PDA

Bekijk Volledige Versie : Les bandits



Afrux
21-05-04, 16:06
Hoe is het afgelopen met die film?

Is er iemand naartoe geweest?

De Turkse films waren wel een succes, hoe is het met deze film?

Nog belangrijkers wat is je review? Als je hem gezien hebt?

DEMOcraat
21-05-04, 19:51
Geplaatst door Afrux
Hoe is het afgelopen met die film?

Is er iemand naartoe geweest?

De Turkse films waren wel een succes, hoe is het met deze film?

Nog belangrijkers wat is je review? Als je hem gezien hebt?
imazighen willen geen arabische films zien wel eentje uit de holywood of niet afrux...

Rabi'ah.
21-05-04, 19:53
Geplaatst door DEMOcraat
imazighen willen geen arabische films zien wel eentje uit de holywood of niet afrux...

Kunnen we de persoonlijke aanvallen ff achterwege laten. :moe:
Dank u. :moe:

Pytaghoras
21-05-04, 19:55
Ik heb die film gezien en vond hem grappig. Hij was zeker een succes.

Afrux
21-05-04, 21:13
Geplaatst door Pytaghoras
Ik heb die film gezien en vond hem grappig. Hij was zeker een succes.

Het is dus de moeite waard!
Draait ie nog?

ZbaqZbaq
21-05-04, 21:26
Geplaatst door Afrux
Het is dus de moeite waard!
Draait ie nog?

ja maar alleen in arabische bioscopen...das jammer hè voor jou

Pytaghoras
21-05-04, 21:30
Geplaatst door Afrux
Het is dus de moeite waard!
Draait ie nog?

Klik hier (http://www.pathe.nl/films/synopsis.asp?id=22624&kleur=) dan zie je hoelaat die draait.

Afrux
21-05-04, 21:38
Geplaatst door ZbaqZbaq
ja maar alleen in arabische bioscopen...das jammer hè voor jou

Haha, Wat een onzin. Kijk dat is jouw probleem. Ik moet het Pan-Arabisme dat de "zogenaamde" Arabische landen alleen maar ellende en moordpartijen heeft bezorgd, goed praten. Anders ben ik anti Arabier. Lees dan "Arab Human reports" van de afgelopen jaren. Het zijn geschreven door Arabische top wetenschappers. Dan zal je een bevestiging krijgen. Ik geloof in allah niet in het Arabisme.

Ik mag een anti pan-arabist zijn. Ik heb niets tegen de gewone burgers en voel me solidair met het gewone palestijnse volk. Ik ben blij dat ik die taal naast andere spreek. Arabisch is de taal ik het best beheers. Ik voel me bevoorecht en ben blij dat ik het beheers. Ik heb ooktoegang in die taal tot wetenschap en amusment, etc.

Ik ben tenslotte geen pan-arbist, die al 45 jaar bezig zijn het Tamazight in Marokko uit te roeiien.

Pytaghoras
21-05-04, 21:45
Faisal Al Kassim van Al jazeera zei dit volgende:
Het dictatorschap zit in ons bloed. Het begint bij ons thuis. De vader onderdrukt de kinderen, de grote broer onderdrukt de broertjes, de moeder onderdrukt haar dochter......

...er is geen discussie mogelijk.

Sou
21-05-04, 22:33
Vond het maar nix. Acteertalent: Walou.






Thalla,
Sou

Al Sawt
22-05-04, 00:25
Geplaatst door Afrux

Ik ben tenslotte geen pan-arbist, die al 45 jaar bezig zijn het Tamazight in Marokko uit te roeiien. Jij bent nog springlevend.

DEMOcraat
22-05-04, 10:35
Geplaatst door Rabi'ah.
Kunnen we de persoonlijke aanvallen ff achterwege laten. :moe:
Dank u. :moe:

sommige types willen niets zien in het arabische...

Afrux
22-05-04, 10:42
Geplaatst door Al Sawt
Jij bent nog springlevend.

Ik vind jouw handtekening grappig.

Ik wel 1001 arabische stalins en hitler noemen.
Om te beginnen bij saddam die verantwoordlijk is voor de dood van miljoenen moslims.

DEMOcraat
22-05-04, 10:46
Geplaatst door Afrux
Ik vind jouw handtekening grappig.

Ik wel 1001 arabische stalins en hitler noemen.
Om te beginnen bij saddam die verantwoordlijk is voor de dood van miljoenen moslims.


miljoenen moslims????

Afrux
22-05-04, 10:53
Geplaatst door DEMOcraat
miljoenen moslims????

Hij is dev oorlog tegen Iran begonnen om zijn meesters (Amerika en Israel) te helpen de islamitische republiek tegen te houden. In deze oorlog zijn meer dan miljoen mensne omgekomen. Om het niet te hebben over de honderduizenden schieten en koerden, maar ook sonnieten die tegen zijn beleid waren. Daarbij komen nog de drie laatste oorlogen. En Natuurlijk de honderduizendne kinderen die dood zijn gegaan vanwege tekort aan middicijenn de afgelopen 15 jaar. Omdat hij het geld van (olie voor voedsel) programma voor zijn eigen paleizen gebruikte... etc, etc,

DEMOcraat
22-05-04, 12:11
Geplaatst door Afrux
Hij is dev oorlog tegen Iran begonnen om zijn meesters (Amerika en Israel) te helpen de islamitische republiek tegen te houden. In deze oorlog zijn meer dan miljoen mensne omgekomen. Om het niet te hebben over de honderduizenden schieten en koerden, maar ook sonnieten die tegen zijn beleid waren. Daarbij komen nog de drie laatste oorlogen. En Natuurlijk de honderduizendne kinderen die dood zijn gegaan vanwege tekort aan middicijenn de afgelopen 15 jaar. Omdat hij het geld van (olie voor voedsel) programma voor zijn eigen paleizen gebruikte... etc, etc,

iedereen kan een krant lezen die vol zijn met leugens..was youghurta geen romeinse huurling??

Afrux
22-05-04, 12:20
Geplaatst door DEMOcraat
iedereen kan een krant lezen die vol zijn met leugens..was youghurta geen romeinse huurling??

Ja en yuba ook... Wat heeft het hiermee te maken. Wil je ontkennen?

DEMOcraat
22-05-04, 12:47
Geplaatst door Afrux
Ja en yuba ook... Wat heeft het hiermee te maken. Wil je ontkennen?

saddam zijn meesters (Amerika en Israel) te helpen.
dat heeft yughurta ook gedaan.

Max Stirner
22-05-04, 13:03
Geplaatst door DEMOcraat
saddam zijn meesters (Amerika en Israel) te helpen.
dat heeft yughurta ook gedaan.

Dus Saddam heeft die Koerden vergast om Amerika en Israel te helpen? Vertel...

850
22-05-04, 13:44
Geplaatst door DEMOcraat
iedereen kan een krant lezen die vol zijn met leugens..was youghurta geen romeinse huurling??

Leugens zijn leugens en feiten zijn feiten.............
Hier een lijstje met feiten:

Saddam kill file: Approaching two million, including between 150,000 and 340,000 Iraqis and between 450,000 and 730,000 Iranians killed during the Iran-Iraq War. An estimated 1,000 Kuwaiti nationals killed following the Iraqi invasion of Kuwait. No conclusive figures for the number of Iraqis killed during the Gulf War, with estimates varying from as few as 1,500 to as many as 200,000. Over 100,000 Kurds killed or "disappeared". No reliable figures for the number of Iraqi dissidents and Shi'ite Muslims killed during Hussein's reign, though estimates put the figure between 60,000 and 100,000. (Mass graves discovered following the US occupation of Iraq in 2003 suggest that the total combined figure for Kurds, Shi'ites and dissidents killed could be as high as 300,000). Approximately 500,000 Iraqi children dead because of international trade sanctions introduced following the Gulf War.


Is youghurta niet zo'n raar beestje uit StarWars?

lennart
22-05-04, 14:13
Geplaatst door 850
Is youghurta niet zo'n raar beestje uit StarWars?

Dat is Yoda :rolleyes:

Afrux
22-05-04, 14:45
Geplaatst door Pytaghoras
Klik hier (http://www.pathe.nl/films/synopsis.asp?id=22624&kleur=) dan zie je hoelaat die draait.

Thanx

Afrux
22-05-04, 14:52
Geplaatst door 850
Leugens zijn leugens en feiten zijn feiten.............
Hier een lijstje met feiten:

Saddam kill file: Approaching two million, including between 150,000 and 340,000 Iraqis and between 450,000 and 730,000 Iranians killed during the Iran-Iraq War. An estimated 1,000 Kuwaiti nationals killed following the Iraqi invasion of Kuwait. No conclusive figures for the number of Iraqis killed during the Gulf War, with estimates varying from as few as 1,500 to as many as 200,000. Over 100,000 Kurds killed or "disappeared". No reliable figures for the number of Iraqi dissidents and Shi'ite Muslims killed during Hussein's reign, though estimates put the figure between 60,000 and 100,000. (Mass graves discovered following the US occupation of Iraq in 2003 suggest that the total combined figure for Kurds, Shi'ites and dissidents killed could be as high as 300,000). Approximately 500,000 Iraqi children dead because of international trade sanctions introduced following the Gulf War.


Is youghurta niet zo'n raar beestje uit StarWars?

Hij doelde op een van de belangrijkste Amazigh leiders. Maar hij gaat ervan uit dat ik Saddam enkel bekritiseer omdat hij een pan-arabist is.

Het zijn twee dingen die niets met elkaar te maken hebebn. Als hij mijn mening vraagt over Yughurta, Massinisa, Yuba I, Yuba II, tarikq, Abd elkrim, Sint Augustin, Alyamas, Niptasan, Zalelsan, Gaïa, Isalcas (Oesalces), Capussa, Lacumaces, Massinissa (Massnsen), Micipsa, Misagenes , Hiempsal I, Masgava, Adherbal, Galussa, Massiva I, Stembanos , Mastanabal, Gauda, Jugurthen, Hiempsal II, Juba I, Oxynta, Juba II, Ptolemee ,Syphax, Vermina (Verminen), Dihya, en alle de anderen dan geef ik hem..

Maar hij probeert voor mij na te denken en zijn mening aan de mijne te reflecteren....

Afrux
22-05-04, 14:53
Asdrubal
Hiarvas
Mastenissa
Tackfarinas
Naravas
Mazetule
Antalas
Yaghmurassen
Kuceila
Firmus
Gildon
Marius
Lounis
Hamu
Jann
Ifrek
Akli
Idir
Amokran
Amezian
Aghiles
Vessaii
Vaznsen
Itij
Ithry
Thafath
Tara
Thanina
Sophonisbe (ts'amettuth n-Massnsen)
Damya
Dihya
Taos
Kahina
Farudja
Unissae
Tarhonja
Senifer (d'yemma's n-Massnsen)

DEMOcraat
22-05-04, 15:32
Geplaatst door Max Stirner
Dus Saddam heeft die Koerden vergast om Amerika en Israel te helpen? Vertel...
dat moet je aan afrux vragen...het waaren zijn woorden.

DEMOcraat
22-05-04, 15:34
Geplaatst door 850
Leugens zijn leugens en feiten zijn feiten.............
Hier een lijstje met feiten:

Saddam kill file: Approaching two million, including between 150,000 and 340,000 Iraqis and between 450,000 and 730,000 Iranians killed during the Iran-Iraq War. An estimated 1,000 Kuwaiti nationals killed following the Iraqi invasion of Kuwait. No conclusive figures for the number of Iraqis killed during the Gulf War, with estimates varying from as few as 1,500 to as many as 200,000. Over 100,000 Kurds killed or "disappeared". No reliable figures for the number of Iraqi dissidents and Shi'ite Muslims killed during Hussein's reign, though estimates put the figure between 60,000 and 100,000. (Mass graves discovered following the US occupation of Iraq in 2003 suggest that the total combined figure for Kurds, Shi'ites and dissidents killed could be as high as 300,000). Approximately 500,000 Iraqi children dead because of international trade sanctions introduced following the Gulf War.


Is youghurta niet zo'n raar beestje uit StarWars?

nou als saddam zoveel man had afgemaakt dan moet ie wel zeer sterk zijn geweest..wel druk in zijn eentje.

850
22-05-04, 15:42
Geplaatst door DEMOcraat
nou als saddam zoveel man had afgemaakt dan moet ie wel zeer sterk zijn geweest..wel druk in zijn eentje.

Laat me raden.........jij bent de leukste thuis?

DEMOcraat
22-05-04, 15:44
Geplaatst door Afrux
Hij doelde op een van de belangrijkste Amazigh leiders. Maar hij gaat ervan uit dat ik Saddam enkel bekritiseer omdat hij een pan-arabist is.

Het zijn twee dingen die niets met elkaar te maken hebebn. Als hij mijn mening vraagt over Yughurta, Massinisa, Yuba I, Yuba II, tarikq, Abd elkrim, Sint Augustin, Alyamas, Niptasan, Zalelsan, Gaïa, Isalcas (Oesalces), Capussa, Lacumaces, Massinissa (Massnsen), Micipsa, Misagenes , Hiempsal I, Masgava, Adherbal, Galussa, Massiva I, Stembanos , Mastanabal, Gauda, Jugurthen, Hiempsal II, Juba I, Oxynta, Juba II, Ptolemee ,Syphax, Vermina (Verminen), Dihya, en alle de anderen dan geef ik hem..

Maar hij probeert voor mij na te denken en zijn mening aan de mijne te reflecteren....

wat ik probeerde te zeggen is dat yughurta gewoon een romeinse huurling zoals saddam dat ook was..

abdel karim kun je niet vergelijken met die andere imazighen hij streed in de naam van de islam wat tarik bnoe ziad ook deed.

ik denk dat je een beetje te ver bent geschoten met al die amazigh gedoe en noem me niet een pan arab want dat ben ik helemaal niet,uit jouw opmerkingen over de arabieren kun je duidelijk zien dat je geen onderscheid maakt tussen arabische burgers en arabische regeringen die hun eigen onderdanen net zo onderdrukken als de imazighen onderdrukt worden.

DEMOcraat
22-05-04, 15:45
Geplaatst door 850
Laat me raden.........jij bent de leukste thuis?
nee ik ben een zwerfer heb geen huis wel een pc.

Afrux
22-05-04, 16:11
Geplaatst door DEMOcraat
wat ik probeerde te zeggen is dat yughurta gewoon een romeinse huurling zoals saddam dat ook was..

abdel karim kun je niet vergelijken met die andere imazighen hij streed in de naam van de islam wat tarik bnoe ziad ook deed.

ik denk dat je een beetje te ver bent geschoten met al die amazigh gedoe en noem me niet een pan arab want dat ben ik helemaal niet,uit jouw opmerkingen over de arabieren kun je duidelijk zien dat je geen onderscheid maakt tussen arabische burgers en arabische regeringen die hun eigen onderdanen net zo onderdrukken als de imazighen onderdrukt worden.

Wat ik probeer te zeggen is dat je de worden in mijn mond wel liggen.
Als je vraagt hoe ik over Yoghurta denk, dan zal had ik hetzelfde gezegd. Maar jij probeert de misdaden van een ras pan-arabist te rechtvaardigen omdat yoghurta een huurling was.

Nog maals als je wilt weten hoe ik over iemand denk, dan kan je het vragen. Ook wat betreft abd elkrim en Tariq. ik heb veel respect voor wat ze bereikt hebben, maar op veel punten heb ik ook op hun kritiek.


Dus voortaan, de misdaden van een crimineel niet rechtvaardigen door dingen erbij te halen, die niets met de zaak te maken heeft.

Voilgens mij ben je een beetje teveel doorgeschoten in Wahhabisme.

DEMOcraat
22-05-04, 16:52
Geplaatst door Afrux
Wat ik probeer te zeggen is dat je de worden in mijn mond wel liggen.
Als je vraagt hoe ik over Yoghurta denk, dan zal had ik hetzelfde gezegd. Maar jij probeert de misdaden van een ras pan-arabist te rechtvaardigen omdat yoghurta een huurling was.

Nog maals als je wilt weten hoe ik over iemand denk, dan kan je het vragen. Ook wat betreft abd elkrim en Tariq. ik heb veel respect voor wat ze bereikt hebben, maar op veel punten heb ik ook op hun kritiek.


Dus voortaan, de misdaden van een crimineel niet rechtvaardigen door dingen erbij te halen, die niets met de zaak te maken heeft.

Voilgens mij ben je een beetje teveel doorgeschoten in Wahhabisme.

ik zal nooit de moeite nemen om iets in je mond te leggen..

als je mijn tekst goed had doorgenomen dan had je gemerkt dat ik nergens de misdaden van saddam had gerechtvaardigt.het zijn jouw woorden.

hoe jij over tarik en abdel karim denkt hoef ik niet te weten iedereen heeft daarover zijn eigen mening.

en wat die misdaden van een crimineel betreft dat moet je aan de rechters laten dat is nl hun werkterrein niet de onze,
en nogmaals ik heb nergens gezegt dat saddam een lievertje was,wat ik wel gezegt heb is dat jij geen verschil ziet tussen arabische burgers en arabische regering.

wahhabisme??hebben ze inetrnet in afgaanistan als dat zo is dan heb je gelijk.

Afrux
22-05-04, 22:17
Geplaatst door DEMOcraat
ik zal nooit de moeite nemen om iets in je mond te leggen..

als je mijn tekst goed had doorgenomen dan had je gemerkt dat ik nergens de misdaden van saddam had gerechtvaardigt.het zijn jouw woorden.

hoe jij over tarik en abdel karim denkt hoef ik niet te weten iedereen heeft daarover zijn eigen mening.

en wat die misdaden van een crimineel betreft dat moet je aan de rechters laten dat is nl hun werkterrein niet de onze,
en nogmaals ik heb nergens gezegt dat saddam een lievertje was,wat ik wel gezegt heb is dat jij geen verschil ziet tussen arabische burgers en arabische regering.

wahhabisme??hebben ze inetrnet in afgaanistan als dat zo is dan heb je gelijk.

Kijk daar gaan we weer. Jij weet dondersgoed dat ik het heb over de Pan-Arabisten, de regimes en hun hand langers. Het kan van alles nog wat zijn, van soldaten tot schrijvers. Ik noem ze soms Arabieren (i.p.v. Arabisten), het zijn dan ook Arabieren. Zij verkondigen het Arabisme en dromen van een groot Arabisch rijk. Maar als het goed is heb jij vandaag het nieuws gezien. Hoe het eraan toe gaat bij hun bijeenkomsten. niet lang geleden vervloekten ze nog elkaar op hun bijeenkomsten. Weet je nog toen de een tegen de ander zei: mog allah je snoer afscheren. de andere noemde hem hond. Zo vergaderebn ze.

Wat beterft het volk. Ik voel mee met de Palestijnen en zeker met Irakezen. Ik heb voor beide gedemonstreerd. Maar enkel voor zij die de dictatuurs afschuwen. Al is het in het geheim, ik heb het ook 25 lang gedaan. Je weet dat je voor je mening in de bak terecht kunt. Dus pas je op. Mijn ouders zeiden ieder dag, pas op je woorden.

Ik ben moslim en trots om het te zijn. Ik ben geen arabier en zal dat nooit zijn. Ik was dolgellukig dat ik in NL ben gekomen, ik was ineens een vrije man. Ik kan zeggen wat ik wil. dat zal je mij niet ontnemen.

barneveld
22-05-04, 22:23
jij bent naar NL gekomen als 12de wariore?????????

Al Sawt
22-05-04, 23:35
Geplaatst door Afrux
Ik vind jouw handtekening grappig.

Ik wel 1001 arabische stalins en hitler noemen.
Om te beginnen bij saddam die verantwoordlijk is voor de dood van miljoenen moslims. 1001?

Begin maar met de namen op te noemen.

Miljoenen? Waar heb je de cijfers vandaan gehaald?

Kan je ze onderbouwen?

In en vergelijking met alle Europese leiders die bloed aan hun handen hebben, zijn Arabische leiders padvinders.

Al Sawt
22-05-04, 23:42
Geplaatst door Afrux


Voilgens mij ben je een beetje teveel doorgeschoten in Wahhabisme. Ik begin langzamerhand, ernstig te twijfelen aan de intellect van Afrux. Want eerst zijn we doorgeschoten in Pan-Arabisme en nu Whabbisme?


Door Whabbisme en Pan-Arabisme met elkaar te vergelijken, maakt ie duidelijk dat ie geen verstand van zaken heeft.

Whabbisme is zeer religieus georienteerd, terwijl Pan-Arabisme een seculiere beweging is.

Net alsof je liberalisme met Christen-conservatieven, op een hoop gaat gooien.

Al Sawt
22-05-04, 23:47
Geplaatst door 850
Leugens zijn leugens en feiten zijn feiten.............
Hier een lijstje met feiten:

Saddam kill file: Approaching two million, including between 150,000 and 340,000 Iraqis and between 450,000 and 730,000 Iranians killed during the Iran-Iraq War. An estimated 1,000 Kuwaiti nationals killed following the Iraqi invasion of Kuwait. No conclusive figures for the number of Iraqis killed during the Gulf War, with estimates varying from as few as 1,500 to as many as 200,000. Over 100,000 Kurds killed or "disappeared". No reliable figures for the number of Iraqi dissidents and Shi'ite Muslims killed during Hussein's reign, though estimates put the figure between 60,000 and 100,000. (Mass graves discovered following the US occupation of Iraq in 2003 suggest that the total combined figure for Kurds, Shi'ites and dissidents killed could be as high as 300,000). Approximately 500,000 Iraqi children dead because of international trade sanctions introduced following the Gulf War.


Is youghurta niet zo'n raar beestje uit StarWars? Die lijst deugt van geen kant.

Het is een feit; dat er meer dan 1.miljoen soldaten en burgers in de oorlog met Iran gedood zijn.

Maar er is geen enkel bewijs, die de moordlust van Saddam naar 1.miljoen Iraakse doden op stuwt.

Halen we de slachtoffers van sancties en de oorlog weg, dan denk ik dat de getal van 300.000 t/m 500.000 hooguit realistisch is.

Afrux
23-05-04, 01:07
Geplaatst door Al Sawt
Die lijst deugt van geen kant.

Het is een feit; dat er meer dan 1.miljoen soldaten en burgers in de oorlog met Iran gedood zijn.

Maar er is geen enkel bewijs, die de moordlust van Saddam naar 1.miljoen Iraakse doden op stuwt.

Halen we de slachtoffers van sancties en de oorlog weg, dan denk ik dat de getal van 300.000 t/m 500.000 hooguit realistisch is.

het zijn maar 300000. niets aan de hand, saddam (de pan-arabist) is een goede man. Wat een rare rakker ben je. Al was het een dode.

Islam:
Wie een mens van het leven berooft, is het net of hij/zij de mensheid heeft uitgeroeid.
Wie een leven redt, is het net of hij/zij de mensheid heeft gered.

850
23-05-04, 01:24
Geplaatst door Al Sawt
Die lijst deugt van geen kant.

Het is een feit; dat er meer dan 1.miljoen soldaten en burgers in de oorlog met Iran gedood zijn.

Maar er is geen enkel bewijs, die de moordlust van Saddam naar 1.miljoen Iraakse doden op stuwt.

Halen we de slachtoffers van sancties en de oorlog weg, dan denk ik dat de getal van 300.000 t/m 500.000 hooguit realistisch is.

Zelfs al zijn het er 300 000 dan zijn dat 300 000 teveel!!
Dat maakt die man nog steeds een gods afschuwelijk beest.
Maar ik ben bang dat de lijst aardig klopt.
Slachtoffers van de sancties zijn toch echt de verantwoording van Saddam geweest.
Met de Irak/Iran oorlog hebben 2 partijen schuld al was ome Saddam degene die begon.
Maar goed, al zit de dodenlijst er voor een paar duizend naast. Dat maakt niet veel uit. Feit blijft dat die griezel van een Saddam een afschuwelijke gewetenloze schoft is.

DEMOcraat
23-05-04, 02:35
Geplaatst door Afrux
Kijk daar gaan we weer. Jij weet dondersgoed dat ik het heb over de Pan-Arabisten, de regimes en hun hand langers. Het kan van alles nog wat zijn, van soldaten tot schrijvers. Ik noem ze soms Arabieren (i.p.v. Arabisten), het zijn dan ook Arabieren. Zij verkondigen het Arabisme en dromen van een groot Arabisch rijk. Maar als het goed is heb jij vandaag het nieuws gezien. Hoe het eraan toe gaat bij hun bijeenkomsten. niet lang geleden vervloekten ze nog elkaar op hun bijeenkomsten. Weet je nog toen de een tegen de ander zei: mog allah je snoer afscheren. de andere noemde hem hond. Zo vergaderebn ze.

Wat beterft het volk. Ik voel mee met de Palestijnen en zeker met Irakezen. Ik heb voor beide gedemonstreerd. Maar enkel voor zij die de dictatuurs afschuwen. Al is het in het geheim, ik heb het ook 25 lang gedaan. Je weet dat je voor je mening in de bak terecht kunt. Dus pas je op. Mijn ouders zeiden ieder dag, pas op je woorden.

Ik ben moslim en trots om het te zijn. Ik ben geen arabier en zal dat nooit zijn. Ik was dolgellukig dat ik in NL ben gekomen, ik was ineens een vrije man. Ik kan zeggen wat ik wil. dat zal je mij niet ontnemen.
ik ben het met je eens als je de arabische regeringen bedoelt en niet de bevolking,want die wordt zelf ook onderdrukt.

DEMOcraat
23-05-04, 02:37
Geplaatst door 850
Zelfs al zijn het er 300 000 dan zijn dat 300 000 teveel!!
Dat maakt die man nog steeds een gods afschuwelijk beest.
Maar ik ben bang dat de lijst aardig klopt.
Slachtoffers van de sancties zijn toch echt de verantwoording van Saddam geweest.
Met de Irak/Iran oorlog hebben 2 partijen schuld al was ome Saddam degene die begon.
Maar goed, al zit de dodenlijst er voor een paar duizend naast. Dat maakt niet veel uit. Feit blijft dat die griezel van een Saddam een afschuwelijke gewetenloze schoft is.

saddam,hitler,stalin,bush,sharon etc....allemaal een pot nat.

TFOE
23-05-04, 12:36
Geplaatst door DEMOcraat
saddam,hitler,stalin,bush,sharon etc....allemaal een pot nat.

Ik vind niet dat Bush en Sharon in dat lijstje thuis horen. Die zijn toch van een ander kaliber. Zet er dan namen in als: Pol Pot en Kim Il Sung.

DEMOcraat
23-05-04, 13:09
Geplaatst door TFOE
Ik vind niet dat Bush en Sharon in dat lijstje thuis horen. Die zijn toch van een ander kaliber. Zet er dan namen in als: Pol Pot en Kim Il Sung.

dat is ook zo alleen sharon en bush doen het volgens de wet hun wet.

Al Sawt
25-05-04, 20:19
Geplaatst door Afrux
het zijn maar 300000. niets aan de hand, saddam (de pan-arabist) is een goede man. Wat een rare rakker ben je. Al was het een dode.

Islam:
Wie een mens van het leven berooft, is het net of hij/zij de mensheid heeft uitgeroeid.
Wie een leven redt, is het net of hij/zij de mensheid heeft gered. Ik heb nergens beweerd, dat ik 300.000 een aanvaardbare of een verwaarloosbare aantal vindt.

Door iets anders te sugereren, bezondigje wederom aan verdraaiingen en valse aantijgingen.

Maar waar blijft de lijst van 1001 namen van Arabische leiders, die erger zijn dan Stalin of Hitle.r

Amiticia
25-05-04, 20:27
Geplaatst door Afrux
het zijn maar 300000. niets aan de hand, saddam (de pan-arabist) is een goede man. Wat een rare rakker ben je. Al was het een dode.

Islam:
Wie een mens van het leven berooft, is het net of hij/zij de mensheid heeft uitgeroeid.
Wie een leven redt, is het net of hij/zij de mensheid heeft gered.

Goed lezen is ook zo verdomd moeilijk.
Al Sawt heeft nergens gezegd dat het MAAR 300.000 slachtoffers zijn.
Hij corrigeerde alleen iets.

En dit gaat maar door en door en door en dooor die oneindige discussies tussen afrux en anderen (o.a Al Sawt).

Afrux, probeer je eens een beetje in te houden ipv dingen neer te zetten die nergens op slaan.

:moe:

Ik hoop dat de viertal vragen, in het eerste bericht, zijn beantwoord.. :moe: