PDA

Bekijk Volledige Versie : Zambiaan pleegt zelfmoord na seks met kip



barfly
28-05-04, 18:05
LUSAKA - Een 50-jarige Zambiaan heeft zichzelf opgehangen nadat zijn vrouw hem had betrapt terwijl hij zijn lusten aan het botvieren was op een kip. Dat maakte de politie in het dorpje Chongwe vrijdag bekend.

De echtgenote van de kippenliefhebber betrapte hem omdat zij een vreemd geluid hoorde. De man probeerde haar te vermoorden maar zij wist te ontsnappen. Daarop pleegde hij zelfmoord, uit angst dat het hele dorp hem zou uitlachen. De kip is na het incident afgemaakt.

Bron: http://nu.nl/news.jsp?n=330972&c=119

Kommm kippie? kom dan lekker kippie?

Wat een gekkehuis, je kan er toch gewoon over praten als je bent vreemd gegaan met een kip? :boogie:

Orakel
28-05-04, 18:45
:haha:

Wat een gekkenhuis hier. I'm out. 'kga naar de mac.

Tomas
28-05-04, 18:48
Geplaatst door barfly
Daarop pleegde hij zelfmoord, uit angst dat het hele dorp hem zou uitlachen.

Nou dat is dan gelukt. Het is niet bij het dorpje alleen gebleven.


De kip is na het incident afgemaakt.

Mooi. Gewoon heldere sharia wetgeving dus daar.

Sou
28-05-04, 18:54
Arme kip. :jammer:






Thalla,
Sou

mark61
28-05-04, 19:12
Geplaatst door Tomas
Mooi. Gewoon heldere sharia wetgeving dus daar.

Volgens Khomeyni's sharia is zo'n kip nog prima consumabel. Of gold dat alleen voor schapen?

mark61
28-05-04, 19:13
Geplaatst door barfly
Wat een gekkehuis, je kan er toch gewoon over praten als je bent vreemd gegaan met een kip? :boogie:

Als ie alleen maar een kip kon krijgen en geen enkele willige vrouw in het dorp, is dat inderdaad een reden tot zelfmoord. Mietje.

850
28-05-04, 19:20
Geplaatst door mark61
Als ie alleen maar een kip kon krijgen en geen enkele willige vrouw in het dorp,

Hij probeerde zn vrouw te vermoorden..........

mark61
28-05-04, 19:27
Geplaatst door 850
Hij probeerde zn vrouw te vermoorden..........

Andere vrouw bedoel ik. Hij moest en zou toch vreemdgaan? En trouwens, misschien was ze hem zat.

Zwarte Schaap
28-05-04, 19:29
Geplaatst door barfly
Kommm kippie? kom dan lekker kippie?

Wat een gekkehuis, je kan er toch gewoon over praten als je bent vreemd gegaan met een kip? :boogie:

Of je schrijft er een literair (autobiografisch) boek over zoals Jan Wolkers in ''De hond met de blauwe tong''.

ZwYgStErr
28-05-04, 19:30
smooth it out zegt:
Iemand zei eens: kinky is met veer en freaky is met een kip.

Mag ik het even helemaal eens zijn met deze kip?

:verward:

850
28-05-04, 19:33
Geplaatst door mark61
Andere vrouw bedoel ik. Hij moest en zou toch vreemdgaan? En trouwens, misschien was ze hem zat.

ooh een andere vrouw.....
ja ze zal m wel zat zijn geweest. En nu zit ze met een brandmerk voor de rest van dr leven. Ze komt natuurlijk nooit meer aan de man.
:duizelig: Ze geven haar de schuld dat hij zn heil zocht bij een kip.

mark61
28-05-04, 19:36
Geplaatst door 850
ooh een andere vrouw.....
ja ze zal m wel zat zijn geweest. En nu zit ze met een brandmerk voor de rest van dr leven. Ze komt natuurlijk nooit meer aan de man.
:duizelig: Ze geven haar de schuld dat hij zn heil zocht bij een kip.

Wrschl. wel. Tenzij ze nog meer kippen heeft, dan staan ze in de rij.

850
28-05-04, 19:40
Geplaatst door mark61
Wrschl. wel. Tenzij ze nog meer kippen heeft, dan staan ze in de rij.

:watte?:


Ik zou me trouwens een psychisch wrak voelen als ik die vrouw was. Je man neukt een kip, probeert je te vermoorden en pleegt vervolgens zelfmoord en de dorpsbewoners zitten je na te staren met 4 paar ogen....

mark61
28-05-04, 19:43
Geplaatst door 850
:watte?:


Ik zou me trouwens een psychisch wrak voelen als ik die vrouw was. Je man neukt een kip, probeert je te vermoorden en pleegt vervolgens zelfmoord en de dorpsbewoners zitten je na te staren met 4 paar ogen....

Ik zou emigreren. Aan de andere kant, misschien was die man verstandig en wilde geen AIDS oplopen.

Bofko
28-05-04, 19:45
Titel in andere krant:
" Zambiaan maakt heerlijke kip klaar" .

850
28-05-04, 19:45
Geplaatst door mark61
Ik zou emigreren. Aan de andere kant, misschien was die man verstandig en wilde geen AIDS oplopen.

:p Dus geen condoom maar wel een lekker kippetje.......
Vrij veilig en scharrel met een heet kippetje

mark61
28-05-04, 19:47
Geplaatst door 850
:p Dus geen condoom maar wel een lekker kippetje.......
Vrij veilig en scharrel met een heet kippetje

Een condoom kost daar meer dan een kip.

Simon
28-05-04, 19:49
Het zou mij pas verbazen als een kip zelfmoord zou plegen na sex met een zambiaan.

nard
28-05-04, 19:49
Waar gaaaaaaaaat dit over ??








( :D )








Was 't een grote kip?

850
28-05-04, 19:52
Geplaatst door mark61
Een condoom kost daar meer dan een kip.

Ik zou zeggen: Aanpassen die hele AIDS-campagne in Afrika!
Meteen switchen op kippen..........

mark61
28-05-04, 19:54
Geplaatst door 850
Ik zou zeggen: Aanpassen die hele AIDS-campagne in Afrika!
Meteen switchen op kippen..........

Om technische, medische en humane (hmmm bestiale) redenen stel ik struisvogels voor.

Overigens was die hele epidemie nu net begonnen door de consumptie van halfgare besmette apen. Dus het worden wel wegwerpkippen dan.

nard
28-05-04, 19:56
Geplaatst door mark61
Om technische, medische en humane (hmmm bestiale) redenen stel ik struisvogels voor.

Technisch en humaan snap ik, maar medisch ......???

barfly
28-05-04, 19:56
Ik heb eens in een, zegmaar Zambiaanse Kamasutra gelezen, dat de man op z'n hoogtepunt de kip de nek om moet draaien om het genot te verhogen... Maar misschien is dit niet het juiste forum voor...Nahja laatmaar.... :D

mark61
28-05-04, 20:01
Geplaatst door nard
Technisch en humaan snap ik, maar medisch ......???

Dr blijft niets over van zo'n kip. Zag laatst een Belg op tv verklaren dat als zijn kippen door een eend (ja echt waar) verkracht werden ze ook moesten worden afgemaakt. Kan je nagaan. Aan de andere kant verkleint dat het risico op hergebruik en besmetting.

mark61
28-05-04, 20:03
Geplaatst door barfly
Ik heb eens in een, zegmaar Zambiaanse Kamasutra gelezen, dat de man op z'n hoogtepunt de kip de nek om moet draaien om het genot te verhogen... Maar misschien is dit niet het juiste forum voor...Nahja laatmaar.... :D

Zeker geschreven door ex-president Canaan Banana, ja zo heet ie echt, later nog veroordeeld wegens ontucht met zn privé-chauffeur. Maar misschien was dat Kaunda's manier om hem te pakken.

850
28-05-04, 20:05
Geplaatst door barfly
Ik heb eens in een, zegmaar Zambiaanse Kamasutra gelezen, dat de man op z'n hoogtepunt de kip de nek om moet draaien om het genot te verhogen... Maar misschien is dit niet het juiste forum voor...Nahja laatmaar.... :D

http://www.plezier_met_dier.nl/pluimvee.htm

850
28-05-04, 20:06
Geplaatst door mark61
Zeker geschreven door ex-president Canaan Banana, ja zo heet ie echt, later nog veroordeeld wegens ontucht met zn privé-chauffeur. Maar misschien was dat Kaunda's manier om hem te pakken.

canaan-banaan


:lol:

mark61
28-05-04, 20:18
Geplaatst door 850
canaan-banaan :lol:

Canaan Banana, President Jailed in Sex Scandal, Dies
By Guardian Newspapers, 11/10/2003

Zimbabwe's first post-independence president, Canaan Banana, who was jailed for sodomy, died yesterday of an undisclosed illness.

Banana, 67, a former Methodist minister, was found guilty in 1999 of 11 counts of sodomy and abusing his power to sexually assault and carry out "unnatural acts" with men, most of whom were on his presidential staff.

Banana's trial, which included testimony of sex with gardeners, cooks and bodyguards, overshadowed his positive role in ending the ethnic violence in Matabeleland.
(...)
In May 2000 Zimbabwe's supreme court upheld Banana's conviction for sodomy and jailed him for a year. The trial included lurid testimony of how he drank, danced and played cards with his bodyguard before drugging and raping him on a carpet at State House in the 1980s.

Banana insisted that he was not a homosexual and said the accusations against him were part of a "malicious vendetta".

(...)
Shortly after Mr Mugabe started his hateful anti-gay speeches in 1995, a former presidential bodyguard, Jefta Dube, shot dead a fellow policeman who taunted him as "Banana's wife". Dube was found guilty of murder but he pleaded in mitigation that he had been repeatedly raped by Banana.

Banana was released from prison in 2001 after serving eight months.

Sorry, Zimbabwe en geen chauffeur.

barfly
28-05-04, 20:25
Geplaatst door mark61
Sorry, Zimbabwe en geen chauffeur.

En geenkippen! Ga iemand anders topic verkrachten joh! :mad:

850
28-05-04, 20:27
Geplaatst door barfly
En geenkippen! Ga iemand anders topic verkrachten joh! :mad:

:corcky: Tis een wonder dat de topic nog steeds niet over Palestijnse kippen gaan....

mark61
28-05-04, 20:30
Geplaatst door barfly
En geenkippen! Ga iemand anders topic verkrachten joh! :mad:

Die kippen waren er wel, maar geen juridische partij in het onbegrijpelijke rechtssysteem van Zimbabwe.

barfly
28-05-04, 20:31
Geplaatst door 850
:corcky: Tis een wonder dat de topic nog steeds niet over Palestijnse kippen gaan....

We haaaveeee aaaaaa winnerrrrrr :lole:

Je bent de eerste die van Afrika naar het MO springt :)

barfly
28-05-04, 20:33
Geplaatst door mark61
Die kippen waren er wel, maar geen juridische partij in het onbegrijpelijke rechtssysteem van Zimbabwe.

Komt allemaal door die Robert Mugabe!

Zwarte Schaap
28-05-04, 20:34
Wat kunnen autochtone mannen toch interessante gesprekken met elkaar houden.

850
28-05-04, 20:34
Geplaatst door barfly
We haaaveeee aaaaaa winnerrrrrr :lole:

Je bent de eerste die van Afrika naar het MO springt :)

:verrassin Maar dat was mn bedoeling helemaal niet.

barfly
28-05-04, 20:35
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat kunnen autochtone mannen toch interessante gesprekken met elkaar houden.

En toch kan je het niet laten om je d'r in te mengen :duim:

nl-x
28-05-04, 20:50
Allemaal de schuld van die kut-Amerikanen!




(zij en hun chicks ook de hele tijd!)

mark61
28-05-04, 20:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat kunnen autochtone mannen toch interessante gesprekken met elkaar houden.

Gaat het een keer niet over voetbal, auto's of waiven, is het weer niet goed.

Gelukkig dat allochtone mannen de hele dag diepgravende gesprekken voeren.

Orakel
28-05-04, 21:34
Ze hadden bij de mac allenig nog maar kipnuggets. :vreemd:

Je zou vrouw zijn en je man doet het met een kip. Lekker voor je zelfbeeld. Ze had hem die kip lekker klaar moeten laten maken, zij 'm bereiden en 'm hem dan op laten eten.
Dat noemen ze nou een voedselketen.

Joesoef
28-05-04, 22:06
En dan te bedenken dat ze in NL de consument al jaren lang lopen te naaien met kippen.


Weet iemand wel wat zijn filetje in die 3 weken allemaal heeft gezien en gegeten?

mark61
28-05-04, 22:11
Geplaatst door Joesoef
En dan te bedenken dat ze in NL de consument al jaren lang lopen te naaien met kippen.
Weet iemand wel wat zijn filetje in die 3 weken allemaal heeft gezien en gegeten?

Wat? Komt mijn filetje uit Zambia? :kotsen:

Gelukkig vergrijp ik me alleen aan inheemse biokipfilet. Maar niets is meer zeker tegenwoordig.

mark61
28-05-04, 22:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat kunnen autochtone mannen toch interessante gesprekken met elkaar houden.

Gelukkig kunnen allochtone mannen dat ook. Die verdomde integratie ook.

barneveld
28-05-04, 22:19
Geplaatst door barfly
En geenkippen! Ga iemand anders topic verkrachten joh! :mad:


Als je maar van mijn kippen afblijft




:boer: :boer: :boer: :boer:

mark61
28-05-04, 22:27
Geplaatst door barneveld
Als je maar van mijn kippen afblijft

Ik blief geen stressgifkip.

barneveld
28-05-04, 22:36
Geplaatst door mark61
Ik blief geen stressgifkip.



als er geen allochtoon kip is dan paken de allochtonen elk kip die ze tegen komen.


:boer: :boer: :boer: :boer: :boer: :boer: :boer:

mark61
28-05-04, 22:39
Geplaatst door barneveld
als er geen allochtoon kip is dan paken de allochtonen elk kip die ze tegen komen. :boer:

Be my guest. Ik ben uitgekakeld hier.

barneveld
28-05-04, 22:43
Geplaatst door mark61
Be my guest. Ik ben uitgekakeld hier. :

wat is er ben je een kip geworden

boer:

Zwarte Schaap
28-05-04, 22:51
Geplaatst door Joesoef
En dan te bedenken dat ze in NL de consument al jaren lang lopen te naaien met kippen.


Weet iemand wel wat zijn filetje in die 3 weken allemaal heeft gezien en gegeten?

Voordat je het door hebt krijg je een kip ingspoten met varkenseiwitten. De Engelsen zijn in iedere geval furieus om de kippen die ze uit Nederland importeren. (zijn ook braziliaanse kippen die hier in nederland met de runder of varkenseiwitten worden ingespoten)

barneveld
28-05-04, 22:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
Voordat je het door hebt krijg je een kip ingspoten met varkenseiwitten. De Engelsen zijn in iedere geval furieus om de kippen die ze uit Nederland importeren. (zijn ook braziliaanse kippen die hier in nederland met de runder of varkenseiwitten worden ingespoten)

mijn kippen worden met iets ander bespoten

Joesoef
28-05-04, 23:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Voordat je het door hebt krijg je een kip ingspoten met varkenseiwitten. De Engelsen zijn in iedere geval furieus om de kippen die ze uit Nederland importeren. (zijn ook braziliaanse kippen die hier in nederland met de runder of varkenseiwitten worden ingespoten)


Ik haal mijn kippetjes bij de boer, scharrelkippetjes van het land. Of een hele goede slager waarvan ik de bron weet.

barneveld
28-05-04, 23:09
Geplaatst door Joesoef
Ik haal mijn kippetjes bij de boer, scharrelkippetjes van het land. Of een hele goede slager waarvan ik de bron weet.




niet bij mij dus

:stout: :stout: :stout: :stout: :stout: :fplayer: :fplayer: :fplayer: