzonnen onzin.

Robbedoes
16-05-04, 13:47
ZbaqZbaq heeft een 'brede kijk' op wie zionisten zijn :lol:

Maarten
16-05-04, 14:47
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Zionisten maken de dienst uit in Nederland....

Alweer zo'n 'in yer face'-conclusie waarmee mijn blik wordt verruimd.
Het is prijsschieten vandaag op het forum. Mijn dank is groot.

Hamas wordt permanent als terroristische organisatie aangemerkt, en niet als legitiem verzet De Politiek schijnt eveneens te vinden dat Israel de bezetting niet hoeft op te geven, zolang er nog maar éen vent een aanslag pleegt. (Sharon scenario, waardoor er nooit vrede komt.) Arafat zit hier in het verdomhoekje, terwijl het grootste deel van zijn ouvre bestaat uit het een beroep doen op de VN, wat nooit lukt. En de media geven elke Israelische lul de kans waar hij maar wil: Sharon, Netanyahu, en Nafthaniel ook! Palestijns commentaar krijgt nauwelijks de kans, en pro-palestijnse schrijvers ook niet!
Massa's Israelische misdaad haalt de media hier niet, terwijl de palestijnse tot op de laatste druppel breed uitgemeten worden.
Zullen we maar zwijgen over de judeo-christelijke grondslag van Europa.. En ook over de mate waarop de antisemitisme-onzin een kans krijgt, en alle leugens er over geen stróbreed in de weg wordt gelegd!
Je kunt werkelijk een bóekwerk schrijven over de verschillen!

Nederland zionistisch? Absoluut!
Prijsschieten? Mákkie voor mij hier!

..zapper
16-05-04, 15:07
Zoals ik al eerder zei heeft het niets te maken met de man die is uitgenodigd, het zit hem in het feit dat de AEL hem heeft uitgenodigd. Alles wat de AEL aanraakt veranderd in ongewildheid. Daar heeft Zionisme mi helemaal geen zak mee te maken, wel de negatieve publiciteit die de AEL over zichzelf heeft afgeroepen.

Maarten
16-05-04, 16:01
Geplaatst door sjeng
tenzij deze man aanzet tot daden die bij strafwet verboden zijn of een gevaar kunne opleveren voor de staatsveiligheid dan kan men via meerdere juridische wegen zijn toespraken verbieden.

Is dat het geval dan?
Liggen jullie niet allemaal in briesende razernij te rollebollen? Wat mankeert die vent? Geef eens een reden tot weigering? Kom je daar wel ver mee, denk je?

Zwarte Schaap
16-05-04, 16:15
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Totaal ongefundeerd gekwaak. Ik weet niet hoe immens jij de misdaden van de bloeddorstige Israeliers op billboards uitvergroot wilt zien, maar kritiek op de Israelische politiek vind ik dagelijk in mijn krant op het deurmatje. Het is jou alleen niet vilein en hard genoeg, maar dat heeft eerder met je eigen hang-up te maken.


Gek dat ze dan mijn soort kranten niet verbieden.


Dat dacht je. Alweer een illusie die je zo graag in stand houdt.

Als dat zo is, wat ik betwijfel, waarom kan Israel nog steeds doorgaan met het schenden van alle rechten die beschaafde mensen essentieel en wenselijk vinden?

Dat beetje kritiek is kennelijk nog steeds niet genoeg om israel te boycotten of economische santies op te leggen. Het lijkt meer een soort zoetekoek voor de kritische mensen zodat ze in slaap worden gesust terwijl israel gewoon dooor kan gaan met haar misdaden.

Vandaag nog heeft het Israelische hoge Raad bepaald dat het vernietigen van woningen van Palestijnen legaal is. Weet je al hoeveel huizen er al gesloopt zijn de afgelopen jaar, hoeveel mensen dakloos zijn geworden?

Maarten
16-05-04, 16:34
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Totaal ongefundeerd gekwaak. Ik weet niet hoe immens jij de misdaden van de bloeddorstige Israeliers op billboards uitvergroot wilt zien, maar kritiek op de Israelische politiek vind ik dagelijk in mijn krant op het deurmatje. Het is jou alleen niet vilein en hard genoeg, maar dat heeft eerder met je eigen hang-up te maken.

Wat jij niet uit elkaar kunt houden, dat is de steun voor het zionisme enerzijds en de kritiek anderzijds!
Jij zit net als vele anderen gevangen in het idee, dat kritiek meteen anti-zionistisch is!

Zelfs mensen als ik, die menen dat er maar éen oplossing is, namelijk zeer zware druk op Israel, tot totale isolatie toe - en dat dit het enige is wat echt werkt - zijn niet anti-zionistisch! Alleen ligt het voor de volle 100% enkel en alleen aan die Israeli's dat die vrede er niet komt, en daar moet je consequenties uit trekken. Maar als ze dan tot een redelijke vrede gedwongen worden, dan gun ik ze weer alle licht in de ogen. (als eerst de grootste misdadigers door hun kop geschoten zijn, c.q. berecht door een tribunnaal!)

Hoeveel Nederlanders steunen zionisme? 90%? 80? zoiets moet het zijn. Enkel die vuile landroof en die kotsmisselijke misdaden elke dag, dát moet afgelopen zijn! Maar als ze zo nog een jaartje doorgaan, dan mogen ze van mij het hele zooitje onderhand van de kaart vegen ja. Dan hebben ze hun zionistische experiment wel gehad en verknald, vind ik. Maar Nederland denkt zéker nog niet zo.

Zbak heeft in hoofdzaak wel gelijk, ook al zou ik Nederland niet "zionistisch" noemen. Maar als je enkel kijkt naar wat Herzl wou, dan weer wel. Die steun is altijd minstens 90% geweest.

Maarten
16-05-04, 16:40
Geplaatst door Zwarte Schaap

Dat beetje kritiek is kennelijk nog steeds niet genoeg om israel te boycotten of economische santies op te leggen.
Nou, er is behoorijk wat kritiek, maar daar verbindt Nederland inderdaad nul komma nul consequenties aan!

En het EU-voorzitterschap van Nederland, daar kan Sharon wel over juichen! Nederland heeft totaal geen tanden, en wil dat ook niet, dus die worden in de luren gelegd!
Waarschijnlijk wordt het wél zgn. opbóuwend! Dat noemt Nederland dan "resultaat", maar daarna gaat Sharon gewoon door. Opgeven van de gebieden?? De helft van de israeli's gaat nog liever dood.

Qwertyno
16-05-04, 16:57
Een feit is dat een zionistische organisatie zoals het CIDI het voor elkaar heeft gekregen iemand de toegang tot Nederland te weigeren.

Een paar vragen zijn;
Tot hoe ver rijkt de macht van het CIDI zodat dit mogelijk was?
Wat zijn de belangen van CIDI zodat ze niet willen dat er iemand uit pakistan komt om te praten over de Islam?
Wat heeft het CIDi met islam te maken?
moet het CIDI niet gericht zijn op Israel?
Kwam die man spreken over Israel?
Is het CIDI een onderdeel van de hetze tegen alles wat Islamitisch is?
En tot slot waar is de rechter in deze kwestie?

Zwarte Schaap
16-05-04, 17:23
Geplaatst door Qwertyno
Kwam die man spreken over Israel?

Mag je dan niet over Israel spreken?

mark61
16-05-04, 18:11
Is er eigenlijk een officiële verklaring waarom de man het land niet in mag? Zou het zo kunnen zijn dat als het CIDI niet 'alarm had geslagen' het hele bezoek onopgemerkt zou zijn verlopen?

freya
16-05-04, 19:29
Geplaatst door mark61
Is er eigenlijk een officiële verklaring waarom de man het land niet in mag? Zou het zo kunnen zijn dat als het CIDI niet 'alarm had geslagen' het hele bezoek onopgemerkt zou zijn verlopen?

Kunnen wij burgers van Nederland niet om opheldering vragen?

In een openbrief bv, waarin we gelijk onze zorg uitspreken over het inperken van de vrijheid van meningsuiting.

Antonn
16-05-04, 19:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als dat zo is, wat ik betwijfel, waarom kan Israel nog steeds doorgaan met het schenden van alle rechten die beschaafde mensen essentieel en wenselijk vinden?

Dat beetje kritiek is kennelijk nog steeds niet genoeg om israel te boycotten of economische santies op te leggen. Het lijkt meer een soort zoetekoek voor de kritische mensen zodat ze in slaap worden gesust terwijl israel gewoon dooor kan gaan met haar misdaden.
Marokko pleegt grotendeels dezelfde daden in de Westelijke Sahara. Waarom kan dat wel?

ZbaqZbaq
16-05-04, 19:37
Geplaatst door Antonn
Marokko pleegt grotendeels dezelfde daden in de Westelijke Sahara. Waarom kan dat wel?

hou deze bullshit maar voor...

zondag 13 juni 2004 - CiJO Congres: Debat cursus en competitie! (cursus)
Datum
zondag 13 juni 2004

Locatie
Joods Jongeren Centrum (JJC)
De Lairessestraat 13, Amsterdam
020-6767622
Omschrijving
Naast het simulatie-spel dat er binnenkort aankomt, presenteert CiJO in het kader van het eerste CiJO Congres ook een debatcursus gevolgd door een competitie.
Deze zal verzorgd worden door het Nederlands Debat Instituut, die voor ons in het verleden al eens een geweldige cursus heeft verzorgd.

Tijdens de cursus zul je kennis maken met elementaire beginselen uit de klassieke retorica. De theorie wordt afgewisseld met intensieve oefeningen in uiteenlopende debatvormen. Er zal getraind worden in het overtuigend verdedigen danwel omverwerpen van stellingen, standpunten en zienswijzen.
Na afloop van de training ben je in staat in korte tijd een gestructureerd betoog voor te bereiden over een willekeurige stelling en dit op heldere en overtuigende wijze te presenteren. Daarnaast ben je geoefend in het luisteren, snel analyseren van en reageren op een betoog van een ander waarbij je drogreden leert herkennen en argumenten kunt weerleggen.

De debatcompetitie zal eveneens onder leiding van het Nederlands Debat Instituut plaatsvinden. Hier zullen stellingen worden aangedragen, waar door jullie over gedebatteerd zal worden.

De debatcursus en competitie zullen plaatsvinden op 13 juni in het pand op de Lairessestraat 13. De cursus vindt plaats in de middag, waarna de competitie in de avond zal volgen.
Er zijn ongeveer 30 plaatsen beschikbaar, dus geef je snel op bij [email protected]!!

Zwarte Schaap
16-05-04, 19:37
Moslimleider mag Nederland niet in

ANP

AMSTERDAM - De omstreden moslimleider Qazi Hussain Ahmed mag Nederland niet in. Desgevraagd bevestigde een woordvoerder van het ministerie van Justitie zondag dat de Pakistaanse parlementariër op grond van de openbare orde en nationale veiligheid de toegang zal worden geweigerd als hij zich meldt.

Medewerkers van Hussain Ahmed hebben zaterdagavond aan de Nederlandse afdeling van de Arabisch Europese Liga (AEL) gemeld dat de leider van de grootste Pakistaanse moslimpartij niet welkom is in Nederland. De AEL had Hussain Ahmed uitgenodigd voor een bezoek en een lezing. Het bezoek zou woensdag beginnen.

Volgens een verklaring op de internetpagina van de AEL beschikt de Pakistaanse parlementariër over een diplomatiek paspoort. De moslimpartij onderzoekt welke juridische mogelijkheden er zijn om Hussain toch het land in te krijgen. 'Veiligheidsoverwegingen', zijn ook volgens de AEL reden voor de weigering.

Het Centrum Informatie Documentatie Israël (CIDI) had de ministers Remkes (Binnenlandse Zaken) en Donner (Justitie) gevraagd om Hussain Ahmed te weigeren. Volgens directeur R. Naftaniël vormt de leider een risico voor de staatsveiligheid wegens zijn opruiende teksten tegen niet-moslims. Naftaniël noemde de beslissing om hem te weigeren zondag dan ook 'meer dan terecht'.

Qazi Hussain Ahmed is de leider van de Pakistaanse fundamentalistische Jamaat-i-Islami. Hij was fel tegen de Amerikaanse aanvallen op Afghanistan en de medewerking die de Pakistaanse regering daaraan verleende. Een lezing die hij op 21 mei in Nederland zou geven is zeker twee keer verplaatst. Het Nederlands Congres Centrum en de Haagse Hogeschool weigerden de bijeenkomst onderdak te verlenen.


Bron: de Volkskrant 16/05/04

Antonn
16-05-04, 19:41
Geplaatst door ZbaqZbaq
hou deze bullshit maar voor...
Waarom worden de misdaden van Israel onder een vergrootglas genomen, maar de misdaden van je vaderland (?) als bullshit afgedaan?

Zwarte Schaap
16-05-04, 19:41
Geplaatst door Antonn
Marokko pleegt grotendeels dezelfde daden in de Westelijke Sahara. Waarom kan dat wel?

Ze moeten altijd israel hebben, ze zijn zo klein en de grote boze wereld is onterecht tegen israels misdaden.

Antonn
16-05-04, 19:45
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ze moeten altijd israel hebben, ze zijn zo klein en de grote boze wereld is onterecht tegen israels misdaden.
Die obsessie verbaast me inderdaad nogal eens. Ik denk dat het alles heeft te maken met gekrenkte trots. In vroegere tijden heersten de arabieren over de joden, maar tegenwoordig zijn de rollen net omgekeerd. :jeweetog:

Zwarte Schaap
16-05-04, 19:55
Geplaatst door Antonn
Die obsessie verbaast me inderdaad nogal eens. Ik denk dat het alles heeft te maken met gekrenkte trots. In vroegere tijden heersten de arabieren over de joden, maar tegenwoordig zijn de rollen net omgekeerd. :jeweetog:

Je moet joden niet vergelijken met zionisten. Verder ben ik geen arabier en moet je oppassen met je domme gezeik dat de joden arabieren overheersen, in feite geef je ermee aan dat het zionistische complot bestaat. Zonder de USA is Israel alleen maar gruis en zouden ze nooit de israelische staat kunnen creeren met hun landje pik.

Verder werden de joden beschermd tegen de gristelijke inquisitie, de zionisten plegen juist laffe misdaden vanuit hun helikoptertje tegen ongewapende burgers. De arabieren kennen niet zoiets als gaskamers en verbrandingsovens. Stank voor dank?

http://www.volkskrant.nl/images/palestijns_jongetje1.jpg
Een Palestijns jongetje, zondagochtend vroeg gewond bij een raketaanval van het Israëlische leger op Gaza-stad, wordt een ziekenhuis binnengedragen. Drie andere mensen raakten eveneens gewond.

Beëlzebub
16-05-04, 19:59
Geplaatst door Antonn
Marokko pleegt grotendeels dezelfde daden in de Westelijke Sahara. Waarom kan dat wel?

Dat mag Marokko natuurlijk niet. Maar vind je werkelijk dat deze twee zaken vergelijkbaar zijn? De schaal verschilt nogal niet. In de Westelijke Sahara gaat het om een tamelijk klein conflict terwijl in het M.O. een conflict speelt dat de hele wereld raakt. Bovendien vallen er onder de Palestijnen veel meer doden.
Een boycot van Israël had allang moeten plaatsvinden en zou ook werkelijk hebben plaatsgevonden als dat verdomde Amerika met z'n verdomde joodse lobby en zijn verdomde chr. neocons niet steeds een onrechtvaardige situatie in stand hielden. Dat land misbruikt zijn geld en macht.

Antonn
16-05-04, 20:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
en moet je oppassen met je domme gezeik dat de joden arabieren overheersen, in feite geef je ermee aan dat het zionistische complot bestaat.
Of het nou door een complot komt of niet, het is een feit dat de Israeliers de arabieren op veel gebieden overheersen.

Antonn
16-05-04, 20:45
Geplaatst door Beëlzebub
Dat mag Marokko natuurlijk niet. Maar vind je werkelijk dat deze twee zaken vergelijkbaar zijn? De schaal verschilt nogal niet. In de Westelijke Sahara gaat het om een tamelijk klein conflict terwijl in het M.O. een conflict speelt dat de hele wereld raakt. Bovendien vallen er onder de Palestijnen veel meer doden.
Een boycot van Israël had allang moeten plaatsvinden en zou ook werkelijk hebben plaatsgevonden als dat verdomde Amerika met z'n verdomde joodse lobby en zijn verdomde chr. neocons niet steeds een onrechtvaardige situatie in stand hielden. Dat land misbruikt zijn geld en macht.
De Marokkaanse en Israelische bezetter tonen op heel veel gebieden overeenkomsten. Het belangrijkste verschil is inderdaad de schaalgrootte, maar betekent dat dat we de ene bezetting moeten verzwijgen en de andere alle aandacht geven?

Amerika houdt overigens met haar geldstromen wel meer onrechtvaardige zaken in stand in de Arabische wereld, daar hoor ik gek genoeg ook nooit iemand over klagen hier.

Zwarte Schaap
16-05-04, 20:47
Geplaatst door Antonn
Of het nou door een complot komt of niet, het is een feit dat de Israeliers de arabieren op veel gebieden overheersen.

Dan kunnen we het verzet van de arabieren als legitiem bestempelen tegen de overheersing van een misdadige minderheid van 5 miljoen die ruim 300 miljoen mensen overheersen.

Maar nogmaals zoals ik al eerder zei zonder de USA en Europa stelt israel helemaal niets voor en wordt het met gemak verpulvert.

Beëlzebub
16-05-04, 21:23
Geplaatst door Antonn
1- De Marokkaanse en Israelische bezetter tonen op heel veel gebieden overeenkomsten. Het belangrijkste verschil is inderdaad de schaalgrootte, maar betekent dat dat we de ene bezetting moeten verzwijgen en de andere alle aandacht geven?

2- Amerika houdt overigens met haar geldstromen wel meer onrechtvaardige zaken in stand in de Arabische wereld, daar hoor ik gek genoeg ook nooit iemand over klagen hier.

Ad 1- Het gaat om wel meer dan de schaalgrootte.

2- Ja, al naar gelang het Amerika uitkomt wordt steun verleend of onthouden. Amerika heeft inderdaad allerlei potentaten willens en wetens in het zadel gehouden (Sadam Hussein). Daarvan was ik mij bewust. Er is in bv. een land als Saudi-Arabië natuurlijk geen steun onder een democratisch bewind voor een politiek die vooral voor de VS zelf gunstig is.
Daarover wil ik ook best klagen. Gewoonweg: Yankee go home and mind your own business!

Cohen
16-05-04, 21:45
Geplaatst door Robbedoes
ZbaqZbaq heeft een 'brede kijk' op wie zionisten zijn :lol:

Nee Ronny Naftadebiel is een lekker ventje (kots kots)

Robbedoes
16-05-04, 22:01
De schaal verschilt nogal niet. In de Westelijke Sahara gaat het om een tamelijk klein conflict terwijl in het M.O. een conflict speelt dat de hele wereld raakt. Bovendien vallen er onder de Palestijnen veel meer doden.

De schaal verschilt niet zo heel veel, Er is maar één "groep " in deze wereld die het conflict opblazen met hun claim dat Jeruzalem "heilige" grond zou zijn, n.l. moslims.
Laatst hoorde ik iemand vragen "Waar de islam en/of veel moslims het vandaan halen dat Jeruzalem "heilige" grond is? De profeet Mohammed is daar nooit geweest. Alleen volgelingen beweren dat hij vandaar opgestegen is. Tenminste dat staat in een overlevering. Als de islam/moslims daar niet aan vast hielden, was er dan ook zo'n opgeblazen conflict"?

"Over de rug van de Palestijnen heen wordt een conflict in stand gehouden, om een eenheid onder moslims te krijgen in heel de wereld" hoorde ik hem ook zeggen.

Dan zou het echt weer misbruik maken van een religie zijn. Maar ja hij zal het volgens jullie wel niet bij het rechte eind hebben.

Cohen
16-05-04, 22:10
Geplaatst door Robbedoes
De schaal verschilt niet zo heel veel, Er is maar één "groep " in deze wereld die het conflict opblazen met hun claim dat Jeruzalem "heilige" grond zou zijn, n.l. moslims.
Laatst hoorde ik iemand vragen "Waar de islam en/of veel moslims het vandaan halen dat Jeruzalem "heilige" grond is? De profeet Mohammed is daar nooit geweest. Alleen volgelingen beweren dat hij vandaar opgestegen is. Tenminste dat staat in een overlevering. Als de islam/moslims daar niet aan vast hielden, was er dan ook zo'n opgeblazen conflict"?

