PDA

Bekijk Volledige Versie : Goed nieuws!!!!!



Rabi'ah.
28-05-04, 16:11
Ik kom net terug van de winkel, en heb gevonden wat ik allang zocht...........namelijk 2 lekker zittende linnen broeken, 1 zwarte en 1 witte, en dan nog voor maar 40 euro (bij elkaar). :wohaa:

Hehheheheheheheh mijn dag is goed. :strik: :handbang: :p

Ok, dat wou ik ff melden. :wink:

Mark
28-05-04, 16:17
zolang ze maar niet strak zijn moet dit wel kunnen denk ik, maar check het ff met ansari.

Rabi'ah.
28-05-04, 16:20
Geplaatst door Mark
zolang ze maar niet strak zijn moet dit wel kunnen denk ik, maar check het ff met ansari.

Whahahahhahahahhahahahahahha masha'Allah Mark wat zou het PB zijn zonder jou, je maakt me altijd zoooooooo aan het lachen! :tik:*










































*Maar toch maar ff Ansari bellen idd. :vreemd:

Mark
28-05-04, 16:21
Geplaatst door Rabi'ah.
*Maar toch maar ff Ansari bellen idd. :vreemd:

Inschallah keurt hij het goed :D

Rabi'ah.
28-05-04, 16:24
Geplaatst door Mark
Inschallah keurt hij het goed :D

Hehhehehe........met Gods wil en wat vrouwelijke overredingstechnieken zal mufti Ansari wel met zijn hand over zijn eh.....hart willen strijken. :D

Babyface
28-05-04, 16:34
Bad girl.

Rabi'ah.
28-05-04, 16:36
Geplaatst door Babyface
Bad girl.

:hihi: :strik:

Joesoef
28-05-04, 16:42
Witte broeken zijn Haraam, tenzij ze van zeildoek gemaakt zijn ;).

ZwYgStErr
28-05-04, 16:54
2 linnen broeken voor 40 euro zijn haram. Mens! Heb je nooit van de markt gehoord? Je bespaart zo een 30 euro.

taouanza
28-05-04, 16:57
Geplaatst door ZwYgStErr
2 linnen broeken voor 40 euro zijn haram. Mens! Heb je nooit van de markt gehoord? Je bespaart zo een 30 euro.

Inderdaad 40 euro is echt niet goedkoop.:rolleyes:

mark61
28-05-04, 17:01
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik kom net terug van de winkel, en heb gevonden wat ik allang zocht...........namelijk 2 lekker zittende linnen broeken, 1 zwarte en 1 witte, en dan nog voor maar 40 euro (bij elkaar). :wohaa:

Hehheheheheheheh mijn dag is goed. :strik: :handbang: :p

Ok, dat wou ik ff melden. :wink:

Ik dacht dat witte broeken voor een moslima verboden zijn. Een beetje Turk verbiedt zijn vrouw zo'n broek te dragen.

850
28-05-04, 17:08
Geplaatst door ZwYgStErr
2 linnen broeken voor 40 euro zijn haram. Mens! Heb je nooit van de markt gehoord? Je bespaart zo een 30 euro.

Dat moet je nooit zeggen tegen iemand die net iets gekocht heeft en daar blij mee is.

:vreemd: En 2 broeken voor 10euro op de markt lijkt me wel erg-erg goedkoop.

mark61
28-05-04, 17:26
Geplaatst door 850
Dat moet je nooit zeggen tegen iemand die net iets gekocht heeft en daar blij mee is.

:vreemd: En 2 broeken voor 10euro op de markt lijkt me wel erg-erg goedkoop.

Linnen bovendien. Ik geloof niet dat die moppies weten wat linnen is. En hoe duur dat is.

ZwYgStErr
28-05-04, 17:46
Geplaatst door 850
Dat moet je nooit zeggen tegen iemand die net iets gekocht heeft en daar blij mee is.

:vreemd: En 2 broeken voor 10euro op de markt lijkt me wel erg-erg goedkoop.

