PDA

Bekijk Volledige Versie : Op naar Tjetjenie!!



Mark
20-05-04, 20:04
http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?threadid=97608

Qwertyno
20-05-04, 20:20
Je opmerking was inderdaad een flauwe.
Zo´n iemand voelt zich namelijk geen terrorist, maar met ziel en al een vrijheidsstrijder.

Ik zou hem adviseren om te zoeken naar betere manieren om het onrecht te bestrijden.

Qwertyno
20-05-04, 20:40
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Schei uit man, dit joch 'voelt zich met hart en ziel blabla'.

Dit is een versje dat hij op zijn blote knietjes naast zijn bedje opleest voor het slapen gaan.

Op de achterkant van 't papiertje staat zijn verlanglijstje voor Sinterklaas.


oh, sorry.
Misschien had ik moeten schrijven;
zo'n iemand voelt zich met ziel en al een terrorist.

Qwertyno
20-05-04, 20:50
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Ah...

*violen*

Dat maakt het plots zoveel mooier en poetischer...

Ja Nobel, wat moet ik verder nog zeggen.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zich een terrorist voelt of noemt wanneer hij de Tjetjenen wil steunen in Tjetjenie.

Omdat zo'n iemand denkt dat hij de Tjetenen gaat helpen tegen de agressie van de Russen zal zo'n persoon zichzelf zien als een vrijheidsstrijder. In zijn ogen wil hij namelijk strijden voor de vrijheid van de Tjetjenen.

Ja, ik bedoel dat is dan zijn visie.
Of denk jij echt dat zo'n persoon zichzelf dan ziet als een terrorist?

barfly
20-05-04, 21:39
jullie moeten wel goed lezen luitjes! er staat helemaal niet dat ie naar Tjettjenië gaat, dat maakt Mark er van.... :knipoog:

850
20-05-04, 22:54
Geplaatst door barfly
jullie moeten wel goed lezen luitjes! er staat helemaal niet dat ie naar Tjettjenië gaat, dat maakt Mark er van.... :knipoog:

Dan maken we er Soedan van...........kan die wannabe-terrorist de arabische milities steunen in het uitroeien van onschuldige mensen.

barfly
20-05-04, 23:00
Geplaatst door 850
Dan maken we er Soedan van...........kan die wannabe-terrorist de arabische milities steunen in het uitroeien van onschuldige mensen.

Wat ben jij bitter tegenwoordig?

850
20-05-04, 23:18
Geplaatst door barfly
Wat ben jij bitter tegenwoordig?

Het leven grijpt me naar de strot.........

Mark
20-05-04, 23:21
Geplaatst door 850
Het leven grijpt me naar de strot.........

wat er ook gebeurt: altijd blijven lachen

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

barfly
20-05-04, 23:31
Geplaatst door 850
Het leven grijpt me naar de strot.........

Mag ik een heel goede therapeut aanraden? Meneer Jack Daniels :duim:

850
20-05-04, 23:44
Geplaatst door Mark
wat er ook gebeurt: altijd blijven lachen


:corcky: Dank je wel Bassie

850
20-05-04, 23:47
Geplaatst door barfly
Mag ik een heel goede therapeut aanraden? Meneer Jack Daniels :duim:

:o Ik drink geen alcohol

Maar bedankt voor de tip.....

DEMOcraat
21-05-04, 02:33
Geplaatst door 850
Het leven grijpt me naar de strot.........

je ziet ze diagonaal...