PDA

Bekijk Volledige Versie : "Israëlisch leger moordt dierentuin uit"



Pytaghoras
21-05-04, 22:27
Tijdens de militaire actie in het Palestijnse vluchtelingenkamp Rafah heeft het Israëlische leger een bloedbad aangericht in de dierentuin.

Een onthoofde struisvogel, dode kippen, resten van een pauw en een geit. Dat zijn de droeve gevolgen van de inval van het Israëlische leger afgelopen week. In de dierentuin liggen nu enkel nog de kadavers van de dieren die volgens de eigenaar nog het enige vertier in het kamp vormden.

Mohammed Jumaa, de eigenaar van de dierentuin, wijst de schuldige aan: het Israëlische leger. De Israëlische soldaten drongen met bulldozers de dierentuin binnen, alwaar de kooien en rennen vernielden. Tientallen dieren konden ontsnappen, veel andere overleefden de Israëlische inval niet.

"De overgrote meerderheid van de dieren is dood of ontsnapt", zegt Jumaa. "De pijn die ik nu voel is met geen pen te beschrijven", zegt hij. "Dit alles maakt deel uit van de legerplannen om Rafah te verwoesten, met zijn gebouwen, mensen en zelfs zijn dieren."

Het enige wat de dierentuin nu nog herbergt zijn een pony, een paar honden en enkele tientallen papegaaien. Tientallen dieren zijn nog vermist, waaronder een tijger, circa 55 Afrikaanse en Amerikaanse papegaaien, een aantal slangen, wasberen en apen. De ontsnapte kangoeroe is inmiddels door vluchtelingen gevangen en teruggebracht.

Het Israëlische leger is een onderzoek gestart naar de schade die de soldaten hebben aangericht. Volgens Jumaa hebben de militairen met opzet ook in de dierentuin vernielingen aangericht. "De zoo was duidelijk gemarkeerd met tekens en vlaggen. Dieren zijn doodgeschoten en kooien vernield, expres."

Matesis
21-05-04, 22:39
De smeerlappe, hebbe die dieren dan een palestijnse identiteitskaart/chip ofzo om hen zo te mishandelen/moorden....

Het word hoog dringend tijd dat het WWF zich eens met het Midden OOsten bemoeit.

:schreeuw:

Beëlzebub
22-05-04, 00:43
Worden zelfs de dieren niet met rust gelaten? Mogen de Palestijnen nergens meer plezier in hebben? Het zijn immorele k....z.....

Joesoef
22-05-04, 00:58
Zionistische beesten....................

Ron Haleber
22-05-04, 01:29
Geplaatst door Pytaghoras
Tijdens de militaire actie in het Palestijnse vluchtelingenkamp Rafah heeft het Israëlische leger een bloedbad aangericht in de dierentuin.

Een onthoofde struisvogel, dode kippen, resten van een pauw en een geit. Dat zijn de droeve gevolgen van de inval van het Israëlische leger afgelopen week. In de dierentuin liggen nu enkel nog de kadavers van de dieren die volgens de eigenaar nog het enige vertier in het kamp vormden.

Mohammed Jumaa, de eigenaar van de dierentuin, wijst de schuldige aan: het Israëlische leger. De Israëlische soldaten drongen met bulldozers de dierentuin binnen, alwaar de kooien en rennen vernielden. Tientallen dieren konden ontsnappen, veel andere overleefden de Israëlische inval niet.

"De overgrote meerderheid van de dieren is dood of ontsnapt", zegt Jumaa. "De pijn die ik nu voel is met geen pen te beschrijven", zegt hij. "Dit alles maakt deel uit van de legerplannen om Rafah te verwoesten, met zijn gebouwen, mensen en zelfs zijn dieren."

Het enige wat de dierentuin nu nog herbergt zijn een pony, een paar honden en enkele tientallen papegaaien. Tientallen dieren zijn nog vermist, waaronder een tijger, circa 55 Afrikaanse en Amerikaanse papegaaien, een aantal slangen, wasberen en apen. De ontsnapte kangoeroe is inmiddels door vluchtelingen gevangen en teruggebracht.

Het Israëlische leger is een onderzoek gestart naar de schade die de soldaten hebben aangericht. Volgens Jumaa hebben de militairen met opzet ook in de dierentuin vernielingen aangericht. "De zoo was duidelijk gemarkeerd met tekens en vlaggen. Dieren zijn doodgeschoten en kooien vernield, expres."


Dit herinnert aan wat die Amerikaanse duivels deden met de dierentuin in Bagdad...

Juist deze zogenaamd niet belangrijke volstrekt zinloze misdaden maken duidelijk met wat voor een smerige beesten we met het IDF te maken hebben...


Stel je voor mensen die als gevangenen dicht opeengepakt leven in een kamp en die dan voor hun kinderen en voor zichzelf een kleine dierentuin hebben opgezet - met een paar bijzondere dieren als giften van buiten - en dat je die hun kleine exotische paradijsje leegmoordt...

Het staat kenmerkend voor de onbegrijpelijke satanische moordlust die het IDF bezielt... Moet je dan nog medelijden met ze heben als mensen aanslagen op ze plegen!

MokroMike
22-05-04, 01:39
Als je op kinderen kan schieten zal het schieten op dieren je niet veel moeite kosten.

Ben verbaasd dat sommigen hier verrast reageren op deze daad van de Vervloekten Der Aarde.

Al Sawt
22-05-04, 01:53
Ik heb alle begrip, dat mijn reactie verwijdert is. Het was uit opzwelling van woede geplaats.

Maar toch wil ik graag een kanttekening plaatsen; er zijn zat mensen(waaronder veel medeprikkers), die terrorisme en Koran in een adem uitspreken.

Op basis van de bovenstaande ervaring, was mijn reactie gemotiveerd.

Maarten
22-05-04, 03:26
Zou Nederland succes hebben??

Dat vraag ik me namelijk af.
Zou Israel in deze fase weer Hamas-geweld nodig hebben om het vredesproces te kunnen torpederen?
De nieuwe intiatieven staan er weer aan te komen. (NL voorzitterschap EU binnenkort.)

Je zag het na 911 ook, met Ramallah, Jenin enz.. dan is het relatief stil, en dan beginnen die provocaties.
Het zijn er nogal veel de laatste tijd: Yassin, Rantisi of hoe heette die vent, de veen te harde aanpak in Gaza-zuid, raketten op betogers, maar ook zoiets als die dierentuin.

Of zou het teveel eer zijn? Ik zie Nederland niet veel voor elkaar krijgen.

Zwarte Schaap
22-05-04, 11:43
Geplaatst door Al Sawt
Ik heb alle begrip, dat mijn reactie verwijdert is. Het was uit opzwelling van woede geplaats.

Maar toch wil ik graag een kanttekening plaatsen; er zijn zat mensen(waaronder veel medeprikkers), die terrorisme en Koran in een adem uitspreken.

Op basis van de bovenstaande ervaring, was mijn reactie gemotiveerd.



Geplaatst door nard
:rolleyes: :rolleyes:

New York, Aden, Washington, Madrid, enz, enz, enz, enz.

Systematische bruut terroristisch gedrag ontmaskerd de satanische aard van de islam .....


Lekker he, generaliseren .... :kusgrijs:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1345562#post1345562

barfly
22-05-04, 11:49
Die beesten waren natuurlijk allemaal Palestijnse zelfmoord terroristen!

DEMOcraat
22-05-04, 11:52
die IOF krijgt maar een opdracht SHOOT TO KILL,daarom maken ze geen onderscheid...

Zwarte Schaap
22-05-04, 12:01
Geplaatst door DEMOcraat
die IOF krijgt maar een opdracht SHOOT TO KILL,daarom maken ze geen onderscheid...


za 22 mei 2004, 10:18

Israëlische troepen schieten peuter in Rafah dood

RAFAH - Een 3-jarig Palestijns meisje is zaterdag doodgeschoten door Israëlische militairen in het vluchtelingenkamp Rafah. Dat meldde de directeur van het ziekenhuis in Rafah, dat op de Gaza-strook ligt. Volgens hem is het meisje twee keer in het hoofd geraakt toen ze in haar huis werd beschoten.

Bron: Telegraaf

Qwertyno
22-05-04, 13:45
Geplaatst door Zwarte Schaap
za 22 mei 2004, 10:18

Israëlische troepen schieten peuter in Rafah dood

RAFAH - Een 3-jarig Palestijns meisje is zaterdag doodgeschoten door Israëlische militairen in het vluchtelingenkamp Rafah. Dat meldde de directeur van het ziekenhuis in Rafah, dat op de Gaza-strook ligt. Volgens hem is het meisje twee keer in het hoofd geraakt toen ze in haar huis werd beschoten.

Bron: Telegraaf

Tomas,
Dit bedoel ik nou.
Je leest echt heel vaak dat jonge kinderen in het hoofd zijn geraakt.

850
22-05-04, 13:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1345562#post1345562

Flauw om die link te plaatsen...........
Je zit t weer uit zn verband te rukken........
Tis duidelijk dat het n sarcastische opmerking was van Nard

850
22-05-04, 13:53
Geplaatst door Ron Haleber
Het staat kenmerkend voor de onbegrijpelijke satanische moordlust die het IDF bezielt... Moet je dan nog medelijden met ze heben als mensen aanslagen op ze plegen!

Kijk eerst in je eigen achtertuin................Hier in Nederland hebben de beruchte BPRC (Biomedical Primate Research Center).
Onbegrijpelijke satanische martellust.

Pytaghoras
22-05-04, 15:15
Volgens een woordvoerder van het Israëlische leger was er van te voren duidelijk gekozen voor een route door de dierentuin omdat daar geen landmijnen zouden zijn.