Kweet hoe pijnlijk dat is. (Ze kosten echt 5 euro per broek:|)

Overigens, die 'linnen broeken' op de markt zijn niet echt linnen. Mijn ma heeft die van mij na 3 x wassen als dweil gebruikt in Marokko. (Serieus)

Sorry Rabi'a. Veel plezier met je aankoop. :o

taouanza
28-05-04, 17:52
Geplaatst door mark61
Linnen bovendien. Ik geloof niet dat die moppies weten wat linnen is. En hoe duur dat is.

:moe:

mark61
28-05-04, 18:05
Geplaatst door taouanza
:moe:

Je zag toch, bij nader inzien was het nep-linnen. Zo kan ik het ook, Rabi`ah afzeiken. Waaa je hebt veel te veel betaald voor je Rolex, ik heb op de markt 5 euro betaald. Gek, doet me aan de markt van Le Bourget denken waar ik vorige week met een aantal Arabische vrouwen (een stuk of 200.000) rondsjouwde. Daar was alles ook zo goedkoop, en made in noordkorea.

ZwYgStErr
28-05-04, 18:07
Geplaatst door taouanza
:moe:

Hey moppie.

:moe:

P.s.: heb jij er ook zo een zin an vandaag?

taouanza
28-05-04, 18:08
Geplaatst door ZwYgStErr
Hey moppie.

:moe:

P.s.: heb jij er ook zo een zin an vandaag?

:haha:
9teltini!

ZwYgStErr
28-05-04, 18:09
Geplaatst door mark61
Je zag toch, bij nader inzien was het nep-linnen. Zo kan ik het ook, Rabi`ah afzeiken. Waaa je hebt veel te veel betaald voor je Rolex, ik heb op de markt 5 euro betaald. Gek, doet me aan de markt van Le Bourget denken waar ik vorige week met een aantal Arabische vrouwen (een stuk of 200.000) rondsjouwde. Daar was alles ook zo goedkoop, en made in noordkorea.

Mens, stel je niet zo aan. Ik zeik haar helemaal niet af... Besides, wie zegt dat haar broeken wel echt linnen zijn.

:rolleyes:

Ik voel een nutteloze discussie opkomen. :lole:

ZwYgStErr
28-05-04, 18:11
Geplaatst door taouanza
:haha:
9teltini!

Ze hepper zin an, mensen!

:wohaa:

P.s.: Ntiena Djeblia? Of was siena dat? :nerveus:

taouanza
28-05-04, 18:15
Geplaatst door ZwYgStErr
Ze hepper zin an, mensen!

:wohaa:

P.s.: Ntiena Djeblia? Of was siena dat? :nerveus:

Das sienia lieve schat ik ben soussia dus alles behalve jeblia.:hihi:

ZwYgStErr
28-05-04, 18:23
Geplaatst door taouanza
Das sienia lieve schat ik ben soussia dus alles behalve jeblia.:hihi:

Ach zo.

Ik ben gewoon Nederlander. *proesttt!*

mark61
28-05-04, 18:25
Geplaatst door ZwYgStErr
Mens, stel je niet zo aan. Ik zeik haar helemaal niet af... Besides, wie zegt dat haar broeken wel echt linnen zijn.

:rolleyes:

Ik voel een nutteloze discussie opkomen. :lole:

Nu pas? Al vanaf het begin was dit een gordijnentopic. En zo bedoeld ook. Hoewel, zouden ze in Israël vlas verbouwen?

Zeg Rabi`ah 4e voorjaarsprinses, wil je nog even het label checken? We willen het nu toch echt wel weten. Dit is een kwestie van levensbelang. Reputaties staan op het spel.

ZwYgStErr
28-05-04, 18:28
Geplaatst door mark61
Nu pas? Al vanaf het begin was dit een gordijnentopic. En zo bedoeld ook. Hoewel, zouden ze in Israël vlas verbouwen?

Zeg Rabi`ah 4e voorjaarsprinses, wil je nog even het label checken? We willen het nu toch echt wel weten. Dit is een kwestie van levensbelang. Reputaties staan op het spel.

Ooooh! Dat telt niet. Ik doe niet meer mee.

mark61
28-05-04, 18:30
Geplaatst door ZwYgStErr
Ooooh! Dat telt niet. Ik doe niet meer mee.

Tsss wat flauw. Net nu het leuk gaat worden.:hihi:

ZwYgStErr
28-05-04, 18:32
Geplaatst door mark61
Tsss wat flauw. Net nu het leuk gaat worden.:hihi:

Leuk? Jij? Ik? Hier? Linnen?

:moe:

En het is Tzzzzz! :ego:

Rabi'ah.
28-05-04, 18:38
Geplaatst door mark61
Nu pas? Al vanaf het begin was dit een gordijnentopic. En zo bedoeld ook. Hoewel, zouden ze in Israël vlas verbouwen?

Zeg Rabi`ah 4e voorjaarsprinses, wil je nog even het label checken? We willen het nu toch echt wel weten. Dit is een kwestie van levensbelang. Reputaties staan op het spel.

:vreemd: Ik zal idd maar ff kijken..........

ZwYgStErr
28-05-04, 18:41
Geplaatst door Rabi'ah.
:vreemd: Ik zal idd maar ff kijken..........

Rabi3a Basri hield niet van verraders en mensen die pronkten met hun pas verkregen bezit.

:vreemd:

Joesoef
28-05-04, 18:42
Wat een drukte om een paar linnen broeken, iemand is blij en vervolgens worden de broeken helemaal de pan in gehakt nog voordat ze het zonlicht hebben kunnen zien :droef:.

Rabi'ah.
28-05-04, 18:44
Geplaatst door Joesoef
Wat een drukte om een paar linnen broeken, iemand is blij en vervolgens worden de broeken helemaal de pan in gehakt nog voordat ze het zonlicht hebben kunnen zien :droef:.

Idd. :(

Tenminste ben jij nog aardig. :)

ZwYgStErr
28-05-04, 18:49
Geplaatst door Joesoef
Wat een drukte om een paar linnen broeken, iemand is blij en vervolgens worden de broeken helemaal de pan in gehakt nog voordat ze het zonlicht hebben kunnen zien :droef:.

Nou moe! Strx ga ik me nog schuldig voelen...:moe:

Rabi3a? Moge je mooie linnen broeken wapperen in een zwoele zomerwind als een Rbi3grasprietje dat doet... euh... in de wind. (Kmoet echt kappen met doen alsof ik kan dichten:/)

:blauwkus:

Tomas
28-05-04, 18:52
Tjezus wat een stabiel topic is dit. Zelden zo lang een topic ontopic zien blijven.

Maargoed. Een beetje materialisme kan geen kwaad toch? Of moeten we constant aan de arme Palestijntjes blijven denken?

mark61
28-05-04, 18:53
Geplaatst door ZwYgStErr
Leuk? Jij? Ik? Hier? Linnen?

:moe:

En het is Tzzzzz! :ego:

Leuk! Wij! Hier! Linnen!

Waar ik vandaan kom zegge ze tssss of ook wel tssseringlijer (vrouwen dan). Maar ik ben zelf netjes opgevoed.

mark61
28-05-04, 18:58
Geplaatst door Rabi'ah.
Idd. :(

Tenminste ben jij nog aardig. :)

Wat nou 4e voorjaarslinnenmuts? Ik het uitgebreid voor je 100% zuiver linnenkwaliteitsprodukt voor de fantastische prijs van 40 euro de 2 opnemen, krijg je zo'n commentaar.

Moge je broek als voddige dweil om je lijf hangen! Dat de Blik ze kreuke nog voor je dr één uit de kast hebt gehaald! Dat de AEL je witte exemplaar verstote!

850
28-05-04, 19:01
Geplaatst door mark61
Wat nou 4e voorjaarslinnenmuts? Ik het uitgebreid voor je 100% zuiver linnenkwaliteitsprodukt voor de fantastische prijs van 40 euro de 2 opnemen, krijg je zo'n commentaar.

Moge je broek als voddige dweil om je lijf hangen! Dat de Blik ze kreuke nog voor je dr één uit de kast hebt gehaald! Dat de AEL je witte exemplaar verstote!

:ego: En ik dan?

:vlammen: Dat die 2 broeken maar zwaar mogen krimpen en tegelijk samen gewassen gaan worden............

mark61
28-05-04, 19:03
Geplaatst door 850
:ego: En ik dan?

:vlammen: Dat die 2 broeken maar zwaar mogen krimpen en tegelijk samen gewassen gaan worden............

Dat zal dr leren...de hoogmoed

Joesoef
28-05-04, 19:21
Geplaatst door mark61
Dat zal dr leren...de hoogmoed

Jullie mams wast zeker jullie broeken? wit en zwart samen wassen :dom: :dom: :dom: :dom:

850
28-05-04, 19:24
Geplaatst door Joesoef
Jullie mams wast zeker jullie broeken? wit en zwart samen wassen :dom: :dom: :dom: :dom:

Mijn mams is dood en ik draag alleen zwart.

De was-tip was bedoeld als wraaaaaaaaak

taouanza
28-05-04, 19:26
Geplaatst door ZwYgStErr
Ach zo.

Ik ben gewoon Nederlander. *proesttt!*

Je denkt nog steeds dat ik sienia ben?:verward:

taouanza
28-05-04, 19:27
Geplaatst door Rabi'ah.
Idd. :(

Tenminste ben jij nog aardig. :)

En trek je morgen die witte aan?:strik:

mark61
28-05-04, 19:28
Geplaatst door Joesoef
Jullie mams wast zeker jullie broeken? wit en zwart samen wassen :dom: :dom: :dom: :dom:

Mijn mams is ook dood en ik pleur alles bij elkaar. Wit heb ik sowieso niet.

taouanza
28-05-04, 19:42
Geplaatst door mark61
Wat nou 4e voorjaarslinnenmuts? Ik het uitgebreid voor je 100% zuiver linnenkwaliteitsprodukt voor de fantastische prijs van 40 euro de 2 opnemen, krijg je zo'n commentaar.

Moge je broek als voddige dweil om je lijf hangen! Dat de Blik ze kreuke nog voor je dr één uit de kast hebt gehaald! Dat de AEL je witte exemplaar verstote!

Sjow en dan vind je zwijgster en mij onaardig.:haha:

mark61
28-05-04, 19:51
Geplaatst door taouanza
Sjow en dan vind je zwijgster en mij onaardig.:haha:

Euh, het was toch Rabi`ah die iedereen behalve Joesoef onaardig vond? Ik vond jullie alleen maar moppies. Das niet eens zo onaardig. Hoogstens ietwat neerbuigend :hihi:

taouanza
28-05-04, 20:06
Geplaatst door mark61
Euh, het was toch Rabi`ah die iedereen behalve Joesoef onaardig vond? Ik vond jullie alleen maar moppies. Das niet eens zo onaardig. Hoogstens ietwat neerbuigend :hihi:

ja laat ik nou moppies neerbuigend vinden.
Maar je bracht me echt aan het twijfelen en ik heb haar gebeld en ze vond het wel grappig.:vreemd:

mark61
28-05-04, 20:10
Geplaatst door taouanza
ja laat ik nou moppies neerbuigend vinden.
Maar je bracht me echt aan het twijfelen en ik heb haar gebeld en ze vond het wel grappig.:vreemd:

Mijn hemel wat heb ik jullie aangedaan. Bijna tweedracht gezaaid in vriendschap. Diep berouw maakt zich van mij meester :(

ZwYgStErr
28-05-04, 20:15
Geplaatst door taouanza
Je denkt nog steeds dat ik sienia ben?:verward:

Neuh. Hoezo dat?

:verrassin

taouanza
28-05-04, 20:15
Geplaatst door mark61
Mijn hemel wat heb ik jullie aangedaan. Bijna tweedracht gezaaid in vriendschap. Diep berouw maakt zich van mij meester :(

:melig:

mark61
28-05-04, 20:25
Geplaatst door taouanza
:melig:

:moe:


:ego:

taouanza
28-05-04, 20:29
Geplaatst door mark61
:moe:


:ego:

:hihi:

mark61
28-05-04, 20:40
Geplaatst door taouanza
:hihi:

:rolleyes: we zijn weer thuis. in smilieland.

Joesoef
28-05-04, 21:22
Geplaatst door mark61
Mijn mams is ook dood en ik pleur alles bij elkaar. Wit heb ik sowieso niet.

Oeps....

Maar jullie moeten wel nog wat leren. Kijk ik gooi ook alle was (op wat kookwasuitzonderingen) bij elkaar, maar dat ga ik niet aan die meiden hier vertellen!. :duivels:

taouanza
28-05-04, 21:39
Geplaatst door mark61
:rolleyes: we zijn weer thuis. in smilieland.

Niet goed :argwaan:

mark61
28-05-04, 21:52
Geplaatst door Joesoef
Oeps....

Is goed hoor. How could you know? En twee op twee nog wel...


Maar jullie moeten wel nog wat leren. Kijk ik gooi ook alle was (op wat kookwasuitzonderingen) bij elkaar, maar dat ga ik niet aan die meiden hier vertellen!. :duivels:

Je moet gewoon proud to be a huishoudman zijn. Wij hebben niets om ons voor te schamen. We hebben ook geen tere weefsels en liggend te drogen topjes. Simpel.

Begin wel nieuwsgierig te worden naar je kookwasuitzonderingen. Kinky. Ik heb alleen bont beddegoed. En handwasuitzonderingen.

Zwart Schaap krijgt er een beroerte van als hij ziet waar volwassen mannen nou weer over praten. Eerst kippenverkrachtende presidenten, nou dit weer. En dan nog een mixed auto-alloconversatie.

mark61
28-05-04, 21:53
Geplaatst door taouanza
Niet goed :argwaan:

Weet zeker? Ook geen (problematisch) wasgoed?

Joesoef
28-05-04, 22:00
Geplaatst door mark61
Is goed hoor. How could you know? En twee op twee nog wel...



Je moet gewoon proud to be a huishoudman zijn. Wij hebben niets om ons voor te schamen. We hebben ook geen tere weefsels en liggend te drogen topjes. Simpel.

Begin wel nieuwsgierig te worden naar je kookwasuitzonderingen. Kinky. Ik heb alleen bont beddegoed. En handwasuitzonderingen.

Zwart Schaap krijgt er een beroerte van als hij ziet waar volwassen mannen nou weer over praten. Eerst kippenverkrachtende presidenten, nou dit weer. En dan nog een mixed auto-alloconversatie.

Ach zo een lekker heet kippetje op zijn tijd, lekker klaargemaakt door haar eerst is lekker in te wrijven met wat olie, zacht masserend totdat ze lekker mals is om dan vervolgens dat lekkere ding te vullen met een stevige vulling.

Mijn favo vulling is een mengsel van couscous, olijven, rozijnen en amandelen. Dan 1,5 uur in een oven van 170gr.

Joesoef
28-05-04, 22:03
Geplaatst door mark61
.

Begin wel nieuwsgierig te worden naar je kookwasuitzonderingen. Kinky. Ik heb alleen bont beddegoed. En handwasuitzonderingen.

Zwart Schaap krijgt er een beroerte van als hij ziet waar volwassen mannen nou weer over praten. Eerst kippenverkrachtende presidenten, nou dit weer. En dan nog een mixed auto-alloconversatie.

Mijn katoen gevulde dekbed en kussens, molton deken gaan op 97gr. Goed tegen de huismijt (nee, geen huismeid!)

mark61
28-05-04, 22:16
Geplaatst door Joesoef
Ach zo een lekker heet kippetje op zijn tijd, lekker klaargemaakt door haar eerst is lekker in te wrijven met wat olie, zacht masserend totdat ze lekker mals is om dan vervolgens dat lekkere ding te vullen met een stevige vulling.

Mijn favo vulling is een mengsel van couscous, olijven, rozijnen en amandelen. Dan 1,5 uur in een oven van 170gr.

Je zit in de verkeerde topic, man! Hoewel, in welke past deze eigenlijk? Alle topics zijn verkeerd vanavond.

Olijven? En geen walnoten of pistaches? Abrikozen?

Nah ik houd het bij pili-pilichicken. Gewoon haar huidje inwrijven met rode pepers tot hij gloeit. En dan de oven in. Maar 1,5 uur...komt ze dr niet uitgedroogd uit dan?

mark61
28-05-04, 22:17
Geplaatst door Joesoef
Mijn katoen gevulde dekbed en kussens, molton deken gaan op 97gr. Goed tegen de huismijt (nee, geen huismeid!)

Goh. Das wel een goed idee. Helaas heb ik een donzen dekbed, geen kussens en geen molton. Chemisch dan maar.

Joesoef
28-05-04, 22:28
Geplaatst door mark61
Goh. Das wel een goed idee. Helaas heb ik een donzen dekbed, geen kussens en geen molton. Chemisch dan maar.


Ik ben aan het intergreren. Doe alles zelf, is lekker goedkoop.

Joesoef
28-05-04, 22:31
Geplaatst door mark61
Je zit in de verkeerde topic, man! Hoewel, in welke past deze eigenlijk? Alle topics zijn verkeerd vanavond.

Olijven? En geen walnoten of pistaches? Abrikozen?

Nah ik houd het bij pili-pilichicken. Gewoon haar huidje inwrijven met rode pepers tot hij gloeit. En dan de oven in. Maar 1,5 uur...komt ze dr niet uitgedroogd uit dan?


Kan ook ietsje korter. Je moet ze wel af en toe begieten.

En de kippen hier zijn alafarm. Zijn gro((o)(t))e dames, met een buik vol. En het is maar op 170 gr.

mark61
28-05-04, 22:34
Geplaatst door Joesoef
Kan ook ietsje korter. Je moet ze wel af en toe begieten.

En de kippen hier zijn alafarm. Zijn gro((o)(t))e dames, met een buik vol. En het is maar op 170 gr.

Oh je hebt van die struise plattelandsdeernen. En ja, 170 graden, ik zeg al niks meer. Smakelijk eten.

taouanza
28-05-04, 22:40
Geplaatst door mark61
Oh je hebt van die struise plattelandsdeernen. En ja, 170 graden, ik zeg al niks meer. Smakelijk eten.

Ik ben blij dat het niveau van NVDD weer stijgt.:hihi:

mark61
28-05-04, 22:42
Geplaatst door taouanza
Ik ben blij dat het niveau van NVDD weer stijgt.:hihi:

Zie je nou wel? Je moet niet zo klagen. :chef:

Joesoef
28-05-04, 22:42
Moet wel zeggen dat ik m ehier moet behelpen met een combimagnetrodinges. Hij zit dus vlak onder dat verwarmingselement. Pootjes en vleugeltjes klap ik ook uit, anders gaart het niet in de oksels.

Ik denk dat ie in een echte oven wat langer moet.

mark61
28-05-04, 22:47
Geplaatst door Joesoef
Moet wel zeggen dat ik me hier moet behelpen met een combimagnetrodinges. Hij zit dus vlak onder dat verwarmingselement. Pootjes en vleugeltjes klap ik ook uit, anders gaart het niet in de oksels.

Ik denk dat ie in een echte oven wat langer moet.

Heb je geen draaiend spit dan? Das inderdaad behelpen.

Gare oksels...als je denkt dat je alles al gehad hebt vanavond. Okselfrisse welgevulde plattelandsdeernen, gimme a break.

Wortel
30-05-04, 19:40
Een discussie over couscous die qua stijl en inhoud ruikt naar aardappelen, groente en vlees.

Ik word bijna bang van het integratieniveau hier :wow: