PDA

Bekijk Volledige Versie : Rechtese partijen.



Turkish_boy
28-05-04, 12:13
Ik walg van rechtste partijen. Ik zag ze gisteren op tv op nederland1 zendtijd voor politieke partijen. Hij zij o.a dat allachtonen en vooral Marokkaanen en Turken de banen van Nederlanders inpikte. Het leek wel alsof ik naar Hitler stond te luisteren. En hij zij Turkije hoort niet in EU reden omdat het Islamitich land is. Dan denk ik

punt1: We zijn democratische land (Aturk heeft in de grondwet gezegd Politiek en Religie worden niet bijelkaar gebruikt)

Punt2: Dit is discriminatie, ja en als we moslims zijn dat mogen we zelf weten.

Nederland heeft er veel voordeel aan als Turkije in de EU komt. over 4 jaar zullen alle nederlanders gemiddelt €150 meer in hun zakken hebben, als Turkije in de EU komt. Maar hij lult zonder eerst een onderzoek. Ik ga een klacht indienen bij NOS want zulke mensen zijn gevaarlijk hij wil gebruik maken van de crisis die er op dit moment aan de gaande is net zoals Hitler in 1933. Ik ben bang als er ooit zoiemand aan de macht komt in Nederland hetzelfde met ons zal gebeuren als met de joden in 1940-1945.

Tomas
28-05-04, 12:14
Geplaatst door Turkish_boy
Ik walg van rechtste partijen. Ik zag ze gisteren op tv op nederland1 zendtijd voor politieke partijen. Hij zij o.a dat allachtonen en vooral Marokkaanen en Turken de banen van Nederlanders inpikte. Het leek wel alsof ik naar Hitler stond te luisteren. En hij zij Turkije hoort niet in EU reden omdat het Islamitich land is. Dan denk ik

punt1: We zijn democratische land (Aturk heeft in de grondwet gezegd Politiek en Religie worden niet bijelkaar gebruikt)

Punt2: Dit is discriminatie, ja en als we moslims zijn dat mogen we zelf weten.

Nederland heeft er veel voordeel aan als Turkije in de EU komt. over 4 jaar zullen alle nederlanders gemiddelt €150 meer in hun zakken hebben, als Turkije in de EU komt. Maar hij lult zonder eerst een onderzoek. Ik ga een klacht indienen bij NOS want zulke mensen zijn gevaarlijk hij wil gebruik maken van de crisis die er op dit moment aan de gaande is net zoals Hitler in 1933. Ik ben bang als er ooit zoiemand aan de macht komt in Nederland hetzelfde met ons zal gebeuren als met de joden in 1940-1945.

Ja, ja, maar bij een democratie hoort ook het tolereren van behoorlijk abjecte meningen.

Turkish_boy
28-05-04, 12:21
Geplaatst door Tomas
Ja, ja, maar bij een democratie hoort ook het tolereren van behoorlijk abjecte meningen.

maar hij is een soort klein dictator.

barfly
28-05-04, 12:42
Geplaatst door Turkish_boy
Ik walg van rechtste partijen. Ik zag ze gisteren op tv op nederland1 zendtijd voor politieke partijen. Hij zij o.a dat allachtonen en vooral Marokkaanen en Turken de banen van Nederlanders inpikte. Het leek wel alsof ik naar Hitler stond te luisteren. En hij zij Turkije hoort niet in EU reden omdat het Islamitich land is. Dan denk ik

punt1: We zijn democratische land (Aturk heeft in de grondwet gezegd Politiek en Religie worden niet bijelkaar gebruikt)

Punt2: Dit is discriminatie, ja en als we moslims zijn dat mogen we zelf weten.

Nederland heeft er veel voordeel aan als Turkije in de EU komt. over 4 jaar zullen alle nederlanders gemiddelt €150 meer in hun zakken hebben, als Turkije in de EU komt. Maar hij lult zonder eerst een onderzoek. Ik ga een klacht indienen bij NOS want zulke mensen zijn gevaarlijk hij wil gebruik maken van de crisis die er op dit moment aan de gaande is net zoals Hitler in 1933. Ik ben bang als er ooit zoiemand aan de macht komt in Nederland hetzelfde met ons zal gebeuren als met de joden in 1940-1945.

Het zou helpen als je erbij vermeldt welke partij het over gaat, dan kan ik me wat makkelijker een mening vormen. Niet alle rechtse partijen zijn trouwens, namelijk, per definitie tegen buitenlanders en al helemaal niet op de manier waarop dat naar voren komt in jouw stukje.

Turkish_boy
28-05-04, 12:46
Dat is het gedeelte dat ik me niet kan herinneren. Iets met groenrechts ofzo.

barfly
28-05-04, 12:47
Geplaatst door Turkish_boy
Dat is het gedeelte dat ik me niet kan herinneren. Iets met groenrechts ofzo.

Euhm GroenLinks? :haha:

super ick
28-05-04, 14:38
Geplaatst door Turkish_boy
Ik walg van rechtste partijen. Ik zag ze gisteren op tv op nederland1 zendtijd voor politieke partijen. Hij zij o.a dat allachtonen en vooral Marokkaanen en Turken de banen van Nederlanders inpikte. Het leek wel alsof ik naar Hitler stond te luisteren. En hij zij Turkije hoort niet in EU reden omdat het Islamitich land is. Dan denk ik

punt1: We zijn democratische land (Aturk heeft in de grondwet gezegd Politiek en Religie worden niet bijelkaar gebruikt)

Punt2: Dit is discriminatie, ja en als we moslims zijn dat mogen we zelf weten.

Nederland heeft er veel voordeel aan als Turkije in de EU komt. over 4 jaar zullen alle nederlanders gemiddelt €150 meer in hun zakken hebben, als Turkije in de EU komt. Maar hij lult zonder eerst een onderzoek. Ik ga een klacht indienen bij NOS want zulke mensen zijn gevaarlijk hij wil gebruik maken van de crisis die er op dit moment aan de gaande is net zoals Hitler in 1933. Ik ben bang als er ooit zoiemand aan de macht komt in Nederland hetzelfde met ons zal gebeuren als met de joden in 1940-1945.

Haha, maak je niet druk man. Ik heb dat stukje ook gezien. Dat was Andre Rouvoet van de Christenunie. Van hem mag ik ook niet zwemmen op zondag. Gewoon laten lullen. Die krijgt bijna geen stem.
Hij zei dat Turkije er niet bij hoorde omdat het een aziatisch land is. Heeft zeker niet goed opgelet bij geschiedenis.

Maar je meot niet vergeten dat hij wel mag zeggen wat hij denkt dat goed is. Dat het voordeel van de democratie. Niets verbieden dus ofzo.
Als de partij van Hitler in 1938 hadden verboden had hij nog sneller aan de macht gekomen.

super ick
28-05-04, 17:26
Geplaatst door Veerapen
Als alles gezegd mag worden dan eis ik nu de terug keer van CP86 en de Centrum Democraten als mede meer ruimte voor de VNU.
of pissen deze partijen in Israels straatje.

je kan zeggen wat je wilt maar de ideologie van Drs Hans Janmaat is
de terugkeer van alle buitenlanders voor hun veiligeid te bewerkstelligen
tegen een Nieuwe Rechtse H*tler.
iets wat ik de Linkse partijen niet zie doen.

Haha ik val van mijn stoel. Ik kom hier altijd Allochtonen tegen die in alles een zionistisch complot zien. Dit is de 1e keer dat Israel de schuld krijgt van het verbieden van extreem rechtse partijen met een verderfelijk gedachtengoed. Whahahahaha, Heb je wel een een bijeenkomst gezien van CP86? Allemaal criminelen. Als ze hun mond open doen komt er alleen maar vuil uit.

Al Sawt
28-05-04, 17:38
Geplaatst door Turkish_boy
Dat is het gedeelte dat ik me niet kan herinneren. Iets met groenrechts ofzo. Ook gezien! Het was trouwens NieuwRechts en je doelt op die Fortyun-karikatuur Michel Smits.

Al Sawt
28-05-04, 17:41
Geplaatst door superdick

Als de partij van Hitler in 1938 hadden verboden had hij nog sneller aan de macht gekomen. Je doelt op 1933!
Want in 1938 stond ie aan de vooravond van het bewerkstelligen van 3e Reich.

Al Sawt
28-05-04, 17:42
Geplaatst door superdick
Haha ik val van mijn stoel. Ik kom hier altijd Allochtonen tegen die in alles een zionistisch complot zien. Noem ze maar op?

super ick
28-05-04, 17:45
Geplaatst door Al Sawt
Noem ze maar op?

Lees de willekeurige topics maar en zie hoe vaak ze erbij gehaald worden.

Al Sawt
28-05-04, 17:51
Geplaatst door superdick
Lees de willekeurige topics maar en zie hoe vaak ze erbij gehaald worden. Noem ze maar op?

Naar mijn weten, zijn het een verwaarloosbare aantal.

Julien
28-05-04, 18:33
Geplaatst door superdick
Haha, maak je niet druk man. Ik heb dat stukje ook gezien. Dat was Andre Rouvoet van de Christenunie. Van hem mag ik ook niet zwemmen op zondag. Gewoon laten lullen. Die krijgt bijna geen stem.
Hij zei dat Turkije er niet bij hoorde omdat het een aziatisch land is. Heeft zeker niet goed opgelet bij geschiedenis.

Maar je meot niet vergeten dat hij wel mag zeggen wat hij denkt dat goed is. Dat het voordeel van de democratie. Niets verbieden dus ofzo.
Als de partij van Hitler in 1938 hadden verboden had hij nog sneller aan de macht gekomen.

ik geloof er niks van dat de Christenunie gezegd heeft dat buitenlanders de baantjes inpikken van de nederlanders!! Dat kan niet! Turkishboy, volgens mij zit je dingen te overdrijven.

En daarnaast, christenunie is meer links dan rechts.

p.s. ik mag de christenunie ook niet, maar hou niet van woorden in de mond leggen.

Julien
28-05-04, 18:36
trouwens Turkishboy, volgens mij is in Turkije nu ook een rechtse partij aan de macht. Heb je daar ook een hekel aan.

Ik ben trouwens VOOR Turkse toetreding tot de E.U. want Turkije heeft een uitstekende scheiding van kerk en staat net als La France. Frankrijk vindt in Turkije wat dat betreft een goede vriend.

Turkish_boy
28-05-04, 21:32
Geplaatst door Julien
ik geloof er niks van dat de Christenunie gezegd heeft dat buitenlanders de baantjes inpikken van de nederlanders!! Dat kan niet! Turkishboy, volgens mij zit je dingen te overdrijven.

En daarnaast, christenunie is meer links dan rechts.

p.s. ik mag de christenunie ook niet, maar hou niet van woorden in de mond leggen.

Waneer heb ik gezegt dat het cristenunie is. ZOals in een eerder post al een Medeforummer het al vermeld Nieuw Rechts.

Turkish_boy
28-05-04, 21:33
Geplaatst door Julien
trouwens Turkishboy, volgens mij is in Turkije nu ook een rechtse partij aan de macht. Heb je daar ook een hekel aan.

Ik ben trouwens VOOR Turkse toetreding tot de E.U. want Turkije heeft een uitstekende scheiding van kerk en staat net als La France. Frankrijk vindt in Turkije wat dat betreft een goede vriend.

Nee Turkije heeft een Linkse partij aan de macht. En rechtse partijen heb ik hekel maakt niet uit wat ze zijn.

Al Sawt
30-05-04, 23:09
Geplaatst door Julien
trouwens Turkishboy, volgens mij is in Turkije nu ook een rechtse partij aan de macht. Heb je daar ook een hekel aan.

Ik ben trouwens VOOR Turkse toetreding tot de E.U. want Turkije heeft een uitstekende scheiding van kerk en staat net als La France. Frankrijk vindt in Turkije wat dat betreft een goede vriend. Was dat voor of na de erkenning van de Armeense genocide door Franse parlement?

Mark
30-05-04, 23:13
Geplaatst door Al Sawt
Was dat voor of na de erkenning van de Armeense genocide door Franse parlement?

Ik ben het met je eens dat je voor een vriend best een genocide door de vingers moet kunnen zien :duim:

Cohen
30-05-04, 23:59
jezus man, ik d8 dat ik gaar schreef (maarten;), maar deze turkoe slaat alles. Advies: loop een jaartje mee met HAVO 4 Ned les, ouwe

Julien
31-05-04, 00:35
Geplaatst door Al Sawt
Was dat voor of na de erkenning van de Armeense genocide door Franse parlement?

Erken jij hem dan? Ik weet alleen dat het die mooie scheiding van kerk en staat is in Europa die er voor zorgt dat Turkije (toch een moslimland)bij de E.U. kan. Bij een Arabische Unie had dat niet gekund (zie je het al voor je: Israel bij de pan-arabisten)

Al Sawt
31-05-04, 02:57
Geplaatst door Julien
Erken jij hem dan? Ik weet alleen dat het die mooie scheiding van kerk en staat is in Europa die er voor zorgt dat Turkije (toch een moslimland)bij de E.U. kan. Bij een Arabische Unie had dat niet gekund (zie je het al voor je: Israel bij de pan-arabisten) Enige status die Israel verdient, is die van defenitieve verleden.

Denk je echt, dat Turkije alleen op basis van haar 'mooie' scheiding lid van EU kan worden?

Al Sawt
31-05-04, 02:58
Geplaatst door Mark
Ik ben het met je eens dat je voor een vriend best een genocide door de vingers moet kunnen zien :duim: Zeg dat maar tegen de Turken, die alle orders bij Franse bedrijven hebben geannuleerd en de Franse ambassadeur naar huis hebben gestuurd.

Ron Haleber
31-05-04, 07:12
Geplaatst door Turkish_boy
Waneer heb ik gezegt dat het cristenunie is. ZOals in een eerder post al een Medeforummer het al vermeld Nieuw Rechts.

Nee jullie halen die jonge jongens door elkaar. Ik zag het ook. Het was niet Smit maar die jongen van Bronsgroen Rechts die heette Eurlings. Die heeft zijn basis in het Limburgse eikenhout...

Die verdedigt net als Smit de Europese cultuur & ras. Hij is kampioen in het schelden op islam en ijvert voor verbieden van de AEL en het uitzetten van moslims en hun imams...

Die Smit probeert hem na te apen maar dat lukt hem maar niet! - zie hiervoor mijn discussie met Smit op Nieuw Rechts...


Moslimhater nummer één
http://www.tweede-kamer.nl/leden_commissies_fracties/griffie_lfc/foto/6378.jpgdus niet verwarren met nummer 2: http://kafka.antifa.net/smit.m4.jpg

Mark
31-05-04, 10:54
Geplaatst door Al Sawt
Zeg dat maar tegen de Turken, die alle orders bij Franse bedrijven hebben geannuleerd en de Franse ambassadeur naar huis hebben gestuurd.

Misschien moeten de Turken eens verantwoording nemen voor hun daden.

Julien
31-05-04, 11:35
Geplaatst door Al Sawt
Enige status die Israel verdient, is die van defenitieve verleden.

Denk je echt, dat Turkije alleen op basis van haar 'mooie' scheiding lid van EU kan worden?

je begrijpt me verkeerd. De E.U. bestaat alleen maar uit landen met een Christenmeerderheid, toch kan een Moslimland als Turkije lid worden van deze 'christelijke' E.U. Dat komt alleen omdat wij als E.U. zo'n mooie scheiding van kerk en staat hebben.

je geeft het zelf al aan, bij een pan-Arabische Unie had dat nooit gekund.. want die pan-arabisten accepteren geen land op hun grondgebied dat niet-islamitisch is.. een beetje racistisch eigenlijk.

Julien
31-05-04, 11:38
Ron, heb je ook bewijzen voor deze aantijgingen? Naar ik weet heeft het CDA nog nooit anti-islamitische uitspraken gedaan. Sterker nog, CDA-politici staan vaak aan dezelfde kant als de Moslims (allebei willen ze geen echte secularisatie), en heel wat moslims zijn ook lid van het CDA.

Pixelshade
31-05-04, 11:48
Geplaatst door Julien

je geeft het zelf al aan, bij een pan-Arabische Unie had dat nooit gekund.. want die pan-arabisten accepteren geen land op hun grondgebied dat niet-islamitisch is.. een beetje racistisch eigenlijk.

als dat niet Islamitische land met "mensenrechten" kon omgaan was het geen probleem

Ron Haleber
31-05-04, 11:58
Geplaatst door Julien
Ron, heb je ook bewijzen voor deze aantijgingen? Naar ik weet heeft het CDA nog nooit anti-islamitische uitspraken gedaan. Sterker nog, CDA-politici staan vaak aan dezelfde kant als de Moslims (allebei willen ze geen echte secularisatie), en heel wat moslims zijn ook lid van het CDA.
Ik heb het niet over het CDA maar over Eurlings. Die stond voorop met pogingen de AEL te verbieden, etc. Hoor Eurlings over Turkije! Dat het CDA geen anti-islamitische uitspraken deed: lees Balkenende erop na: die wou zelfs wetten indienen om islamitische boeken te gaan verbieden - de inquisitie revisited - al riep Donner hem tot de orde... Dat er een Turk voor ze in de 2e kamer zit, zegt niet veel want die laat wel heel weinig van zich horen...

Julien
31-05-04, 12:04
Geplaatst door Ron Haleber
Ik heb het niet over het CDA maar over Eurlings. Die stond voorop met pogingen de AEL te verbieden, etc. Hoor Eurlings over Turkije! Dat het CDA geen anti-islamitische uitspraken deed: lees Balkenende erop na... Dat er een Turk voor ze in de 2e kamer zit, zegt niet veel want die laat wel heel weinig van zich horen...

De minister-president die anti-islamitische uitspraken doet??? Nou, nu moet je echt een bron geven, want als je gelijk hebt kunnen we de Nederlandse pers een scoop bezorgen.

Isaac
31-05-04, 12:24
Geplaatst door Julien

Ik ben trouwens VOOR Turkse toetreding tot de E.U. want Turkije heeft een uitstekende scheiding van kerk en staat net als La France. Frankrijk vindt in Turkije wat dat betreft een goede vriend.

Een scheiding van kerk en staat die gehandhaafd moet worden door het leger, is geen scheiding van kerk en staat.

Turkish_boy
31-05-04, 12:35
Geplaatst door Isaac
Een scheiding van kerk en staat die gehandhaafd moet worden door het leger, is geen scheiding van kerk en staat.

Pffffff ik word zo een beetje gek. De leger KAN NIKS doen zonder toestemming van het regering. Ze kunnen aleen op eigen houdje alles doen in Noodsituaties(oorlog, bezzeting).

Ron Haleber
31-05-04, 12:39
Geplaatst door Julien
De minister-president die anti-islamitische uitspraken doet??? Nou, nu moet je echt een bron geven, want als je gelijk hebt kunnen we de Nederlandse pers een scoop bezorgen.

Dat het CDA geen anti-islamitische uitspraken deed: lees Balkenende erop na: die wou zelfs wetten indienen om islamitische boeken te gaan verbieden - de inquisitie revisited - al riep Donner hem tot de orde... Het halve land stond hier op zijn kop over zijn "walgelijk die moslimboeken" en zijn absurde voorstel...

Le Figaro is een aardige conservatief rechtse krant hoor! Maar je moet ook eens een NL-krant lezen...

Al Sawt
31-05-04, 13:17
Geplaatst door Julien
Ron, heb je ook bewijzen voor deze aantijgingen? Naar ik weet heeft het CDA nog nooit anti-islamitische uitspraken gedaan. Sterker nog, CDA-politici staan vaak aan dezelfde kant als de Moslims (allebei willen ze geen echte secularisatie), en heel wat moslims zijn ook lid van het CDA. Hoe verklaar je dat een overwegende Christelijke gedomineerde Libanon en Eritrea, deel kunnen uitmaken van Arabische liga?

super ick
31-05-04, 13:34
Geplaatst door Ron Haleber
Nee jullie halen die jonge jongens door elkaar. Ik zag het ook. Het was niet Smit maar die jongen van Bronsgroen Rechts die heette Eurlings. Die heeft zijn basis in het Limburgse eikenhout...

Die verdedigt net als Smit de Europese cultuur & ras. Hij is kampioen in het schelden op islam en ijvert voor verbieden van de AEL en het uitzetten van moslims en hun imams...

Die Smit probeert hem na te apen maar dat lukt hem maar niet! - zie hiervoor mijn discussie met Smit op Nieuw Rechts...


Moslimhater nummer één
http://www.tweede-kamer.nl/leden_commissies_fracties/griffie_lfc/foto/6378.jpgdus niet verwarren met nummer 2: http://kafka.antifa.net/smit.m4.jpg

Vermeld ook even de reden van pleiten voor uitzetten. Dan wordt het wat duidelijker. Zo lijkt het wel alsof hij alle Moslims eruit wil gooien.

Welke scheldwoorden heeft hij gebruikt?

Als die man de Europese cultuur wil beschermen en hij volgt daarvoor de democratische weg dan is hij een andere mening als jij toegedaan. Dat past duidelijk niet in jou denkraam.

Grote foto's plaatsen samen met de gekleurde inhoud van jou brief doet mij denken aan de discussie over demoniseren. Nogmaals deze man heeft een andere mening, voel jij je dan de aangewezen persoon hem zo neer te zetten?

Julien
31-05-04, 16:04
Geplaatst door Al Sawt
Hoe verklaar je dat een overwegende Christelijke gedomineerde Libanon en Eritrea, deel kunnen uitmaken van Arabische liga?

Volgens mij hebben beide landen een christenminderheid, maar als dat niet het geval is ben ik verbaasd dat het toch kan in de Arabische liga. Namelijk omdat jij een tijdje terug beweerd dat er geen plek is voor een Joods land in een puur islamitisch gebied.

Al Sawt
31-05-04, 23:35
Geplaatst door Julien
Volgens mij hebben beide landen een christenminderheid, maar als dat niet het geval is ben ik verbaasd dat het toch kan in de Arabische liga. Namelijk omdat jij een tijdje terug beweerd dat er geen plek is voor een Joods land in een puur islamitisch gebied. Ik zeg: In MO is geen plek voor een kunstmatige staat, die zowel historisch, demografisch en cultureel afbreuk doet aan MO.

Julien
01-06-04, 01:16
Geplaatst door Al Sawt
Ik zeg: In MO is geen plek voor een kunstmatige staat, die zowel historisch, demografisch en cultureel afbreuk doet aan MO.

ja, zo kun je in alles een excuus vinden. ik wil niet dat er een land lid wordt dat begint met een s in de naam etc.. :rolleyes:

Tara
01-06-04, 02:12
Geplaatst door Pixelshade
als dat niet Islamitische land met "mensenrechten" kon omgaan was het geen probleem

Ja, ja, alsof die Islamitische landen een patent hebben op mensenrechten, laat me niet lachen zeg!

Veel Islamitische landen houden er wel erg barbaarse methoden op na om hun eigen volk te straffen, dat noem ik nou niet bepaald zachtzinnig! Ik ben er ook van overtuigd dat menig Turk of Marokkaan die hier de fout in gaat MAAR gestraft zou worden in land van herkomst, zich onmiddelijk gedeisd zou houden. Ze zouden het gore lef niet hebben om hun bek open te scheuren of hun handjes te lateren wapperen omdat die landen heel goed weten hoe met dat soort etterbakkies om te gaan.

Dan wordt zo'n hele vent ineens een heel klein, bang jongetje! :stout:

super ick
01-06-04, 07:42
Geplaatst door Al Sawt
Ik zeg: In MO is geen plek voor een kunstmatige staat, die zowel historisch, demografisch en cultureel afbreuk doet aan MO.

In Nederland is geen plek voor een kunstmatige moslimgemeenschap die zowel historisch als cultureel afbreuk doet aan Nederland.

Het is dan wel niet mijn mening maar ik zie weing verschil met bovenstaand misselijkmakende mening. Net of wij historische culturele banden koste wat kost vast moeten houden.
DAn klopt bovenstaande opmerking van mij ook.

nard
01-06-04, 07:50
Geplaatst door superdick
In Nederland is geen plek voor een kunstmatige moslimgemeenschap die zowel historisch als cultureel afbreuk doet aan Nederland.

Het is dan wel niet mijn mening maar ik zie weing verschil met bovenstaand misselijkmakende mening. Net of wij historische culturele banden koste wat kost vast moeten houden.
DAn klopt bovenstaande opmerking van mij ook.

Nee hoor super. Niet als ... dan.
Het is gewoon zo,het blijkt.
Israel past nog beter in het Midden Oosten dan een arabische-moslimgemeenschap in West-Europa en Nederland.

Alleen het probleem Israel is geen historisch en cultureel probleem, maar een gecombineerd raciaal-godsdienstig probleem.
De kinderen van Ismael tegen de kinderen van Izak.

:)