PDA

Bekijk Volledige Versie : Maleisie weert AEL



Faithless
17-05-04, 18:04
357hosting.com (provider van oa ael.nl / ael-nl.org) gebanned van server in Maleisie:

HEADLINE: Malaysia to shut down terror websites

DATELINE: KUALA LUMPUR, Malaysia, May 15 (UPI)

BODY: The Malaysian Prime Minister said Saturday his government will shut down radical Islamic websites hosted in his country.

Prime Minister Abdullah Badawi's announcement followed the closure of the site that first ran the video of American contractor Nick Berg being beheaded in Iraq, the BBC reported.

The site leased computer server space from Malaysian web hosting company Acme Commerce. Acme said it only became aware footage of Nick Berg's murder was stored on its computers when connections to hundreds of its other servers were jammed by people wanting to see the film. It moved immediately to close the site.

However, it has since emerged Acme's computers provided space for other sites linked to al-Qaida, Hamas, and supporters of Chechen rebels. The company said it has now closed those as well and will check through its servers and remove any similar material found.

Badawi said the government will not allow any web page or company that operates on behalf of terrorists.

Zwarte Schaap
17-05-04, 18:07
En nu ook nog de website die verkrachtingen en vernederingen van iraakse vrouwen propageert.

Faithless
17-05-04, 18:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
En nu ook nog de website die verkrachtingen en vernederingen van iraakse vrouwen propageert.

Is die website ook ondergebracht bij 357hosting.com?

Qwertyno
17-05-04, 18:17
AEL (http://www.arabeuropean.org/)

barfly
17-05-04, 19:36
Gelukkig kan ZZ nu niet het zionistische Nederland de schuld geven :haha:

taouanza
17-05-04, 19:41
Geplaatst door barfly
Gelukkig kan ZZ nu niet het zionistische Nederland de schuld geven :haha:

Ik dacht dat Maleisie zelf zo terroristisch was net als de AEL.
Sinds wanneer is de AEL een terroristische organisatie. Wat een misselijke beschuldiging.
Tegenwoordig hoef je geen feiten aan te dragen. Je roept gewoon iets net zo lang tot het voor waarheid wordt aangezien.

barfly
17-05-04, 19:57
Geplaatst door taouanza
Ik dacht dat Maleisie zelf zo terroristisch was net als de AEL.
Maleisië is een mosim staat ja, of bedoel je dat niet?


Sinds wanneer is de AEL een terroristische organisatie. Wat een misselijke beschuldiging.
Wie zegt dat de AEL een terroristische organisatie is?!


Tegenwoordig hoef je geen feiten aan te dragen. Je roept gewoon iets net zo lang tot het voor waarheid wordt aangezien.
ALs je doelt op die Pakistani die niet meer welkom was in Nederland en dat drect de oorzaak is van CIDI dan heb je gelijk, denk ik.
Al moet ik er wel om lachen want sinds Abou heeft lopen dreigen met z'n Borgerhoutse legioenen kan ie bij mij helaas met z'n clubje geen goed meer doen.

Julien
17-05-04, 20:19
het zijn natuurlijk weer de zionisten he, ZZ?! :slapen:

taouanza
17-05-04, 20:57
Geplaatst door barfly
Maleisië is een mosim staat ja, of bedoel je dat niet?



Het was geen aanval op jou hoor.

Nou dat Maleisie een moslimstaat is maakt ze nog geen terroristen.



Wie zegt dat de AEL een terroristische organisatie is?!
Zie titel en zie artikel. Volgens het artikel wil Maleisie terroristische sites weren.De held die deze topic heeft gestart maakt maar gelijk van de AEL een terroristische organisatie. En dat hoor ik vaker. Nou dat vind ik een misselijke beschuldiging die nergens is op gebaseert.


ALs je doelt op die Pakistani die niet meer welkom was in Nederland en dat drect de oorzaak is van CIDI dan heb je gelijk, denk ik.
Al moet ik er wel om lachen want sinds Abou heeft lopen dreigen met z'n Borgerhoutse legioenen kan ie bij mij helaas met z'n clubje geen goed meer doen.

Nee ik heb het niet over die Pakistani en ik ben ook geen fan van de AEL maar dat geeft nog niet iemand het recht om ze vals te beschuldigen.

barfly
17-05-04, 21:02
Geplaatst door taouanza
Het was geen aanval op jou hoor.
Wat en rund ben ik toch soms ;)


Nou dat Maleisie een moslimstaat is maakt ze nog geen terroristen.
Mee eens.


Zie titel en zie artikel. Volgens het artikel wil Maleisie terroristische sites weren.De held die deze topic heeft gestart maakt maar gelijk van de AEL een terroristische organisatie. En dat hoor ik vaker. Nou dat vind ik een misselijke beschuldiging die nergens is op gebaseert.

Tja kennelijk heeft iemand die hosting site duidelijk gemaakt dat AEL een terroristiche bende is, als ik dat zou horen als ik een hosting bedrijf had dan trok ik sneller de UTP plug dan mijn schaduw. Louter zakelijk natuurlijk...


Nee ik heb het niet over die Pakistani en ik ben ook geen fan van de AEL maar dat geeft nog niet iemand het recht om ze vals te beschuldigen.
Vals beschuldigen is altijd min en moet je niet aan willen toegeven eigenlijk....

taouanza
17-05-04, 21:15
Geplaatst door barfly


Tja kennelijk heeft iemand die hosting site duidelijk gemaakt dat AEL een terroristiche bende is, als ik dat zou horen als ik een hosting bedrijf had dan trok ik sneller de UTP plug dan mijn schaduw. Louter zakelijk natuurlijk...



De site is er nog.


Vals beschuldigen is altijd min en moet je niet aan willen toegeven eigenlijk....

uuuuh?:vreemd:

barfly
17-05-04, 21:18
Geplaatst door taouanza
De site is er nog.

www.ael-nl.org <- deze nu ff niet iig...


uuuuh?:vreemd:
Wat is vreemd?

taouanza
17-05-04, 21:24
Geplaatst door barfly
[Wat is vreemd?

Vreemd?! Ik begreep niet eens wat je bedoelde? :zozo:

mark61
17-05-04, 21:35
Maleisië is geen 'moslimstaat'. Iets van 58% van de bevolking is Maleis, en dat zijn ws. meteen alle moslims. Onze immer betrouwbare CIA meldt:

Religions:
Muslim, Buddhist, Daoist, Hindu, Christian, Sikh; note - in addition, Shamanism is practiced in East Malaysia

..zapper
17-05-04, 21:48
Geplaatst door taouanza
De site is er nog.



uuuuh?:vreemd:

Bij mij igg niet, was gisteren al uit de lucht.
En hij is ook dit keer dus niet gehacked etc.

Zwarte Schaap
17-05-04, 22:44
Geplaatst door Faithless
Is die website ook ondergebracht bij 357hosting.com?

Als ik het goed heb is het in de USA gehosted. De USA laat haar sexuele terroristen gewoon ghun gang gaan.


OrgName: ISPrime, Inc.
OrgID: IPRM
Address: 25 Broadway
Address: 6th Floor, Suite #2
City: New York
StateProv: NY
PostalCode: 10004-1086
Country: US

NetRange: 66.230.128.0 - 66.230.175.255
CIDR: 66.230.128.0/19, 66.230.160.0/20
NetName: NET-66-230-128-0-1
NetHandle: NET-66-230-128-0-1
Parent: NET-66-0-0-0-0
NetType: Direct Allocation
NameServer: NS.ISPRIME.COM
NameServer: NS2.ISPRIME.COM
Comment: ADDRESSES WITHIN THIS BLOCK ARE NON-PORTABLE
RegDate: 2002-02-15
Updated: 2004-03-10

AbuseHandle: ISPRI1-ARIN
AbuseName: ISPrime Abuse
AbusePhone: +1-212-812-9028
AbuseEmail: [email protected]

NOCHandle: ISPRI-ARIN
NOCName: ISPrime NOC
NOCPhone: +1-212-812-9028
NOCEmail: [email protected]

TechHandle: ITS7-ARIN
TechName: ISPrime Technical Support
TechPhone: +1-212-812-9028
TechEmail: [email protected]

OrgAbuseHandle: ISPRI1-ARIN
OrgAbuseName: ISPrime Abuse
OrgAbusePhone: +1-212-812-9028
OrgAbuseEmail: [email protected]

OrgNOCHandle: ISPRI-ARIN
OrgNOCName: ISPrime NOC
OrgNOCPhone: +1-212-812-9028
OrgNOCEmail: [email protected]

OrgTechHandle: ITS7-ARIN
OrgTechName: ISPrime Technical Support
OrgTechPhone: +1-212-812-9028
OrgTechEmail: [email protected]

# ARIN WHOIS database, last updated 2004-05-15 19:15
# Enter ? for additional hints on searching ARIN's WHOIS database.

OrgName: ISPrime, Inc.
OrgID: IPRM
Address: 25 Broadway
Address: 6th Floor, Suite #2
City: New York
StateProv: NY
PostalCode: 10004-1086
Country: US
Comment:
RegDate: 2002-02-15
Updated: 2004-03-09

AbuseHandle: ISPRI1-ARIN
AbuseName: ISPrime Abuse
AbusePhone: +1-212-812-9028
AbuseEmail: [email protected]

AdminHandle: PR516-ARIN
AdminName: Rosenthal, Phil
AdminPhone: +1-212-812-9028
AdminEmail: [email protected]

NOCHandle: ISPRI-ARIN
NOCName: ISPrime NOC
NOCPhone: +1-212-812-9028
NOCEmail: [email protected]

TechHandle: ITS7-ARIN
TechName: ISPrime Technical Support
TechPhone: +1-212-812-9028
TechEmail: [email protected]

# ARIN WHOIS database, last updated 2004-05-15 19:15
# Enter ? for additional hints on searching ARIN's WHOIS database.

barfly
17-05-04, 22:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als ik het goed heb is het in de USA gehosted. De USA laat haar sexuele terroristen gewoon ghun gang gaan. `

In de USA kan je welhaast alles op het web tonen. Freedom of speech!

ZbaqZbaq
17-05-04, 22:58
Geplaatst door barfly
`

In de USA kan je welhaast alles op het web tonen. Freedom of speech!

behalve kritiek op de overheid en haar neo-imperialisme

Zwarte Schaap
17-05-04, 23:06
Geplaatst door barfly
`

In de USA kan je welhaast alles op het web tonen. Freedom of speech!

De USA is ook een gezellig landje dat anderen de mond snoert en zelf doet waar ze zin in heeft.

barfly
17-05-04, 23:11
Geplaatst door ZbaqZbaq
behalve kritiek op de overheid en haar neo-imperialisme
Ik heb daar geen ervaring mee, jij wel?

barfly
17-05-04, 23:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
De USA is ook een gezellig landje dat anderen de mond snoert en zelf doet waar ze zin in heeft.

Tja, ik kan de VS ook niet als ideale oplossing zien...

nl-x
18-05-04, 01:13
Geplaatst door barfly
`

In de USA kan je welhaast alles op het web tonen. Freedom of speech!
Waar blijven die foto's dan die het senaat nog verbergt? Op een afgesloten web ?

850
18-05-04, 01:14
Geplaatst door ZbaqZbaq
behalve kritiek op de overheid en haar neo-imperialisme

Michael Moore is er vet miljonair mee geworden......

Zwarte Schaap
18-05-04, 01:26
Geplaatst door 850
Michael Moore is er vet miljonair mee geworden......

Daarom durft geen ene fimmaatschappij zijn film in de USA uit te brengen nadat Walt Disney besloten had dat ze zijn film niet meer in de USA wilden distributeren. Mensen zoals Michael moore verdienen tenminste geld met eerbare zaken, al denk ik dat het Michael Moore niet om het geld te doen is.

Matesis
18-05-04, 01:36
vet miljonair

vind je ook niet dat ie te dik aan het worden is.. hij stinkt naar de mayonaise en nieuw gedrukte 100-dollar biljetten..

maar wat een berehgast :duim:

Julien
18-05-04, 07:38
Geplaatst door nl-x
Waar blijven die foto's dan die het senaat nog verbergt? Op een afgesloten web ?

die heeft een journalist nog niet kunnen bemachtigen. Zodra dat wel gebeurt, dan zal het direct op internet verschijnen. Wees daar maar niet bang voor, de VS kent nog steeds freedom of speech.

Faithless
18-05-04, 07:41
Geplaatst door taouanza
De held die deze topic heeft gestart maakt maar gelijk van de AEL een terroristische organisatie.

Dan lees je toch meer dan er staat...
AEL's Service Provider host naast de AEL een aantal andere sites die Acme (de provider van 357hosting.com) niet meer op z'n servers wil (mag?) hebben.

357hosting.com beschikt over andere serverruimte in Maleisie (en andere landen), en zal de AEL website daar wel naar toe verplaatsen...

nl-x
18-05-04, 08:40
Geplaatst door Julien
die heeft een journalist nog niet kunnen bemachtigen. Zodra dat wel gebeurt, dan zal het direct op internet verschijnen. Wees daar maar niet bang voor, de VS kent nog steeds freedom of speech.
Wat lul jij nou zo toekomstvoorspellend? De foto's zijn gewoon dus niet openbaar. Weg freedom of Sneaks.

Robbedoes
18-05-04, 09:48
Daarom durft geen ene fimmaatschappij zijn film in de USA uit te brengen nadat Walt Disney besloten had dat ze zijn film niet meer in de USA wilden distributeren.

Omdat ze dan geboycot zouden worden, en geen geld zouden verdienen. Niet geboycot door de overheid, maar door rechtse kiezers.

mark61
18-05-04, 10:03
Geplaatst door Robbedoes
Omdat ze dan geboycot zouden worden, en geen geld zouden verdienen. Niet geboycot door de overheid, maar door rechtse kiezers.

Zag gisteren Moore suggereren dat ze een 'telefoontje uit Washington' hadden gekregen.

Mark
18-05-04, 10:59
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Ben je ook zo in je sas met kritische films uit islamitische hoek die pijnlijke zaken aansnijden?)

Indien niet-moslims worden aangepakt.

mark61
18-05-04, 12:04
Geplaatst door Carmella
Moslims die andere moslims terroriseren worden ook gespaard. Gisteravond was op BNN een documentaire over de misdaden van Saddam tegen het Koerdische volk. Hartvescheurende beelden, maar zoals ik al dacht heeft niemand er hier aandacht voor. :stout:

BNN, uw informerende venster op de wereld. Televised Metro. Ronkende muziek met snelle tussentitels. Other people's misery verpakt als video game. Hurken voor de breezergeneratie. Gewauwel over Barzani, de vader des vaderlands. Zonder erbij te melden dat de Koerden het altijd het drukst hebben met elkaar af te schieten. Of misschien kwam dat nog, toen was ik al weggezapt.

Faithless
18-05-04, 12:07
Geplaatst door mark61
toen was ik al weggezapt.

Door wie? Door een kijkcijfer kanon?

mark61
18-05-04, 12:51
Geplaatst door Faithless
Door wie? Door een kijkcijfer kanon?

In feite was het de aan/uitknop. Op uit dus.

mark61
18-05-04, 12:53
Geplaatst door Carmella
Ach ja, dat Saddam een campagne voerde om de Koerden uit te roeien en actief bezig was om Koerdisch gebied te verarabiseren maakt allemaal niet zo uit he? Dat hij chemische wapens inzette waardoor tot op de dag van vandaag nog steeds allerlei kinderen met afwijkingen worden geboren is ook niet zo van belang zeker. Tis maar een videogame met gewauwel voor de breezerjeugd toch?

Dit is verschrikkelijk oud nieuws. En is er nooit iets mee gedaan omdat het westen Saddam nog onvoorwaardelijk steunde. Dus waar wil je nou eigenlijk heen? Dat jij dit allemaal voor het eerst ontdekt? Hoe oud was jij destijds?

Vond jij dit een diepgravende documentaire met verrassende nieuwe info/inzichten?