PDA

Bekijk Volledige Versie : De Orakel-enquête over: wie pleegt de coup op Maroc.NL?



Ron Haleber
19-05-04, 07:53
De Orakel-enquête over: wie pleegt de coup op Maroc.NL?

Nu ook onze Maroc.NL-mascotte Brombeer Maarten uit zijn winterslaap blijkt ontwaakt, lijkt de tijd rijp om aan de honger naar Democratie van Orakel vrij baan te geven....

Zelf ben ik natuurlijk geen candidaat - ik neem enkel de macht over op verzoek van een Marokkaan die als democratisch buurtregisseur hier bewezen heeft de Stem des Volks te zijn...

Maar bij onverhoopt gebrek aan naffers, blijven er genoeg autochtone prikkers over die de klus kunnen klaren...



P.S. Dit als tegengif op Orakels voorjaarsprikkels: http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=868518#post868518

Tomas
19-05-04, 08:00
Ik stem uit principe nooit op mezelf, dus zou je ook iemand anders op deze lijst willen zetten?

Ron Haleber
19-05-04, 08:10
Geplaatst door Tomas
Ik stem uit principe nooit op mezelf, dus zou je ook iemand anders op deze lijst willen zetten?

Ik ken je valse bescheidenheid en heb dus aan je wens voldaan! :giechel:

Ik weet nu eenmaal dat je je bij Mark - samen in de disco - al prima thuisvoelt... :melig:

Mark
19-05-04, 08:22
Geplaatst door Carmilla
Ron, ik hoop dat het je lukt om de ex-communist Angkhor af te zetten. Ik raakte net na een kritische opmerking over hem al mijn berichten weer kwijt. :D

Hij zal jou nu ook wel in het vizier hebben, nu je zo openlijk aan zijn stoelpoten zaagt. Dictators vinden het nooit leuk om (een deel van) hun macht af te moeten staan.

Misschien krijgt het verhaal Angkhor nog wel een hele andere wending, op de chatbox van maroc.nl wordt hij beschuldigd van het verleiden van jonge meisjes in zijn hoedanigheid als moderator...

dat zijn nu eenmaal de secundaire arbeidsvoorwaarden van een moderator.... grouppies :)

Ron Haleber
19-05-04, 08:34
Geplaatst door Carmilla
Ron, ik hoop dat het je lukt om de ex-communist Angkhor af te zetten. Ik raakte net na een kritische opmerking over hem al mijn berichten weer kwijt. :D

Hij zal jou nu ook wel in het vizier hebben, nu je zo openlijk aan zijn stoelpoten zaagt. Dictators vinden het nooit leuk om (een deel van) hun macht af te moeten staan.


Nu het zelfs MO's mascotte Maarten het gedoe van beheer hier veels te bont wordt,
...............en ook onze "gematigde moslim" Orakel er de kriebels van krijgt, moeten de prikkers hun stem maar eens laten horen dat ze het niet eens zijn met de gang van zaken... :terrorist

Juist Carmilla, we moeten in deze tijd van verloedering voor het recht van het volk opkomen :duim:




Misschien krijgt het verhaal Angkhor nog wel een hele andere wending, op de chatbox van maroc.nl wordt hij beschuldigd van het verleiden van jonge meisjes in zijn hoedanigheid als moderator...

Ik hoor uit goede bron dat Angkor zich stiekem schuil houdt bij Ruud Lubbers :stomp:


:zwaai:

Isaac
19-05-04, 12:27
Mij maakt het niet uit. Zolang dat selectieve geban maar een keer stopt.

FRONS
19-05-04, 18:40
Zwarte Schaap
Al-sawt
Maarten

Orakel
19-05-04, 22:14
Geplaatst door Ron Haleber
De Orakel-enquête over: wie pleegt de coup op Maroc.NL?

Nu ook onze Maroc.NL-mascotte Brombeer Maarten uit zijn winterslaap blijkt ontwaakt, lijkt de tijd rijp om aan de honger naar Democratie van Orakel vrij baan te geven....

Zelf ben ik natuurlijk geen candidaat - ik neem enkel de macht over op verzoek van een Marokkaan die als democratisch buurtregisseur hier bewezen heeft de Stem des Volks te zijn...

Maar bij onverhoopt gebrek aan naffers, blijven er genoeg autochtone prikkers over die de klus kunnen klaren...

P.S. Dit als tegengif op Orakels voorjaarsprikkels: http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=868518#post868518

:hihi:

Vrees dat je een andere lijst moet samenstellen Ron. De coup wordt momenteel gepleegd door morele amoeben, goudvissen met gevoel voor ethiek, hyena's die mekaar 'eet smakelijk' toewensen.

Caramella en Christiaan zijn verworden tot de iconen van de huidige prikbordmores: zelf een balk in hun hol waarmee je de Rijn in een keer droog legt.....

De Normen- en waardeninquisitie is weer begonnen sinds die haaien zijn aangespoeld, op zoek naar voer voor het MDI.

Mark
19-05-04, 22:26
Heb ik al gewint?

Isaac
19-05-04, 22:44
Geplaatst door Orakel
Caramella en Christiaan zijn verworden tot de iconen van de huidige prikbordmores: zelf een balk in hun hol waarmee je de Rijn in een keer droog legt.....


Sorry hoor, maar ik zit langer op dit forum dan jij.

En normaal gesproken hou ik niet van jijbakken, maar je bent zelf min of meer een icoon.
Het icoon van al die marokkaantjes die de waarheid niet kunnen verdragen, en daarom maar op de man gaan spelen.

Mark
19-05-04, 22:48
Geplaatst door Isaac
Sorry hoor, maar ik zit langer op dit forum dan jij.

En normaal gesproken hou ik niet van jijbakken, maar je bent zelf min of meer een icoon.
Het icoon van al die marokkaantjes die de waarheid niet kunnen verdragen, en daarom maar op de man gaan spelen.

Is Orakel daar een icoon van? En wie ben je allemaal geweest? :)

Isaac
19-05-04, 23:00
Geplaatst door Mark
Is Orakel daar een icoon van? En wie ben je allemaal geweest? :)

Voor mij wel in ieder geval. Hij is zo typisch in z'n gedrag.

Mijn meest recente incarnaties:

Christaan, Rode Smurf, Babbelaar, Spinoza, El_Cid, Benedictus, Zeno, Simplico, De Zwijger, Immanuel, Kruisvaarder, Heraclitus, en nog velen meer. Deze zijn alleen nog maar van de laaste paar maanden. Want als je bijna wekelijks een ban aan je broek hebt hangen worden het er te veel om te onthouden. Zeker na een aantal jaar.

Mark
19-05-04, 23:02
Geplaatst door Isaac
Voor mij wel in ieder geval. Hij is zo typisch in z'n gedrag.

Mijn meest recente incarnaties:

Christaan, Rode Smurf, Babbelaar, Spinoza, El_Cid, Benedictus, Zeno, Simplico, De Zwijger, Immanuel, Kruisvaarder, Heraclitus, en nog velen meer. Deze zijn alleen nog maar van de laaste paar maanden. Want als je bijna wekelijks een ban aan je broek hebt hangen worden het er te veel om te onthouden. Zeker na een aantal jaar.

Maar heb je nog een naam langer dan een week gebruikt? Voordat beheer besloot je constant te bannen? Aangezien je hier al langer zit dan Orakel?

Isaac
19-05-04, 23:05
Geplaatst door Mark
Maar heb je nog een naam langer dan een week gebruikt? Voordat beheer besloot je constant te bannen? Aangezien je hier al langer zit dan Orakel?

Euuh, niet dat ik me kan herinneren. Volgens mij was beheer vanaf dag 1 al gegrepen door mijn schrijfstijl. :)

Orakel
19-05-04, 23:09
Geplaatst door Isaac
Sorry hoor, maar ik zit langer op dit forum dan jij.

En normaal gesproken hou ik niet van jijbakken, maar je bent zelf min of meer een icoon.
Het icoon van al die marokkaantjes die de waarheid niet kunnen verdragen, en daarom maar op de man gaan spelen.

Jij houdt niet van jij-bakken? Ik heb liever mensen die jij-bakken gebruiken dan mensen die racistische praat uitslaan zoals jij dat doet.
En met al die rasicitische vooroordelen ook nog es verantwoordelijk zijn voor de geestelijke ontwikkeling van andermans kinderen.

Zullen we het zo doen? Als je in het vervolg nu eerst es kijkt naar de bagger die je plaatst en daarbij ook het lef hebt om te kijken naar het "op de man-gehalte" van die troep die je schrijft, dan gaan jij en ik het nog es hebben over op de man spelen. Deal?

"In dat geval zeg ik: landgenoot". Hahahahahahahahahaaaha, die zal ik nooit vergeten.

Mark
19-05-04, 23:09
Geplaatst door Isaac
Euuh, niet dat ik me kan herinneren. Volgens mij was beheer vanaf dag 1 al gegrepen door mijn schrijfstijl. :)

Je hebt nu al 77 berichten en nog geen strafpunten!

ik zou zeggen: STEM OP MIJ: ik draai alle bans terug!

Isaac
19-05-04, 23:12
Geplaatst door Mark
Je hebt nu al 77 berichten en nog geen strafpunten!

ik zou zeggen: STEM OP MIJ: ik draai alle bans terug!

Dat heb ik vanmiddag al gedaan. :)

Isaac
19-05-04, 23:15
Geplaatst door Orakel
Jij houdt niet van jij-bakken? Ik heb liever mensen die jij-bakken gebruiken dan mensen die racistische praat uitslaan zoals jij dat doet.
En met al die rasicitische vooroordelen ook nog es verantwoordelijk zijn voor de geestelijke ontwikkeling van andermans kinderen.

Zullen we het zo doen? Als je in het vervolg nu eerst es kijkt naar de bagger die je plaatst en daarbij ook het lef hebt om te kijken naar het "op de man-gehalte" van die troep die je schrijft, dan gaan jij en ik het nog es hebben over op de man spelen. Deal?

"In dat geval zeg ik: landgenoot". Hahahahahahahahahaaaha, die zal ik nooit vergeten.

Daar ga je weer. Je bent bijna net zo erg als Zwarte Schaap. Die begint ook altijd met beschuldigingen rond te strooien. De enige die in mijn hart kan kijken dat ben ik. En als ik daar kijk dan zie ik geen racisme of vooroordelen. Maar als jij (en anderen) mij niet willen geloven kan ik er ook niks meer aan doen.

Orakel
19-05-04, 23:18
Geplaatst door Isaac
Daar ga je weer. Je bent bijna net zo erg als Zwarte Schaap. Die begint ook altijd met beschuldigingen rond te strooien. De enige die in mijn hart kan kijken dat ben ik. En als ik daar kijk dan zie ik geen racisme of vooroordelen. Maar als jij (en anderen) mij niet willen geloven kan ik er ook niks meer aan doen.

Aaahhh gossie! Als ik in me hart kijk.....
Vent, dat wil ik niet eens zien. Je uitspraken hier volstaan en die heb ik je in die discussie over criminaliteitsstatistieken ook al voor de voeten gegooid. Wil ik ze nog een keer voor je opzoeken?

Isaac
19-05-04, 23:23
Geplaatst door Orakel
Aaahhh gossie! Als ik in me hart kijk.....
Vent, dat wil ik niet eens zien. Je uitspraken hier volstaan en die heb ik je in die discussie over criminaliteitsstatistieken ook al voor de voeten gegooid. Wil ik ze nog een keer voor je opzoeken?

Ga je gang, dat topic was vooral een afgang voor jou. Maar echt vruchtbaar lijkt het me niet. Of ben je nu wel bereid om de harde feiten onder ogen te zien?

Orakel
19-05-04, 23:35
Geplaatst door Isaac
Ga je gang, dat topic was vooral een afgang voor jou. Maar echt vruchtbaar lijkt het me niet. Of ben je nu wel bereid om de harde feiten onder ogen te zien?

Och, het gaat me niet om dat specifieke onderwerp. Daarin had je geen enkel steekhoudend tegenargument. En je argumenten die ik onderuit haalde, verzweeg of omzeilde je vervolgens wijselijk.
Maar dat geeft niks, velen zijn je voor gegaan.
Wat ik toen in dat topic importeerde was het volgende:


Geplaatst door Rode Smurf
Het is een groepsverkrachting. En 9 van de 10 keer zijn dat marokkanen. Dit is geen vooroordeel, maar bitter realisme.

Triest om te constateren, maar dit is weer typisch. Spreek een Marokkaan ergens op aan (terecht of niet) en je krijgt half Marokko op je dak. En die ontkenningen achteraf klinken mij ook maar al te bekend in de oren. Alles voor de eer.

Nederlanders zijn veelal individualisten. En die staan meestal machteloos tegenover collectivisten als de Marokkanen. Je zou bijna wensen dat Nederlanders zich ook aan groeperen om de strijd te kunnen aangaan.

Geplaatst door Rode Smurf
Voor marokkanen (en turken) hanteer ik 1 criterium of ze al dan niet allochtoon of autochtoon zijn.
Namelijk het beantwoorden van de volgende vraag met een ja: Zouden jouw dochters met een nederlander mogen trouwen?
Zo ja, dan neem ik de woorden "als allochtoon zijnde" terug en sluit ik je in m'n armen landgenoot.
Maar zolang ik amper marokkaanse meisjes met een nederlandse vriend zie, kan ik marokkanen gewoon niet als landgenoten beschouwen.
Dat is bijvoorbeeld ook de reden waarom ik surinamers wel als nederlanders beschouw.
Oja, zou je mijn vraag nog willen beantwoorden? En, als ik zo brutaal mag zijn, hoe zit het met jouw vriendin/vrouw? Uitheems of inheems?
Of ben jij d'r ook zo een die zich te goed doet aan nederlandse meisjes, en als ie uitgeneukt is een heilige maagd uit Marokko laat overkomen?

Boehoehoe, als ik in me hartje kijk....

Isaac
19-05-04, 23:46
Geplaatst door Orakel
Och, het gaat me niet om dat specifieke onderwerp. Daarin had je geen enkel steekhoudend tegenargument. En je argumenten die ik onderuit haalde, verzweeg of omzeilde je vervolgens wijselijk.
Maar dat geeft niks, velen zijn je voor gegaan.
Wat ik toen in dat topic importeerde was het volgende:



Boehoehoe, als ik in me hartje kijk....

Agressief toontje zeg. Heeft de warmte vat op je gekregen ofzo?

Als je nou eindelijk eens aangeeft wat er mis is met mijn constateringen, ipv voor de tweede keer gewoon blindelings dingen buiten de context te copieeren. Dan ben ik graag bereid ze te verdedigen, want het zijn simpele constateringen en geen vooroordelen.

Alleen mijn uitspraak over het aantal Marokkanen dat betrokken is bij groepsverkrachtingen zou je in twijfel kunnen trekken. Maar dan haal ik mijn gram wel zodra de politie de statistieken daarover vrijgeeft.

Orakel
19-05-04, 23:53
Geplaatst door Isaac
Agressief toontje zeg. Heeft de warmte vat op je gekregen ofzo?

Als je nou eindelijk eens aangeeft wat er mis is met mijn constateringen, ipv voor de tweede keer gewoon blindelings dingen buiten de context te copieeren. Dan ben ik graag bereid ze te verdedigen, want het zijn simpele constateringen en geen vooroordelen.

Alleen mijn uitspraak over het aantal Marokkanen dat betrokken is bij groepsverkrachtingen zou je in twijfel kunnen trekken. Maar dan haal ik mijn gram wel zodra de politie de statistieken daarover vrijgeeft.

Vrolijke vriend, voor je uitspraak over de betrokkenheid van Marokkanen bij verkrachtingen heb je geen enkele valideerbare bron. Da's dus geen kwestie van in twijfel trekken, da's een uitspraak die gewoon niet kan.
Vervang Marokkaan es door Jood en kijk dan es hoe snel Carmella bij het MDI zit.

Verder luidt het gebruik van het woord "typisch" altijd een vooroordeel in. U do the math.

En jouw geweldige maatstaf voor of iemand nu allochtoon of autochtoon is, ontneemt jou defacto het recht om nog wat te eikelen over integratie. Dejure zul je dat recht gelukkig altijd blijven houden.

Je begon net over "op de man spelen". Leg nu es wat empathisch vermogen aan de dag en probeer je es voor te stellen hoe het voor een Marokkaan moet zijn om dat soort uitspraken te horen of te lezen.
Wil je dan nog met droge ogen beweren dat je niet op de man speelt?

Isaac
20-05-04, 00:14
Geplaatst door Orakel
Vrolijke vriend, voor je uitspraak over de betrokkenheid van Marokkanen bij verkrachtingen heb je geen enkele valideerbare bron. Da's dus geen kwestie van in twijfel trekken, da's een uitspraak die gewoon niet kan.
Vervang Marokkaan es door Jood en kijk dan es hoe snel Carmella bij het MDI zit.

Verder luidt het gebruik van het woord "typisch" altijd een vooroordeel in. U do the math.

En jouw geweldige maatstaf voor of iemand nu allochtoon of autochtoon is, ontneemt jou defacto het recht om nog wat te eikelen over integratie. Dejure zul je dat recht gelukkig altijd blijven houden.

Je begon net over "op de man spelen". Leg nu es wat empathisch vermogen aan de dag en probeer je es voor te stellen hoe het voor een Marokkaan moet zijn om dat soort uitspraken te horen of te lezen.
Wil je dan nog met droge ogen beweren dat je niet op de man speelt?

Het klopt dat ik geen valideerbare bron heb. Hierbij ga ik volledig af op verhalen van agenten die in mijn familie of vriendenkring zitten. Helaas wordt hier geen ruchtbaarheid aan gegeven uit angst om te stigmatiseren. Maar de tijden zijn gelukkig veranderd. En ik verwacht dat over niet al te lange termijn er betrouwbare statistieken beschikbaar komen. Ik zal dan geen zout in de wonden strooien. Maar iets zegt me dat je je dan mijn woorden uit eiger beweging zult herinneren.

Tuurlijk is het vervelend voor de onschuldige Marokkanen om dit soort verhalen te moeten aanhoren. Maar doet het niet juist pijn omdat er mischien wel een kern van waarheid in zit?

Ik bedoel, het is toch zo dat de meerderheid het onacceptabel vindt dat hun dochter met een ongelovige Nederlander trouwt? Leg jij nou ook eens wat inlevingsvermogen aan de dag. Hoe denk je dat het is voor Nederlanders als je door de moslims massaal niet goed genoeg wordt bevonden voor hun vrouwen. Dat is toch wel even wat erger dan geweigerd worden voor een discotheek. Tenminste, dat is mijn bescheiden mening.

Je zal me wel weer belachelijk maken. Maar ik kan met de hand op mijn hart beloven dat ik de Marokkanen nooit discrimineer, of ooit heb gediscrimineerd. En toch zijn er een aantal dingen behoorlijk verrot in de Marokkaanse gemeenschap. Dat ik daarom de confrontatie aanga, betekent nog niet dat ik vol zit met vooroordelen en haat.

Ron Haleber
20-05-04, 09:41
Het valt mij tot nu toe op en wat tegen dat tot nu toe de "gematigde moslims" Rabi'ah en Orakel het tot nu toe - ook samen - afleggen tegen de "gematigd westerse" Simon...

Vreemd dat Mars & Maarten die toch alomtegenwoordig zijn op dit forum zó weinig vertrouwen oogsten dat zij op nul blijven staan...!


Wel aardig dat ditmaal beheer - voorzover te constateren is - niet met de aantallen aan het rommelen slaat...



P.S. Wel is het mij een mysterie dat een bijdrage van Rode Smurf, alias Isaac, die hij om 10.12 uur plaatste, geheel onzichtbaar bleef...! Zoiets is mij nog nooit gelukt.

Als zijn bijdrage voor beheer "niet door de beugel kon" en in zijn totaal gewist werd, zou dat toch uit een strafpunt moeten blijken...

Isaac
20-05-04, 11:09
Geplaatst door Ron Haleber
Het valt mij tot nu toe op en wat tegen dat tot nu toe de "gematigde moslims" Rabi'ah en Orakel het tot nu toe - ook samen - afleggen tegen de "gematigd westerse" Simon...

Vreemd dat Mars & Maarten die toch alomtegenwoordig zijn op dit forum zó weinig vertrouwen oogsten dat zij op nul blijven staan...!


Wel aardig dat ditmaal beheer - voorzover te constateren is - niet met de aantallen aan het rommelen slaat...



P.S. Wel is het mij een mysterie dat een bijdrage van Rode Smurf, alias Isaac, die hij om 10.12 uur plaatste, geheel onzichtbaar bleef...! Zoiets is mij nog nooit gelukt.

Als zijn bijdrage voor beheer "niet door de beugel kon" en in zijn totaal gewist werd, zou dat toch uit een strafpunt moeten blijken...

Huh? Welke bedoel je?

Mij is niks opgevallen. Sta ik niet toevallig in je negeer lijst? ;)

Mark
20-05-04, 11:18
Zal ik maar uitleggen hoe dat kan?

Indien iemand stemt op deze topic terwijl Isaac als laatste een reactie plaatste. Dan wordt de topic bovenaan gezet met als laatste reactie Isaac zonder dat hij een nieuwe reactie heeft geplaatst.

Rabi'ah.
20-05-04, 11:21
Heb nog niet gestemd, maar..........Freya of Taouanza natuurlijk. :wink: :strik:

Ron Haleber
20-05-04, 11:45
Geplaatst door Isaac
Huh? Welke bedoel je?

Mij is niks opgevallen. Sta ik niet toevallig in je negeer lijst? ;)

Mark heeft ons het haarfijn uitgelegd... Hij kent nog beter dan de mods de geheimen van dit prikbord...! Overbodig jou nog te vertellen wie hier de Supersmurf is. :handbang:

850
20-05-04, 12:37
Geplaatst door Ron Haleber
Wel aardig dat ditmaal beheer - voorzover te constateren is - niet met de aantallen aan het rommelen slaat...


:blowen: Iedere prikker kan rommelen met de aantallen.
Simon kan 6x op zichzelf gestemd hebben en Mark kan 4x op zijn eigen gestemd hebben.

Ron Haleber
20-05-04, 12:48
Geplaatst door 850
:blowen: Iedere prikker kan rommelen met de aantallen.
Simon kan 6x op zichzelf gestemd hebben en Mark kan 4x op zijn eigen gestemd hebben.

Dan moet Simon wel 6 verschillende IP-adressen hebben...

850
20-05-04, 12:54
Geplaatst door Ron Haleber
Dan moet Simon wel 6 verschillende IP-adressen hebben...

:roker: Ik ga je binnen 5 minuten aantonen dat ik met 1 nick 3x op Mars ga stemmen.......

Mark
20-05-04, 12:59
ik heb geen andere ip adressen aangemaakt, ik ben gewoon te lui voor dat soort dingen.

Isaac
20-05-04, 14:04
Geplaatst door 850
:roker: Ik ga je binnen 5 minuten aantonen dat ik met 1 nick 3x op Mars ga stemmen.......

Nou moet je ook ff 3x op de anderen stemmen om de score weer gelijk te trekken. :hihi:

Ron Haleber
20-05-04, 15:57
Geplaatst door Isaac
Nou moet je ook ff 3x op de anderen stemmen om de score weer gelijk te trekken. :hihi:

Je hebt gelijk, je hebt er handigheid in...!

Zo zien we meteen weer eens wat al die befaamde opinie-polls op internet waard zijn... Geen enkele krant of internetfreak doet het zonder - en maakt er grote ophef van... :argwaan:

Ondanks dat aangetoond is dat het zo lek is als een mandje, gaat men er gewoon mee door! :melig:


De enige manier om mensen op websites als deze te laten stemmen is via openlijke stemverklaringen!


Die enquête-mogelijkheid kunnen de mods dus beter maar meteen opruimen...!

Ron Haleber
21-05-04, 08:12
Kort een conclusie van deze peiling over een "coup"...

Behalve de 3 stemmen van Smurf voor Mars lijkt me de stemming eerlijk. Simon is er niet naar om te gaan foezelen - daar is hij veel te eerlijk voor...

Ik dacht ook een verantwoorde keus uit personen te hebben gemaakt. Al Sawt en Afrux zijn natuurlijk ook representatief, maar dan haal je de oude berber-arabier tegenstelling binnen.



Grappig dat Maroc.NL dus ook de situatie van het NL-poldermodel geeft...

Zonder een coalitie kom je er niet uit om het te regeren...! Nu zouden Mark en Simon wel de meerderheid hebben, maar dan schakel je ondemocratisch de Marokkanen uit want die hebben duidelijk een andere oriëntatie.

Simon en Mark zouden dus met de ideologie van Zbaq Zbaq waar ook Rabi'ah zich onder schaart - water in hun seculiere wijn moeten doen om met hen een coalitie te kunnen aangaan. En zo een grote meerderheid vormen...


Dat vind ik wel een opvallend resultaat!



Als buitenstaander stel ik Qwertyno aan als (in)formateur van een door de leden gekozen bestuur...

Simon
21-05-04, 08:38
Geplaatst door Ron Haleber
Simon en Mark zouden dus met de ideologie van Zbaq Zbaq waar ook Rabi'ah zich onder schaart - water in hun seculiere wijn moeten doen om met hen een coalitie te kunnen aangaan. En zo een grote meerderheid vormen...[/B]

Helaas stel ik mij niet verkiesbaar. Maar ik dank iedereen die op mij gestemd heeft (inclusief mijzelf). Ik blijf echter liever in de oppositie.

Wortel
21-05-04, 08:58
Als ambassadeur van een bevriende natie zou ik u allen van harte willen gelukwensen met het moedig zelfonderzoek naar de krachtenspelen die aan de orde zijn binnen Maroc.nl.

In anticipatie op de dingen die gaan komen verblijf ik met een overmacht aan hoogachting.

Uw Wortel

Isaac
23-05-04, 10:40
Volgens mij is het tijd voor een cordon sanitaire rondom Zbaqje. :stout:

Isaac
23-05-04, 10:45
Geplaatst door Ron Haleber
Kort een conclusie van deze peiling over een "coup"...
Zonder een coalitie kom je er niet uit om het te regeren...! Nu zouden Mark en Simon wel de meerderheid hebben, maar dan schakel je ondemocratisch de Marokkanen uit want die hebben duidelijk een andere oriëntatie.


Hoezo duidelijk? Volgens mij onderschat je het aantal Marokkanen dat op Simon en Mark hebben gestemd. Ik ken er namelijk een paar op dit forum, voor wie Zbaqje te radicaal is.

Orakel
23-05-04, 22:40
Ahh, het duurt ff en dan heb je nog niks.


Geplaatst door Isaac
[B]Het klopt dat ik geen valideerbare bron heb. Hierbij ga ik volledig af op verhalen van agenten die in mijn familie of vriendenkring zitten. Helaas wordt hier geen ruchtbaarheid aan gegeven uit angst om te stigmatiseren.