"Over de rug van de Palestijnen heen wordt een conflict in stand gehouden, om een eenheid onder moslims te krijgen in heel de wereld" hoorde ik hem ook zeggen.

Dan zou het echt weer misbruik maken van een religie zijn. Maar ja hij zal het volgens jullie wel niet bij het rechte eind hebben.

Jij en je bron hebben de klok horen luiden, maar echt geen fokking idee waar die zionistische klepel hangt, stelletje rukkers.

dat het om een overlevering zou gaan is incorrect, rukkers. Er is zelfs een hoofdstuk in de koran naar vernoemt (al Isra = de nachtelijke tocht). verder is de grond van het verre land (al Aqsa) heilig omdat er meerdere profeten hebben gechilld (lees: bijv. Isa zoon van Mariam en niet van God), stelletje fukkers

die zionisten weten trouwens wel hoe de vork in de steel zit, alleen is het in hun voordeel om dit soort verbale chaos te creeren.

mark61
16-05-04, 22:14
Geplaatst door freya
Kunnen wij burgers van Nederland niet om opheldering vragen?

In een openbrief bv, waarin we gelijk onze zorg uitspreken over het inperken van de vrijheid van meningsuiting.

Da kunnen we best. Conceptje doen? Denk niet dat iemand die gaat plaatsen, maar altijd leuk.

Robbedoes
16-05-04, 22:19
Jij en je bron hebben de klok horen luiden, maar echt geen fokking idee waar die zionistische klepel hangt, stelletje rukkers.

dat het om een overlevering zou gaan is incorrect, rukkers. Er is zelfs een hoofdstuk in de koran naar vernoemt (al Isra = de nachtelijke tocht). verder is de grond van het verre land (al Aqsa) heilig omdat er meerdere profeten hebben gechilld (lees: bijv. Isa zoon van Mariam en niet van God), stelletje fukkers

:gniffel: verstandig antwoord Cohen.

En omdat er in de koran staat dat Mohammed daar een nachtelijke tocht zou hebben ondernomen is het een stad voor alleen moslims? Joden en christenen hebben een ander verhaal over Izak en Jakob trouwens. :gniffel:

mark61
16-05-04, 22:22
Gentlemen, het gaat niet over godsdienst.

Robbedoes
16-05-04, 22:27
De Palestijnen worden door veel moslims gesteund, daar ze als moslims te boek staan, en daar van moslims gevraagd wordt alle "onderdrukte" geloofsgenoten te steunen.

Dat conflict is, zoals ik gehoord heb, wel degelijk gebaseerd op religie. Als de Palestijnen allemaal christelijk waren geweest, hadden ze in ieder geval uit de moslimwereld niet zoveel steun gehad zei men mij.

Cohen
16-05-04, 22:31
Geplaatst door Robbedoes
:gniffel: verstandig antwoord Cohen.

En omdat er in de koran staat dat Mohammed daar een nachtelijke tocht zou hebben ondernomen is het een stad voor alleen moslims? Joden en christenen hebben een ander verhaal over Izak en Jakob trouwens. :gniffel:

Heb ik gezegd dat het een stad is voor uitsluitend moslims? Waarom ga je nu weer om de hete brei heen draaien, waarom verdraai je nu weer mijn woorden, waarom doen jullie dat altijd? Waarom haal je er weer wat anders bij (izhak en Jakob 3sat walsaam)? Is dat weer een zionistische tacktiek om de aand8 te verplaatsen van waarom het eigenlijk ging? Zoals het eeuwige geouwehoer over de Sahara wanneer een mocro wijst naar de genocide / kolonisatie van Al Aqsa? Denk je nou werkelijk voor eeuwig daarmee door te kunnen gaan? KOM OP MAN. doe je ogen open, denk je nou echt dat over 50 jaar Pisrael nog bestaat? hahahahaha payback will b a bitch, kan ik je alvast vertellen. Enne moslims, tja je bedoelt denk ik de gore hoeren die binnen jouw definitie vallen, die kunnen me gestolen worden. Echte moslims, daar doe jij het van in je Jesus-jeans, loser. Kijk naar de mujahidien in Faluja, najaf, Karbala, Khandahar, Chechnia, Bosnia etc etc.

Dawud
16-05-04, 22:34
denk je nou echt dat over 50 jaar Pisrael nog bestaat?

Lees eens wat geschiedenisboeken, en je zult zien dat IEDER die Israel denkt uit te kunnen roeien, zelf genadeloos gestrafd wordt.

Lees bijvoorbeeld eens het boek Ester.

Rocky
16-05-04, 22:38
Geplaatst door Dawud
Lees eens wat geschiedenisboeken, en je zult zien dat IEDER die Israel denkt uit te kunnen roeien, zelf genadeloos gestrafd wordt.

Lees bijvoorbeeld eens het boek Ester.

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst :roker:

Maarten
16-05-04, 22:41
Geplaatst door Robbedoes
Er is maar één "groep " in deze wereld die het conflict opblazen met hun claim dat Jeruzalem "heilige" grond zou zijn, n.l. moslims.
Effe kijken, de Israeli's veroveren nog niet zo lang geleden Jeruzalem op de moslims, roepen hard dat het de eeuwige ondeelbare hoofdstad van Israel is, maar als de moslims zich verzetten, komt Robbedoes met het verhaal dat ze de zaken opblazen? :hihi:

Als de moslims de stad nog eens gewoon terug (proberen te) veroveren, dan heeft meneer robbedoes een heel ander verhaal denk ik. Iets over barbaren of zo he? :hihi:

Cohen
16-05-04, 22:43
Geplaatst door Dawud
Lees eens wat geschiedenisboeken, en je zult zien dat IEDER die Israel denkt uit te kunnen roeien, zelf genadeloos gestrafd wordt.

Lees bijvoorbeeld eens het boek Ester.

wat bedoel je nou eigenlijk te zeggen?? dat het ubermenschen zijn, hmm kan toch echt een op een paar voorbeelden komen waarin de joden fatale 'luchtsteun' kregen

Orakel
16-05-04, 22:45
Geplaatst door Antonn
De Marokkaanse en Israelische bezetter tonen op heel veel gebieden overeenkomsten. Het belangrijkste verschil is inderdaad de schaalgrootte, maar betekent dat dat we de ene bezetting moeten verzwijgen en de andere alle aandacht geven?

2 wrongs don't make a right, maar schaalgrootte is niet "het belangrijkste verschil".
Het lot van de Sahranen en de gevolgen van de situatie daar geven minder mondiale deining dan het MO. Niemand ligt wakker van mensen die een woestijn wat stenen naar de plaatselijke sjeiks gooien.

Marokko wordt ook niet gezien als een volk of staat zoals Israel, die toch de power toegedict wordt om middels haar bestaan de regio instabiel te houden en daarmee te vorkomen dat er al te grote Arabische (lees Islamitsche) machtsblokken ontstaan.

Marooko wordt ook niet gesteund (middels geld en wetgeving of het gebrek aan naleving van wetgeving) door de VS.
Zo is er nog een paar redenen, maar da's 'triviaal'.


houdt overigens met haar geldstromen wel meer onrechtvaardige zaken in stand in de Arabische wereld, daar hoor ik gek genoeg ook nooit iemand over klagen hier.

Dan lees je niet goed genoeg of je hebt het niet meegekregen. Open maar es een topic en vraag es op hoeveel steun de Arbaische heersers hier kunnen rekenen.

Robbedoes
16-05-04, 22:47
Echte moslims, daar doe jij het van in je Jesus-jeans, loser. Kijk naar de mujahidien in Faluja, najaf, Karbala, Khandahar, Chechnia, Bosnia etc etc.

Dus DAT zijn echte moslims :wink:

Rataplan
16-05-04, 22:47
Heeft iemand Christiaan gezien?

Orakel
16-05-04, 22:50
Geplaatst door Robbedoes

Dat conflict is, zoals ik gehoord heb, wel degelijk gebaseerd op religie. Als de Palestijnen allemaal christelijk waren geweest, hadden ze in ieder geval uit de moslimwereld niet zoveel steun gehad zei men mij.

Andries kerel, zet dat bier es weg als je prikt.
Wat vind jij, gezien het bovenstaande, van de claim van Het Beloofde Land?
Komt het uit het OT dacht ik hé? Dat OT waar de westerse beschaving zich al lang niet meer op beroept.

Rocky
16-05-04, 22:53
Geplaatst door Rataplan
Heeft iemand Christiaan gezien?


Rataplan = Christiaan?

Even melden bij beheer :blij:

Robbedoes
16-05-04, 22:54
Effe kijken, de Israeli's veroveren nog niet zo lang geleden Jeruzalem op de moslims, roepen hard dat het de eeuwige ondeelbare hoofdstad van Israel is, maar als de moslims zich verzetten, komt Robbedoes met het verhaal dat ze de zaken opblazen?

Na een aanvalsoorlog vanuit o.a. Jordanië, veroveren ze Jeruzalem.

Ik zeg alleen dat ik hoorde dat religie uit alletwee kampen misbruikt wordt voor een politiek doel. Als het de Arabieren en moslims alleen om de Palestijnen ging hadden die het nu veel beter, en als het Amerika echt om de Israelisch te doen was, hadden die geen last meer van aanslagen en oorlog met de Palestijnen.

Qwertyno
16-05-04, 22:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mag je dan niet over Israel spreken?

Ja, tuurlijk wel.
Ik probeer alleen te zoeken naar de redenen waarom Qazi niet mag komen van het CIDI.

Volgens Naftaniël vormt de leider een risico voor de staatsveiligheid wegens zijn opruiende teksten tegen niet-moslims.

Ik ben namelijk van mening dat het CIDI helemaal niet gaat over staatsveiligheid. Het CIDI is een Centrum voor Informatie en Documentatie over Israel. Zie jij ergens een verband in met de staatsveiligheid? Of wonen we hier in een soort Israel? Dan zou Zbaq Zbaq weleens gelijk kunnen hebben.

