PDA

Bekijk Volledige Versie : Uitgezette Imam terug Lyon



ZbaqZbaq
24-05-04, 20:57
LYON (ANP/AFP) — De omstreden imam Abdelkader Bouziane is zaterdag naar Frankrijk teruggekeerd. De rechtbank in Lyon had bepaald dat zijn uitzetting ruim een maand geleden illegaal was. De imam had in een blad gezegd dat de koran toestaat dat een man zijn echtgenote slaat en stenigt. Het vraaggesprek leidde tot woedende reacties van prominente politici. De imam woont sinds 1979 in Frankrijk en heeft bij twee vrouwen 16 kinderen.

Pytaghoras
24-05-04, 21:13
Geplaatst door ZbaqZbaq
LYON (ANP/AFP) — De omstreden imam Abdelkader Bouziane is zaterdag naar Frankrijk teruggekeerd. De rechtbank in Lyon had bepaald dat zijn uitzetting ruim een maand geleden illegaal was. De imam had in een blad gezegd dat de koran toestaat dat een man zijn echtgenote slaat en stenigt. Het vraaggesprek leidde tot woedende reacties van prominente politici. De imam woont sinds 1979 in Frankrijk en heeft bij twee vrouwen 16 kinderen.

En nu moeten ze degenen die hem hebben uitgezet uitzetten. Dat was tegen de wet wat ze gedaan hebben. Welke bestemming wordt het?

Iglo
24-05-04, 22:15
Geplaatst door ZbaqZbaq
De imam woont sinds 1979 in Frankrijk en heeft bij twee vrouwen 16 kinderen. Bij 2 vrouwen 16 kinderen. Ik vraag me af hoe hij dat wettelijk geregeld heeft.

Abdul Karim
24-05-04, 23:01
Geplaatst door Iglo
Bij 2 vrouwen 16 kinderen. Ik vraag me af hoe hij dat wettelijk geregeld heeft.

Scheiden (?)

Rob T
24-05-04, 23:04
Geplaatst door Abdul Karim
Scheiden (?)
Dat zal volgens de koranopvattingen van die man vast heel makkelijk gaan. 3x "ik wil scheiden" zeggen geloof ik he?

Julien
24-05-04, 23:44
men is bezig met een wet zodat deze man toch nog kan oprotten, in ieder geval als ie weer zulke discrimineren uitspraken doet.