PDA

Bekijk Volledige Versie : Waar is Tomas gebleven?



taouanza
17-05-04, 22:50
http://www.smilieportal.de/img/verwirrt/1/13.gif

echnaton
17-05-04, 22:51
Geplaatst door taouanza
http://www.smilieportal.de/img/verwirrt/1/13.gif

Vorige week was hij er nog.

Joesoef
17-05-04, 22:52
http://www.dierenasiels.com/zoek01.cfm?SID=1

freya
17-05-04, 22:53
die zit vast vast in het kattenluikje

taouanza
17-05-04, 22:58
Nou zeg wat een kattige reacties :aanwal:

Mark
17-05-04, 23:10
hemelvaartsvakantie denk ik

taouanza
17-05-04, 23:12
Geplaatst door Mark
hemelvaartsvakantie denk ik

Wat een flauw excuus om ons in de steek te laten.:ego:

Wortel
17-05-04, 23:42
Ik meen me te herinneren dat hij heel erg hield van een banana daikiri.
Misschien een lokkertje als nieuwe thread?

Zwarte Schaap
18-05-04, 00:28
Die zit wijselijk zijn vrije tijd te besteden met zijn vrouw en kids, denk ik.

mark61
18-05-04, 01:28
Flip is ervandoor, net toen hij de pan inging.

Maarten
18-05-04, 02:08
Het komt door Orakel.
Zie hier Tomas' laatste post, en hoe hij daar in vertwijfeling werd gebracht:
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1335807#post1335807
De familie stelt ter nagedachtenis nog wat haren ter besschikking, die nog op de bank waren achtergebleven.


Nader onderzoek brengt echter ook corruptie aan het licht: Zie titel van topic:
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=96395
Hier moet smeergeld in het spel zijn.

Tomas
18-05-04, 08:45
Geen paniek.

Joesoef
18-05-04, 09:12
Altijd hetzelfde met die kutkatten, beetje voorjaar, ff een zonnetje en ze zijn zomaar pleite en komen dan terug met "wat zeuren jullie toch, hebben jullie mij gemist dan, er ben er gewoon hoor".

Tomas
18-05-04, 11:39
Waar maken jullie je nou druk om? Ik ben nauwelijks afwezig geweest. Sommig zijn al maanden weg en niemand die je daar over hoort. Waar is jaja b.v.?

Tomas
18-05-04, 11:41
Geplaatst door taouanza
http://www.smilieportal.de/img/verwirrt/1/13.gif

OK, ik geef toe: ik heb jou ook gemist. :love2:

Mark
18-05-04, 11:46
Geplaatst door Tomas
Waar maken jullie je nou druk om? Ik ben nauwelijks afwezig geweest. Sommig zijn al maanden weg en niemand die je daar over hoort. Waar is jaja b.v.?

jaja, donna, zagora, et2000nl noem maar op ... gone with the wind

Tomas
18-05-04, 12:11
Geplaatst door Mark
jaja, donna, zagora, et2000nl noem maar op ... gone with the wind

Nou ja, ergens ook wel te begrijpen. Niet iedereen is uit het juiste hout gesneden, zoals ons: Altijd maar weer scherp en adrem. Als je dat niet kunt bijhouden dan haak je op den duur af. Niet dan?

Bofko
18-05-04, 12:27
Geplaatst door Tomas
Altijd maar weer scherp en adrem.
Er zullen in de loop der afgelopen jaren al vele hectoliters Cup-a-Soup doorheen gegaan zijn bij jullie.

Maarten
18-05-04, 12:37
Geplaatst door Tomas
Waar maken jullie je nou druk om? Ik ben nauwelijks afwezig geweest. Sommig zijn al maanden weg en niemand die je daar over hoort. Waar is jaja b.v.?

Mensen hebben dagelijks een kat nodig, om een schoen naar te gooien. Niet een vrouw, maar iets wat s'morgens wél terug komt. Iets wat zegt: Life sucks, maar intussen wél 9 levens heeft..

Donna zal het wel te druk hebben, of iets doms met een vent aan het doen zijn. Maar Jaja? heeft er misschien de balen van, of heeft het wel gezien. Ik vermoed een negatieve reden. Maar ik weet niks natuurlijk..

Gek dat iedereen ondanks zijn mening :hihi: toch een gezelligheidsfunctie blijkt te hebben. Yehi wordt ook gemist door zijn tegenstanders. Maar het pro-Israel spul meestal niet 151 zou wel gemist worden, maar de rest van het spul is gewoon saai, vervelend, lomp enz.. zit geen kraak of smaak aan. Gewoon niet gezellig. Mening doet er eigenlijk niet eens zo toe, maar je moet wat te kluiven hebben.. Zijn wij niet allen honden? :D

Bofko
18-05-04, 12:55
Geplaatst door Maarten
Mensen hebben dagelijks een kat nodig, om een schoen naar te gooien. Niet een vrouw, maar iets wat s'morgens wél terug komt. Iets wat zegt: Life sucks, maar intussen wél 9 levens heeft..

Donna zal het wel te druk hebben, of iets doms met een vent aan het doen zijn. Maar Jaja? heeft er misschien de balen van, of heeft het wel gezien. Ik vermoed een negatieve reden. Maar ik weet niks natuurlijk..

Gek dat iedereen ondanks zijn mening :hihi: toch een gezelligheidsfunctie blijkt te hebben. Yehi wordt ook gemist door zijn tegenstanders. Maar het pro-Israel spul meestal niet 151 zou wel gemist worden, maar de rest van het spul is gewoon saai, vervelend, lomp enz.. zit geen kraak of smaak aan. Gewoon niet gezellig. Mening doet er eigenlijk niet eens zo toe, maar je moet wat te kluiven hebben.. Zijn wij niet allen honden? :D

:blij: Helemaal mee eens. Mening doet er niet zo toe. Kleur al meer. Maar het belangrijkste voor een forum is diversiteit !! Dus ook kraak- en smaaklozen. Iedere bioloog kan u dat vertellen.

De doodsheid van andere fora valt mij altijd op.

mark61
18-05-04, 12:57
Geplaatst door Maarten
Zijn wij niet allen honden? :D

Virtual reservoir dogs. Speak for yourself.

Zagora en et mis ik trouwens wel.

Mark
18-05-04, 13:02
Geplaatst door Tomas
Nou ja, ergens ook wel te begrijpen. Niet iedereen is uit het juiste hout gesneden, zoals ons: Altijd maar weer scherp en adrem. Als je dat niet kunt bijhouden dan haak je op den duur af. Niet dan?

Dat klopt: zij zijn homo's en wij zijn diehards :)

Maarten
18-05-04, 13:20
Geplaatst door Bofko
:blij: Helemaal mee eens. Mening doet er niet zo toe. Kleur al meer. Maar het belangrijkste voor een forum is diversiteit !! Dus ook kraak- en smaaklozen.

De doodsheid van andere fora valt mij altijd op.

Helemaal mee eens, bij nader inzien.

Maarten
18-05-04, 13:25
Geplaatst door Mark
Dat klopt: zij zijn homo's en wij zijn diehards :)

Precies!!
En eigenlijk is maroc.nl een religie aan het worden! Dan begint toch de indringende vraag te rijzen of afvalligen eigenlijk niet de dood verdienen??!..
Dood aan de koufarocnlar!!! :gsm:

Dutchguy
18-05-04, 14:20
Geplaatst door Mark
Dat klopt: zij zijn homo's en wij zijn diehards :)

* kuch kuch *

Tomas
18-05-04, 14:26
Geplaatst door Maarten

Maar Jaja? heeft er misschien de balen van, of heeft het wel gezien. Ik vermoed een negatieve reden. Maar ik weet niks natuurlijk..


Ik denk iets met ander werk. Ik vond 'm juist erg positief en geduldig. Vooral met jou. Het is denk ik eerder dat jij hoopt dat ie daarom verdwenen is. ;)

Tomas
18-05-04, 14:27
Geplaatst door Dutchguy
* kuch kuch *

Wat doe jij hier nog?

Maarten
18-05-04, 14:36
Geplaatst door Dutchguy
* kuch kuch *
:hihi: Jij bént helemaal geen maroc.nl-homo! Jij bent een buiten-homo! Kijk, dat is een heel ander verhaal! Díe kunnen dan ook weer bínnen maroc.nl homo zijn! Pas wanneer Aisaati en zijn Boodschap geheel verlaten worden, dan is sprake van de verwerpelijke homo! Probeer nou toch eens iets te begríjpen van de Godsdienst!! Bidt minstens 5x per dag tot den Maroc.nl Server!!

Dutchguy
18-05-04, 14:43
Geplaatst door Tomas
Wat doe jij hier nog?

Ehhh......
nou.... tjsa.... hmmm......

kom ik op terug.

mark61
18-05-04, 14:57
Geplaatst door Dutchguy
Ehhh......
nou.... tjsa.... hmmm......

kom ik op terug.

Kom kom, een beetje meer rechte rug. Een buiten-homo kan heel goed een marocnl-diehard zijn. En omgekeerd natuurlijk.

Dutchguy
18-05-04, 14:59
Geplaatst door mark61
Kom kom, een beetje meer rechte rug. Een buiten-homo kan heel goed een marocnl-diehard zijn. En omgekeerd natuurlijk.

Buitenhomo? Rob Verlinden is een buitenhomo. :wink:

Maarten
18-05-04, 15:10
Geplaatst door Dutchguy
Buitenhomo? Rob Verlinden is een buitenhomo. :wink:

Buiten-homo in de zin van het maroc.nl geloof! Was uitgelegd in de post erboven. Wel lézen hoor, die Tafseer over maroc.nl!
Who the hell is Rob Verlinden?

Rabi'ah.
18-05-04, 18:27
Geplaatst door Maarten
Wel lézen hoor, die Tafseer over maroc.nl!


:lol:

Tafseer over maroc.nl :hihi: