PDA

Bekijk Volledige Versie : Oplichtster Nina Brink nu ook doctor



Simon
19-05-04, 07:50
Nina Brink nu ook doctor
door Stephan van der Ven

AMSTERDAM - Zakenvrouw Nina Brink mag zich inmiddels 'doctor Nina Brink' noemen. " Ik wil er eigenlijk liever geen verhaal over. Ach, er zijn zoveel mensen met eredoctoraten", luidde haar reactie gisteren, een beetje gereserveerd.

Tijdens een ceremoniële plechtigheid ontving Nina onlangs het eredoctoraat van de Ben-Gurion Universiteit in de Israëlische stad Bersheeva. Brink steunt deze universiteit financieel door middel van het 'Brink Fund of Excellence'. Volgens een woordvoerder van de universiteit komt het vaak voor dat personen die een universiteit financieel steunen eredoctoraten ontvangen. Niet alleen de Nederlandse, die onlangs nog op televisie werd geportretteerd door Rik Felderhof, kreeg de doctorstitel maar onder anderen ook de Amerikanen Edgar M. Bronfman en Richard D. Klausner, de Fransman prof. Alain Finkielkraut en de Israëli Benny Landa en Sasson Somekh. De universiteit meldde onder meer dat Brink als lid een bijdrage heeft geleverd aan een adviesraad, die het Nederlandse kabinet bijstaat op het terrein van informatietechnologie. Verder wordt zij geroemd als ondernemer.

Wel wilde de kersverse 'doctor Nina' gisteren kwijt dat zij eind deze maand in eigen beheer het boek, 'Perceptie en conceptie' uitgeeft, waarbij prof. Rob Kamerling, hoogleraar Belastingrecht aan Nijenrode, haar heeft geholpen
bron: de Telegraaf

Mark
19-05-04, 08:45
Nou die doctors titel wordt ook met de dag minder waard.

gelukkig kun je geen ere-ir. worden :lachu:

Bofko
19-05-04, 08:53
Geplaatst door Simon

Wel wilde de kersverse 'doctor Nina' gisteren kwijt dat zij eind deze maand in eigen beheer het boek, 'Perceptie en conceptie' uitgeeft, waarbij prof. Rob Kamerling, hoogleraar Belastingrecht aan Nijenrode, haar heeft geholpen
bron: de Telegraaf

Hierin wordt waarschijnlijk beschreven dat 'de waarheid' wordt bepaald door degene die kijkt en luistert ( en dat doet met een bepaalde vooringenoomheid) , en niet door degene die informatie geeft of iets uitlegt.

barfly
19-05-04, 08:59
Jaja als je een auto jat dan kom je (in de meeste landen) in de bak en als je een horde mensen oplicht dan krijg je een ere doctoraat :wohaa:

Tomas
19-05-04, 09:01
Geplaatst door Bofko
Hierin wordt waarschijnlijk beschreven dat 'de waarheid' wordt bepaald door degene die kijkt en luistert ( en dat doet met een bepaalde vooringenoomheid) , en niet door degene die informatie geeft of iets uitlegt.

Zou kunnen, maar 'Perceptie en conceptie' doet mij eerder denken aan dat je niet altijd direct door hebt (perceptie) dat je genaaid (conceptie) bent.

Zwarte Schaap
19-05-04, 09:20
Geplaatst door barfly
Jaja als je een auto jat dan kom je (in de meeste landen) in de bak en als je een horde mensen oplicht dan krijg je een ere doctoraat :wohaa:

Israel is het land bij uitstek dat beloont wordt voor haar criminele activiteiten en ongestraft mensenrechten jarenlang bij de vleet schendt.

Alain finkelkraut heeft ook zijn beloninkje gekregen voor zijn bijdrage om kritiek op Israel in Europa te bestempelen als het nieuwe anti-semitisme.

Gaat wel goed zo te zien.

Bofko
19-05-04, 09:36
Geplaatst door Tomas
Zou kunnen, maar 'Perceptie en conceptie' doet mij eerder denken aan dat je niet altijd direct door hebt (perceptie) dat je genaaid (conceptie) bent.

:D . Zou een mooie sub-titel voor het boek kunnen zijn.

mark61
19-05-04, 09:47
Geplaatst door Tomas
Zou kunnen, maar 'Perceptie en conceptie' doet mij eerder denken aan dat je niet altijd direct door hebt (perceptie) dat je genaaid (conceptie) bent.

:hihi: Hiervoor geef ik tien punten. Is de competitie nog open?