PDA

Bekijk Volledige Versie : Slaapkoppen!



Orakel
16-05-04, 22:31
Nederlander slaapt het langst

16 MEI 2004 - RIJSWIJK (ANP) - Nederlanders zijn wereldwijd de langste slapers. Ze verblijven gemiddeld 7 uur en 32 minuten in dromenland. Het mondiale gemiddelde is 7 uur en 6 minuten. Dat blijkt uit een internationaal onderzoek van het woonwarenhuis Ikea onder 14.000 mensen in 27 landen.


Het Zweedse concern wilde er met het onderzoek achterkomen op welke manier Europeanen, Aziaten en Noord-Amerikanen hun slaapkamer gebruiken. Oostenrijkers zijn gek op hun slaapkamer, maar aan seks doen ze er zelden. Maleisiërs daarentegen bedrijven juist vaak de liefde in de slaapkamer, maar slapen er niet zo veel: gemiddeld 6 uur en 36 minuten. Van de Maleisiërs zei 43 procent dagelijks aan seks te doen in de slaapkamer.

Van de Zweden en IJslanders ziet 72 procent de slaapkamer als de meest uitgelezen plek voor romantiek, van de Chinezen is slechts 20 procent die mening toegedaan. De Nederlanders hangen er tussenin met 48 procent.

Uit het Ikea-onderzoek blijkt verder dat van de 14.000 ondervraagden driekwart dagelijks het bed opmaakt. Mensen die vaker hun matras wisselen hebben meer seks en het meest voorkomende object in de slaapkamer is de wekker. In Nederland gebruikt 96 procent van de ondervraagden een wekker.

In het Nederlandse deel van het onderzoek is extra aandacht geschonken aan de slaaphouding. Daaruit blijkt dat 46 procent van de Nederlanders op zijn zij slaapt, 31 procent ligt in de foetushouding, 12 procent ligt op de buik en 8 procent slaapt op zijn rug.

mark61
16-05-04, 22:35
Onze moyenne is vast onderuitgehaald door langslapende allochtonen. Ken nie anders.

Orakel
16-05-04, 22:37
Geplaatst door mark61
Onze moyenne is vast onderuitgehaald door langslapende allochtonen. Ken nie anders.

Dakennie, want wij kopen niet bij Ikea. Heb jij wel es een Marokkaan in een Björn zien liggen?

mark61
16-05-04, 22:44
Geplaatst door Orakel
Dakennie, want wij kopen niet bij Ikea. Heb jij wel es een Marokkaan in een Björn zien liggen?

Toevallig ben ik de laatste tijd veel in Ikea geweest. Met een Algerijnse. En verdomd, ook de rest van het publiek was maar zo gemixt. Arabischen slapen prima op Zweden. Pffff. Voor alle duidelijkheid.

mark61
16-05-04, 22:59
Doet niet iedereen dat in dit liederlijke land?

mark61
16-05-04, 23:10
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Hmm... dit is niet bepaald het juiste forum om voorselecties te bespreken.
Voor je het weet heb ik Schaap weer over me heen.
Het valt me nog mee dat liederlijk niet wordt gecensureerd.

Schaap zou nooit over jou heen, dat weet je best. Anyway, typt lastig met een tandenborstel in mijn bek. Nighty night.

:fpetaf:

850
16-05-04, 23:32
Geplaatst door Orakel
Nederlander slaapt het langst

16 MEI 2004 - RIJSWIJK (ANP) - Nederlanders zijn wereldwijd de langste slapers.

:slapen: Ik slaap ongeveer 9 uur per dag..............Heerlijk.......

:p Niks zo lekker dan smorgens te slapen

850
17-05-04, 00:24
Geplaatst door Orakel
en het meest voorkomende object in de slaapkamer is de wekker. In Nederland gebruikt 96 procent van de ondervraagden een wekker.


:student: Een wekker is haram!
Tis n instrument vd duivel.