PDA

Bekijk Volledige Versie : geen titel



Babyface
24-05-04, 13:54
Had een sollicitatie afspraak om half drie vanmiddag (net dus) bij de ACTA, blijken ze gesloten te zijn..door omstandigheden..staat er op een briefje aan de deur. Konden ze me niet eens afbellen..sukkels..

Mark
24-05-04, 13:58
Daar bij Hollands Spoor? Hmmm misschien ergens een dental emergency?

Babyface
24-05-04, 14:03
Geplaatst door Mark
Daar bij Hollands Spoor? Hmmm misschien ergens een dental emergency?



Ja, daarzo. En nu zit ik hier in een teleboetiek. Ken je die waar al die afrikanen komen, precies tegenover het HS? Om de hoek van de stationsweg zeg maar.

Ze hebben trouwens geen spoeddienst of iets dergelijks. Ze zijn er gewoon niet. Heel onnetjes van ze om me niet af te bellen.

taouanza
24-05-04, 14:06
Geplaatst door Babyface
Had een sollicitatie afspraak om half drie vanmiddag (net dus) bij de ACTA, blijken ze gesloten te zijn..door omstandigheden..staat er op een briefje aan de deur. Konden ze me niet eens afbellen..sukkels..

Ik had een afspraak bij het CWI om 13:15 maar ik kwam er pas om 13:30 aanzetten.:nerveus:
En zelf gordijnen maken is helemaal niet zo goedkoop!
Ik ben al meer dan 40 euro kwijt.
Het ergste was de stof. Ik kocht stof voor 2,50 per meter en vond DAARNA bij een kraam verderop stof voor 1 euro per meter. Balen, balen en nog eens balen!!







Heb ik nou je topic verkracht?:argwaan:

Babyface
24-05-04, 14:12
Geplaatst door taouanza
Ik had een afspraak bij het CWI om 13:15 maar ik kwam er pas om 13:30 aanzetten.:nerveus:
En zelf gordijnen maken is helemaal niet zo goedkoop!
Ik ben al meer dan 40 euro kwijt.
Het ergste was de stof. Ik kocht stof voor 2,50 per meter en vond DAARNA bij een kraam verderop stof voor 1 euro per meter. Balen, balen en nog eens balen!!







Heb ik nou je topic verkracht?:argwaan:


Salaam zoetekoekje van me :fpetaf:

Als je mij maar niet verkracht dan zit je goed...topicverkrachtster.. :maf2:

Is dat duur dan, 2,50 pm? Laatst kocht mijn zusje ook stof incl vitrage. Wat voor model gordijnen wil je? Simpele of die wat chicere?

taouanza
24-05-04, 14:29
Geplaatst door Babyface
Salaam zoetekoekje van me :fpetaf:

Als je mij maar niet verkracht dan zit je goed...topicverkrachtster.. :maf2:

Is dat duur dan, 2,50 pm? Laatst kocht mijn zusje ook stof incl vitrage. Wat voor model gordijnen wil je? Simpele of die wat chicere?

Ik wil simpele ik heb houten roedel gekocht en houten ringen.
Als het klaar is gaat er heel mooi uit zien dat is zeker.
Ik vind 2,50pm niet duur maar het is wel 2,5 duurder dan 1pm dus ben ik 20 euro kwijt ipv van 8 euro.:cheefbek:
En die van een euro was best wel mooi.

Babyface
24-05-04, 16:15
Geplaatst door taouanza
Ik wil simpele ik heb houten roedel gekocht en houten ringen.
Als het klaar is gaat er heel mooi uit zien dat is zeker.
Ik vind 2,50pm niet duur maar het is wel 2,5 duurder dan 1pm dus ben ik 20 euro kwijt ipv van 8 euro.:cheefbek:
En die van een euro was best wel mooi.


Je hebt wel gelijk. Op de centjes letten doe ik ook nu. Oeps ik heb geen centjes. :wat?!:

Ik hoop ook voor je dat het er heel mooi uitziet.