PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlandse mannen worden gedwongen om toe te kijken hoe hun vrouwen worden verkracht



Zwarte Schaap
17-05-04, 13:24
Kun je je dat voorstellen dat men geilt op verkrachtingen en vernederingen van iraakse vrouwen? Dat men in het beschaafde westen er zelfs websites voor opent om hun sexuele fantasien en lusten op een andere volk kan botvieren?

Ik ben naar de website geweest waar men nepfotos van verkrachte iraakse vrouwen geplaatst heeft. Walchelijk, beestachtig en lager als varkens zijn deze mensen.

Naast de vele foto's enkele citaten:



Military gangbang on Iraqi women.

Thousands extreme hardcore actions gangbang pictures. It is an everyday thing Iraq.

Iraqi men forced at gun point to watch their women fucked in the dirt.

Hardcore is everywhere wild soldiers to hunt Iraqi bitches.

Tons of iraqi women video's online.

The truth is out here, watch the soldiers doing the weirdest things in iraq

Er is iets grondig mis met deze cultuur, achtelijker dan achterlijk dat men dergelijke beestachtige fantasien er op na houdt en middels websites propageert.

Gerrie
17-05-04, 13:30
Niet erg netjes nee. Maareh, de titel 'dekt' de lading niet helemaal, vinnik.

Robbedoes
17-05-04, 13:34
Veel mensen hebben een verwrongen beeld van seks en seksualiteit.

Velen weten nauwelijks wat termen als erotiek en seNsualiteit inhouden.

Maar ik weet zeker dat dat niet aan het westerse denken ligt dat fantasieën in gevisualiseerd worden. Alleen hier zijn meer dingen toegestaan om de direkte seKsuele lust te bevredigen.

Elke mens is begiftigt met de mogelijkheid van fantaseren, en seksuele fantasieën zijn volgens mij bij ieder mens aanwezig.

850
17-05-04, 13:40
Geplaatst door Zwarte Schaap

Er is iets grondig mis met deze cultuur, achtelijker dan achterlijk dat men dergelijke beestachtige fantasien er op na houdt en middels websites propageert.

Je hebt er nu eenmaal altijd rotte appelen tussen zitten maar om nu te gaan beweren dat er gelijk iets grondig mis is met deze cultuur is erg overdreven............


Nederlandse mannen worden gedwongen om toe te kijken hoe hun vrouwen worden verkracht??

:slaap: Ahum........

nard
17-05-04, 13:42
Geplaatst door 850

Nederlandse mannen worden gedwongen om toe te kijken hoe hun vrouwen worden verkracht??

:slaap: Ahum........ [/B]

Wat nou, 850?
Jij snapt het gewoon niet....

:)

nard
17-05-04, 13:42
......

850
17-05-04, 13:42
Geplaatst door Robbedoes

Elke mens is begiftigt met de mogelijkheid van fantaseren, en seksuele fantasieën zijn volgens mij bij ieder mens aanwezig.


:o Bij verschillende onderzoeken over seksuele fantasieen is gebleken dat menig vrouw "verkrachtings" fastasieen heeft.

850
17-05-04, 13:44
Geplaatst door nard
......

:fplet: Dat zal het zijn ja. Mijn onrijpe geest is niet in staat om dat soort titels op hun ware waarde te schatten.........

Zwarte Schaap
17-05-04, 13:47
Geplaatst door 850
:o Bij verschillende onderzoeken over seksuele fantasieen is gebleken dat menig vrouw "verkrachtings" fastasieen heeft. Die website is er natuurlijk om de fantasie van de Iraakse vrouwen te bevredigen.

nard
17-05-04, 13:47
Geplaatst door 850
:fplet: Dat zal het zijn ja. Mijn onrijpe geest is niet in staat om dat soort titels op hun ware waarde te schatten.........

Indeed.
Ga lekker in het zonnetje zitten, beetje uitrijpen.....

:knipoog:

850
17-05-04, 13:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die website is er natuurlijk om de fantasie van de Iraakse vrouwen te bevredigen.

:duizelig: Denk je?

Joepie
17-05-04, 13:58
er is vraag naar zo'n dingen net zoals er vraag is naar pedofelie, snuf movies etc. (tja ik moet er ook van kotsen).

Het probleem is idd. dat de vraag beantwoord wordt met aanbod.

draait puur om geld.

De mensen die hiervan genieten (ahum) intereseren zich eht niet of het een irakees is of een americaan die "verkracht wordt" ... als ze maar bruut geneukt wordt dan geilen ze erop....

850
17-05-04, 14:01
Geplaatst door nard
Indeed.
Ga lekker in het zonnetje zitten, beetje uitrijpen.....

:knipoog:

:duim:
Mijn comp. staat vlakbij mn balkon. Lekker heen en weer switchen. Beetje prikken, beetje zonnen.
:blowen: Life is easy......

Zwarte Schaap
17-05-04, 14:02
Geplaatst door 850
:duizelig: Denk je? Jij zegt het, hoe moet ik anders je bijdrage lezen?

850
17-05-04, 14:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
Jij zegt het, hoe moet ik anders je bijdrage lezen?

:verward: Ik zeg het? Ooh dah wist ik niet. Zou je mij posting waarin ik zeg dat die website er is om de fantasie vd Iraakse vrouw te bevredigen kunnen laten zien.

nard
17-05-04, 14:12
Geplaatst door 850
:verward: Ik zeg het? Ooh dah wist ik niet. Zou je mij posting waarin ik zeg dat die website er is om de fantasie vd Iraakse vrouw te bevredigen kunnen laten zien.

nee dat kan hij niet, maar toch zeg jij het!
Snap je het nou, of niet?

850
17-05-04, 14:19
Geplaatst door nard
nee dat kan hij niet, maar toch zeg jij het!
Snap je het nou, of niet?

:hihi:

Ja ik snap het wel: :lachu: Ik ben een schijnheilige hypocriete autochtoon die leugenachtige spelletjes speelt. :nijn:

Zwarte Schaap
17-05-04, 14:24
Geplaatst door 850
:verward: Ik zeg het? Ooh dah wist ik niet. Zou je mij posting waarin ik zeg dat die website er is om de fantasie vd Iraakse vrouw te bevredigen kunnen laten zien. Gewoon beter lezen wat ik vraag en niet de helft vergeten.

taouanza
17-05-04, 14:26
Geplaatst door 850
:o Bij verschillende onderzoeken over seksuele fantasieen is gebleken dat menig vrouw "verkrachtings" fastasieen heeft.

Nou ik ben toch reuze benieuwd wat je hiermee bedoelt. :boos:

850
17-05-04, 14:29
Geplaatst door taouanza
Nou ik ben toch reuze benieuwd wat je hiermee bedoelt. :boos:

Je hebt de verkeerde smile gebruikt :argwaan:

taouanza
17-05-04, 14:33
Geplaatst door 850
Je hebt de verkeerde smile gebruikt :argwaan:

Nee hoor probeer toch zo min mogelijk in te vullen alhoewel ik gister naar Law& Order heb gekeken en toen kwam een paar uitspraken van jou tegen....................................

850
17-05-04, 14:35
Geplaatst door taouanza
Nee hoor probeer toch zo min mogelijk in te vullen alhoewel ik gister naar Law& Order heb gekeken en toen kwam een paar uitspraken van jou tegen....................................

...........En toen? :vreemd:

850
17-05-04, 14:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Gewoon beter lezen wat ik vraag en niet de helft vergeten.

De andere helft bestond uit de vraag hoe jij anders mijn bijdrage moest lezen.
Welnu, je bent geen klein kind wiens handje ik hoef vast te houden tijdens het geven van antwoorden. Ik zou zeggen: je bent oud en wijs genoeg om zelf, zonder mijn hulp, antwoorden te geven.
Maar jouw vraag was overbodig daar jij je antwoord al kant en klaar had. Anders had je die opmerking over Iraakse vrouwen die hun fantasie bevredigen wel achterwege gelaten.

taouanza
17-05-04, 14:45
Geplaatst door 850
...........En toen? :vreemd:

he ik vroeg jou eerst wat weet je nog?

Zwarte Schaap
17-05-04, 14:51
Geplaatst door 850
De andere helft bestond uit de vraag hoe jij anders mijn bijdrage moest lezen.
Welnu, je bent geen klein kind wiens handje ik hoef vast te houden tijdens het geven van antwoorden. Ik zou zeggen: je bent oud en wijs genoeg om zelf, zonder mijn hulp, antwoorden te geven.
Maar jouw vraag was overbodig daar jij je antwoord al kant en klaar had. Anders had je die opmerking over Iraakse vrouwen die hun fantasie bevredigen wel achterwege gelaten.

Heb je er geen antwoord op dat je je nu in allerlei bochten moet wringen?

850
17-05-04, 14:56
Geplaatst door taouanza
he ik vroeg jou eerst wat weet je nog?

:o Ja maar je was met n verhaaltje bezig en toen stopte je zomaar ineens. Dan heb ik toch recht om te weten hoe het verder af loopt?

...............

Mijn opmerking over vrouwen (natuurlijk niet alle vrouwen) die in hun seksuele fantasie verkracht worden sloeg op het antwoord van Robbedoes waarin hij het had dat ieder mens begiftigt is met de mogelijkheid van fantaseren en dat we in het westen de mogelijkheid hebben om dat gevisuaiseerd te zien. Zoals je mannen hebt die fantaseren om vrouwen te verkrachten, zo heb je ook vrouwen die fantaseren om verkracht te worden.

850
17-05-04, 14:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Heb je er geen antwoord op dat je je nu in allerlei bochten moet wringen?

:blowen: Nee hoor. Ik pas me aan met degene met wie ik prik......

Zwarte Schaap
17-05-04, 15:11
Geplaatst door 850
:blowen: Nee hoor. Ik pas me aan met degene met wie ik prik......
Ik ook, je sexuele moraal en je trucjes om dat te legitimeren zijn bekend.


Geplaatst door 850
Kben er inderdaad niet op tegen als n 13 jarige seks wilt met n volwassen iemand....

Door de signalen die het kind afgeeft...

Zoals dat het er ook bij n volwassen persoon uit ziet.
Wat seksualitiet betreft verschilt n 13 jarige niet zoveel als met n volwassenen. (Onervarenheid weggelaten) De lustgevoelens en geilheid kunnen bij n 13 jarige al actief zijn. Dat is niet ongewoon.
En n "kind" kan het beter leren van n volwassenen dan van een leeftijdgenoot....

Ervarenheid.
Een volwassen persoon die ruime ervaring heeft met seks is beter in staat om een onervaren iemand te laten genieten dan wanneer 2 groentjes met elkaar seksen.
Het kan heel wat geklooi, schaamte, onzekerheid en trauma's voorkomen....

onderschat de gevoelens van een 13 jarige niet.
gevoelens als liefde, lust, geilheid maar ook depressie en pijn kunnen al sterk aanwezig zijn bij 13 jarigen.

En wat betreft machtpositie: daar vind ik weinig op tegen. In seks draait het sowiezo ook vaak om macht (jaja...kom maar op met het tegen commentaar).
En met seks valt er een heleboel te leren en je kan beter iets leren van n ervaren iemand dan van n onervaren iemand. Dat geldt voor de meeste zaken in het leven.....

Wat kan de schade zijn voor het kind? dat het zijn/haar "onschuld" kwijt raakt? Nou, ik geloof niet in die onschuld bij n 13 jarige....

Bron: http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?threadid=83790&perpage=15&display=&pagenumber=1

Mark
17-05-04, 15:19
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kun je je dat voorstellen dat men geilt op verkrachtingen en vernederingen van iraakse vrouwen? Dat men in het beschaafde westen er zelfs websites voor opent om hun sexuele fantasien en lusten op een andere volk kan botvieren?

Ik ben naar de website geweest waar men nepfotos van verkrachte iraakse vrouwen geplaatst heeft. Walchelijk, beestachtig en lager als varkens zijn deze mensen.

Naast de vele foto's enkele citaten:



Er is iets grondig mis met deze cultuur, achtelijker dan achterlijk dat men dergelijke beestachtige fantasien er op na houdt en middels websites propageert. [/QUOTE]

Ik weet dat er mensen zijn die sexueel opgewondend worden van vernedering en zelfs van vernederd worden. Maar dit vind ik echt te ver gaan en wordt misselijk als ik die foto's zie.

Ik denk wel dat deze bepaalde sexuele fantasien niet cultuur gebonden zijn maar meer onderdeel uitmaken van de psyche van bepaalde mannen (en vrouwen) die in alle culturen voorkomen. Jouw argument als zou dit bewijs zijn voor een achterlijke cultuur is natuurlijk erg dom en toont maar weer aan dat jij zelfs over de rug van verkrachte vrouwen je punt zal proberen te maken.

taouanza
17-05-04, 15:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ook, je sexuele moraal en je trucjes om dat te legitimeren zijn bekend.

Ja dat kwam in nou gister bij Law& Order.

Bofko
17-05-04, 15:24
Geplaatst door taouanza
Ja dat kwam in nou gister bij Law& Order.

Da's de 2e keer, dat je deze opmerking maakt . Zijn 850 en ZS Law & Order aan het naspelen ?

850
17-05-04, 15:26
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ook, je sexuele moraal en je trucjes om dat te legitimeren zijn bekend.

Jij legt mij verwrongen en idiote verdraaingen in de mond om er vervolgens schijnheilig bij te vragen: Hoe moet ik anders jou bijdrage lezen?
En dan ga je er vervolgens een andere topic van 3 maanden geleden bij halen die er helemaal niets mee te maken heeft.
:rolleyes: Zeer slap van je.
Wat wil je nou met die andere posting van mij? Ik zie het verband niet.
Probeer nu eens voor 1 keertje duidelijk en helder te zijn zonder schijnheilig gedoe.

En laat mij de posting zien waarin ik zeg dat Iraakse vrouwen hun fantasie bevredigen bij die website.

850
17-05-04, 15:28
Geplaatst door taouanza
Ja dat kwam in nou gister bij Law& Order.

:cheefbek: Ik snap er niks van............

Zwarte Schaap
17-05-04, 15:32
Geplaatst door 850
Jij legt mij verwrongen en idiote verdraaingen in de mond om er vervolgens schijnheilig bij te vragen: Hoe moet ik anders jou bijdrage lezen?
En dan ga je er vervolgens een andere topic van 3 maanden geleden bij halen die er helemaal niets mee te maken heeft.
:rolleyes: Zeer slap van je.
Wat wil je nou met die andere posting van mij? Ik zie het verband niet.
Probeer nu eens voor 1 keertje duidelijk en helder te zijn zonder schijnheilig gedoe.

En laat mij de posting zien waarin ik zeg dat Iraakse vrouwen hun fantasie bevredigen bij die website.

I rest my case :kotsen:

:zwaai:

taouanza
17-05-04, 15:33
Geplaatst door 850
:cheefbek: Ik snap er niks van............

Nou het ging over mannen, rijke succesvolle mannen die jongentjes uit derde wereld landen adopteerden om ze 'liefde' te geven. En ze hadden ook hun manier om alles goed te praten wat ze deden en ook nog binnen de wet.

850
17-05-04, 15:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
I rest my case :kotsen:

:zwaai:


Gister had je ook al niks in te brengen toen ik jou confronteerde met je antisemitische opmerking en nu heb je weer niks in te brengen.
Blijkbaar weet je donders goed dat je fout zit met je prik gedrag maar ben je te slap om dat toe te geven..........

Tis gek maar over het algemeen mag ik jou wel. Je hebt vaak zinnige dingen te melden met je antwoorden en je postings maar af en toe ga je erg kort door de bocht en als er dan iemand daarop een opmerking maakt ga je etterig gedrag vertonen. Das jammer........

Zwarte Schaap
17-05-04, 15:41
Geplaatst door Mark
Ik weet dat er mensen zijn die sexueel opgewondend worden van vernedering en zelfs van vernederd worden. Maar dit vind ik echt te ver gaan en wordt misselijk als ik die foto's zie.

Ik denk wel dat deze bepaalde sexuele fantasien niet cultuur gebonden zijn maar meer onderdeel uitmaken van de psyche van bepaalde mannen (en vrouwen) die in alle culturen voorkomen. Jouw argument als zou dit bewijs zijn voor een achterlijke cultuur is natuurlijk erg dom en toont maar weer aan dat jij zelfs over de rug van verkrachte vrouwen je punt zal proberen te maken.

Het zijn helaas niet allleen fantasien, ze worden in de praktijk ook uitgevoerd.

Het propageren van verkrachtingen en vernederingen van een onschuldig volk dat daarbij ook nog slachtoffer is van een onrechtvaardige oolog en daar je sexuele fantasien en lusten op botvieren is inderdaad een zwaar achterlijke cultuur die met wortel en tak uitgeroeid dient te worden.

Waarom verbiedt men zulke websites niet? Mischien moet je het woord iraqi vervangen door een ander volk voordat de bel gaat rinkelen gaat.

Walchelijk, tfoe tfoe tfoe.....

850
17-05-04, 15:41
Geplaatst door taouanza
Nou het ging over mannen, rijke succesvolle mannen die jongentjes uit derde wereld landen adopteerden om ze 'liefde' te geven. En ze hadden ook hun manier om alles goed te praten wat ze deden en ook nog binnen de wet.

Wat heeft dat met deze topic te maken en wat heeft dat met mij te maken?

Simon
17-05-04, 15:41
Er zijn natuurlijk ook genoeg sites waarop arabieren blanke blondines te grazen nemen. Ontvoerd worden door een arabische prins en vervolgens zijn tent in gesleepd worden voor een opwindende nacht is zelfs een genre in de boeketreeks achtige romannetjes. Ik kan er niet echt van wakker liggen en vind een fantasie toch echt wat anders dan hetgeen zich in de werkelijkheid kan afspelen.

Als deze sites ontwikkeld zijn naar aanleiding van de recente onthullingen uit Irak dan vind ik het ook onsmakelijk.

Zwarte Schaap
17-05-04, 15:49
Geplaatst door 850
Gister had je ook al niks in te brengen toen ik jou confronteerde met je antisemitische opmerking en nu heb je weer niks in te brengen.
Blijkbaar weet je donders goed dat je fout zit met je prik gedrag maar ben je te slap om dat toe te geven..........

Tis gek maar over het algemeen mag ik jou wel. Je hebt vaak zinnige dingen te melden met je antwoorden en je postings maar af en toe ga je erg kort door de bocht en als er dan iemand daarop een opmerking maakt ga je etterig gedrag vertonen. Das jammer........


Geplaatst door 850
[Nee hoor wees maar niet bang ik zit niet op de grens. Van mij zul je geen antisemitisme tegenkomen. Ik loop af en toe prikkers te jennen, en te provoceren en te zieken maar van antisemitisme kun je me niet beschuldigen.

Bron: http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1335440#post1335440

Doe je best maar zou ik zeggen, ik zal je met alle plezier de spiegel voorhouden.

Rocky
17-05-04, 15:51
Geplaatst door Simon
Er zijn natuurlijk ook genoeg sites waarop arabieren blanke blondines te grazen nemen. Ontvoerd worden door een arabische prins en vervolgens zijn tent in gesleepd worden voor een opwindende nacht is zelfs een genre in de boeketreeks achtige romannetjes. Ik kan er niet echt van wakker liggen en vind een fantasie toch echt wat anders dan hetgeen zich in de werkelijkheid kan afspelen.



Oeeh simon, linkje graag :haha:

Mark
17-05-04, 15:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het zijn helaas niet allleen fantasien, ze worden in de praktijk ook uitgevoerd.

Het propageren van verkrachtingen en vernederingen van een onschuldig volk dat daarbij ook nog slachtoffer is van een onrechtvaardige oolog en daar je sexuele fantasien en lusten op botvieren is inderdaad een zwaar achterlijke cultuur die met wortel en tak uitgeroeid dient te worden.

Waarom verbiedt men zulke websites niet? Mischien moet je het woord iraqi vervangen door een ander volk voordat de bel gaat rinkelen gaat.

Walchelijk, tfoe tfoe tfoe.....

Nogmaals dit gaat om mannen niet culturen. er zijn vast websites waar westerse vrouwen door afrikanen ofzo verkracht worden of gewoon door hun eigen landgenoten.

Ik zou dit ook liever niet willen maar het nadeel van internet is dat je dit soort ellende, net als nazi's, geloofswaanzinnigen enz moeilijk kan verbieden omdat ze dan gewoon publiceren vanuit een land waar de wet hiertegen niet optreedt.

Of deze fantasien uit worden gevoerd en of dat dan de schuld is van die site is weer iets heel anders. Voor de komst van tv en internet werd er ook al volop vermoord en verkracht in de wereld.

Mark
17-05-04, 15:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
Walchelijk, tfoe tfoe tfoe.....

walGelijk

zie mijn onderschrift.

Bart.NL
17-05-04, 15:53
ZS heeft natuurlijk wel een punt want het is ziekelijk dat mensen hier van genieten.

Maar dan heeft Ayaan Hirshi Ali ook wel een punt met haar opmerkingen over de profeet.

Ik denk dat dit soort zaken minder cultuur- en tijdgebonden zijn, dan ZS wil laten geloven.

Zwarte Schaap
17-05-04, 15:58
Geplaatst door Simon
Er zijn natuurlijk ook genoeg sites waarop arabieren blanke blondines te grazen nemen. Ontvoerd worden door een arabische prins en vervolgens zijn tent in gesleepd worden voor een opwindende nacht is zelfs een genre in de boeketreeks achtige romannetjes. Ik kan er niet echt van wakker liggen en vind een fantasie toch echt wat anders dan hetgeen zich in de werkelijkheid kan afspelen.

Als deze sites ontwikkeld zijn naar aanleiding van de recente onthullingen uit Irak dan vind ik het ook onsmakelijk.
Ik ken die sites niet en als die sites bestaan dan zijn het geen arabische of iraakse sites. Elk land die sites waar verkrachtingen en vernederingen
worden gepropageerd zijn walchelijk en geven aan dat ze aan het degeneren zijn.

Deze website was er al voor de onthullingen, de valse fotos komen van hun site. Het is gewoon racistisch om te geilen op het verkrachten van iraakse vrouwen waarbij zogenaamd hun mannen daarbij verplicht moeten kijken.

Het geeft een inkijk in de op hol geslagen vrijheid en democratie.

Julien
17-05-04, 15:59
:moe:

weer zo'n achtelijk ZS-topic

Rocky
17-05-04, 16:00
Geplaatst door Julien
:moe:

weer zo'n achtelijk ZS-topic

Wat is er achterlijke aan?

Julien
17-05-04, 16:01
Denk je trouwens nou echt dat Marokkanen anders zijn dan westerlingen?, alsof daar ook geen rotte appels tussen zitten.

taouanza
17-05-04, 16:01
Geplaatst door Bart.NL
ZS heeft natuurlijk wel een punt want het is ziekelijk dat mensen hier van genieten.

Maar dan heeft Ayaan Hirshi Ali ook wel een punt met haar opmerkingen over de profeet.

Ik denk dat dit soort zaken minder cultuur- en tijdgebonden zijn, dan ZS wil laten geloven.

Daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat de Westerlingen maar constant zich verontwaardigen over gebrek en beschaving in de rest van de wereld maar ondertussen minstens net zo erg zijn.
Beetje de hele wereld vertellen dat ze de Irak gaan bevrijden van een vreselijke dictator en vervolgens hetzelfde doen. Wat maakt hun dan beter dan de dictator? Omdat ze toevallig leuke termen en codes hebben voor hun wandaden? Omdat ze goeie PRmensen die alles wat krom is recht kunnen praten?

Julien
17-05-04, 16:02
Geplaatst door Rocky
Wat is er achterlijke aan?

de titel en de nieuwswaarde

850
17-05-04, 16:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Doe je best maar zou ik zeggen, ik zal je met alle plezier de spiegel voorhouden.

Waar moet ik mn best mee doen? :confused:


En weer haal je de boel uit zn verband.
Tis wel vleiend dat je de moeite neemt om mn eerdere postings te doorspitten. Blijkbaar ben ik belnagrijk voor jou.

Dat ik af en toe loop te jennen en te provoceren gebeurt enkel bij prikkers die dom lopen te zwammen in niet serieuze context.
Met antisemitisme ben ik serieus. Ik zal er zeker niet mee lopen te jennen en te provoceren......

Maar goed, ut begint laat te worden................wanneer laat je mij de posting zien van mij waarin ik zeg dat Iraakse vrouwen hun fantasie bevredigen? En krijg ik nog een serieus antwoord op toen ik jou uitlegde dat je een antisemitische opmerking maakte? Ik ben er benieuwd naar.

Rocky
17-05-04, 16:03
Geplaatst door Julien
de titel en de nieuwswaarde

Moet het Fransen zijn ipv Nederlanders?

Zwarte Schaap
17-05-04, 16:04
Geplaatst door Mark
Nogmaals dit gaat om mannen niet culturen. er zijn vast websites waar westerse vrouwen door afrikanen ofzo verkracht worden of gewoon door hun eigen landgenoten.

Ik zou dit ook liever niet willen maar het nadeel van internet is dat je dit soort ellende, net als nazi's, geloofswaanzinnigen enz moeilijk kan verbieden omdat ze dan gewoon publiceren vanuit een land waar de wet hiertegen niet optreedt.

Of deze fantasien uit worden gevoerd en of dat dan de schuld is van die site is weer iets heel anders. Voor de komst van tv en internet werd er ook al volop vermoord en verkracht in de wereld.

Men wil er gewoon niet tegen optreden, waarom dat laat zich raden.

Mark
17-05-04, 16:05
Geplaatst door Zwarte Schaap

Het geeft een inkijk in de op hol geslagen vrijheid en democratie.

Klopt, in een dictatuur zouden hier geen websites van zijn, dan kan je het persoonlijk meemaken.

850
17-05-04, 16:07
Geplaatst door taouanza
Daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat de Westerlingen maar constant zich verontwaardigen over gebrek en beschaving in de rest van de wereld maar ondertussen minstens net zo erg zijn.
Beetje de hele wereld vertellen dat ze de Irak gaan bevrijden van een vreselijke dictator en vervolgens hetzelfde doen. Wat maakt hun dan beter dan de dictator?

Er zijn miljoenen westerlingen de straat op gegaan om te demonstreren TEGEN de oorlog in Irak.............

:regie: Die klein elite die agressief tekeer gaat in Irak is niet representatief voor het gehele westen.

Bart.NL
17-05-04, 16:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het geeft een inkijk in de op hol geslagen vrijheid en democratie.

Het heeft volgens mij niet zozeer met vrijheid en democratie alswel met "maatschappelijk geaccepteerd" te maken.

Op het ogenblik worden in het westen niet geaccepteerd: kindermisbruik en vrouwenhandel.

In andere tijden en culturen waren seks met kinderen en vrouwenhandel geaccepteerd.

Julien
17-05-04, 16:07
Geplaatst door Rocky
Moet het Fransen zijn ipv Nederlanders?

kom op zeg, meneer hypocriet heeft het over Westerlingen, alsof Arabieren geen gekke fantasieen kennen.

Zwarte Schaap
17-05-04, 16:09
Geplaatst door 850
Waar moet ik mn best mee doen? :confused:


En weer haal je de boel uit zn verband.
Tis wel vleiend dat je de moeite neemt om mn eerdere postings te doorspitten. Blijkbaar ben ik belnagrijk voor jou.

Dat ik af en toe loop te jennen en te provoceren gebeurt enkel bij .....blablabla verongelijkt... blabla......

Maar goed, ut begint laat te worden................wanneer laat je mij de posting zien van mij waarin ik zeg dat Iraakse vrouwen hun fantasie bevredigen? En krijg ik nog een serieus antwoord op toen ik jou uitlegde dat je een antisemitische opmerking maakte? Ik ben er benieuwd naar.

Jazeker personen met een verknipte sexuele moraal moet men BLOOTstellen aan de spiegel.

Zwarte Schaap
17-05-04, 16:13
Geplaatst door Julien
kom op zeg, meneer hypocriet heeft het over Westerlingen, alsof Arabieren geen gekke fantasieen kennen.

Natuurlijk joh arabieren vallen een land binnen en maken er websites over hoe ze iraakse vrouwen gaan behandelen waarbij hun mannen mogen toekijken hoe de amerikaan zijn vrouw te grazen neemt. De arabieren kunnen heel van deze liefdevolle bejegening leren.

850
17-05-04, 16:16
Geplaatst door Zwarte Schaap
Jazeker personen met een verknipte sexuele moraal moet men BLOOTstellen aan de spiegel.

Hier maak ik uit op dat je met je bek vol tanden staat en niet in staat bent om je fouten toe te geven.

Ik heb nu meerdere keren gevraagd om eerlijke antwoorden en die kun je blijkbaar niet geven.

Je draait en komt met onzin op de proppen.

Zwarte Schaap
17-05-04, 16:17
Geplaatst door Mark
Klopt, in een dictatuur zouden hier geen websites van zijn, dan kan je het persoonlijk meemaken.

Amerikanen maken er alleen websites van, meer niet. Gelukkig dat de Iraakse vrouwen en mannen het niet hoeven mee te maken. Er bestaat natuurlijk geen officieel beleid van hogerhand waarbij rumsfeld dat goedgekeurd heeft.

taouanza
17-05-04, 16:17
Geplaatst door 850
Waar moet ik mn best mee doen? :confused:


En weer haal je de boel uit zn verband.
Tis wel vleiend dat je de moeite neemt om mn eerdere postings te doorspitten. Blijkbaar ben ik belnagrijk voor jou.

Dat ik af en toe loop te jennen en te provoceren gebeurt enkel bij prikkers die dom lopen te zwammen in niet serieuze context.
Met antisemitisme ben ik serieus. Ik zal er zeker niet mee lopen te jennen en te provoceren......

Maar goed, ut begint laat te worden................wanneer laat je mij de posting zien van mij waarin ik zeg dat Iraakse vrouwen hun fantasie bevredigen? En krijg ik nog een serieus antwoord op toen ik jou uitlegde dat je een antisemitische opmerking maakte? Ik ben er benieuwd naar.

Wat nobel van je dat je alles in de zeik neemt behalve antisemetisme.:moe:
Wat netjes van je. Verkrachting is natuurlijk tien keer niks vergeleken bij antisemitisme.

Mark
17-05-04, 16:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Amerikanen maken er alleen websites van, meer niet. Gelukkig dat de Iraakse vrouwen en mannen het niet hoeven mee te maken. Er bestaat natuurlijk geen officieel beleid van hogerhand waarbij rumsfeld dat goedgekeurd heeft.

Massaverkrachtingen op bevel van hogerhand die systematisch worden uitgevoerd op Iraakse vrouwen? Nee dat bestaat alleen in de geest van deze website makers en degenen die deze foto's voor echt aanzagen.

Zwarte Schaap
17-05-04, 16:22
Geplaatst door 850
Hier maak ik uit op dat je met je bek vol tanden staat en niet in staat bent om je fouten toe te geven.

Ik heb nu meerdere keren gevraagd om eerlijke antwoorden en die kun je blijkbaar niet geven.

Je draait en komt met onzin op de proppen.

Gozertje het is allang voorbij. Nieuwe rondes nieuwe kansen. :zwaai:

Bart.NL
17-05-04, 16:22
Geplaatst door taouanza
Daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat de Westerlingen maar constant zich verontwaardigen over gebrek en beschaving in de rest van de wereld maar ondertussen minstens net zo erg zijn.
Beetje de hele wereld vertellen dat ze de Irak gaan bevrijden van een vreselijke dictator en vervolgens hetzelfde doen. Wat maakt hun dan beter dan de dictator? Omdat ze toevallig leuke termen en codes hebben voor hun wandaden? Omdat ze goeie PRmensen die alles wat krom is recht kunnen praten?

Ik hoef mij toch niet te verdedigen of mij schuldig te voelen voor de daden van de Amerikanen, waar ik niets mee te maken heb?

Ik reageer inhoudelijk op de argumenten van ZS en ik respecteer zijn mening.

Ik zie de relativiteit van de Westerse normen en waarden in. Maar ziet ZS ook de relativiteit van de normen en waarden van de Islam?

Daar gaat het mij om.

850
17-05-04, 16:22
Geplaatst door taouanza
Wat nobel van je dat je alles in de zeik neemt behalve antisemetisme.:moe:
Wat netjes van je. Verkrachting is natuurlijk tien keer niks vergeleken bij antisemitisme.

:moe: Over jennen en provoceren gesproken.............

Zwarte Schaap
17-05-04, 16:23
Geplaatst door Mark
Massaverkrachtingen op bevel van hogerhand die systematisch worden uitgevoerd op Iraakse vrouwen? Nee dat bestaat alleen in de geest van deze website makers en degenen die deze foto's voor echt aanzagen.

Blijf maar ontkennen en bagataliseren. Lang leve thailand, de philipijnen en Rumsfeld

Julien
17-05-04, 16:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
Natuurlijk joh arabieren vallen een land binnen en maken er websites over hoe ze iraakse vrouwen gaan behandelen waarbij hun mannen mogen toekijken hoe de amerikaan zijn vrouw te grazen neemt. De arabieren kunnen heel van deze liefdevolle bejegening leren.

maar andersom maken ze een video van de onthoofding van een amerikaan of vernederen Amerikaanse lijken. Wie weet geilen ze er ook op. Dat is toch net zo ziek. Kortom, aan beide kanten heb je zieke mensen zitten.

Zwarte Schaap
17-05-04, 16:26
Geplaatst door Bart.NL
Ik hoef mij toch niet te verdedigen of mij schuldig te voelen voor de daden van de Amerikanen, waar ik niets mee te maken heb?

Ik reageer inhoudelijk op de argumenten van ZS en ik respecteer zijn mening.

Ik zie de relativiteit van de Westerse normen en waarden in. Maar ziet ZS ook de relativiteit van de normen en waarden van de Islam?

Daar gaat het mij om.

Fijn voor de amerikanen dat jij je ook vereenzelvigd met de amerikaanse verkrachtings- en vernederingscultuur. Ze zullen veel aan je steun hebben, de iraakse vrouwen en mannen ook.

Julien
17-05-04, 16:28
maar ja, ZS doet er alles aan om het Vrije westen in een verkeerd dachtlicht te zetten. Jammer he dat die foto's niet echt waren ZS, nou heb je iets anders moeten verzinnen om het Westen aan te vallen met behulp van deze foto's

Echt pathetic :kotsen2:

Zwarte Schaap
17-05-04, 16:31
Geplaatst door Julien
maar andersom maken ze een video van de onthoofding van een amerikaan of vernederen Amerikaanse lijken. Wie weet geilen ze er ook op. Dat is toch net zo ziek. Kortom, aan beide kanten heb je zieke mensen zitten.

In amerika is dat officieel beleid van een regering dat democratisch aan de macht is gekomen. Zie rumsfeld en zijn geheime documenten.

http://www.newyorker.com/fact/content/?040524fa_fact


Het kost je wel een beetje tijd om het te lezen maar voor iemand die serieus is kan dat geen zware opgave zijn.

850
17-05-04, 16:31
Geplaatst door Zwarte Schaap
Gozertje het is allang voorbij. Nieuwe rondes nieuwe kansen. :zwaai:

Zolang jij nog 3 maanden oude topics van mij zit op te rakelen is het blijkbaar helemaal niet voorbij.
:roker: En ik geniet ervan dat jij werkelijk niets zinnigs meer op mijn reacties kunt zeggen. Het voelt goed om dat in je smoeltje te wrijven.......

:kusgrijs: Dag Zwarte-antisemitisch-Schaap...........

Zwarte Schaap
17-05-04, 16:33
Geplaatst door Julien
maar ja, ZS doet er alles aan om het Vrije westen in een verkeerd dachtlicht te zetten. Jammer he dat die foto's niet echt waren ZS, nou heb je iets anders moeten verzinnen om het Westen aan te vallen met behulp van deze foto's

Echt pathetic :kotsen2:

Zwarte Schaap is de badguy, die mag dergelijke beestachtige normen en waarden niet ter discussie stellen.

taouanza
17-05-04, 16:35
Geplaatst door 850
:moe: Over jennen en provoceren gesproken.............

Wat bedoel je?

Zwarte Schaap
17-05-04, 16:36
Geplaatst door 850
Zolang jij nog 3 maanden oude topics van mij zit op te rakelen is het blijkbaar helemaal niet voorbij.
:roker: En ik geniet ervan dat jij werkelijk niets zinnigs meer op mijn reacties kunt zeggen. Het voelt goed om dat in je smoeltje te wrijven.......

:kusgrijs: Dag Zwarte-antisemitisch-Schaap...........

Ik heb liever dat je daarvan geniet dan zaken die in deze topic ter discussie gesteld worden. :zozo:

850
17-05-04, 16:38
Geplaatst door taouanza
Wat bedoel je?



:moe: Tis jamer dat jij nog geen fractie van de hersencapaciteit hebt die ZS wel heeft.
Anders zou ik wat meer lol kunnen beleven aan je postings........

taouanza
17-05-04, 16:40
Geplaatst door 850
:moe: Tis jamer dat jij nog geen fractie van de hersencapaciteit hebt die ZS wel heeft.
Anders zou ik wat meer lol kunnen beleven aan je postings........
Is het de bedoeling dat ik me nou zwaar beledigd ga voelen?
Met mijn hersencapaciteit heb ik dat namelijk niet zelf in de gaten.:moe:

850
17-05-04, 16:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb liever dat je daarvan geniet dan zaken die in deze topic ter discussie gesteld worden. :zozo:

:lachu: Ik ook

Qwertyno
17-05-04, 16:47
Om zwarte schaap een beetje te begrijpen dienen jullie het hele zaakje om te draaien.

Er was eens een land dat Irak Heette. Dit land beweerde te staan voor democratie, vrijheid, beschaving en rechtvaardigheid.
Dit land ging vervolgens Frankrijk platbombarderen om economische en politieke redenen. Tijdens de oorlog verschenen er Iraakse websites waarin werd gefantaseerd over hoe franse vrouwen massaal worden verkracht door Iraakse soldaten. En deze websites plaatse hier ook foto's van.

Hiernaast waren er nog sterke aanwijzingen en bewijzen dat verkrachting inderdaad plaatsvond.

Nu is de vraag, wat blijft er over van dat o zo mooie Irak en zijn beschaving?

Feit is dat deze websites Iraakse producten zijn.

Zwarte Schaap
17-05-04, 16:47
Geplaatst door 850
:lachu: Ik ook

Mooi zo, voorlopig weer een verloren ziel gered.

Julien
17-05-04, 16:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
In amerika is dat officieel beleid van een regering dat democratisch aan de macht is gekomen. Zie rumsfeld en zijn geheime documenten.

http://www.newyorker.com/fact/content/?040524fa_fact


Het kost je wel een beetje tijd om het te lezen maar voor iemand die serieus is kan dat geen zware opgave zijn.

volgens mij is het alom veroordeeld in het westen, inclusief door de regering. en als je het amerikaanse volk zou enqueteren zal de over-overgrote meerderheid deze feiten afkeuren. dit gaat trouwens niet over de rape-porno waar we het over hadden. dat zijn zieke individuen, net als die individuen die amerikaanse lijken aan bomen of bruggen hangen.

Julien
17-05-04, 16:51
Geplaatst door Qwertyno
Om zwarte schaap een beetje te begrijpen dienen jullie het hele zaakje om te draaien.

Er was eens een land dat Irak Heette. Dit land beweerde te staan voor democratie, vrijheid, beschaving en rechtvaardigheid.
Dit land ging vervolgens Frankrijk platbombarderen om economische en politieke redenen. Tijdens de oorlog verschenen er Iraakse websites waarin werd gefantaseerd over hoe franse vrouwen massaal worden verkracht door Iraakse soldaten. En deze websites plaatse hier ook foto's van.

Hiernaast waren er nog sterke aanwijzingen en bewijzen dat verkrachting inderdaad plaatsvond.

Nu is de vraag, wat blijft er over van dat o zo mooie Irak en zijn beschaving?

Feit is dat deze websites Iraakse producten zijn.

Ik vind Amerika helemaal niet zo'n mooie beschaving, maar ik prefereer de westerse beschaving wel omdat er hier nog wel gediscussieerd kan worden over deze misstanden.

Zwarte Schaap
17-05-04, 16:55
Geplaatst door 850
:moe: Tis jamer dat jij nog geen fractie van de hersencapaciteit hebt die ZS wel heeft.
Anders zou ik wat meer lol kunnen beleven aan je postings........

Ik heb 0,0 hersencapaciteit, dat woord bestaat niet eens.

taouanza
17-05-04, 17:00
Geplaatst door Julien
Ik vind Amerika helemaal niet zo'n mooie beschaving, maar ik prefereer de westerse beschaving wel omdat er hier nog wel gediscussieerd kan worden over deze misstanden.

Ja vind ik ook het is helemaal niet erg dat je mensenrechten schendt zolang je de juiste taal gebruikt om het goed te praten.

Zwarte Schaap
17-05-04, 17:00
Geplaatst door Julien
volgens mij is het alom veroordeeld in het westen, inclusief door de regering. en als je het amerikaanse volk zou enqueteren zal de over-overgrote meerderheid deze feiten afkeuren. dit gaat trouwens niet over de rape-porno waar we het over hadden. dat zijn zieke individuen, net als die individuen die amerikaanse lijken aan bomen of bruggen hangen.

Veroordelen is niet een einde aan maken. Dat is een overbekende truc, we veroordelen het maar ondertussen gaat het gewoon door. Net zoals israels misdaden.

Beste jongeman ik heb het over regeringsbeleid en niet over daden van individuen op wie dat beleid van toepassing is zoals de burgers die plat worden gebombardeerd. Het ene is het gevolg van het andere. Wil je iets stoppen dan moet je naar de oorzaak kijken. De sexuele vernederingen en misdaden zijn eerst van hogerhand goedgekeurd en daarna pas hebben bepaalde iraakse individuen zich laten gaan.

Julien
17-05-04, 17:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Veroordelen is niet een einde aan maken. Dat is een overbekende truc, we veroordelen het maar ondertussen gaat het gewoon door. Net zoals israels misdaden.

Beste jongeman ik heb het over regeringsbeleid en niet over daden van individuen op wie dat beleid van toepassing is zoals de burgers die plat worden gebombardeerd. Het ene is het gevolg van het andere. Wil je iets stoppen dan moet je naar de oorzaak kijken. De sexuele vernederingen en misdaden zijn eerst van hogerhand goedgekeurd en daarna pas hebben bepaalde iraakse individuen zich laten gaan.

nogmaals: DE VERKRACHTINGEN WAREN FAKE!! we hebben het over de verkrachtingen en jij haalt weer die foto's van naakte Iraqi's er bij. Ik ben het met je eens dat dit schandalig is, maar we hadden het over iets anders.

En ik vergelijk de verkrachtingen op pornosites door idiote individuen met net zulke idiote individuen die filmpjes maken van een onthoofde amerikaan of een amerikaans lijk dat aan een boom hangt. dit gebeurt zowel in het westen als daar, en in het westen spreekt men er schande over. we zijn namelijk een vrije democratie.

Qwertyno
17-05-04, 17:11
Geplaatst door taouanza
Ja vind ik ook het is helemaal niet erg dat je mensenrechten schendt zolang je de juiste taal gebruikt om het goed te praten.

In de naam van democratie, vrijheid, beschaving en rechtvaardigheid een heel land bevrijden.
Het is niet te geloven. Dit is ook niet iets kleins.

Iemand die bovenstaande promoot en tegelijkertijd het tegenovergestelde doet is in mijn ogen een duivel. Ik kan er even geen ander woord voor bedenken.

Iemand een ander woord voor mij die ik kan gebruiken voor dit soort wezens?

Zwarte Schaap
17-05-04, 17:15
Geplaatst door Julien
nogmaals: DE VERKRACHTINGEN WAREN FAKE!! we hebben het over de verkrachtingen en jij haalt weer die foto's van naakte Iraqi's er bij. Ik ben het met je eens dat dit schandalig is, maar we hadden het over iets anders.

En ik vergelijk de verkrachtingen op pornosites door idiote individuen met net zulke idiote individuen die filmpjes maken van een onthoofde amerikaan of een amerikaans lijk dat aan een boom hangt. dit gebeurt zowel in het westen als daar, en in het westen spreekt men er schande over. we zijn namelijk een vrije democratie. Wil je zeggen dat er geen iraakse vrouwen in iraq worden verkracht en dat het beleid niet ook op hun is afgestemd? Daarom gaat men voor de lol demonsteren.



FOR IMMEDIATE RELEASE

17th May 2004

CONTACT:

Dr Nazreen Nawaz
Women’s Representative of Hizb ut-Tahrir Britain
Suite 301
28 Old Brompton Road
London, SW7 3SS, United Kingdom
Tel: +44-(0)7074-192400 / Email: [email protected] / Web: www.1924.org/press

UK MUSLIM WOMEN TO DEMONSTRATE AGAINST ABUSE OF IRAQI WOMEN PRISONERS

London, UK, May 17 - Hundreds of Muslim women from across the UK will demand the immediate release of all Iraqi women prisoners at a protest at the US Embassy in London this Saturday (22 May 2004) about the arbitrary arrest, systematic torture and rape of women in the coalition prisons of Iraq.

The demonstration will represent the united voice of the Muslim women of Britain against the occupation, colonisation and devastation brought upon Iraq by American and British armed forces. Demonstrators will seek to highlight the true cost of “Operation Enduring Freedom” upon the honour of Muslim women of Iraq and the innocence of young girls.

The Taguba Report reveals that female prisoners have been sexually tortured in the same way as male prisoners. This includes the videotaping and photographing of naked female detainees and the rape of a female prisoner by a male military police guard. Reports have emerged of girls as young as twelve being stripped and beaten by male US prison guards.

Dr Nazreen Nawaz, a UK based doctor and the Women’s Representative of Hizb ut-Tahrir Britain said, “The US and British governments have stepped into Saddam’s shoes as the new oppressors of Iraqi women. The honour of the woman has become an insignificant casualty of Western colonialist foreign policy. However, this is not surprising considering the epidemic of sexual abuse and rape present within Western societies due to secular values. We need to examine whether the secular ideology and its values such as freedom can truly secure the honour of the woman that she deserves.”

“In contrast, Islam views the woman as an honour. It is only through the Islamic Khilafah State that her dignity and security can be truly preserved.”

The demonstration will take place at 11.00 am on Saturday 22nd May 2004 at the US Embassy in London.

Notes to Editors:

(1) The US Embassy is located at 24 Grosvenor Square, London W1A 1AE.

(2) Prior to the demonstration, a letter will be delivered to the embassies of Muslim countries highlighting their responsibility in liberating the women of Iraq from occupation.

(3) Hizb ut-Tahrir is an independent political party whose ideology is Islam. The party works throughout the Islamic world to resume the Islamic way of life by re-establishing the Islamic Khilafah [Caliphate]. The party adheres to the Islamic Shari’ah in all aspects of its work. It considers violence or armed struggle against the regime, as a method to re-establish the Islamic State, to be forbidden by the Islamic Shari’ah. In the Western world, the party seeks to explain the Islamic ideology to Muslims, to create a dialogue with Western thinkers about Capitalism and its ills and to present Islam as an ideological alternative.

::: updates :::

UK MUSLIM WOMEN TO DEMONSTRATE AGAINST ABUSE OF IRAQI WOMEN PRISONERS

AMERICAN AND BRITISH ABUSE OF IRAQIS COMES AS NO SURPRISE TO THE MUSLIM WORLD

OIC SUMMIT RUBBERSTAMPS WESTERN COLONIALIST AGGRESSION IN IRAQ

BBC Arabic Service Interview with Ammar Zallum

Dr. Nazreen Nawaz Bio

HIZB UT-TAHRIR BRITAIN RESPONDS TO FORMER ARCHBISHOP’S REMARKS

Die videos zijn niet gemaakt om je sexuele fantasie te promoten zoals de website die verkrachtingen en vernederingen van iraakse vrouwen propageert.

Verder weet niemand wie die film van de onthoofding heeft gemaakt heeft. Van de misdaden van de amerikanen weet iedereen zeker dat het de amerikanen zijn. Ik vermoed meer en meer dat de cia er achter zit.

By the way: Er zijn ook fotos van vernederende en verkrachte vrouwen in Algerije en marokko gemaakt door de fransen.

Bart.NL
17-05-04, 17:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Fijn voor de amerikanen dat jij je ook vereenzelvigd met de amerikaanse verkrachtings- en vernederingscultuur.

Dit is geraaskal. Ik stel dat ik er niets mee te maken heb. Ik begrijp nu waarom zoveel mensen zich aan jou irriteren.


Geplaatst door Zwarte Schaap
Ze zullen veel aan je steun hebben, de iraakse vrouwen en mannen ook.

Ze zullen ook veel aan jouw steun hebben.

850
17-05-04, 17:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb 0,0 hersencapaciteit, dat woord bestaat niet eens.

:nerd: En ook jij hapt erin.......

Julien
17-05-04, 17:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wil je zeggen dat er geen iraakse vrouwen in iraq worden verkracht en dat het beleid niet ook op hun is afgestemd? Daarom gaat men voor de lol demonsteren.


Die videos zijn niet gemaakt om je sexuele fantasie te promoten zoals de website die verkrachtingen en vernederingen van iraakse vrouwen propageert.

Verder weet niemand wie die film van de onthoofding heeft gemaakt heeft. Van de misdaden van de amerikanen weet iedereen zeker dat het de amerikanen zijn. Ik vermoed meer en meer dat de cia er achter zit.

By the way: Er zijn ook fotos van vernederende en verkrachte vrouwen in Algerije en marokko gemaakt door de fransen.

1. er zijn geen bewijzen dat Amerikanen Irakese vrouwen hebben verkracht, die foto's waren fake.
2. het zal me niet verbazen als er wel degelijk mensen opgewonden raken van die onthoofding of van lijkenschennis.
3. France zal zich vast wel eens schuldig gemaakt hebben aan deze misstanden, net als ongeveer alle landen die oiorlog voerden. Jammer genoeg komt dit vaak voor tijdens oorlogen, Arabieren hebben zich hier ook schuldig aan gemaakt in de geschiedenis.

Robbedoes
17-05-04, 17:30
Veroordelen is niet een einde aan maken. Dat is een overbekende truc, we veroordelen het maar ondertussen gaat het gewoon door. Net zoals israels misdaden.

Dat zeggen mensen ook al tijden tegen mensen die terreur niet ondubbelzinnig veroordelen

850
17-05-04, 17:31
Geplaatst door Zwarte Schaap

By the way: Er zijn ook fotos van vernederende en verkrachte vrouwen in Algerije en marokko gemaakt door de fransen.

:lachu: By the way: Er zijn een honderdtal video opnames gemaakt van een perverse Marokkaanse smeris die een hondertal Marokkaanse vrouwen en meisjes verkrachte en dat op film vast legde.

Zwarte Schaap
17-05-04, 17:34
Geplaatst door Bart.NL
Dit is geraaskal. Ik stel dat ik er niets mee te maken heb. Ik begrijp nu waarom zoveel mensen zich aan jou irriteren.
Ik ben goed geintegreerd.

Zwarte Schaap
17-05-04, 17:43
Geplaatst door Julien
1. er zijn geen bewijzen dat Amerikanen Irakese vrouwen hebben verkracht, die foto's waren fake.
2. het zal me niet verbazen als er wel degelijk mensen opgewonden raken van die onthoofding of van lijkenschennis.
3. France zal zich vast wel eens schuldig gemaakt hebben aan deze misstanden, net als ongeveer alle landen die oiorlog voerden. Jammer genoeg komt dit vaak voor tijdens oorlogen, Arabieren hebben zich hier ook schuldig aan gemaakt in de geschiedenis.

1) Ezelsveulentje dat weet iedereen, de website waar ik het over heb propageert die fotos voor lustbevrediging in het vrije westen en daar ageer ik tegen in deze topic.

2) Daarvoor zijn die beelden niet gemaakt. Ik vermoed dat ze de wereld in zijn gebracht om de amerikaanse misdaden te bagataliseren.

3) Het is maar dat je het weet dat als je geliefde democratische frankrijk hatelijk wordt bejegend dat je weet waar het onder andere vandaan kan komen.

Zwarte Schaap
17-05-04, 17:48
Geplaatst door Robbedoes
Dat zeggen mensen ook al tijden tegen mensen die terreur niet ondubbelzinnig veroordelen Het gaat niet om het veroordelen maar om de daden om het tegen te gaan. Een regering kan er wat tegen de verkrachtingen doen door het uit de CIA handboek te schrappen en rumsfeld ter verantwoording te roepen bij het internationaal strafhof. Veroordelen is een lege huls wat gebruikkt wordt om mensen hun geweten te sussen en zoet te houden. Het dwingen van individuen zoals jij voorstelt om zaken te veroordelen is meer een politieke truc om de mensen te kleineren die er niets mee te maken hebben.

Zwarte Schaap
17-05-04, 17:52
Geplaatst door 850
:lachu: By the way: Er zijn een honderdtal video opnames gemaakt van een perverse Marokkaanse smeris die een hondertal Marokkaanse vrouwen en meisjes verkrachte en dat op film vast legde.

Daarom ben ik ook tegen een dictatuur die door het vrije westen in stand wordt gehouden. Deze man deed het voor zijn kick, de amerikaanse verkrachtingen en vernederingen zijn officeel beleid. En bovenal hij is nog voor de rechter gekomen. Ik wacht of de verantwoordelijken zoals rumsfeld ook voor de rechter zal komen. denk het niet. Is de marokkaanse dictatuur toch nog rechtvaardiger?

Julien
17-05-04, 18:24
3) Het is maar dat je het weet dat als je geliefde democratische frankrijk hatelijk wordt bejegend dat je weet waar het onder andere vandaan kan komen.

het is maar dat je het weet hoe hard Frankrijk dan zal terugslaan, namelijk 10x zo hard!

Julien
17-05-04, 18:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Daarom ben ik ook tegen een dictatuur die door het vrije westen in stand wordt gehouden. Deze man deed het voor zijn kick, de amerikaanse verkrachtingen en vernederingen zijn officeel beleid. En bovenal hij is nog voor de rechter gekomen. Ik wacht of de verantwoordelijken zoals rumsfeld ook voor de rechter zal komen. denk het niet. Is de marokkaanse dictatuur toch nog rechtvaardiger?

heeft rumfiel dan meisjes verkracht en dat op film vastgelegd? :vreemd:

taouanza
17-05-04, 18:41
Geplaatst door Julien
heeft rumfiel dan meisjes verkracht en dat op film vastgelegd? :vreemd:

Nee joh gekkie daar heeft hij personeel voor.:)
En personeel omdat goed te praten.

taouanza
17-05-04, 18:43
Geplaatst door Julien
het is maar dat je het weet hoe hard Frankrijk dan zal terugslaan, namelijk 10x zo hard!

Goh dat is democratisch, beschaafd en vredelievend: Dreigen!

Joesoef
17-05-04, 18:48
Geplaatst door Julien
het is maar dat je het weet hoe hard Frankrijk dan zal terugslaan, namelijk 10x zo hard!


En u was niet nationalistisch zei u?

Julien
17-05-04, 20:16
Geplaatst door taouanza
Goh dat is democratisch, beschaafd en vredelievend: Dreigen!

ZS begon met het dreigen en ik reageer op de manier die jullie ondersteunen. oog om oog, tand om tand (waar ik overigens niet achter sta!)

taouanza
17-05-04, 20:41
Geplaatst door Julien
ZS begon met het dreigen en ik reageer op de manier die jullie ondersteunen. oog om oog, tand om tand (waar ik overigens niet achter sta!)

Wie is jullie?
Ik ben geen Amerikaan hoor.:vreemd:

Rabi'ah.
17-05-04, 20:44
Geplaatst door taouanza
Wie is jullie?
Ik ben geen Amerikaan hoor.:vreemd:

:hihi:

Zwarte Schaap
17-05-04, 21:14
Geplaatst door Julien
het is maar dat je het weet hoe hard Frankrijk dan zal terugslaan, namelijk 10x zo hard!

ZS begon met het dreigen en ik reageer op de manier die jullie ondersteunen . oog om oog, tand om tand (waar ik overigens niet achter sta!)

1) Heel dom om in mijn reaktie een dreigen met geweld te zien.

2) Nog dommer is het om over jullie te hebben.

3) je reaktie komt overeen met de amerikaanse en zionistische visie hoe men zogenaamd arabieren moet behandelen. (Los van het feit dat ik helemaal geen arabier ben, maar dat terzijde).



Ben-Gurion: A Jewish state would encourage peace, because with it the Jew would "become a force, and the Arabs respect force."


Ahad Ha'Am , the leading Eastern European Jewish essayist, wrote after his three months visit to Palestine in 1891:

" ....[the Zionist pioneers believed that] the only language the Arabs understand is that of force ..... [They] behave towards the Arabs with hostility and cruelty, trespass unjustly upon their boundaries, beat them shamefully without reason and even brag about it, and nobody stands to check this contemptible and dangerous tendency." (Expulsion Of The Palestinians, p. 7)


It has always been said among us that "the Arabs only understand force." Indeed, it turns out that force is our only official language even if Israeli leaders have always taken care to emphasize that "the Arabs will not achieve anything through force."
Only Through Force, By Gideon Levy , Ha'aretz, October 8, 2000


SEYMOUR M. HERSH : The Patai book, an academic told me, was “the bible of the neocons on Arab behavior.” In their discussions, he said, two themes emerged—“one, that Arabs only understand force and, two, that the biggest weakness of Arabs is shame and humiliation.”


En dat denkt dat ik dan respect zal opbrengen voor onze voormalige onderdrukkers?

taouanza
17-05-04, 21:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
1) Heel dom om in mijn reaktie een dreigen met geweld te zien.

2) Nog dommer is het om over jullie te hebben.

3) je reaktie komt overeen met de amerikaanse en zionistische visie hoe men zogenaamd arabieren moet behandelen. (Los van het feit dat ik helemaal geen arabier ben, maar dat terzijde).









En dat denkt dat ik dan respect zal opbrengen voor onze voormalige onderdrukkers? [/QUOTE]


Arabieren houden ook helemaal niet van hun kinderen. Daarom kan je callatarol damagen tot je er bij neervalt.Je hoeft immers geen rekeningen te houden met nabestaanden. Het is namelijk een heel ander cultuur en zien dingen heel anders.Het ziet er mischien in de eerste plaats schokkend uit maar daar denken ze zelf toch anders over en moeten we er niet 'huilerig' over doen:rolleyes:

Zwarte Schaap
17-05-04, 21:30
Geplaatst door taouanza
Arabieren houden ook helemaal niet van hun kinderen. Daarom kan je collatarel damagen tot je er bij neervalt.Je hoeft immers geen rekeningen te houden met nabestaanden. Het is namelijk een heel ander cultuur en zien dingen heel anders.Het ziet er mischien in de eerste plaats schokkend uit maar daar denken ze zelf toch anders over en moeten we er niet 'huilerig' over doen:rolleyes:

Dat klopt de zionisten hebben het ook vaak over het feit dat de palestijnen niet van hun kinderen houden. Immers ze sturen hun kinderen naar buiten en hitsen hun op om tegen de israelische soldaten te vechten en zelfmoordaanslagen te plegen. Eventuele collateral damage is bij raketten op woningen kun je ook zien als een pre-emptive strike, je schakelt eventuele terroristen alvast van te voren uit.

Mark
17-05-04, 21:34
ik ben een beetje teleurgesteld... pas na 8 bladzijden gaat het over Israel en de Palestijnen

Dat kan sneller, ik geloof in jullie.... je kan het :duim:

taouanza
17-05-04, 21:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat klopt de zionisten hebben het ook vaak over het feit dat de palestijnen niet van hun kinderen houden. Immers ze sturen hun kinderen naar buiten en hitsen hun op om tegen de israelische soldaten te vechten en zelfmoordaanslagen te plegen. Eventuele collateral damage is bij raketten op woningen kun je ook zien als een pre-emptive strike, je schakelt eventuele terroristen alvast van te voren uit.

Ja zo kun je alles goed praten zolang je maar netjes blijft en niet gaat schreeuwen zoals Arabieren dat is zo onbeschaafd.
Het wordt tijd dat Arabieren ook wat aan PR doen.
Fuck mensenrechten PR is beschaving!

taouanza
17-05-04, 21:40
Geplaatst door Mark
ik ben een beetje teleurgesteld... pas na 8 bladzijden gaat het over Israel en de Palestijnen

Dat kan sneller, ik geloof in jullie.... je kan het :duim:

Is dit nou een inhoudelijke reactie?:ego:

Mark
17-05-04, 21:41
Geplaatst door taouanza
Is dit nou een inhoudelijke reactie?:ego:

biraat


ja :)


en dit ook weer

Joesoef
17-05-04, 21:42
Geplaatst door Mark
ik ben een beetje teleurgesteld... pas na 8 bladzijden gaat het over Israel en de Palestijnen

Dat kan sneller, ik geloof in jullie.... je kan het :duim:


Mijnhoekje>instellingen>opties>Standaard hoeveelheid toegestane berichten per discussie:
bijdragen per pagina zien Laat 40 bijdragen per pagina zien


En dan gaat het na 2 pagina's al over die ssionissten

Mark
17-05-04, 21:43
Geplaatst door Joesoef
Mijnhoekje>instellingen>opties>Standaard hoeveelheid toegestane berichten per discussie:
bijdragen per pagina zien Laat 40 bijdragen per pagina zien


En dan gaat het na 2 pagina's al over die ssionissten

Jij fraudeert dus :) Dat mag in Nederland.

taouanza
17-05-04, 21:44
Geplaatst door Mark
biraat


ja :)


en dit ook weer

:hihi:
Je onderschrift is ook zo inhoudelijk. Maar ik vind em meer iets voor Gerritje.:hihi:

Mark
17-05-04, 21:45
Geplaatst door taouanza
:hihi:
Je onderschrift is ook zo inhoudelijk. Maar ik vind em meer iets voor Gerritje.:hihi:

Ik dacht bij mezelf, waarom bescheiden doen als ik toch altijd gelijk heb :)

taouanza
17-05-04, 21:48
Geplaatst door Mark
Ik dacht bij mezelf, waarom bescheiden doen als ik toch altijd gelijk heb :)

:hihi:

Joesoef
17-05-04, 21:49
Geplaatst door Mark
Jij fraudeert dus :) Dat mag in Nederland.

Zit in mijn genen :maf:

Zwarte Schaap
17-05-04, 21:53
Geplaatst door Mark
ik ben een beetje teleurgesteld... pas na 8 bladzijden gaat het over Israel en de Palestijnen

Dat kan sneller, ik geloof in jullie.... je kan het :duim:

Dat sexueel vernederen, geweld en dergelijke heeft de USA grotendeels overgenomen van de Israeliers en de behandeling die men uitvoerde op de palestijnen. Ik zat het artikel te zoeken waar dat staat maar helaaas heb ik het niet kunnen vinden.

herulf
17-05-04, 21:55
Geplaatst door Mark
Massaverkrachtingen op bevel van hogerhand die systematisch worden uitgevoerd op Iraakse vrouwen? Nee dat bestaat alleen in de geest van deze website makers en degenen die deze foto's voor echt aanzagen.

Massaverkrachtingen op Iraakse vrouwen bestaan hoogstwaarschijnlijk wel, letterlijk op bevel van hogerhand valt nog te betwijfelen.

Om meteen op zwart schaap te reageren: onder ALLE volkeren komen verkrachtingen voor. In Afghanistan is dat een van de grote problemen voor vrouwen sinds hun bevrijding. Ook in Tsjetsjenie gebeurt dat aan de lopende band. Ziek van de verkrachtingen door Russische soldaten hebben vele Tsjetsjeensen de wapens daar te hand genomen, om zichzelf te kunnen verdedigen.

In het ene geval zijn het moslims die verkrachten, in het andere russen.

Zwarte Schaap
17-05-04, 22:01
Geplaatst door herulf
Massaverkrachtingen op Iraakse vrouwen bestaan hoogstwaarschijnlijk wel, letterlijk op bevel van hogerhand valt nog te betwijfelen.

Om meteen op zwart schaap te reageren: onder ALLE volkeren komen verkrachtingen voor. In Afghanistan is dat een van de grote problemen voor vrouwen sinds hun bevrijding. Ook in Tsjetsjenie gebeurt dat aan de lopende band. Ziek van de verkrachtingen door Russische soldaten hebben vele Tsjetsjeensen de wapens daar te hand genomen, om zichzelf te kunnen verdedigen.

In het ene geval zijn het moslims die verkrachten, in het andere russen.

Dat het voorkomt onder andere volkeren is geen reden om Rumsfeld hiervoor vrij te pleiten die het als beleid heeft uitgestippeld. Komt hij ook voor het internationale strafhof?

Verder gaat deze topic over het verheerlijken van verkrachtingen en vernederen van Iraakse vrouwen en mannen door het te propageren middels websites. Wat zouden we ervan vinden als de bosnische serviers ook websites zouden beginnen over het verkrachten van moslims in bosnie?

Mark
17-05-04, 22:08
Geplaatst door Joesoef
Zit in mijn genen :maf:

jij bent gewoon autochtoon he? :)

taouanza
17-05-04, 22:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat het voorkomt onder andere volkeren is geen reden om Rumsfeld hiervoor vrij te pleiten die het als beleid heeft uitgestippeld. Komt hij ook voor het internationale strafhof?

Verder gaat deze topic over het verheerlijken van verkrachtingen en vernederen van Iraakse vrouwen en mannen door het te propageren middels websites. Wat zouden we ervan vinden als de bosnische serviers ook websites zouden beginnen over het verkrachten van moslims in bosnie?


Er schenen veel videotapes de ronde te doen toendertijd.

Zwarte Schaap
17-05-04, 22:20
Geplaatst door taouanza
Er schenen veel videotapes de ronde te doen toendertijd.

Snuffmovies of zo noemt men dat. Kennelijk windt het verkrachten van moslims ze op dat er een markt voor bestaat. How sick can you be?

Mark
17-05-04, 22:23
Snuffmovies zijn films waarvoor mensen vermoord worden, voor die film dus.

Hoewel ze allang in geruchten bestaan is er nog nooit een ontdekt.

taouanza
17-05-04, 22:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Snuffmovies of zo noemt men dat. Kennelijk windt het verkrachten van moslims ze op dat er een markt voor bestaat. How sick can you be?

Ik heb het niet gezien heb ook geen behoeft. Maar het ging niet zozeer om sex maar het martelen van moslims. Ik woonde toen in Marokko en hoorde het daar. En de mensen keken niet voor de kick maar uit nieuwsgierigheid.

Isaac
17-05-04, 22:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Snuffmovies of zo noemt men dat. Kennelijk windt het verkrachten van moslims ze op dat er een markt voor bestaat. How sick can you be?

Het lijkt me niet dat er nou speciaal op gegeild wordt omdat het moslims zijn. Volgens mij gaat het meer om de actualiteit en de gelegenheid die dat bied om er een "verhaal" aan op te hangen. Mensen hebben nou eenmaal behoefte aan (bizarre) sexuele fantasieen en voorstellingen.

herulf
17-05-04, 22:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat het voorkomt onder andere volkeren is geen reden om Rumsfeld hiervoor vrij te pleiten die het als beleid heeft uitgestippeld. Komt hij ook voor het internationale strafhof?

Verder gaat deze topic over het verheerlijken van verkrachtingen en vernederen van Iraakse vrouwen en mannen door het te propageren middels websites. Wat zouden we ervan vinden als de bosnische serviers ook websites zouden beginnen over het verkrachten van moslims in bosnie?

Niemand mag vrijgepleit worden van verkrachtingen, of van andere misdaden. Als Rumsfeld van het naadje en de kous wist, moet hij zeker voor de krijgsraad verschijnen. Ik wilde alleen zeggen de mensen op de hele wereld zich schuldig maken aan wandaden als verkrachting, ook moslims.
Soms krijg ik het idee in deze discussies dat iedereen het eigen volk loopt te verdedigen alsof dat wel heilige boontjes zijn.

En die websites zijn zowiezo walgelijk. Voor de onthoofding werd ik doorverwezen naar Ogrish die alle soorten verkrachtingen zgn. 'in scene' hebben gezet. Veel van die filmpjes en foto's zijn nog echt ook. En dan gaat het niet om dit of dat volk, maar simpelweg om vrouwen die weer eens misbruikt en uitgebuit worden.
Ook het verheerlijken van verkrachting vind ik vrij ziek, want het geeft mensen die hier naar kijken misschien toch op de een of andere manier het idee dat verkrachten normaal is. En dat kan dan net het duwtje zijn om het zelf te gaan doen.

RinC
17-05-04, 22:41
Geplaatst door Mark
Snuffmovies zijn films waarvoor mensen vermoord worden, voor die film dus.

Hoewel ze allang in geruchten bestaan is er nog nooit een ontdekt.

8MM gezien? :jammer:

taouanza
17-05-04, 22:44
Geplaatst door RinCoonie
8MM gezien? :jammer:

Nee maar wel chigat gehoord.:jammer:

Isaac
17-05-04, 22:50
Geplaatst door Carmella
Je weet er weer verdacht veel van allemaal.

Schapen worden weer voor andere soorten films gebruikt.

RinC
17-05-04, 22:51
Geplaatst door taouanza
Nee maar wel chigat gehoord.:jammer:

Dat verbaasde me ook al, hoorde je folkloristisch muziek als ie opeens naar shi SM kamer ging :D


Niet gezien, maar wel chigat gehoord? Kifash?

Zwarte Schaap
17-05-04, 23:03
Geplaatst door Carmella
Je weet er weer verdacht veel van allemaal. Erg heh?

Zwarte Schaap
18-05-04, 00:12
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Pretty sick. Sommige niet-moslims zijn zo gefrustreerd dat het wel de meest a-seksuele mensen zijn die er bestaan.

Doe dan maar een hond.


Als Eduard van E. en kornuiten hadden geweten dat je je als vrijwilligster opgaf dan hadden zij geen Afrikaanse asielzoeksters ontvoerd, tenzij ze natuurlijk speciaal Afrikaanse vrouwen wilden hebben voor hun snufmovie. Wat is er mis met deze mensen? En nog erger, kennelijk is er nog een markt voor ook.




Rotterdammer blijft vast als verdachte seksbende

Kraggenburg/Rotterdam - De 46-jarige Rotterdammer Eduard van E. wordt beschouwd als mogelijke spil van een seksbende, die vrouwen in België ontvoerde, hen in Nederland vasthield en dwong tot seks met mannen en honden. De verdachte huurde de loods in Kraggenburg, waar de taferelen zich afspeelden en op beeld werden vastgelegd.

De bende koos de slachtoffers zorgvuldig. Het ging om Afrikaanse vluchtelingen die in Brussel woonden in afwachting van het verloop van hun asielprocedure. Juist omdat het asielzoeksters waren, werd hun verdwijning niet meteen opgemerkt en werd er minder intensief naar hen gezocht. Zo is er bij het parket van Brussel slechts één ontvoeringsdossier bekend. Dat is inmiddels aan het Nederlandse onderzoeksteam overgedragen. Er zijn acht rechercheurs van het politiekorps Flevoland op de zaak gezet. Tot dusver zijn er drie slachtoffers bekend. Zij zijn inmiddels op een veilige plek in Nederland ondergebracht.

De zaak kwam aan het rollen toen een 22-jarige vrouw enkele weken geleden in Kraggenburg in de Noordoostpolder wist te ontsnappen uit de loods waarin ze door de bendeleden was opgesloten, geschopt en geslagen en tot seksuele handelingen gedwongen met mannen en honden.

Tijdens het onderzoek kwam de politie een Nederlands-Belgische bende op het spoor, die eerder in een woning in Almere twee vrouwen had mishandeld en misbruikt. Deze vrouwen hadden later in Den Haag kans gezien te ontsnappen. ,,Psychisch gaat het niet zo best met deze drie slachtoffers,'' meldt een politiewoordvoerder. ,,Ze hebben behoorlijk wat te verduren gehad. De mishandelingen hebben tot kneuzingen en snijwonden geleid, maar niet tot botbreuken of ander ernstig letsel.''

Verkoop
De bendeleden hebben foto's gemaakt van de taferelen die zich in de Kraggenburger loods hebben afgespeeld. Deze foto's waren bestemd voor de verkoop. Ze vormen nu voor politie en justitie belangrijk bewijsmateriaal.

Naast de nu verzegelde loods heeft de politie inmiddels een gat gegraven. Er waren aanwijzingen dat de daders hier iets hadden verstopt. Zeven gearresteerde mensen zitten nog vast, onder hen de 46-jarige Rotterdammer die de loods had gehuurd en er een eenmanszaakje was gestart.

Deze man had eerder in Charlois een bedrijfje in patrijspoorten en scheepraampjes, dat nooit écht goed van de grond kwam. Zijn onderneming stond ook maar kort als vof ingeschreven, van april 1999 tot juli 2000. Hij zou subsidies hebben gekregen van de deelgemeente, omdat hij ex-gedetineerden in zijn bedrijf een nieuwe kans wilde geven.

Iemand die hem uit die tijd kende is zeer verrast dat de man, die nu in Almelo zou wonen, met een dergelijk delict in verband wordt gebracht. ,,Ik had dit nooit achter hem gezocht. Kijk, als u in zijn verleden duikt zult u wel op zaken stuiten. Waar hij vroeger woonde, gebeurde nu eenmaal wel eens wat. Misschien is hij ook wel eens opgepakt. Maar zulke ernstige feiten...daar ben ik echt verbaasd over.''


Bron: Rotterdams Dagblad 14/05/04

Julien
18-05-04, 07:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
1) Heel dom om in mijn reaktie een dreigen met geweld te zien.

2) Nog dommer is het om over jullie te hebben.

3) je reaktie komt overeen met de amerikaanse en zionistische visie hoe men zogenaamd arabieren moet behandelen. (Los van het feit dat ik helemaal geen arabier ben, maar dat terzijde).

En dat denkt dat ik dan respect zal opbrengen voor onze voormalige onderdrukkers?

hoe vaak wordt hier het terrorisme van Palestijnse kant niet oog om oog, tand om tand genoemd? Veel moslims hier schijnen het ermee eens te zijn. Vandaar deze reactie dombo. Zionisten denken jammer genoeg ook zo ja.

Mark
18-05-04, 07:50
Schaap: in een snuff movie wordt een actrice/acteur vermoord.

Die films waarin mensen verkracht worden zijn dus geen snuff movies.

Julien
18-05-04, 08:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat het voorkomt onder andere volkeren is geen reden om Rumsfeld hiervoor vrij te pleiten die het als beleid heeft uitgestippeld. Komt hij ook voor het internationale strafhof?

Verder gaat deze topic over het verheerlijken van verkrachtingen en vernederen van Iraakse vrouwen en mannen door het te propageren middels websites. Wat zouden we ervan vinden als de bosnische serviers ook websites zouden beginnen over het verkrachten van moslims in bosnie?

mensen uit het Westen vinden deze websites over het algemeen net zo erg als Moslims. Dus je praat echt onzin.

Daarnaast doet het er wel toe dat verkrachtingen voorkomen bij andere volkeren, jij deed net alsof het iets typisch Amerikaans/ Westers was.

Mark
18-05-04, 10:45
Geplaatst door sjeng
zwart schaap ik ben het helemaal met je eens,
ziekelijk, wordt er gewoon misselijk van.
:boos: :boos:

de verontwaardiging is ook terecht. Jammer dat deze natuurlijke verontwaardiging die vrijwel iedereen heeft hierover hier wordt misbrukt om bepaalde conslusies te trekken mbt democratie en vrijheid als oorzaak hiervan.

Zwarte Schaap
18-05-04, 13:16
Geplaatst door Mark
de verontwaardiging is ook terecht. Jammer dat deze natuurlijke verontwaardiging die vrijwel iedereen heeft hierover hier wordt misbrukt om bepaalde conslusies te trekken mbt democratie en vrijheid als oorzaak hiervan.

Het toestaan van dergelijke websites is amoreel en door een door slecht voor de vrijheid en democratie. Ik kan gerust stellen dat het toestaan van dergelijke websites een teken is van een doorgeslagen vrijheid en democratie.

Mark
18-05-04, 13:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het toestaan van dergelijke websites is amoreel en door een door slecht voor de vrijheid en democratie. Ik kan gerust stellen dat het toestaan van dergelijke websites een teken is van een doorgeslagen vrijheid en democratie.

Omdat een van de bijverschijnselen van vrjiheid van meningsuiting mogelijk is dat dit soort verwerpelijke zaken mogen worden gezegd betekent niet dat je daarom de democratie en de vrijheid van meningsuiting moet afschaffen.

Hoe ging dat gezegde nou.... Niet de kind met het vuile water weggooien?

Zwarte Schaap
18-05-04, 13:28
Geplaatst door Mark
Omdat een van de bijverschijnselen van vrjiheid van meningsuiting mogelijk is dat dit soort verwerpelijke zaken mogen worden gezegd betekent niet dat je daarom de democratie en de vrijheid van meningsuiting moet afschaffen.

Hoe ging dat gezegde nou.... Niet de kind met het vuile water weggooien?

Doe effe niet zo gek en dom.

Zelfs een debiel weet dat zoiets per definitie verkeerd is en tegen de normen en waarden ingaat van beschaafde mensen.

Vrijheid en democratie kunnen heel goed overleven als je dergelijke racistische beestachtige zaken verbiedt.

850
18-05-04, 13:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het toestaan van dergelijke websites is amoreel en door een door slecht voor de vrijheid en democratie. Ik kan gerust stellen dat het toestaan van dergelijke websites een teken is van een doorgeslagen vrijheid en democratie.

Het is wansmaak maar om het te verbieden vind ik te ver gaan.
Ook wansmaak heeft een plek nodig.

850
18-05-04, 13:30
Geplaatst door Mark

Hoe ging dat gezegde nou.... Niet de kind met het vuile water weggooien?

:student: Niet het water met het vuile kind wegspoelen

Zwarte Schaap
18-05-04, 13:31
Geplaatst door 850
Het is wansmaak maar om het te verbieden vind ik te ver gaan.
Ook wansmaak heeft een plek nodig. Het is racisme van de 1ste klas en vrouwenonderdrukking dat zijn weerga niet kent.

850
18-05-04, 13:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het is racisme van de 1ste klas en vrouwenonderdrukking dat zijn weerga niet kent.

Nee het is niet racistisch. Het is dubieus maar racistisch vind ik het niet.
De vrouwen in de fake foto's hebben vrijwillig bijgedragen dus van onderdrukking is geen sprake. Overigens krijgen die vrouwen in die wereld beter betaald dan de mannen.
Er zijn ook legio foto's en films waarin de man wordt afgerost en afgetuigd door de vrouw maar dat wil niet zeggen dat er sprake is van mannen onderdrukking.

Mark
18-05-04, 13:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Doe effe niet zo gek en dom.

Zelfs een debiel weet dat zoiets per definitie verkeerd is en tegen de normen en waarden ingaat van beschaafde mensen.

Vrijheid en democratie kunnen heel goed overleven als je dergelijke racistische beestachtige zaken verbiedt.

dan heb ik je niet goed begrepen, ik dacht dat jij vrijheid van meningsuiting en democratie als oorzaak zag en wilde afschaffen.

herulf
18-05-04, 20:13
Geplaatst door 850
Nee het is niet racistisch. Het is dubieus maar racistisch vind ik het niet.
De vrouwen in de fake foto's hebben vrijwillig bijgedragen dus van onderdrukking is geen sprake. Overigens krijgen die vrouwen in die wereld beter betaald dan de mannen.
Er zijn ook legio foto's en films waarin de man wordt afgerost en afgetuigd door de vrouw maar dat wil niet zeggen dat er sprake is van mannen onderdrukking.

Er zijn erg veel producties waarin de vrouw niet vrijwillig meewerkt, ofwel semi-vrijwillig meewerkt.
Dan wordt ze volgestopt met dope, en aan het lijntje gehouden...

Zwarte Schaap
18-05-04, 21:09
Geplaatst door 850
Nee het is niet racistisch. Het is dubieus maar racistisch vind ik het niet.
De vrouwen in de fake foto's hebben vrijwillig bijgedragen dus van onderdrukking is geen sprake. Overigens krijgen die vrouwen in die wereld beter betaald dan de mannen.
Er zijn ook legio foto's en films waarin de man wordt afgerost en afgetuigd door de vrouw maar dat wil niet zeggen dat er sprake is van mannen onderdrukking.


ra·cis·me (het ~)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde

dis·cri·mi·na·tie (de ~ (v.))
1 ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerken => achterstelling


Military gangbang on Iraqi women.

Thousands extreme hardcore actions gangbang pictures. It is an everyday thing Iraq.

Iraqi men forced at gun point to watch their women fucked in the dirt.

Hardcore is everywhere wild soldiers to hunt Iraqi bitches.

Tons of iraqi women video's online.

The truth is out here, watch the soldiers doing the weirdest things in iraq

Het dwingen van Iraakse mannen om toe te kijken hoe hun vrouwen worden verkracht is een uiting van een minachting, vijandigheid en haat van het ene volk jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde.

Het jagen op iraakse vrouwen om ze te verkrachten en de gekste dingen mee doen is een discriminerende, racistische en criminele daad. Mischien begrijp je het sneller en beter als je aan de term ''jodenjacht'' denkt.

Zwarte Schaap
18-05-04, 21:14
Geplaatst door Mark
Schaap: in een snuff movie wordt een actrice/acteur vermoord.

Die films waarin mensen verkracht worden zijn dus geen snuff movies.

De dikke Van Dale online:

snuff mo·vie (de ~ (m.), ~s)
1 film met gruwelijke scènes, waarin echt gemoord, gemarteld, verkracht enz. wordt

Mill
18-05-04, 21:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het dwingen van Iraakse mannen om toe te kijken hoe hun vrouwen worden verkracht is een uiting van een minachting, vijandigheid en haat van het ene volk jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde.

Bij die website met die commerciele video's gaat het om het naspelen van het dwingen van Iraakse mannen etc.


Het jagen op iraakse vrouwen om ze te verkrachten en de gekste dingen mee doen is een discriminerende, racistische en criminele daad. Mischien begrijp je het sneller en beter als je aan de term ''jodenjacht'' denkt. [/B]

Bij die website met die commerciele video's gaat het om het naspelen van het jagen op iraakse vrouwen etc.

Mill
18-05-04, 21:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
De dikke Van Dale online:

snuff mo·vie (de ~ (m.), ~s)
1 film met gruwelijke scènes, waarin echt gemoord, gemarteld, verkracht enz. wordt

In die commerciele video's met professionele pornoacteurs op die website wordt niet echt gemoord, gemarteld, verkracht enz. Het zijn acteurs die net doen alsof. Een snuff movie is een echte moord op iemand die ontvoerd is. Het slachoffer is dan geen acteur.

Zwarte Schaap
18-05-04, 21:35
Geplaatst door Mill
Bij die website met die commerciele video's gaat het om het naspelen van het dwingen van Iraakse mannen etc.

Bij die website met die commerciele video's gaat het om het naspelen van het jagen op iraakse vrouwen etc.

Wat zou jij van een film vinden die gemaakt is voor de lustbevrediging waarin op Joodse vrouwen gejaagd wordt door de nazi's om verkracht en vernederd te worden.

Mag ik een film maken waarin het opjagen en verkrachten van Joodse vrouwen wordt verheerlijkt en waaraan ik geld mag verdienen?

Mill
18-05-04, 21:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat zou jij van een film vinden die gemaakt is voor de lustbevrediging waarin op Joodse vrouwen gejaagd wordt door de nazi's om verkracht en vernederd te worden.

Die zou ik niet zo leuk vinden. Maar ja, ik vind wel meer niet leuk.


Mag ik een film maken waarin het opjagen en verkrachten van Joodse vrouwen wordt verheerlijkt en waaraan ik geld mag verdienen?

Ja.



Overigens, huur deze eens op een regenachtige zondagmiddag:
http://www.imdb.com/title/tt0073650/
Wordt beschouwd als grote kunst door veel kenners.

Zwarte Schaap
18-05-04, 21:47
Geplaatst door Mill
In die commerciele video's met professionele pornoacteurs op die website wordt niet echt gemoord, gemarteld, verkracht enz. Het zijn acteurs die net doen alsof. Een snuff movie is een echte moord op iemand die ontvoerd is. Het slachoffer is dan geen acteur.

Dat weet ik ook wel. Volgens mij weet je niet eens waarom je op mij reageert.

Ik zal het je uitleggen.

1) In een reaktie op 151 nobel gedoe, plaatste ik een nieuwsartikel van 14 mei waarin een Nederlandse verdachte opgepakt werd voor het ontvoeren, verkrachten en dwingen van Afrikaanse vrouwen om sex te hebben met dieren. Hierbij werd dit alles gefilmd.
2) Ik heb hier de term snuffmovie gebruikt.
3) Mark legt me uit dat een snuffmovie alleen een snuffmovie genoemd mag worden als de acteur/actrice vermoord wordt. Volgens hem valt verkrachting daar niet onder.

hierop reageer met de definitie uit de dikke Van Dale. Uit de dikke Van Dale blijkt dat het juist geen acteurs zijn maar dat er echte personen voor gebruikt worden en dat het ook verkrachtingen kan inhouden.

Alsjeblieft, graag gedaan.

Mill
18-05-04, 21:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
1) In een reaktie op 151 nobel gedoe, plaatste ik een nieuwsartikel van 14 mei waarin een Nederlandse verdachte opgepakt werd voor het ontvoeren, verkrachten en dwingen van Afrikaanse vrouwen om sex te hebben met dieren. Hierbij werd dit alles gefilmd.
2) Ik heb hier de term snuffmovie gebruikt.
3) Mark legt me uit dat een snuffmovie alleen een snuffmovie genoemd mag worden als de acteur/actrice vermoord wordt. Volgens hem valt verkrachting daar niet onder.

hierop reageer met de definitie uit de dikke Van Dale. Uit de dikke Van Dale blijkt dat het juist geen acteurs zijn maar dat er echte personen voor gebruikt worden en dat het ook verkrachtingen kan inhouden.


Ik dacht dat je dacht dat die video's van die website snuff movies waren. Vergissing. Sorry 'bout that.

Zwarte Schaap
18-05-04, 21:56
Geplaatst door Mill
Die zou ik niet zo leuk vinden. Maar ja, ik vind wel meer niet leuk.

Ja.

Overigens, huur deze eens op een regenachtige zondagmiddag:
http://www.imdb.com/title/tt0073650/
Wordt beschouwd als grote kunst door veel kenners.

Mijn Nederlandse rechtskennis zegt mij dat ik dan strafbaar ben en aangeklaagd kan worden voor racisme, aanzetten tot haat, en discriminatie.

En verder heb ik geen video.

Zwarte Schaap
18-05-04, 21:57
Geplaatst door Mill
Ik dacht dat je dacht dat die video's van die website snuff movies waren. Vergissing. Sorry 'bout that.

No Problem.

Mill
18-05-04, 22:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mijn Nederlandse rechtskennis zegt mij dat ik dan strafbaar ben en aangeklaagd kan worden voor racisme, aanzetten tot haat, en discriminatie.

Het spijt me, maar dat soort films is gewoon volop legaal te koop in de beter gesorteerde sexshops.

Zwarte Schaap
18-05-04, 22:06
Geplaatst door Mill
Het spijt me, maar dat soort films is gewoon volop legaal te koop in de beter gesorteerde sexshops.

Dat weet ik niet, als dat zo is dan zullen er verschillende reden voor kunnen zijn waarom dat niet voor de rechter komt.

Ik vermoed dat als ik een film ga maken waarin ik zoals eerder zei dat ik het verheerlijken van najagen, verkrachten en vernederen van Joodse vrouwen door Nazi's meteen Nederland wakker schudt en binnen de kortste keer verboden zal worden.

Mill
18-05-04, 22:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat weet ik niet, als dat zo is dan zullen er verschillende reden voor kunnen zijn waarom dat niet voor de rechter komt.

Pffff...die komen niet voor de rechter omdat ze legaal zijn.


Ik vermoed dat als ik een film ga maken waarin ik zoals eerder zei dat ik het verheerlijken van najagen, verkrachten en vernederen van Joodse vrouwen door Nazi's meteen Nederland wakker schudt en binnen de kortste keer verboden zal worden. [/B]

Ja, dat zei je al een paar keer. Toch zijn die films gewoon legaal. Dat jij dat niet leuk vindt, verandert daar buitengewoon weinig aan.

Zwarte Schaap
18-05-04, 22:20
Geplaatst door Mill
Pffff...die komen niet voor de rechter omdat ze legaal zijn.

Of omdat er niemand mee naar de rechter loopt. De mensen die zulke films gaan bekijken zijn natuurlijk niet de fatsoenelijkste mensen. Ik vermoed dat als er daadwerkelijk zulke films of websites zijn in Nederland dat het meteen eraf gegooid wordt als er een rechtzaak tegen aan wordt gespannen.


Ja, dat zei je al een paar keer. Toch zijn die films gewoon legaal. Dat jij dat niet leuk vindt, verandert daar buitengewoon weinig aan Ik geloof niet dat er films zijn in Nederland waar het najagen op joodse vrouwen en ze daarna te verkrachten aangeprezen en verheerlijkt wordt. Onmogelijk anders hadden we ronny naftaniel allang moord en brand door alle mediakanalen horen schreeuwen.

Mill
18-05-04, 22:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Of omdat er niemand mee naar de rechter loopt. De mensen die zulke films gaan bekijken zijn natuurlijk niet de fatsoenelijkste mensen. Ik vermoed dat als er daadwerkelijk zulke films of websites zijn in Nederland dat het meteen eraf gegooid wordt als er een rechtzaak tegen aan wordt gespannen.

Ik geloof niet dat er films zijn in Nederland waar het najagen op joodse vrouwen en ze daarna te verkrachten aangeprezen en verheerlijkt wordt. Onmogelijk anders hadden we ronny naftaniel allang moord en brand door alle mediakanalen horen schreeuwen.

Wat een stijfkop ben jij toch ook.

Dit soort films zijn gewoon, zonder enig juridisch voorbehoud, te koop in Nederland.

Van deze weet ik het zeker, want die heb ik zelf ooit bij een dubieuze kennis gezien, en die had hem gekocht bij een winkel.

http://www.so-sweet.cwc.net/Films/ss_lager_5_l.htm

Mill
18-05-04, 22:27
PS: krijg je nu natuurlijk nu opmerkingen in de trant van "ja ja, bij een kennis, dat moeten wij geloven."

Inderdaad, bij een kennis.

Bofko
18-05-04, 22:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat weet ik niet, als dat zo is dan zullen er verschillende reden voor kunnen zijn waarom dat niet voor de rechter komt.

Ik vermoed dat als ik een film ga maken waarin ik zoals eerder zei dat ik het verheerlijken van najagen, verkrachten en vernederen van Joodse vrouwen door Nazi's meteen Nederland wakker schudt en binnen de kortste keer verboden zal worden.

Als ik er even tussen mag komen. Dat verheerlijken etc. is een subjectieve beschrijving van jou, ZS . Dat is wat jij ziet. De maker van zo´n film zal het zelf nooit zo noemen. Die wil de kijkers kennis laten maken met de krochten van de menselijke geest.

Die link die Mill plaatste naar die film ´Salo´ van Pasolini is een goed voorbeeld. Pasolini wordt gezien als een van de grootste filmmakers van de jaren 70. Deze film laat zien hoe mensen kunnen verworden tot beulen tijdens de nazi-periode. Scenes met bewerken van genitalien met glasscherven. Ik ben halverwege vol walging weggelopen.
Het gaat niet om wat je ziet, het gaat om de boodschap van de maker. En films die een duidelijk nazi-boodschap uitdragen zullen nu niet geproduceerd worden.

Zwarte Schaap
18-05-04, 22:34
Geplaatst door Bofko
Als ik er even tussen mag komen. Dat verheerlijken etc. is een subjectieve beschrijving van jou, ZS . Dat is wat jij ziet. De maker van zo´n film zal het zelf nooit zo noemen. Die wil de kijkers kennis laten maken met de krochten van de menselijke geest.

Die link die Mill plaatste naar die film ´Salo´ van Pasolini is een goed voorbeeld. Pasolini wordt gezien als een van de grootste filmmakers van de jaren 70. Deze film laat zien hoe mensen kunnen verworden tot beulen tijdens de nazi-periode. Scenes met bewerken van genitalien met glasscherven. Ik ben halverwege vol walging weggelopen.
Het gaat niet om wat je ziet, het gaat om de boodschap van de maker. En films die een duidelijk nazi-boodschap uitdragen zullen nu niet geproduceerd worden.

Ga zelf maar een kijkje nemen en vertel mij wat de bedoeling is van deze website met hun films. www.sexinwar.com

Bofko
18-05-04, 22:45
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ga zelf maar een kijkje nemen en vertel mij wat de bedoeling is van deze website met hun films. www.sexinwar.com

Ok. Dit is walgelijke fantasie. Zit geen boodschap in en refereert alleen maar aan de allerlaagste onderbuikgevoelens. Enige criterium is of er een commerciele markt voor is en dat zal best. Van mij mag het verboden worden.

Maar ik vind het dus geen verheerlijking.

Zwarte Schaap
18-05-04, 22:50
Geplaatst door Mill
Wat een stijfkop ben jij toch ook.

Dit soort films zijn gewoon, zonder enig juridisch voorbehoud, te koop in Nederland.

Van deze weet ik het zeker, want die heb ik zelf ooit bij een dubieuze kennis gezien, en die had hem gekocht bij een winkel.

http://www.so-sweet.cwc.net/Films/ss_lager_5_l.htm

Ik ken natuurlijk de inhoud van die films niet en weet alszodanig niet wat de racistische aanprijzingen zijn van die film, maar laten we ervan uitgaan dat het ook op dezelfde wijze aangeprezen wordt. Dan moet ik eerlijk bekennen dat deze cultuur van toestaan van dergelijke racistische perversiteiten en die dergelijke lust propageert echt achterlijk en hypocriet is. Onvoorstelbaar.

Zwarte Schaap
18-05-04, 22:52
Geplaatst door Bofko
Ok. Dit is walgelijke fantasie. Zit geen boodschap in en refereert alleen maar aan de allerlaagste onderbuikgevoelens. Enige criterium is of er een commerciele markt voor is en dat zal best. Van mij mag het verboden worden.

Maar ik vind het dus geen verheerlijking.

Deze topic heb ik naar aanleiding van deze website gestart en daar gaat het eigenlijk over.

850
18-05-04, 23:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ga zelf maar een kijkje nemen en vertel mij wat de bedoeling is van deze website met hun films. www.sexinwar.com

Tis een vreselijke wansmaak maar op wansmaak zit geen verbod en laten we hopen dat er ook geen verbod zal komen op wanstallige troep.
Ik zelf zie het racistische aspekt er niet in. Als ik een pornofilm uitbreng met daarin een scenario over Zweedse blondines die verkracht worden door Japanse huurlingen dan is dat niet racistisch.
Swedish bitches raped by Japanese ganbang fighters................wanstallig maar niet discriminerend.
Het enige waar ik me aan stoor is dat je er geld voor moet dokken voor die troep. Maar ja, ganster-rap met "smack my bitch up" teksten gaan als warme broodjes over de toonbank en die rappers verdienen er goud geld aan................

Maar goed, dit zijn klassieke discussies zonder een einde in zicht......

Bofko
18-05-04, 23:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Deze topic heb ik naar aanleiding van deze website gestart en daar gaat het eigenlijk over.

Ik heb nu even je eerste bericht teruggelezen. Ik denk dat we het inhoudelijk wel eens zijn over het verschijnsel zelf . Het verschil is wel dat jij hiermee de verrotheid wil aantonen van de het ´beschaafde´ westen (gezien je suggestieve titel en 1e bericht, maar dat heeft wel 170 :duim: reakties opgeleverd ) terwijl ik het als uitwas zie van het ´beschaafde´ westen. Het ´beschaafde ´westen is zeker niet ideaal maar wel het beste wat we hebben.
Anders gezegd : Ja , perversiteit bestaat, en zeker op zo´n anarchistisch medium als het internet, maar komt in alle culturen voor.

850
18-05-04, 23:14
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik geloof niet dat er films zijn in Nederland waar het najagen op joodse vrouwen en ze daarna te verkrachten aangeprezen en verheerlijkt wordt. Onmogelijk anders hadden we ronny naftaniel allang moord en brand door alle mediakanalen horen schreeuwen.

Ik denk dat ome Ronny spontaan een hart beroerte van ellende krijgt....

In de jaren 70 zijn er wel campy cult films gemaakt over lesbiennes die gestraft worden door de nazi's in concentratiekampen met vrouwelijke kampbewaarsters.......

Maar die Iraakse vrouwen verkrachtingen-website speelt alleen maar in op de actualiteit en willen op een goedkope, slappe manier aandacht (en dus geld) krijgen. Ik weet zeker dat zulks personeel achter zo'n website voor de rest niet geinteresseerd zijn in Irak. Waarschijnlijk weten ze niet eens waar het ligt. Als Amerika India was binnengevallen dan hadden die website-gasten een website met daarin scenario's over Indiase vrouwen.........

Tomas
18-05-04, 23:18
Waar gaat dit over? Wie de meest perverse fantasien heeft?

Ik wil niet als eerste beginnen, daar ben ik te verlegen voor.

850
18-05-04, 23:23
Geplaatst door Tomas
Waar gaat dit over? Wie de meest perverse fantasien heeft?

Ik wil niet als eerste beginnen, daar ben ik te verlegen voor.

:o Het gaat over wormen en maden in de westerse maatschappij

Tomas
18-05-04, 23:25
Geplaatst door 850
:o Het gaat over wormen en maden in de westerse maatschappij

Nog steeds?

Nou dan laat ik jullie weer alleen.

Zwarte Schaap
18-05-04, 23:26
Geplaatst door 850
Tis een vreselijke wansmaak maar op wansmaak zit geen verbod en laten we hopen dat er ook geen verbod zal komen op wanstallige troep.
Ik zelf zie het racistische aspekt er niet in. Als ik een pornofilm uitbreng met daarin een scenario over Zweedse blondines die verkracht worden door Japanse huurlingen dan is dat niet racistisch.
Swedish bitches raped by Japanese ganbang fighters................wanstallig maar niet discriminerend.
Het enige waar ik me aan stoor is dat je er geld voor moet dokken voor die troep. Maar ja, ganster-rap met "smack my bitch up" teksten gaan als warme broodjes over de toonbank en die rappers verdienen er goud geld aan................

Maar goed, dit zijn klassieke discussies zonder een einde in zicht......

Anyhow we zijn weer enorm beschaafd.

De moeder en de hoer. In sommige landen maakt men wetten vóór de moeder en tegen de hoer, in andere landen wetten vóór de hoer en tegen de moeder.

850
18-05-04, 23:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
Anyhow we zijn weer enorm beschaafd.


Beschaving is een dun laagje bladgoud waaronder kakkerlakken eitjes leggen.....

850
18-05-04, 23:39
Geplaatst door Tomas
Nog steeds?


:zozo: Alweer

Zwarte Schaap
18-05-04, 23:39
Geplaatst door Bofko
Ik heb nu even je eerste bericht teruggelezen. Ik denk dat we het inhoudelijk wel eens zijn over het verschijnsel zelf . Het verschil is wel dat jij hiermee de verrotheid wil aantonen van de het ´beschaafde´ westen (gezien je suggestieve titel en 1e bericht, maar dat heeft wel 170 :duim: reakties opgeleverd ) terwijl ik het als uitwas zie van het ´beschaafde´ westen. Het ´beschaafde ´westen is zeker niet ideaal maar wel het beste wat we hebben.
Anders gezegd : Ja , perversiteit bestaat, en zeker op zo´n anarchistisch medium als het internet, maar komt in alle culturen voor.

Nee het is niet alleen een uitwas, het is ook staatsbeleid van de amerikanen in Irak. Zie het artikel van Seymour Hersh:



The notion that Arabs are particularly vulnerable to sexual humiliation became a talking point among pro-war Washington conservatives in the months before the March, 2003, invasion of Iraq. One book that was frequently cited was “The Arab Mind,” a study of Arab culture and psychology, first published in 1973, by Raphael Patai, a cultural anthropologist who taught at, among other universities, Columbia and Princeton, and who died in 1996. The book includes a twenty-five-page chapter on Arabs and sex, depicting sex as a taboo vested with shame and repression. “The segregation of the sexes, the veiling of the women . . . and all the other minute rules that govern and restrict contact between men and women, have the effect of making sex a prime mental preoccupation in the Arab world,” Patai wrote. Homosexual activity, “or any indication of homosexual leanings, as with all other expressions of sexuality, is never given any publicity. These are private affairs and remain in private.” The Patai book, an academic told me, was “the bible of the neocons on Arab behavior.” In their discussions, he said, two themes emerged—“one, that Arabs only understand force and, two, that the biggest weakness of Arabs is shame and humiliation.”

The government consultant said that there may have been a serious goal, in the beginning, behind the sexual humiliation and the posed photographs. It was thought that some prisoners would do anything—including spying on their associates—to avoid dissemination of the shameful photos to family and friends. The government consultant said, “I was told that the purpose of the photographs was to create an army of informants, people you could insert back in the population.” The idea was that they would be motivated by fear of exposure, and gather information about pending insurgency action, the consultant said. If so, it wasn’t effective; the insurgency continued to grow.....

Bron: http://www.newyorker.com/fact/content/?040524fa_fact

Zwarte Schaap
18-05-04, 23:42
Geplaatst door 850
Ik denk dat ome Ronny spontaan een hart beroerte van ellende krijgt....

In de jaren 70 zijn er wel campy cult films gemaakt over lesbiennes die gestraft worden door de nazi's in concentratiekampen met vrouwelijke kampbewaarsters.......

Maar die Iraakse vrouwen verkrachtingen-website speelt alleen maar in op de actualiteit en willen op een goedkope, slappe manier aandacht (en dus geld) krijgen. Ik weet zeker dat zulks personeel achter zo'n website voor de rest niet geinteresseerd zijn in Irak. Waarschijnlijk weten ze niet eens waar het ligt. Als Amerika India was binnengevallen dan hadden die website-gasten een website met daarin scenario's over Indiase vrouwen.........

Welk land maakt niet uit, het blijft dezelfde misselijke beestachtige goedkeuring.

Mill
19-05-04, 07:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ken natuurlijk de inhoud van die films niet en weet alszodanig niet wat de racistische aanprijzingen zijn van die film, maar laten we ervan uitgaan dat het ook op dezelfde wijze aangeprezen wordt. Dan moet ik eerlijk bekennen dat deze cultuur van toestaan van dergelijke racistische perversiteiten en die dergelijke lust propageert echt achterlijk en hypocriet is. Onvoorstelbaar.

Culturen bestaan niet. Wel samenlevingen met allemaal verschillende mensen die verschillend over van alles en nog wat denken. En in deze plurale samenleving mogen mensen alcohol drinken, blowen, God aanbidden, op het naakststrand liggen, met een burqa aan door de stad lopen, en perverse filmpies maken. In de marge is een handjevol zielepoten dat inderdaad perverse filmpies wil bekijken. Dat hoeven ze in ons land inderdaad niet stiekem te doen, zoals ze in het Midden-Oosten van alles en nog wat stiekem moeten doen. Blij toe.

Tomas
19-05-04, 08:02
Geplaatst door Mill
Culturen bestaan niet. Wel samenlevingen met allemaal verschillende mensen die verschillend over van alles en nog wat denken. En in deze plurale samenleving mogen mensen alcohol drinken, blowen, God aanbidden, op het naakststrand liggen, met een burqa aan door de stad lopen, en perverse filmpies maken. In de marge is een handjevol zielepoten dat inderdaad perverse filmpies wil bekijken. Dat hoeven ze in ons land inderdaad niet stiekem te doen, zoals ze in het Midden-Oosten van alles en nog wat stiekem moeten doen. Blij toe.

Culturen bestaan in mijn beleving wel degelijk. En uitwassen daarop ook.

Zwarte Schaap
19-05-04, 08:20
Geplaatst door Mill
Culturen bestaan niet. Wel samenlevingen met allemaal verschillende mensen die verschillend over van alles en nog wat denken. En in deze plurale samenleving mogen mensen alcohol drinken, blowen, God aanbidden, op het naakststrand liggen, met een burqa aan door de stad lopen, en perverse filmpies maken. In de marge is een handjevol zielepoten dat inderdaad perverse filmpies wil bekijken. Dat hoeven ze in ons land inderdaad niet stiekem te doen, zoals ze in het Midden-Oosten van alles en nog wat stiekem moeten doen. Blij toe.

cul·tuur (de ~ (v.), -turen/-tures, -turen, -turen, -turen)
2 geheel van voortbrengselen van een gemeenschap

ge·meen·schap (de ~ (v.), ~pen, ~pen, ~pen)
5 samenleving => maatschappij [Belg.] [Belg.]

Dat vullen we in voor mijn zin, en voila.......

Dan moet ik eerlijk bekennen dat deze cultuur(=voortbrengsel van deze samenleving ) van toestaan van dergelijke racistische perversiteiten en die dergelijke lust propageert echt achterlijk en hypocriet is. Onvoorstelbaar.

Mill
19-05-04, 08:31
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dan moet ik eerlijk bekennen dat deze cultuur(=voortbrengsel van deze samenleving ) van toestaan van dergelijke racistische perversiteiten en die dergelijke lust propageert echt achterlijk en hypocriet is. Onvoorstelbaar.

Fout.

Cultuur(=voortbrengsel van deze samenleving) <--- dit klopt niet.

Cultuur is het geheel van voortbrengselen van een gemeenschap. Het toestaan van perverse filmpies is inderdaad een element van wat er zoal aan cultuur te vinden is binnen de Nederlandse staatsgrenzen. Daar is niets typisch Nederlands aan, want dat cultuurelement komt in zoveel landen voor.


Afgebakende culturen bestaan niet.

De enige afbakening zijn de kunstmatige staatsgrenzen. In die zin zijn die dingen onderdeel van "de Nederlandse cultuur". Maar er bestaat geen Nederlandse cultuur in de zin van een coherent cultuurgeheel dat niets gemeenschappelijk heeft met andere coherente cultuurgehelen.

Overigens bestaat [/i]de[/i] Marokkaanse cultuur ook niet.

Zwarte Schaap
19-05-04, 08:47
Geplaatst door Mill
Fout.

Cultuur(=voortbrengsel van deze samenleving) <--- dit klopt niet.

Cultuur is het geheel van voortbrengselen van een gemeenschap. Het toestaan van perverse filmpies is inderdaad een element van wat er zoal aan cultuur te vinden is binnen de Nederlandse staatsgrenzen. Daar is niets typisch Nederlands aan, want dat cultuurelement komt in zoveel landen voor.

Volgens mij heb je het nog niet door. Ik zeg toch ook deze cultuur van toestaan van dergelijke racistische perversiteiten en die dergelijke lust propageert.

Jij zegt dat culturen niet bestaan. Ik haal het woordenboek erbij en daar staat dat cultuur een geheel is van wat een samenleving voortbrengt. Ik heb het over het cultuurelement dat dergelijke racistische persiviteiten toestaat.

Dus je hebt cultuur waarbij cultuur is opgebouwd uit verschillende ''voortbrengselen''. Ik vind deze culturele voortbrengsel van het toestaan van dergelijke racistische persiviteiten zwaar achterlijk, walchelijk en niet te tolereren.

Tomas
19-05-04, 08:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Volgens mij heb je het nog niet door. Ik zeg toch ook deze cultuur van toestaan van dergelijke racistische perversiteiten en die dergelijke lust propageert.

Jij zegt dat culturen niet bestaan. Ik haal het woordenboek erbij en daar staat dat cultuur een geheel is van wat een samenleving voortbrengt. Ik heb het over het cultuurelement dat dergelijke racistische persiviteiten toestaat.

Dus je hebt cultuur waarbij cultuur is opgebouwd uit verschillende ''voortbrengselen''. Ik vind deze culturele voortbrengsel van het toestaan van dergelijke racistische persiviteiten zwaar achterlijk, walchelijk en niet te tolereren.

Benoem of beschrijf die cultuur dan eens die je wilt verbieden. Als dat blijft bij deze definitie, dus de cultuur die dit voortbrengt blijf je nogal vaag. Zal ik eens een "arabische" pornosite voor je opzoeken?

Mill
19-05-04, 08:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dus je hebt cultuur waarbij cultuur is opgebouwd uit verschillende ''voortbrengselen''. Ik vind deze culturele voortbrengsel van het toestaan van dergelijke racistische persiviteiten zwaar achterlijk, walchelijk en niet te tolereren.

Da's terugkrabbelen. Nu vind je ineens slechts een element walgelijk. Eerst had je het over een hele walgelijke cultuur die "met wortel en tak uitgeroeid" moest worden.

Overigens, cultuur is inderdaad het geheel van voortbrengselen van een samenleving. Jij bent onderdeel van de Nederlandse samenleving. Jouw afkeer van deze filmpies is dus ook onderdeel van "de" Nederlandse cultuur (die overigens niet echt bestaat als '"de" cultuur')

Zwarte Schaap
19-05-04, 08:55
Geplaatst door Tomas
Benoem of beschrijf die cultuur dan eens die je wilt verbieden. Als dat blijft bij deze definitie, dus de cultuur die dit voortbrengt blijf je nogal vaag. Zal ik eens een "arabische" pornosite voor je opzoeken?

Films waar men racistische perversiteiten propageert ter lustbevrediging.

Tomas
19-05-04, 08:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Films waar men racistische perversiteiten propageert ter lustbevrediging.

Dan heb je het niet over cultuur, slecht over een bapaalde activiteit.

Da's net zoiets als eerst beginnen over de botsende Marokkaanse en Nederlandse cultuur, terwijl je alleen maar wilt zeggen dat ze met hun poten van mijn fiets af moeten blijven.

Zwarte Schaap
19-05-04, 09:03
Geplaatst door Mill
Da's terugkrabbelen. Nu vind je ineens slechts een element walgelijk. Eerst had je het over een hele walgelijke cultuur die "met wortel en tak uitgeroeid" moest worden. Nee hoor, je moet gewoon beter lezen of als je het niet goed snapt kun je het meteen vragen, het scheelt mij een hoop uitleg en hoef jij niet voor de tweede keer te struikelen omdat je niet alles of niet goed leest.

Ik had duidelijk gezegd deze cultuur van toestaan van dergelijke racistische persversiteiten en dat mag naar mijn mening zeker met wortel en tak uitgeroeid worden. Gatsiederie.

Tomas
19-05-04, 09:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee hoor, je moet gewoon beter lezen of als je het niet goed snapt kun je het meteen vragen, het scheelt mij een hoop uitleg en hoef jij niet voor de tweede keer te struikelen omdat je niet alles of niet goed leest.

Ik had duidelijk gezegd deze cultuur van toestaan van dergelijke racistische persversiteiten en dat mag naar mijn mening zeker met wortel en tak uitgeroeid worden. Gatsiederie.

Nou heb je het weer over de cultuur die dit mogelijk maakt. Dat is dus de cultuur die vrijheid van meningsuiting en "kunst" hoog in het vaandel heeft staan.

Daar ben je op tegen, dus niet alleen de openlijke uitwassen die dat met zich meebrengt?

Ben benieuwd wat je nou weer vindt.

Mill
19-05-04, 09:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee hoor, je moet gewoon beter lezen of als je het niet goed snapt kun je het meteen vragen, het scheelt mij een hoop uitleg en hoef jij niet voor de tweede keer te struikelen omdat je niet alles of niet goed leest. Ik had duidelijk gezegd deze cultuur van toestaan van dergelijke racistische persversiteiten en dat mag naar mijn mening zeker met wortel en tak uitgeroeid worden. Gatsiederie.

Blabla... Het hele woord 'cultuur' is misplaatst. Dat is een begrip dat niets met dit topic te maken heeft. Er is een handjevol randfiguren met een paar vieze filmpies en jij begint te razen over culturen die met wortel en tak uitgeroeid moeten worden. Volkomen hysterisch schapengeblaat.


persversiteiten

:haha: Doe mij ook een glaasje jus!

Zwarte Schaap
19-05-04, 09:11
Geplaatst door Tomas
Dan heb je het niet over cultuur, slecht over een bapaalde activiteit.

Da's net zoiets als eerst beginnen over de botsende Marokkaanse en Nederlandse cultuur, terwijl je alleen maar wilt zeggen dat ze met hun poten van mijn fiets af moeten blijven.


Ik ben tegen het voortbrengsel van de samenleving die het toestaat dat dergelijke racistische perversiteiten voor de lustbevrediging propageert. Dat vind ik een zwaar hypocriete walchelijke achterlijke cultuur.

Mark
19-05-04, 09:14
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ben tegen het voortbrengsel van de samenleving die het toestaat dat dergelijke racistische perversiteiten voor de lustbevrediging propageert. Dat vind ik een zwaar hypocriete walchelijke achterlijke cultuur.

Ik snap er niks meer van, wat een gekunstelde zin... wat vindt je nou echt?

Tomas
19-05-04, 09:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ben tegen het voortbrengsel van de samenleving die het toestaat dat dergelijke racistische perversiteiten voor de lustbevrediging propageert. Dat vind ik een zwaar hypocriete walchelijke achterlijke cultuur.

De cultuur die dergelijke zinnen weet voort te brengen zouden ze ook mogen afschaffen van mij.

Zwarte Schaap
19-05-04, 09:28
Geplaatst door Mark
Ik snap er niks meer van, wat een gekunstelde zin... wat vindt je nou echt?

Je zult het daarmee moeten doen. Ik heb worden eraan toe gevoegd dan leest het wat makkelijker.

Ik ben tegen het voortbrengsel van de samenleving die het toestaat dat dergelijke racistische perversiteiten voor de lustbevrediging worden gepropageert. Dat vind ik een zwaar hypocriete walchelijke achterlijke cultuur.

Mill
19-05-04, 09:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je zult het daarmee moeten doen. Ik heb worden eraan toe gevoegd dan leest het wat makkelijker.

Ik ben tegen het voortbrengsel van de samenleving die het toestaat dat dergelijke racistische perversiteiten voor de lustbevrediging worden gepropageert. Dat vind ik een zwaar hypocriete walchelijke achterlijke cultuur.

Dus elk land waar één viespeuk woont heeft een zwaar hypocriete walchelijke [sic] achterlijke cultuur.

Marokko bijvoorbeeld. Getsiederrie.

Zwarte Schaap
19-05-04, 09:36
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Het neuken van een geit is ook lustbevrediging, Schaap.

Hoe wou je dat met wortel en tak getsiederrie uitroeien?

Met een hond ook. Ik ben tegen dierensex en zeker als dat middels videofilms en/of websites ter lustbevrediging wordt gepropageerd. Ik vind dat het verkrachten van de publieke ruimte.

Je hebt al gezien dat men al zelfs vrouwen ontvoert en films maakt onder dwang om dergelijke lusten tegemoet te komen.

Zwarte Schaap
19-05-04, 09:39
Geplaatst door Mill
Dus elk land waar één viespeuk woont heeft een zwaar hypocriete walchelijke [sic] achterlijke cultuur.

Marokko bijvoorbeeld. Getsiederrie.

Mill doe niet zo geirriteerd want het heeft effect op je begrijpend leesvermogen. Ik heb het over het toestaan van dergelijke racistische rommel ter aanbod van de lustbevrediging.

Mill
19-05-04, 09:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mill doe niet zo geirriteerd want het heeft effect op je begrijpend leesvermogen. Ik heb het over het toestaan van dergelijke racistische rommel ter aanbod van de lustbevrediging.

Je hebt het over een element van een cultuur dat "de" hele cultuur walgelijk en uitroeienswaardig maakt.

Nederland heeft vrijheid ja. Een piepklein stukje van alle miljarden menselijke activiteiten die van die vrijheid gebruik maken is een beetje vies. En Zwarte Shoarma wil meteen "de" cultuur met wortel en tak uitroeien. Hysterisch gedoe.

Na zo'n discussie met dominee Schaap heb ik altijd zin om enorme hoeveelheden drugs en porno te consumeren. Heel gek is dat.

Zwarte Schaap
19-05-04, 10:18
Geplaatst door Mill
Je hebt het over een element van een cultuur dat "de" hele cultuur walgelijk en uitroeienswaardig maakt.

Nederland heeft vrijheid ja. Een piepklein stukje van alle miljarden menselijke activiteiten die van die vrijheid gebruik maken is een beetje vies. En Zwarte Shoarma wil meteen "de" cultuur met wortel en tak uitroeien. Hysterisch gedoe.

Na zo'n discussie met dominee Schaap heb ik altijd zin om enorme hoeveelheden drugs en porno te consumeren. Heel gek is dat.

Ik ga geen schoolmeestertje voor je blijven spelen Mill. Doe wat aan je begrijpend leesvermogen, telkenmale lees je alleen wat je zelf wilt zien. Je hebt mij niet nodig om drugs en porno te consumeren, ik vermoed dat het in jezelf zit.

Als je echt naar aanleiding van mijn stukjes zin hebt om enorme hoeveelheden drugs en porno te consumeren dan ben ik bang wat er met je gebeurt als je racistische verkrachtingsfilms bekijkt. In die zin is het verbieden van dergelijke walchelijke cultuuruitingen meer dan gerechtvaardigd.

Zwarte Schaap
19-05-04, 10:22
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Nog even wachten met welke cultuur je dat in verband wilt brengen, Schaap.
De buurvrouw zag rondom die bewuste schuur steeds 'donkere mannen met Rottweilers' rondlopen.

Doet er niet toe: ik begrijp niet wat het neuken van geiten met cultuur te maken heeft. Gewoon geile mannetjes die het niet met vrouwen mogen doen vanwege geen seks voor het huwelijk, en ze hebben geen geld voor de hoeren. Maar ze willen wel, dus dan maar een geit. Lustbevdrediging he? In de afgelegen bergen van Marokko zal een geit ook niet zo snel aangifte kunnen doen.
Maar heeft dat nou met cultuur te maken?

Je gedraagt je als een valse haatdragende feeks. We hebben het niet over vieze smerige mannetjes, we hebben het over het toestaan van het aanbieden van racistische verkrachtingsperversiteiten ter lustbevrediging.

Mill
19-05-04, 10:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ga geen schoolmeestertje voor je blijven spelen Mill. Doe wat aan je begrijpend leesvermogen, telkenmale lees je alleen wat je zelf wilt zien. Je hebt mij niet nodig om drugs en porno te consumeren, ik vermoed dat het in jezelf zit.

Als je echt naar aanleiding van mijn stukjes zin hebt om enorme hoeveelheden drugs en porno te consumeren dan ben ik bang wat er met je gebeurt als je racistische verkrachtingsfilms bekijkt. In die zin is het verbieden van dergelijke walchelijke cultuuruitingen meer dan gerechtvaardigd.

:haha:

Ik ben wel eens bang wat er van binnen aan onderdrukte gevoelens borrelt bij iemand die zo ontzettend obsessief bezig is met homo's, "lustbevrediging", geslachtsziekten, porno, dierenseks, etc.

Waar het hart vol van is loopt de mond van over. Op een dag barst die vulkaan.

Zwarte Schaap
19-05-04, 10:43
Geplaatst door Mill
:haha:

Ik ben wel eens bang wat er van binnen aan onderdrukte gevoelens borrelt bij iemand die zo ontzettend obsessief bezig is met homo's, "lustbevrediging", geslachtsziekten, porno, dierenseks, etc.

Waar het hart vol van is loopt de mond van over. Op een dag barst die vulkaan.

Natuurlijk mill, als je tegen misdaad bent , dan zul je wel een crimineel zijn. Als je tegen racistische persversiteiten bent dan zul je wel een perverse racist zijn.

Ik neem het je niet kwalijk hoor, als je jarenlang gewend bent om hypocriet te zijn dan moet je wel zo denken. Directheid is iets vreemds voor een hypocriete achtergrond.

Carmalla
19-05-04, 10:48
Geplaatst door Mill
:haha:

Ik ben wel eens bang wat er van binnen aan onderdrukte gevoelens borrelt bij iemand die zo ontzettend obsessief bezig is met homo's, "lustbevrediging", geslachtsziekten, porno, dierenseks, etc.

Waar het hart vol van is loopt de mond van over. Op een dag barst die vulkaan.
Die enorme interesse en obsessie van Schaap voor dat soort zaken doet inderdaad vermoeden dat hij er zelf ook wel pap van lust. Snap niet dat jullie er allemaal zo serieus op ingaan, volgens mij geilt hij er nog stiekem op ook.

Mark
19-05-04, 10:51
Hey Mill, nu we het over drugs hebben, ga jij nog naar Speakerplay?

Carmalla
19-05-04, 11:02
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Nog even wachten met welke cultuur je dat in verband wilt brengen, Schaap.
De buurvrouw zag rondom die bewuste schuur steeds 'donkere mannen met Rottweilers' rondlopen.

Doet er niet toe: ik begrijp niet wat het neuken van geiten met cultuur te maken heeft. Gewoon geile mannetjes die het niet met vrouwen mogen doen vanwege geen seks voor het huwelijk, en ze hebben geen geld voor de hoeren. Maar ze willen wel, dus dan maar een geit. Lustbevdrediging he? In de afgelegen bergen van Marokko zal een geit ook niet zo snel aangifte kunnen doen.
Maar heeft dat nou met cultuur te maken?
Ik las laatst een onderzoek waaruit bleek dat door de bedorven sexuele moraal in Marokko veel mannen het daar met elkaar of inderdaad met dieren doen. Raar dat we schaap nou nooit horen over zulke uitwassen...

Mill
19-05-04, 11:08
Geplaatst door Mark
Hey Mill, nu we het over drugs hebben, ga jij nog naar Speakerplay?

Hangt van een gastenlijstje af. :wink:

Zwarte Schaap
19-05-04, 11:25
Geplaatst door Carmalla
Ik las laatst een onderzoek waaruit bleek dat door de bedorven sexuele moraal in Marokko veel mannen het daar met elkaar of inderdaad met dieren doen. Raar dat we schaap nou nooit horen over zulke uitwassen...

Het schijnt dat veel honden hier gewillig aftrek vinden ter lustbevrediging van de verdoven sexuele moraal. Maar goed daar hebben we het nu niet over.

We hebben het niet over vieze smerige mannetjes, we hebben het over het toestaan van het openlijk aanbieden van racistische verkrachtingsperversiteiten ter lustbevrediging.

Carmalla
19-05-04, 11:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het schijnt dat veel honden hier gewillig aftrek vinden ter lustbevrediging van de verdoven sexuele moraal. Maar goed daar hebben we het nu niet over.

We hebben het niet over vieze smerige mannetjes, we hebben het over het toestaan van het openlijk aanbieden van racistische verkrachtingsperversiteiten ter lustbevrediging.
Die topictitel van jou is anders ook niet echt in overeenstemming met de inhoud. Maar waarom mogen we het niet over vieze smerige mannetjes hebben? Ben je soms bang dat dat Marokkaanse opaatje weer ter sprake komt dat op heterdaad in een stal betrapt werd bij en veulen, met zijn broek op zijn enkels? :boer:

Mark
19-05-04, 11:49
Geplaatst door Mill
Hangt van een gastenlijstje af. :wink:

Hmmm ik ken iemand die op die lijst staat en ze kan niet, misschien dat ik maar eens lief moet vragen of ik erop mag

Zwarte Schaap
19-05-04, 11:57
Geplaatst door Carmalla
Die topictitel van jou is anders ook niet echt in overeenstemming met de inhoud. Maar waarom mogen we het niet over vieze smerige mannetjes hebben? Ben je soms bang dat dat Marokkaanse opaatje weer ter sprake komt dat op heterdaad in een stal betrapt werd bij en veulen, met zijn broek op zijn enkels? :boer:

Je mag van mij over van alles praten dat is jouw goed recht, als je je maar aan de wet houdt.

Als het gaat om artikelen te posten van autochtonen en/of allochtonen inzake perversiteiten dan weet je zelf wel wat het meeste voorkomt. Daar gaat het niet om.

Het gaat om het ongestraft toestaan van het aanbieden van racistische perversiteiten ter lustbevrediging.

Carmalla
19-05-04, 12:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je mag van mij over van alles praten dat is jouw goed recht, als je je maar aan de wet houdt.

Als het gaat om artikelen te posten van autochtonen en/of allochtonen inzake perversiteiten dan weet je zelf wel wat het meeste voorkomt. Daar gaat het niet om.

Het gaat om het ongestraft toestaan van het aanbieden van racistische perversiteiten ter lustbevrediging.
Denk je nu werkelijk dat er in de Arabische wereld geen sites bestaan waar blondjes eens goed worden afgeragd ofzo?

Bofko
19-05-04, 12:09
ongestraft toestaan van het aanbieden van racistische perversiteiten ter lustbevrediging. (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=97180)

Zwarte Schaap
19-05-04, 12:18
Geplaatst door Carmalla
Denk je nu werkelijk dat er in de Arabische wereld geen sites bestaan waar blondjes eens goed worden afgeragd ofzo?

(Het gaat niet om haarkleur zoals blond of bruin, er wonen bruintjes en blondjes in zowel arabische landen als elders in de wereld. )

Dat weet ik niet en als ze dat zouden doen dan zou ik graag willen dat het verboden wordt. Ik walg van racistische perversiteiten die ter lustbevrediging worden aangeboden.

Carmalla
19-05-04, 12:31
Geplaatst door Zwarte Schaap
(Het gaat niet om haarkleur zoals blond of bruin, er wonen bruintjes en blondjes in zowel arabische landen als elders in de wereld. )

Dat weet ik niet en als ze dat zouden doen dan zou ik graag willen dat het verboden wordt. Ik walg van racistische perversiteiten die ter lustbevrediging worden aangeboden.
Ik walg van alle perversiteiten

Zwarte Schaap
19-05-04, 12:50
Geplaatst door Carmalla
Ik walg van alle perversiteiten

Ik ook en nog meer als die racistische en strafbare lustbevrediging zoals verkrachting van andere volkeren als speciale perversiteit bevat en aangeboden wordt.

herulf
19-05-04, 14:47
Geplaatst door Carmalla
Ik las laatst een onderzoek waaruit bleek dat door de bedorven sexuele moraal in Marokko veel mannen het daar met elkaar of inderdaad met dieren doen. Raar dat we schaap nou nooit horen over zulke uitwassen...

Dus homosexualitiet is een gevolg van een bedorven sexuale moraal?!!!
Wat voor moraal heb jij dan eigenlijk? Homo's doen niemand kwaad door van elkaar te houden en met elkaar te vrijen.

Wat sex-met-dieren betreft: Midas Dekkers heeft wel vaker leuke stukjes gemaakt over boeren op het Nederlandse platteland die geen weerstand konden bieden aan de grote gapende koeiekutten waar ze eleke dag langsliepen, waarmee ik wil zeggen dat het iets is van overal op de wereld. Onlangs zijn er in Nederland mannen opgepakt vanwege het in Nederland FILMEN van gedwongen sex met honden. Daartoe hadden ze asielzoeksters ontvoerd en mishandeld.

Of sexualiteit nu onderdrukt wordt, of openlijk geuit wordt, kromme sexuele moraal kom je bij alle volkeren tegen, en het zijn altijd individuen die rare ideeen hebben, geen hele bevolkingsgroepen. Wat ik verdorven vindt is verkrachting, vrouwenbesnijdenis, niet mogen genieten van sex, sex met dieren, kortom alle vormen van sexuele onderdrukking.

Bofko
19-05-04, 15:00
Geplaatst door herulf
grote gapende koeiekutten

worden vaak in frikandellen verwerkt.

Charlie
19-05-04, 15:37
Geplaatst door Bofko
worden vaak in frikandellen verwerkt.

Bedankt Boffie, daar gaat mijn frikandel.

Bofko
19-05-04, 15:43
Geplaatst door Charlie
Bedankt Boffie, daar gaat mijn frikandel.

De vuilnisbak in of je maag in ?

Julien
19-05-04, 16:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ken natuurlijk de inhoud van die films niet en weet alszodanig niet wat de racistische aanprijzingen zijn van die film, maar laten we ervan uitgaan dat het ook op dezelfde wijze aangeprezen wordt. Dan moet ik eerlijk bekennen dat deze cultuur van toestaan van dergelijke racistische perversiteiten en die dergelijke lust propageert echt achterlijk en hypocriet is. Onvoorstelbaar.

:moe: je blijft maar doordrammen dat zulke perversiteiten alleen in het vrije westen voorkomt. jammer genoeg kunnen mensen nou eenmaal pervers zijn, en dat heeft niks met de westerse cultuur te maken.

Julien
19-05-04, 16:35
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mill doe niet zo geirriteerd want het heeft effect op je begrijpend leesvermogen. Ik heb het over het toestaan van dergelijke racistische rommel ter aanbod van de lustbevrediging.

we moeten dus alles wat racistisch/ discriminerend is verbieden op internet dus. o.k. dus ook geen Jihad/ Al Qaida-sites meer dan.

Mill
19-05-04, 16:55
Geplaatst door Julien
:moe: je blijft maar doordrammen dat zulke perversiteiten alleen in het vrije westen voorkomt. jammer genoeg kunnen mensen nou eenmaal pervers zijn, en dat heeft niks met de westerse cultuur te maken.

Sowieso begrijp ik niet wat iedereen ineens tegen perversie heeft.

Sommige mensen komen klaar als ze aan een naaldhak likken. Nou en.