PDA

Bekijk Volledige Versie : Geachte kneuzen dan maar.....



Couscousje
17-05-04, 12:16
Couscousje,

Je hebt een waarschuwing van angkor gekregen om de volgende reden: anti-semitische tekst!
Je hebt momenteel 10 strafpunten.
Het maximaal toegestane aantal strafpunten is 25 . Gedraag je ajb.

Pardon?

Sinds wanneer post ik anti-semitische teksten?

Cc

Bofko
17-05-04, 12:21
Als je boven de 10000 berichten komt en je hebt geen strafpunten dan moet je heel erg gaan oppassen zie ik wel.

Couscousje
17-05-04, 12:24
Geplaatst door Bofko
Als je boven de 10000 berichten komt en je hebt geen strafpunten dan moet je heel erg gaan oppassen zie ik wel.

Dat blijkt maar weer.

Ik krijg opeens strafpunten opgedrongen voor zogenaamde anti-semitische teksten. Dan wil ik wel heel erg graag weten waar ik die dan geplaatst heb.

Cc


Een link plaatsen naar een overduidelijk zeer anti-semitische rapsong is of je er nu zelf achter staat of niet toch niet toegestaan. angkor
Commentaar van Cc:Verder zie ik heus wel in dat ik WEER eens enorm aan het blunderen ben geslagen, mijn waarde angkor, maar je kunt van een kortzichtig en achterbaks iemand als mijn persoontje toch niet verwachten dat ik dingen recht ga trekken?Cc..

Simon
17-05-04, 12:29
Geplaatst door Couscousje
Dat blijkt maar weer.

Ik krijg opeens strafpunten opgedrongen voor zogenaamde anti-semitische teksten. Dan wil ik wel heel erg graag weten waar ik die dan geplaatst heb.

Cc

Dan kan je waarschijnlijk lang wachten. Ik heb ook 2 keer om opheldering gevraagd omdat ik mij aan "blasfemie" zou hebben geschuldig gemaakt. Nooit een antwoord gekregen.

Couscousje
17-05-04, 12:34
Geplaatst door Simon
Dan kan je waarschijnlijk lang wachten. Ik heb ook 2 keer om opheldering gevraagd omdat ik mij aan "blasfemie" zou hebben geschuldig gemaakt. Nooit een antwoord gekregen.

Prima, dan maken we ons maar op voor een gigantische rel.

Daar ik heel erg goed weet dat ik geen enkele "anti-semitische" opmerking heb geplaatst, op geen enkel forum, kan angkor zijn mouwen opstropen, want hij kan weer een flink aantal fora op gaan schonen als hij niet heel erg gauw met een verklaring komt.

Cc

Mill
17-05-04, 12:37
Toen ik na een zelfmoordaanslag schreef dat de martelaars en de kinderslachtoffers zich in het paradijs samen op de aldaar geserveerde maagden konden storten had ik ook ineens een zak strafpunten te pakken. Het is gewoon een combinatie van religieuze leerstellingen (kinderen en martelaars hebben meteen toegang tot het paradijs) die ik nota bene op dit forum van fundi's heb geleerd.

Simon
17-05-04, 12:38
Geplaatst door Couscousje
Prima, dan maken we ons maar op voor een gigantische rel.

Daar ik heel erg goed weet dat ik geen enkele "anti-semitische" opmerking heb geplaatst, op geen enkel forum, kan angkor zijn mouwen opstropen, want hij kan weer een flink aantal fora op gaan schonen als hij niet heel erg gauw met een verklaring komt.

Cc

In mijn bijdrage die men toen verwijderd had stond ook niks over God of Allah dus dan kan je naar mijn inzicht ook niet aan blasfemie doen.
Enfin, het meest opvallende vind ik wel dat ze te laf zijn een toelichting te geven.

Bofko
17-05-04, 12:40
Angkor heeft een toelichting gegeven in het 3e bericht van deze thread.

FRONS
17-05-04, 12:40
Geplaatst door Simon
In mijn bijdrage die men toen verwijderd had stond ook niks over God of Allah dus dan kan je naar mijn inzicht ook niet aan blasfemie doen.
Enfin, het meest opvallende vind ik wel dat ze te laf zijn een toelichting te geven.

Toelichting staat in het rood onder haar tweede reply.

Couscousje
17-05-04, 12:45
Geplaatst door Couscousje
Een link plaatsen naar een overduidelijk zeer anti-semitische rapsong is of je er nu zelf achter staat of niet toch niet toegestaan. angkor.

Prima.

Kun je me ook de clausule in de forumregels laten zien, waar bovenstaande zin in staat opgenomen? In dat geval kun je namelijk dit hele forum opdoeken, daar het hebben van een publiek debat niet mogelijk is.

Cc

Simon
17-05-04, 12:45
Geplaatst door FRONS
Toelichting staat in het rood onder haar tweede reply.

Oh ja zie het nu, een link naar een anti-semitische tekst is al voldoende voor 10 strafpunten.

Couscousje
17-05-04, 12:46
Geplaatst door Ronald36
Hm het gaat dus over dat filmpje van die jongen die was weggestuurd bij een discotheek, en zn heil zocht bij agressieve muziek.

Ik snap dat je het geen leuk filmpje vindt Angkor, maar dit riekt naar onterechte censuur.

Het was ook geen leuk filmpje, maar dat maakt mij nog niet tot iemand die anti-semitische opmerkingen maakt, omdat ik toevallig laat zien wat voor malloten er rondlopen op deze aarde.

Cc

Mark
17-05-04, 12:48
damn ik zie nu pas dat je over de 10.000 bent!

gefeliciteerd :)

Ook ik werd op strafpuntjes getracteerd onlangs :)

mark61
17-05-04, 12:49
Geplaatst door Couscousje
Een link plaatsen naar een overduidelijk zeer anti-semitische rapsong is of je er nu zelf achter staat of niet toch niet toegestaan. angkor.

Die rapsong is meer stompzinnig dan wat anders.

Als verwijzingen naar quasi-anti-semitische uitingen worden verwijderd moeten ook eltawheedpublicaties verwijderd worden. Dingen 'wegdoen' maakt echter niet dat ze verdwijnen. Enfin. En dan ook nog strafpunten...

Couscousje
17-05-04, 12:49
Geplaatst door Mark
damn ik zie nu pas dat je over de 10.000 bent!

gefeliciteerd :)

Ook ik werd op strafpuntjes getracteerd onlangs :)

Dank je. Ik kom mijn rechtmatige eerste plaats collecteren.

En die strafpunten, daar heb ik geen moeite mee. Ik zou het alleen op prijs stellen als ze gegrond waren. Ik scheld dit hele forum bij elkaar, daar krijg ik dan geen strafpunten voor, maar voor iets wat ik niet doe weer wel.

Wat is dit voor omgekeerde wereld?

Cc

Couscousje
17-05-04, 12:50
Geplaatst door Ronald36
Precies. Beetje vreemd om daar strafpunten voor uit te delen.

Snap niet dat ie zich er druk om maakt, of t zou per ongeluk zn broer moeten zijn.. :melig:

Ik kan er ook niet bij met mijn verstand, maar ik verkeer doorgaans ook niet in de onlogische sferen van het Maroc.nl Beheer.

Cc

Simon
17-05-04, 12:52
Geplaatst door Couscousje
Het was ook geen leuk filmpje, maar dat maakt mij nog niet tot iemand die anti-semitische opmerkingen maakt, omdat ik toevallig laat zien wat voor malloten er rondlopen op deze aarde.

Cc

Inderdaad dat heb je er ook duidelijk bij geschreven dat het om een malloot ging. Ik heb hier zo vaak anti-semitsche teksten laten verwijderen van mensen die ze plaatsten en die teksten leverden nooit strafpunten op voor de betreffende prikkers.
In dit geval gaat het echter om een kritische bijdrage betreffende een marokkaanse rapper en dan is de boodschap van die 10 strafpunten duidelijk: Bevuil niet je eigen nest.

mark61
17-05-04, 12:56
Geplaatst door Simon
In mijn bijdrage die men toen verwijderd had stond ook niks over God of Allah dus dan kan je naar mijn inzicht ook niet aan blasfemie doen.

Blasfemie is een zgn. containerbegrip. Blasfemie is blasfemie als iemand zegt dat het blasfemie is.

Tis sowieso lastig omdat enerzijds de profeet een mens als jij en ik was, zonder goddelijke 'aard' itt de christelijke Christus, maar anderszijds emotioneel zozeer object van verering dat voor mij in de praktijk hij toch een bijzondere status lijkt te genieten. Zo zijn er volken die de naam Mohammed niet gebruiken omdat ze niet 'het risico willen lopen' de naam van de profeet te ontheiligen als ze een drager van die naam uitschelden. Is een redenering die ik ooit las in een boek over ik meen een bedoeïnenstam ergens. In Turkije wordt de naam, ik dacht om die reden maar ik weet het niet zeker, dan ook niet gebruikt. Alternatieven wel, zoals Mehmet of Mahmud. In de meeste andere isl. landen maakt men er geloof ik geen probleem van. Interessant onderwerp.

Simon
17-05-04, 13:03
Geplaatst door mark61
Blasfemie is een zgn. containerbegrip. Blasfemie is blasfemie als iemand zegt dat het blasfemie is.


Mijn bijdrage bestond met name uit een Hadith. Nu vind ik wel dat je sommige Hadiths godlasterlijk kan noemen. Maar als moslims dat ook gaan doen doen en je daarom 10 strafpunten geven dan ben ik wel wat verbaasd.

Couscousje
17-05-04, 13:12
Geplaatst door Simon
Inderdaad dat heb je er ook duidelijk bij geschreven dat het om een malloot ging. Ik heb hier zo vaak anti-semitsche teksten laten verwijderen van mensen die ze plaatsten en die teksten leverden nooit strafpunten op voor de betreffende prikkers.
In dit geval gaat het echter om een kritische bijdrage betreffende een marokkaanse rapper en dan is de boodschap van die 10 strafpunten duidelijk: Bevuil niet je eigen nest.

In dat geval mag beheer/angkor zichzelf ook een flink aantal strafpunten toeeigenen, want als je nu ook al strafpunten krijgt voor het laten zien van iets wat je niet vindt kunnen, dan is beheer/angkor nog altijd de koploper.

Cc

mark61
17-05-04, 13:18
Geplaatst door Simon
Mijn bijdrage bestond met name uit een Hadith. Nu vind ik wel dat je sommige Hadiths godlasterlijk kan noemen. Maar als moslims dat ook gaan doen doen en je daarom 10 strafpunten geven dan ben ik wel wat verbaasd.

Verbaasd is misschien teveel gezegd.

Mark
17-05-04, 13:19
check de veranderde titel van deze topic :haha:

850
17-05-04, 13:22
Geplaatst door Mark
check de veranderde titel van deze topic :haha:

:hihi:

Mill
17-05-04, 13:24
Ik stel een compromis voor tussen de twee topictitels:

"Geachte kneuzen"

Dutchguy
17-05-04, 13:27
Geplaatst door Couscousje
Het was ook geen leuk filmpje, maar dat maakt mij nog niet tot iemand die anti-semitische opmerkingen maakt, omdat ik toevallig laat zien wat voor malloten er rondlopen op deze aarde.

Cc

Nee precies, daarom snap ik ook absoluut niet waarom je strafpunten krijgt. Just weird!

Couscousje
17-05-04, 13:29
Geplaatst door Mill
Ik stel een compromis voor tussen de twee topictitels:

"Geachte kneuzen"

Ik sluit me hierbij aan.

Cc

850
17-05-04, 13:29
Geplaatst door Ronald36
Whoehahaha wat laat die zich kennen!

En t erge ervan is dat ie de MACHT heeft om dat te doen, en volgens mij kickt ie er nog op ook.

Maar het ergste is dat 1 man hiermee het bestaansrecht van deze site ondermijnt: Het voeren van een open debat, kritisch, zelfkritsch en zonder gekluerde censuur.

SCHANDE

:vlammen: Aansteller.......

Couscousje
17-05-04, 13:34
Geplaatst door Ronald36
Whoehahaha wat laat die zich kennen!

En t erge ervan is dat ie de MACHT heeft om dat te doen, en volgens mij kickt ie er nog op ook.

Maar het ergste is dat 1 man hiermee het bestaansrecht van deze site ondermijnt: Het voeren van een open debat, kritisch, zelfkritsch en zonder gekluerde censuur.

SCHANDE

Wat hij kan, kan ik ook.

(Maar dan met een stuk meer flair, uiteraard.)

Cc


Jouw flair zal ik nooit halen, inderdaad. Mijn streven daarnaar is ook reeds lang uitgeblust. groet. angkor.

Couscousje
17-05-04, 13:51
Geplaatst door Ronald36
Ankor haal nou gewoon die strafpunten weg en geef toe dat je een fout hebt gemaakt. Is dat nou zo moeilijk?

Juist!

Wat Ronald36 zegt.

Cc

Antonn
17-05-04, 13:56
Ik vind het eigenlijk momenteel allemaal nogal meevallen. Sinds de prikbordsletjes al3arbi en waterval zijn ontslagen vloeien de strafpunten niet meer zo rijkelijk om de meest stompzinnige redenen.

En dat zo'n ex-communist als Angkor het af en toe op zijn heupen krijgt hoort er nu eenmaal bij. :stomp:

Ik heb in het verleden nog nooit een reactie terug mogen krijgen als ik vroeg naar de reden van mijn strafpunten, voor mij reden om het systeem niet meer serieus te nemen. Gewoon lekker zeggen wat je wilt en als je je 25 strafpunten hebt gehaald in 5 sec weer een nieuwe account maken.

Misschien komt er in de toekomst nog eens een rechtvaardiger en transparanter systeem.

FRONS
17-05-04, 13:57
lees zijn aangepaste text op de eerste pagina onder een post van Cc

850
17-05-04, 14:13
Geplaatst door Antonn
Ik vind het eigenlijk momenteel allemaal nogal meevallen. Sinds de prikbordsletjes al3arbi en waterval zijn ontslagen vloeien de strafpunten niet meer zo rijkelijk om de meest stompzinnige redenen.



Tis n oase van rust nu Royce eindelijk weg is...............
De stortvloed van onterechte strafpunten zijn nu met 90% verminderd.

angkor
17-05-04, 14:21
Welnu, dit onderwerp is weer eens goed uitgekauwd in de kippenren.

Op naar een nieuw onderwerp. Vol goede moed.

Deze topic heb ik maar gesloten.

Een groet aan een ieder die zich zo begaan voelde met de strafpuntjes van ons aller Cc.

angkor