Maarten
16-05-04, 23:07
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Nee hoor. Maar jij beweert boud dat er geen piezeltje kritiekop het Israel-beleid te vinden is, en dat sprak ik tegen. Wat een absolute larie! Lézen dame!


Geplaatst door 151 Nobelprizes
Tribunaal best. Maar dan wel een voor alle mensen die eraan hebben meegeholpen dat de situatie nu is zoals het is. Ik voorzie een enorm vacature-overschat in een heleboel landjes.
Tribunalen zijn er voor misdadigers, en niet voor wat anders.


Retegoed plan. Dan hebben we eindelijk vrede op aarde! Dat niet. Maar wel krijgen een heleboel menen hun rechten terug.


Ah, toch niet. Wel, dat was mijn essentie he? [/B] Vooral als je wat ik daarna schreef er af knipt, ja.


Maar luister: het verschil tussen jou en mij is dit: Ik ben me véel meer bewust van de mate van de Israelische misdadigheid. Jouw verwijzing naar het opeten van die babies, doet vermoeden, dat je denkt via de Nederlandse media wel voldoende info over die misdadigheid krijgt. (vooropgestelt dat jehet allemaal leest en ziet. Nou, vergeet het maar. Als je er een kwart van ziet, dan is het véél!

Ga bijvoorbeeld naar www.palestinechronicle.com - dat is beslist geen slechte site - en dan slaat je de voortdurende misdadigheid in je gezicht! Daar vind je verwijzingen naar allerlei gerenomeerde nieuwsbronnen, die voortdurend allerlei smerige streken melden, die de media hier om de een of andere reden nooit halen! Het Nederlandse nieuws is heel vaak papnieuws, at in de huiskamer nog net te verteren is.

Vandaar ook: Nederland kan héel goed kritisch zijn, en tegelijk heel pro-zionistisch zijn! Als ze dat niet waren, dan zag dat nieuws er totáal anders uit. (geld voor heel west Europa.) Als ze werkelijk objectief waren, dan werd Sharon al lang als terrorist vermeldt. Ik zeg het nog maar een keer hoor, maar het leven onder Saddam was minder erg, dan in de bezette gebieden! Dat wil er maar niet in hier, omdat het om ons schattige Israel gaat. Sorry hoor, maar zo zit dat hier.

mark61
16-05-04, 23:15
Geplaatst door Robbedoes
De Palestijnen worden door veel moslims gesteund, daar ze als moslims te boek staan, en daar van moslims gevraagd wordt alle "onderdrukte" geloofsgenoten te steunen.

Dat conflict is, zoals ik gehoord heb, wel degelijk gebaseerd op religie. Als de Palestijnen allemaal christelijk waren geweest, hadden ze in ieder geval uit de moslimwereld niet zoveel steun gehad zei men mij.

Ik weet niet van wie je dat hebt gehoord, maar het is geklets. Het is een historisch feit dat de kwestie van de Palestijnen een strijd van een volk is, die tot voor kort geen enkele godsdienstige connotatie had. Is iedereen zo kort van memorie? In de tijd dat de PFLP de meest gewelddadige organisatie was hoorde je niemand hier over het feit dat het een CHRISTELIJKE organisatie is.

Ik denk dat Palestijnen nog steeds in de eerste plaats als Arabieren worden gesteund, daarna pas als moslims. Dat is een recente omslag als gevolg van de algehele polarisatie.

mark61
16-05-04, 23:16
Geplaatst door Rocky
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst :roker:

:hihi:

Robbedoes
16-05-04, 23:19
Ik ben me véel meer bewust van de mate van de Israelische misdadigheid

Je bent veel meer gericht op de fouten van Israel denk ik. Velen zijn zich bewust van misdadige zaken van de staat Israel, maar zien dit in samenhang met de geschiedenis en de dreiging. Jij bekijkt alles vanuit het gezichtspunt van de Palestijnen zonder naar een belang van de Israelische staat te kijken.

Zoals ik al dikwijls gezegd heb, Israel moet zich achter de grenzen van '67 terugtrekken, en er moet een VN vredesmacht komen. Israel moet gedwongen worden tot het aanvaarden van deze VN macht.

Verder zou ik onder bepaalde garanties het hele midden oosten kernwapenvrij willen maken, maar met de garantie van de westerse wereld dat als Israel werkelijk in het nauw komt, die staat verdedigd wordt.

lennart
17-05-04, 01:58
AMSTERDAM - De omstreden moslimleider Qazi Hussain Ahmed mag Nederland niet in. Desgevraagd bevestigde een woordvoerder van het ministerie van Justitie zondag dat de Pakistaanse parlementariër op grond van de openbare orde en nationale veiligheid de toegang zal worden geweigerd als hij zich meldt.

Wellicht heeft het een ander te maken met: http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=97118

Antonn
17-05-04, 09:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dan kunnen we het verzet van de arabieren als legitiem bestempelen tegen de overheersing van een misdadige minderheid van 5 miljoen die ruim 300 miljoen mensen overheersen.

Maar nogmaals zoals ik al eerder zei zonder de USA en Europa stelt israel helemaal niets voor en wordt het met gemak verpulvert.
Als, als als. Met dagdromen schieten we weinig op. Om Israël te verpulveren zouden de Arabische landen overigens moeten samenwerken, dat zie ik ook nog niet snel gebeuren.

Of zou de woede tegen Israel nog groter zijn dan de aversie jegens elkaar? :p

freya
17-05-04, 10:11
Geplaatst door mark61
Da kunnen we best. Conceptje doen? Denk niet dat iemand die gaat plaatsen, maar altijd leuk.

Wordt wel geplaatst als een paar zwaargewichten zouden ondertekenen.

Julien
17-05-04, 11:47
jammer dat dit nou weer een Israel-discussie wordt.

Ontopic, ik ben het 100% eens met de politiek die deze terroristensteuner wil verbieden in NL te komen. Hij roept op tot geweld tegen het westen en daarmee is het een gevaar voor het land.

De leider van de Klu Klux Klan zou hier ook niet uitgenodigd worden.

mark61
17-05-04, 12:06
Geplaatst door Julien
jammer dat dit nou weer een Israel-discussie wordt.

Ontopic, ik ben het 100% eens met de politiek die deze terroristensteuner wil verbieden in NL te komen. Hij roept op tot geweld tegen het westen en daarmee is het een gevaar voor het land.

De leider van de Klu Klux Klan zou hier ook niet uitgenodigd worden.

Heb je de website van de JI gezien? Of tellen roddels uit de Telegraaf meer dan wat de mensen zelf zeggen, 'omdat ze dat veinzen'? Het enige geweld dat ik de man hoor verdedigen, is zelfverdediging.

Julien
17-05-04, 12:11
Geplaatst door mark61
Heb je de website van de JI gezien? Of tellen roddels uit de Telegraaf meer dan wat de mensen zelf zeggen, 'omdat ze dat veinzen'? Het enige geweld dat ik de man hoor verdedigen, is zelfverdediging.

zelfverdediging? hij maakt er geen geheim van Al Qaida en Ben Laden en de Taliban te steunen. Zulke mensen zijn geen lieverdjes hoor, hij steunt hierbij o.a. de laffe aanslagen in Madrid. Zo'n hond hoort hier geen lezing te geven!

Zwarte Schaap
17-05-04, 12:35
Geplaatst door Antonn
Als, als als. Met dagdromen schieten we weinig op. Om Israël te verpulveren zouden de Arabische landen overigens moeten samenwerken, dat zie ik ook nog niet snel gebeuren.

Of zou de woede tegen Israel nog groter zijn dan de aversie jegens elkaar? :p

Jij kunt nu lachen en plezier hebben om hoe israel haar misdaden blijft uitvoeren op de zoveel onschuldigen en dat die domme arabiertjes niets terug kunnen doen maar 1 ding staat vast een minderheid van 5 miljoen kan nooit ongestraft de meerderheid in de regio blijven pijnigen en lukraak met raketten bombarderen, duizenden huizen slopen, kinderen uiteenrijten...etc.

Komt tijd komt raad, alles zal als een boemerang op israel terugkeren. That's for sure! Een kwestie van tijd.

mark61
17-05-04, 12:36
Geplaatst door Julien
zelfverdediging? hij maakt er geen geheim van Al Qaida en Ben Laden en de Taliban te steunen. Zulke mensen zijn geen lieverdjes hoor, hij steunt hierbij o.a. de laffe aanslagen in Madrid. Zo'n hond hoort hier geen lezing te geven!

Hij heeft alle aanslagen in duidelijke bewoordingen afgewezen. Wel vindt hij dat moslims het recht hebben vreemde troepen uit hun land te gooien.

Als ik het goed begrijp zegt hij: bemoei je niet met ons, dan bemoeien wij je niet met jullie. Dat zijn visie op de wereld een oversimplificatie is, is wat anders. Maar om hem daarom hysterisch de toegang tot het land te ontzeggen is in strijd met alles waar die veelgeroemde Verlichting voor staat. T'as oublié Voltaire?

Robbedoes
17-05-04, 12:49
Zijn maatschappijbeeld staat diametraal op het westerse maatschappijbeeld. Zoals hij beweert dient de vrouw van top tot teen bedekt te zijn, is de man het hoofd van het gezin, en dient vermenging van sexen zoveel mogelijk voorkomen worden.

Zo ongeveer precies dezelfde denkbeelden als de Taliban, met de huidige situatie, waarbij de Taliban en hun gedachtengoed juist iets is waar Nederland letterlijk tegen vecht, dient die man hier niet toegelaten te worden, ik ben het met de regering eens

Robbedoes
17-05-04, 13:10
http://www.jamaat.org/islam/

Kijk onder "Dawah".

mark61
17-05-04, 13:17
Ik heb het allemaal gelezen en moet er niks van hebben. Maar leg nog even uit hoe hij de Nationale Veiligheid dan wel de Openbare Orde bedreigt van deze polder.

Zwarte Schaap
17-05-04, 13:28
Geplaatst door mark61
Ik heb het allemaal gelezen en moet er niks van hebben. Maar leg nog even uit hoe hij de Nationale Veiligheid dan wel de Openbare Orde bedreigt van deze polder.



The role of women in Islam has been misunderstood in the West because of general ignorance of the Islamic system and way of life as a whole, and because of the distortions of the media.

The Muslim woman is accorded full spiritual and intellectual equality with man, and is encouraged to practice her religion and develop her intellectual faculties throughout her life . In her relations with men both are to observe modesty of behavior and dress and a strict code of morality which discourages unnecessary mixing of the sexes. Her relations with her husband should be based on mutual love and compassion. He is responsible for the maintenance of the wife and children, and she is to give him the respect due to the head of the family. She is responsible for the care of home and the children's early training. She may own her own property, run her own business and inherit in her own right.

She may not be married without being consulted and is able to obtain divorce. The system of limited polygamy can be seen to have its uses which may be in the interests of women as well as men. Finally she can look forward to an old age in which she is respected and shown every care by her children and by the society as a whole.

It would appear therefore that the Islamic system has achieved the right mixture of freedom and security that women seek and that is in the interest of the society as a whole. [As I mentioned at the start of this paper,] I have given the relevant quotations directly from the Qur'an and hadith since these are obviously the most authentic sources. If at different times and in different places these principles and laws have sometimes been distorted, ignored or flouted, it is not the principles and laws which are at fault, but man's selfishness which sometimes leads them to distort, ignore and flout what they do not like, and turn aside from the truth.


Ik denk dat de zaken ik die onderstreept heb jij je wel in kunt vinden Mark61. Maar goed ik zal je verder niet ophouden en niet mee doen met de truc van onze hoofdprovocateur om onnodig allerlei zaken bij te slepen om de discussie op een verkeerd spoor te brengen.

mark61
17-05-04, 13:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik denk dat de zaken ik die onderstreept heb jij je wel in kunt vinden Mark61. Maar goed ik zal je verder niet ophouden en niet mee doen met de truc van onze hoofdprovocateur om onnodig allerlei zaken bij te slepen om de discussie op een verkeerd spoor te brengen.

Ik heb het gelezen Schaap, maar zoals je zegt het leidt af van waar het hier om gaat en daarom ga ik vrolijk mee in zijn oordeel. Dan hebben we dat ook weer gehad. Dus inderdaad moeten jij en ik, of wie dan ook, hier geen uitgebreide discussie voeren over de eventuele positieve of negatieve aspecten van zijn ideeën. Het interesseert me in dit verband niets wat die man voor een ideeën heeft, het gaat mij erom dat hij rustig hier kan komen vertellen wat hij vindt. Ik zou er nog naar gaan luisteren ook.

herulf
17-05-04, 14:12
[
Zullen we maar zwijgen over de judeo-christelijke grondslag van Europa.. En ook over de mate waarop de antisemitisme-onzin een kans krijgt, en alle leugens er over geen stróbreed in de weg wordt gelegd!
Je kunt werkelijk een bóekwerk schrijven over de verschillen!

Nederland zionistisch? Absoluut! (citaat)


Toen de heksen (lees:vrouwen) en masse verbrand werden in Europa werden ook alle mensen die niet-christelijk waren vervolgd. Daaronder waren de Joden die een grote zondebok waren in vele steden die geteisterd werden door ziektes, honger of oorlog. Joden zijn altijd vervolgd geweest doordat ze zo hardnekkig een prive-clubje zijn blijven vormen. Ze zijn niet beter of slechter dan welk volk ook.

Een VOLK is niet goed of slecht, maar een individu. Het volk kan evenwel soms nogal schaapachtig achter de mening van een verbaal krachtige en charismatische persoon (Hitler) aanhobbelen. En dan vervolgens nare en rare dingen gaan doen. Daarom is het goed om bepaalde personen in de gaten te houden en eventueel te remmen. Bij de meneer om wie dit gaat heb ik echter niet het idee dat het per definitie om een staatsgevaarlijk persoon gaat. Ik ben het daarin eens met sommigen op dit forum dat er dan nog veel meer mensen zijn die een strobreed in de weg gelegd zouden moeten worden....

Europa is niet zionistisch, maar is simpelweg de middeleeuwen ontstegen. We zoeken niet meer acuut een zondebok in bepaalde groepen zodra er zich een probleem aandient, en verwachten van bezoekers dat zij ook achter deze houding staan.

herulf
17-05-04, 14:33
Geplaatst door Antonn
Amerika houdt overigens met haar geldstromen wel meer onrechtvaardige zaken in stand in de Arabische wereld, daar hoor ik gek genoeg ook nooit iemand over klagen hier.

Zeg maar gerust in de hele wereld..

Robbedoes
17-05-04, 14:41
Die man is ook geen gevaar voor 'de staat der Nederlanden', maar wel kan zijn aanwezigheid op lokatie een gevaar zijn voor de openbare orde.

Zwart Schaap jij hebt mooie stukjes onderstreept, maar jij slaat w.s. de stukken over waarin staan dat seksen gescheiden moeten worden gehouden waar het kan, en dat vrouwen van top tot teen bedekt moeten zijn, en dat de vrouw gehoorzaam moet zijn aan de man.

herulf
17-05-04, 14:59
Is dat weer een zionistische tacktiek om de aand8 te verplaatsen van waarom het eigenlijk ging? Zoals het eeuwige geouwehoer over de Sahara wanneer een mocro wijst naar de genocide / kolonisatie van Al Aqsa? Denk je nou werkelijk voor eeuwig daarmee door te kunnen gaan? KOM OP MAN. doe je ogen open, denk je nou echt dat over 50 jaar Pisrael nog bestaat? hahahahaha payback will b a bitch, kan ik je alvast vertellen. Enne moslims, tja je bedoelt denk ik de gore hoeren die binnen jouw definitie vallen, die kunnen me gestolen worden. Echte moslims, daar doe jij het van in je Jesus-jeans, loser. Kijk naar de mujahidien in Faluja, najaf, Karbala, Khandahar, Chechnia, Bosnia etc etc.

Geplaatst door Dawud :
Lees eens wat geschiedenisboeken, en je zult zien dat IEDER die Israel denkt uit te kunnen roeien, zelf genadeloos gestrafd wordt.

Lees bijvoorbeeld eens het boek Ester.


Ik vind jullie een beetje eng met jullie mini-godsdienstoorlogje hier op dit forum...

herulf
17-05-04, 15:14
Geplaatst door Maarten
Wat een absolute larie! Lézen dame!

Ik ben me véel meer bewust van de mate van de Israelische misdadigheid. Jouw verwijzing naar het opeten van die babies, doet vermoeden, dat je denkt via de Nederlandse media wel voldoende info over die misdadigheid krijgt. (vooropgestelt dat jehet allemaal leest en ziet. Nou, vergeet het maar. Als je er een kwart van ziet, dan is het véél!

..., die voortdurend allerlei smerige streken melden, die de media hier om de een of andere reden nooit halen! Het Nederlandse nieuws is heel vaak papnieuws, at in de huiskamer nog net te verteren is.

Vandaar ook: Nederland kan héel goed kritisch zijn, en tegelijk heel pro-zionistisch zijn! Als ze dat niet waren, dan zag dat nieuws er totáal anders uit. (geld voor heel west Europa.) Als ze werkelijk objectief waren, dan werd Sharon al lang als terrorist vermeldt. Ik zeg het nog maar een keer hoor, maar het leven onder Saddam was minder erg, dan in de bezette gebieden! Dat wil er maar niet in hier, omdat het om ons schattige Israel gaat. Sorry hoor, maar zo zit dat hier.

Dat heeft niets met Zionisme te maken, maar met een vorm van egoisme: pas als het heel dichtbij komt is het erg, en wordt het in de krant breed uitgemeten. Als er 1 Nederlander doodgaat in IraK is dat heeeeel erg, maar al die honderden doden en gemartelden in Tibet of Zimbabwe bijvoorbeeld daar hoor je dan niks over, want dat is oud nieuws en ver weg bovendien.

Zwarte Schaap
17-05-04, 15:15
Geplaatst door Robbedoes
Zwart Schaap jij hebt mooie stukjes onderstreept, maar jij slaat w.s. de stukken over waarin staan dat seksen gescheiden moeten worden gehouden waar het kan, en dat vrouwen van top tot teen bedekt moeten zijn, en dat de vrouw gehoorzaam moet zijn aan de man.
1) Mijn reaktie was op het feit dat mark zegt: '' Ik heb het allemaal gelezen en moet er niks van hebben''

De onderstreepte zaken lijken mij over een te komen met marks moraal.

2) De rest wat jij schrijft staat er niet maar verzin jezelf.


Die man is ook geen gevaar voor 'de staat der Nederlanden', maar wel kan zijn aanwezigheid op lokatie een gevaar zijn voor de openbare orde. Leg dat eens uit want dat snap ik niet.

Maarten
17-05-04, 15:16
Geplaatst door Robbedoes
Je bent veel meer gericht op de fouten van Israel denk ik. Velen zijn zich bewust van misdadige zaken van de staat Israel, maar zien dit in samenhang met de geschiedenis en de dreiging. Jij bekijkt alles vanuit het gezichtspunt van de Palestijnen zonder naar een belang van de Israelische staat te kijken.

Zoals ik al dikwijls gezegd heb, Israel moet zich achter de grenzen van '67 terugtrekken, en er moet een VN vredesmacht komen. Israel moet gedwongen worden tot het aanvaarden van deze VN macht.

Verder zou ik onder bepaalde garanties het hele midden oosten kernwapenvrij willen maken, maar met de garantie van de westerse wereld dat als Israel werkelijk in het nauw komt, die staat verdedigd wordt.

Nee..
Een goed inzicht in de fouten en misdaden van de Israeli’s krijg je pas wanneer je ook buiten de Nederlandse media om info zoekt over wat daar precies gebeurt in die bezette gebieden. Neem nieuws in de Ha’aretz, of de vele rapporten van internationale organisaties, of ooggetuigenverslagen, of zelfs complete boeken, zoals dat over Jenin.
Vergelijk ook die reis van Gretta Duisenberg een paar jaar geleden. Waarom ging die? Omdat het compleet duister was hoe het leven nou eigenlijk was in de bezette gebieden. Nederlands nieuws staat weliswaar bol van Israel, maar meestal gaat het over functionarissen of incidenten, als momentopnamen..Maar de complete film en een complete visie, dat is een heel ander verhaal.

Wie maakt er eigenlijk fouten? En waneer noem je iets een fout? Hoe bepaal de dat objectief?
Over die vragen schreef ik een keer een stuk:
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=73362&perpage=40&display=&pagenumber=1

Daar kun je nog hópen dingen aan toevoegen:
- weigeren om met je tegenstander te praten, is echte onwil tot vrede. Weigeren om met Arafat te praten dus ook. Vergelijk Saddam. Die was veel en veel erger, maar daar werd mee gepraat. Je hebt de leiders aan de andere kant nu eenmaal niet voor het uitzoeken. Maar internationaal hoor je daar geen politicus tegen protesteren.
- De enorme krachten achter de Groot-Israelpolitiek al 35 jaar lang de grote hoofdoorzaak zijn van de stagnatie van het vredesproces. (je leest er nauwelijks een letter over in Nederlandse kranten.)
- de voortdurende ontstellende leugenachtigheid in de Israelische PR in de zaak, en de mediamanipulatie.
- Enorme racistische tendenzen, zowel in Israel als daarbuiten.

En waarom is dat allemaal belangrijk? Omdat er ook nooit een oplossing komt, als je daar niet naar kijkt. Het is eigenlijk ontstellend goedkoop om te zeggen dat je voor die 1967-grenzen bent. Dat ontkent namelijk, dat dit al 36 jaar geroepen wordt (ook vanuit de VN, beginnend bij resolutie 242), maar dat het Westen er al 36 niet in slaagt om daar iets voor elkaar te krijgen. Kunnen ze het soms niet? Nonsens! De wíl ontbreekt!

Als je werkelijk een oplossing wil, dan kun je enkel gaan kijken naar de redenen waarom het maar liefst 36 jaar niet lukt! Nou, als je daar een analyse van gaat maken, dan blijkt het voor 95% aan de Israeli’s te liggen. Die proberen al 36 jaar om door bezetting, kolonisatie, verdrijving en verjaring de westbank in te pikken. Daar wordt al 36 jaar een politiek voor gevoerd, die bijzonder fanatiek, omvangrijk, ingenieus en maffia-achtig is.

Maar wat zegt de Nederlandse politiek al jaren? Partijen moeten door onderhandelingen tot een oplossing komen!! Dan ga je toch echt op je rug liggen van het gieren he? Voeg er nog eens het Israelische machtsoverwicht aan toe, en dan begin je de Nederlandse regering onderhand een psychiatrische kliniek te noemen he?
En nou gaan Bot en Eurlings het in EU verband even opknappen? Jip en Janneke ten strijde hoor! Lullen helpt geen donder gezien de onwil en de vele Israelische trucs, waar J%J voor geen meter tegen opgewassen zijn. Schoolvoorbeeld van zachte heelmeesters en stinkende wonden. Ik noem het gewoon Srebrenica II.
Het enige dat een oplossing zou brengen, dat zijn echt zwáre sancties, zoals boycots. Israel zou ineens accuut gaan luisteren.

En nogmaals: Bush hoeft maar te zeggen: en nou die gebieden uit, anders zeggen we de steun op, en driekwart van de problemen zijn opgelost. Zo simpel ligt dat, maar daar gaat in internationaal verband geen politicus voor staan. Nou.. bedenk maar wat het probleem eigenlijk is, en waar die liggen! (in geen geval bij Arafat, en zelfs Hamas is maar een splintertje in het geheel.)

"Zionists rule the Netherlands"?
Noem het een slogan, die op het eerste gezicht een hetze- achtig soort propaganda lijkt..
Maar als je goed gaat kijken, dan lijkt dat een stuk dichter bij de waarheid, dan al die jongens die krakelen hoe objectief ons middenstandpunt is. Praten we nog niet over de media.

Nederland zou zich eigenlijk diep moeten schamen, omdat zelfs slogans zoals van Zbaqzbaq al eerder bij het geweten van de Nederlandse sameleving lijken te horen, dan bij agitatie.
En wat doet Nederland: Pakistaan weigeren, zodat de kranten weer vol staan over hoe fout AEL wel moet zijn, gezien de jongens die ze uitnodigen! Betere polarisatie-politiek kun je niet bedenken. Totaal gebrek aan visie.

Rocky
17-05-04, 15:21
Denken ze daar bij de regering werkelijk dat moslims een stel kudde schapen zijn die ook geen kritische vragen durven te stellen en alles aannemen wat die zogenaamde moslimleider te vertellen heeft?

De toegangweigering werkt daarom alleen averechts. :wat?!:

Freedom of Speech! :ergleuk:

Maarten
17-05-04, 15:47
Geplaatst door Rocky
Denken ze daar bij de regering werkelijk dat moslims een stel kudde schapen zijn die ook geen kritische vragen durven te stellen en alles aannemen wat die zogenaamde moslimleider te vertellen heeft?

Ja.

freya
17-05-04, 16:03
Geplaatst door herulf
Ik vind jullie een beetje eng met jullie mini-godsdienstoorlogje hier op dit forum...

:hihi:


In het echt vallen we wel mee :strik:









schijnt :gek:

Rocky
17-05-04, 16:04
Geplaatst door Maarten
Ja.

Het was een retorische vraag Maarten

freya
17-05-04, 16:06
Geplaatst door Rocky
Het was een retorische vraag Maarten

:jammer:

Laat Maarten nou!


Dat was zijn kortste post ooit! :eek:




:haha:

herulf
17-05-04, 16:11
Geplaatst door freya
:hihi:


In het echt vallen we wel mee :strik:









schijnt :gek:

Het ging niet om iedereen, maar om die 2 die ik citeerde.

Maarten
17-05-04, 16:35
Geplaatst door freya
:jammer:

Laat Maarten nou! Dat was zijn kortste post ooit! :eek: :haha:
Ja!! :droef: Weer niet goed! :droef: Was een rethorisch antwoord! :droef:

Toch maar weer iets met hoofdstukindeling dan! :wohaa: :D

Rocky
17-05-04, 16:43
Geplaatst door Maarten
Ja!! :droef: Weer niet goed! :droef: Was een rethorisch antwoord! :droef:

Toch maar weer iets met hoofdstukindeling dan! :wohaa: :D

Ik lees jouw stukjes (niet nadruk leggen op-jes) graag daar niet van :boer:

lennart
17-05-04, 16:50
Geplaatst door mark61
Ik heb het allemaal gelezen en moet er niks van hebben. Maar leg nog even uit hoe hij de Nationale Veiligheid dan wel de Openbare Orde bedreigt van deze polder.

De reden is vrij simpel, de Nederlandse overheid verwacht vergaande escalatie in Israel en Iraq de komende we(e)k(en). Het bezoek van deze moslimleider kan volgens hun redenering dus slechts tot rellen leiden, indien hij zich in Nederland uitspreekt over de problemen.

Vandaar.

..zapper
17-05-04, 17:30
Geplaatst door Rocky
Denken ze daar bij de regering werkelijk dat moslims een stel kudde schapen zijn die ook geen kritische vragen durven te stellen en alles aannemen wat die zogenaamde moslimleider te vertellen heeft?

De toegangweigering werkt daarom alleen averechts. :wat?!:

Freedom of Speech! :ergleuk:

Vrijheid van meningsuiting bestaat niet in Nederland, wel een aantal wetteksten die deze beperken en samengevat Vrijheid van meningsuiting worden genoemd :S


Geplaatst door lennart
De reden is vrij simpel, de Nederlandse overheid verwacht vergaande escalatie in Israel en Iraq de komende we(e)k(en). Het bezoek van deze moslimleider kan volgens hun redenering dus slechts tot rellen leiden, indien hij zich in Nederland uitspreekt over de problemen.

Vandaar.

Ik vind het redelijk nonsense dat die man niet mag komen, kan me eigenlijk niet indenken dat zijn bezoek ongeacht de situatie in Azie op rellen uit zou draaien? Zelf heb ik niet de indruk dat de moslimgemeenschap in Nederland een kudde schapen is of dat er meer dan een paar handje vol moslims willen rellen voor de gebeurtenissen in Azie.

Qwertyno
17-05-04, 18:05
"Zionists rule the Netherlands"?

Kijk onderstaande documentaire en zie de macht van de Zionisten in Nederland.

Zwijgen over Israel (http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/vara/zembla/bb.20031023.asf)

ps. Je kan via de site van zembla ook de low versie bekijken.
pps. Let in het filmpje ook vooral op de zionisten uit Israel die hier komen preken.

Robbedoes
17-05-04, 18:38
De reden is vrij simpel, de Nederlandse overheid verwacht vergaande escalatie in Israel en Iraq de komende we(e)k(en). Het bezoek van deze moslimleider kan volgens hun redenering dus slechts tot rellen leiden, indien hij zich in Nederland uitspreekt over de problemen.

In deze lijn ligt het wel Lennart. Of het Israel zal zijn weet ik niet.

MEES
18-05-04, 15:29
1e reactie zonder de postings doorgelezen te hebben.

Liever geregeerd door de zionisten dan door muslimfundis, die mij dwingen islamiet te worden.
Je kan zeggen van de zionisten wat je wil, maar zij verplichten mij niet de sharia als wet te aanvaarden in het WESTERSE land Nederland.

Wat heeft de AEL nou voor recht van spreken ?
Ga lekker schreeuwen in Groot-Arabie ofzo :)

freya
18-05-04, 15:47
Geplaatst door MEES
1e reactie zonder de postings doorgelezen te hebben.

Liever geregeerd door de zionisten dan door muslimfundis, die mij dwingen islamiet te worden.
Je kan zeggen van de zionisten wat je wil, maar zij verplichten mij niet de sharia als wet te aanvaarden in het WESTERSE land Nederland.

Wat heeft de AEL nou voor recht van spreken ?
Ga lekker schreeuwen in Groot-Arabie ofzo :)

En wie dwingt jou nu dan wel om de sharia te aanvaarden?

Zodra iemand zich profileert als moslim, slaan bij veel mensen de stoppen volledig door en kan er niet meer logisch worden nagedacht.

:moe: :moe: :moe:

MEES
18-05-04, 15:58
Geplaatst door freya
[
Ik heb verdomme het democratisch recht om die man te horen spreken

niemand ontzegt jou dat recht...je wordt niet gearresteerd als je terugkomt uit Pakistan na het bijwonen van zijn lezingen...

jij wil zeggen dat de NL staat het toe moet staan extremisten die onze maatschappij afkeuren hun gal komen spugen....
de staat zou zeker ook nog zijn ticket, verblijf en andere onkosten moeten dekken he....
lachertje ben jij zeg....
met je geblaat tegen christenen die de heksen vervolgd hebben...LOL...
net alsof in de islam de heidenen niet vervolgd zijn, of nog zullen worden :)

think baby...think.
de hedendaagse westerse wereld is jouw groepering gunstiger gezind dan dat de islamitische dat is....

MEES
18-05-04, 16:02
Geplaatst door freya
En wie dwingt jou nu dan wel om de sharia te aanvaarden?

Zodra iemand zich profileert als moslim, slaan bij veel mensen de stoppen volledig door en kan er niet meer logisch worden nagedacht.

:moe: :moe: :moe:

ummm.....

volgens mij nodigt de AEL deze man uit.
in het programma staat dat de sharia ingevoerd moet worden, of niet ?
deze knakker wil ook dat de sharia in Pakistan ingevoerd moet worden, en dat iedereen moslim moet worden, of niet ?

deze gasten hebben godzijdank de macht nog niet om mij hun geloof op te leggen, maar dit zijn wel pogingen om de islam ook hier de enige religie te maken.

freya
18-05-04, 16:10
Geplaatst door MEES
niemand ontzegt jou dat recht...je wordt niet gearresteerd als je terugkomt uit Pakistan na het bijwonen van zijn lezingen...

Ik heb ook het democratisch recht om iemand uit te nodigen in Nederland te komen spreken, als mij dat interessant lijkt.
Of hij/zij nu wel of niet mijn mening verkondigt maakt niet uit.


jij wil zeggen dat de NL staat het toe moet staan extremisten die onze maatschappij afkeuren hun gal komen spugen....

Dat is nu die veelgeprezen vrijheid van meningsuiting ja.



de staat zou zeker ook nog zijn ticket, verblijf en andere onkosten moeten dekken he....
lachertje ben jij zeg....

Overdrijven is ook een kunst :rolleyes:


met je geblaat tegen christenen die de heksen vervolgd hebben...LOL...
net alsof in de islam de heidenen niet vervolgd zijn, of nog zullen worden :)

Ik heb nog nooit van islamitische heksenverbrandingen gehoord.
Ook de islamitische inquisitie moet nog uitgevonden worden.


think baby...think.
de hedendaagse westerse wereld is jouw groepering gunstiger gezind dan dat de islamitische dat is....

Ik heb nog nooit last gehad van moslims met bekeringsdrang, of van islamitische gebedsdiensten om mij van de 'duivel' te verlossen. Dat is allemaal westers christelijke onzin.

freya
18-05-04, 16:17
Geplaatst door MEES
ummm.....

volgens mij nodigt de AEL deze man uit.
in het programma staat dat de sharia ingevoerd moet worden, of niet ?

Het staat er een stuk genuanceerder, geen blinde toepassing van enzo, en niks moet, de AEL streeft naar invoering via democratische weg. Dus ik maak me voorlopig helemaal geen zorgen :haha:


deze knakker wil ook dat de sharia in Pakistan ingevoerd moet worden, en dat iedereen moslim moet worden, of niet ?

Waarom denk jij dat iedereen moslim moet worden?
Wat weet jij eigenlijk over de sharia en de islam?

niet veel :moe:


deze gasten hebben godzijdank de macht nog niet om mij hun geloof op te leggen, maar dit zijn wel pogingen om de islam ook hier de enige religie te maken.

Wat een ongelofelijke nonsens.

Is dat echt waar je bang voor bent?

MEES
18-05-04, 19:00
ik weet genoeg over islam freya, maar ik overdrijf :)
net als jij overdrijft dat christenen jouw soort uit willen roeien.

dat is middeleeuwse praat, ik bleef even in jouw termen :)

wat mijn punt is, is dat de AEL, en andere moslimfundis zoals die in Algerije, de democratie willen gebruiken om eerst de macht te krijgen, en dan daarna de democratie willen afschaffen, omdat democratie nu eenmaal niet islamitisch is, althans volgens deze fundis dan.

Rabi'ah.
18-05-04, 19:10
Geplaatst door MEES

wat mijn punt is, is dat de AEL, en andere moslimfundis zoals die in Algerije, de democratie willen gebruiken om eerst de macht te krijgen, en dan daarna de democratie willen afschaffen, omdat democratie nu eenmaal niet islamitisch is, althans volgens deze fundis dan. [/B]

En hoe kom jij erbij dat de AEL fundementalistisch is dan? :rolleyes:

M.a.w.: bewijs dat maar eens met controleerbare passages uit het partijprogramma, de visie&filosofie en uitspraken van de voormannen van de AEL. :moe:

En kom daarna maar weer terug. :) :zwaai:

Groetjes,

Rabiah.

freya
18-05-04, 19:11
Geplaatst door MEES
ik weet genoeg over islam freya, maar ik overdrijf :)
net als jij overdrijft dat christenen jouw soort uit willen roeien.


Ik heb nooit beweerd dat de christenen dat nu nog steeds doen :moe:



wat mijn punt is, is dat de AEL, en andere moslimfundis zoals die in Algerije, de democratie willen gebruiken om eerst de macht te krijgen, en dan daarna de democratie willen afschaffen, omdat democratie nu eenmaal niet islamitisch is, althans volgens deze fundis dan.

De AEL zijn geen moslim fundies, dat zou je kunnen weten als je echt zoveel van de islam weet en wel eens iets van de AEL geklezen hebt.

Verder ken ik helemaal geen moslimfundies die het westen in een islamitische staat willen omvormen. Op een paar enkelingen na die moord en brand schreeuwen op o.a islam&meer, maar die dappere keyboarddodo's neem ik niet serieus.


Het is een zieke fantasie van islamofoben, die bewust gevoed wordt door mensen met een bepaalde politieke agenda :moe:

Rabi'ah.
18-05-04, 19:14
Geplaatst door freya
Ik heb nooit beweerd dat de christenen dat nu nog steeds doen :moe:




De AEL zijn geen moslim fundies, dat zou je kunnen weten als je echt zoveel van de islam weet en wel eens iets van de AEL geklezen hebt.

Verder ken ik helemaal geen moslimfundies die het westen in een islamitische staat willen omvormen. Op een paar enkelingen na die moord en brand schreeuwen op o.a islam&meer, maar die dappere keyboarddodo's neem ik niet serieus.


Het is een zieke fantasie van islamofoben, die bewust gevoed wordt door mensen met een bepaalde politieke agenda :moe:

Word Freya, word! :wink: :) :duim:

MEES
18-05-04, 19:18
verkeerd uitgedrukt, je hebt gelijk.
ik moet zeggen AEL en fundis, ipv AEL en andere fundis.

Abou BlahBlah is in mijn ogen gewoon weer de zoveelste bendeleider/stamhoofd/warlord etc...gewoon een mannetje dat uit is op macht.

ik schaar hem tussen het groepje, maar niet noodzakelijk op gelijke hoogte :) als figuren als pausen, dominees, imams, Farrakhan, Bush, Sharon, BinLaden,Musharraf, king Fahd, rip Pimmetje etc etc etc...kortom , onder het groepje van meestal mannelijke figuren dat machtsgeil is, oftwel absolute macht nastreeft of weigert af te staan of te delen...
mensen die het volk liever dom houden ipv het te leren zelfstandig te denken...

liesel
18-05-04, 19:45
Geplaatst door ZbaqZbaq
De zionistische lobbies in België en Nederland dwingen regeringen tot ontzegging toegang Pakistaanse politieke leider



PERSBERICHT



Utrecht, 15 mei 2004



Dhr. Qazi Hussein Ahmed, leider van de Jamaat-e-Islami Partij in Pakistan, en één van de meest prominente persoonlijkheden in de Moslimwereld is vandaag de toegang tot Nederland geweigerd met als vage reden van opgaaf ‘veiligheidsoverwegingen’. Dhr. Ahmed die eveneens lid is van het Pakistaanse parlement, zou gedurende een week een tour houden door Nederland en België. Zijn bezoek op uitnodiging van de Arabisch Europese Liga (AEL), zou van start gaan op 19 mei.



Direct nadat het bezoek werd bekendgemaakt, uitten verscheidene zionistische organisaties hun sterke gekantheid tegen zijn bezoek. Zij bestempelden hem als een ‘terrorist’ en ‘extremist’ en sommige gingen zover dat ze hem betitelden als de ‘Pakistaanse Bin Laden’. Niet alleen is dit een belediging aan het adres van miljoenen moslims in en buiten Europa, wiens respect dhr.Ahmed geniet, het is tevens laster. Dhr. Ahmed heeft deelgenomen aan een talrijk congressen, in welke hij vaak eregast en zeer gewaardeerde spreker was. Recentelijk nam hij deel aan de in Doha gehouden ‘American Islamic Dialogue Conference’. Aan dit congres namen personen deel als Bill Clinton, Youssef Al Qaradawi en vele andere prominente Amerikaanse en Islamitische persoonlijkheden.



De weigering van Nederland om dhr. Ahmad toegang te verlenen, ondanks het feit dat hij over een diplomatiek paspoort beschikt, is gelijk aan een diplomatiek incident. Het is respectloos ten opzichte van het Pakistaanse volk, haar gekozen vertegenwoordigers en overheid. Evenals het een belediging is voor de Moslims in België en Nederland die vol verwachting uitkeken naar de komst en toespraak van broeder Ahmad. De toegang tot Nederland ontzeggen, is het laatste wat is gebeurd in de reeks van incidenten tijdens de voorbereidingen. In Nederland werden ministeries en zaalverhuurders onder druk gezet door tegenstanders van de AEL. De burgemeester van Den Haag had ook zijn aandeel. Die belde een eventuele zaalverhuurder met het dreigement ‘een aantekening te maken of zelfs de vergunning in te moeten trekken’ als de zaal zou worden verhuurd aan de AEL voor de bijeenkomst. Uiteraard is er keer op keer voor deze druk en deze dreigementen gezwicht.

Twee jaar geleden bezocht dhr. Ahmed ook al ons land. Dat is aan de zionistische lobby voorbij gegaan en zijn bezoek verliep destijds zonder media-aandacht en zonder incidenten.





De Arabisch Europese Liga, van welke de uitnodiging uitging, onderzoekt op het moment welke mogelijke juridische acties ondernomen kunnen worden tegen dit besluit. We zijn van mening dat dit besluit ondemocratisch en ongegrond is. De AEL zal niet accepteren dat de zionistische lobby de overhand heeft in de besluiten die onze overheden maken, gebruikmakend van haar positie op financieël en politiek gebied om ons het recht te ontnemen onze moslimbroeders naar onze landen uit te nodigen. Als belastingbetalende burgers van Europa weigeren we deze onrechtvaardigheid te accepteren en zullen we er maatregelen tegen ondernemen.

bron: ael.nl


ff uit nieuwsgierigheid, heb je het sprookjesboek de wijzen van zion gelezen? of heb je iets van die fantast van een peter edel gelezen?

wist je trouwens dat er nu een complot van politie-agenten driegt? dat zij de macht in de wereld willen overnemen? lees de wijzen van de politie-agent er maar op na als je me niet gelooft

Maarten
18-05-04, 20:54
Geplaatst door 151 Nobelprizes
:haha: :haha: :haha:

Boy oh boy, wat een zootje focking losers is die AEL toch.
Hun MOSLIMBROEDERS willen helemaal niks van ze weten.
Zouden ze het begrijpen als ze er geld voor kregen? Ra ra.

Doe hier maar makkelijk over. Nederlanders hebben gewoon het recht sprekers uit te nodigen. Nem ook de communistische partij vroeger. Die mocht gewoon bestaan, ook al wensten die afschaffing van de democratie. Het is altijd al volkomen legaal geweest om een andere Staatsvorm te willen. of op zijn minst om daar over te praten.

Die moslims mogen dat dus niet.

En het gebeurt na inmenging door het CIDI. En de Minister praat dus wel met het CIDI, maar niet met AEL!
NP, dit is vrágen om moeilijkheden!
Dit is gewoon héél dóm beleid! En dat kan een kínd verzinnen: als je polarisatie wilt voorkomen, dan moet je geen dingen doen, die onnodig polarisatie aanwakkeren.. Maar inderdaad, onze regering IS zo dom. Die snappen dat niet eens!
We krijgen nog een keer "de puinhopen van Balkenende" (zeg Wilders)hoor, en die zijn véel erger dan die van Paars.
Stel AEL bstaat uit aso's. (de regering lijkt dat zo te zien) Ga je dan onnodig aso's ergeren? Knap hoor! Als straks de PvdA regeert, dan mogen die alle rotzooi weer opruimen, als dat nog lukt.

freya
18-05-04, 21:07
Geplaatst door liesel
ff uit nieuwsgierigheid, heb je het sprookjesboek de wijzen van zion gelezen? of heb je iets van die fantast van een peter edel gelezen?


Heb jij Peter Edel gelezen?

Hij beschrijft alleen maar wat andere anti-zionisten geschreven en gezegd hebben. Is geen fantast.
Hij citeert ook nogal wat joodse anti-zionisten btw.

Qwertyno
18-05-04, 21:24
Geplaatst door 151 Nobelprizes
:haha: :haha: :haha:

Boy oh boy, wat een zootje focking losers is die AEL toch.
Hun MOSLIMBROEDERS willen helemaal niks van ze weten.
Zouden ze het begrijpen als ze er geld voor kregen? Ra ra.

Hoe meer ik van dit soort onzin lees hoe meer ik van de AEL ga houden.

Waiting
18-05-04, 21:27
Geplaatst door freya
Heb jij Peter Edel gelezen?


Hij citeert ook nogal wat joodse anti-zionisten btw.


Die 0.5% van de joden vertegenwoordigen

Orakel
18-05-04, 22:09
Geplaatst door Carmella
Het is voor elke moslim een verplichting om van de hele wereld 1 groot islamitisch rijk te maken.

Klopt. En als ik de kans krijg, knecht ik jou ook en maak ik je tot mijn slavin.
Dienstbaar en wulps zul jij je opstellen. Heb je een beetje brede heupen? Da's namelijk indicatief voor het productief kinderen kunnen werpen.
Wil je ook alvast adviseren om te stoppen met lezen, studeren en ontwikkelen in het algemeen want je eindigt toch als gewillig vlees.

freya
18-05-04, 22:29
Geplaatst door Orakel
Wil je ook alvast adviseren om te stoppen met lezen, studeren en ontwikkelen in het algemeen want je eindigt toch als gewillig vlees.

stoppen?!

Hoe bedoel je? :haha:

Maarten
18-05-04, 22:43
Stoppen?

Als die de inhoud van een kritisch stuk een keer goed tot zich door laat dringen, dan verschrompelt die als een vampier in de zon! :hihi:

Orakel
18-05-04, 22:51
Geplaatst door Carmella
Ik bedank voor de eer. Ga maar in Marokko zoeken, daar zijn genoeg gewillige slavinnen die klaar staan voor de export.

Vrouw, jij hebt helemaal niks te willen. Knielen en buigen is alles wat je nog rest.
Of dacht je echt dat vrijheid as u know it echte vrijheid is?
Ik zal je bevrijden van je waanideeën van vrijheid, autonomie, gelijkheid tussen man en vrouw en meer van die prietpraat die je alleen te horen krijgt als men je plat wil krijgen.

Je vrouw voelen, kun je alleen als je je ook als vrouw gedraagt.

Maarten
18-05-04, 23:08
Geplaatst door Waiting
Die 0.5% van de joden vertegenwoordigen

Naturei Karta stelt dat ze met hun mening zeker een grote meerderheid van de orthodoxe joden vertegenwoordigen.

En als je die mening toetst aan het Oude Testament, met name de leer over de diaspora en de heilsleer,
en daar ook nog eens de Talmud naast legt, waarin de terugkeer naar Palestina nog eens expliciet verboden wordt (mét voorspelling van rampen, als de joden zich daar niet aan houden!!),
dan heeft Naturei Karta waarschijnlijk gelijk!

Enige manier om onder die visie uit te komen, is door aan te nemen dat het einde der tijden nabij is! En wat je ziet, is dat ze in de US inderdaad hárd bezig zijn om die visie aan de man te brengen! Religiewaanzin dus. Daar zijn die moslimfundies nog heilig bij. Amerikanen lijken geen genoegen meer te nemen met Hollywood alleen, en zijn nou echt toe aan écht spectakel!

Orakel
18-05-04, 23:10
Geplaatst door Carmella
Je doet me denken aan Theo van Gogh die als bekeerling vol trots vertelde dat het hem was gelukt om zijn vrouw/slavin een tent over zich heen te laten trekken. :melig:

Wie heeft jou toestemming gegeven om te denken?
En Theo is een watje als "het hem gelukt was".
Goes without saying, hoef je in onze cultuur niks an te proberen.

Wel typerend trouwens dat je een annekdote van Theo van Gogh nodig hebt om je punt te maken. Of all people...

Wie ben jij trouwens? 'kga me tijd namelijk niet verspillen aan de zoveelste mps-er.

Maarten
18-05-04, 23:12
Geplaatst door Orakel
Vrouw, jij hebt helemaal niks te willen. Knielen en buigen is alles wat je nog rest.
Of dacht je echt dat vrijheid as u know it echte vrijheid is?
Ik zal je bevrijden van je waanideeën van vrijheid, autonomie, gelijkheid tussen man en vrouw en meer van die prietpraat die je alleen te horen krijgt als men je plat wil krijgen.



Zo zit dat. Wat ook nog kan: als je die muil maar ver genoeg opengesperd krijgt, dan kun je ook nog het GFT afval erin dumpen, en heb je een prima composteringsmachine.

Maarten
18-05-04, 23:16
Geplaatst door Orakel

Wie ben jij trouwens? 'kga me tijd namelijk niet verspillen aan de zoveelste mps-er.
Ze heeft al gezegd een nieuwe nick te hebben. Ze is dus hétzij mps, hetzij er afgeflikkerd wegens onbehoorlijk gedrag. of hij/zij heeft zoveel bollocks gepost, dat ze echt een nieuwe moest.

vlegeltje
18-05-04, 23:28
Geplaatst door Maarten
Ze heeft al gezegd een nieuwe nick te hebben. Ze is dus hétzij mps, hetzij er afgeflikkerd wegens onbehoorlijk gedrag. of hij/zij heeft zoveel bollocks gepost, dat ze echt een nieuwe moest.

zeg maar dag caramella :zwaai:

50 strafpunten

Orakel
18-05-04, 23:54
Geplaatst door Maarten
Zo zit dat. Wat ook nog kan: als je die muil maar ver genoeg opengesperd krijgt, dan kun je ook nog het GFT afval erin dumpen, en heb je een prima composteringsmachine.

GFT? Had zelf iets geciviliseerders in gedachten :stout:

Maar ik ben d'r al klaar mee. Tis zo'n accacia-kliklijn-type die aast op meldingen die hij/zij bij het mdi kan doen.

:kotsen:

Orakel
19-05-04, 00:08
Geplaatst door C@rmella
Neehoor, ik had ze eerst netjes bij beheer gemeld. Maar als die het gewoon laten staan moet het MDI ze maar dwingen.

http://www.mainzelahr.de/smile/muede/mog.gif

Maarten
19-05-04, 01:22
Geplaatst door Orakel
GFT? Had zelf iets geciviliseerders in gedachten :stout:

Dat lijkt me keurig biologisch afval


Geplaatst door Orakel
Maar ik ben d'r al klaar mee. Tis zo'n accacia-kliklijn-type die aast op meldingen die hij/zij bij het mdi kan doen.

:kotsen:

Yeah.. wie weet Tamida van joods.nl weer.

Eigenlijk moet iemand die rotzooi op joods.nl maar weer eens gaan turven en melden bij het MDI, want die Eissens zal het volgend jaar wel weer gaan kloten. Daar wordt ie voor betaald uit de staatskas.
Maar gut, wie heeft zin in die controle.


Geplaatst door Orakel
http://www.mainzelahr.de/smile/muede/mog.gif

Hihihihihi... érg leuk..