En terecht, want het zou daadwerkelijk een kwestie van stigmatisering zijn. Dat ze allochtonen vaker verdenken wil ik best geloven, maar geen enkele agent kan mij wijsmaken dat 9 van de 10 verkrachtingen door Marokkanen gepleegd worden.
Was dat werkelijk zo, dan zou ik het terug kunnen vinden bij het CBS of het WODC.



Maar de tijden zijn gelukkig veranderd. En ik verwacht dat over niet al te lange termijn er betrouwbare statistieken beschikbaar komen. Ik zal dan geen zout in de wonden strooien. Maar iets zegt me dat je je dan mijn woorden uit eiger beweging zult herinneren.

Als je tzt bronnen hebt, dan zie ik ze graag. Dan slik ik ter plekke deze woorden in en ben ik benieuwd naar oorzaken en oplossingen.


Tuurlijk is het vervelend voor de onschuldige Marokkanen om dit soort verhalen te moeten aanhoren. Maar doet het niet juist pijn omdat er mischien wel een kern van waarheid in zit?

Het is veel pijnlijker als er geen kern van waarheid in zit en mensen wederom het morele vergrootglas gebruikt blijken te hebben.
Als iets stinkt, dan mag iedereen van mij zeggen dat het stinkt, hoe pijnlijk ook. Dat hoeft dan niet gecamoufleerd te worden door het 'onwelriekend' te noemen.


Ik bedoel, het is toch zo dat de meerderheid het onacceptabel vindt dat hun dochter met een ongelovige Nederlander trouwt? Leg jij nou ook eens wat inlevingsvermogen aan de dag. Hoe denk je dat het is voor Nederlanders als je door de moslims massaal niet goed genoeg wordt bevonden voor hun vrouwen. Dat is toch wel even wat erger dan geweigerd worden voor een discotheek. Tenminste, dat is mijn bescheiden mening.

Dit is weer een heel andere kwestie, maar goed. Two wrongs don't make a right, maar dit is en wederzijds probleem. Het houdt voor mij ook niet echt over als het gaat om witte schoonouders.
Vrogger, toen ik nog verkering had, was dat al zo en haar ouders mochten het niet weten.
Mijn laatste vriendin was een logopediste en haar ouders waren niet het probleem, maar ik kon gewoon niet met d'r praten. Niks geworden.

Maar of het een kwestie is dat Nederlanders niet goed genoeg worden bevonden weet ik niet. Denk eerder dat het te maken heeft met de problemen die men verwacht en zich niet aan wil halen. Geen vreemd verhaal, want zelfs het Vaticaan heeft zich er in een andere topic over uitgesproken.
Gemengde relaties en huwelijken komen echter steeds meer voor, dus tis een kwestie van tijd.

barneveld
23-05-04, 22:55
waarom sta ik niet op lijst.

:terrorist :terrorist :terrorist :terrorist :terrorist :lol: :lol: :lol:

biraat biraat biraat biraat biraat biraat biraat

Ron Haleber
24-05-04, 11:50
Geplaatst door barneveld
waarom sta ik niet op lijst.

:terrorist :terrorist :terrorist :terrorist :terrorist :lol: :lol: :lol:

biraat biraat biraat biraat biraat biraat biraat


Jij bent veels te laat uit het ei gekropen, daar in Barneveld! :student:

Ron Haleber
25-05-04, 09:19
Geplaatst door Isaac
Hoezo duidelijk? Volgens mij onderschat je het aantal Marokkanen dat op Simon en Mark hebben gestemd. Ik ken er namelijk een paar op dit forum, voor wie Zbaqje te radicaal is.


Het feit dat Mars en Maarten (met zijn fel pro-arabisch standpunt) geen enkele stem in de wacht sleepten, doet mij dit ontkennen.

Verder was ik wel zo slim ook een paar andere sympathieke Marokkanen als Orakel, Rabiah en Python candidaat te stellen zodat er keus genoeg was...