PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoedoe!



lennart
25-05-04, 19:50
In verband met het matige modereer beleid op Maroc.NL neem ik hierbij afscheid van NVDD en verhuis ik naar andere forae.

Hoedoe uit Brabant :) [kweetut, ik ben slecht geintegreerd in Brabant, flauw grapje ook].

Zwarte Schaap
25-05-04, 20:14
Shit, dit is een verlies voor Maroc.nl

Heeft het zin om je om te praten en laat je me bijtijds weten bij welk fora je gaat uithangen?

nard
25-05-04, 20:22
NVDD is te réchts en te pro-israelisch ....

:D:D

Geluk lennart !

:)

Amiticia
25-05-04, 20:23
Geplaatst door lennart
In verband met het matige modereer beleid op Maroc.NL neem ik hierbij afscheid van NVDD en verhuis ik naar andere forae.

Hoedoe uit Brabant :) [kweetut, ik ben slecht geintegreerd in Brabant, flauw grapje ook].

Doeg!!


Waar ga je heen?

mrz
25-05-04, 20:25
Take care... Kan denk alleen maar mee eens zijn wat je zegt...

barfly
25-05-04, 20:29
Vuile MPS'er 10000 berichten en 16 strafpunten is een mooi moment om opnieuw te beginnen :D

Mill
25-05-04, 20:40
Heeft MI6 je eindelijk ontslagen?

Mark
25-05-04, 20:43
hij realiseerde zich dat hij mijn aantal nooit zou inhalen... een wijs besluit :)

het ga je goed en pas op voor de bilderbergers, zionisten en vrijmetselaars ;)

Qwertyno
25-05-04, 20:49
Lennert, Laat je niet wegjagen... draai je om en loop met rechte rug weer terug.. :)

echnaton
25-05-04, 20:55
Geplaatst door lennart
In verband met het matige modereer beleid op Maroc.NL neem ik hierbij afscheid van NVDD en verhuis ik naar andere forae.

Hoedoe uit Brabant :) [kweetut, ik ben slecht geintegreerd in Brabant, flauw grapje ook].

:huil2:

freya
25-05-04, 21:40
Geplaatst door lennart
In verband met het matige modereer beleid op Maroc.NL neem ik hierbij afscheid van NVDD en verhuis ik naar andere forae.

Hoedoe uit Brabant :) [kweetut, ik ben slecht geintegreerd in Brabant, flauw grapje ook].

:(

Sawda
25-05-04, 21:48
Jammer, je was een aanwinst voor dit forum.

Orakel
25-05-04, 21:52
Geplaatst door lennart
In verband met het matige modereer beleid op Maroc.NL neem ik hierbij afscheid van NVDD en verhuis ik naar andere forae.

Hoedoe uit Brabant :) [kweetut, ik ben slecht geintegreerd in Brabant, flauw grapje ook].

'k lig in een deuk eg waar. Maar nu ff serieus: hoe heet ze?

850
25-05-04, 21:56
Geplaatst door Sawda
Jammer, je was een aanwinst voor dit forum.

No worries. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat hij heel snel weer terug is.

TonH
25-05-04, 21:58
Die truc met dat aantal berichten werkte wel bij Mark, maar ik denk niet bij Lennart. Die's volgens mij beledigd dat hij vandaag strafpuntjes erbij kreeg.... :D

850
25-05-04, 22:08
Geplaatst door TonH
Die truc met dat aantal berichten werkte wel bij Mark, maar ik denk niet bij Lennart. Die's volgens mij beledigd dat hij vandaag strafpuntjes erbij kreeg.... :D


Ik hoop het maar ik ben bang dat hij snel weer terug is.
Wat hij hier allemaal kon schrijven daar zal hij op een ander forum niet mee weg komen.

TonH
25-05-04, 22:13
Geplaatst door 850
Ik hoop het maar ik ben bang dat hij snel weer terug is.
Wat hij hier allemaal kon schrijven daar zal hij op een ander forum niet mee weg komen.

Hij komt vast terug onder de nick 'Niet Zo Schoon Knaagdier' (uit een topic dat ook al weg is :boos: ) :lole:

Orakel
25-05-04, 22:18
Geplaatst door TonH
. Die's volgens mij beledigd dat hij vandaag strafpuntjes erbij kreeg.... :D

Krijg nou tieten. Lennart en 18 strafpunten? Is Capri aan het droogoefenen geweest?

Als ie echt weg gaat, is het een waar gemis.
Waar die gozer iedere keer de info weghaalde, verbazend.
En hij was sneller dan de Neerlandse media.

Wat hij plaatste las ik 2 dagen later pas hier in de krant.
Mensen vonden hem een fantast, maar dat kwam meer doordat ze door zijn info teveel na moesten denken en hun o zo veilige en geordende wereldbeeld verstoord werd.

850
25-05-04, 22:18
Geplaatst door TonH
Hij komt vast terug onder de nick 'Niet Zo Schoon Knaagdier' (uit een topic dat ook al weg is :boos: ) :lole:

:engel: Ik heb geen idee over welk knaagdier je het hebt.

850
25-05-04, 22:21
Geplaatst door Orakel
Krijg nou tieten. Lennart en 18 strafpunten? Is Capri aan het droogoefenen geweest?

Droog oefenen?
Man, Lennart had in die topic van 151 makkelijk 151 strafpunten kunnen krijgen voor het aantal beledigende opmerkingen dat ie liep te maken. Tis een wonder dat ie weg kwam met maar 10 strafpunten.

mark61
25-05-04, 22:36
Ik hou me bij mijn stiel vanavond. :student: Het is 1 forum 2 fora. En Houdoe.

Orakel
25-05-04, 22:41
Geplaatst door 850
Droog oefenen?
Man, Lennart had in die topic van 151 makkelijk 151 strafpunten kunnen krijgen voor het aantal beledigende opmerkingen dat ie liep te maken. Tis een wonder dat ie weg kwam met maar 10 strafpunten.

Shit, heb ik dat weer gemist. Ist topic er nog?

TonH
25-05-04, 22:42
Geplaatst door mark61
Ik hou me bij mijn stiel vanavond. :student: Het is 1 forum 2 fora. En Houdoe.

Oep, volgens Het Groene Boekje:


fo·rum
zelfstandig naamwoord (o.)
vormen: forum, forums

850
25-05-04, 22:46
Geplaatst door Orakel
Shit, heb ik dat weer gemist. Ist topic er nog?

Nee die topic is inmiddels verwijderd.

lennart
25-05-04, 22:47
Het is 1 forum 2 fora.


Kvin, forae leuker klinken...

En ik wilde eigenlijk met 10.000 afscheid nemen :(

Dus die 20 berichten zet ik nog wel even snel op WSDB op mijn belofte niet te breken dat ik weg ben van NVVD.



No worries. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat hij heel snel weer terug is.


En wees niet bang.. ik prik hier dus niet meer.

Ik ga wel opzoek naar een leuk joods forum om over kaballah te praten.

@rest
Nog bedankt voor de aardige woorden.

Houdoe :hihi:

TonH
25-05-04, 22:50
Geplaatst door lennart
Kvin, forae leuker klinken...

En ik wilde eigenlijk met 10.000 afscheid nemen :(

Dus die 20 berichten zet ik nog wel even snel op WSDB op mijn belofte niet te breken dat ik weg ben van NVVD.



En wees niet bang.. ik prik hier dus niet meer.

Ik ga wel opzoek naar een leuk joods forum om over kaballah te praten.

@rest
Nog bedankt voor de aardige woorden.

Houdoe :hihi:

Promises, promises.... :jammer:

Hamza-T
26-05-04, 01:42
Lennart jongen,

(ja nu komt ie, ik mag het zeggen: )

HOUDOE

Al Sawt
26-05-04, 01:54
Het gaat je GOED, Lennart!

Al Sawt
26-05-04, 01:55
Geplaatst door nard
NVDD is te réchts en te pro-israelisch ....

Volgens mij, vergis je je met Joods.nl.

Maarten
26-05-04, 03:16
Geplaatst door Orakel

Als ie echt weg gaat, is het een waar gemis.
Waar die gozer iedere keer de info weghaalde, verbazend.
En hij was sneller dan de Neerlandse media.

Wat hij plaatste las ik 2 dagen later pas hier in de krant.
Mensen vonden hem een fantast, maar dat kwam meer doordat ze door zijn info teveel na moesten denken en hun o zo veilige en geordende wereldbeeld verstoord werd.

Helemaal mee eens!!!

Shit..

Lennart, Bedankt! Zat een hoop goed spul tussen. En snel ook.
Je hebt een hoop bijgedragen aan NvdD!

Kan me voorstellen dat je die strafpunten niet pikt, mede als je ziet wat hier zoal blijft staan, of geen strafpunten krijgt.
Ik vind zelf dat er veel teveel van dat ongenuanceerde rechtse geblaat blijft staan. Zo kun je niet werken.
Waarschijnlijk klaag je over gebrek aan respect voor waar het over gaat, en voor wat je doet, en voor de moeite die het kost.

Good luck!
En als je terug wil, dan doe je dat gewoon, en dan ga ik wel lobbyen voor 10 strafpunten voor iedereen die daar lollig over doet.
maroc.nl moet geen goede redacteuren kwijt raken.

Matesis
26-05-04, 03:24
En als je terug wil, dan doe je dat gewoon, en dan ga ik wel lobbyen

Mag ik meedoen in die lobbygrope van je....heeft ze enige invloed op het beheer???

Tomas
26-05-04, 09:02
Nou zeg...

Dit prikbord was eigenlijk niks anders dan Lennart's podium...

Dus wat doen wij hier dan nog?

Mark
26-05-04, 09:14
Geplaatst door Tomas
Nou zeg...

Dit prikbord was eigenlijk niks anders dan Lennart's podium...

Dus wat doen wij hier dan nog?

De Bilderberg groep heeft nog niet door dat Lennart weg is, dus voorlopig krijg ik gewoon nog mijn salaris doorbetaald om hier een oogje in het zeil te houden.

Tomas
26-05-04, 09:17
Geplaatst door Mark
De Bilderberg groep heeft nog niet door dat Lennart weg is, dus voorlopig krijg ik gewoon nog mijn salaris doorbetaald om hier een oogje in het zeil te houden.

Dankzij mijn nieuwe mobieltje weet Bernhard het nu dus wel.

Dag Mark!

Mark
26-05-04, 09:18
Geplaatst door Tomas
Dankzij mijn nieuwe mobieltje weet Bernhard het nu dus wel.

Dag Mark!

Ik maak me niet zoveel zorgen over Bernhard, hij schijnt niet zoveel zin te hebben in een ritje naar Delft... zeker bang dat we hem in de kerk douwen...

Tomas
26-05-04, 09:26
Geplaatst door Mark
Ik maak me niet zoveel zorgen over Bernhard, hij schijnt niet zoveel zin te hebben in een ritje naar Delft... zeker bang dat we hem in de kerk douwen...

Bernhard is ook niet zelf naar Appiehijn gelopen om te melden dat ie de crimefighters wel even sponsort. Hij heeft ook een mobieltje hoor.

Je merkt het wel aan het eind van de maand.

Mark
26-05-04, 09:35
Geplaatst door Tomas
Bernhard is ook niet zelf naar Appiehijn gelopen om te melden dat ie de crimefighters wel even sponsort. Hij heeft ook een mobieltje hoor.

Je merkt het wel aan het eind van de maand.

gelukkig zijn er vacatures bij de mossad.

Rob T
26-05-04, 10:30
Nu moeten we dus zonder al die complottheoriën? Wat vreselijk.

Maarten
26-05-04, 17:22
Lennart droeg een heleboel feitenmateriaal aan dat de Nederlandse media nooit haalt.

En voor een groot deel afkomstig uit nieuwsbronnen, die zeker geen slechte reputatie hebben.
Lennart was een hele goede nieuwsagent hier.

Als ik nog eens de tijd heb, ga ik allerlei goede stukken van www.palestinechronicle.com hier neer zetten. Een hoop daarvan zijn erg de moeite.

Rob T
26-05-04, 17:27
Geplaatst door Maarten
Lennart droeg een heleboel feitenmateriaal aan dat de Nederlandse media nooit haalt.

En voor een groot deel afkomstig uit nieuwsbronnen, die zeker geen slechte reputatie hebben.
Lennart was een hele goede nieuwsagent hier.
Wel een nieuwsagent met lange tenen. Had er altijd maling aan als anderen onterecht strafpunten kregen, maar nu hij er zelfs eens een paar krijgt smeert ie 'm gelijk. Een echte prikker trekt zich niets aan van die punten en komt altijd weer terug! :alien:

ZwYgStErr
26-05-04, 19:00
Tot over een paar dagen.

:p

Maarten
26-05-04, 22:52
Geplaatst door Rob T
Wel een nieuwsagent met lange tenen. Had er altijd maling aan als anderen onterecht strafpunten kregen, maar nu hij er zelfs eens een paar krijgt smeert ie 'm gelijk. Een echte prikker trekt zich niets aan van die punten en komt altijd weer terug! :alien:

En andere jongens krijgen ze maar niet weg hier, hóeveel nicks en IP's ze daar ook van bannen!! Wat jij? :hihi:
En dan te bedenken dat die jongens elke keer weer een ban krijgen van wat ze onder de Níeuwe nick weer flikken.
En die geloven geloof ik ook nog dat ze hier de "bescháving" komen brengen!

echnaton
26-05-04, 22:59
Geplaatst door Maarten
En andere jongens krijgen ze maar niet weg hier, hóeveel nicks en IP's ze daar ook van bannen!! Wat jij? :hihi:
En dan te bedenken dat die jongens elke keer weer een ban krijgen van wat ze onder de Níeuwe nick weer flikken.
En die geloven geloof ik ook nog dat ze hier de "bescháving" komen brengen!

:huil:

jans
26-05-04, 23:22
Als ik nog eens de tijd heb, ga ik allerlei goede stukken van www.palestinechronicle.com hier neer zetten. Een hoop daarvan zijn erg de moeite.

En vervolgens veegt olive de vloer weer met je aan :eek:

Ron Haleber
27-05-04, 02:23
Hopelijk is Lennart er ff voor vacantie lekker tussenuit... :cola:

Ik ben het helemaal met hem eens dat hij hier ondergewaardeerd werd.


Maar juist de laatste weken heb ik hem op mijn Berg-topic en ook op het andere energie-topic een paar keer ongeveer de hemel ingeprezen en zijn belagers stevig afgekat.... Het werden dank zij Lennart hele goeie topics... :duim:

De informatie van Lennart bij Berg die bij voorbeeld door ook anderen als ZS aangedragen werd, leverde een cluster nieuws op die je nergens in de NL-media kan vinden..

Juist in het Berg-topic zag Lennart af van complotten en ging als echte detective te werk... Dat Nobel, Taouanza en zelfs Simon daar de originaliteit van Lennart ontkenden, was vooral luiheid om zijn stukken en links te lezen...

:maffia:



Mark61 deed ook altijd heel positief met Lennart mee...



En over het belabberde modereren heb ik de afgelopen jaren al zovaak met het bestuur in de clinch gelegen dat ik er wel een boek over kan schrijven, zodat Lennart dat zelf ook niet serieus moet nemen... :ninja2:

Maarten
27-05-04, 02:53
Geplaatst door jans
En vervolgens veegt olive de vloer weer met je aan :eek: Nee hoor, ik heb al gezien waar de gaten zitten. Dat zijn er toch niet weinig. Maar om het uit te schrijven, daar moet je echt voor gaan zitten. Heb al een stuk af. Maar meestal heb ik maar even om wat te doen hier, en moet dan weer verder.

Maar als je vast wil beginnen? Ik noem maar wat. Ze begint met een fraai verhaal over zelfbeschikking in het algemeen. Maar dat is helemaal niet het zelfbeschikkingsRECHT van de VN! Dat heeft namelijk op Lánd betrekking, en dat ontbreekt in het joodse geval. Heel begrijpelijk hoe ze beschrijft dat joden als natie samen iets willen beginnen, maar daar hoeft echt geen kip grond voor in te leveren. Voor een volk dat al lang ergens leeft geldt het omgekeerde. Het recht is namelijk aan het lánd verbonden. Maar je ziet het nog wel.

mark61
27-05-04, 14:40
Geplaatst door Ron Haleber
Mark61 deed ook altijd heel positief met Lennart mee...

Ik ben het altijd eens met zijn kritische vraagtekens bij schimmige gebeurtenissen.

Zijn complottheorieën gaan mij echter meestal veel te ver. Zonder enige concrete aanwijzing de aanvankelijke steun van de VS aan OBL extrapoleren tot OBL als door de CIA gerunde 'Verelender', polarisator teneinde de wereld te verdelen en uiteindelijk Israël te verdelgen vind ik van de zotte. De VS zijn niet eens zo slim en hebben juist nooit lange-termijnbeleid. Verder zijn ze meesters in het creëren van tovenaarsleerlingen die voor zichzelf gaan beginnen, en, tot grote verbazing van de VS, start to bite the hand that feeds.

Ron Haleber
27-05-04, 15:39
Geplaatst door mark61
Ik ben het altijd eens met zijn kritische vraagtekens bij schimmige gebeurtenissen.

Zijn complottheorieën gaan mij echter meestal veel te ver. Zonder enige concrete aanwijzing de aanvankelijke steun van de VS aan OBL extrapoleren tot OBL als door de CIA gerunde 'Verelender', polarisator teneinde de wereld te verdelen en uiteindelijk Israël te verdelgen vind ik van de zotte. De VS zijn niet eens zo slim en hebben juist nooit lange-termijnbeleid. Verder zijn ze meesters in het creëren van tovenaarsleerlingen die voor zichzelf gaan beginnen, en, tot grote verbazing van de VS, start to bite the hand that feeds.


Daar ben ik het helemaal mee eens. Zo was Rantissi van Hamas een door de Mossad ingehuurde agent. :D

Bij die complotten kon ik Lennart ook meestal niet volgen... Als Lennart voor elk complot dat hij op dubieuze gronden onthulde een strafpunt had gekregen, dan lagen de zaken heel anders... :baard:

Maar ik heb het over de typische topics die ik boven onder meer noem waar Lennart een onstuitbare drift aan research te toon spreidde waar anderen niet aan konden tippen. :traan2:

Zo heb ik Lennart onze chroniqueur van de Irakoorlog genoemd... De enige met wie hij m.i. leek te vergelijken, was Farid Achahboun (Farid26, Iqra, etc) op Maghreb Online die echter zijn gegevens weinig synthetiseert. :rolleyes:

Het blijft dus onduidelijk waarom hij zegt te vertrekken. Zeker nu hij naar andere sites zegt te gaan!

Een oproep tot een steunactie had meer voor de hand gelegen... Zo was Donna als moderator ook altijd heel erg enthousiast bezig met Lennart :maroc:

Ron