PDA

Bekijk Volledige Versie : Heb ik iets gemist?



vgeld
16-05-04, 22:25
Na een tour door de Provence, ben ik weer in de moerassen van de Noordzee om landgenoten aan te spreken op hun gebrek aan kennis over hun geliefde vaderland Marokko. Heb ik iets gemist de afgelopen weken? Hebben de inwoners van de moerassen andere culturen gekleineerd om zichzelf aan te prijzen? I’AM BACK !

PS: De vraag waarom ik sympathie voel voor baguette en niet voor kaas is triviaal !

850
16-05-04, 22:55
Geplaatst door vgeld
Heb ik iets gemist de afgelopen weken? Hebben de inwoners van de moerassen andere culturen gekleineerd om zichzelf aan te prijzen? I’AM BACK !

PS: De vraag waarom ik sympathie voel voor baguette en niet voor kaas is triviaal !

:zozo: Nope niks gemist..............

Alles is triviaal in t leven...........

Orakel
16-05-04, 23:18
Geplaatst door vgeld
Na een tour door de Provence, ben ik weer in de moerassen van de Noordzee om landgenoten aan te spreken op hun gebrek aan kennis over hun geliefde vaderland Marokko. Heb ik iets gemist de afgelopen weken? Hebben de inwoners van de moerassen andere culturen gekleineerd om zichzelf aan te prijzen? I’AM BACK !

PS: De vraag waarom ik sympathie voel voor baguette en niet voor kaas is triviaal !

Ut was un petit unzijdig, want het gieng boekoe over la guerre en la hain in Irak, over le breng-errs van le civilisation (le American) en huun hypocroisie.
que le ton se la muziek ofsjow.

barfly
16-05-04, 23:24
Geplaatst door vgeld
Na een tour door de Provence, ben ik weer in de moerassen van de Noordzee om landgenoten aan te spreken op hun gebrek aan kennis over hun geliefde vaderland Marokko. Heb ik iets gemist de afgelopen weken? Hebben de inwoners van de moerassen andere culturen gekleineerd om zichzelf aan te prijzen? I’AM BACK !

PS: De vraag waarom ik sympathie voel voor baguette en niet voor kaas is triviaal !

Ik heb je wel gemist ja, het gemiddelde IQ steeg zowaar...

Wel een leuke omschrijving voor ons Nederlanders: De inwoners van de moerassen :hihi:

Tomas
16-05-04, 23:24
Geplaatst door Orakel
Ut was un petit unzijdig, want het gieng boekoe over la guerre en la hain in Irak, over le breng-errs van le civilisation (le American) en huun hypocroisie.
que le ton se la muziek ofsjow.

tjezus man! Welke taal spreek jj niet?!

Orakel
16-05-04, 23:35
Geplaatst door Tomas
tjezus man! Welke taal spreek jj niet?!

O.a. die van de l'amour niet. Hebbut geprobeerd te leren, maar ik weiger er verders tijd in te steken. Je schrijf 13 letters, moet er 17 onthouden en je spreek er maar 2 uit.
Dikdoenerij.
Wat heb jullie in jullie dorp voor kenmerkend dialect?

vgeld
16-05-04, 23:45
Orakel, tomas, Barfly, en 850.!
Ik heb gelachen. Verdomd, ik ben blijkbaar meer moerasbewoner dan ik dacht.

Note: Barfly jongen ! aan IQ heb je niets in Nederland. Mocht je toch nog over een IQ boven de 80 beschikken dan raad ik je aan om het moeras te verlaten. Helaas is mijn IQ 79,5 en dus kom ik niet in aanmerking voor vertrek.

Zwarte Schaap
16-05-04, 23:52
Geplaatst door barfly
Wel een leuke omschrijving voor ons Nederlanders: De inwoners van de moerassen :hihi:

Mijn favouriete benaming is moerasduitsers.

barfly
16-05-04, 23:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mijn favouriete benaming is moerasduitsers.

Dan liever Dietsers

Mark
17-05-04, 00:20
Het belangrijkste nieuws dat je gemist hebt is dat de VS zich uit irak hebben teruggetrokken

850
17-05-04, 00:28
Geplaatst door barfly
Dan liever Dietsers

Bietsers

barfly
17-05-04, 01:05
Geplaatst door 850
Bietsers

Er valt pas iets te bietsen als er ook een reden voor is.

850
17-05-04, 01:25
Geplaatst door barfly
Er valt pas iets te bietsen als er ook een reden voor is.

Hoe bedoel je?